Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hallo hallo!!

Idag är det 14 dagar sedan op. o allt är kjempe bra!!! Har knappt haft smerter engång.

Startade jobba i måndags, trodde inte jag skulle klara av det så fint som jag gjorde p.g.a alla lyft och rörelser som är dagligen, med det gick väldigt bra.

Nöjd och glad över resultatet hittills, pupparna är sååååå Fina!!! :fnise:

Hoppas allt går bra med er alla.

Ni som inte har genom gått op än. Det är värt att vänta på så bara var tålmodiga. Jag sparade på 5 månader och längtade varje dag. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har akkurat spurt min søster om det samme, hun bor der borte... 34 tilsvarte i alle fall 75, det er det jeg er så da antar jeg det bare er å ta det som utgangspunkt men jeg vet jo ikke. Garanterer kun for str 75 :fnise:

Skjønner du er utålmodig, men den som venter på noe godt vet du....

Tusen takk for svar:) ikke lett å bli klok alltid;) Er 75 selv, så da vil garantien din holde her i gården!

Skrevet
Jeg er sånn selv om dagen jeg =)

Det er den knekken som jeg vil ha vekk :-)

Ikke nok med at jeg fikk utdelt pupper fra helvete; fotpleieren min sa i dag at jeg kanskje har PSORIASIS!!! Guuuud, det tar liksom aldri slutt :( Føler meg så mislykket om dagen. Heldigvis skal vi på helgetur med shoppiiiing i dag =) Og allerede til uken får jeg svar på om de lar seg fikse. Håper, håper, håper ... Jeg har ikke så høye forventninger iom. at de er såpass "ille", men det kan bare bli bedre =)

Fillippa; da er vi nesten like langt på vei da =) Bare være flinke til å ikke røre :)

Hvor gammel er du, forresten? Har sagt til samoeren at jeg heller ville bruke shoppingpengene til pupper, men det fikk jeg ikke lov til, hehe .. "Må jo gå an å kose seg for det!" :fnise:

Han synes sikkert jeg tar litt av, men jeg har aldri vært motivert så mye til å spare til noe. Ikke engang vesker eller sko, hehe =)

Men nå må jeg sminke meg, vi skal snart dra. Vi snakkes på søndag eller mandag =)

Nei, off da... Det var jo ikke noe hyggelig! Får håpe det er et mildt tilfelle da evt:/ Krysser fingrene for det:) Er nesten 100% sikker på at det lar seg fikse med deg, har lest og hørt så mye nå om den tendensen, både i liten og stor grad, og alle har blitt veldig fornøyde! Skal jo kansje ikke så mye til når vi har pupper fra helvette som du sier.... har hørt at de pleier å spalte og visst tilfellet er veldig utpreget, og da får man fiiiiiiine runde pupper! Så ikke bekymre deg over det:) De har et par triks for den "knekken" og, var ihvertfall det kirurgen sa til meg:)

Off, blir vanskelig å ikke røre sparekontoen... skulle kjøpe meg støvler i går, for det trengte jeg virkelig...endte med så mye grubling om jeg heller skulle legge pengene i puppekontoen, at samboeren min tok de ut av hendene på meg og gikk til kassa og betalte:) haha! litt lei eller?? Her er det full puppefokus!

Men du har helt rett, viktig å kose seg litt og da... vi kan jo ikke ta heilt av! haha:) Kos deg masse i helgen da, du leser vel ikke dette før på søndag eller mandag så da håper jeg du har det fint på shoppingtur:) Er 24 forresten:) hehe. I helgen er samboer på guttetur, så jeg skal bare koooooose meg!

Vi snakkes da!

Gjest Ms.GuineaPig
Skrevet

Hei hei =)

Nå er jeg tilbake. Har hatt det suupert! Jeg har IKKE kjøpt BHer :) Bestemt meg for å vente med det til jeg kan kjøpe C ;)

Jeg håper det du sier stemmer, at de kan ordne det. Herregud, jeg skal dit på TIRSDAG. Bare to dager til. Nå gleder jeg meg skikkelig. Men gruer meg til å vise fram brystene :P

Har alle hatt en fin helg?

Skrevet

Hurra! i dag er puppene mine 4 uker gamle! De begynner endelig å bli mykere, men er fortsatt veeldig mye hadere enn naturlige pupper. Tålmodighet, tålmodighet... Kan ihvertfall bevege litt på de, de sitter ikke fast som fjell lenger! Kan presse de sammen så jeg får kløft, men bruker fortsatt sports-bh. Tenkte å bruke det til det har gått 6 uker. Det står egentlig 4 uker i papirene mine, men jo lenger jo bedre, tenker jeg. Noen som vet når vi kan bruke spile-BH og push-up, forresten???

Skrevet
Hei hei =)

Nå er jeg tilbake. Har hatt det suupert! Jeg har IKKE kjøpt BHer :) Bestemt meg for å vente med det til jeg kan kjøpe C ;)

Jeg håper det du sier stemmer, at de kan ordne det. Herregud, jeg skal dit på TIRSDAG. Bare to dager til. Nå gleder jeg meg skikkelig. Men gruer meg til å vise fram brystene :P

Har alle hatt en fin helg?

Har hatt ei strålende helg! vært hjemme å slappet av aleine sammen med venninner bare:) deilig med litt samboerfri;P Ja i morgen er den store dagen!!!!!!!!!!!!! du må gi masse oppdatering når du kommer hjem igjen da!:)

Skrevet
Hurra! i dag er puppene mine 4 uker gamle! De begynner endelig å bli mykere, men er fortsatt veeldig mye hadere enn naturlige pupper. Tålmodighet, tålmodighet... Kan ihvertfall bevege litt på de, de sitter ikke fast som fjell lenger! Kan presse de sammen så jeg får kløft, men bruker fortsatt sports-bh. Tenkte å bruke det til det har gått 6 uker. Det står egentlig 4 uker i papirene mine, men jo lenger jo bedre, tenker jeg. Noen som vet når vi kan bruke spile-BH og push-up, forresten???

Gratulerer med 4 ukers gamle pupper!!:)

Kan du bruke overkroppen helt normalt nå eller? tok du over eller under muskel?

Gjest Ms.GuineaPig
Skrevet
Har hatt ei strålende helg! vært hjemme å slappet av aleine sammen med venninner bare:) deilig med litt samboerfri;P Ja i morgen er den store dagen!!!!!!!!!!!!! du må gi masse oppdatering når du kommer hjem igjen da!:)

Så deilig med fri og venninner! =)

Jeg er motsatt; liker å ha han her jeg :P Hehe..

Jeg er kjempespent nå altså! Om et døgn vet jeg om jeg kan repareres :) Samboeren er heldigvis enig i at jeg bør gjøre det. Han sier at jeg er fin som jeg er, men innerst inne så gleder han seg selvsagt. Jeg tar meg ikke nær av at han synes det er fint med finere. Rar setning :P

Jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg kommer til å gjennomføre det om de ikke blir bedre; hadde vært kjekt med større bryster. Dessuten så tenker jeg nok ikke like mye på tubeformen hvis selve brystet blir rundere. Kan leve med fucka nipple :fnise:

Begynner å få litt sommerfugler i magen. Har jo sett brystene til venninnen min, og de ble superfine! Hun er kjempefornøyd, og det hjelper å se lykkelige historier :-)

Skrevet

Gratulere med 4 uker.

Mener jeg fikk besked om at jeg kan bruke spilebh etter 2 mnd.

Mine er 2 uker gamle i morgen :nigo:

De har sunket litt, men har litt å gå på ennå. Den ene sitter en del høyere opp, regner med at det ordner seg etterhvert.

Jeg kan ligge på sidene igjen, kjempe godt å få litt avveksling for ryggen.

De er litt ømme ennå, bortsett fra det har jeg ikke noe smerter. Var faktisk tenkt på å dra på svømming her en kveld, helt til jeg kom på at jeg ikke har lov :wink: Hadde nok ikke sett så pent ut med tapen under heller...

Ellers bruker jeg overkroppen som normalt. Har ikke vondt når jeg løfter eller strekker, så da satser jeg på at det går bra.

I morgen skal jeg være med på rundvask på jobben, så får vi se hvordan det går.

Skrevet

Gratulerer så mye luresnuppa! Fint å høre at de begynner å bli myke :) Jeg tror også det er smart å bruke sportsbh så lenge som mulig. Jeg har kjøpt noen andre bh'er, som ligner på små sportsbh'er. Men trives mye bedre i sportsbh'ene, så bruker stort sett dem :fnise: Da jeg spurte på FK hvor lenge det var til jeg kunne begynne å bruke spilebh så bare så hun på meg og så "lenge!". Jeg skal på konsultasjon med kirurgen i desember, så jeg tror jeg heller skal spørre han da.

Utviklingen hos meg går saaaakte, og puppene er ikke så mye mykere nå enn det de var for flere uker siden. Jeg får kløft, men den ser jo så unaturlig ut at jeg foretrekker å ikke vise den frem. De trenger nok å synke litt til, selv om de ser forholdsvis naturlige ut uten klær.

Ellers så jeg en interessant artikkel i Dagbladet her forleden dag ;) Ekstremt overdreven som vanlig da. Jeg husker ikke hvem av dere her som stilte opp på bildet, men ville bare si at det var utrolig tøft gjort!

Skrevet

Ligger den Dagbladet-artikkelen på nett?? Oppdaget selvfølgelig ikke det som var skrevet her om den før lenge etter det var for sent å kjøpe avisen... :(

Skrevet

Prøvde å søke etter den selv nå (fant ut at det stengt tatt er raskere enn å vente på svar... :sjenert: ). Men fant den ikke... Bare masse crap om at Linni Meister syns man ikke trenger silikon for å se bra ut... :hakeslepp: HUN er vel ikke akkurat representativ for jenter som tar silikon!!?!! De FLESTE tar faktisk en "normal" mengde, ikke sånne unaturlige ballonger som hun har! (Håper ikke jeg tråkker på noen tær nå - det er definitivt ikke meningen!) Jeg blir bare litt lattermild av at hun uttaler "Jeg sier alltid «less is more»". Ehhh... jaha ja... :fnise:

Skrevet
Prøvde å søke etter den selv nå (fant ut at det stengt tatt er raskere enn å vente på svar... :sjenert: ). Men fant den ikke... Bare masse crap om at Linni Meister syns man ikke trenger silikon for å se bra ut... :hakeslepp: HUN er vel ikke akkurat representativ for jenter som tar silikon!!?!! De FLESTE tar faktisk en "normal" mengde, ikke sånne unaturlige ballonger som hun har! (Håper ikke jeg tråkker på noen tær nå - det er definitivt ikke meningen!) Jeg blir bare litt lattermild av at hun uttaler "Jeg sier alltid «less is more»". Ehhh... jaha ja... :fnise:

Haha, ja jeg måtte også le litt når jeg så det sitatet. Det er så selvmotsigende at det nesten ikke er til å sette ord på.

Den artikkelen var hovedsaken i fredagsmagasinet til Dagbladet, så den ligger nok ikke på nett dessverre.. Kanskje noen fremdeles har den liggende..

Hvordan går det med deg cypress? Har du kommet deg nærmere en beslutning? (har ikke fulgt med her på en stund jeg, så er ikke helt ajour tror jeg)

Skrevet
Haha, ja jeg måtte også le litt når jeg så det sitatet. Det er så selvmotsigende at det nesten ikke er til å sette ord på.

Den artikkelen var hovedsaken i fredagsmagasinet til Dagbladet, så den ligger nok ikke på nett dessverre.. Kanskje noen fremdeles har den liggende..

Hvordan går det med deg cypress? Har du kommet deg nærmere en beslutning? (har ikke fulgt med her på en stund jeg, så er ikke helt ajour tror jeg)

Du har ikke gått glipp av noen revolusjonerende nyheter fra meg nei... Har i grunn bare jobbet i det siste, så det har tatt bort litt fokus. Så jeg er fortsatt på samme sted!! Tenker at jepp, det hadde sett mye bedre ut enn det gjør nå - men jeg har ikke lyst til at folk skal tenke på meg som "silikondama"... Er ikke så redd for komplikasjoner egentlig, selv om det selvsagt hadde vært utroooolig dritt... Men det nytter ikke å bekymre seg for det - siden det ikke er mulig å si på forhånd uansett hvem det skjer med... Var på nippet til å bestille time her for et par uker siden - men så skjedde det et eller annet, så ble det ikke noe av..

Hvordan går det egentlig med dine to? Husker jeg syns de så så fine ut på bildene dine du sendte for en stund siden! Men så var det vel noe tull med at de var ulike?? Mener den ene satt litt høyere enn den andre? Hvordan ser de ut nå?

Gjest Ms.GuineaPig
Skrevet

Hei hei, jenter. I dag er det "lille operasjonsdag"; skal til konsultasjon :-)

Gleder meg jeg :-)

Har noen lyst til å fortelle hvordan de opplevde det ?

Ønsk meg lykke til, og be til Gud om at noen kan gi meg pene bryster :-) :fnise:

Skrevet
Gratulerer med 4 ukers gamle pupper!!:)

Kan du bruke overkroppen helt normalt nå eller? tok du over eller under muskel?

Jeg kan bruke overkroppen helt normalt nå. Muskelen på venstre side er fortsatt littt stram slik at den hindrer meg bittelitt i å løfte armen oppover og bakover på en gang, men ikke så mye at det er plagsomt. Skjønte du det? Jeg tok under muskel. Det værste var unnagjort etter en uke (som forøvrig var grusom...), og det gikk helt fint å jobbe etter 2 uker.

Bianca: Puppene mine er ikke veldig myke, altså... Men de sitter ikke fast som fjell lenger, og er ikke stein harde. Jeg kan klemme de litt sammen - i begynnelsen var de virkelig steinharde :eeeh: . Fint om du gir beskjed om hva dr. Schistad sier ang spile-bh og push-up. Ringte de forøvrig i går, og da fikk jeg beskjed om å vente 2-3 mnd med sile-bh. Push-up visste hun ikke. Men det husker vel du å spørre om. Best å spørre eksperten!

Sårheten i huden er nesten helt borte, men er fortsatt sår på brystvortene, og følelsesløs under høyre pupp. Ellers er alt helt bra! Arrene er allerede kjempefine og ganske lyse!

MsGuineaPig: Lykke til på konsultasjon i dag! Bare gled deg, det er kjempegøy! Du komer til å gå ut med hevet hode og lykkelig hjerte! Skal tenke masse på deg.

Klemmer.

Gjest Ms.GuineaPig
Skrevet

Litt oppdatering:

Var på Fornebuklinikken i dag. Kirurgen tok et kjapt blikk på brystene, og sa at "ja, jeg ser at de er tuberøse". Og da var brystvortene stive! Shit, jeg trodde ikke det syntes da. Han sa at avstanden fra nederste del av brystvorten til der brystet starter er veldig kort. *buhuu*

Han foreslo dråpeformede proteser, og anbefalte, i og med at jeg vil ha normalt utseende bryster, å fylle på med så mye som det er plass til. Og det er 250 - 300, trodde han. Han sa også at de ser an under operasjonen. Kan bli mindre, kan bli mer.

Videre kunne han fortelle at hvis jeg ikke er fornøyd med brystvortene etter operasjonen, så kunne jeg ta brystvortekorreksjon. Da skjærer de vekk en "strimmel" av brystvorten, rundt. Skjønner? Minsker den rett og slett. Det hadde vært himmelsk =) Men litt kjedelig å få et ekstra arr (og ekstra utgift på 20 000 eller noe).

Men det ser jeg jo an.

Samboeren min begynner faktisk å glede seg, hihi =) Jeg har forberedt han på at jeg blir sofagris i en uke, og det var liksom ikke like kult :P

Jeg glemte å spørre om jeg skulle ta over eller under muskel, men går ut ifra at det blir over. Han sa at jeg har et godt utgangspunkt, for jeg har visst fylde øverst.

Mitt største håp er nok å få de proposjonale, at brystvorten ikke lenger er så dominerende.. Og litt fylde nederst =) I og med at folk sier at de skulle ønske de tok større etter en stund, så er jeg fristet til å ta de så store som mulig med en gang. Dessuten har jeg det for meg at dråpeproteser ser mindre ut enn runde. Kan det stemme?

Tata :)

Gjest Ms.GuineaPig
Skrevet

"De tar opp lån, legger seg under kniven og kaster opp for å få større pupper" ...

Synes denne var litt på kanten. Ikke mye subjektiv i hvert fall.

Vi går til frisøren, vi fikser på neglene, kjøper dyre klær og vesker og sko, sminker oss, tar hudpleie, bleker tennene, sliper tennene, vokser kroppen, trener, solarium, smører oss inn med anticellulitt-kremer, osv. osv. Alle gjør minst fem av disse tingene, så hvorfor ikke ordne det som også er vanskeligere å ordne?

La folk bruke pengene sine på hva de vil =) Tenk om det kunne være reportasjer om hvor unødvendig det er med biler til en million, eller vesker til 50 000 +, eller hårtransplantasjon. Går det ikke ut på det samme; å føle seg BRA. ? Mangel på hår, mangel på pupper. Ser ikke forskjellen.

Folk hyller moteskaperne, har respekt for Ferrari og den slags bilmerker, men å få større bryster (som faktisk er det som kjennetegner oss jenter), det blir for dumt ..

suzzy: Vær glad for at du sa nei, for disse jentene ble ikke akkurat stilt i godt lys. Drømmene deres ble brukt som poenger i holdningen til artikkelen.

Skrevet (endret)
Hvordan går det egentlig med dine to? Husker jeg syns de så så fine ut på bildene dine du sendte for en stund siden! Men så var det vel noe tull med at de var ulike?? Mener den ene satt litt høyere enn den andre? Hvordan ser de ut nå?

Det er fint å høre at du tar deg tid. Jeg tror det er utrolig viktig, som jeg har sagt tidligere. Men en ting er helt sikkert, og det er at ingen ser på meg som noen silikondame. Det er virkelig ikke synlig at jeg har tatt silikon, forandringen fra da jeg gikk med innlegg er minimal. Jeg kan godt sende deg oppdaterte bilder hvis du vil se. Men det er klart, faren for komplikasjoner slipper man jo aldri unna.

Mine går det bra med. Det ene brystet har blitt så fint, gleder meg til det er helt "ferdig". Men ja, det andre brystet har sunket lenger ned på kroppen, så det er en viss skjevhet der. Jeg mener det bør fikses på (kan ikke tro det er så vanskelig å bare løfte implantatet litt, og sørge for at det ikke sklir lengre ned). Men jeg får ikke dratt til kontrolltime før i desember, så vi får se da.

Luresnuppa: Jeg skal si ifra hva Schistad sier til meg :) Men det er enda en måned til jeg skal til, så det kan godt hende det krever at du minner meg på det etterhvert :) Utrolig bra at det går så bra med deg!

Forresten, cypress, så bør du klikke deg inn på den linken som suzzy la ut, for det er den samme artikkelen som var i fredagsmagasinet til Dagbladet :)

Jeg også stusset litt når jeg så overskriften på artikkelen, ms.GuineaPig. Jeg tenkte: hmm, jeg har verken tatt opp lån eller kastet opp av smerte for å få de brystene jeg har nå. Det er grådig overdrevent.

MEN det er svært viktig tror jeg, at når en så stor avis som Dagbladet skriver en artikkel om silikon, at de er forsiktige med å være for positive til det. For kroppsfikseringen er så stor om dagen, og særlig de helt unge lider mye av det, så det blir på en måte feil å putte mer bensin på bålet. Det er jo klart at de stigmatiserer oss som har gjort det veldig, men vil vi egentlig at det skal være helt greit og helt vanlig å ta silikon? Jeg tror ikke jeg vil det. Jeg tror jeg fremdeles vil at silikon skal være noe man bør tenke godt og grundig gjennom, og at det som er mest sosialt akseptert er å forsøke å like den man er fra naturens side. Selv om jeg også fremdeles vil at vi som hadde (har) små pupper, eller tuberøse tendenser, eller tomme pupper etter amming, skal ha mulighet til å fikse på det om vi ønsker det.

Endret av Bianca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...