Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Heisann alle sammen.

Jeg var denne uken i Oslo på Fornebuklinikken.

Jeg har bestemt meg for å foreta meg en brystforsørrelse.

Pål heter han som skal operere meg.

Han mente at dråpeformet 200cc under musklen var det rette for meg.

Jeg har i dag 70-75 a og er ca 167cm og veier 51 kg..

Åssen tror dere dette blir på meg?

Hvem størrelse vil jeg sånn ca få?

Klem<3

Hei Bell90 :)

Her inne er det mange som har operert på fornebuklinikken av Pål Scistad, og alle har vært veldig fornøyd :)

Tror det er viktig at man hører på kirurgens råd, for han vet hva som vil passe til din kropp, men du må ikke være redd for å si hva du ønsker og stille spørsmål.

Hvilken størrelse du vil få, er det nok ingen som vet dessverre. Det kommer veldig an på kroppsfasongen din og slikt, men jeg vil tippe at du havner på en stor B, liten C.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått tilbake matlysten :bolledeig:

Spiste skikkelig middag i går, merket at formen kom seg betraktelig da.

Vi er bikkjevakt for hunden til svigermor i helga. Han har alt for mye energi stakkars, elsker å hoppe opp på folk, puster, peser og drar noe fryktelig i båndet.

Han har heldigvis skjønt at han ikke skal hoppe opp på meg nå, men jeg er alikevel ganske redd når han kommer springende mot meg :sjokkbla: Ikke så veldig godt med to poter plassert godt på brystet..

Etter jeg hadde spist middag i går følte jeg meg i form til en liten tur. Min samboer måtte selvfølgelig holde i båndet, jeg hadde ikke hatt sjangs til å holde igjen det villdyret. Så da gikk vi en tur til gata nedenfor og opp igjen, ca 10 min i russletempo. Jeg gikk og holdt brystene på plass hele turen, sikkert et komisk syn. Det var veldig godt å komme seg ut litt etter flere dager i senga/soffan. Men jeg måtte ha en liten smertestillende etterpå, det tok nok litt på alikevel.

I morgen skal jeg dusje :nigo: Håret mitt har aldri vært så jævlig som det er nå, så det skal bli skikkelig godt. Det gror igjen andre steder på kroppen også, så jeg må nok få med meg min kjære så han kan hjelpe meg med høvelen. Åhhhh som jeg gleder meg.

Gjest Ms.GuineaPig
Skrevet

Hei, jenter.

Jeg har ikke est gjennom alle 318 sidene med innlegg, men fått med meg litt.

Jeg er en jente på 22 år (i dag!), som lenge har tenkt på å ta brystforstørrelse.

Jeg har det som heter Tubular Breasts/Snoopy (hvis noen vet hva det er). Hvis ikke; søk det opp. Kjært barn har mange navn! Det ser grusomt ut, og har alltid trodd det bare var stygge pupper jeg hadde. Nå i det siste har jeg funnet ut at det er en "malformation". Kjedelige greier. Jeg kommer til å vente noen måneder og tenkte meg godt om. Jeg er glad for at jeg fant denne siden nå :)

I hvert fall: Jeg regner med at operasjonen kommer på kr. 30 000 +/-, og har begynt å spare. Jeg har lite lyst på et lån. Det gir meg dessuten muligheten til å tenke meg nøye igjennom. Også fordi det er "lettere" å bruke så mye penger hvis jeg fysisk sett ikke har de. Skjønner? Hehe.

Jeg gleder meg til å snakke med dere som har tatt det og dere som er i samme situasjon som meg; i tenkeboksen :-)

Jeg har spart 2000 kroner, hurra! =)

Skrevet

Heisann;D

Tusen takk for en kjempe fint svar.

Det er bra å høre.

Har noen spørsmål jeg lurer på..men som jeg ikke helt lurte på da jeg var i Oslo.

Okei, jeg forstår. En stor B eller en liten C er jo kjempe flott da;)

Men er det noen som har greie på de dråpedformede? Bilder eller lignende?

Skrevet

Cherie:

Godt å høre du er bedre=)

Selv har jeg begynt å gi litt opp :tristbla:

Jeg var i så fin form på dagen i går.. Og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har det ganske fint når jeg sitter stille. Men når jeg reiser meg opp er det er skjærende smerte i venstre bryst. Det gjør at jeg ikke klarer å stå oppreist.. Kjennes ut som at hele brystet revner igjen om jeg bare beveger litt på meg.

Når jeg leser om at du har gått tur så blir jeg litt nervøs. Du har jo lagt inn under muskel også. Jeg får lov å dusje i dag, men klarer ikke.. Huff og uff.. Høyre brystet har ikke plaget meg med smerter i det hele tatt..

Jeg vil se litt bedring snart! Pillene gjør meg bare litt ør i hodet, og hjelper ikke på smertene.. Jeg opererte tidlig på morgenen på onsdag. Over muskelen. Er det vanlig å ha så vondt enda da?

Skrevet
Hei, jenter.

Jeg er en jente på 22 år (i dag!), som lenge har tenkt på å ta brystforstørrelse.

Jeg har det som heter Tubular Breasts/Snoopy (hvis noen vet hva det er). Hvis ikke; søk det opp. Kjært barn har mange navn! Det ser grusomt ut, og har alltid trodd det bare var stygge pupper jeg hadde. Nå i det siste har jeg funnet ut at det er en "malformation". Kjedelige greier. Jeg kommer til å vente noen måneder og tenkte meg godt om. Jeg er glad for at jeg fant denne siden nå :)

I hvert fall: Jeg regner med at operasjonen kommer på kr. 30 000 +/-, og har begynt å spare. Jeg har lite lyst på et lån. Det gir meg dessuten muligheten til å tenke meg nøye igjennom. Også fordi det er "lettere" å bruke så mye penger hvis jeg fysisk sett ikke har de. Skjønner? Hehe.

Jeg gleder meg til å snakke med dere som har tatt det og dere som er i samme situasjon som meg; i tenkeboksen :-)

Jeg har spart 2000 kroner, hurra! =)

men du får vel dekt den operasjonen ???

Skrevet

Hei, jenter.

Heisann du!

Velkommen til puppeforumet;)

Har samme tendensen som deg, dog i veldig liten grad, men allikevel! skal bli godt å få gjort noe med det tilslutt! Er som deg ikke heeeeeelt klar enda, og også i sparemodus:) Men har vært på konsultasjon da:) Grattis med spart 2000! før du vet ordet av det så har vi 30 vettu:)

Gjest Ms.GuineaPig
Skrevet

Nei, tror du det da?

Jeg vet ikke om det er klassifisert som en "medisinsk malformation"?

Jeg tør ikke å gå til fastlegen min, er redd for at han skal feie meg av og tenke at jeg bare er en av de jentene som vil se bra ut for gutta (gratis) :P

Jeg har sett at man kan få _sykemelding_ av størrelseforskjell, ikke-eksisterende bryster, utstående ører, etc. men ikke special-looking bryster..

Jeg har samboer, og han sier han støtter meg uansett hva jeg bestemmer meg for. Han sier (selvsagt) at jeg er fin som jeg er (obligatorisk), men det hjelper lite når jeg ikke tåler tanken på hvordan det ser ut. Huff. Noen som har det her kanskje? Vet noen hvor vanlig/sjeldent det er? Det står ikke så mye om det på nettet (som jeg har sett).

Jeg har i hvert fall lest at det skyldes at brystene vokste for fort da de kom, og melkekjertlene ble "skjøvet" ut i brystvortene. De er nesten kjegleformede når brystvortene ikke er stive. Men de er faktisk ikke så ille når de er stive, for da er de runde og fine (og faste). MEN til vanlig, i vanlig temperatur, så er de kjempefæle. Og hvor ofte har man stive brystvorter? Huff ..

Jeg kan ikke akkurat si at jeg har problemer med dette til det daglige, men når det gjelder det intime forholdet med samboeren, så føler jeg meg uvel, og må ha på meg topp/BH, etc. Blir litt å ta i å i å si at dette fører til "psykiske problemer", jeg fungerer jo normalt i det daglige livet. Puppene ER der, men små og "tube"-aktige, hehe =) Men det synes jo ikke utenpå klærne.

Men nå går skravla her.. Kanskje noen har erfaringer ang. problemet mitt? Om noen har tatt brystforstørrelse/snakket med lege om det, etc.?

Ha en fin lørdagskveld, jenter!

Gjest Ms.GuineaPig
Skrevet

Hei, Filippa =)

Oj, godt at det er flere her i samme situasjon =)

Jeg har faktisk bursdag i dag, så nå kunne jeg putte 1 500 kroner til i den lille konvolutten min =) Hihi =)

Deilig å føle at jeg er på vei i hvert fall! Og moro å ha et lite prosjekt gående. Hjelper på motivasjonen det! Hvor mye har du klart å spare hittil da? =)

Hva sa kirurgen på kons.? Noe om tendensene? Sa han noe om hvordan de ville komme til å se ut etterpå?

Klem

Skrevet
Cherie:

Godt å høre du er bedre=)

Selv har jeg begynt å gi litt opp :tristbla:

Jeg var i så fin form på dagen i går.. Og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har det ganske fint når jeg sitter stille. Men når jeg reiser meg opp er det er skjærende smerte i venstre bryst. Det gjør at jeg ikke klarer å stå oppreist.. Kjennes ut som at hele brystet revner igjen om jeg bare beveger litt på meg.

Når jeg leser om at du har gått tur så blir jeg litt nervøs. Du har jo lagt inn under muskel også. Jeg får lov å dusje i dag, men klarer ikke.. Huff og uff.. Høyre brystet har ikke plaget meg med smerter i det hele tatt..

Jeg vil se litt bedring snart! Pillene gjør meg bare litt ør i hodet, og hjelper ikke på smertene.. Jeg opererte tidlig på morgenen på onsdag. Over muskelen. Er det vanlig å ha så vondt enda da?

Uff da :klem: Hørest ut som om du har problemer med nerver eller noe.

Er fortsatt igjen en stund til det har gått en uke da, så du må nok regne med og ta det med ro en stund til :troest:

Jeg ligger/sitter i ro stort sett hele dagen da, forbrenner nok ikke så veldig mange kalorier for tiden. Skulle bære den nye H&M katalogen fra sengen ut til stua før i dag, fy den var tung. Merker at det ikke er så veldig mye jeg skal anstrenge meg nå.

Jeg kjenner egentlig ikke noe i brystene, men regner med at der kommer tilbake etterhvert. Ventre sår begynner og bli greit, men høyre kjenner jeg litt mere til.

Kosa litt på sambo før i dag, da spør han meg om jeg burde klemme brystene mine så hardt inntil han? Jeg hadde ikke merket at de var inntill han engang. :tongue:

De står fortsatt rett ut da, så spisse at man kan drepe noen med de. Tar vel litt tid før de blir pene. De skal jo "dette" ned.

Dere andre som har tatt under muskel: Hvor mye tolmodighet burde jeg smøre meg med?

Skrevet (endret)
ligger/sitter i ro stort sett hele dagen da, forbrenner nok ikke så veldig mange kalorier for tiden. Skulle bære den nye H&M katalogen fra sengen ut til stua før i dag, fy den var tung. Merker at det ikke er så veldig mye jeg skal anstrenge meg nå.

De står fortsatt rett ut da, så spisse at man kan drepe noen med de. Tar vel litt tid før de blir pene. De skal jo "dette" ned.

Dere andre som har tatt under muskel: Hvor mye tolmodighet burde jeg smøre meg med?

Du burde bare smøre deg med all den tålmodigheten du har, Cherie. Ting tar tid, og du har jo spaltet brystene, så det vil nok ta lengre tid for deg å få igjen følelsen i brystene, enn for oss som ikke har spaltet. Jeg har fortsatt punkter på brystene som jeg mangler følelse i, spesielt på det høyre brystet. Der er kvarte brystet følelsesløst.

Mine er 3 uker i morgen, og har endret seg noe i fasong, men ikke mye. De her blitt litt mykere utenpå, men er fortsatt myye hardere enn naturlige bryster. Når de "detter" ned er veldig individuellt, tror jeg. Kirurgene sier jo at de ikke er ferdig utviklet før det er gått et år, så det er litt tidlig å vente på at de skal se veldig naturlige ut... Det er jo greit at vi ikke skal gå i bikini nå....? :fnise:

Forresten: var det ikke i gårdsdagens Dagbladet den artikkelen skulle komme? Fant ikke noe der, jeg...

Endret av luresnuppa
Skrevet

luresnuppa: Hun sykesøstera jeg snakket med på kontrollen mente at det meste ville være i orden innen to mnd, noe jeg syns virker veldig optimistisk.

Da har jeg et lite håp om at de kanskje sitter der de skal til jul. Det er jo en stund til jul ennå da, så mye kan jo skje.

Veldig greit at vi ikke skal gå i bikini nå ja :jepp: Vi kan heller pakke oss inn i llitt store tykke gensere.

Jo det skulle være i gårsdagens Dagbladet at artikkelen skulle stå. Eller han sa bare lørdags utgaven, så det kan vel være neste helg også da.

Men si fra om det skulle dukke opp en annen dag da, sånn at jeg får lest det jeg også. Vil jo gjerne få med meg når puppene mine er i avisen :ler2:

litagoo: Hvordan går det med deg i dag? Har du fortsatt problemer med å stå oppreist?

Skrevet
Nei, tror du det da?

Jeg vet ikke om det er klassifisert som en "medisinsk malformation"?

Jeg tør ikke å gå til fastlegen min, er redd for at han skal feie meg av og tenke at jeg bare er en av de jentene som vil se bra ut for gutta (gratis) :P

Jeg har sett at man kan få _sykemelding_ av størrelseforskjell, ikke-eksisterende bryster, utstående ører, etc. men ikke special-looking bryster..

Jeg har samboer, og han sier han støtter meg uansett hva jeg bestemmer meg for. Han sier (selvsagt) at jeg er fin som jeg er (obligatorisk), men det hjelper lite når jeg ikke tåler tanken på hvordan det ser ut. Huff. Noen som har det her kanskje? Vet noen hvor vanlig/sjeldent det er? Det står ikke så mye om det på nettet (som jeg har sett).

Jeg har i hvert fall lest at det skyldes at brystene vokste for fort da de kom, og melkekjertlene ble "skjøvet" ut i brystvortene. De er nesten kjegleformede når brystvortene ikke er stive. Men de er faktisk ikke så ille når de er stive, for da er de runde og fine (og faste). MEN til vanlig, i vanlig temperatur, så er de kjempefæle. Og hvor ofte har man stive brystvorter? Huff ..

Jeg kan ikke akkurat si at jeg har problemer med dette til det daglige, men når det gjelder det intime forholdet med samboeren, så føler jeg meg uvel, og må ha på meg topp/BH, etc. Blir litt å ta i å i å si at dette fører til "psykiske problemer", jeg fungerer jo normalt i det daglige livet. Puppene ER der, men små og "tube"-aktige, hehe =) Men det synes jo ikke utenpå klærne.

Men nå går skravla her.. Kanskje noen har erfaringer ang. problemet mitt? Om noen har tatt brystforstørrelse/snakket med lege om det, etc.?

Ha en fin lørdagskveld, jenter!

Hei hei!

jeg hadde også tendensen til sånne snoopypupper, og jeg kjenner meg så utrolig igjen i det du sier... feks det at puppene ser grusomme ut til vanlig, men med frysepupp så ser de slett ikke så værst ut... jeg gikk med litt for store bh'er med myyye innlegg, så ingenting synes utenpå klærne.. ;-) meeen.. selvtilitten var ikke helt på topp.. fellesdusj var helt uaktuelt! :-p og bikinishopping var regne marerittet!

men i vår så hoppa jeg i det, og bestilte konsultasjon og op.time.. pengene hadde jeg og jeg viste at detta var noe jeg virkeli ville... jeg la inn runde proteser på 290 cc over muskel, og nå er de nye puppene så mye som 19 uker! jeg blei operert av pål på fornebuklinikken... kjempe flink fyr som veit hva han driver på med! puppene mine har gått fra å være en liiiiiten a, til en stor b, eller liten c.. (er ikke helt sikker enda faktisk :-p)

resultatet er blitt veldi bra, og jeg stortrives med de nye puppene... men sånn som det er sagt flere ganger her i forumet, det tar hvertfall et år før puppene blir ferdige... og kirurgen forklarte veldig godt hvordan prosessen ville bli med "min type pupper"... (litt vanskeli å forklare uten å tegne faktisk :-p) men det har noe med at de spisse puppene trenger GOOOD tid på å strekke seg over de runde protesene... av og til så ser jeg fortsatt et snev av den "gamle formen" i dem, men det er i spesielle stillinger.. :-p

jeg angrer ikke et sekund på at jeg brukte nesten 30 000 på puppene mine, og ikke var det spesielt vondt å sånn heller...(men nå var jeg veldig heldig sånn sett da) jeg hadde ikke tenkt meg om 2 ganger før jeg hadde gjort det igjen... KNALL fornøyd!

Gjest Ms.GuineaPig
Skrevet

Hei, skorpion84.

Så flott at du endelig er fornøyd! Jeg vil også ha den følelsen :)

Jeg føler at størrelsen er en ting; det kunne jeg ha levd med, men utseendet er en annen. Jeg har lurt lenge på om det går an å operere bare brystvorten, men det tror jeg neppe. Pluselig var det en venninne som sa at hun hadde sett 'snoopy'-bilder på nettet. Hun vet at jeg er misfornøyd med brystvortene, og tenkte på mine; og da gikk det opp et lys for meg! Jeg har en 'malformation'. Herregud, skremmende og lettende på en gang.

De er heldigvis like, ikke assymmetriske eller forskjell på størrelsen, som mange av eksemplene jeg har sett på nettet.

Jeg har også lest at man IKKE får operasjon dekket (noe jeg tror er sannsynlig), men danske jenter sier de får det. Ironisk nok er jo Norge rikere, men det er en annen sak =) Så jeg lurer på om det bortkastet å gå til fastlegen min (som forøvrig er en mann på 60 år). Mamma sier at jeg skal ta med risposene mine (jeg har 3 dl ris i hver, i BHen, som jeg går rundt med hjemme, og drømmer meg bort), og si "se her hva jeg må gå rundt med". Haha =)

Huff, jeg har gått rundt siden jeg begynte å få pupper og trodd jeg var unormal og at alle andre hadde fine, runde bryster med små og søte brystvorter.

Jeg har også lest at de med tuberus breasts må gjennomføre brystløft, brystreduksjon OG brystforstørrelse. Kan det stemme? I så fall må jeg spare tre ganger så lenge som jeg hadde trodd. Det kommer sikkert an på tilfellet også. Det må jo kunne gå an å "fjerne" det som fyller brystvorten. Hvis den blir redusert, og puppen blir rund, så er jeg MER enn fornøyd. Jeg vil ikke ha stoore pupper, men kanskje C-cup, og muligheten til å dusje på treningssenteret og la samboeren få lov til å se de en gang i blant :P

Hvis noen vil, så send gjerne en PM, det setter jeg stor pris på! Godt å føle at jeg ikke er alene med det.

Skrevet
Hei, skorpion84.

Så flott at du endelig er fornøyd! Jeg vil også ha den følelsen :)

Jeg føler at størrelsen er en ting; det kunne jeg ha levd med, men utseendet er en annen. Jeg har lurt lenge på om det går an å operere bare brystvorten, men det tror jeg neppe. Pluselig var det en venninne som sa at hun hadde sett 'snoopy'-bilder på nettet. Hun vet at jeg er misfornøyd med brystvortene, og tenkte på mine; og da gikk det opp et lys for meg! Jeg har en 'malformation'. Herregud, skremmende og lettende på en gang.

De er heldigvis like, ikke assymmetriske eller forskjell på størrelsen, som mange av eksemplene jeg har sett på nettet.

Jeg har også lest at man IKKE får operasjon dekket (noe jeg tror er sannsynlig), men danske jenter sier de får det. Ironisk nok er jo Norge rikere, men det er en annen sak =) Så jeg lurer på om det bortkastet å gå til fastlegen min (som forøvrig er en mann på 60 år). Mamma sier at jeg skal ta med risposene mine (jeg har 3 dl ris i hver, i BHen, som jeg går rundt med hjemme, og drømmer meg bort), og si "se her hva jeg må gå rundt med". Haha =)

Huff, jeg har gått rundt siden jeg begynte å få pupper og trodd jeg var unormal og at alle andre hadde fine, runde bryster med små og søte brystvorter.

Jeg har også lest at de med tuberus breasts må gjennomføre brystløft, brystreduksjon OG brystforstørrelse. Kan det stemme? I så fall må jeg spare tre ganger så lenge som jeg hadde trodd. Det kommer sikkert an på tilfellet også. Det må jo kunne gå an å "fjerne" det som fyller brystvorten. Hvis den blir redusert, og puppen blir rund, så er jeg MER enn fornøyd. Jeg vil ikke ha stoore pupper, men kanskje C-cup, og muligheten til å dusje på treningssenteret og la samboeren få lov til å se de en gang i blant :P

Hvis noen vil, så send gjerne en PM, det setter jeg stor pris på! Godt å føle at jeg ikke er alene med det.

hmmm.. det var aldri snakk om noe brystløft for min del hvertfall.. og jeg veit ikke noe om mulighetene for å få sånne ting dekket... det kom aldri opp for min del hvertfall.. men det er jo ikke så rart.. jeg dro jo rett til konsultasjon.. de vil vel få flest mulig betalende kunder... :-p

hmm.. jeg hadde heller ikke noe problem med størrelsen egentli... men når jeg var på konsultasjon så sa kirurgen at det ville ikke bli bra med no mindre enn 260 cc... men under op. så bestemte han seg for at 290 ville bli best... :-p og siden jeg hadde forklart kan hvilket resultat jeg ønsken (naturlige, passe til min kropp, ikke for store) og gitt klar beskjed om at jeg stolte på han, så tok han bare den avgjørelsen helt på egenhånd... :-p blei litt sjokka når jeg våkna å fikk papirene i henda for å si det sånn.. :-p

Gjest Ms.GuineaPig
Skrevet

Ja, men resultatet ble vel bra?

De har lang erfaring og vet hva som blir fint .. =)

Jeg har a/b cup nå. B er litt stort, og A er litt lite. Hehe..

Jeg har risposene med 3dl, er ikke det ca 300 cc? Det synes jeg er passe. Jeg er ganske høy, og ikke akkurat syltynn.. =)

Skrevet
Ja, men resultatet ble vel bra?

De har lang erfaring og vet hva som blir fint .. =)

Jeg har a/b cup nå. B er litt stort, og A er litt lite. Hehe..

Jeg har risposene med 3dl, er ikke det ca 300 cc? Det synes jeg er passe. Jeg er ganske høy, og ikke akkurat syltynn.. =)

joda.. resultatet blei veldi bra! kjempe fornøyd...

jeg veit ikke helt hvordan de risposegreiene fungerer jeg da... men mitt tips er å høre på kirurgen, for de veit hva de snakker om.. men selvfølgeli,, det er kjempe viktig å få frem hva man er ute etter... din kropp, og dine penger som går med på detta! :-p

Gjest Ms.GuineaPig
Skrevet

Jepp. Jeg er langt unna 30 000 sparekroner, men er fristet til å gå på konsultasjon for å høre hvordan det blir mht. de tuberøse brystene mine :P

Jeg vil at det skal bli fint, ikke stort. Det viktigste er å være i stand til å ta av meg på overkroppen foran den stakkars samboeren min ;)

Skrevet

hei. det er i dag 12 dager siden jeg opererte. lurer på om det er vanlig at smertene først avtar for deretter å øke igjen. har hatt en jevn fin fremgang frem til i går hvor jeg plutselig fikk sterke smerter i det ene brystet igjen. Er mest vondt når jeg beveger meg. Når jeg trykker på ene siden av brystet kjenner jeg det godt. Litt deprimerende nå som jeg trodde alt skulle ordne seg.noen andre som har opplevd noe lignende? tok under muskelen.

Skrevet (endret)
hei. det er i dag 12 dager siden jeg opererte. lurer på om det er vanlig at smertene først avtar for deretter å øke igjen. har hatt en jevn fin fremgang frem til i går hvor jeg plutselig fikk sterke smerter i det ene brystet igjen. Er mest vondt når jeg beveger meg. Når jeg trykker på ene siden av brystet kjenner jeg det godt. Litt deprimerende nå som jeg trodde alt skulle ordne seg.noen andre som har opplevd noe lignende? tok under muskelen.

Jeg hadde en jevn og fin "bli bedre kurve" men plutselig hadde jeg en fryktelig smerte i selve brystvorta noen dager, og bare den ene puppen. Kjentes ut som at det var en spiss nål som gikk frem og tilbake. Men jeg tror du kan ta det helt med ro, du er fortsatt forholdsvis nyoperert så ta det med ro og la dagene gå sin gang. Det er jo strengt tatt ikke så mye annet å gjøre... Nå er puppene mine snart 4 uker (tirsdag) og den siste uken er jeg blitt så godt som "gammel" igjen med unntak av større fordeler. Det er helt fantastisk, ikke vondt lenger å løfte armene for å ta på deo, eller ta på og av klær. Begynner også å få full følelse i puppene selv om jeg flasser på de som en gal!!! Tydelig at huden skal strekkes litt.

Endret av Frk Johansen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...