Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Der var artikkelen ja! Lurer på om de som ble intervjuet fikk se gjennom artikkelen og godkjent den før den gikk i trykken...?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ms.GuineaPig
Skrevet

Mest sannsynlig ikke. Derfor jeg aldri skal bli interevjuet og lignende av verken avis, blad eller noe. De bruker en til å selge. Men det er en annen sak, hehe :)

Skrevet
Der var artikkelen ja! Lurer på om de som ble intervjuet fikk se gjennom artikkelen og godkjent den før den gikk i trykken...?

Det er ikke vanlig, har aldri hørt at det har skjedd før.

Men det er vanlig å få sitatsjekk, dersom man ønsker det. Da kan man endre på ting man har sagt, dersom man ser at det kan oppfattes feil. Man kan også velge å trekke tilbake det man har sagt. Men alt ligger på journalistens moral og integritet.

Skrevet

Oi oi oi nå er det bare 3 uker til operasjonen min.. Begynner å grue meg nå, prøver å finne unnskyldninger for å avlyse.. Merkelig dette.. Jeg har jo virkelig lyst å gjøre dette, men likevel så vil jeg ikke på en rar måte. Hmm, sikkert nervene som kommer. Jeg tror enten at jeg ender opp som en glamour modell eller at det ikke blir noe forskjell fra de puppene jeg har nå. Finner liksom ikke en mellom ting. VIL ha et bra resultat, men er så redd for at de blir stygge. Dere som har gjort det, ble puppene slik som forventet?? Ble deres gamle pupper bare større eller forandret de helt form også?

Skrevet

Hei hei Plutta

Kan tenke meg du er spent nå :) Jeg er kjempespent selv, men du skal i ilden før meg, så det blir gøy å høre hvordan det går.

Siden jeg ikke har operert enda så kan jeg dessverre ikke komme med noen personlige erfaringer, men jeg vil tro at det kommer til å bli kjempebra :)

Så bra at brystene dine begynner å bli normale Bianca. Håper den skjevheten går over av seg selv før du skal på kontrolltime.

Hvordan er størrelsen din nå? Har du noen anelse om hvilken bh-strl du nå må ha :)

Må jo være superdeilig når man kan bruke vanlig bh igjen og få vist frem de nye brystene skikkelig.

Skrevet

Jeg var å målte størrelsen min hos en undertøys foretning her om dagen, og størrelsen ble 75 E!! Herregud, jeg hadde ikke forventet meg det i det hele tatt. Ville jo fremdeles passe de fine bh`ne på H&M, men de kan jeg se langt etter :sukk: Er helt umulig å få tak i den størrelsen med mindre jeg vil punge ut med 1000kr for en.

Jeg har bare lagt inn 300 gram, kan ikke skjønne at det skulle blir så stort :gjeiper:

Lene Alexandra hadde størrelse 70 E da hu hadde 600g, det virker jo mer logisk enn at jeg med mine 300g må bruke større bh størrelse enn henne.

Skrevet

Wow, 75E, ikke verst :danse: Kan tenke meg du ser skikkelig bra ut nå i klær med utringing og i bikini :)

Jeg håper på 75D selv :) Morsomt hvor mye kroppen har og si for hvordan strl man ender opp med. Noen legger inn kjempemasse og øker lite, andre legger inn lite og ender opp stort.

Håper du trives med dine nye bryster, at du ikke synes de har blitt for store.

Hvor lenge er det siden du opererte?

Skrevet
Jeg var å målte størrelsen min hos en undertøys foretning her om dagen, og størrelsen ble 75 E!! Herregud, jeg hadde ikke forventet meg det i det hele tatt. Ville jo fremdeles passe de fine bh`ne på H&M, men de kan jeg se langt etter :sukk: Er helt umulig å få tak i den størrelsen med mindre jeg vil punge ut med 1000kr for en.

Jeg har bare lagt inn 300 gram, kan ikke skjønne at det skulle blir så stort :gjeiper:

Lene Alexandra hadde størrelse 70 E da hu hadde 600g, det virker jo mer logisk enn at jeg med mine 300g må bruke større bh størrelse enn henne.

Lurer faktisk på om ikke jeg også havner på 75E :sjenert:

Jeg føler det tyter ut av 75D en min.

Må kansje ta meg en tur på en skikkelig bh foretning jeg også :)

Om de måler meg når jeg er uten bh eller?

(synes egentlig det er nok at legen så meg uten bh) :)

Jeg la inn 360. og var en stor a liten b fra før :)

Skrevet (endret)

Heisann! Det er nå 4,5 mnd siden min operasjon, la inn 320 g over muskel. Syntes i starten at høyre bryst var litt høyere enn det andre, men jeg hadde mye luft der oppe så jeg håpet det skulle bedre seg. Det har det dessverre ikke gjort :(. Ser ut som at brystet er plassert litt høyere opp, det er heller ikke like rundt som det venstre. Men det er ikke lett å se. Det som vises er at det blir mer markert kant øverst på høyre side, som vises best når jeg bruker push up bh. Venstre brystet er kjempefint, ser naturligt ut og rundt i formen Hvor vanlig er det at brystene blir litt ulike, har de fleste her inne helt symmetriske bryster?

Kjenner jeg er litt lei meg for at det ble slik :(, og lurer på om jeg kan klage på noe vis.

Endret av Liten pike
Skrevet

Hei Liten pike.

Mine var ikke like i begynnelsen og de struttet litt mye etter min smak. Men etter 1 år var de kjempe fine, å så helt naturlige ut. Så tror du må smøre deg med en god del tålmodighet. Men alikelvel så sier dem jo at etter 3 måneder så kan du se hvordan puppene kommer til å bli. Så egentlig vanskelig å si. Men ta en ny sjekk så ser du hva kirurgen sier. Som regel så skal jo resultatet bli bra, og hvis du er misfornøyd så trodde jeg de skulle rette det opp.

Lykke til:)

Skrevet

Heisann jenter. Nå har jeg endelig registrert meg på forumet, kun for å skrive i denne tråden. Har vært smugleser siden i sommer da jeg bestemte meg for å gjennomgå en brystforstørring.

Idag var dagen. Jeg er kjempefornøyd. Lurer på hvorfor i all verden jeg ikke har gjort dette før. Er mamma til 2 og brystene var som to tomme poser. Dette gikk selvsagt ut over min selvtillit. Etter amming begynte jeg med innlegg i bh. Større og større etterhvert som pupene krympa. Jeg var en full C før unene. Etter amming ble jeg en liten B. Så etter konsultasjon var jeg ikke i tvil.

Akkurat nå føles det som jeg har veldig melkespreng men etter det jeg leser her så vil dette gå over i løpet av noen dager... Men ellers er formen upåklagelig.

Har allerede sett en liten titt på dem og de virker helt perfekt. Litt struttende kanskje men det vil nok bedre seg når hevelsen går bort.

Jeg må også si at jeg er veldig fornøyd med størrelsen. Kirurgen var veldig bestemt på at jeg skulle ha litt større enn jeg ville selv, fordi de ville krympe. Nå ser jeg at han har rett. På konsultasjonstimen så det MYE større ut enn det det gjør nå. Så det er noe helt annet å prøve oppi bh`en enn når det kommer inforbi huden.

Dette forumet har hjulpet meg med veldig mye jeg har lurt på, så hvis jeg kan være til hjelp er det bare å spørre !

Gjest maria_89
Skrevet

Hei Jenter ! Jeg er ny her, og jeg så dette emne som passet veldig bra...

Her står det veldig mye bra fakta om alt man trenger å vite! Så takk for informasjonen jenter!

Jeg har likevel noen spørsmål i forhold til silikon.. Beklager hvis det blir mye av samme spørsmålene som kanskje alt har stått oppe.. ^^

Jeg er 19 år , noe som gjør meg veldig ung i forhold til å få silikoner, men ettersom jeg ikke vokser mer og har hatt samme høyde og vekt i flere år.. vokser heller ikke puppene mer! Jeg har AA .. Altså mindre enn A-cup, og jeg har vurdert silikon veldig lenge nå. Jeg er 1.71 høy og jeg veier 54 kilo. Hvis jeg skulle fått silikoner trenger jeg ikke skikkelige store.. Håper på kanskje en noe mellom B-og C-cup .

Ettersom jeg har hørt veldig mange teorier... Så må jeg spørre dere og høre om de faktsisk stemmer,

1) Er noen silikoner livsvarie?(har hørt det tidligere) Hvis ikke, hvor lenge tar det før man må bytte dem ut? Og isåfall om vi bytter dem ut, må man betale like mye på nytt?

2) Hvor mye koster ca. for å få silikoner?

3) Har dere som har tatt silikon, mistet følelse på nippelene?

4) Finnes det noen operasjonen som tar silikoner igjennom navelen? Er det noe å anbefale? Hvilken måte å få silikonene inn på er best?

5) Utifra, hva alle sammen her har gått igjennom.. Vet dere hvilke klinikker som er den beste? Og hvem man hvertfall skal holde seg unna? Jeg bor i østfold så hadde vært fint å høre om det var noen å anbefale i dette området ^^

Takker kjempe mye for svar!! =D

Gjest maria_89
Skrevet

Ellers legger jeg inn en kvikk link :

http://www.costaricahealth.com/photogaller...st_surgery.html

Fordi jeg skal til Costa Rica veldig snart og jeg skal til denne klinikken..

Har hørt at kjendiser fra hollywood drar dit fordi de er like flinke, og mye billigere! Det første bilde for brystforstørrelse av før-etter bilder var veldig fin, Håper jeg får noen lignende selv ^^

Skrevet

Det at Lene Alexandra var en 70E, mener jeg er sprøyt, såfremt hun ikke brukte E-cup i amerikanske størrelser. Jeg har selv den størrelsen, og de er mye mindre enn hva hennes bryster var! ;)

Det går fint an å få tak i BH til under 1000-lappen hvis du har mulighet til å handle hos f.eks. La Senza, Change, Netty, La Lina, bravissimo.com, eller figleaves.com. :)

Skrevet
1) Er noen silikoner livsvarie?(har hørt det tidligere) Hvis ikke, hvor lenge tar det før man må bytte dem ut? Og isåfall om vi bytter dem ut, må man betale like mye på nytt?

2) Hvor mye koster ca. for å få silikoner?

4) Finnes det noen operasjonen som tar silikoner igjennom navelen? Er det noe å anbefale? Hvilken måte å få silikonene inn på er best?

5) Utifra, hva alle sammen her har gått igjennom.. Vet dere hvilke klinikker som er den beste? Og hvem man hvertfall skal holde seg unna? Jeg bor i østfold så hadde vært fint å høre om det var noen å anbefale i dette området ^^

Hei Maria.

Jeg kan gjerne svare på dine spørsmål jeg men jeg ble jo operert igår så jeg er enda ganske fersk. hehe

1) Jeg har operert inn silikonproteser med livsgaranti. Dvs dersom jeg ikke får problemer av noe slag trenger jeg aldri å bytte disse ut. Sa, ja, det finnes men det er ikke alle klinikker som har disse. De er også litt dyrere enn vanlige og muligens litt hardere i konsistens, men ellers er de like.

De jeg har heter McGhan. Det følger med et sertifikat. en "lifetime warranty"

2) Du må regne pluss minus 30 000

3) Nå er det bare dag 2 etter operasjon men ja, jeg har pr. idag ingen følelse i brystvortene. Du kan også se på bilder av før og etter på nettsider at som regel er niplene ikke stive på ettrbildene. Jeg tror det er grunnen til at følelsen muligens er borte. Men dette var jeg klar over på forhånd så for meg spiller det ingen rolle.... Det kan jo hende etterhvert som nerver vokser sammen igjen at jeg får følelsen tilbake.

4) Jeg har lest om at det er mulig å ta dem gjennom navlen og føre dem opp. Men jeg har også lest at det var flest komplikasjoner forbundet med denne metoden. Bl.annet så var det større fare for at du ikke fikk plassert dem på riktig plass og at du da måtte uansett åpne å brystet. Da var det liksom lite vits. Men jeg tror det er svært få som gjør det på denne måten. Kanskje i utlandet ? Mest vanlig er i folden under brystet eller rundt brystvorta. Dersom du tar i brystvorta kan du ikke amme senere pga da kapper de melkegangene av. Det er også noen som tar under armen men der kan snittet være mer synlig og det er også vanskeligere å få implantatet på riktig plass. Jeg selv har under brystet.

5) Har ingen anbefalinger fra dette området. Men anbefaler deg å ta konsultasjon flere steder. Da tror jeg du merker fort hvor du føler det tryggest.

Det er heller ikke til å anbefale å gå etter pris. Det kan skille noen tusen fra klinikk til klinikk men dette hadde jeg ikke brydd meg om. Velg der du føler er best utifra andre kriterier.

Til sist vil jeg nevne at det frarådes sterkt å la seg operere i utlandet. Det kan virke fristende pga prisen men det er nok ikke verdt risikoen. Tenk hvis noe skulle skje, eller om du skulle bli misfornøyd. Det er ikke alle norske kirurger som er så ivrige til å rette opp i andres feil, og skulle så hende så blir det hele jo laaaaaaaangt mer kostbart enn det du hadde tenkt. I Norge har de aller fleste en garanti at om du skulle få hard kapsel kjapt eller betennelse og slik så gjør de dette kostnadsfritt for deg. Og sist men ikke minst, kommunikasjon. Tenk om du våkner opp med pupper helt anneledes enn du ønsket.....

Harde ord, men håper du ser hva jeg mener. Vil bare det beste for deg !

Skrevet
Wow, 75E, ikke verst :danse: Kan tenke meg du ser skikkelig bra ut nå i klær med utringing og i bikini :)

Jeg håper på 75D selv :) Morsomt hvor mye kroppen har og si for hvordan strl man ender opp med. Noen legger inn kjempemasse og øker lite, andre legger inn lite og ender opp stort.

Håper du trives med dine nye bryster, at du ikke synes de har blitt for store.

Hvor lenge er det siden du opererte?

Jeg håpet selv på en D, men fikk vist litt til, skal ikke klage egentlig. Bare utrolig vanskelig å finne bh i min størrelse!

Går enda i den svært lite tiltrekkende sports bh som presser alt bort og inn. Så syns ikke med klær at jeg har operert. Har prøvd med vanlig bh, da skal jeg si det syns! Haha, litt for oppsiktsvekkende :gjeiper:

Har bare 1 uke igjen med sport bh, men ser ut som det blir fler, finner ingen bh`er i byen jeg bor i, bortsett fra en butikk, der de koster max 1000kr. Jeg vil nødig bruke 1000kr på en bh som jeg på klippe ut spilene på.

Trives godt med de nye, ser stadig at de forandrer seg fra uke til uke. Passer også på å smøre de godt inn med bodylotion eller babyolje slik at huden holder seg fuktig. Ser at jeg kan få lettere strekkmerker når huden blir tørr og stram. Så prøver å passe litt på. Har ikke lyst på strekkmerker på de svært kostbare juvelene mine :ler:

Jeg ble operert 6 Oktober :)

Lurer faktisk på om ikke jeg også havner på 75E :sjenert:

Jeg føler det tyter ut av 75D en min.

Må kansje ta meg en tur på en skikkelig bh foretning jeg også :)

Om de måler meg når jeg er uten bh eller?

(synes egentlig det er nok at legen så meg uten bh) :)

Jeg la inn 360. og var en stor a liten b fra før :)

Jeg kunne også gå for 70 F om jeg vil at den skal sitte strammere rundt ryggen.

Nei hun målte ikke meg, jeg prøvde bare masse bh`er i forskjellige størrelser som hun ga meg, så sa hu hvilken som passa meg best underveis :) Hun kunne også ha målt, men var ikke nødvendig siden jeg allerede viste størrelsen min rundt.

Jeg var en en B fra før av og la inn 300 moderat over muskelen. Profilen på protesen har mye å si på hvilken størrelse man får i bh. Du ender helt sikkert på en F kan jeg tippe :)

Skrevet
Det at Lene Alexandra var en 70E, mener jeg er sprøyt, såfremt hun ikke brukte E-cup i amerikanske størrelser. Jeg har selv den størrelsen, og de er mye mindre enn hva hennes bryster var! ;)

Det går fint an å få tak i BH til under 1000-lappen hvis du har mulighet til å handle hos f.eks. La Senza, Change, Netty, La Lina, bravissimo.com, eller figleaves.com. :)

Hun har sagt til selv, gikk fra en 70 E til en B etter hun fjernet silikonen. Sa det på radio blant annet. Husk at hun hadde høyprofil, så de vil jo fylle mer utover, enn hva i omkrets.

Jeg har faktisk bestilt undertøy fra Victoria Secret, men endte med å få masse toll på det, tudde det var tollfritt å bestille undertøy nå ?:tristbla:

Skrevet

En 70E, er en 70E, uansett hvordan en vrir og vender på det. ;) Ser en bilder av henne i bikini, så ser en jo at puppene er på vei ut av plagget! Hun har sagt det selv, men hun har nok brukt helt feil størrelse. Hun er lita og burde nok hatt en 65 eller 70 i omkrets, men gjerne en FF/G for at puppene skulle ha fått den støtten de trengte.

Skrevet
Jeg håpet selv på en D, men fikk vist litt til, skal ikke klage egentlig. Bare utrolig vanskelig å finne bh i min størrelse!

Går enda i den svært lite tiltrekkende sports bh som presser alt bort og inn. Så syns ikke med klær at jeg har operert. Har prøvd med vanlig bh, da skal jeg si det syns! Haha, litt for oppsiktsvekkende :gjeiper:

Har bare 1 uke igjen med sport bh, men ser ut som det blir fler, finner ingen bh`er i byen jeg bor i, bortsett fra en butikk, der de koster max 1000kr. Jeg vil nødig bruke 1000kr på en bh som jeg på klippe ut spilene på.

Trives godt med de nye, ser stadig at de forandrer seg fra uke til uke. Passer også på å smøre de godt inn med bodylotion eller babyolje slik at huden holder seg fuktig. Ser at jeg kan få lettere strekkmerker når huden blir tørr og stram. Så prøver å passe litt på. Har ikke lyst på strekkmerker på de svært kostbare juvelene mine :ler:

Jeg ble operert 6 Oktober :)

Jeg kunne også gå for 70 F om jeg vil at den skal sitte strammere rundt ryggen.

Nei hun målte ikke meg, jeg prøvde bare masse bh`er i forskjellige størrelser som hun ga meg, så sa hu hvilken som passa meg best underveis :) Hun kunne også ha målt, men var ikke nødvendig siden jeg allerede viste størrelsen min rundt.

Jeg var en en B fra før av og la inn 300 moderat over muskelen. Profilen på protesen har mye å si på hvilken størrelse man får i bh. Du ender helt sikkert på en F kan jeg tippe :)

hmmm... Jeg lurer på hva jeg ender opp med da. Jeg hadde 75B fra før. La i 350, den lave profilen med stor omkrets pga jeg er bred over brystkassen og for å fylle de helt ut måtte jeg opp i så mye (vet ikke om det er lav eller høyprofil...)

Jeg kjøpte på forhånd triumf sin treningsbh med knepping foran i 75 c. Denne har jeg prøvd utenpå bandasen og den passer. Synes det er meget rart om jeg skulle bli en E eller F ettersom jeg passer en C nå, selv om jeg har tatt mer i enn deg suzzy...

Men en annen ting jeg lurer på . Nå ser de skikkelig sprengte ut. Mye fylde på oversiden av brystvorten. Er dette pga hevelse eller kommer de til å bli sånn? Destår liksom litt vell mye ut oppe i forhold til hva jeg skulle ønske. Håper indelig det bare er hevelse......

Skrevet

Kan svare deg på noen:

3) Jeg har selv ikke mistet følelsen i nippeln, men heller tvert om fått mer følelse :)

4) Du kan kun få gjennom navelen vis du skal ha saltvann. Som du sikkert skjønner, så presser de ikke en en silikonprotsere gjennom der.. Men med saltvann, så er posen tom, de bare ruller den sammen og presser den opp i brystet, for å så fylle på med saltvann. Men ingen norske kirurgen anbefaler det pga at man kan kjenne at det er fylt med vann, du kan høre skvulpe lyder, så lekker det litt å litt gjennom ventilen etter flere år, så du kan risikere at du plutselig har ett lite og ett stort bryst.

5) De mest kjente klinikkene er Colloseum, Fornebu, Nobel clinic og Christiania Park klinikk. Finnes nok flere som er bra også, men de som er mest kjent :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...