Fergie Skrevet 21. november 2006 #621 Del Skrevet 21. november 2006 det går helst sikkert kjempefint! selv ble jeg ikke lagt i narkose selv om jeg helst ville det (var veldig redd for å våkne under operasjonen og merke ting), men colosseumklinikken (som var de eneste av de jeg sjekka som tilbydde narkose) anbefalte det ikke, og brukte det nesten aldri. ← Hei Fruktfat! Det kommer vel helt an på hvordan klinikken driver. Volvat gjorde det i narkose. Men i en mild narkose, og med lokalbedøvelse. Så det blir vel ikke like tungt som med en vanlig! Tusen takk for svaret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 21. november 2006 #622 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg også syntes det hørtes litt skummelt ut med narkose, men den er ikke bare som før. Nå får en jo lettere narkose også. Men så fikk jeg plutselig vite at jeg hadde vært lagt flere ganger i narkose som spedbarn og jeg fikk ingen skader av det. Så da er jeg ikke allergisk. De aller fleste klarer av narkosen kjempefint. Legene som er i teamet er dyktige og passer på. De har alltid hjelp beredt dersom noen skulle få en allergisk reaksjon. Så jeg tror det kommer til å gå helt supert med deg. Lykke til! :-D ← Hei Saerina! Ja, hvis du tålte det som baby, så tåler du vel det mest sansynlig nå også da går jeg ut ifra! Ja, jeg skulle få en lett narkose og lokalbedøvelse! Så det føles på en måte litt bedre! Håper det går fint. Gleder meg masse til å våkne opp med større bryster!! HIHI!! Tusen takk for svaret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari Skrevet 21. november 2006 #623 Del Skrevet 21. november 2006 jeg var ikke kvalm eller dårlig, tenkte ikke på det i det hele tatt, men man takler jo det veldig forskjellig! fordelen var at jeg ikke hadde lyst på røyk på flere dager etter, så da sluttet jeg like godt... Hva var grunnen til at du skulle legge den under muskelen? jeg fikk beskjed om at det var veldig tynne personer de gjorde det på (noe jeg ikke er, så jeg skulle egentlig ikke ha det, men så ombestemte han seg rett før operasjonen...) mente at det ikke var så stor fare for at det kom til å henge siden under muskelen. Jeg er 178 og veier 67 kilo, så har litt annen kropsform enn deg. fordelen med å legge under muskelen er jo at den ikke ser like stor ut, for 375 er ganske mye når du er såpass lav vil jeg tro (uten at jeg aner.. men syns mine har blitt store og det er bare bittelitt mer...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 21. november 2006 #624 Del Skrevet 21. november 2006 Hei! Kan vell ikke komme med noen betryggende ord siden jeg ikke har vært igjennom denne operasjonen selv, MEN jeg misunner deg så!! Kunne ønske jeg kunne hatt denne operasjonen i desember å så bli ferdig med det.. Jeg sparer fortsatt og HÅPER jeg har klart og fått skrapet sammen 28000kr til feb/mars, da blir det min tur! Jeg kommer til å gjøre dette på fornebuklinikken.. Bruker str. B 75 nå og vil opp til D 75... ← Hei Odense! Min var litt dyrere min operasjon koster 34000! Men da får jeg livstids garanti på protesen hvis den sprekker. Får med meg et garanti bevis! Det eneste jeg gruer meg til med å ha den i desember, det er julebesøkene! Foreldrene til min mann tror jeg er litt spesielt på sånt. Så får ta og prøve å skjule de så mye som mulig. Jeg gjør det tross alt for min egen del. Ikke for andre. Så jeg gjør det ikke for å vise dem frem! Jeg har 80B nå, og ville opp i D, men får no se hva det blir av 375cc. Tusen takk for svaret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 21. november 2006 #625 Del Skrevet 21. november 2006 Hva var grunnen til at du skulle legge den under muskelen? ← Grunnen til at han ville legge under muskelen, var at da satt protesen bedre. Da blir muskelen som en slags innebygd bh. Og det er jo igrunn logisk det! Hva slags protese fikk du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 21. november 2006 #626 Del Skrevet 21. november 2006 Hei Fruktfat! Det kommer vel helt an på hvordan klinikken driver. Volvat gjorde det i narkose. Men i en mild narkose, og med lokalbedøvelse. Så det blir vel ikke like tungt som med en vanlig! Tusen takk for svaret! ← er sikkert det de kalte sedasjon. jeg fikk forklart at den store forskjellen var formen man er i etterpå; med sedasjon føles det ut som om man har blitt overkjørt av et tog etterpå, med narkose føles det som om man har drukket tre flasker whiskey i tillegg til å bli overkjørt av tog :kgblunk: jeg fikk sovemiddel (kunne velge om jeg ville være våken eller sove) og lokalbedøvelse (og mulig noe annet ), han kalte det narkose light og du; det går så bra! det er to små snitt, en liten, kjapp operasjon, og etterpå lurer man på hvorfor i all verden man gruet seg, og hvorfor man ikke gjorde det før! jeg dro forresten hjem med en gang jeg våknet etter operasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari Skrevet 21. november 2006 #627 Del Skrevet 21. november 2006 Grunnen til at han ville legge under muskelen, var at da satt protesen bedre. Da blir muskelen som en slags innebygd bh. Og det er jo igrunn logisk det! Hva slags protese fikk du? ← høy profil, jeg har ammet 2 barn og gått ned 27 kilo (la på meg my grunnet ekstrem bekkenløsning som gjorde at jeg ikke kunne røre meg noe særlig på ca 4 år), så da sier det seg selv at puppene ikke var noe særlig... fikk også beskjed om at det ville fungere som en innebygd bh med å ha det under muskelen, og enig, det høres logsik ut! kirurgen min var veldig klar på at det gjør sinnsykt mye vondere når man tar det under muskelen, så jeg er glad han bestemte seg den dagen, er veldig lite glad i å grue meg.... Håper at det er sant at det forblir penere da, så det var verdt smerten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 21. november 2006 #628 Del Skrevet 21. november 2006 er sikkert det de kalte sedasjon. jeg fikk forklart at den store forskjellen var formen man er i etterpå; med sedasjon føles det ut som om man har blitt overkjørt av et tog etterpå, med narkose føles det som om man har drukket tre flasker whiskey i tillegg til å bli overkjørt av tog :kgblunk: ← Hahahaha!! SÅ morsomt! De sa på volvat at jeg måtte være der i 3 timer etter operasjonen. Også skulle jeg få kjeks og saft!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 21. november 2006 #629 Del Skrevet 21. november 2006 Håper at det er sant at det forblir penere da, så det var verdt smerten ← Ja, får håpe det!! Å, jeg håper disse to ukene går fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 21. november 2006 #630 Del Skrevet 21. november 2006 Hahahaha!! SÅ morsomt! De sa på volvat at jeg måtte være der i 3 timer etter operasjonen. Også skulle jeg få kjeks og saft!! ← ja, da er det sikkert sterkere saker enn det jeg fikk, jeg kunne nemlig dra med en gang, ikke fikk jeg kjeks eller saft heller det merkeligste er etter operasjonen, når man titter ned i bandasjen og ser små prikker rundt puppen og lurer på hva det er. så ser man litt nærmere og innser at det er hull! etter sprøytespisser! for en med sprøyteskrekk var det veldig godt å vite at jeg sov godt da de ble satt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 21. november 2006 #631 Del Skrevet 21. november 2006 Kommer jeg også til å få en masse hull da? Ojojoj... Det var dårlig gjørt at du ikke fikk kjeks og saft! Du kan få av meg du! Hvordan var det egentlig å pluttselig få masse pupper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 21. november 2006 #632 Del Skrevet 21. november 2006 det første jeg gjorde var å kikke ned under dyna på bandasjen og tenke at de ikke så noe større ut, og si "får jeg det gratis om jeg synes de er for små?" Var litt drugged enda, ja... husker jeg fikk litt panikk da jeg prøvde en skjorte og så at knappene sprikte; puppene mine var SVÆRE! jeg hadde nemlig ikke fortalt noen hva jeg skulle gjøre, og pr idag er det bare en håndfull personer -ingen i familien!- som vet hva jeg har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 21. november 2006 #633 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg har ikke lyst å si det til noen heller.. Kommer vel til å komme ut for en dag. Men så lange jeg kan, så skal jeg si at det er push-up. For jeg gjør det tross alt bare for min egen del. Og det er ingen andre som har behov for å vite det!! Fint å høre at det er andre som også ikke har lyst å skrike det ut til hele verden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 21. november 2006 #634 Del Skrevet 21. november 2006 Det er utrolig deilig å kunne snakke med noen om dette. Noen helt utenforstående!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari Skrevet 21. november 2006 #635 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg har lyst til å skrike det til hele verden, men har ikke gjor det... er bare noen få som vet. Det morsomme er at da mine svigerforeldre fikk vite det, viste det seg at min svigermor også hadde, hun hadde tatt silikon i 1980, utene at noen av barna har visst det, mannen min fikk vite det fordi de lurte på hvorfor de måtte sitte barnevakt før barnehagen dagen jeg hadde operasjon... Har fortalt det til familien og de har vært veldig positive og støttende, og til de nærmeste vennene mine, som også har vært veldig positive! Tror det er en del som kommer til å gjøre det selv, etter at jeg har fortalt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 22. november 2006 #636 Del Skrevet 22. november 2006 Så morsomt at svigermoren din hadde tatt det da!! Min svigermor hadde derimot ikke likt det så godt. Og hun er helt fanatisk når det gjelder penger. Vi kjøpte deres "gamle" bil,(de skifter bil sånn som andre skifter undertøy, de har en splitt ny bil i max 3 år!) men vi hadde da ikke kapital til å kjøpe den uten lån. Og da var de grei og lånte oss de pengene(noe som vi betaler et fast beløp på hver mnd), jeg gikk på skolen så vi hadde ikke så mye penger da. Så denne løsningen var jo helt super. Men... synest ikke det idag. For nå må vi skjule alt vi kjøper(omtrent), og hadde de visst at vi hadde brukt 34000,- på bryster.. ja, du kan jo selv tenke deg hva hun hadde sagt da! Så dette er da grunnen til at jeg ikke vil si det til henne.. Heldigvis begynner lånet å minke kraftig. Så da slutter hun forhåpentlig å mase.. Forhåpentligvis.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Mirabella Skrevet 22. november 2006 #637 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Hei Rosa Mirabella! Jeg veier 67 (har kraftig beinbygning) (og har gått ned 20 kilo det siste året) og er 160 høy. Legen sa at jeg hadde godt med brystvev, så det er jo bra! Jeg gleder meg masse! Håper det går fint. Hva slags protese får du? hvor skal du ha den? Hvor mye? Hvor skal snittet være? Tusen takk for svaret forresten! ← Jo takk i lige måde Jeg får vanlig ru protese og den skal ligge over muskelen. Snittet blir under brystet. Da jeg var på konsultasjon mener jeg at vi snakket om 240 ml el 260, men sånn ietertid så har jeg begynt å lure på om det egentlig er litt lite! Jeg har heldigvis litt tid å tenke på Har tenkt å eksprimentere litt med små plastposer med ris.. Men det er ikke lett! Siden jeg bare har "små myggstikk" der fra før, ser liksom alt større flott ut. Men jeg vil jo nødig angre på at jeg tok for små! Jeg tror jeg har normal beinbygging, er 165,8 cm og veier litt over 50 kg. Vekten min har en tendens til å variere litt. Og jeg trener styrke, benk og vekter. Så jeg har pittelitt muskler.. Hehh..tips? Jeg må nok ha litt mindre siden jeg legger over muskel, men jeg vil jo ha litt pupper!! drømmer om å kunne gå med utringning og kanskje ha litt kløft Har prøvd kjoler til julebord nå i høst, men alle er for store over puppene, og det er ikke så festlig. Endret 22. november 2006 av Rosa Mirabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 23. november 2006 #638 Del Skrevet 23. november 2006 Jo takk i lige måde Jeg får vanlig ru protese og den skal ligge over muskelen. Snittet blir under brystet. Da jeg var på konsultasjon mener jeg at vi snakket om 240 ml el 260, men sånn ietertid så har jeg begynt å lure på om det egentlig er litt lite! Jeg har heldigvis litt tid å tenke på Har tenkt å eksprimentere litt med små plastposer med ris.. Men det er ikke lett! Siden jeg bare har "små myggstikk" der fra før, ser liksom alt større flott ut. Men jeg vil jo nødig angre på at jeg tok for små! Jeg tror jeg har normal beinbygging, er 165,8 cm og veier litt over 50 kg. Vekten min har en tendens til å variere litt. Og jeg trener styrke, benk og vekter. Så jeg har pittelitt muskler.. Hehh..tips? Jeg må nok ha litt mindre siden jeg legger over muskel, men jeg vil jo ha litt pupper!! drømmer om å kunne gå med utringning og kanskje ha litt kløft Har prøvd kjoler til julebord nå i høst, men alle er for store over puppene, og det er ikke så festlig. ← Hei igjen!! Jeg har prøvd med både ris, vann og gele! Prøv med alle de tingene du også. Og så ta på deg en topp som gjør at ikke posene synes. En stram T-skjorte eller noe sånt. Men husk å ta to poser på, for ellers kan det bli en våt, klissete og stikkete opplevelse! Jeg har hørt at siden jeg skal ha under muskelen vil protesen forvinne litt mer.. Så din vil nok synes litt mer, siden du skal ha over muskelen! Kløft ja, det vil jeg også ha!! Men du kan jo, frem til du får innleggene, bruke innlegg i bh en din. Det gjør jeg nå. Og det funker fint. Man får de litt større da!! Bruk de silikon innleggene som man får kjøpt på Lindex. De funker fin fint! Men grunnen til at jeg vil ta sikikon, er fordi at når jeg tar av meg bh en så.. Hmmm... hva hvor er de?? Men prøv absolutt med mange forskjellinge størrelser. Det er ingen skade skjedd med å prøve størrelsene med vann, gele og ris hjemme. Det er verre hvis du kommer hjem igjen fra klinikken, og så oj.. Hmm.. De ble visst ikke helt som du hadde tenkt!! Og du har jo god tid på deg å tenke. Jeg har gått og skvulpet med vann, ris og gele i flere dager.. Må jo finne den rette størrelsen!! Ja, det med kjoler som egentlig skulle hatt litt mer der oppe er ikke noe gøy. Jeg har ikke hatt noe særlig problem med det før. Har gått ned 20 kilo det siste året. Så det er først nå jeg ser hvor små de egentlig er. De ser nemlig ikke så små ut med bh på.(eller det kommer an på hvlken bh jeg har på meg) Men nå føles de små ut uansett synes jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Mirabella Skrevet 23. november 2006 #639 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg skal love deg at jeg bruker masse innlegg allerede Har alltid gjort det. Inoen bher har jeg "innebygd" geleinnlegg, og i vanlige push-up bher med puteinnlegg, bruker jeg geleputer fra lindex i tillegg Men når jeg skal på fest og går med topp (de fleste er jo til en viss grad utringet , så må jeg være litt forsiktig. For det ser så rart ut når det ikke viser at puppene begynner, men bare er en klumt under klærne der de skal være Så jeg må jo begrense innleggene i slike situasjoner Og det er jo ikke minst når jeg pynter meg i slike situasjoner at jeg skulle ønske jeg hadde litt pupper silikon 4ever Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 23. november 2006 #640 Del Skrevet 23. november 2006 Ja, det hadde jo vært litt kjedelig hvis noen av innleggene datt ut også!! Hvis man overfyller mener jeg!! Å, har du forresten vært på noen undertøysbutikk og sett etter innlegg??? Netty for eks. Der kjøpte jeg innlegg til brudekjolen min. Og de se litt mer formet som et bryst. Det blir kjempe fint med de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå