Gjest Angelish Skrevet 18. desember 2008 #6601 Skrevet 18. desember 2008 (endret) Takk for svar Saja. Jeg kan egentlig ikke fordra å bruke sportsBH / bh uten spiler, så får se hvor lenge jeg orker å bruke bh uten spiler. Idag er puppene mine 2 uker gamle. Så da er det 4 uker til med sportsBH. Venstre er ganske flott og begynner å bli ganske myk, ikke er jeg øm, bare bittelitt i arret. Høyre er fremdeles hoven som dere vet, og øm, men ikke noe smerter. Bare plagsomt øm. Dere må ha masse lykke til Goldendiva og Rødtoppen Et lite spørsmål til dere alle som har nye pupper. Hvor lenge ventet dere etter operasjonen før dere klarte/torde ha noen deilige nattlige aktiviteter? Endret 18. desember 2008 av Angelish
Rødtoppen86 Skrevet 18. desember 2008 #6602 Skrevet 18. desember 2008 Tusen takk for lykkeønskninger Sitter bare hjemme og later meg mens jeg venter. Begynner å bli ganske sulten nå, men men... Goldendiva er vel i ilden nå :D
lapez Skrevet 18. desember 2008 #6603 Skrevet 18. desember 2008 Masse masse lykke til i dag Rødtopprn86!!! Det kommer til å gå glimrende tenk! Er helt sykt å tenke på sikkert at om noen timer har du nye pupper deeeilig<3 Goldendiva!!! Gleder meg til å høre hvordan det gikk!! Kom med oppdatering så fort du orker:)
lapez Skrevet 18. desember 2008 #6604 Skrevet 18. desember 2008 Jeg har et spørsmål... Ang det å ikke bruke spile Bh på 6 måneder!??? pga arr osv. . . Gjelder ikke det for de som tar snittet under puppen?? Jeg skal ta inn via brystvorta, så da skjønner jeg ikke hvordan en spilebh gir styggere arr? Men jeg forstår at man må vente 6 uker da, pga at implantatet skal gro fint osv:)
Rødtoppen86 Skrevet 18. desember 2008 #6605 Skrevet 18. desember 2008 Oi oi, da drar jeg :D Ringte fra fornebu og sa at jeg kunne komme nå allerede, så da slipper jeg å vente til 13.30. Nå er jeg skikkelig spent hehe
rebekah Skrevet 18. desember 2008 #6606 Skrevet 18. desember 2008 God morgen! Sitter her og har sommerfugler i magen på dine vegne rødtoppen - ingen timer er så lange som de rett før operasjonen! det er ikke lenge til nå! gleder meg til å høre hvordan det går med deg! Goldendiva er vel ferdig allerede regner jeg med!? Lurer på hvordan det går med henne. Blir spennende å følge dere i dagene som kommer!
rebekah Skrevet 18. desember 2008 #6607 Skrevet 18. desember 2008 Oi oi, da drar jeg :D Ringte fra fornebu og sa at jeg kunne komme nå allerede, så da slipper jeg å vente til 13.30. Nå er jeg skikkelig spent hehe OJ! JEE! LYKKE TIL RØDTOPPEN!! så spennende!! (godt du var klar til å gå da, he he..) skal tenke masse på deg:)
lapez Skrevet 18. desember 2008 #6608 Skrevet 18. desember 2008 Oi oi, da drar jeg :D Ringte fra fornebu og sa at jeg kunne komme nå allerede, så da slipper jeg å vente til 13.30. Nå er jeg skikkelig spent hehe Oi så deilig da:)! kjempefint!! masse lykke lykke til!!! Gleder meg til å høre oppdatering fra dere begge:D
lapez Skrevet 18. desember 2008 #6609 Skrevet 18. desember 2008 rebekah Har du tatt du?Uansett om du har eller ikke, Hvor mye cc tok/skal du ta?? å hva bruker du fra før? Hvor ble det lagt inn, eller hvor tenkte du ta snittet?
Bell90 Skrevet 18. desember 2008 #6610 Skrevet 18. desember 2008 Heihei^^ Stor dag for både Rødtoppen86 og Goldendiva i dag. Ønsker dere masse masse lykke til, gleder meg til å høre åssen det gikk =) <3 Rebekah Hehe, vis du har litt brunt hår eller noe i den duren, så var det nok deg. Så du sjangla ut fra oprasjonsbordet(med godt hjelp fra to pleiere), men tror ikke du fikk med deg det som skjedde rundt deg, det så ut som du var nok så borte..hihi ;P ^^ med noe jeg la merke til var at du smilte, sikkelig søtt smil, tror du var veldig fornøyd ;D Jeg kan ikke husk at jeg gikk fra oprasjonsbordet til senga mi en gang jeg;P <3
rebekah Skrevet 18. desember 2008 #6611 Skrevet 18. desember 2008 bell90: he he Jeg har lysebrunt/brunt hår, ja. Det var ikke verst at jeg smilte da. Kanskje litt betryggende for deg som var nestemann ut at det kom noen gående på egne ben og smilte ut av operasjonsalen? Jeg har heller ikke så mye hukommelse, men husker glimt. For eksempel husker jeg at jeg satt på kanten av operasjonsbordet og var ferdig... jeg husker også at jeg ble stoppet av sykepleierne fordi jeg var på vei til å klatre opp i sengen min igjen med kneet først.. he he, og så har jeg en følelse av at jeg snakket veldig mye på veien.. men jeg vet ikke om jeg gjorde det, eller hva jeg eventuelt pratet om. Og så husker jeg at noen sa navnet ditt og at jeg så deg gå forbi (var derfor jeg tenkte det måtte være deg ut i fra nicket ditt) Jeg var/er veldig fornøyd. Du da? Hvordan går det med deg? Har du tenkt til å dusje i morgen eller? Har du mye vondt? Og hvor mye belaster du og beveger deg rundt?
Bell90 Skrevet 18. desember 2008 #6612 Skrevet 18. desember 2008 Rebekah Var jo betryggende ja, virka jo som du var fornøyd ja hihi Glimt ja, har sånne små glimt jeg kan huske jeg å, blandt annet at jeg frøys noe grusomt. hehe nei samma her, tror ogsp jeg snakke litt, men kan ikke huske helt hva jeg sa.. føler meg litt sånn passe dum..hehe Ja, nicket mitt er ikke så utrolig langt fra navnet mitt;P Er ganske fornøyd jeg å, har det egentlig ganske bra etter forholdene, har tatt den siste av de pinex fortene som jeg fikk da (de som er sterkest) så nå har jeg fått pappa til å kjøpe fler til meg dusje ja, hadde vært deilig det, hun sykepleieren sa 4-5 dager til meg, så er litt usikker på når jeg skal ta den første dusjen jeg.. drøyer den kanskje litt til.. Har litt vondt, spesielt om morgen, når jeg skal til å reise meg fra stolen der jeg sitter/sover ;P hehe.. tror det er fordi da har smertestillende minne gått ut.. belaster og beveger meg ikke så masse, sitter litt med laptopen min, ser litt på tv, spiser mat, pusser tenna (forsiktig).. er veldig forsiktig igrunn.. har ikke vært uten for døra siden tirsdagen da jeg kom hjem.. åssen har du det da? beveger du deg noe? skal du snart dusje? <3
rebekah Skrevet 18. desember 2008 #6613 Skrevet 18. desember 2008 (endret) bell90: Jeg fikk med meg at du frøys ganske. Jeg hadde sokker på meg og hadde så lyst til å gå bort med dem til deg, men turde ikke å reise meg. Heldigvis virket det som om du fikk varmen i deg etterhvert:) Tok også den siste fort`en i dag. Har noen liggende her, men i og med at jeg har såpass lite vondt som jeg har så tenkte jeg å prøve å kun holde meg til paracettene i et par dager til som forebyggende Ellers sitter jeg mye stille jeg også. Trasker litt rundt hjemme og prøver å være så forsiktig som mulig. Jeg bærer også laptopen, smårydder og flytter litt på ting og gjør det aller nødvendigste. Jeg er nok litt pysete av meg sånn i forhold til det at jeg er så redd for å gjøre noe galt, så tenkte at jeg skulle vente med dusjen til det har gått i alle fall en uke. Har alliert meg med mamma som skal hjelpe meg å vaske håret før jul Endret 18. desember 2008 av rebekah
Bell90 Skrevet 18. desember 2008 #6614 Skrevet 18. desember 2008 Rebekah Hehe, du fikk med deg det altså, huff som jeg klaget.. unnskyld, holder jeg deg våken med min syting.. hehe det er jo tanken som gjelder da, tusen takk.. Var søtt tenkt ialtfall^^ <3 fikk varmen etterhvert da ;P hihi Du tok den siste i dag du å ja, ja det kunne jo ha vært lurt. Hehe, laptopen er jammen mæ kjekk å ha når man må være i så mye ro;P jepp, kan være lurt å drøye med å dusje ja, ja, tror jeg venter en uke jeg å, å få eller slik som deg, hjelp til å vaske håret får jul:P Fortalte de noe mer til deg når du var på den kontrolltimen eller? <3
rebekah Skrevet 18. desember 2008 #6615 Skrevet 18. desember 2008 Det må du ikke tenke på i det hele tatt bell90 Hun sa ikke så mye mer på kontrollen enn det som står på det rosa arket egentlig, og jeg kom ikke på noe som jeg lurte på heller. Hadde egentlig noen småting jeg hadde tenkt å spørre om, men glemte det helt bort Men jeg fikk kikke på brystene i speilet uten sportsBH`en da.. Og så sa hun at de var på det hovneste nå. Men ikke noe om den "grønne sona" jeg så du hadde fått beskjed om... Men regner med at jeg hadde fått beskjed dersom det var noe spesielt.. Fikk du noe nyttig informasjon på din kontroll da? Blir spennende å høre hvordan det er med goldendiva og rødtoppen!
Rødtoppen86 Skrevet 18. desember 2008 #6616 Skrevet 18. desember 2008 Hei alle sammen Tusen hjertelig takk for lykkeønskninger. Jeg har endelig klart å summe meg sammen, for jeg var så uheldig å bi skikkelig kvalm Har kastet opp noen ganger, men akkurat nå går det bedre, så jeg ber om at det holder seg slik. Kom til klinikken i tolvtiden, men dessverre så måtte jeg vente til 13.30 allikevel, så da lå jeg i ei seng og ventet og ventet. Tok sin tid, men halv to kom Pål og hentet meg slik at vi kunne prate litt og sånt. Han spurte om jeg fortsatt ville ha 280 og 325, at det ikke var for stort. Da sa jeg nei (tenkte hell no) Han spurte fordi brystene mine har blitt litt større siden mai da jeg var på konsultasjon. Da forklarte jeg han at jeg har gått opp ca 4-5kg på grunn av lite trening, så når jeg begynner å trene igjen mot sommeren, så forsvinner de nok litt. Det skjønte han og så begynte han å tegne masse streker på meg, og så kikket jeg i speilet. Så hvordan han tegnet slik at brystene skal bli like store, at høyre ikke lenger er lenger ned enn venstre Etterpå lå jeg litt i sengen igjen før en sykesøster kom og hentet meg til operasjonssalen. Der la jeg meg på benken og fikk sånn blodtrykksmåler og så puttet hun sånn der nål i armen. Spurte om det var sovemedisin i den, og da sa hun snart. "Tada" så var jeg borte og våknet plutselig i sengen. Kan ikke fatte hvordan jeg har kommet dit i det hele tatt for jeg husker absolutt ingenting Sikkert mange som har fått seg en god latter uten at jeg vet om det. Kanskje like greit at jeg ikke husker bæret haha... Når jeg våknet var jeg i toppform, ingen smerte eller kvalme og alt var bare bra, men så ble jeg plutselig superkvalm og begynte å svette enormt. Sykesøsteren kom og la en klut på pannen og tok av teppet og ga med noe anti kvalmemedisin, men den virket ikke Ble liggende i sengen en stund og var skikkelig uvel og svimmel. Etterhvert ringte hun samboeren min sånn at han kunne komme og hente meg. Klarte så vidt å få på meg klærne pga kvalme og måtte brekke meg noen ganger før jeg kom til bilen. Da vi kjørte kom oppkastet, hadde heldigvis med meg beger til å kaste opp i. Kom hjem og kastet opp litt mer, mens samboeren min kjørte på butikken og handlet epler, kjeks og kanelgrifler. Lurte i meg noen grifler, men de kom opp igjen. Rett etterpå fikk jeg spist et eple og nå er jeg enda i god form Håper det hjelper og at jeg slipper å kaste opp mer, for det tar jo veldig på kroppen min. Heldigvis har jeg svært lite smerter i brystene enn så lenge :D Oi, ble litt skriving her nå lol. Er ihvertfall veldig fornøyd selv om jeg er dårlig. Det er nok verdt det tenker jeg
Bell90 Skrevet 18. desember 2008 #6617 Skrevet 18. desember 2008 Rebekah =) Okei, jøss fikk du se på brystene dine, fikk ikke jeg.. har ikke sett på de ennå uten sport bh'en, jeg.. åssen så brystene dine ut da? Okei, kan være at vi hadde forskjellige sånne sykepleiere, så de sier noe litt forskjellig. Men hadde nok fått beskjed om det hadde vært noe galt ja. Fikk ikke noe spesielt informasjon igrunn, var der i bare i et knapt kvarter eller no. kjøpte en sånn sports bh da;) såm fikk jeg vite hvor lenge jeg måtte gå med det bånde over brystene( det som lissom presser brystene ned) at jeg burde gå med det i ca 10 dager.
Bell90 Skrevet 18. desember 2008 #6618 Skrevet 18. desember 2008 Rødtoppen86 Gratulerer så masse<3 Hva fikk du da? over eller under muskelen? Huff, så dumt at du ble så kvalm og uvel da.. Men det går nok over, men meg så hjalp det å få i seg noe mat. holdt på å besvime når jeg reiste meg opp morgen etter, hadde nesten ikke spist noe dagen før(altså dagen jeg ble operert), men la meg ned og hvilte litt. og da ga det seg.. og så spiste jeg litt og ble i "toppform". Lykke Lykke til:) <3
Rødtoppen86 Skrevet 18. desember 2008 #6619 Skrevet 18. desember 2008 Kastet opp eplet mitt også Har nå spist masse kjeks i håp om at det skal hjelpe Formen går litt i berg og dalbane, men jeg hiver i meg noe spiselig hver gang jeg har kastet opp, for da er jeg i toppform i fem minutter På lappen min står det 280 og 325, men jeg fikk litt panikk først for det første tallet jeg så var 75C. Tror du ikke jeg trodde at han hadde lagt inn 75cc først lol. Men slik var det ikke, er jo sportsbhen som er 75C. Men det er en ting som ikke stemmer helt som jeg er litt usikker på. Jeg skulle ha 280cc i høyre bryst og 325cc i venstre, men på lappen står det omvendt, så jeg håper det bare er en skrivefeil. Så på puppene mine og der står det 280cc og 325cc på rett side, så jeg satser på at de bare satt krysset på feil plass. De ser forresten ikke særlig store ut, så jeg vet ikke hva jeg skal tro. Regner med det er sportsbhen som gjør at de ikke ser så mye større ut enn de gamle Skal prøve så godt jeg kan å spise noe med litt vitaminer og slikt i
rebekah Skrevet 18. desember 2008 #6620 Skrevet 18. desember 2008 Gratulerer så masse rødtoppen! Håper kvalmen fortsetter å holde seg borte utover kvelden og morgendagen Det er godt du har en samboer som kan dulle litt med deg og legge til rette for deg. Hvis du ikke allerede har startet opp på fort`en, så vil jeg absolutt anbefale å ta forebyggende til faste tidspunkt så du har litt i bunnen de første døgnene. Det fungerte i alle fall veldig bra for min del Selv om jeg ikke hadde smerter i den forstand, så merket/merker jeg jo at jeg blir ganske begrenset i forhold til helt verdagslige gjøremål. ÅH, jeg er så glad på dine vegne - gleder meg til å høre mer! bell90: De var helt perfekte syns jeg. Selv om de fortsatt var veldig hovne. Jeg måtte le litt da jeg så meg i speilet fordi det var så rart for meg å se meg selv med pupper. Og så begynte jeg nesten å gråte etterpå fordi jeg er så glad. Fikk også tilbud om å kjøpe en ekstra SportsBH, men tenkte igrunnen bare at jeg kunn skylle opp den jeg har i full fart mens jeg dusjer. .... Men ble litt nyskjerrig jeg nå på hvorfor ikke jeg skal ha sånnet bånd som du snakker om. Fordi det har ikke jeg fått. Og jeg la også dråpeformede innlegg under muskel... hmm.. Kanskje jeg må skrive en mail/ta en telefon og høre med dem i morgen? lapez: Jeg forstår at du er ganske opptatt av størrelser på innlegg og de tingene der, men du må huske på det at to personer kan få like store innlegg og likevel få helt ulikt resultat. Fordi det meste avhenger faktisk av ditt eget utgangspunkt... og selvfølgelig en dyktig kirurg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå