M-Amanda Skrevet 26. oktober 2008 #6361 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg hadde en jevn og fin "bli bedre kurve" men plutselig hadde jeg en fryktelig smerte i selve brystvorta noen dager, og bare den ene puppen. Kjentes ut som at det var en spiss nål som gikk frem og tilbake. Men jeg tror du kan ta det helt med ro, du er fortsatt forholdsvis nyoperert så ta det med ro og la dagene gå sin gang. Det er jo strengt tatt ikke så mye annet å gjøre... Nå er puppene mine snart 4 uker (tirsdag) og den siste uken er jeg blitt så godt som "gammel" igjen med unntak av større fordeler. Det er helt fantastisk, ikke vondt lenger å løfte armene for å ta på deo, eller ta på og av klær. Begynner også å få full følelse i puppene selv om jeg flasser på de som en gal!!! Tydelig at huden skal strekkes litt. det var bra å høre.har lett å bli overnervøs for den miste ting merker jeg.hehe...du ligger akkurat to uker foran meg så for håpe jeg er i like god form som du er om to uker:) lurer på dette med alkohol.når dere drakk første gang etter operasjonen? tenker ikke sånn sørpe full selvsagt;)
Bianca Skrevet 26. oktober 2008 #6362 Skrevet 26. oktober 2008 hei. det er i dag 12 dager siden jeg opererte. lurer på om det er vanlig at smertene først avtar for deretter å øke igjen. har hatt en jevn fin fremgang frem til i går hvor jeg plutselig fikk sterke smerter i det ene brystet igjen. Er mest vondt når jeg beveger meg. Når jeg trykker på ene siden av brystet kjenner jeg det godt. Litt deprimerende nå som jeg trodde alt skulle ordne seg.noen andre som har opplevd noe lignende? tok under muskelen. Ja jeg hadde et skikkelig tilbakefall rundt dag 10. Jeg ble utrolig frustrert og visste ikke hva jeg skulle gjøre, trodde det var noe galt. Men så tok jeg det med ro i en fem-dagers tid, og da ble alt bra igjen (jeg tok også under muskel)
Frk Johansen Skrevet 26. oktober 2008 #6363 Skrevet 26. oktober 2008 lurer på dette med alkohol.når dere drakk første gang etter operasjonen? tenker ikke sånn sørpe full selvsagt;) I mine papirer stod det at jeg ikke skulle nyte alkohol de første tre dagene (som om jeg hadde lyst på det!!) Jeg drakk vel et par glass vin fredagen etter den første helgen, det skal vel bli omtrent 10 dager det, og dagen etter var jeg på skikkelig fest og drakk flere glass vin og en cognac, var heller ikke dritings men i godt humør. Det var som det pleier det, men da hadde jeg jo heller ikke tatt noe smertestillende på mange døgn.
litagoo Skrevet 27. oktober 2008 #6364 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har nå fått se på puppene mine, og må le litt når jeg tar av meg bhen.. Har aldri hatt pupper, og nå har jeg 350 i hver.. Puppene er jo ekstremt hovne, og jeg føler meg litt som madonna med sånn trekant-formet BH.. For de er jo litt spisse nå som jeg ikke har noe spesielt med følelse i hverkan pupper eller brystvorter, og de er nyoperert. Men Det har begynt å komme seg litt da:)
Fillippa Skrevet 27. oktober 2008 #6365 Skrevet 27. oktober 2008 Hei, Filippa =) Oj, godt at det er flere her i samme situasjon =) Jeg har faktisk bursdag i dag, så nå kunne jeg putte 1 500 kroner til i den lille konvolutten min =) Hihi =) Deilig å føle at jeg er på vei i hvert fall! Og moro å ha et lite prosjekt gående. Hjelper på motivasjonen det! Hvor mye har du klart å spare hittil da? =) Hva sa kirurgen på kons.? Noe om tendensene? Sa han noe om hvordan de ville komme til å se ut etterpå? Klem Så bra! Hver krone teller vettu:) vet ihvertfall med meg selv at jeg ikke har så lyst til å ta opp et lån for å kunne betale:) Har bare spart 3500 til nå, hehe! men det kommer mer forhåpentligvis:) har nettopp begynt da... Jeg var på konsultasjon hos colusseumklinikken, en som heter Bjerke! en super hyggelig fyr! Det han sa om den tendensen var at det av og til kunne bli et problem at tuben (tuppen på brystet) la seg oppå protesen, slik at man på en måte fikk en liten knekk i brystet. og at de kom til å kunne ta en tid før huden strakk seg skikkelig ut, så man ikke fikk den spisse formen... vet ikke om dette var så godt forklart men:) syns det er litt skummelt, vil jo gjerne at resultatet skal bli bra... :/
Fillippa Skrevet 27. oktober 2008 #6366 Skrevet 27. oktober 2008 Hei, Filippa =) Oj, godt at det er flere her i samme situasjon =) Jeg har faktisk bursdag i dag, så nå kunne jeg putte 1 500 kroner til i den lille konvolutten min =) Hihi =) Deilig å føle at jeg er på vei i hvert fall! Og moro å ha et lite prosjekt gående. Hjelper på motivasjonen det! Hvor mye har du klart å spare hittil da? =) Hva sa kirurgen på kons.? Noe om tendensene? Sa han noe om hvordan de ville komme til å se ut etterpå? Klem Gratulerer med overstått foresten:)
Frk Johansen Skrevet 27. oktober 2008 #6367 Skrevet 27. oktober 2008 Er det noen av dere som er ferdig operert som kan gi meg noen tips om gode bh'er uten spiler?? I mine papirer står det at jeg skal ha sportsbh dag og natt i 4 uker og da er jeg ferdig med det i morgen!! MEN, jeg har vært og kikket på nytt undertøy og jeg finner jo bare ting med spiler... Og jeg har kjøpt et par bh'er med det og hadde på meg en på lørdagen noen timer men det er jo ikke spesielt behagelig... En annen ting, jeg var mellom a og b-cup, la inn 300 cc og når jeg prøvde bh'er i helgen måtte jeg opp i D-cup!! Jeg håper de blir litt mindre etterhvert... Ønsker meg ikke en D, jeg vil bare ha en C cup. Men altså først og fremst en bh uten spiler som ikke gnager livet av meg. Anyone?
Gjest Ms.GuineaPig Skrevet 27. oktober 2008 #6368 Skrevet 27. oktober 2008 Så bra! Hver krone teller vettu:) vet ihvertfall med meg selv at jeg ikke har så lyst til å ta opp et lån for å kunne betale:) Har bare spart 3500 til nå, hehe! men det kommer mer forhåpentligvis:) har nettopp begynt da... Jeg var på konsultasjon hos colusseumklinikken, en som heter Bjerke! en super hyggelig fyr! Det han sa om den tendensen var at det av og til kunne bli et problem at tuben (tuppen på brystet) la seg oppå protesen, slik at man på en måte fikk en liten knekk i brystet. og at de kom til å kunne ta en tid før huden strakk seg skikkelig ut, så man ikke fikk den spisse formen... vet ikke om dette var så godt forklart men:) syns det er litt skummelt, vil jo gjerne at resultatet skal bli bra... :/ Uff, vi får håpe det blir bra. Uansett, så kan det liksom ikke bli verre; man legger ikke så mye merke til den "store" brystvorten når resten er større hvis du skjønner hva jeg mener Ja, jeg begynte å spare på torsdag eller noe, hehe =) Men bør jeg gå på konsultasjon selv om operasjonen sannsynligvis er måneder unna? Nå kjenner jeg at jeg begynner å få sommerfugler i magen.. Hihi =)
luresnuppa Skrevet 27. oktober 2008 #6369 Skrevet 27. oktober 2008 Er det noen av dere som er ferdig operert som kan gi meg noen tips om gode bh'er uten spiler?? I mine papirer står det at jeg skal ha sportsbh dag og natt i 4 uker og da er jeg ferdig med det i morgen!! MEN, jeg har vært og kikket på nytt undertøy og jeg finner jo bare ting med spiler... Og jeg har kjøpt et par bh'er med det og hadde på meg en på lørdagen noen timer men det er jo ikke spesielt behagelig... En annen ting, jeg var mellom a og b-cup, la inn 300 cc og når jeg prøvde bh'er i helgen måtte jeg opp i D-cup!! Jeg håper de blir litt mindre etterhvert... Ønsker meg ikke en D, jeg vil bare ha en C cup. Men altså først og fremst en bh uten spiler som ikke gnager livet av meg. Anyone? Hei! Jeg har også vært ute og kikket etter BH'er uten spiler, men det finnes knapt... Tror jeg fant en på Cubus. Helt enkel, i hvit eller sort. Kjøpte den ikke, men har den som et alternativ i hodet. Det var den eneste jeg fant. Du kan jo evt ta ut spilene inntil det føles greit å bruke bh med spiler,da. Det har jeg tenkt å gjøre. Det er bare å lage et lite hull, ta ut spilen, og sy den inn igjen når puppene tåler det. Da har man ihvertfall flere valgmuligheter. Det er jo moro å pynte seg litt når man endelig har fått noe å pynte . I dag er mine 3 uker gamle! Tenk at det går så fort!!! Er kjempefornøyd til nå. Den venstre muskelen er litt strammere enn den høyre. Håper bare ikke det er et dårlig tegn. Er jo redd for hard kapsel... Kan ligge både på siden og en liten stund på magen nå. Inspiserte arrene i går. De har allerede blitt kjempefine og lyse. Har tro på at de knapt vil synes etter endt taping
Gjest Ms.GuineaPig Skrevet 27. oktober 2008 #6370 Skrevet 27. oktober 2008 Har ikke H&M den serien som er LITT dyrere enn vanlig, med forskjellige modeller? Deriblant en som er uten spiler? De har de i lilla, brun, beige, svart og hvit. Husker ikke hva serien heter, men de er supergode. Er blant annet push-up, t-skjorte-BH, og den jeg tenker på, som er trekantet i formen, uten spiler. Isj, hva heter den serien igjen da?
Fillippa Skrevet 27. oktober 2008 #6371 Skrevet 27. oktober 2008 Uff, vi får håpe det blir bra. Uansett, så kan det liksom ikke bli verre; man legger ikke så mye merke til den "store" brystvorten når resten er større hvis du skjønner hva jeg mener Ja, jeg begynte å spare på torsdag eller noe, hehe =) Men bør jeg gå på konsultasjon selv om operasjonen sannsynligvis er måneder unna? Nå kjenner jeg at jeg begynner å få sommerfugler i magen.. Hihi =) Ja der sier du noe... det blir jo sikkert mindre, når det andre rundt blir større... hehe:) og du har absolutt rett i at de ikke kan bli verre! huff huff:) Jeg gikk på konsultasjon fordi jeg var veldig nyskjerrig rett og slett, og litt i tvil om jeg skulle gidde å engasjere meg i puppestyret, eller bare droppe hele greien;P Og for å få en bekreftelse på at det er det jeg vil, og være trygg på nettopp det:) Og jeg ble enda mer ivrig skal jeg si deg! Var veldig spennende å gå på konsultasjon!!! kom jo nærmest svevende ut derifra når jeg var ferdig:p Så det anbefaler jeg.... Så er det jo litt gøy å få vite hvilken str han anbefaler, over eller under muskel osv... Har du tenkt på å ta en konsultasjonstime eller? skal ta en konsultasjonstime til når pengene er i boks og:) Håper det går fooooort!!!! Er så klar for å ikke ha rare pupper lenger:) Holder du til i Oslo eller?
Gjest Ms.GuineaPig Skrevet 27. oktober 2008 #6372 Skrevet 27. oktober 2008 Ja der sier du noe... det blir jo sikkert mindre, når det andre rundt blir større... hehe:) og du har absolutt rett i at de ikke kan bli verre! huff huff:) Jeg gikk på konsultasjon fordi jeg var veldig nyskjerrig rett og slett, og litt i tvil om jeg skulle gidde å engasjere meg i puppestyret, eller bare droppe hele greien;P Og for å få en bekreftelse på at det er det jeg vil, og være trygg på nettopp det:) Og jeg ble enda mer ivrig skal jeg si deg! Var veldig spennende å gå på konsultasjon!!! kom jo nærmest svevende ut derifra når jeg var ferdig:p Så det anbefaler jeg.... Så er det jo litt gøy å få vite hvilken str han anbefaler, over eller under muskel osv... Har du tenkt på å ta en konsultasjonstime eller? skal ta en konsultasjonstime til når pengene er i boks og:) Håper det går fooooort!!!! Er så klar for å ikke ha rare pupper lenger:) Holder du til i Oslo eller? Nei, en liten time unna, så det blir nok enten Colosseum eller Fornebu. Nå blir jeg også fristet til å ta en time Måtte du betale der og da? Vegrer meg litt for å vise de fram, men de har jo sett tusenvis av pupper før da. Tror nok jeg blir anbefalt over muskel, i og med at jeg har noen kilo ekstra (på feil steder, hehe), og har litt pupper fra før av. Bare synd at de er i tubeform Hihi, må smile litt av oss. Rare pupper, haha. Leste et sted at en jente som hadde tuberøse bryster hadde lest at det stod på nettsteder at de var "nasty tits", osv Hehehehe. Må jo le litt av situasjonen også, huff. Men du har ikke heelt tuberøse, bare litt eller? Hadde absolutt vært greit å få en pekepinn på hvor store han anbefaler. Jeg har jo prøvd risposene mine med 3 dl, og det ser sletts ikke værst ut. Samboeren likte det i hvert fall Bare litt synd at jeg må ta de av på kvelden Ja, nå må jeg si at jeg ble fristet til å ta en telefon altså. Hmm .. Skal, skal ikke
Fillippa Skrevet 27. oktober 2008 #6373 Skrevet 27. oktober 2008 Nei, en liten time unna, så det blir nok enten Colosseum eller Fornebu. Nå blir jeg også fristet til å ta en time Måtte du betale der og da? Vegrer meg litt for å vise de fram, men de har jo sett tusenvis av pupper før da. Tror nok jeg blir anbefalt over muskel, i og med at jeg har noen kilo ekstra (på feil steder, hehe), og har litt pupper fra før av. Bare synd at de er i tubeform Hihi, må smile litt av oss. Rare pupper, haha. Leste et sted at en jente som hadde tuberøse bryster hadde lest at det stod på nettsteder at de var "nasty tits", osv Hehehehe. Må jo le litt av situasjonen også, huff. Men du har ikke heelt tuberøse, bare litt eller? Hadde absolutt vært greit å få en pekepinn på hvor store han anbefaler. Jeg har jo prøvd risposene mine med 3 dl, og det ser sletts ikke værst ut. Samboeren likte det i hvert fall Bare litt synd at jeg må ta de av på kvelden Ja, nå må jeg si at jeg ble fristet til å ta en telefon altså. Hmm .. Skal, skal ikke hehehe.... Nå sitter jeg å ler for meg selv her jeg sitter på jobb.... NASTY TITS!?!? haha:) Dem har jo pokker meg rett og da! Når vi snakker om å "ta de av" om kvelden så har jeg innlegg som går som et brak i gulvet hver kveld før vi legger oss.... samboeren min pleier å si, der rauk puppane for i dag ja;) hehehe. Når det gjelder konsultasjonen så var jeg og veldig nervøs for å vise meg fram, men det gikk veldig fint altså! Sa til han legen før jeg tok av meg klærne at jeg hadde litt "rare" pupper:) Han bare lo av meg da:) Har en veldig liten tendens ja, pluss at jeg knapt har en A, kansje jeg har en AA og, fyller ikke ut en A cup engang:) så her er behovet stoooooort! om man kan få være litt egoistisk å ønske seg nye pupper? Han meinte ihvertfall at 280/300 kunne bli fint til meg, og under muskel pga lite underhudsfett på brystet:( så det ble jeg litt engstelig for... har hørt at det er så vondt! Hopp i det å bestill en time, det kommer du IKKE til å angre på! Det lover jeg! Måtte betale 500 etter timen:) Det får du trekt i fra ved en eventuell operasjon hos den aktuelle! Såååååå spennende!! Kan jeg spørre hvor gammel du er?
Gjest Ms.GuineaPig Skrevet 27. oktober 2008 #6374 Skrevet 27. oktober 2008 hehehe.... Nå sitter jeg å ler for meg selv her jeg sitter på jobb.... NASTY TITS!?!? haha:) Dem har jo pokker meg rett og da! Når vi snakker om å "ta de av" om kvelden så har jeg innlegg som går som et brak i gulvet hver kveld før vi legger oss.... samboeren min pleier å si, der rauk puppane for i dag ja;) hehehe. Når det gjelder konsultasjonen så var jeg og veldig nervøs for å vise meg fram, men det gikk veldig fint altså! Sa til han legen før jeg tok av meg klærne at jeg hadde litt "rare" pupper:) Han bare lo av meg da:) Har en veldig liten tendens ja, pluss at jeg knapt har en A, kansje jeg har en AA og, fyller ikke ut en A cup engang:) så her er behovet stoooooort! om man kan få være litt egoistisk å ønske seg nye pupper? Han meinte ihvertfall at 280/300 kunne bli fint til meg, og under muskel pga lite underhudsfett på brystet:( så det ble jeg litt engstelig for... har hørt at det er så vondt! Hopp i det å bestill en time, det kommer du IKKE til å angre på! Det lover jeg! Måtte betale 500 etter timen:) Det får du trekt i fra ved en eventuell operasjon hos den aktuelle! Såååååå spennende!! Kan jeg spørre hvor gammel du er? Jeg er 22 Har bestemt meg for å ringe og bestille time Haha, akkurat som meg det jo. Huff. Må skaffe meg noe annet enn plastpose til risen, for det kløør Hahaha, rare ;p Bra jeg ikke er selvhøytidelig Hoho =) Nå har samboeren sjekket på nettet; og sier at jeg må ha brystløft og brystvortekorreksjon. Haha, han er redd for at regningen havner på over 100 000 kroner. Stakkars En venninne skal være med meg inn til Oslo, men de tar ikke telefonen, det blir bare brutt. Oooh, nå grugleder jeg meg!
Fillippa Skrevet 27. oktober 2008 #6375 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg er 22 Har bestemt meg for å ringe og bestille time Haha, akkurat som meg det jo. Huff. Må skaffe meg noe annet enn plastpose til risen, for det kløør Hahaha, rare ;p Bra jeg ikke er selvhøytidelig Hoho =) Nå har samboeren sjekket på nettet; og sier at jeg må ha brystløft og brystvortekorreksjon. Haha, han er redd for at regningen havner på over 100 000 kroner. Stakkars En venninne skal være med meg inn til Oslo, men de tar ikke telefonen, det blir bare brutt. Oooh, nå grugleder jeg meg! Dette her er gøy!!!!!!! kjenner jeg har sommerfugler i magen på dine vegne!! legg risen i en sokk, de funka! haha;) hvor bestiller du? hehe, la legen avgjøre hva du må gjøre du, og ikke samboeren din, hehe! litt dyrt med 100 tusen i pupperegning da;P mannfolk er morsomme!
Gjest Ms.GuineaPig Skrevet 27. oktober 2008 #6376 Skrevet 27. oktober 2008 Dette her er gøy!!!!!!! kjenner jeg har sommerfugler i magen på dine vegne!! legg risen i en sokk, de funka! haha;) hvor bestiller du? hehe, la legen avgjøre hva du må gjøre du, og ikke samboeren din, hehe! litt dyrt med 100 tusen i pupperegning da;P mannfolk er morsomme! IIK!! Nå har jeg bestilt kons.time den 7. november. Kl. 9 om morgenen.. Usj, det blir tidig å stå opp .. Jeg er full av bekymringer; tenk om det er kaldt i rommet, og jeg aldri får puppene "normale", og han tror det ikke er noe galt Eller tenk om han utbryter; "uffda, dette her var ille" eller noe i den duren. Hahaha!! Samboeren min sier jo at han har lest at det ikke blir bedre med silikon, bare størrelsen .. Da blir jeg trist .. Og fattig Bestilte på Colosseumklinikken. En dame som ikke helt hørte hva jeg sa, og er neimen ikke sikker på om hun fikk med seg verken navn eller adresse .. Hihi =) Nå gleder jeg meg. En venninne skal heldigvis være med meg da. Hjelper det. Hun ble operert der selv, av den kirurgen jeg skal til, og hun er superfornøyd med han. Helge Roald heter han. Noen som har erfaringer?
Fillippa Skrevet 27. oktober 2008 #6377 Skrevet 27. oktober 2008 IIK!! Nå har jeg bestilt kons.time den 7. november. Kl. 9 om morgenen.. Usj, det blir tidig å stå opp .. Jeg er full av bekymringer; tenk om det er kaldt i rommet, og jeg aldri får puppene "normale", og han tror det ikke er noe galt Eller tenk om han utbryter; "uffda, dette her var ille" eller noe i den duren. Hahaha!! Samboeren min sier jo at han har lest at det ikke blir bedre med silikon, bare størrelsen .. Da blir jeg trist .. Og fattig Bestilte på Colosseumklinikken. En dame som ikke helt hørte hva jeg sa, og er neimen ikke sikker på om hun fikk med seg verken navn eller adresse .. Hihi =) Nå gleder jeg meg. En venninne skal heldigvis være med meg da. Hjelper det. Hun ble operert der selv, av den kirurgen jeg skal til, og hun er superfornøyd med han. Helge Roald heter han. Noen som har erfaringer? Å så gøy!!!!!! ikke bekymr deg, tenk hvor mange tilfeller de ser i løpet av karrieren da! Og det er faktisk en del av oss som har det tilfellet, så du er nok ikke den første han ser:)
Fillippa Skrevet 27. oktober 2008 #6378 Skrevet 27. oktober 2008 Å så gøy!!!!!! ikke bekymr deg, tenk hvor mange tilfeller de ser i løpet av karrieren da! Og det er faktisk en del av oss som har det tilfellet, så du er nok ikke den første han ser:) så får du prøve bh med forskjellige str i og slikt... for å se hva som passer! veldig gøy!!!!!!!
Gjest Ms.GuineaPig Skrevet 27. oktober 2008 #6379 Skrevet 27. oktober 2008 så får du prøve bh med forskjellige str i og slikt... for å se hva som passer! veldig gøy!!!!!!! Ja, nå gleder jeg meg! Har også bestilt på Fornebuklinikken, begge to i samme uke. Blir spennende å se om de sier to forskjellige ting ..
Julie3 Skrevet 27. oktober 2008 #6380 Skrevet 27. oktober 2008 Er det noen av dere som er ferdig operert som kan gi meg noen tips om gode bh'er uten spiler?? I mine papirer står det at jeg skal ha sportsbh dag og natt i 4 uker og da er jeg ferdig med det i morgen!! MEN, jeg har vært og kikket på nytt undertøy og jeg finner jo bare ting med spiler... Og jeg har kjøpt et par bh'er med det og hadde på meg en på lørdagen noen timer men det er jo ikke spesielt behagelig... En annen ting, jeg var mellom a og b-cup, la inn 300 cc og når jeg prøvde bh'er i helgen måtte jeg opp i D-cup!! Jeg håper de blir litt mindre etterhvert... Ønsker meg ikke en D, jeg vil bare ha en C cup. Men altså først og fremst en bh uten spiler som ikke gnager livet av meg. Anyone? Tjohey! Jeg kjøpte en bh på lindex som var ganske bra! Ikke super fint, men helt enkel, hvit, med en liten sløyfe foran. Har brukt den istedefor sportsbh'en jeg da. Fikk beskjed av kirurgen at det har ikke noe å si om man bruker sportsbh dag ut og dag inn. Jeg kunne godt gå uten bh om jeg ville. Det viktigste var bare at jeg ikke skulle bruke bh'er med spiler, pga arrene. Mine boobs er idag 5 uker gamle! Kom meg ikke på bena før etter 2 uker jeg da, selvom jeg tok over muskel. Var avkuttede nerver som var grunnen til det.. Så nå har jeg hatt 3 smertefrie uker! Deilig!! Og tilogmed vært på litt undertøy shopping! Lenge siden jeg har vært her nå! Velkommen til alle nye og gratulerer dere som har fikset;)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå