V.S. Skrevet 17. desember 2008 #6581 Skrevet 17. desember 2008 Ja, Fornebu ligger vel ca 15 min fra Oslo sentrum. Det fine for meg er at jeg bor 10 minutter fra Fornebu med bil :D Gleder meg kjempemye samtidig som jeg er nervøs selvfølgelig. Skal bli godt og få det overstått. Jeg skal ha runde, ru, over muskel, men jeg vet faktisk ikke hvilken profil hehe... Det blir spennende.Kostet meg 28.800kr, så jeg håper det er verdt det
Rødtoppen86 Skrevet 17. desember 2008 #6582 Skrevet 17. desember 2008 Det hørtes dyrt ut. Jeg får min sportsbh fra klinikken heldigvis så jeg slipper å gjette hvilken strl jeg skal ha. Tror det er bare en vanlig sportsbh. Det viktigste er at den støtter skikkelig og den må være med to sånne cup'er hvis du skjønner. vet mange har vært på Lindex og andre lignende butikker og kjøpt flere
lapez Skrevet 17. desember 2008 #6583 Skrevet 17. desember 2008 HeiHei =) Rebekah : Tro jeg hadde seng til venstre og nesten helt bortest jepp. Hvis ikke jeg tar helt feil, hadde jeg seng nr 4 ;P hehe Hvor var det du hadde seng da? ble du operert rett før meg?, at du var fedig operert ca. kl 14.15 eller noe sånt? Klart jeg vil dele min historie med dere^^ Som sagt ble jeg operert av Pål, en meget dyktig og flink lege etter min mening. Føler jeg ble godt tatt i mot, og både legen og sykepleierene var meget dyktige. Jeg var først inne til sånn time hos Pål, han anbefalte ca 200 i venstre bryst og 220 i høyre bryst. Og at jeg måtte ha dråpeformede innlegg under muskelen. Det ville bli det fineste sa han. Men under oprasjonen ble det litt endringer og han fikk plass til 250, så jeg fikk 250 i begge jeg. rett etter oprasjonen så fortalte Pål til meg at oprasjonen var vellykket;) Så har gått fra en veldig knapp 75a til en 75b =) Siden jeg bor et par timer fra Oslo, sov jeg på SAS radisson hotell. Må si at jeg synes de hadde meget bra service der:) Stor koste meg. Selv om jeg for det meste sov, utrolig godt sovehjerte jeg har ;P hehe Smerten synes jeg ikke var så utrolig stor, hadde forventet verre. Men nå har jeg jo fått mye smertestillende også da. Jeg hadde forventa at jeg var sikkelig kvalm og uvel, jeg. Og at jeg orka ikke noe mat. Men er ikke i så dårlig form igrunn. Spiser normalt og trasker litt forsiktig rundt. Føler meg bare litt mørbanka når jeg våkner om morgen. da (sikkert fordi smertestillende er på vei ut av kroppen min.) jeg har forresten også vært på kontrolltime, var der dagen etter oprasjonen min, kl 12.15. Da kikket hun sykepleiren på meg, og fortalte at jeg nå var inne i den "grønne sonen" med tanke på blødninger. kjøpte meg også en ekstra sports bh der <3 Gratulerer med da bell90!!! Gleder meg masse jeg nååå!!!
Rødtoppen86 Skrevet 17. desember 2008 #6584 Skrevet 17. desember 2008 Tusen takk for at du deler med oss Elsker å lese om andre som har gått gjennom operasjonen. Hva er den grønne sonen? Betyr det at alt er iorden?
lapez Skrevet 17. desember 2008 #6585 Skrevet 17. desember 2008 Det hørtes dyrt ut. Jeg får min sportsbh fra klinikken heldigvis så jeg slipper å gjette hvilken strl jeg skal ha. Tror det er bare en vanlig sportsbh. Det viktigste er at den støtter skikkelig og den må være med to sånne cup'er hvis du skjønner. vet mange har vært på Lindex og andre lignende butikker og kjøpt flere jeg synes den triumph sin ser god ut:) kirurgen satil meg at den var viktig at det var hemper foram da man ikke får strakt ut armer osv:) var ikke så dyr heller:) så fikk jeg beskjed om å kjøpe to, en stoor ogh en litt mindre til når værtse hevelsene har gått ned:) http://triumph.timarco.no/Productac73df23-...es&Amount=1
lapez Skrevet 17. desember 2008 #6586 Skrevet 17. desember 2008 Så må jeg unnskylde for skrivefeil, er litt av en dysletiker til tider Kan noen forklare meg forskjell på bak og foran muskel? Det er jo ti ganger mer smerte bak? så hvorfor gjør man det da?? Blir det fastere og finere liksmom? eller er det ikke sånn forskjell...?? De som har foran, de henger vel ikke? Siste jeg vil er det hvertfall, når jeg først skal ta mener jeg treng de IKKE se naturlig ut!! jeg vil ha fine store strutte pupper
Rødtoppen86 Skrevet 17. desember 2008 #6587 Skrevet 17. desember 2008 Så må jeg unnskylde for skrivefeil, er litt av en dysletiker til tider Kan noen forklare meg forskjell på bak og foran muskel? Det er jo ti ganger mer smerte bak? så hvorfor gjør man det da?? Blir det fastere og finere liksmom? eller er det ikke sånn forskjell...?? De som har foran, de henger vel ikke? Siste jeg vil er det hvertfall, når jeg først skal ta mener jeg treng de IKKE se naturlig ut!! jeg vil ha fine store strutte pupper De som har lite brystvev fra før av får som regel under muskel, slik at kanten på implantatet ikke skal vises kjempegodt. Det er ikke nødvendigvis vondere å legge under muskel, men mange opplever det slik. De blir struttende selv om de ligger under, bare at implantatene har litt ekstra støtte. Kirurgen bruker å avgjøre hva som ser best ut på den enkelte Sykesøsteren fra Fornebuklinikken ringte forresten nettopp og lurte på om jeg lurte på noe Det var veldig hyggelig å få en telefon.
Bell90 Skrevet 17. desember 2008 #6588 Skrevet 17. desember 2008 Heihei^^ V.S Jøss, det var dyr da, betalte kun 250 kr for sports bh'en jeg. pluss så var en av sports bh'ene inkludert i prisen som jeg betalte for oprasjonen. 32 800 kr, men var verdt det etter min mening =) Lapez Tusen takk hihi, når er den store dagen din da? =) Rødtoppen86 Bare koselig å dele med dere vettu jepp, den "grønne sona" da er du lissom utenfor da det er vanligest å få blødninger.
V.S. Skrevet 17. desember 2008 #6589 Skrevet 17. desember 2008 - Ååå, jeg leste en plass at bhen koster ca 1000. Men fant en på nettet til 500 kr. På Aviva koster vanlig silikon 25 000 kr Billig? For dråpeformet silikon fra Tyskland koster d 33 000, og fra USA 39 000....
lapez Skrevet 17. desember 2008 #6590 Skrevet 17. desember 2008 (endret) Lapez Tusen takk hihi, når er den store dagen din da? =) 21 januar men tiden går jo såå sakte Hvor mye la du inn? fornøyd? Endret 17. desember 2008 av lapez
lapez Skrevet 17. desember 2008 #6591 Skrevet 17. desember 2008 - Ååå, jeg leste en plass at bhen koster ca 1000. Men fant en på nettet til 500 kr. På Aviva koster vanlig silikon 25 000 kr Billig? For dråpeformet silikon fra Tyskland koster d 33 000, og fra USA 39 000.... jeg betaler 28 000 på klinikk stokkan:)
Bell90 Skrevet 17. desember 2008 #6592 Skrevet 17. desember 2008 21 januar men tiden går jo såå sakte Hvor mye la du inn? fornøyd? Det er jo ikke så lenge til det, tiden går fort skal du se ;P La inn 250cc i hver pupp jeg;P hihi er fornøyd. hadde jo så og si ikke noe fra før av. Fylte ikke en 75a engang. nå er jeg på 75b;) hvor mye har du tenkt å legge inn da? =) <3
lapez Skrevet 17. desember 2008 #6593 Skrevet 17. desember 2008 Det er jo ikke så lenge til det, tiden går fort skal du se ;P La inn 250cc i hver pupp jeg;P hihi er fornøyd. hadde jo så og si ikke noe fra før av. Fylte ikke en 75a engang. nå er jeg på 75b;) hvor mye har du tenkt å legge inn da? =) <3 så bra da:) Jeg vet bare jeg vil ha slike pupper som kendra wilinson har Hun har 400 eller noe.. men er ikke sikkert de legger inn så mye til meg da, kan jo hende jeg har litt fra før.. de skal få blåse de opp til de ligner hennes hvertfall! ! så mellom 370-400cc regner jeg med:) vil ikke ha mindre hvertfall, nesten alle jeg kjenner som har silikon angrer på at de ikke tok mer når de først brukte 30 lapper på det så tenkte ikke begå samme tabbe:)
Bell90 Skrevet 17. desember 2008 #6594 Skrevet 17. desember 2008 så bra da:) Jeg vet bare jeg vil ha slike pupper som kendra wilinson har Hun har 400 eller noe.. men er ikke sikkert de legger inn så mye til meg da, kan jo hende jeg har litt fra før.. de skal få blåse de opp til de ligner hennes hvertfall! ! så mellom 370-400cc regner jeg med:) vil ikke ha mindre hvertfall, nesten alle jeg kjenner som har silikon angrer på at de ikke tok mer når de først brukte 30 lapper på det så tenkte ikke begå samme tabbe:) Aha, skjønner, hehe;P Ja, ville kanskje hatt litt mer igrunn, men siden det ikke var plass til mer, så var ikke det noe å gjøre noe med ;P
goldendiva Skrevet 17. desember 2008 #6595 Skrevet 17. desember 2008 (endret) roter litt med desse innlegga her eg så dere må bare unnskylde hihi:) Nå er d bare timer igjen til jeg har nye pupper:) Nå gleda jeg meg bare masse! selvfølgelig litt nervøs... Pratet med veninna mi som nett har gjort det og hun sa at det var ikke noe å være nervøs for i d hele tatt, så det roet meg veldig da:) mange takk til henne:) Veldig spent på hvor mye jeg får lagt inn da...han snakket alt fra 200-250. Jeg håper bare dem ikke blir for store, er veldig opptatt av at det skal se mest mulig naturlig ut. Så dette blir spennende! Skal oppdatere dere om hvordan d gikk når formen min tilsier det;) Endret 17. desember 2008 av goldendiva
Rødtoppen86 Skrevet 17. desember 2008 #6596 Skrevet 17. desember 2008 Du må ha lykke, lykke til imorgen Det er min store dag også, så det blir gøy. Er veldig nervøs selv, og det hjelper ikke at jeg ikke skal inn før 13.30. Blir nok å sulte og tørste litt før den tid ja hehe Gleder oss til oppdatering!
rebekah Skrevet 17. desember 2008 #6597 Skrevet 17. desember 2008 Da var jeg vel hjemme igjen. Borte bra men hjemme best, er det ikke det de sier da? Skal tenke masse på deg i morgen rødtoppen86, er så spendt på dine vegne.. og gleder meg til å høre oppdateringer i morgen eller når du måtte være i form til det:) Og du også goldendiva.. Lykke til begge to:) bell90: Da er det deg jeg trodde så morsomt. Det høres veldig rimelig ut at jeg var ferdig operert litt over to.. så du meg eller? eller hørte du meg kanskje? *nyskjerrig*
goldendiva Skrevet 17. desember 2008 #6598 Skrevet 17. desember 2008 Da var jeg vel hjemme igjen. Borte bra men hjemme best, er det ikke det de sier da? Skal tenke masse på deg i morgen rødtoppen86, er så spendt på dine vegne.. og gleder meg til å høre oppdateringer i morgen eller når du måtte være i form til det:) Og du også goldendiva.. Lykke til begge to:) bell90: Da er det deg jeg trodde så morsomt. Det høres veldig rimelig ut at jeg var ferdig operert litt over to.. så du meg eller? eller hørte du meg kanskje? *nyskjerrig*
goldendiva Skrevet 17. desember 2008 #6599 Skrevet 17. desember 2008 Ønsker deg masse lykke til også rødtoppen Dette blir spennende:) skal inn kl. litt over 8 i morgen tidlig så nå er d bare å krype i køyen:) natta:)
Saja Skrevet 17. desember 2008 #6600 Skrevet 17. desember 2008 HEI!! Nå er mine nye pupper ikke så nye lengre I går fyllde dom 2 månader Har inte varit här på en stund, fullt upp med jobb men här har det hänt massa Till alla nya!! Jag opererade mig i okt på colosseum klinikken, där var personalen underbar och jag blev väldigt bra bemött. Har ännu inte haft några komplikationer och inte heller direkt några smerter. Är veldigt nöjd med form,stl och utseende. Glad att jag lyssnade på min kirurg och la in lite mer än vad jag egentligen hade tänkt mig i utgångs punkten för dom blev inte så stora som jag trodde hade en 75b och nu har jag väl en 75C, full C. Till svar på Angelish spørsmål ang. hur länge man ska bruke sportsBH och när man kan bruke bh med spiler. Så har jag också hört massa forskjellige beskjeder. Det min kirurg så och rådde mig till var att bruke sportsbhen dag och natt i 6 veckor efter det kunde kan ha bh UTEN spiler. Bh med spiler skulle jag vente med att bruke i helst 6 mån p.g.a. ärren för att dom ska gro så fint som mulig. Tror inte att det finns någon speciellt tids grens på när man kan ligga på sidan eller på magen utan detta ser du själv när du klarar att göra utan att det gör ont, jag började ligga på sidan efter 2 veckor I dag var jag på massage och kunde utan probem ligga på magen Lycka till Rødtoppen86!!! Detta kommer gå fint.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå