skorpion84 Skrevet 27. oktober 2008 #6381 Skrevet 27. oktober 2008 Ja, nå gleder jeg meg! Har også bestilt på Fornebuklinikken, begge to i samme uke. Blir spennende å se om de sier to forskjellige ting .. hei igjen... det som kan være lurt når du skal på konsultasjon er å skrive ned alt du lurer på... det gjorde jeg, og følte meg kjempe dum når jeg dro frem blokka mi.. men kirurgen satte veldi pris på det, fpr da hadde jeg forberedt meg litt liksom...
Gjest Ms.GuineaPig Skrevet 27. oktober 2008 #6382 Skrevet 27. oktober 2008 hei igjen... det som kan være lurt når du skal på konsultasjon er å skrive ned alt du lurer på... det gjorde jeg, og følte meg kjempe dum når jeg dro frem blokka mi.. men kirurgen satte veldi pris på det, fpr da hadde jeg forberedt meg litt liksom... Ja, jeg har en tendens til å glemme alt jeg egentlig vil vite. Kommer på det etterpå, hehe =) Da skal jeg gjøre det =) Takk for tipset!
Gjest Ms.GuineaPig Skrevet 27. oktober 2008 #6383 Skrevet 27. oktober 2008 Hva bør jeg spørre om tro? Noen forslag?
Frk Johansen Skrevet 27. oktober 2008 #6384 Skrevet 27. oktober 2008 Hei! Du kan jo evt ta ut spilene inntil det føles greit å bruke bh med spiler,da. Det har jeg tenkt å gjøre. Det er bare å lage et lite hull, ta ut spilen, og sy den inn igjen når puppene tåler det. Da har man ihvertfall flere valgmuligheter. Det er jo moro å pynte seg litt når man endelig har fått noe å pynte . I dag er mine 3 uker gamle! Tenk at det går så fort!!! Er kjempefornøyd til nå. Den venstre muskelen er litt strammere enn den høyre. Håper bare ikke det er et dårlig tegn. Er jo redd for hard kapsel... Kan ligge både på siden og en liten stund på magen nå. Inspiserte arrene i går. De har allerede blitt kjempefine og lyse. Har tro på at de knapt vil synes etter endt taping Jeg synes bh'en mister litt av sin opprinnelige form jeg hvis man tar ut spilen, jeg har mistet spiler i vaskemaskinen et par ganger og da har jeg fjernet også på den andre siden men det blir jo ikke det samme. Har ikke H&M den serien som er LITT dyrere enn vanlig, med forskjellige modeller? Deriblant en som er uten spiler? De har de i lilla, brun, beige, svart og hvit. Husker ikke hva serien heter, men de er supergode. Er blant annet push-up, t-skjorte-BH, og den jeg tenker på, som er trekantet i formen, uten spiler. Isj, hva heter den serien igjen da? Den hørtes helt super ut, skal ta meg en tur til H&M i morgen! Tjohey! Jeg kjøpte en bh på lindex som var ganske bra! Ikke super fint, men helt enkel, hvit, med en liten sløyfe foran. Har brukt den istedefor sportsbh'en jeg da. Fikk beskjed av kirurgen at det har ikke noe å si om man bruker sportsbh dag ut og dag inn. Jeg kunne godt gå uten bh om jeg ville. Det viktigste var bare at jeg ikke skulle bruke bh'er med spiler, pga arrene. Mine boobs er idag 5 uker gamle! Kom meg ikke på bena før etter 2 uker jeg da, selvom jeg tok over muskel. Var avkuttede nerver som var grunnen til det.. Så nå har jeg hatt 3 smertefrie uker! Deilig!! Og tilogmed vært på litt undertøy shopping! Lenge siden jeg har vært her nå! Velkommen til alle nye og gratulerer dere som har fikset;) Arrene mine er også blitt kjempefine alt, puppene mine er 4 uker i morgen og jeg tror det blir knapt synlig at jeg har hatt et aldri så lite inngrep. Men jeg skjønner ikke helt det med at spilene skal gnage på såret...
Gjest Ms.GuineaPig Skrevet 27. oktober 2008 #6385 Skrevet 27. oktober 2008 De er litt skinnende, og glatt i stoffet. Tror nok ikke det er bomull, heller polyester, kanskje. Jeg har aldri funnet den typen i min størrelse, men jeg får håpe at du gjør det =)
Bianca Skrevet 27. oktober 2008 #6386 Skrevet 27. oktober 2008 Til alle de som lurer på hvor de skal kjøpe bh'er uten spiler: prøv Lindex! Der har de masse fint Jeg slet noe innmari, fordi jeg er bare 70 cm i omkrets, og det er så og si ingen som selger 70c her jeg bor, og i hvert fall ikke uten spiler. Men på Lindex fant jeg det altså.. Men de har mye bedre utvalg for de som er litt større i omkrets, fra 75 og oppover. I dag ringte jeg Fornebuklinikken for å spørre om kontrolltime på grunn av det ene brystet som har sunket lenger ned enn det andre. Altså ikke at det henger, men at selve implantatet ser ut til å ha sunket lenger ned. Har lest at slikt kan skje når kirurgen har laget lommen for langt ned... altså feilplassering av implantatet. Uansett, selv om det er en og en halv måned siden jeg opererte, så sa de at jeg bør vente fordi det kan hende at det bare er hovent. Jeg forsøkte å fortelle at jeg virkelig ikke tror at det er tilfellet, og de gikk motvillig med på å gi meg time. Men siden de ikke hadde ledig time til meg neste gang jeg er i Oslo, så utsatte vi det evt. til desember (og da måtte jeg ringe senere fordi de ikke har satt opp desembermåned enda). Håper virkelig at det bare er hovent, som de sier. Men det var jo en merkelig måte å hovne opp på..
caisy Skrevet 27. oktober 2008 #6387 Skrevet 27. oktober 2008 Da må jeg sjekke ut lindex. Lurer på en ting, er det vanlig å ha stikninger i puppen
Frk Johansen Skrevet 28. oktober 2008 #6388 Skrevet 28. oktober 2008 Lurer på en ting, er det vanlig å ha stikninger i puppen Mener du stikking?? Jeg hadde noen grusomme stikke smerter i brystvorta noen dager. Som om det lå en løs kompass-spiss der inne som skled frem og tilbake.
Frk Johansen Skrevet 28. oktober 2008 #6389 Skrevet 28. oktober 2008 De er litt skinnende, og glatt i stoffet. Tror nok ikke det er bomull, heller polyester, kanskje. Jeg har aldri funnet den typen i min størrelse, men jeg får håpe at du gjør det =) Nei, jeg fant heller ikke i min størrelse; og vet du hvorfor?? Det er en utgående modell!!! H&M skal ikke føre de lenger så de bare selger ut resten... Men som Bianca sa; på Lindex fant jeg overraskende fine, helt enkle men dog, de var ikke kjærringaktige i alle fall...
Frk Johansen Skrevet 29. oktober 2008 #6390 Skrevet 29. oktober 2008 (endret) 1. dag på jobben med "ny" bh!!! Og det er ikke med knepping foran, og det er ikke en sportsbh! Mine pupper er nå 4 uker og jeg er storfornøyd Endret 29. oktober 2008 av Frk Johansen
Fillippa Skrevet 29. oktober 2008 #6391 Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Ååååååååååååå!!!!! Har så lyst til å få pupper nå!!!!!!!! ikke tålmodighet til å vente på penger lenger.... må begynne å tippe lotto tror jeg:) sitter å ser inne på victoria secret sine sider nå, tror dere at det hjelper på tålmodigheten eller????? ehm nei...... sukk.... måtte bare få det ut:) ha en fin fin dag videre puppejenter! forresten, vet noen hvordan det er med str på undertøy i usa? Ser de har str som 32,34,36,38 osv.. Noen som vet hva str dem tilsvarer i 70, 75, 80 osv? Endret 29. oktober 2008 av Fillippa
Frk Johansen Skrevet 29. oktober 2008 #6392 Skrevet 29. oktober 2008 forresten, vet noen hvordan det er med str på undertøy i usa? Ser de har str som 32,34,36,38 osv.. Noen som vet hva str dem tilsvarer i 70, 75, 80 osv? Har akkurat spurt min søster om det samme, hun bor der borte... 34 tilsvarte i alle fall 75, det er det jeg er så da antar jeg det bare er å ta det som utgangspunkt men jeg vet jo ikke. Garanterer kun for str 75 Skjønner du er utålmodig, men den som venter på noe godt vet du....
Gjest Ms.GuineaPig Skrevet 29. oktober 2008 #6393 Skrevet 29. oktober 2008 "Puppejenter", hihi Er nok ikke puppejente enda, men blir det forhåpentligvis snart Huff, jeg prøver å holde meg unna disse sidene, tenk så mye bedre det er når du HAR tatt det =) Ligge i sofaen og surfe rundt :-) Wohoo Er så spent på kons.timene nå .. Blir spennende altså! Men er det ingen som har noen tips til hva jeg bør spørre kirurgen om?
Frk Johansen Skrevet 29. oktober 2008 #6394 Skrevet 29. oktober 2008 Men er det ingen som har noen tips til hva jeg bør spørre kirurgen om? Nå har jeg de barna jeg skal ha men er du ung og vurderer barn ville jeg vel spurt i hvilken grad det kan påvirke ammingen. Videre er det jo om man må ta de ut etter 10-20 år, altså hvor lenge de varer. Komplikasjoner som kan oppstå, hvilke forhåndsregler man bør ta. Videre med mammografi. Jeg er også fast bestemt på at jeg skal brennes den dagen jeg er død, tror ikke kirurgen hadde fått noe særlig spm om det før men da var det visst vanlig å fjerne implantatene før de satte på varmen Også lot jeg kirurgen uttale seg om størrelsen og hun trodde jeg i det hele tatt kom til å kle større pupper, og det måtte hun jo si seg enig i. Tja, da har vi vel vært igjennom hele min liste...
Gjest Ms.GuineaPig Skrevet 29. oktober 2008 #6395 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har aldri tatt mammografi før, men når tror du jeg skal gjøre det? Jeg er 22, og har ikke barn. Det er ikke sannsynlig at jeg får det før om minimum fem år. Uansett, så har jeg slike bryster som har vanskeligheter med å amme, har jeg lest. Fordi kjertlene ble presset ut i brystvorten da brystene kom fram fordi de vokste for fort.. Det forklarer kanskje at jeg har litt strekkmerker? Huff, jeg hater utseendet på de!! Jeg håper kirurgen(e) kan gi meg konkrete svar på det med amming og hvordan de vil se ut etter operasjonen.. Håper også at de har erfaring med tuberus breasts.. Isj altså! Hadde de enda "bare" vært små. Men neida, de må selvsagt se freaky ut også Hehe Jeg får bare smøre meg med tålmodighet, og fortsette sparingen. Flere her som gjennomgikk en laang spareprosess? Hvordan gikk det? Hvor lang tid tok det å spare så mye penger? 30 000 er ikke barnemat gitt =) MEN jeg er 10 % på vei :-) Hooray!
Fillippa Skrevet 30. oktober 2008 #6396 Skrevet 30. oktober 2008 "Puppejenter", hihi Er nok ikke puppejente enda, men blir det forhåpentligvis snart Huff, jeg prøver å holde meg unna disse sidene, tenk så mye bedre det er når du HAR tatt det =) Ligge i sofaen og surfe rundt :-) Wohoo Er så spent på kons.timene nå .. Blir spennende altså! Men er det ingen som har noen tips til hva jeg bør spørre kirurgen om? Vi er forhåpentligvis fremtidige puppejenter;) Kan knapt vente! Hadde vært så deilig å fått de unnagjort snart så jeg kunne sett fin ut i bikini til sommeren, men det er vel litt vel optimistisk dessverre:/ Tålmodighet er en dyd:) 30000 er jo ikke akkurat lommerusk, ikke for meg ihvertfall!!! Blir spennende å følge hverandre i spareprosessen:) konsultasjonstimen din blir sikkert kjempe spennende, har hørt at han pål schinstad hos fornebuklinikken har kunnskap om den tendensen... men det hadde jo forsåvidt han jeg snakket med på colusseum og:) tror kansje det er fler enn vi aner som har den tendensen.... ikke bare små, men selvfølgelig "freaky" og som du sir, hehe:) Det jeg syntes var viktig å spørre om var hvilke muligheter jeg hadde visst jeg ikke ble fornøyd med resultatet... pga av tendensen liksom...
Gjest Ms.GuineaPig Skrevet 30. oktober 2008 #6397 Skrevet 30. oktober 2008 Vi er forhåpentligvis fremtidige puppejenter;) Kan knapt vente! Hadde vært så deilig å fått de unnagjort snart så jeg kunne sett fin ut i bikini til sommeren, men det er vel litt vel optimistisk dessverre:/ Tålmodighet er en dyd:) 30000 er jo ikke akkurat lommerusk, ikke for meg ihvertfall!!! Blir spennende å følge hverandre i spareprosessen:) konsultasjonstimen din blir sikkert kjempe spennende, har hørt at han pål schinstad hos fornebuklinikken har kunnskap om den tendensen... men det hadde jo forsåvidt han jeg snakket med på colusseum og:) tror kansje det er fler enn vi aner som har den tendensen.... ikke bare små, men selvfølgelig "freaky" og som du sir, hehe:) Det jeg syntes var viktig å spørre om var hvilke muligheter jeg hadde visst jeg ikke ble fornøyd med resultatet... pga av tendensen liksom... Ja så absolutt. Lurer på hvor mange mnd det tar å spare så mye penger. Hvor langt har du kommet nå da? Jeg er fortsatt på 3 500 :/ Går ikke så raskt, dette… Det viktigste for meg er at de ser normale ut etterpå; er ikke noe vits i å få store, som ikke endrer utseende, da er jeg like langt liksom. Forstørret prolem Jeg husker ikke hvem det er på Fornebukl. jeg skal til, men jeg vil tro de fleste kirurgene har vært borti problemet før. Er ikke SÅÅ sjeldent fenomen. Har lest masse positivt om han Pål, så irriterende at jeg ikke spurte om å få ham. Jeg spurte spesielt om å få Einar Roald på Colosseum, da en venninne hadde han, og anbefalte han. Jeg blir kjempeskuffet hvis de begge sier at problemet ikke kommer til å bli bedre =( Mitt tilfelle er ganske 'ille'. Puppen er avlang liksom Heldigvis ser de normale ut I frysetilstand, men jeg er så lei av å skjule de! Folk som sier "de som tar silikon gjør det fordi de har lav selvtillit og vil ta seg bedre ut for gutta' vet ikke hva de snakker om altså. Kan være sånn med noen, men det er mange unntak! Så mange voksne kvinner som har ammet, og mistet fylden; tror ikke målet deres er å tiltrekke seg karer på byen for å si det sånn. Og meg, som har pupper fra Mars .. Isj!! Det er såå deilig å kvitte seg med litt bekymringer her, hihi Samboeren begynner å bli smålig lei av puppemaset mitt, hihi =) "Du er fin som du er..." Haha! Jeg har lest et sted at hvis man har tuberøse bryster, så må man ha større implantater eller noe? Kan det stemme? Jeg skulle ønske det gikk at å fjerne brystkjertlene som er I brystvortene .. Skulle ønske jeg kjente en lege .. Hehe
Fillippa Skrevet 30. oktober 2008 #6398 Skrevet 30. oktober 2008 Ja så absolutt. Lurer på hvor mange mnd det tar å spare så mye penger. Hvor langt har du kommet nå da? Jeg er fortsatt på 3 500 :/ Går ikke så raskt, dette… Det viktigste for meg er at de ser normale ut etterpå; er ikke noe vits i å få store, som ikke endrer utseende, da er jeg like langt liksom. Forstørret prolem Jeg husker ikke hvem det er på Fornebukl. jeg skal til, men jeg vil tro de fleste kirurgene har vært borti problemet før. Er ikke SÅÅ sjeldent fenomen. Har lest masse positivt om han Pål, så irriterende at jeg ikke spurte om å få ham. Jeg spurte spesielt om å få Einar Roald på Colosseum, da en venninne hadde han, og anbefalte han. Jeg blir kjempeskuffet hvis de begge sier at problemet ikke kommer til å bli bedre =( Mitt tilfelle er ganske 'ille'. Puppen er avlang liksom Heldigvis ser de normale ut I frysetilstand, men jeg er så lei av å skjule de! Folk som sier "de som tar silikon gjør det fordi de har lav selvtillit og vil ta seg bedre ut for gutta' vet ikke hva de snakker om altså. Kan være sånn med noen, men det er mange unntak! Så mange voksne kvinner som har ammet, og mistet fylden; tror ikke målet deres er å tiltrekke seg karer på byen for å si det sånn. Og meg, som har pupper fra Mars .. Isj!! Det er såå deilig å kvitte seg med litt bekymringer her, hihi Samboeren begynner å bli smålig lei av puppemaset mitt, hihi =) "Du er fin som du er..." Haha! Jeg har lest et sted at hvis man har tuberøse bryster, så må man ha større implantater eller noe? Kan det stemme? Jeg skulle ønske det gikk at å fjerne brystkjertlene som er I brystvortene .. Skulle ønske jeg kjente en lege .. Hehe ' Vet ærlig talt ikke hva jeg skulle gjort uten dette forumet her jeg:) utrolig mange nyttige tips og mye info her:) og for ikke å snakke om at man ikke blir dømt nord og ned her inne pga at man vil ta silikon, uansett grunn... Nok av jenter som tror at de som tar silikon kun er ute etter å ta mannfolkene deres fra dem! hehe. Er så DRITTLEI av å ha rare og små pupper nå! visst du har fra Mars så er det nok der mine kommer i fra og! haha;) ser rett og slett ut som 2 romvesen som ikke har noenting å gjøre her på jorden;P samboeren min er også temmelig lei av puppemaset mitt.... han har nærmest kommet til det punktet at han bare ler av meg:) ellers så er jeg visstnok verden vakreste og nyyyyyyydelig uansett, bla bla.... yeah right! kansje vi bare skal gå på konsultasjon å be om konstant frysepupp istedet?? haha! den spare prossessen må bare fly avgårde altså..... har 2500 foreløpig, nesten 10% skal legge til mer nå når jeg får lønn, selv om jeg heller burde vært hos tannlegen! kremt! off... håper virkelig at resultatet blir bra altså, ellers så er jo poenget vekke som du også sier... er jo den stygge formen jeg vil ha vekk! uten det kan de jo bare være! så du må spørre på konsultasjonen om han tror resultatet blir fint:) Han kirurgen nevnte for meg at han ikke nødvendigvis trengte å bruke større implanter, men høyprofil. altså implanter som står mer ut fra siden og ikke utover i bredden... om du skjønner? han foreslo moderat profil på meg, altså de som går mer utover i bredden, men da kunne brystet få en knekk i tuben. Visst det forekom så skulle han legge inn høyprofil for å få vekk den knekken, om jeg forstod det riktig da.... Ble litt langt dette her, men du får bare bære over med meg:) Er litt snakkesalig for tiden! hehe
Gjest Ms.GuineaPig Skrevet 30. oktober 2008 #6399 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg er sånn selv om dagen jeg =) Det er den knekken som jeg vil ha vekk :-) Ikke nok med at jeg fikk utdelt pupper fra helvete; fotpleieren min sa i dag at jeg kanskje har PSORIASIS!!! Guuuud, det tar liksom aldri slutt Føler meg så mislykket om dagen. Heldigvis skal vi på helgetur med shoppiiiing i dag =) Og allerede til uken får jeg svar på om de lar seg fikse. Håper, håper, håper ... Jeg har ikke så høye forventninger iom. at de er såpass "ille", men det kan bare bli bedre =) Fillippa; da er vi nesten like langt på vei da =) Bare være flinke til å ikke røre Hvor gammel er du, forresten? Har sagt til samoeren at jeg heller ville bruke shoppingpengene til pupper, men det fikk jeg ikke lov til, hehe .. "Må jo gå an å kose seg for det!" Han synes sikkert jeg tar litt av, men jeg har aldri vært motivert så mye til å spare til noe. Ikke engang vesker eller sko, hehe =) Men nå må jeg sminke meg, vi skal snart dra. Vi snakkes på søndag eller mandag =)
Gjest Ms.GuineaPig Skrevet 30. oktober 2008 #6400 Skrevet 30. oktober 2008 Ang. puppehysteriet; som om vi ikke har mer å tilby enn pupper
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå