Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Godt å høre at du er fornøyd og at du var litt nervøs du og :)* Hva "skjedde" da du kom til klinikken selve operasjonsdagen? Måtte du vente lenge på å bli operert?

Tenker også mye på tiden etter operasjonen... Semesteret mitt begynner egentlig 12 januar, men har heldigvis ikke noe obligatorisk før den 20. Er redd for å bli helt hjelpeløs :) Var dere avhengig av å bli dullet med hele tiden, eller gikk noen ting fint på egenhåmd også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da fikk jeg tak i Dr. Schistad og han mente det var infeksjon så han ringte apoteket i Oslo og ga meg en resept på antibiotika. Skal ta det i fem dager fremover nå, så satser jeg på at jeg blir bra hehe :)

Har nettopp vært og hentet den (visste ikke at det fantes døgnåpent apotek). Det var mange tabletter som skal taes, men hvis armen blir frisk så er jeg fornøyd.

Må nesten le litt selv ja, noen må være litt uheldig også :P Får bare håpe det ikke blir noe mer nå.

Toffee: Det varierer veldig hvor mye man klarer selv, men jeg ville ikke vært alene for å si det slik.

De tre første dagene trengte jeg ganske mye hjelp, feks til å lage mat, ordne drikke, kle av og på osv, mens nå etter syv dager er jeg i ganske god form og klarer det meste selv, men er veeeldig forsiktig.

Siden jeg har hjelp tilgjengelig så bruker jeg den hele tiden hehe :P

Supert at det endelig ordner seg for deg angelish. Det må jo være den beste julegaven du kunne fått. Kan tro det er deilig at alt ordner seg til slutt :)

Skrevet

Hei!

Jeg er helt ny her, så dere får bære over med meg.

Jeg har veldig lyst til å ta silikon. Har alltid vært malplassert i forhold til puppene min. Alltid trodd at det bare var en greie som jeg var opphengt i da jeg var yngre, men selv nå er det vanskelig å ligge naken i senga.. til og med alene. Jeg føler meg rett og slett ikke feminin. Så dette er året da jeg skal få mine nye pupper.

Det jeg lurer litt på er, hvor lang tid tar det fra du har vært på konsultasjon til du får en operasjon?

Skjønner det er litt individuelt, men hvor lang tid tar det med dere?

Jeg har ikke noe stress med dette. Er ikke noe nyttårsforsett som må utføres i Januar (selv om det hadde vært digg). Jeg er bare så vannvittig redd leger. Så jeg må vite litt hva jeg går inn i før jeg kommer i situasjonen på ordentlig. Da blir jeg mindre nervøs...

Hva har dere betalt, og hvor har dere tatt det? Jeg har vært i kontakt med colusseum klinikken.(ikke på konsultasjon enda altså.) Virka veldig bra der.

Jeg er redd for at det skal bli skikkelig dyrt. Puppene mine har alltid hengt en del. (Litt gener sikkert og litt at jeg var veldig aktiv når jeg var ung, og ville absolutt ikke bruke BH på treninger.. dumt nå!!) Og jeg har skjønt det slik at visst en må ta brystløft så blir det dyrt. Men jeg har lyst til å ha det ett hakk større, så kanskje det går opp i opp =) eller....?

vet veldig lite om dette... håper dere kan svare på spm til en fersking :kgbaby:

Skrevet

Rødtoppen: Tror jeg skal være hjemme hos familien de første dagene, hjelper litt at mamma er sykepleier og kan hjelpe til med å skifte bandasje osv. Og kjæresten får værsågod trå til han og! Det er han som skal hente meg på operasjonsdagen - og det er jeg glad for :)

Mrs. Hege: Er helt ny her jeg også :) Jeg var på konsultasjon hos Fornebuklinikken for ca 1/2 uke siden, og skal opereres den 6 januar. Ville operere så tidlig i januar som mulig, slik at jeg kan bruke ferien på å hele. Noen har konsultasjon samme dagen de skal opereres, mens andre har det en god stund før. Uansett er det lov å skifte mening etter konsultasjonen! Jeg har heldigvis fått litt tenketid etter min konsultasjon, og har funnet ut at jeg vil ha innleggene litt større enn det jeg sa til legen da... Er redd for at jeg skal angre på at jeg ikke la inn større innlegg senere. Betalte 32800 kr i går, og det er jo snakk om mye penger! Er vel ikke stort mye mer jeg kan hjelpe deg med, i og med at jeg ikke har operert enda :)

Skrevet

Hei!

Jeg er ny her :)

Jeg har bestemt meg for å få større pupper i løpet av 2009 :jepp:

Men for å klare å bestemme rett tidspunkt trenger jeg å rådføre meg med dere.

Jeg har to gutter, på 1 1/2 år og 3 år.

Til dere som hadde barn når dere ble operert, når klarte dere / kan man begynne å løfte igjen etter operasjon? Det er ikke så mye jeg gjør det, men jeg må jo ha de inn og ut av bil, opp i stoler og senger osv...

Kjenner at jeg har lyst til å få dette gjort snart... men vil selvfølgelig ha et bra resultat! Mannen min skal jo selvfølgelig hjelpe til, men vi må bare vite hvor lenge jeg er ute av stand til å være delaktig..

takker for svar!

Og god jul til alle :)

Skrevet (endret)

Hei jeg er også ny her og håper jeg får slenge meg med ?? :)

Har tatt det endelige valget og fått OP dato 6 februar.har hatt konsultasjon pr tlf,men skal på "endelig" konsultasjon 8 Januar, har bestemt meg for ca 325 pr bryst, men kan seff komme endringer etter konsultasjonen da:)

Er ei jente på 26 år som har tenkt på dette i mange år, har en sønn på 3 år og tenkte at nå var tiden inne. Kan tro jeg er spent og forventningsfull!!!

Utrolig lærerikt å lese inne på dette forumet, så kjekt å lese andres erfaringer både før og etter OP.

Ha en fiiin dag videre jenter!!! :)

Endret av Gudinne1
Gjest Angelish
Skrevet

Akkurat nå har jeg litt blandede følelser...

Er kjempeglad for endelig å ha store bryster som ikke henger og ser tomme ut.

Men etter hevelsen gikk ned i høyre bryst føler jeg venstre faktisk ikke bare er bittelitt men større enn høyre...

Og hvis det endelige resultatet blir slik skulle jeg ønske at det ble lagt inn en litt større protese i høyre bryst.

Er vel kansje vanskelig å vurdere 100% på konsultasjon..

Vet jo at naturligt så er det ene brystet gjerne større enn det andre.

Men like hadde jo vært fint så lenge jeg har betalt så mye for det.

Men kjenner jeg er litt.... Lei meg akkurat nå....

Skrevet
Akkurat nå har jeg litt blandede følelser...

Er kjempeglad for endelig å ha store bryster som ikke henger og ser tomme ut.

Men etter hevelsen gikk ned i høyre bryst føler jeg venstre faktisk ikke bare er bittelitt men større enn høyre...

Og hvis det endelige resultatet blir slik skulle jeg ønske at det ble lagt inn en litt større protese i høyre bryst.

Er vel kansje vanskelig å vurdere 100% på konsultasjon..

Vet jo at naturligt så er det ene brystet gjerne større enn det andre.

Men like hadde jo vært fint så lenge jeg har betalt så mye for det.

Men kjenner jeg er litt.... Lei meg akkurat nå....

Uffda Angelish..... Jeg skjønner deg. Men det er jo mulig at synet bedrar deg og litt og at det egentlig ikke er så stor forskjell på dem likevel. Vi studerer de, jo så mye etter operasjonen og prøver å finne feil liksom. Veldig kritiske er vi hvertfall. Vi må jo huske at naturlige pupper så å si aldri er 100% like også.

Jeg hadde like før, så å si hvertfall, men etter å ha studert en del nå i ettertid synes jeg at venstre så større ut. Følte også at det tøt mer over bhen enn det høyre. Men etter å ha målt brystene med målbånd på kryss og på tvers har de faktisk akkurat samme målene. Prøv du å se hva du får !

Skulle det være stor forskjell hadde jeg vurder tå få rette opp i det kjappest mulig jeg altså. Gjøre det før de liksom gror seg helt til også.

TIL DERE NYE !!! Så kjekt det er flere som joiner oss her inne. Det er bare å spørre. Jeg skal hvertfall hjelpe så godt jeg kan.

Nå både trener jeg, ligger på magen og bruker såvidt litt bher med spiler. Det kjennes bra og helt naturlig faktisk.

Det var noen her som spurte om kapsling

Det vil si at hinnen som alltid vil lage seg rundt implantatet noen ganger kan presse implantatet hardt sammen. Da er det en kapsling. Det skjer i noen tilfeller men har visst blitt mindre etter de begynte med ru proteser. Det er en risiko alle må ta om de får implantater. Om det skulle skje er det nokl best å få operert bort kapselen (den harde hinnen ) og håpe at den ikke kommer tilbake.

Etter amming skal det være større sjangse for å få kapsling sies det.....

Til pupper 2009 vil jeg bare fortelle om meg selv. Jeg er også smabarnsmamma til to, litt eldre enn dine men de krever jo det samme.

Jeg hadde absolutt ikke behov for å bli dullet med nei. Klarte meg godt selv. Mannen hjalp med å bære tunge handleposer de første 5-6- ukene. Og det som ellers var tungt. Du kan ikke bære minsten din de første ukene. Men han/hun går kanskje selv ? Du kan jo da selvsagt leie ungen og det er jo veldig til hjelp det da....

Du har jo også opplevd melkepreng før og det føles veldig likt. Du er altså ikke invalid men kjenner det presser en del på i brystet. For meg gikk dette ganske kjapt over egentlig.

Til Toffee vil jeg si at puppene krymper liksom en del. Det er helt annerledes når implantatet er kommet inforbi huden din enn når du prøver med silikomputene i bhen på konsultasjonen. Jeg var 75B (170 høy og ca 58 kg) fra før. Opererte inn 360ml over muskel og har nå en full C. Det er heløt individuelt med størrelsene men jeg er bred over brystkassen og dermed så virker det ikke som jeg nå har store i det hele. Helt naturlig ble det.

Hvor mye var det du hadde tenkt å ta i og hva er høyde og vekt ?

Skrevet

Kjekt å høre at vi nye er velkomne, er utrolig kjekt å ha et slikt forum der man er i samme "båt".. he he.... er ikke alle som er like forståelsesfulle som ikke har gjort eller skal gjøre dette :(

Men dere damer som har vært igjennom dette, tror dere det holder med ni dager fri før jobb igjen? Har stillesittende kontor jobb uten løft eller slikt. har mulighet å ta 14 dg, men litt usikker på om jeg trenger dette??

håper bare tiden fremover går fort nå, tenker jo bare på pupper, he he.. og har sikkert sett på 1000 før/etter bilder på nettet... men er vel bare sånn dette...kjempe spennende at det endelig skal skje....

Takker for svar :)

Skrevet (endret)
Hei!

Jeg er helt ny her, så dere får bære over med meg.

Jeg har veldig lyst til å ta silikon. Har alltid vært malplassert i forhold til puppene min. Alltid trodd at det bare var en greie som jeg var opphengt i da jeg var yngre, men selv nå er det vanskelig å ligge naken i senga.. til og med alene. Jeg føler meg rett og slett ikke feminin. Så dette er året da jeg skal få mine nye pupper.

Det jeg lurer litt på er, hvor lang tid tar det fra du har vært på konsultasjon til du får en operasjon?

Skjønner det er litt individuelt, men hvor lang tid tar det med dere?

Jeg har ikke noe stress med dette. Er ikke noe nyttårsforsett som må utføres i Januar (selv om det hadde vært digg). Jeg er bare så vannvittig redd leger. Så jeg må vite litt hva jeg går inn i før jeg kommer i situasjonen på ordentlig. Da blir jeg mindre nervøs...

Hva har dere betalt, og hvor har dere tatt det? Jeg har vært i kontakt med colusseum klinikken.(ikke på konsultasjon enda altså.) Virka veldig bra der.

Jeg er redd for at det skal bli skikkelig dyrt. Puppene mine har alltid hengt en del. (Litt gener sikkert og litt at jeg var veldig aktiv når jeg var ung, og ville absolutt ikke bruke BH på treninger.. dumt nå!!) Og jeg har skjønt det slik at visst en må ta brystløft så blir det dyrt. Men jeg har lyst til å ha det ett hakk større, så kanskje det går opp i opp =) eller....?

vet veldig lite om dette... håper dere kan svare på spm til en fersking :kgbaby:

Først av alt velkommen skal du være ! Så bra for deg at du endelig har bestemt deg for å gjøre noe med det som har plaget deg så lenge.

Hvilken landsdel kommer du fra ? Det har litt å si hvilke klinikk vi kan anbefale.

Jeg kunne bestemme meg for dato/uken jeg skulle operer nesten selv. Jeg var på konsultasjon og pga ferie og en del reising med jobben så fant jeg ut at jeg skulle gjøre det ca 4 uker etter. Det var 4 laaaange uker. Når en først har bestemt seg så anbefaler jeg å få gjort det snarest mulig egentlig. Ellers blir det så mange tanker å litt frem og tilbake frem mot datoen.

Hvertfall kjendte jeg på de følelsene (selv om jeg visste 100% jeg skulle gjøre det)

Jeg betalte 30 000. Det er vanlig at det ligger på ca 30 000 + . Jeg hadde ikke narkose men lokalbedøvelse. Gikk helt greit det også. Kjendte ingenting og var ikke dårlig i det hele etterpå. (noen blir kvalm av narkose f.eks)

Jeg har ammet to barn og hadde en del heng (som du) og var også redd de ville si at jeg måtte ha løft. Har du barn ? Det er veldig sjelden de tar løft på noen som ikke har ammet. Jeg er sikker på dine ikke har så mye heng som du selv tror ;) Sammenlignet med meg og andre. hehe...

Men det kan hende du må gå opp litt i størrelsen fordi det skal fylle ut hvis du har en del hud ?!? Som jeg sa tidligere så har jeg 360ml og det er ganske MYE. Selv om resulattet er kjempebra og ut fra de jeg hadde før ville jeg faktisk tippet ca 240 ml istedet. Men mine er lave og har større omkrets. De bygger ikke i tykkelsen liksom så de er bare veldig runde men ikke så¨store utover..... Uansett,- lykke til med valget. Og det er bare å spørre. Vi er mange hjelpsomme som har slitt med akkurat det samme som deg.

Endret av Sahara80
Skrevet
Kjekt å høre at vi nye er velkomne, er utrolig kjekt å ha et slikt forum der man er i samme "båt".. he he.... er ikke alle som er like forståelsesfulle som ikke har gjort eller skal gjøre dette :(

Men dere damer som har vært igjennom dette, tror dere det holder med ni dager fri før jobb igjen? Har stillesittende kontor jobb uten løft eller slikt. har mulighet å ta 14 dg, men litt usikker på om jeg trenger dette??

håper bare tiden fremover går fort nå, tenker jo bare på pupper, he he.. og har sikkert sett på 1000 før/etter bilder på nettet... men er vel bare sånn dette...kjempe spennende at det endelig skal skje....

Takker for svar :)

Hei Gudinne og velkommen hit ! Jeg ville tro 9 dager skulle holde i massevis. Men selvsagt kommer det jo an på hvilken jobb du har. Kontorjobb eller jobb uten løft og stress kan du klare deg med kun fri en uke. Jeg op på mandag og var på jobb igjen mandagen uken etter.

Jeg så også på de før og etter bildene på nettet, men det som er dumt der er at en ikke vet hvor brede disse damene er over brystkassa. Det har så mye å si. Ei som har tatt i 200 ml kan jo nesten se større ut enn ei som har tatt i 350ml. Bare pga hvor amsl vedkommende er og om hun har lav eller høyprofil.

Så det er litt misvisende......

Skrevet

Hei og velkommen alle nye :) Ser at sahara80 har svart kjempebra allerede. Jeg har ikke barn, så kan nok dessverre ikke hjelpe på den fronten, men skal prøve å svare så godt jeg kan på andre spørsmål :)

Så bra at det går strålende med deg og dine pupper sahara80. Må være kjempedeilig å være tilbake til normalen. Jeg gleder meg skikkelig til mine begynner å nærme seg normalen, men det er nok ei god stund til, så det er bare å være tålmodig.

Akkurat nå tror jeg hevelsen er gått ned, men de står rett ut og rører ikke på seg hehe... Får håpe de blir mer bevegelig etterhvert som ukene går.

Er kjempespent på hvordan størrelse jeg kommer til å ende opp med også :)

Det er mange opp og nedturer etter en slik operasjon, så jeg skjønner godt at du er trist angelish, men det går nok over etterhvert.

Det er sant som man sier at man selv studerer kroppen så nøye og finner masse småfeil som ingen andre i hele verden klarer å se.

Håper alt ordner seg tilslutt og at du blir superfornøyd med puppene dine :D

Gjest Angelish
Skrevet (endret)

Sahara80: Jeg vet ikke om jeg orker å gå gjennom 1 operasjon til for å gjøre høyre like stor som venstre. Og hvor raskt er så fort som mulig??

Mine bryst er nå 3 uker gamle.

Samboeren min sier at han synes de er fine, og ja han ser forskjell han også, men det bryr ham ikke i det hele tatt.

Har felt noen tårer også idag, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre.....

15:53: fant fram målbånd og målte på kryss og tvers så godt jeg kunne på begge.. Målene er faktisk helt prikk like. Men både jeg og samboer ser størrelseforskjell. Så skjønner ikke helt dette.. kan kansje ha noe med formen på de å gjøre? hmmm..

Endret av Angelish
Skrevet

De er bare tre uker gamle, Angelish. Du må nok gi dem litt tid. Det endelige resultatet er ikke synlig før om ca. 6 måneder! Mange bryster heles ulikt. Den ene puppen blir fortere "frisk" enn den andre. Så selv om det er leit nå, er det lurt å vente noen måneder. Du skal vel på en konsultasjon post operativt også, kanskje? Da kan du snakke med legen din. Evt. kan du ringe klinikken.

Husk at selv de naturligste bryster ikke er symmetriske. :)

Gjest Angelish
Skrevet

Jeg er veldig følsom av meg og reagerer kansje helt unødvendigt.

Og ja, skal på kontroll når de er 3 måneder gamle.

Er sikker ikke så stor forskjell på dem som jeg innbiller meg.

SOm andre også har skrevet har vi lett for å være veldig selvkritisk og studere de ekstra nøye og henge oss opp i bagateller...

Jeg får bare prøve å slappe av og ikke tenke så mye på det.

De er jo like store i målene så de må vel være like store egentlig...

Skrevet (endret)
Jeg er veldig følsom av meg og reagerer kansje helt unødvendigt.

Og ja, skal på kontroll når de er 3 måneder gamle.

Er sikker ikke så stor forskjell på dem som jeg innbiller meg.

SOm andre også har skrevet har vi lett for å være veldig selvkritisk og studere de ekstra nøye og henge oss opp i bagateller...

Jeg får bare prøve å slappe av og ikke tenke så mye på det.

De er jo like store i målene så de må vel være like store egentlig...

Jeg tror du har helt rett i det Angelish. Dersom målene stemmer på kryss og på tvers som du sier (slik det også gjorde på meg ) så er de jo like store, bare ikke helt symmetriske ;) Hvis du har på deg bikini eller bh, ser de like ut da ?

Jeg tror de er som mine, litt usymmetriske men samme størrelsen selv om de ser litt forskjelige ut..... med det blotte øyet. OG vi er jo så selvkritiske.

Da jeg skulle i ilden sa kirurgen, "vet du at det ene brystet ditt er litt lavere enn det andre ? Da må jeg kutte litt høyere oppe her ser jeg for å få det likt". Da jeg hadde mine tomme lefser så merket jeg ikke dette, men da jeg fikk fylde i dem så er det nok dette som kan bedra meg litt. Kanskje det er sånn med deg også ?!?

Hvis du vil kan du jo sende meg et bilde så kan jeg se om de ser ulike ut.

Dersom du ikke kan tenke deg å gå gjennom en ny op så bør du puste godt ut, slappe helt av, vente å se til de får gå seg enda mer til, og så kan du ta det opp med kirurgen om 3 måneder.

Mulig du har skrevet det før, men hvordan var de før operasjonen?

Håper du er litt roligere nå. :klem: Ikke vær trist og lei deg. Puppene er sikkert superflotte. Bare vi selv som er så kritiske vet du !

Endret av Sahara80
Gjest Angelish
Skrevet
Jeg tror du har helt rett i det Angelish. Dersom målene stemmer på kryss og på tvers som du sier (slik det også gjorde på meg ) så er de jo like store, bare ikke helt symmetriske ;) Hvis du har på deg bikini eller bh, ser de like ut da ?

Jeg tror de er som mine, litt usymmetriske men samme størrelsen selv om de ser litt forskjelige ut..... med det blotte øyet. OG vi er jo så selvkritiske.

Da jeg skulle i ilden sa kirurgen, "vet du at det ene brystet ditt er litt lavere enn det andre ? Da må jeg kutte litt høyere oppe her ser jeg for å få det likt". Da jeg hadde mine tomme lefser så merket jeg ikke dette, men da jeg fikk fylde i dem så er det nok dette som kan bedra meg litt. Kanskje det er sånn med deg også ?!?

Hvis du vil kan du jo sende meg et bilde så kan jeg se om de ser ulike ut.

Dersom du ikke kan tenke deg å gå gjennom en ny op så bør du puste godt ut, slappe helt av, vente å se til de får gå seg enda mer til, og så kan du ta det opp med kirurgen om 3 måneder.

Mulig du har skrevet det før, men hvordan var de før operasjonen?

Håper du er litt roligere nå. :klem: Ikke vær trist og lei deg. Puppene er sikkert superflotte. Bare vi selv som er så kritiske vet du !

Når jeg har på sportsBHen så ser jeg at det venstre står mer utover enn det høyre. så med tskjorte på ser jeg at det er forskjell når jeg ser ned på de, at venstre står mer utover.. om du skjønner hva jeg mener?. før var det høyre som gjorde det pga hevelsen var der, men når hevelsen nå er borte er det motsatt. Derfor jeg er litt fortvilet. Men vet ikke hvordan det blir med vanlig BH. har ingen som passer. skulle prøve med den største jeg fant, men den dekte ikke over brystvorten engang. :)

Mine "normale" bryster var tomme og hengete. Kirurgen lurte til og med på om jeg hadde barn jeg hadde ammet. for det så slik ut.. Men nei. jeg har "bare" gått ned nesten 30kg. så da forsvant brystene mine... det høyre brystet er vorten litt lavere enn det venstre, men det har det ALLTID vært, så det plager meg ikke.

Jeg har PM deg noen bilder så kan du se hva du synes.

Skrevet
Jeg har PM deg noen bilder så kan du se hva du synes.

Jeg har svart deg ;)

Skrevet

heihei :)

vurderer silikon fram og tilbake... har hatt dårlig selvtilit gjennom alle ungdomsåra (dårlig utgangspunkt på å fikse på kroppen kanskje men..) har problemer med å finne rette bh str men går nå stort sett men en 75c pushup som har gått ut litt i bredden etterhvert. har masse rare str i skuffen men den er mest brukt som sagt, passer ikke helt 100% den heller men.. Er 166 høy og 75kg(!:)) på vei ned til 70kg igjen og rundt det blir det nok framover.. Er "bare" 21 men de har ikke forandra seg siden abort for noen år siden.. de peker nå litt ut til hver side og er litt på vei nedover, litt sånn halvfulle i konsistens (ifølge meg da)

Føler meg så lite kvinnelig selv om jeg har mer enn de med a cup.. men ting står ikke sammen, liker kvinnelige former og skulle ønske en kjole kunne passet både hoftene og puppene for en gangs skyld.. bruker 32 ca i bukser..den lille tida jeg var gravid økte de jo og selvtiliten sammen med de (viss en ser bort fra omstendighetene rundt..)

har samboer og skal snart gifte meg, han er fornøyd så bør vel ikke klage.. skal vel få barn om noen år og amme de uten risiko også..

vanskelig...

bh innlegg er ikke noe alternativ så ingen vits å komme med sånne løsninger..må ha noe som er "del av meg". er det helt feil av meg å ville ha større bryster? bare det jeg lurer på.. masse penger å bruke på seg selv..

• Liker 1
Skrevet

Noen av dere damer som har tatt silikon som kunne tenke seg å komme med noen gode råd til meg?Skal selv operere 6 Februar og lurer på noen små ting...

Hva bør man tenke på til etter operasjon ol? ser mange snakker om å legge ting i riktig høyde, handle inn mat som er lett å spise ol.

Kan ikke noen av dere med erfaring gi meg en liten liste som er verdt å huske på etter OP? Har en sønn på 3 år, har pass til han den første uka, og lurer på å ordne meg med barnevakt også den andre uka etter bhg, da jeg er redd det skal by på utfordringer med stell,kveldsbad,legging ol også den andre uka,erfaringer noen??

Takker for svar, og ønsker dere en fortsatt fin dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...