Fergie Skrevet 26. november 2006 #641 Del Skrevet 26. november 2006 Noen som har noen tips om hvordan jeg kan slappe litt av innfor operasjonen? Jeg er så nervøs for narkosen.. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. november 2006 #642 Del Skrevet 26. november 2006 Stell pent med deg selv. Ta en god varm dusj/bad. Ta ansiktsmaske, se en jentefilm, spis litt sjokolade eller no til filmen. Kos deg litt ekstra. Det er nok helt normalt å være nervøs, men dette kommer til å gå så fint atte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 26. november 2006 #643 Del Skrevet 26. november 2006 Stell pent med deg selv. Ta en god varm dusj/bad. Ta ansiktsmaske, se en jentefilm, spis litt sjokolade eller no til filmen. Kos deg litt ekstra. Det er nok helt normalt å være nervøs, men dette kommer til å gå så fint atte. ← Tusen takk for støtten. Ja jeg får ta og gjøre det!! Kanskje det hjelper!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Mirabella Skrevet 26. november 2006 #644 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg er sikker på at alt kommer til å gå kjempebra! Hadde narkose da jeg fjerna mandlene i halsen for noen år siden. Da sovna jeg plutselig, og så våknet jeg "like etter". Egentlig deilig å slippe å "være til stede" under operasjonen vil jeg tro. og tenk, når du våkner så har du nye boobs Var det den 4. des du skulle få? Jeg gleder meg på dine vegne!!!! og gleder meg til januar når jeg skal ta selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
littleme Skrevet 26. november 2006 #645 Del Skrevet 26. november 2006 Hei! Nå hadde jeg flaks som fant denne siden med så mye informasjon. Jeg har lenge tenkt på å legge inn silikon/saltvann, men det er først nå jeg virkelig har tenkt at det skal skje...etterhvert da. Jeg har lest ti tusen ting ang silikon, og jeg tror jeg har lest om det meste som kan skje, også om str, proteser osv. Det jeg trenger hjelp til er å få anbefalt et sted!! Skal selvfølgelig oppsøke flere klinikker, men er det noen som kan anbefale spesielle steder? Steder dere vet at opptil flere jenter er førnøyde. Foreløpig veier jeg mest mot Nobel i Oslo, men som sagt jeg skal oppsøke flere leger før jeg bestemmer meg. Noen som aner hvor lang tid det tar fra men velger klinikk til de har mulighet til å operere? Er student så det må jo planlegges med ferier:) Etter all informasjonen jeg har lest er det silikon, og ikke saltvann som frister mest, men jeg er så utrolig usikker på en ting. Folk har utrolig forskjellige meninger om man skal legge protesen under eller over brystmuskelen..... Hjelp! Jeg ser at noen han vært hos to leger hvor begge er hyggelige, troverdige og flinke, men sier vidt forksjellige ting. Det er dette som skremmer meg mest (mye mer en smerter o.l.), jeg er så redd for å ende hos feil lege....Og ende opp misfornøyd. I dag er jeg 170cm, 58 kg og bruker 75A. Hilsen Meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 27. november 2006 #646 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg er sikker på at alt kommer til å gå kjempebra! Hadde narkose da jeg fjerna mandlene i halsen for noen år siden. Da sovna jeg plutselig, og så våknet jeg "like etter". Egentlig deilig å slippe å "være til stede" under operasjonen vil jeg tro. og tenk, når du våkner så har du nye boobs Var det den 4. des du skulle få? Jeg gleder meg på dine vegne!!!! og gleder meg til januar når jeg skal ta selv ← Ja, det var 4 desember.. Og det er bare en uke igjen til!!! Det er litt skummelt!!! Begynner å få litt noya nå... hmmm... Men jeg ender jo opp med boobs ja!! Takk for at du skal tenke på meg! Det trenger jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 27. november 2006 #647 Del Skrevet 27. november 2006 Heisann Jeg har skrevet noen innlegg her tideligere ang at jeg har lyst til å operere meg, men har ikke hatt råd... vel, nå har jeg fått låne penger, så nå har jeg mulighet.. Jeg gleder meg utrolig mye, og vil helst gjøre det i dag!! hehe.. regner med at jeg bestiller konsultasjon hos colusseum i oslo i løpet av denne uken.. Det jeg lurer på er om noen av dere vet hvor langt ventetid det er der? vil gjerne operere meg fortest mulig slik at jeg er i form i jula.. Hadde vært kjempe fint med et svar fra noen som evnt vet noe om det:) Nå er jeg ikke helt sikker å str. men det finner jeg vel ut når jeg får prøve proteser på klinikken. Hadde tenkt meg ut en C/D men skal mest sannsynelig legge under muskel og da forsvinner de litt, + at jeg er ganske tynn bruker 65/70 i omkrets og da er ikke en C/D cup så veldig stort alikevel, når jeg titter på bh'ene.. Noen som har en viss anelse om 360 - 400 cc blir altforstort på en jente som meg? 155 høy - 44kg.. vil ha litt størrelse på de... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 27. november 2006 #648 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Nå er jeg ikke helt sikker å str. men det finner jeg vel ut når jeg får prøve proteser på klinikken. Hadde tenkt meg ut en C/D men skal mest sannsynelig legge under muskel og da forsvinner de litt, + at jeg er ganske tynn bruker 65/70 i omkrets og da er ikke en C/D cup så veldig stort alikevel, når jeg titter på bh'ene.. Noen som har en viss anelse om 360 - 400 cc blir altforstort på en jente som meg? 155 høy - 44kg.. vil ha litt størrelse på de... ← Hvordan størrelsen blir i forhold til kroppen din, må nesten du få sjekket på konsultasjonstimen din. Men jeg er 160 høy, og 66 kg. Jeg skal ha protesen undre muskelen. Og protesen skal være 370cc. Jeg skal operere meg 4 desember, så da sa de at jeg skulle være fin til julaften. Gleder meg masse!! Ring og få deg en time du! Du vet mye mer når du har vært på timen. Endret 27. november 2006 av Fergie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vylita Skrevet 28. november 2006 #649 Del Skrevet 28. november 2006 hei:) ville ønske fergie veldig lykke til:) og alle dere andre som skal eller tenker på å opereres! jeg feiret selv to måneder med mine nye fordeler for litt siden, og livet har ikke smilt så mye til meg på lenge! ble operert på nobel clinic og er strålende fornøyd, ingen forløpige komplikasjoner, men det var selvsagt utrolig vondt spes første uken! men det var så verdt det. samboer elsker de, de er varme, myke og utrolig fine:) men var godt når jeg endelig kunne begynne å trene igjen og gjøre normale ting, og sinnsykt morro å kjøpe nytt undertøy:) narkosen reagerer vel folk litt forskjellig på. jeg ble på klinikken i et par timer, var veldig slapp og følte meg litt uvell. og jeg lurte lenge på hva de to skorpene på puppene var, som ikke hadde noen ting med såret og gjøre. men kom på at det var nok bedøvelsen som var satt der.. hehe:) så lykke til og skriv oppdateringer. klem fra vylita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 28. november 2006 #650 Del Skrevet 28. november 2006 Tusen takk Vylita! Ja, den narkosen har jeg bekymret meg endel for. Men nå går det bedre! Jeg gleder meg kjempemasse til å se hvor store de blir!!! Fergie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 28. november 2006 #651 Del Skrevet 28. november 2006 Ja jeg skal ringe å få time enten i dag eller i morgen.. må bare ha penger til å betale konsultasjonen, menj ge tror jeg får pengene i dag eller i morgen.. ååh, nå gleder jeg meg... Kan tenke meg at du gleder deg fælt Fergie? Ønsker deg lykke til med operasjonen din og håper du blir suuper fornøyd... Dette går nok bra, Narkose er ikke så skummelt som man tror det er faktisk ganske deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 28. november 2006 #652 Del Skrevet 28. november 2006 Gleder meg masse til å se hvordan de blir ja, LostSOul!! Det er vel kanskje like greit å bare sovne, og våkne opp igjen og der er de!!! Det er vel sikkert verre å ligge der og kjenne når du "kutter opp", i en time-to. Tusen takk for lykke ønskingene!!! Fergie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 29. november 2006 #653 Del Skrevet 29. november 2006 Gleder meg masse til å se hvordan de blir ja, LostSOul!! Det er vel kanskje like greit å bare sovne, og våkne opp igjen og der er de!!! Det er vel sikkert verre å ligge der og kjenne når du "kutter opp", i en time-to. Tusen takk for lykke ønskingene!!! Fergie! ← JA det tenker jeg også, at det bare er å sovne og våkne så er du ferdig.. Gleder meg utrolig mye.. Bare venter på pengene jeg, så skal jeg bestille konsultasjon... de kom ikke så fort som jeg trodde, og nå sitter jeg her og er skikkelig utolmodig.. vil jo gjerne få gjort det snart så jeg er i form i jula.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 29. november 2006 #654 Del Skrevet 29. november 2006 Skjønner deg godt. Men da må du nok få bestilt time ganske så fort. Vet ikke hvor lang vente tid det er på operasjon der du skal operere deg. Der jeg bestilte time var det to ukers ventetid. Pga at det var endel som hadde avbestilt!! Flaks for meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
audrey Skrevet 29. november 2006 #655 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg skal også operere brystene i Bergen, sannsynligvis på FMS. Etter å ha ammet 2 barn har jeg mistet det meste av bryst og fettvev. Er 1.75 høy og veier 57 kg så jeg kan ikke ha store innlegg, det viktigste blir at det passer min kropp og ser naturlig ut.. Regner med det blir 200cc anatomiske under muskelen, har vært hos 2 forskjellige kirurger som anbefalte det samme bortsett fra at han ene ville legge de over muskelen (men under muskelhinnen.) og han andre under muskelen. Gleder meg til å få det overstått, men lurer litt på hvor lenge jeg må ta meg fri fra jobb,- har akkurat begynt i ny jobb og har ikke lyst til å be om fri helt enda.. Vil ikke si noe til kollegaer, hadde vært kjedelig å bli stemplet som "hun nye med silikon" , hihi. Håper du holder oss oppdatert om hvordan det går med deg framover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 30. november 2006 #656 Del Skrevet 30. november 2006 Håper du holder oss oppdatert om hvordan det går med deg framover ← Skjønner godt at du ikke vil bli kalt det, det er lett for det når man er ny. Og alle ikke husker navnet på en!! Ja, jeg skal holde dere oppdatert! Å, nå er det bare 4 dager igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvinne70 Skrevet 30. november 2006 #657 Del Skrevet 30. november 2006 Skjønner godt at du ikke vil bli kalt det, det er lett for det når man er ny. Og alle ikke husker navnet på en!! Ja, jeg skal holde dere oppdatert! Å, nå er det bare 4 dager igjen... ← Lykke til Gleder meg til å lese rapporten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 30. november 2006 #658 Del Skrevet 30. november 2006 Lykke til Gleder meg til å lese rapporten ← Tusen takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvinne70 Skrevet 30. november 2006 #659 Del Skrevet 30. november 2006 Ang det å ha små barn etter operasjonen... Jeg har forstått det slik at man ikke kan løfte tungt de første ukene etter operasjonen, men hvordan løse det praktisk med små barn. Hva har dere gjort? For når mannen er på jobb om dagene blir det jo meg som må løfte inn og ut av seng/vugge/lekegrind. Opp og ned av stellebord, og opp for kos. Betyr det at jeg må vente med silikon til minstejenta er blitt 2-3 år og ikke trenger løftes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 30. november 2006 #660 Del Skrevet 30. november 2006 Ang det å ha små barn etter operasjonen... Jeg har forstått det slik at man ikke kan løfte tungt de første ukene etter operasjonen, men hvordan løse det praktisk med små barn. Hva har dere gjort? For når mannen er på jobb om dagene blir det jo meg som må løfte inn og ut av seng/vugge/lekegrind. Opp og ned av stellebord, og opp for kos. Betyr det at jeg må vente med silikon til minstejenta er blitt 2-3 år og ikke trenger løftes? ← Regner vel med at du må få hjelp til barnepass hvertfall den første uken, siden du ikke kan løfte og slikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå