Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uff, du har hatt det skikkelig trøblete du rødtoppen86 :tristbla:

Det er godt du har noen til å ta seg av deg!

Masse lykke til på kontrollen i dag i alle fall! :) Blir spennende å høre hva de har å si! Du får oppdatere oss :)

:klemmer:

Videoannonse
Annonse
Gjest Angelish
Skrevet

En liten oppdatering fra min side.

Idag er det 2 uker og 3 dager siden operasjonen.

Venstre bryst er veldig myk og ser ikke ut til å være hoven lengre. :)

Høyrebryst er fremdeles like hoven, og da så klart hard. Ikke like hard som rett etter operasjon, men er hard. Er ikke noe særlig øm heller lenger. Kjenner jo litt av og til, ikke sånn at det er vondt, bare litt plagsomt.

Har skjønt at det kan ta flere uker før de blir like / ikke hovne lenger.

Men nå håper jeg at det ikke tar så mye lengre tid. Håper brystet blir litt mindre hoven for hver dag....

Skrevet

Hei igjen jenter :)

da er det min tredje dag og det var ikke noe særlig vanskelig å komme seg opp av senga i dag:)

D blir bare bedre og bedre dette.

Synest så synd på deg rødtoppen. Hadde du narkose kanskje? er det mulig det er den du reagerer på?

rebekah: jeg ble operert på plastikk kirurgisk institutt som ligger på Volvat Medisinske Senter litt utenfor Bergen. Jeg var 3 forskjellige plasser til konsultasjon men her var definitivt en lege som tok seg tid til å høre på hva mine ønsker var. Og konsultasjonen var gratis her, og satt nesten 1 time og pratet:) dem andre kostet rundt 200 - 400 kr og var der kanskje i 15 - 20 min.

Virkelig en plass å anbefale til jenter fra denne siden av landet:)

Bell90 De båndene er jeg ikke helt sikker på hvor lenge jeg må gå med, men veninna mi som opererte tirsdag, fikk beskjed på kontrollen at hun kunne ta dem av på mandag som kommer. Så ca en uke da. Men om det gjelder bare hun d vet eg ikke. Skal inn på mandag jeg på kontroll så regner med jeg får svar på det da:)

Skrevet

til dere som har kommet litt lenger enn meg!

hvilken sports-bh anbefaler dere? vet dere om noen som har en bred kant nede under brystene?

Tar imot alle tips:)

Skrevet

goldendiva:

Det høres jo helt utrolig ut. Har surfet litt på nett nå og jeg hadde heller ikke vert redd for å satse på volvat medisinske senter dersom jeg ikke allerede hadde valgt fornebuklinikken. Du har gjort grundig undersøking i forkant da :) Men hvordan er garantienen der i forhold til andre plasser?

Og det er kjempegøy å høre at det går så bra med deg også :) :)

Skrevet

Rebekah

Okei. I dag har jeg tatt en sånn vitamin og mineral-pakke som skal dekke dagsbehovet.

Angående det båndet, så løftet jeg forsiktig på båndet og plasserte det forsiktig, så det gikk så fint att ;) hjalp å flytte litt på det;P

Hehe:P

Hadde så og si ingen ting jeg eller, brukte en A, og da brukte jeg alltid push up, har bank i bordet aldri gått uten push up jeg. Me nå kan jeg fint gå uten også:P hihi

Så spennende da, var studiene vanskelig eller?

Rødtoppen86

Huff da, håper det snart gir seg.. :tristbla:

Stingene, har du sånne som løser seg opp av seg selv? som er sydd innvendig?

Fint at du har en kjæreste som fikser det meste for deg da :yvonne:

Blir spennende å høre hvordan det har gått på kontrollen;)

Angelish

Fint å høre opptatering med dine bryster :)

Brystene dine blir vel sikkert snart myke begge to, tenker jeg ;) hihi

Goldendiva

Bra å høre at det går bedre og bedre med deg:)

Har ikke hørt om plastikk kirurgisk institutt på Volvat Medisinske Senter før, men etter som du forteller så virker de som et bra sted.

Okei, ja, du får sikkert mer info når du skal fjerne båndet og slik på mandagen ja :)

Btw: Med tanke på båndet, vet du noe hvorfor noen må ha bånd og andre ikke? :P

Jule klemmer til dere alle ;D

Skrevet

Hurra, da har jeg vært på kontroll :) Det gikk kjempefint og alt er i skjønneste orden. Ikke blødd noe i stingene og ingen blåmerker eller noe rart.

Gud, det var godt å få tatt av sportsbhen i noen minutter. All smerten var borte så lenge den var av, så det var trist å ta den på igjen hehe...

Fikk se i speilet og det likte jeg godt =D De ser jo ikke så store ut inni bhen, men uten den på så var det andre saker ja.

Sykesøsteren spurte om det var for stort, og jeg forsikret henne om at det var det absolutt ikke. Tror det blir veldig bra når de ikke er så spisse lenger.

Kjenner jeg gruer meg litt til at samboeren skal se de når jeg skal dusje hehe... Håper han ikke dåner siden de er litt spisse og slikt :P

Kjempebra at du er i så fin form goldendiva :) Må være deilig å komme seg lett ut av sengen. Her i gården må samboer hjelpe til å dytte i ryggen og greier :P

Har ikke hatt skikkelig narkose nei, bare noe ting gjennom armen, men jeg blir fort dårlig av ting.

Feks så blir jeg bilsyk i en alder av snart 23, så det henger litt sammen der med at jeg ikke tåler så mye rart dessverre.

Satser på at det blir bedre og bedre for hver dag som går nå.

Så godt å høre at det går bra med deg og dine også angelish. Håper virkelig at brystene dine blir like store snart så du får full glede av begge :)

Spurte om størrelsen på innleggene og så sjekket sykesøsteren operasjonspapirene og det står det samme i dem som på det arket jeg fikk, men vi tror fortsatt det er skrivefeil, fordi brystene ser like store ut, og kirurgen skrev jo med tusj på brystene.

Sykesøsteren sa at vanligvis putter legen implantat i høyre bryst først, så det kan hende at han startet med venstre på meg og så har ikke sykesøsteren som skrev det ned, fått med seg at han gjorde omvendt.

Jeg får satse på det ihvertfall. Tror jeg ville merket det hvis det største brystet plutselig fikk 40cc mer. Burde vært ganske stor forskjell da hehe.

Tror de stingene må være sånne som løser seg selv opp, for jeg hørte ikke noe om at jeg må komme og ta dem ut hehe.

Er det ikke slik de gjør det på fornebuklinikken?

Skrevet

Rødtoppen86

Så fint at alt var i skjønneste orden^^

Er nok bare en liten skrivefeil på lappen da ja, ville vel sett forskjell hvis det var 40cc forskjell lissom;P

Okei, da løser de seg sikkert opp selv ;P

Jo, bruker sånn som løser seg opp på fornebu. det har ialtfall jeg fått;D

<3

Skrevet

Rebekah :

Når d gjelder garanti så er jeg ikke helt sikker, gjennomsøkte hjemmesiden deres no for å se om jeg fant noe, men stod ikke noe der.

Tror ikke jeg har sett noen her i Bergen som reklamerer med sånn garanti som f.eks fornebu. Jeg vurderte sterkt selv om jeg skulle reise helt til fornebu men d hadde blitt mye att og fram hehe! Litt lettere når det er her i nærheten. Men eg skal jaggu spørre han når jeg skal på kontroll i morgen. Må skrive en huskelapp jeg :gjeiper:

Bell90 : Plastikk kirurgisk institutt ligger i samme bygg som volvat men er en egen klinikk. På hjemmesida deres heter det visst Lagunen Helsepark. my mistake... :flau:

Skrevet

Goldendiva

Aha, skjønner;P da må jeg sjekke ut hjemmesia til de ;)

<3

Skrevet

Heisann jenter og gratulerer så mye til de som har fått nye pupper !!!! For en julegave !

Selv er mine 6 uker imorgen og alt er i skjønneste orden. Min kirurg sa at etter 6 uker kunne jeg gjøre "hva jeg ville " Jeg er itt usikker på om det innebærer at eg nå kan kjpe meg en spilebh og bruke?!?! Noen som vet ?

Jeg taper arrene og de ser helt greie ut. Litt misfornøyd md at de faktisk viser når jeg ser meg fra siden (skåret litt for langt ut kanskje... ) Men de blekner jo etterhvert så jeg satser på at det ikke skal synes. Ellers har puppene mine synket såpass at jeg ser ikke arrene forfra når jeg ser i speilet. Da må jeg løfte opp armene..... Nå er det snart JUL og vi kan feire jula med nye pupper. Fantastisk. Ha en god jul dere !!!!!!

Skrevet

bell90:

Det var nok lurt av deg å ta noen multivitamineraler for å få dekket dagsbehovet hvis du ikke spiser så mye - luringen :)

I dag hjalp mamma meg å vaske håret, og jeg gikk en liten time uten sportsBH`en og viftet med puppene mens jeg skylte den opp. skikkelig rar følelse å ha puppene i fri luft. Fikk smurt dem med alle kremene mine though, he he.. Hvordan står det til med dine? hatt BH`en noe av du eller??

Sykepleiestudiene er ganske krevende ja, mye som skal læres på forholdsvis kort tid. Det er mye fagspråk og fremmedord i begynnelsen, men når man kommer inn i språket og tankegangen går alt mye lettere :)

Angelish og sahara80:

kjempe å få oppdatering om hvordan det går med dere :) Det er alltid gøy å høre hvordan det går en tid i etterkant av operasjonen også - spesielt siden det har gått så bra med dere begge, og at dere er fornøyde. Blir skikkelig glad av å høre det.

Rødtoppen86

Godt å høre at kontrollen gikk så fint! :) hvordan går det med deg nå da? har du kommet deg? tenker på deg vettu!! klem

goldendiva:

ok.. du får oppdatere meg(oss) om hvordan garantien er hvis du får noe svar på kontrollen din. Det er nok kjempelurt slik som du sier å skrive huskelapp med spørsmål.. for når jeg kom på kontrollen minså kom jeg ikke på noen ting jeg lurte på selv om jeg hadde tenkt på mange ting jeg kunne spørre i forkant. :P

Gjest Angelish
Skrevet

Jeg blir så glad av å lese at det går bra med alle som har hatt operasjon nylig. :)

Og at de som har hatt sine en stund er kjempefornøyde. :)

Høyre brystet mitt er like hovent, men jeg føler det er en smule mykere, så satser på at det bare blir bedre og bedre.

Våknet inatt av at jeg måtte på do, og lå på siden, ikke på ryggen. Har ikke fått noe vondt av det tydeligvis så tror jeg skal begynne å såve litt på sidene også.

sover så mye bedre da. :)

Skrevet

Heia rebekah :)

Her går det foreløpig bare bedre og bedre. Ihvertfall ikke noe mer kvalme og oppkast takk og pris.

Kan bevege armene mine passelig igjen uten å daue av smerte. Fortsatt ubehagelig, men jeg klarer det. Har ikke tatt noe smertestillende mer heller hurra :D

Det verste er på morgenen når jeg skal komme meg opp hehe... Da er jeg skikkelig stiv og støl, så det tar noen minutter.

Angående smerter så er det stingene og ryggen som verker verst, ikke så rart kanskje :P

Hvis det fortsetter slik som nå, så blir jeg veldig glad.

Så heldig du er som har fått dusjet å greier. Min store dusjedag er imorgen og jeg gleeeeder meg. Stakkars samboer som skal klare å vaske håret mitt hehe med både shampo og balsam.

Lurer veldig på hvor lang tid det tar før puppene har den formen de cirka kommer til å ha. Får ihvertfall ha på sportsbhen i en mnd og se om det er mulig å kjøpe en vanlig bh da, uten spiler tenker jeg.

Skrevet (endret)

Angelish

:) Puppene blit nok bare bedre og bedre, med tiden. Kjempe bra at ingen her er sikkelig missfonøyd eller noe sånt:)

Å det skal bli deilig å sove på siden, huff jeg hater virkelig å ligge på ryggen..

Liker best å sove på magen egentlig jeg, lurer på når man kan ligge på magen..

<3

Sahara80

En sikkelig flott julepresang ja;D

Hehe, er nok den dyreste julegaven jeg ha kjøpt;)

Arrene lysner nok med tiden;)

Kan ikke helt svare så bra på det spørsmålet anngående bh, men ville nok isåfall ikke gått så lenge med en bh på spiler, så lenge jeg er usikker.. men sikkert noen som varer deg mye bedre ;)

<3

Rebekah

Kjekt med sånne vitaminer ja, hehe;D ekke som dum, som jeg ser ut til, haha xP neida, var faktisk mamma som tipsa meg om de i går :P hihi

Å du dusja i går du å ja, hehe.. fikk hjelp av mamma jeg å, kjekt med snille mødre som stiller opp;) hihi

Så fikk jo tatt av bh'en, deilig det var, må si jeg var fornøyd å;) hihi var litt uvant å se dem slik;P Noe som ikke var like deilig var å ta på bh'en igjen, huff synes det var nesten slik klemte litt jeg, ble litt uvel og måtte sette meg ned på gulvet en liten stund, jeg.. å det var nok ikke pg, pillene. For jeg tok ingen i går, ble jo så kvalm i forgårs.

Smørte ikke puppene mine,jeg.. Hva smørte du dine med? en fuktighetskrem eller no?

Huff, det ekke bare bare med de fremmenordene, har hørt at man må kunne masse sånne latinske ord og greier. Hehe, du er jo på veldig godt vei til å bli ferdigutdannet nå du ja;) virker som en veldig spennende jobb, samtidelig som den jobben er veldig givende;)

<3

Lite spørsmål bare:

Er det noen av dere som opplever at puppene klør?.. sikkert litt dumt spørsmål. men jeg klør lissom litt.. ;P

God jul til alle<3

Endret av Bell90
Skrevet

Bell90: Anågende kløing så kan jeg si at det opplever jeg ja. Kanskje det er huden som strekker seg? Må løfte litt på bhen og klø under den der sømmene er. Har lyst til å rive den av og klø overalt egentlig, men det hadde ikke vært så lurt hehe...

Skikkelig deilig å være uten bh ja, det er du ikke alene om. Kjente ingen smerter de minuttene jeg hadde den av på kontrollen, men så fort den kom på igjen, var smertene tilbake, blæh...

Får bare være tålmodig og holde ut så blir det bra :)

Skrevet

Angelish:

Det er jo kjempegode nyheter! heldigrisen :D

rødtoppen:

Det var godt å høre, nå ble jeg glad :) Kjenner igjen det med at det er verst om morgenen. Har funnet ut at puppene (i alle fall mine) er mer hovne om morgenen enn ellers. I går kveld var venstre hoven og høyre mye mindre hoven enn venstre, mens i dag morges så bulte det utover i sidene på begge to. (i den sømmen på BH`en som går nedover langs sidene av brystene vet du..). Så det har sikkert noe med det å gjøre. At jo hovnere det er, desto mer "dundrer" det. Og jeg er helt enig; ryggen og skuldrene blir skikkelig fort sliten og anspendt.

meen... jeg har ikke dusjet altså. Jeg vasket bare håret med å lene meg bakover med hodet over badekaret. Tenkte jeg skulle dusje i morgen eller på julaften, og det gleder jeg meg til :)

Jeg har hørt at man kan få en viss peiling på hvordan brystene kommer til å bli etter tre-fire uker, ja. Så det høres rett ut det. har søkt etter fine spileløse BH`er på nett... de har en del fine på http://www.victoriassecret.com/ :)

Bell90:

Ja. Foreldre er gull verdt. Tenkte jeg skulle finne på noe fint jeg kunne gi dem ut på nyåret som takk for støtten.

Jeg er litt omvendt av deg tror jeg, fordi jeg syns det var litt deilig å få BH`en på igjen jeg. Føler liksom at det er litt trygt, og at den holder dem litt på plass :P

Smørte dem med forskjellige fuktighetskremer, ja. Jeg tror det var bra for dem fordi alt trakk inn selv om jeg smørte på veldig masse.

he he.. så det går rykter om at vi har endel latin på sykepleien, ja... Det stemmer jo det for så vidt. Men bare i forhold til anatomi, fysiologi og sykdomslære :)

Og jeg kan fortelle deg at puppene mine også klør.. men jeg tror det er et bra tegn som bare betyr at det gror :)

Skrevet

Rødtoppen86

Hehe, så jeg er ikke alene nei. Det var godt, ja, sikkert bare et tegn på at det gror:) <3

Rebekah

Mhm, de er det<3

Hehe, ja.. Jeg synes også det er tryggest å ha på bh'en, men selv om det var vondt å sette den på..

Åja;) Jeg må nok smøre mine med noe bra fuktighetskremer jeg å:)

Aha;)

Hehe, den kløinga håper jeg snart gir seg. er lissom samtidlig så ømt, så er litt vondt å klø også.. <3

Skrevet

Da har jeg fått dusjet hele meg og det var godt, men ikke så lett hehe. Var veldig skummelt å røre armene uten bhen, men samboer var veldig flink å hjelpe til å vaske håret.

Var så gøy å ta av den lite flatterende bhen igjen og se hvor store puppene er :D Stakkars samboer ble litt "redd" eller skeptisk kan man si.

Siden puppene er så ferske, så står de jo rett ut og han var redd de kom til å være slik hehe... Måtte forsikre han om at det blir de ikke.

Men jeg lurer faktisk på hvor lenge de kommer til å stå ut når man har lagt over muskel.

Så at jeg har fått noen lekre blåmerker på siden av begge puppene og et lite rundt det ene stinget hehe :)

Ellers så står alt bra til her i gården :) Lite smerter og formen er på topp. Bare venstre som stikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...