V.S. Skrevet 19. desember 2008 #6621 Skrevet 19. desember 2008 Hei, jeg lurer på noe, som jeg ikke har sett noen skrive om ennå. Jeg lurte på hvordan man betaler? Får man en giro og skal betale hele summen med en gang, ell får man gebyrfri utsettelse, og nedbetaling? Please, svar meg
Gjest Angelish Skrevet 19. desember 2008 #6622 Skrevet 19. desember 2008 Hei, jeg lurer på noe, som jeg ikke har sett noen skrive om ennå. Jeg lurte på hvordan man betaler? Får man en giro og skal betale hele summen med en gang, ell får man gebyrfri utsettelse, og nedbetaling? Please, svar meg Det som er mest vanlig er enten å betale i nettbank før operasjonen og ta med kvitteringen, eller betale på operasjonsdagen før hele prosessen settes igang. Jeg betalte med kort på operasjonsdagen.
Bell90 Skrevet 19. desember 2008 #6623 Skrevet 19. desember 2008 Rødtoppen86 Huff, ja viktig å få i seg mat og vitaminer nå ja. 75cc ja, hadde ikke blitt så stor forskjell da:P 75c det er er jo kjempe fint da^^ fornøyd nå tenker jeg =) Ja, sikkert bare skrivefeil, går kanskje litt fort i svingenen(når det gjelder skrivearbeid lissom) Mine ser heller ikke så utrolig store ut, men blir nok litt større når jeg får ny bh på ;P hihi <3
Bell90 Skrevet 19. desember 2008 #6624 Skrevet 19. desember 2008 (endret) Rebekah Godt å høre at du er førnøyd=) ja, mine er også litt hovene nå, jeg tror faktisk at høyre brystet mitt er litt mer hovent enn venstre.. men det rett seg sikkert snart ;P Å ja, ja går jo fint ann å vaske den mens man dusjer ja Jøss, har ikke du sånn bånd rundt bryste? hmm, merkelig da, i og med at vi begge tok under muskelen og dråpeformede innlegg.. fikk vite at det var fordi at dem ikke skulle "reise" seg opp jeg.. at jeg skulle ha på det båndet i ca 10 dager.. merkelig greier det ass.. Noen andre som har kjennskaper til dette båndet? <3 Endret 19. desember 2008 av Bell90
Bell90 Skrevet 19. desember 2008 #6625 Skrevet 19. desember 2008 V.S Jeg betalte først det beløpet på 2000 på kort den dagen jeg var på sånn time før oprasjonen. Deretter så hadde jeg tatt ut 30 800 kr i banken som jeg tok med på oprasjonsdagen. Jeg hadde krysset av på at jeg tok kontant betaling når jeg kom på den lappen jeg sendte inn til fornebukliniukken (denne lappen fikk jeg på mail, så bare printet ut, skrev og sendte inn til de.) Valgte kontant betaling fordi jeg var redd korte ikke skulle funke på oprasjonsdagen..hihi. ville være sikker ;P <3
Rødtoppen86 Skrevet 19. desember 2008 #6626 Skrevet 19. desember 2008 hei alle sammen. Har ikke kastet opp noe mer siden i går kveld, og krysser fingrene for at det forblir slik. Fikk ikke sove så mange timer inatt, for da begynte smertene å komme hehe. Ble jo helt invalid og satt nærmest fast i sengen. Klarte etter mye om og men å lure meg til sofaen hvor jeg blundet litt. Nå kjenner jeg det i arrene, og det er tungt å gjøre enkle ting hehe Har bare tatt panodil fordi jeg er livredd for å ta pinex forte siden man kan bli kvalm av det. Merkes godt på kroppen at jeg har kastet opp. Tror mye av stølheten kommer nettopp av den grunn. Pinex Forte skal jeg ta hvis det blir helt krise, men jeg overlever enn så lenge Morsomt å kjenne på brystene når de er så harde og står rett ut haha... Rart å kjenne at man ikke har følelse heller på nedre del av begge puppene, men deter litt mer følelse enn igår, sikkert fordi bedøvelsen er borte. Er kjempespent på hvordan resultatet kommer til å bli når hevelsen går ned. Kan i alle fall ikke bli mindre enn 75C siden jeg hadde 75B før. Da kommer jeg til å legge meg ned å gråte Hvordan går det med dere Bell90 og rebekah?
rebekah Skrevet 19. desember 2008 #6627 Skrevet 19. desember 2008 bell90: Sånn er det hos meg også, venstre er litt mer hoven enn høyre. Men det er jo tross alt bare få dager siden operasjonen vår, så vi får bare slappe av. Har lest at det er flere som har hatt ulik størrelse i ganske lang tid etterpå Antakelig så skal jeg jo ikke ha båndet siden jeg ikke har fått det. Kanskje det ikke er noe fare for at puppene skal "reise" seg hos meg? jeg vet ikke. Men litt rart likevel. rødtoppen86: Det med skrivefeilen på arket syns jeg du skulle spørre om på etterkontrollen din. he he.. Bare sånn for sikkerhetskyld! ..Ser jeg var litt for kjapp med svaret mitt i går i forhold til kvalmen din.. for du ble jo kvalm igjen joo Men godt det ser ut til å gå bedre nå! Det er nok som du sier at du blir litt ekstra støl fordi du har kastet opp og sikkert beveget deg på måter du ellers ikke ville ha gjort. *krysse fingrene for at det ikke blir så ille likevel* MEN - deilig med overstått eller?? Ellers går det bare fint her i gården rødtoppen86, takk som spør Jeg fikk aldri noe særlig smerte i brystene. Men det var som du fortalte meg; på det værste på andre/tredje dagen. I går hadde jeg kun en paracet kl.10.00 og en kl18.00... og jeg har enda ikke tatt noe smertestillende i dag. Vurderer om jeg bare skal la være. Fordi når jeg tar smertestillende så kjenner jeg så og si ingenting, så da er det jo greit å ikke ta noe sånn at jeg kjenner det littegranne og kan ta mer hensyn til puppene. Har hatt problemer med å komme meg på do though, men det er jo egentlig en vanlig bivirkning av div. smertestillende medikamenter... anyways..... i går kveld drakk jeg en overdose av en urtete jeg har som skal få systemet i gang, og det virket gitt!
Rødtoppen86 Skrevet 19. desember 2008 #6628 Skrevet 19. desember 2008 Så bra at det går bra med deg Må være herlig når smertene begynner å avta. Selv merker jeg at det tar sin tid å komme seg opp av sofaen, og det med å gå på do har jeg også problemer med, men det er fordi det ikke er så lett å komme til Blir spennende å dra på kontroll i morgen. Krysser fingrene for at alt er bra Vet ikke helt hva jeg skal gjøre her hjemme. Jeg er en veldig rastløs person, så det er vanskelig og kjedelig, men får nok bare ta det med ro. Satser på at jeg kan ta meg en liten tur ut i byen på søndag hvis formen tillater det. Få handlet det siste til juletreet hehe
goldendiva Skrevet 19. desember 2008 #6629 Skrevet 19. desember 2008 heisann folkens:) tusen takk for alle til lykke hilsener! Må bare si at det gikk helt supert:) Kom på klinikken, av med sko, klær(beholde truse og sokker på), ble tegnet på brystene og ble litt studert av legen og han tok bilder av dem. Så var det inn på operasjonsbordet, fikk noe sløvende dop i armen før dem satt lokalbedøvelsen. Var så å si absolutt våken under hele operasjonen:) D var litt merkelig men var gla for det. Fikk prate og kunne delta i samtaler. D eneste var at jeg kjente hva dem gjorde på, men uten at d var vondt da, bare litt ubehagelig noen ganger. Måtte be om litt mere bedøvelse enkelte ganger:) Dem prøvde først med 225 innlegg men da bare lo dem og bare sa nei nei!! hehe! .. og jeg skjønte dette var nok sikkert vel litt mye så sa at jeg ikke ville se ut som noen i playboy så dem fjernet dem ganske kjapt hehe! gikk så ned til 175 og dem var de veldig fornøyde med alle tre som var der. Jeg ville ha et mest mulig naturlig look som passer meg og d tror jeg at jeg har fått:) Spurte hvilken cup det ble og hun sa en ca full B eller liten C. Personlig synest jeg dem var litt vel store men er nå vandt til dem og tror det kommer til å blir veldig bra. Jeg må gå med slikt støttebånd over puppene for at dem ikke skal skli opp under halsen tror jeg...og det er litt ubehagelig men blir vandt til d også. Hadde ingen smerter etterpå så lenge jeg låg bakover på rygg, tynger og en del ømhet når en reiser seg. Etter eg kom hjem så sovnet jeg i stresslessen en gang. Var ikke kvalm i d hele tatt:) Sov sånn passe om natten (ikke vanlig for meg å ligge på rygg, elsker ligge på magen:( så slet nok mere med det enn smerter) Idag er d 2 dagen og formen er bedre idag, litt lettere å komme seg opp av stoler og sofaer. Trur faktisk jeg er i en veldig god form!! Jeg kan med hånden på hjertet anbefale dette til alle som kvir seg. Fatastiske leger og pleiere som tok godt vare på meg:) åssen en blir etterpå er jo veldig individuelt, håper bare alt fremover går like fint som hittil jeg:) Jeg er kjempegla og bare gleder meg til jeg kan prøve bikinier uten all mulig innlegg og diverse i hehe! Synd å høre at du ble så dårlig rødtoppen. Men digg med nye boobs eller hva hihi!!
goldendiva Skrevet 19. desember 2008 #6630 Skrevet 19. desember 2008 Hei igjen såg det var noen her som ikke hadde tenkt å dusje på en uke, selvfølgelig er d opp til hver enkelt... men jeg ville bare si at med hjelp så går alt fint og en kan hvertfall føle seg litt mere vel:) jeg opererte som sagt igår og veninna mi vasket håret mitt idag (hun opererte selv på tirsdag) og det gikk veldig fint! Vasking under armer klarer jeg selv og nedentil står jeg bare i dusjen og spyler. D sa legen at jeg måtte bare gjøre:) Det eneste viktige er å ikke få noe på brystene klem
lapez Skrevet 19. desember 2008 #6631 Skrevet 19. desember 2008 Ingen som har noe svar på spm mitt på forrige side:) ? Goldendiva: GRATULERER med velykket operasjon!!!!:D
goldendiva Skrevet 19. desember 2008 #6632 Skrevet 19. desember 2008 Ingen som har noe svar på spm mitt på forrige side:) ? Goldendiva: GRATULERER med velykket operasjon!!!!:D
goldendiva Skrevet 19. desember 2008 #6633 Skrevet 19. desember 2008 (endret) hei lapez trur nok det med spile - bh bare gjelder dem med snitt under brystet. kan ikkje skjønne hvorfor vi som har tatt under brystvorta skal tenke på det. Eller kanskje det har med å ikke skade kanten på implantet der under...vet ikke, men eg kan høre med legen på mandag, da skal jeg til kontroll så skal prøve å huske på å spørre han:) Endret 19. desember 2008 av goldendiva
rebekah Skrevet 19. desember 2008 #6634 Skrevet 19. desember 2008 HEI! godt å høre fra deg goldendiva, har tenkt på deg vettu gratulereeer :) tenk at nå er det gjort!! Og så deilig at du er i såpass god stand allerede.. Skal se du er like heldig som meg og hopper over hele smertene Men for en opplevelse det må ha vert for deg å være våken under operasjonen?!?! stilig! DET er en ting jeg også kunne tenkt meg. hvilken klinikk var det sa du? colosseum? all We want for christmas is our two front tits...lalala... rødtoppen86: Håper kvalmen gikk over?? blir spennende med kontroll i morgen da! kanskje du også får se dine nye fordeler? ....har du også sånnet bånd for å presse nedover puppene eller? (fikk plutselig en følelse av at jeg var alene om ikke å ha det).. Kanskje hvis du kommer på det, og hvis det faller seg naturlig, at du kan spørre om det på konsultasjonen din... hva som bestemmer om du må ha båndet eller ikke?? Og juleklem til deg bell90 hvordan er det med smertene dine?
Bell90 Skrevet 19. desember 2008 #6635 Skrevet 19. desember 2008 Hei hei ;D Rebekah En stor juleklem til deg å Rebekah<3 Jo, smertene er ikke så ille, men har tatt godt med paracet og pinex forte. Eneste jeg merker nå, er at jeg er ekstrem kvalm :S men,men.. Går nok over snart Vurderer litt å endre litt på de bånde, ligger lissom rett under armen, så det gnager litt.. men er redd for å gjøre noe feil også..hmm Merker du noe eller? Goldendiva Gratulerer så masse med nye bobs<3 ;P Koslig å høre åssen det har gått med deg. Jøss, våken under operasjone? åssen var det da? Lurer på det samme som Rebekah, hvem klinikk du ble operert på. =) Du fikk sånn bånd du å ja, sa de noe når du kunne fjerne det eller noe? Rødtoppen86 Bra kvalm har gitt seg:) Blir spennende med kotrollen i morra da, gleder meg til å høre hvordan det gikk;) Kanskje får du se de nye "frontlyktene" dine du å, slik som Rebekah.. hihi ;P Juleklemmer til dere alle <3
Bell90 Skrevet 19. desember 2008 #6636 Skrevet 19. desember 2008 Hei hei ;D Rebekah En stor juleklem til deg å Rebekah<3 Jo, smertene er ikke så ille, men har tatt godt med paracet og pinex forte. Eneste jeg merker nå, er at jeg er ekstrem kvalm :S men,men.. Går nok over snart Vurderer litt å endre litt på de bånde, ligger lissom rett under armen, så det gnager litt.. men er redd for å gjøre noe feil også..hmm Merker du noe eller? Goldendiva Gratulerer så masse med nye bobs<3 ;P Koslig å høre åssen det har gått med deg. Jøss, våken under operasjone? åssen var det da? Lurer på det samme som Rebekah, hvem klinikk du ble operert på. =) Du fikk sånn bånd du å ja, sa de noe når du kunne fjerne det eller noe? Rødtoppen86 Bra kvalm har gitt seg:) Blir spennende med kotrollen i morra da, gleder meg til å høre hvordan det gikk;) Kanskje får du se de nye "frontlyktene" dine du å, slik som Rebekah.. hihi ;P Juleklemmer til dere alle <3
rebekah Skrevet 19. desember 2008 #6637 Skrevet 19. desember 2008 bell90: Uff.. kipt å være kvalm da Håper det går over snart.. Du husker på å spise nok og litt riktig i forhold til det kroppen trenger da? For hvis ikke så kan man veldig lett bli kvalm, slapp og dårlig.. ELLER så er det jo en mulighet for at du reagerer litt på pinex forten? Hvis båndene er ubehagelige vil jeg tro at det er helt i orden hvis du endrer litt på dem. Det viktigste er jo at de ligger over brystene og lager et lite trykk nedover. Så bare flytt dem litt forsiktig uten å gjøre noen store endringer så er nok det helt i orden. Jeg har jo ikke det båndet, så er ikke plaget med det selv, og har heller ingen smerter. Jeg har jo en følelse i brystene som normalt sett ikke er der.. litt priklete, pressende og annerledes, men det er langt i fra hva jeg vil definere som smerter. I går tok jeg kun to paracet og I dag har jeg ikke tatt en eneste. Og i dag ringte naboen på døra forresten (det er en kjekk lege som jeg har arbeidet endel sammen med i praksisen min) - og han så ikke ut til å merke noen ting
Bell90 Skrevet 19. desember 2008 #6638 Skrevet 19. desember 2008 Rebekah Huff ja, spise riktig? er det noe som er spesielt vitig at jeg får i meg? Det kan være at jeg reagerer på den pinex å ja.. kanskje en blanding mellom de to tinga :S tror jeg har vært litt hard på den pakka med pinex og paracet ;P er litt pinglete av meg Ja, da tror jeg at jeg endrer litt på bånde nå,jeg ;P Lurer fælt på hvorfor jeg har fått sånn bånd og ikke du.. Så bra du ikke har noe smerter da =) En kjekk lege, kanskje turte han ikke å si noe;P eller at han ble satt litt ut, hihi Åssen størrelse brukte du får du ble operert da? Btw: Studerer du til å bli en lege? <3
rebekah Skrevet 19. desember 2008 #6639 Skrevet 19. desember 2008 (endret) bell90 Det er jo strengt tatt ingen fasit på hva du skal spise og ikke etter en operasjon. Men det ER vitaminer og mineraler som fremmer sårtilheling og hjelper kroppen med å reparere seg selv. Viktigst er nok det å få i seg nok protein, vitC, vitE, vitA, sink og selen.. Det gitt greit å endre på båndene eller? jeg lurer også på hva som bestemmer hvem som får slike bånd! Skal undersøke det en gang jeg får ånden over meg. he he, ja. kanskje det Før hadde jeg tilnærmet ingenting. Brystene stakk like langt ut som ribbeinene når jeg strakk meg med armene over hodet. MEN kjøpte alltid BH i str.B med innlegg. Så det er jo for så vidt det folk er vandt til å se meg med. Jeg studerer til å bli sykepleier, er ferdig til sommeren Endret 19. desember 2008 av rebekah
Rødtoppen86 Skrevet 20. desember 2008 #6640 Skrevet 20. desember 2008 Da lever jeg for øyeblikket igjen. Hadde en vond dag igår hehe Veldig bra at dere andre har det så bra. Måtte ty til en pinex forte i sekstiden igår, men den hjalp svært lite og ingenting, men jeg fikk ihvertfall blundet litt. Klokken tre inatt måtte jeg kaste opp igjen men heldigvis bare en gang. Var sikkert Pinex Forte som gjorde det. Etterpå klarte jeg å sove til nå, så for øyeblikket går det veldig bra. Det verste er stingene. Kjenner det svir og gnager der hehe... Jeg har ikke bånd på brystene nei, heldigvis ellers hadde jeg vel dødd hehe... Kanskje det er individuelt hvem som trenger det. Er så glad jeg har en slik snill kjæreste som tar seg så godt av meg Ordner alt av mat og drikke og passer på hele tiden Nå blir det spennende å se hvordan det går på kontroll klokken ett Stooor juleklem fra meg og
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå