Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk for innlegget E-Performance, og veklommen :) Det er som 'Rødtoppen86 sier kjempebra at folk trekker fram både negative og positive ting. Takk for at du delte de med oss.

rødtoppen86 Ja, nå begynner det å skje ting her.. ble ikke så fryktelig lang juledvale likevel :gjeiper: Jeg er helt enig at det er dumt vi ikke skal samme dag lenger, for på en rar måte så føltes det litt ekstra trygt. MEN det er ikke lenge til 18.heller! tenk det! :) bare fram til torsdag, rødtoppen!

Frkleo : Velkommen hit! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei.

Mine bryster er 8 mnd gamle i dag faktisk :) . Ville bare si noe om størrelse, da jeg ser at mange anbefaler å ta mer enn hva man tenker i utgangspunktet. Dette tror jeg kommer helt an på hva slags forestillinger og ønsker man har på forhånd. Jeg ønsket meg ikke gigapupper, men pupper som var synlige uten bh med masse innlegg, som kunne fylle en B eller C cup. Dessuten tror jeg mange ville reagert dersom jeg plutselig dukket opp med veldig store pupper, noe jeg ikke hadde noe ønske om at folk skulle tenke. Har kun fortalt det til ei venninne og mannen min. Ikke fått spørsmål av noen eller noen rare blikk. Så jeg er av de som faktisk ikke ville hatt noe større, er veldig fornøyd med stor B/liten C-cup. La inn 240 og 260! Kirurgen var også enig i at det var bra han ikke la inn mer.

Ellers valdig fornøyd. Synes de ser naturlige ut, noe redusert følelse, men blir stadig bedre.

Pie

Endret av pie
Skrevet

Takk skal dere ha:) Ser at regnskapet ikke var helt i orden i forhold til sidetall her, men nå er jeg rundt side 50 så det går fremover. Tror jeg har kommet fram til at jeg kan jo alltids prøve. Jeg er ikke fornøyd nå, gjennomfører jeg en operasjon, men får komplikasjoner må jeg bare ta de ut igjen - og jeg blir misfornøyd med puppene etterpå. Alt i alt er jeg enten misfornøyd eller fornøyd (forhåpentligvis etter operasjon) så jeg kan alltids ta sjansen:) Om noen skjønte det :P Dessuten ser det ut til at det går bra med de fleste her inne, og med all den kunnskapen jeg har sugd til meg så langt og all den kunnskapen dere her inne har, må det jo gå bra om jeg det skulle gå dårlig - altså, det blir tidlig oppdaget :)

Jeg vil så gjerne ha ordentlig pupper, altså større, men ikke gigapupper. Satser på noe rundt 75 C - liten D, siden jeg syns det er greit å kunne vise de frem når det er mulighet for det, men gjemme de litt bort f.eks. på trening. Eneste fordelen med små pupper er at de aldri er i veien, men så har du alle ulempene i forhold til selvtilitten. Så jeg er enig med deg, pie, i det at mange angrer på størrelsen fordi de kanskje hadde forhåpninger om store pupper i utgangspunktet :) Dette er jo så klart individuelt.

Ser jeg har skrivesyken etter å bare ha suttet på sidelinjen og lest side opp og side ned - noe jeg syns er meget interessant :)

Tusen takk for denne fantastiske dagboken CeeCee og alle dere andre her inne som hjelper så utrolig mange :bolledeig:

Skrevet

Tusen takk for beroligende svar Sahara80 og rebekah sammen :ler:

Jeg har hverken smerter i puppen eller at den er rød, så må nok bare gi den litt mer tid ja! Syns faktisk det har gått seg litt til nå, så blir nok bra til slutt! Jeg er såå fornøyd med puppene. Selvtilliten er på topp om dagen gitt. He he.., rart hvor mye det hjelper å få pupper!

Det er så godt å spørre dere her inne som har så mye peiling!

rebekah Jeg hadde ikke pupper før operasjonen jeg, fylte ikke en a-cup engang. Så dette er jo noe jeg har hatt komplekser for i mange år. Er så glad for at jeg endelig gjorde noe med det :jepp:

Jeg er 176 cm og 55 kg og la inn 300ml. Tror jeg ender på en c-cup kanskje.. Har ikke fått målt meg og sånt ennå.. Men snart!

Nå får du bare ta å slappe av i helga og glede deg til mandag! Så spennende :jepp:

Og velkommen til dere andre :duskedame:

Skrevet

Lurer på om noen har brukt denne måleren for å finne BH-str. http://www.85b.org/bra_calc.php Det må jo være en feil når jeg ender opp med 34G etter amerikanske størrelser og 75 I etter europeiske??? Jeg målte akkurat som jeg skal... Jeg har aldri brukt noe annet enn 70a-70b-75a-75b-80a avhengig av BH.

Nå ble jeg bare forvirret...

Er det lenge siden du opererte Tweety? Hvilken klinikk brukte du? Gratulerer med nye pupper :hoppe:

Skrevet

Jeg prøvde også den der kalkulatoren og endte opp med 75A hehe... Jeg bruker 75B, og det er det jeg har målt meg frem til andre plasser.. Tror ikke jeg hadde passet en BH i 75A for å si det slik.

Veldig rart at du fikk så stor strl og jeg fikk mindre. Er du helt sikker på at du har målt på riktig plass og satt tallene i riktig felt?

Rebekah nå er det jammen ikke lenge igjen :O Hvordan har du det nå? Er så spennende at det skjer imorgen allerede :)

Skrevet

Hei alle sammen!

Vil bare øsnke dere alle en riktig god jul!

Lykke til alle som skal på bordet, og gratulere alle som har vært der siden sist jeg var innom :)

Hilsen

CeeCee

Skrevet

takk for innlegg pie, og til alle dere andre som har delt av deres erfaringer i forhold til operasjonen. Og CeeCee ikke minst.

Sitter her på SAS radison hotel nå og har spredt rundt meg med tingene mine så de ligger på line til i morgen. Og jeg har det bra, rødtoppen86. Det er ganske uvirkelig at jeg er nestemann ut. I morgen skjer det. Og jeg er klar. Tror jeg. :fnise:

Vi, kjæresten min og meg, tok en runde før vi kjørte til hotellet slik at jeg fikk sett klinikken også. Føles greit å ha kontrollen på hvor alt er.

tweety: jeg fyller heller ikke en a-cup. under og over brystvidde skiller kun få centimeter. enn så lenge :fnise:

Ha det bra så lenge alle sammen, så snakkes vi igjen etter operasjonen :jepp:

Skrevet
takk for innlegg pie, og til alle dere andre som har delt av deres erfaringer i forhold til operasjonen. Og CeeCee ikke minst.

Sitter her på SAS radison hotel nå og har spredt rundt meg med tingene mine så de ligger på line til i morgen. Og jeg har det bra, rødtoppen86. Det er ganske uvirkelig at jeg er nestemann ut. I morgen skjer det. Og jeg er klar. Tror jeg. :fnise:

Vi, kjæresten min og meg, tok en runde før vi kjørte til hotellet slik at jeg fikk sett klinikken også. Føles greit å ha kontrollen på hvor alt er.

tweety: jeg fyller heller ikke en a-cup. under og over brystvidde skiller kun få centimeter. enn så lenge :fnise:

Ha det bra så lenge alle sammen, så snakkes vi igjen etter operasjonen :jepp:

Masse lykke til, rebekah!!! :D Håper det går strålende og at du oppdaterer oss så fort du kan det:)

Skrevet
Jeg prøvde også den der kalkulatoren og endte opp med 75A hehe... Jeg bruker 75B, og det er det jeg har målt meg frem til andre plasser.. Tror ikke jeg hadde passet en BH i 75A for å si det slik.

Veldig rart at du fikk så stor strl og jeg fikk mindre. Er du helt sikker på at du har målt på riktig plass og satt tallene i riktig felt?

Rebekah nå er det jammen ikke lenge igjen :O Hvordan har du det nå? Er så spennende at det skjer imorgen allerede :)

Jeg tror bare jeg er alt for liten over brystet til i det hele tatt å komme meg ordentlig inn på kalkulatoren. Jeg satte verdien høyere enn det jeg har og da ble det plutselig 75 aa... Rare greier :P

Skrevet

MÅ bare ønske deg lykke til idag rebekah :) Håper operasjonen går raskt og så smertefritt som mulig.

Gleder meg masse til oppdatering når du er i stand til det.

Skrevet
Må skrife ÈTT innlegg til før operasjonen.

tusen takk for gode ønsker og tanker Rødtoppen86 og frkleo. Ligger her i i hotellsenga med laptopen og skal snart stå opp for å ta siste runden med Hibiscrub. Er spent på hvordan det blir å møte kirurgen og sykepleierne som skal være med. Og hvordan konsultasjonen blir siden vi kun har pratet på telefon tidligere. Må tenke på hva som er viktig at jeg får fram mens jeg hibiskrubber meg etterpå. Har time 12.30 så det begynner å nerme seg. Kjæresten min har lovet meg at han skal ta med seg noen kokte egg i fra hotellfrokosten som jeg kan ha i kveld :fnise:

hadet på badet!

Skrevet

MASSE LYKKE TIL I DAG, RØDTOPPEN OG REBEKAH!!! Alt kommer til å gå så bra! Mine nye pupper er nå 10 uker gamle, og alt er bare fryd og gammen. Jeg synes de har blitt kjempefine, og det er bare ei venninne som har bemerket at jeg har fått større pupper. Hun trodde jeg var gravid :fnise: . Fortalte henne om operasjonen, og hun syntes det var veldig tøft gjort. Vi har snakket om dette mange ganger tidligere, så hun visste hva jeg virkelig har ønsket meg lenge.

Gleder meg til å høre hvordan det går med dere etter operasjonen, og velkommen til alle nye! Har ikke så mye tid til å stikke innom her lenger, men det er godt noen nye overtar. Ønsker samtidig alle en riktig god jul! :tre::nisse::tree:

Klemmer :nissekonekyss:

Skrevet
MASSE LYKKE TIL I DAG, RØDTOPPEN OG REBEKAH!!! Alt kommer til å gå så bra! Mine nye pupper er nå 10 uker gamle, og alt er bare fryd og gammen. Jeg synes de har blitt kjempefine, og det er bare ei venninne som har bemerket at jeg har fått større pupper. Hun trodde jeg var gravid :fnise: . Fortalte henne om operasjonen, og hun syntes det var veldig tøft gjort. Vi har snakket om dette mange ganger tidligere, så hun visste hva jeg virkelig har ønsket meg lenge.

Gleder meg til å høre hvordan det går med dere etter operasjonen, og velkommen til alle nye! Har ikke så mye tid til å stikke innom her lenger, men det er godt noen nye overtar. Ønsker samtidig alle en riktig god jul! :tre::nisse::tree:

Klemmer :nissekonekyss:

Hei Luresnuppa

I morgen skal jeg på 3 mnd kontroll med mine, jeg er litt spent på hva legen sier, synes selv de er kjempeflotte, men jeg har vondt i de innimellom. I forrige uke var det som om arret i høyre pupp brant, det var slik noen dager så gikk det over, innimellom har jeg også stikkinger i vorta, har du det??

Velkommen alle nye og lykke til i dag til de som ligger på bordet alt eller er ferdig.

Skrevet

Nå ligger rebekah på operasjonsbordet! :O Og rødtoppen skal også til pers i dag! Jeg er så spent på deres vegne! :) Gleder meg til oppdateringer fremover:)

Jeg lurer på en ting: Noen som vil dele før og etterbilder med meg? :)

Gjest Angelish
Skrevet (endret)

Prøvde å lese litt i tråden, men er så maaaange sider. så stiller heller spørsmålet her slik at andre også kan lese. :)

Jeg fikk utført brystforstørrelse for 1 1/2 uke siden..

Etter operasjonen var begge omtrent like hovne og ømme.

Ca 1 uke etter operasjonen ble det ene brystet mer hovent enn det andre.

Jeg fikk sjekket det på klinikken, og ifølge lege er det ikke noe blødning eller infeksjon i det, bare at det er hovent...

Han sa også at det brystet som er mest hovent kunne være slik i noen uker.

Er det noen andre som har fått utført brystforstørrelse som har opplevd dette???

Kjenner jeg har litt angst... At det ene brystet ble litt mer hovent 1 uke etter operasjonen...

Jeg innbiller meg sikkert bare det, men jeg føler det ser ut som nedre kanten av protesen i det brystet som er blitt hovent er nærmere brystvorta enn det brystet som ikke er så hovent. Utfra formen på brystene føler jeg det ser slik ut.. men det kan hende det er slik pga brystet er hovent???

Er det mulig at protesen kan flytte seg? Jeg har brukt SportsBHen 24 timer i døgnet og KUN hatt den av kort når jeg skulle dusje.

Hadde satt STOOOOOOOR pris på om jeg fikk noe svar fra denne om noen har opplevd noe slik..

Har lagt ved et bilde da jeg ikke er noe flau...

post-22731-1229368332_thumb.jpg

Endret av Angelish
Skrevet

Må dessverre opplyse at min operasjon ble utsatt til torsdag 18. desember :) Så idag er det bare rebekah som opereres. Er kjempespent på hvordan det går med henne.

Og så lurer jeg veldig på hvordan det har gått med Bianca som skulle til sjekk i forrige uke. Håper det går bra med henne også.

Skrevet
Prøvde å lese litt i tråden, men er så maaaange sider. så stiller heller spørsmålet her slik at andre også kan lese. :)

Jeg fikk sjekket det på klinikken, og ifølge lege er det ikke noe blødning eller infeksjon i det, bare at det er hovent...

Er det noen andre som har fått utført brystforstørrelse som har opplevd dette???

Kjenner jeg har litt angst... At det ene brystet ble litt mer hovent 1 uke etter operasjonen...

Jeg innbiller meg sikkert bare det, men jeg føler det ser ut som nedre kanten av protesen i det brystet som er blitt hovent er nærmere brystvorta enn det brystet som ikke er så hovent. Utfra formen på brystene føler jeg det ser slik ut.. men det kan hende det er slik pga brystet er hovent???

Er det mulig at protesen kan flytte seg? Jeg har brukt SportsBHen 24 timer i døgnet og KUN hatt den av kort når jeg skulle dusje.

Hadde satt STOOOOOOOR pris på om jeg fikk noe svar fra denne om noen har opplevd noe slik..

Hei.

Jeg var hoven i flere uker, og størrelses forskjellen på puppene var kjempe stor..

Men plutselig ble de helt like :)

Bare vær tålmodig, masse lykke til:)

Skrevet

Heisann og velkommen :)

Siden du enda er så tidlig ute, så tror jeg det er helt normalt at det er såpass forskjell. Forresten veldig fine bryster du har fått :)

Har lest om mange på JBI som også er nervøse fordi brystene har fått ulik størrelse, men i de aller fleste tilfeller har de jevnet seg ut og blitt like.

Håper at det gjelder for deg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...