Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag er puppene mine en uke gammel, hehe. La under muskelen så hadde veldig vondt de tre første dagene, etter det har det bare gått oppover:) har så og si ingen smerter lenger...det eneste som plager meg en det stramme brystbindet som jeg skal ha på i to uker, de søvnløse nettene, og den oppblåste magen.hehe..

Skal på kontroll klokken to i dag så håper alt er som det skal. I morgen er det tid for å komme meg tilbake på skole og jobb. gleder meg skikkelig:) lei av å sitte inne hele dagen nå altså.ikke så lett å være tåldmodig, selv om jeg vet at jeg må!

Noen som kan anbefale noen gode sports bher?? har kjøpt triaction triumph, men synes det båndet under er litt for stramt liksom..

Lykke til dere to som snart skal i ilden, cherie og litagoo!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I dag er puppene mine en uke gammel, hehe. La under muskelen så hadde veldig vondt de tre første dagene, etter det har det bare gått oppover:) har så og si ingen smerter lenger...det eneste som plager meg en det stramme brystbindet som jeg skal ha på i to uker, de søvnløse nettene, og den oppblåste magen.hehe..

Skal på kontroll klokken to i dag så håper alt er som det skal. I morgen er det tid for å komme meg tilbake på skole og jobb. gleder meg skikkelig:) lei av å sitte inne hele dagen nå altså.ikke så lett å være tåldmodig, selv om jeg vet at jeg må!

Noen som kan anbefale noen gode sports bher?? har kjøpt triaction triumph, men synes det båndet under er litt for stramt liksom..

Lykke til dere to som snart skal i ilden, cherie og litagoo!

Godt å høre at det går så bra med deg! Jeg har også Triumph triaction, og syntes den var litt stram under. Jeg kjøpte BH-forlengere på Lindex, så løste det problemet seg. Lykke til på kontroll i dag!

Skrevet
De er søte disse mennene :hjerter_rundt: ! Går rundt med DET sugne blikket :wow: ! Tror nok at kone i ny, revidert utgave er bra, ja!

Det stemmer nok at vi som har barn kommer oss fortere, fordi vi må. Akkurat som med røykere som ligger på sykehus: De kommer seg fortere på beina etter operasjon, nettopp fordi de er så røyksugne... Må man, så må man.

Hvordan er puppene dine i mykhet nå? Mine er fortsatt harde og sitter bom fast som fjell, og så gnisser de inntil armene. De stikker liksom bittelitt ut på siden. Det blir nok bedre når de ikke er så harde, og når sårheten i huden forsvinner.

Mine stikker også ut i bredden, særlig merker jeg det når jeg skriver på pc'en på jobben, men en venninne av meg som ligger et år foran i løypa sa at det gikk over når de legger seg skikkelig på plass så vi får vel bare vente...

Mine pupper har begynt å bli litt myke synes jeg, klemte og kjente litt på de i går og de er altså begynt å bli litt elastiske, samtidig som de er harde inni. Så jeg får håpe denne mykheten forplanter seg innover etterhvert. Har også begynt å ligge litt på siden og nå har jeg ikke lenger følelsen av at silikonen flyter ut og vekk fra puppen som jeg hadde de første gangene jeg prøvde. Tror dette blir veldig bra jeg!

Er det noen av dine venninner eller familie som har kommentert noe? Min mor kikket på meg for en ukes tid siden med dét blikket, men sa ingenting. (Sannheten er også at jeg hadde en temmelig ettersittende pologenser så den skjulte ikke akkurat noe) Hun kommer nok til å ta en nøye kikk på de neste gang hun dukker opp også tenker jeg før hun kommer med sin mistanke - om hun har noen. Hadde besøk av min beste venninne her om dagen og hun sa ingenting, og hun har spurt meg en gang tidligere men da kunne jeg jo med sannhet avkrefte og fortalte om vatterte bh'er og løse silikonpads, så hun tør kanskje ikke spørre igjen. Men helt ærlig så tror jeg ikke hun la merke til noe som helst. :)

Skrevet
Mine stikker også ut i bredden, særlig merker jeg det når jeg skriver på pc'en på jobben, men en venninne av meg som ligger et år foran i løypa sa at det gikk over når de legger seg skikkelig på plass så vi får vel bare vente...

Mine pupper har begynt å bli litt myke synes jeg, klemte og kjente litt på de i går og de er altså begynt å bli litt elastiske, samtidig som de er harde inni. Så jeg får håpe denne mykheten forplanter seg innover etterhvert. Har også begynt å ligge litt på siden og nå har jeg ikke lenger følelsen av at silikonen flyter ut og vekk fra puppen som jeg hadde de første gangene jeg prøvde. Tror dette blir veldig bra jeg!

Er det noen av dine venninner eller familie som har kommentert noe? Min mor kikket på meg for en ukes tid siden med dét blikket, men sa ingenting. (Sannheten er også at jeg hadde en temmelig ettersittende pologenser så den skjulte ikke akkurat noe) Hun kommer nok til å ta en nøye kikk på de neste gang hun dukker opp også tenker jeg før hun kommer med sin mistanke - om hun har noen. Hadde besøk av min beste venninne her om dagen og hun sa ingenting, og hun har spurt meg en gang tidligere men da kunne jeg jo med sannhet avkrefte og fortalte om vatterte bh'er og løse silikonpads, så hun tør kanskje ikke spørre igjen. Men helt ærlig så tror jeg ikke hun la merke til noe som helst. :)

Godt å høre at puppene vil vandre mer sammen etterhvert, og at dine allerede har begynt å bli mykere. Håper mine også blir det snart...

Ingen av mine venninner har foreløpig kommentert noe. Har ikke vært sammen med så mange av de ennå, heller, så det er mulig noen ser noe etterhvert. Kommer ikke til å nekte hvis de spør, bare vise at jeg er stolt over å endelig være kvinnelig! Svigers så meg igrunn først. De dukket opp her dagen etter operasjonen, men da hadde jeg "veldig vondt i ryggen". Faktisk så vondt at svigermor ringte i flere dager og lurte på hvordan det gikk... Ikke morsomt å lyve, altså...

Skrevet
Ingen av mine venninner har foreløpig kommentert noe. Har ikke vært sammen med så mange av de ennå, heller, så det er mulig noen ser noe etterhvert. Kommer ikke til å nekte hvis de spør, bare vise at jeg er stolt over å endelig være kvinnelig! Svigers så meg igrunn først. De dukket opp her dagen etter operasjonen, men da hadde jeg "veldig vondt i ryggen". Faktisk så vondt at svigermor ringte i flere dager og lurte på hvordan det gikk... Ikke morsomt å lyve, altså...

Ha ha, jeg hadde det nesten på samme måte, bare at mine svigerforeldre dukket opp på dag 3 men da hadde jeg jo fortsatt problemer med å komme meg elegant opp av sofaen, så der satt jeg da, helt de hadde reist seg, og når de snudde ryggen til var min kjære snar med å gi meg et puff i ryggen og ett i rompa så jeg kom meg opp :skratte:

Jeg har også bestemt meg for å si sannheten i den grad noen kommer til å spørre.

Skrevet

Takk for alle lykkeønskninger :biggrin:

Nå ligger jeg på hotellet og har det ganske bra.

Planen var 200 i venstre og 300 i høyre anatomiske over muskel, men jeg endte opp med 200 og 325 under muskel. Jeg hadde også tuberøs tendens så han måtte spalte brystet litt, (høres skummelt ut) for å få finere form. Så nå ligger jeg her med dren pga dette.

Selve operasjonen gitt så fint atte. Gikk selv fra operasjonsrommet til hvilerommet, men dette husker jeg ikke noe av. Vet bare at en sykepleier sa att nå kunne jeg sette meg i sengen. Så hva jeg kunne ha sagt på turen dit aner jeg ikke :flau:

Fikk tatt en titt på de når de skiftet bh på meg, og de så passlig store ut :danse:

Var jornalist og fotograf fra Dagbladet der som skulle lage en reportasje på en av pasientene i dag, så de hadde tatt bilder under operasjonen hennes og greier. Men pga av at de hadde tatt bilder av ansiktet hennes ville de ikke bruke brystbilder av henne. Så jeg ble spurt om jeg ville være med på et illustrasjonsfoto for å vise at det ikke bare er babes som vil ha større bryst som gjør dette. Siden jeg hadde så stor forskjell i størrelse på brystene mine var jeg et godt eksempel. Det ble tatt bilder bare av overkroppen, uten ansikt og med skjult tatoo. Håper bare ingen kjenner meg igjen siden et bare er min kjære som vet om dette.

Så om dere kjøper Dagbladet på lørdag så kan dere se :gjeiper:

litagoo: Lykke til i morgen. Dette er ingenting og gruve seg til;)

Skrevet

Gratulerer med nye pupper ~Cherie~!! Nå må du bare ta det med ro, jeg hadde også dren og i dag er jeg glad for det når jeg tenker på alt det blodet som fakisk ble samlet opp i de posene så tenker jeg at det er greit å få det ut av kroppen så det ikke samler seg rundt puppene.

Er ganske fast Dagbladleser i helgen så jeg skal i alle fall kjøpe det nå! Veldig fint at de lager fokus på oss helt normale som bare vil se normalt kvinnelige ut og rette opp litt "skavanker" som det blir etter flere amminger eller skjeve bryst fra naturens side.

Misunner deg ikke de neste to nettene men så skal du vite at alt går så meget bedre etter det!

Skrevet

litagoo: Lykke til i morgen. Dette er ingenting og gruve seg til;)

Skrevet

Vet det er forskjell på de som har født barn og ikke,men tenker på de som ikke har fått barn og er en liten a. Leste her at noen som sa at de som har lagt under muskelen at puppene blir større senere når muskelen slapper av,er det noen som har erfaringer med dette?

Skrevet (endret)
Jeg gleder meg så sinnsykt mye nå! Det er nå 10 timer til jeg skal opereres.. Spennende greier..

Jeg er så heldig at jeg bare bor 1.5 time unna klinikken, så jeg har skyss frem og tilbake. Krysser litt fingrene for meg selv også:) Og håper det blir bra..

Lykke til i morgen, Litagoo! Dette kommer til å gå så bra! Håper du får sove godt i natt. Gleder meg til å høre hvordan det har gått med deg.

Klemmer

Endret av luresnuppa
Skrevet
Takk for alle lykkeønskninger :biggrin:

Nå ligger jeg på hotellet og har det ganske bra.

Gratulerer med nye pupper, Cherie! Håper du får sove de neste nettene. Hvil deg nå, og gled deg over dine nye følgesvenner.

Jeg skal kjøpe Dagbladet til lørdag, ihvertfall! Jeg fikk forresten en mail av en dame som ønsket å ha meg med i en artikkel om brystforstørrelser en ukes tid før operasjonen, men jeg takket nei. Jeg har ikke tenkt å la hele verden få vite at jeg har silikon i puppene, så derfor avslaget. Lurer på om det er samme dama...? Det får jeg jo se i artikkelen.

Sov godt!

Skrevet
Lykke til i morgen, Litagoo! Dette kommer til å gå så bra! Håper du får sove godt i natt. Gleder meg til å høre hvordan det har gått med deg.

Klemmer

Tusen takk:)

Skal holde dere oppdatert jeg vet du!!:)

Klem

Skrevet

Go dag alle sammen.

Nå er min kjære nede til en god hotellfrokost. :spise: Jeg klarte ikke bli med pga av att jeg sliter med kvalme. Var ganske kvalm når jeg våknet opp etter operasjonen og fikk spist litt der, men i natt gikk det kjempe fint. Etter at jeg tok "dopet" mitt i dag spiste jeg litt av et runsdstykke og da kom kvalmen tilbake :sur:

Skal på kontroll kl 11, får høre om hun har noen tips mot kvalme da.

Kanskje jeg burde spise litt en stund før jeg tar tablettene i stedet for rett etter..

Skal også bli godt å få tatt bort disse drenene, det ene har irritert meg litt i natt.

Syns egentlig ikke at det har kommet så my blod i de heller, så da får jeg sikkert ta de vekk i dag :5:

Skrevet
Go dag alle sammen.

Nå er min kjære nede til en god hotellfrokost. :spise: Jeg klarte ikke bli med pga av att jeg sliter med kvalme. Var ganske kvalm når jeg våknet opp etter operasjonen og fikk spist litt der, men i natt gikk det kjempe fint. Etter at jeg tok "dopet" mitt i dag spiste jeg litt av et runsdstykke og da kom kvalmen tilbake :sur:

Skal på kontroll kl 11, får høre om hun har noen tips mot kvalme da.

Kanskje jeg burde spise litt en stund før jeg tar tablettene i stedet for rett etter..

Skal også bli godt å få tatt bort disse drenene, det ene har irritert meg litt i natt.

Syns egentlig ikke at det har kommet så my blod i de heller, så da får jeg sikkert ta de vekk i dag :5:

Det er lurt å spise før man tar tabletter ja!!!

Ellers kan jeg bare opplyse om at jeg ikke fikk fjernet mine dren før det var under 20 ml i løpet av 24 timer, jeg var optimistisk som deg men dessverre kom det mer i løpet av døgn to, jeg ble op en tirsdag og fredag fikk jeg fjernet drenene, det er veldig kjedelig å ha de men det spørs om du ikke må belage deg på å ha de et par dager til. Håper kvalmen din gir seg etterhvert, men spis i alle fall før du tar disse smertestillende tablettene.

Og gratulerer om jeg ikke har sagt det!

Skrevet

Hei hei!

Nå sitter jeg da hjemme, og er i topp form.. Var ferdig med å operere klokka 9 i da tidlig, og var helt topp å bli ferdig. Sovnet 2 minutter etter jeg kom i operasjonssalen, våknet opp alene med et glass vann og en skål med gjende kjeks og hadde det veldig bra, og var ferdig operert!:) Etter en halv time våken fikk jeg dra hjem.

Jeg går rundt, og kommer meg fint opp av sofaen selv. :) Je har ikke vondt i det hele tatt når je sitter stille.. Og bare litt når jeg rører på meg. :)

Det ble 350 i hver, selvom forskjellen ikke er stor. Ikke så mye større enn det jeg hadde med silikon inlegg i BH`en. Men tror jeg kommer til å bli veldig fornøyd om 4 dager, når jeg får ta en titt på mine to nye venner:P Selvom jeg ser sånn ca hvordan de ser ut.

Men en ting jeg lurer på, Hvor mange uker må jeg å i sportBH? Jeg har lat over muskel:)

Hvordan er det med deg Cherie? Er den fryktede dagen derpå så ille som jeg forestilller meg?

Skrevet
Hei hei!

Nå sitter jeg da hjemme, og er i topp form.. Var ferdig med å operere klokka 9 i da tidlig, og var helt topp å bli ferdig. Sovnet 2 minutter etter jeg kom i operasjonssalen, våknet opp alene med et glass vann og en skål med gjende kjeks og hadde det veldig bra, og var ferdig operert!:) Etter en halv time våken fikk jeg dra hjem.

Jeg går rundt, og kommer meg fint opp av sofaen selv. :) Je har ikke vondt i det hele tatt når je sitter stille.. Og bare litt når jeg rører på meg. :)

Det ble 350 i hver, selvom forskjellen ikke er stor. Ikke så mye større enn det jeg hadde med silikon inlegg i BH`en. Men tror jeg kommer til å bli veldig fornøyd om 4 dager, når jeg får ta en titt på mine to nye venner:P Selvom jeg ser sånn ca hvordan de ser ut.

Men en ting jeg lurer på, Hvor mange uker må jeg å i sportBH? Jeg har lat over muskel:)

Hvordan er det med deg Cherie? Er den fryktede dagen derpå så ille som jeg forestilller meg?

Gratulerer så mye!:)

I 6 uker skal man bruke sports bh og etter det kan man bruke vanlig bh uten spiler. Unngå spiler og push opp i 6 måneder.

Skrevet
Gratulerer så mye!:)

I 6 uker skal man bruke sports bh og etter det kan man bruke vanlig bh uten spiler. Unngå spiler og push opp i 6 måneder.

ok:)

Tusen takk;) :jepp:

Skrevet
Hei hei!

Hei litagoo.

Kjenner litt mer i dag enn jeg gjorde i går ja, men går helt fint så lenge jeg ligger/sitter.

Jeg fikk heldigvis fjernet drenene, så godt. Men jeg holdt på å svime av etterpå, det var en merkelig følelse, har svimet av bare en gang før.

Da min kjære kom opp fra frokost i dag hadde han med seg et stort brett med masse snadder til meg :kyss: Fikk smakt på en liten bit med melon før det bare var å finne fram bøtta :murvegg: Og da var det lenge siden jeg hadde tatt dopet mitt.

Har spist en brødskive nå og tatt en panodil. Måtte rope på bøtta nå også, men det var heldigvis falsk alarm.

Blir morgendagen enda lettere enn i dag så går det fort dette her. Klarer fint og kle på meg selv, åpner brusflasken selv osv. Eneste er at det er litt vanskelig å komme seg opp fra sengen.

Jeg fikk besked om å bruke sportsbh bare en mnd jeg, og jeg har under muskel.

Men tenker nok at jeg kommer til å bruke den litt lengere, i vertfall om nettene. Sikkert godt med litt støtte.

Spilebh skulle jeg vente 3 mnd med.

Sikkert forskjellig ettersom hvilken klinikk du var operert på.

Men hvor lenge skal vi tape? Det har nemmlig jeg glemt alt :eeeh:

Skrevet
Hei litagoo.

Kjenner litt mer i dag enn jeg gjorde i går ja, men går helt fint så lenge jeg ligger/sitter.

Jeg fikk heldigvis fjernet drenene, så godt. Men jeg holdt på å svime av etterpå, det var en merkelig følelse, har svimet av bare en gang før.

Da min kjære kom opp fra frokost i dag hadde han med seg et stort brett med masse snadder til meg :kyss: Fikk smakt på en liten bit med melon før det bare var å finne fram bøtta :murvegg: Og da var det lenge siden jeg hadde tatt dopet mitt.

Har spist en brødskive nå og tatt en panodil. Måtte rope på bøtta nå også, men det var heldigvis falsk alarm.

Blir morgendagen enda lettere enn i dag så går det fort dette her. Klarer fint og kle på meg selv, åpner brusflasken selv osv. Eneste er at det er litt vanskelig å komme seg opp fra sengen.

Jeg fikk besked om å bruke sportsbh bare en mnd jeg, og jeg har under muskel.

Men tenker nok at jeg kommer til å bruke den litt lengere, i vertfall om nettene. Sikkert godt med litt støtte.

Spilebh skulle jeg vente 3 mnd med.

Sikkert forskjellig ettersom hvilken klinikk du var operert på.

Men hvor lenge skal vi tape? Det har nemmlig jeg glemt alt :eeeh:

Så ekkelt at du er kvaml!:( Det er ikke noe særlig. Jeg er ikke det. men det varierer nok fra person, til person!

Jeg ble litt redd i stad, for plutselig var den ene puppen min større enn den andre, litt vondere også! Ringte og spurte hva dette var, men det var visst bare hovent og helt vanlig.. Veldig lettet da!=)

Tapen skal sitte på til den detter av står det i skriveriene mine jeg fikk i dag:) Så man skal bare ta av bandasjen etter 3-4 dager. Men hvis det virker som det er fuktighet under tapen skal den taes av. Så bare la den sitte til den detter av.. Er det veldig lite grodd da, så er det vel bare å være litt ekstra forsiktig og holde det tørt og rent!:)

Håper det hjalp litt!:):jepp:

Skrevet

Gratulerer med velykket operasjon jenter!!!!!!!! :klem:

Håper dere kommer dere raskt og at dere ikke har så mye vondt - noe som det virker som dere ikke har :)

Kjedelig at du er så kvalm cherie :( Håper det går over i morgen :)

Jeg ville bare si at dette med teip er litt rart. For jeg fikk beskjed om å la teipen være på i 2 uker, og etter det skulle jeg skifte hver uke. Så jeg tror egentlig ikke det er en satt regel for hvor ofte det skal gjøres. Jeg gjør det en gang i uka, og det føles faktisk litt deilig å få ny teip. Det eneste som gjør vondt er disse småhårene rundt arret som blir revet med klisteret i teipen, men sårene gjør ikke vondt i det hele tatt.

Lykke til videre!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...