Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Avbestilt? JEG??

he he, nei. Jeg fikk time 13.30... litt snurt for at ikke jeg har fått tilbud om å ta din opprinnelige time i ellevetiden though. MEN veldig fornøyd med at siste biten er i boks ;)

(skriver mer i morgen - litt i farten akkurat nå!! )

nattnatt alle sammen;)

Okei, det var da godt :) Tenkte kanskje det var du som hadde avbestilt slik at jeg plutselig fikk time tidligere.

Dumt at du ikke har fått min første time. Da hadde vi kanskje møttes hehe...

Føles godt at alt er på plass ja. Må vel dra på apoteket og hente sånn der hibiscrub og så er det vel bare å betale inn alle pengene :O

Videoannonse
Annonse
Skrevet

'Tweety:)'To uker? fnis. Ja da var det godt du ringte og spurte! Det er LITT forskjell på fire dager og to uker! :fnise:

Antakelig skal jeg også ta under muskel. Men jeg har kun sendt inn bilder, så det kan jo hende at kirurgen ombestemmer seg på konsultasjonen selve operasjonsdagen, men jeg tviler igrunnen på det :)

'Rødtoppen86'

Ja, du er nok på god vei hjem når jeg kommer til oppvåkningen tenker jeg. Litt synd da, hadde vert gøy å treffe deg! :)

Handlet hibi og et par forskjellige apotek-kremer som jeg tenkte å bruke i etterkant (locobase repair, a-derma ettellerannet og A-creme). Tenkte jeg skulle betale kontant når jeg møter opp jeg - føler det er tryggest av en eller annen grunn :)

jee :rødme:

det er ikke lenge til nå

Skrevet

Åh, handlet allerede du hehe :) Er det bare en type hibiscrub eller? De kremene du har kjøpt, har du kjøpt de til puppene eller?

Hørte at det er mange som bruker noe krem eller olje på dem før og etter operasjonen for å minske sjansen for strekkmerker. Litt bekymret siden jeg har anlegg for det :(

Dagen vår nærmer seg med stormskritt nå ja :) Men jeg lurer enda på om de bruker selvoppløsende sting på Fornebuklinikken.

Skrevet (endret)
Åh, handlet allerede du hehe :) Er det bare en type hibiscrub eller? De kremene du har kjøpt, har du kjøpt de til puppene eller?

Hørte at det er mange som bruker noe krem eller olje på dem før og etter operasjonen for å minske sjansen for strekkmerker. Litt bekymret siden jeg har anlegg for det :(

Dagen vår nærmer seg med stormskritt nå ja :) Men jeg lurer enda på om de bruker selvoppløsende sting på Fornebuklinikken.

Det finnes flere ulike leverandører og pakninger på hibiscrubben, men står det hibiscrub på flasken så kan det ikke bli feil.. (akkurat som at lano er den samme såpen selv om du kjøper den i den vanlige flasken, eller flasken som er formet som en and) :)

Jeg må inrømme å ha kjøpt kremene med tanke på puppene, ja. Men jeg tenker kanskje mest å bruke dem etterhvert som sårene gror til. Alle kremene er kremer som framskynder hudens tilhelingsprosess på ulike måter. a-derma med havreekstrakt, locobase repair med hudidentiske fettstoffer, og a-cremen er jo en klassiker. Mulig slike kremer er oppskrytte, men jeg har litt tro på det likevel.. Men når det er sagt så tror jeg likevel at vanlig spenol og vasselin gjør en like god jobb som de dyre moderne kremene gjør. :)

Men hvis du er redd for strekkmerker, så kanskje du skulle ta deg en tur på apoteket og kjøpe en krem mot det. Husker ikke hva den heter. Se i hyllen med gravid- og ammeutstyr, antakelig står den der. :)

Hva slags suturer de bruker vet jeg ikke. Men det får vi jo beskjed om når vi kommer vil jeg tro. På vanlige kirurgiske avdelinger er det ikke så vanlig å bruke suturer som løser seg opp av seg selv til å sy annet enn "indre" sting.. men kanskje i kosmetisk kirurgi at ting er annerledes? hmm..

Det har jeg ikke tenkt på faktisk.. Hvis de ikke løser seg av seg selv, så skal de sikkert sitte i 10-14dager eller noe i den duren :)

Endret av rebekah
Skrevet

Kanskje jeg skal ta meg en tur til på apoteket og se etter sånn krem ja :) Ikke sikkert det hjelper, men man kan jo prøve hehe.

Dessverre så har jeg måtte bytte operasjonsdato, så nå skal jeg ikke før 18. desember klokken 13.30. Veldig kjipt, men heldigvis ikke så mange dager ekstra. Av og til så dukker det opp ting som gjør at man må utsette.

Kanskje du får min time da rebekah :) Det hadde jo vært bra for deg.

Lite som skjer her inne for tiden. Har alle gått i juledvale hehe. Lurer på hvordan det går med alle som opererte nylig. Håper dere alle har det bra :)

Skrevet
Kanskje jeg skal ta meg en tur til på apoteket og se etter sånn krem ja :) Ikke sikkert det hjelper, men man kan jo prøve hehe.

Dessverre så har jeg måtte bytte operasjonsdato, så nå skal jeg ikke før 18. desember klokken 13.30. Veldig kjipt, men heldigvis ikke så mange dager ekstra. Av og til så dukker det opp ting som gjør at man må utsette.

Kanskje du får min time da rebekah :) Det hadde jo vært bra for deg.

Lite som skjer her inne for tiden. Har alle gått i juledvale hehe. Lurer på hvordan det går med alle som opererte nylig. Håper dere alle har det bra :)

åneii, så kjedelig at du måtte utsette datoen :tristbla:

..håper du får orden i årsaken til utsettelsen!

Jeg tror ikke jeg får timen din, fordi jeg har ikke hørt noe... Men oæææh! da er jeg kanskje nestemann ut i ilden(?!!) sprøtt å tenke på! Lover å oppdatere om hvordan det går/gikk!

he he, ja, det må være juledvalen som har senket seg over oss :fnise:

DET lurer jeg også på! hvordan går det med dere folkens??

Skrevet

Hei!

Er en jente på snart 20 som tenker på å skaffe seg et par nye pupper neste år!

Hvilke steder annbefaler dere? På østlandet..

Lurte også på arrene.. Blir de borte eller vil de alltid synes?

Skrevet
Hei!

Er en jente på snart 20 som tenker på å skaffe seg et par nye pupper neste år!

Hvilke steder annbefaler dere? På østlandet..

Lurte også på arrene.. Blir de borte eller vil de alltid synes?

Velkommen hit saltvann :))

Jeg har sett at det er opp til flere klinikker som har blitt anbefalt. Colosseum, Nobel, Fornebu m.m. ..Selv valgte jeg Fornebuklinikken og skal opereres på mandag (!!) - Grunnen til at jeg valgte som jeg gjorde var fordi Fornebuklinikken er suveren på garantiordning i etterkant av brystforstørring. I tillegg var kirurgen jeg pratet med veldig sympatisk, lett å samtale med og å stole på - og det er viktig syns jeg :)

Det er ulike ting du kan gjøre for å få arrene minst mulig synlige. Taping, smøring med ulike kremer, følge rådene fra kirurgen m.m. - I tillegg til det, så blir jo arret ofte ikke synlig for andre pga. snittstedet OG fordi kirurgene alltid tilstreber å gjøre det finest mulig (håper jeg!?, he he..) :)

Skrevet

Velkommen saltvann :)

Ser du har fått god opplysning allerede. Det er som rebekah sier at jo flinkere man er til å teipe, jo større sjans er det for at arrene blir minst mulig synlig. Det er også viktig å ikke få sol på arrene før de er 110% ferdig.

Jeg skal også opereres på fornebuklinikken, mye på grunn av garantien og at det ligger 10 min med bil unna der jeg bor :P

Tenk at det er mindre enn ei uke til du skal i ilden rebekah :O Veldig trist at vi ikke blir operert samme dag, men det er godt å høre at du kommer med oppdatering på hvordan det har gått. Det gleder jeg meg veldig mye til :)

Skrevet

Takk for svar!

Lykke til til dere som snart skal opereres :)

Skrevet

Hei hei jenter ! Tiden flyr og det nærmer seg jammen jul ! I helga var jeg på julebord. Puppene var med og oppførte seg perfekt inni kjolen ;)

Mine er nå 4 uker og to dager og det er som jeg skulle hatt dem alltid.

De er enda ganske ømme, men har fått en fin fasong. Runde og ikke så struttende som i begynnelsen. De har sunket litt slik at de ser mer naturlige ut.

Jeg er superfornøyd !

Har skifta tapen en gang. Den hang å slang.... men da begynte jeg faktisk å blø litt ett sted. Det var uventet. Jeg tapet fort igjen og siden har jeg ikke turt å se mer på det. Håper det går bra likevel.

Litt stikking kjenner jeg også i arrene men det er nesten bare greit for da blir jeg påminnet om å ta det rolig.

Til deg Saltvann, Velkommen hit og lykke til med ditt valg av klinikk. Mitt råd er å gå til en konsultasjon hos minst to og veld der du føler deg tryggest !

Til dere som snart skal i ilden !!!! MASSE lykke til. Gled dere.

Skrevet

Hei hei jenter! Ser ting fortsetter på samme vis her inne, godt å se at dere har hverandre i disse spennende tider :) Og gratulerer til dere som har vært i ilden! Herlig med nye pupper til jul :)

Og nå er det ikke lenge igjen til du skal i ilden Rødtoppen86!! Tenk at det nå er din tur.. Dette har du virkelig fortjent altså, nå har du vært utrolig tålmodig :)

Med mine går det greit! De har blitt gode og myke, men sliter fremdeles med den venstre puppen, som har sunket lenger ned enn den andre, og jeg har noe vondt nederst i den. Heldigvis skal jeg på kontroll med kirurgen på Fornebu i morgen tidlig, så krysser fingrene for at han tilbyr seg å fikse det for meg. Hvis ikke så blir jeg ganske lei meg.. de er jo så fine, bare jeg får fikset på den ene som er plassert litt for langt ned!

Hvordan er følelsen din nå da Rødtoppen86? Gledegruer du deg? :)

Skrevet

Hei sahara80. Så godt å høre fra deg og at du har det bare bra :) Kan tro det var morsomt å være på julebord med nye pupper. Veldig bra at du er superfornøyd med fasong og alt.

Skjønner at det tar lang tid før man er helt ferdig når jeg leser at du enda opplever stikking, så det er vel bare å smøre seg med tålmodighet. Bare å fortsette å teipe så arrene blir finest mulig :)

Ja, nå går dagene nedover gitt Bianca. Både gleder meg og gruer meg, og har fått det vanlige syndromet med at "trenger jeg å gjøre dette osv" hehe... :P

Dette blir bra siden jeg ha ventet i et halvt år hehe :) Skal bli godt å bli ferdig og se hvordan det går.

Så bra at dine har blitt gode og myke, men kjipt at du enda plages med den venstre. Håper det går bra på kontrollen idag, og at det ikke er noe farlig.

Jeg vil tro at det kan være den høyre som enda ikke har satt seg så langt ned som den skal, at muskelen enda holder igjen.

Hvis ikke, så håper jeg at du får ordnet det uten noe problem og kostnader :) Du må holde oss oppdatert.

Skrevet

sahara80: så gøy å høre at alt er vel med puppene, og at de oppfører seg fint :jepp: ...og håper det gikk greit på kontrollen bianca, fant de ut av hva som har skjedd? og får du oren på det?

rødtoppen86: nå er det ikke lenge til!! :fnise:

Skrevet

Hei alle sammen!

Godt å se det er litt liv her..

Nå er det 16 dager siden jeg fikk pupper. Og alt har gått strålende!

Jeg la inn 300 ml, runde under muskel`n. Og de er såå flotte nå, er superfornøyd:)

De ser myye bedre ut nå enn rett etter operasjonen, og godt er det for da ligna de to sprengte ballonger.. he he.

Er det noen som vet hvor lenge man er hoven?

Den ene puppen er litt større enn den andre og håper jo på at det bare er det at den er litt mer hoven enda. Men burde ikke det ha gitt seg nå?

Er litt bekymret for dette altså.. Men har lest at det kan ta 4-6 uker før hevelsen er borte også.

Håper det ordner seg for deg Bianca. Hvordan gikk det?

Og rebekah, nå er det bare å glede seg! Ikke kast bort tida på å grue deg, fant ut at det bare var tull, gikk såå greit atte! Tenk på hvor fornøyd du kommer til å bli:)

Skrevet

Så gøy å høre tweety :)

Jeg skal antakelig også legge under muskel, men er fortsatt ikke bestemt på størrelse faktisk. hva var utgangspunktet ditt, og hva har du nå?

Jeg kan desverre ikke svare noe i forhold til hvor lenge man er hoven og ikke, men kanskje du skulle ringe til klinikken å høre? (så slipper du å gå å bekymre deg) :)

Det kiler i magen når det går opp for meg hvor kort tid det er igjen. Og så føler jeg meg litt smågal :fnise: Men egentlig så gleder jeg meg bare. Blir sikrere og sikrere på at det er dette jeg vil for hver dag som går. Og er helt avslappet i forhold til selve operasjonen og alt. Det kommer til å bli skikkelig uvandt å ha pupper, men jeg er sikker på at jeg kommer til å få et helt nytt liv. ...Og hvis jeg blir like fornøyd som jeg leser at andre her inne har blitt, så kommer julen i år til å feires i pupperus :fnise:

Skrevet

Ang hovenhet Tweety : Jeg tror du bare kan smøre deg med tålmodighet. Jeg følte mine struttet en stund og så sank de ganske mye etterhvert. Og de må ha vært hovne ganske lenge.....Dersom det er noe unormalt på ferde så vil de være røde (utenpå hoden) og varme. Det er tegn på betennelse. Men i Norge er det så å si ingen som får betennelse så jeg kan nesten garantere deg at alt er ok og at det vil gi seg !

Hvordan er det med dere som har tatt, ser dere noe av kanten av protesen ? Jeg kan ikke se noe men jeg kan kjenne et lite knepp på en måte dersom jeg dytter på innsiden inni kløfta. Akkurat som den er foldet litt der. Men siden det ikke synes så er det greit....

Rebeka : Du KOMMER til å få et helt nytt liv ! Lover deg !!!! Jeg er i lykkerus enda (hver gang jeg kommer på at jeg har disse nye fordelene)

Idag prøvde jeg bikiniene mine for n`te gang :gjeiper:

Skrevet

Hei jenter!

Jeg tenkte jeg skulle skrive et lite innlegg om mine opplevelser rundt mine nye pupper!:)

Jeg hadde selv stor nytte av denne dagboken i prossesen før operasjonen, og satte enorm pris på å snakke med andre jenter i samme situsasjon. Uten å bli dømt i nord og ned!;)

Jeg er 20 år (170 cm, 54kg), og nå er det 7 mnd siden operasjonen min og jeg opererte på Fornebuklinikken.

Jeg hadde nesten ikke pupper fra før, og hadde store komplekser. Jeg gikk mange runder med meg selv før jeg tok valget mitt, og dette var langt ifra noe impulsiv handling. Jeg er glad for at jeg har gjort det og står absloutt for valget mitt!:)

Jeg har nå 300/280 ml over muskelen, vanlige runde proteser, som jeg forøvrig betalte 29000 for.

Jeg valgte Fornebuklinikken pga deres unike (den gang?) garanti. Jeg er veldig fornøyd med dette valget!:)

Jeg følte meg godt tatt vare på og fikk den informasjonen jeg følte jeg trengte. Konsultasjonen tok jeg på operasjonsdagen, men jeg hadde sendt bilder og hatt en liten prat på tlf med sykepleier på forhånd.

Jeg ble operert av dr. Schistad (eller hva han het), som var en veldig hyggelig herremann. På konslutasjonen var han veldig opptatt av å høre på mine ønsker og forventninger, samtidig som han var klar med hva som var realistisk og ikke.

Vi ble enige om noe rundt 300, noe begge syntes hørtes riktig ut. Den endelige avgjørelsen skulle han ta under operasjonen, det samme gjaldt om jeg skulle ha over/under muskelen.

Selve operasjonen gikk veldig bra, til tross for min streke sprøyteskrekk!:P Jeg gruet meg veldig på forhånd. Men dette var ingenting, jeg sov som en sten!:)

Dagene etterpå gikk over all forventning! Jeg hadde veldig lite smerter, nesten ingenting. Så jeg var veldig heldig!

De var normalt varme helt fra starten, men ganske harde. De myknet vel mer og mer opp etter en to uker-1 mnd tid.

I dag, 7 mnd gamle, er det normalt varme og ganske myke. De er ikke så myke som vanlige pupper og man kjenner at jeg har silikon. Men dette er ikke noe stort problem for meg personlig i hvertfall, hva eventuelle kjærester mener om det, får være deres sak!:)

Jeg mangler noe følelse i de under brystvortene, og følelsen er noe redusert i selve brystvortene. Men dette kommer seg merker jeg.

Jeg er veldig fornøyd, både med str og utsene!

I starten var jeg overhode ikke fornøyd med størrelsen, og syntes de var altfor små. Dette hadde med at jeg mine noe urealistiske forventninger og trangen til å få pupper med stor P.

Men nå som jeg har fått pupper, som nå fyller 65D, er jeg mer enn fornøyd med str!:)

Jeg er veldig smal rundt brystkassen, dette var en av grunnene til at jeg ikke kunne ha "mer" enn 300ml. Samt at jeg har lite underhudsfett, + lite utgangspunkt:p

Men nå er jeg veldig glad for at jeg ikke har mer, for nå er de store, MEN ikke så store at folk tenker "siiiilikooon!".

Jeg har fortalt det til en venninne, utenom familien, samt min daværende kjæreste. Ingen har spurt meg eller hintet til om jeg har silikon.

(Bortsett fra en utrolig frekk kompis, som fant ut at han skulle kjenne på de på fylla:D) Og ja, han kjente at dette var ikke guds skapeverk:P

Så over til det jeg ikke er fornøyd med. Jeg skal ikke male et overdrevent rosenrødt bilde av dette!

For det første:

Fonebuklinikken: Jeg etterlyser oppfølging! Når jeg betaler 29000 for en operasjon forventer jeg at de har en form for oppfølging av pasientene. Jeg fikk veldig følelsen av "samlebånd-produksjon".

Det er jeg mindre fornøyd med (legg merke til _mindre_ førnøyd, ikke misfornøyd:)):

De ser ikke særlig naturtro ut. Dette var jeg jo for så vidt klar over, men det er vanskelig å tenke seg til resultatet på forhånd. Jeg kunne ønske de var bittelitt mer ekte av utseene:p

Jeg har litt rippling, eller hvordan det skrives. Men dette har forsvunnet/minsket etter at jeg har lagt på meg et par kilo.

De er litt harde.

MEN jeg vil avsluttet med å si at jeg stort sett er mer enn fornøyd, og jeg angrer ikke et sekund!:)

Man kan si mye rart om plastisk kirurgi, og jeg vil ikke på noen måte si at dette er veldig "bra". Det beste er jo om vi alle kunne være fornøyde med oss selv OSV...;) Men nå er det engang slik at det ikke er så enkelt.

Jeg skammer meg ikke over mine kjøpte pupper, men det er heller ikke noe jeg forteller til folk. Jeg svarer ærlig om de spør, men dette er mitt valg og jeg vil ikke at alle skal vite det.

Så vil jeg bare ønske alle dere flotte jenter som skal i ilden, lykke til!:)

Og gratulerer til alle med nye boobs!:)

Og om dere lurer på noe, så må dere bare spørre:)

Skrevet

Heihei, alle sammen!

Nå har jeg kommet til side 24 i denne dagboken som jeg tenkte å lese helt til slutte, men det er 340 sider igjen til jeg når siste side så jeg revurderer det og melder meg inn i klubben før jeg er ferdig ;) Jeg kommer til å lese videre, men det kan ta sin tid.

Jeg har alltid hatet det at jeg ikke har store pupper og alltid vært misunnelig på venninnene mine som alle har store, fine pupper - i hvertfall større enn meg. Lenge håpte jeg at de ville vokse seg større, men i og med at mamma ikke har store greiene og mine søster likeså har jeg nå innsett at det ikke kommer til å skje... Jeg fyller nesten 75a - kommer an på bh'en, men jeg har aldri målt meg på skikkelig vis (hvordan gjør man dette?) så jeg er ikke sikker. Jeg kunne tenkt meg noe rundt 75 C/D. Jeg er 21 år, 170 cm og 64kg, det meste sitter på lår og rumpe, men anser meg egentlig som normal til slank. Jeg ser at mange angrer seg når det gjelder størrelsen, så jeg vet ikke helt hva jeg skal gå for. Jeg vil egentlig bare ha større pupper slik at jeg ser litt mer proposjonert ut og så klart får pupper å vise frem ;) Ikke noe glamourmodell her altså!

Kjæresten er litt av og på om han vil jeg skal gjøre det, noe som er med på å dra avgjørelsen mer mot ikke å gjennomføre det. Men han har også sagt at skal jeg først gjøre det så bør jeg gå for minst D i hvertfall.

Det er så vanskelig å bestemme meg for hva jeg skal gjøre. Men etter å ha lest masse om dette både her i dagboken og på JBI-forumet føler jeg at jeg har større pupper om et års tid :P Gleder meg til å kunne kjøpe fint undertøy i større cup-størrelse og å ha på bikini og vise meg litt frem :P

Et av problemene for meg er at jeg trener Taekwon-Do, men jeg har på en måte fått bekreftet at dette ikke skal være noe problem. Jeg skal undersøke det litt nærmere etter hvert. Noen her som vet noe om det å trene kampsport med opererte pupper? Penger er jo også et spørsmål i og med at jeg for tiden ikke har noe å rutte med, så vokser ikke akkurat sparekontoen. Jeg trenger i hvertfall 12 000 kroner til for å ikke gå helt konkurs pga en operasjon, men jeg tror jeg får ganske mye i feriepenger neste år...

Det ble litt mye her, men poenget er i det hele tatt at jeg vil være med i gjengen :D

Skrevet

Hei E-Performance og velkommen hit :) Tusen takk for et flott innlegg. Veldig bra at du trekker fram både negative og positive ting, for det er slik virkeligheten er. Godt at du er mer fornøyd enn misfornøyd.

Selv skal jeg operere på Fornebuklinikken den 18. desember, mye pga garantien :) Rebekah skal også opereres der mandag som kommer, så her blir det å skje ting.

Tenk at du bare har en helg igjen rebekah, det må være helt utrolig. Litt trist at jeg ikke deler dag med deg lenger, men jeg gleder meg veldig til å høre hvordan det har gått med deg :)

Frkleo :) Jeg leste også alle sidene i denne dagboken. Kan si det tok sin tid, men det var så spennende å lese om alle som har operert og hvordan det har gått hehe...

Håper du finner ut hva du ønsker mest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...