Saja Skrevet 20. oktober 2008 #6281 Skrevet 20. oktober 2008 Oj, oj, oj! Her har det skjedd mye i helga! Jeg og min kjære har hatt en festlig helg i Tigerstaden. Deilig å få lufte seg litt. Gratulerer med nye pupper, Saja! Godt å lese at det går ganske bra med deg. M-Amanda: Jeg sleit også litt med magen. Det stoppet ikke opp for meg, men jeg ble fryktelig oppblåst . Magen stod som et trommeskinn, og mannen min spurte om jeg var blitt gravid også . Pass på at du drikker godt, og spiser fiberrik mat. Du kan også kjøpe Laktulose på apoteket hvis du føler du har forstoppelse, men husk da på å drikke rikelig! Koselig å se at SuperJ og MEDUSA stikker innom, men trasig å lese at dere sliter med smerter ++. Håper det gir seg, og at dere bare kan nyte deres nye, flotte pupper. Med meg går det veldig bra nå. Har ikker smerter lenger, og det er bare 2 uker siden operasjonen i morgen. Muskelstrammingen har gitt seg, men jeg er ganske stram i brystmuskulaturen ennå. Det føles som jeg ikke har strukket ut etter trening. Litt småstøl, liksom - med nedsatt bevegelighet. Skjønte dere det??? Er litt overfølsom i brystvortene, men ikke så mye at det er plagsomt. Protesene mine har festet seg, tror jeg. De sitter ihvertfall bom fast! Kan ikke lee på puppene. De er også ganske harde ennå, men det er jo bare 2 uker siden, da... Hvor har det blitt av tålmodigheten min? Bianca og frk.Johansen: Kan dere lee på puppene? Mannen min synes puppene mine har blitt SÅ fine, og han sier at han er blitt nyforelsket igjen. Hi, hi, det er ikke mye som skal til for å glede en mann ! Jeg synes også de er fine, må bare venne meg til størrelsen. De har jo mangedoblet seg fra en liten A til C-cup! -og så venter jeg som sagt utålmodig på at de skal bli myke... Håper alle får en strålende kveld! Klemmer Tack så mycket ! Skönt att höra att allt går bra med dig med.
luresnuppa Skrevet 20. oktober 2008 #6282 Skrevet 20. oktober 2008 de sklir rundt hele tiden når man ligger, er som to baller inni sånn blir det hele tiden. er det bare jeg som har kalde her? eller finnes det noen flere? Mine sklir absolutt ikke rundt. De sitter bom fast, og det er bare 2 uker siden operasjonen i dag. Har du glatte eller ru implantater? Jeg har ru.
litagoo Skrevet 20. oktober 2008 #6283 Skrevet 20. oktober 2008 Luresnuppa : Fint å høre det har gått så bra med deg:) Leser jo mye her inne om hvor vondt mange har det, og det er en lettelse å høre at det faktisk går veldig bra for noen:) Da blir nervene litt mindre.. Skal opereres om under 2 dager nå:S Halv 8 Onsdag morgen ligger jeg under kniven! Gleder meg jo såklart mest, men man har jo komplikasjonene som kan komme i ettertid, i bakhodet! Føler meg som en liten unge men sommerfugler i magen:) Blir såå godt å bli ferdig med operasjonen, og begynne et nytt og bedre liv
luresnuppa Skrevet 20. oktober 2008 #6284 Skrevet 20. oktober 2008 Luresnuppa : Fint å høre det har gått så bra med deg:) Leser jo mye her inne om hvor vondt mange har det, og det er en lettelse å høre at det faktisk går veldig bra for noen:) Da blir nervene litt mindre.. Skal opereres om under 2 dager nå:S Halv 8 Onsdag morgen ligger jeg under kniven! Gleder meg jo såklart mest, men man har jo komplikasjonene som kan komme i ettertid, i bakhodet! Føler meg som en liten unge men sommerfugler i magen:) Blir såå godt å bli ferdig med operasjonen, og begynne et nytt og bedre liv Du kan bare glede deg, Litagoo! Jeg hadde bra vondt i en uke etter operasjonen, men den siste uka har formen steget til himmelen. Det er 2 uker siden operasjonen i dag, og jeg har ingen smerter lenger. Er litt overfølsom i brystvortene og huden rundt, men ikke så ille at jeg ikke tåler berøring. Og så er de nye puppene harde ennå, da... Hvor skal du opereres igjen? Og hvor mye skal du legge inn? Hva er ditt utgangspunkt? Klarer ikke følge med på alle, jeg...
litagoo Skrevet 20. oktober 2008 #6285 Skrevet 20. oktober 2008 Du kan bare glede deg, Litagoo! Jeg hadde bra vondt i en uke etter operasjonen, men den siste uka har formen steget til himmelen. Det er 2 uker siden operasjonen i dag, og jeg har ingen smerter lenger. Er litt overfølsom i brystvortene og huden rundt, men ikke så ille at jeg ikke tåler berøring. Og så er de nye puppene harde ennå, da... Hvor skal du opereres igjen? Og hvor mye skal du legge inn? Hva er ditt utgangspunkt? Klarer ikke følge med på alle, jeg... Jeg skal opereres på Colusseum klinikken! Mitt utgangspunkt er nesten ikke et utgangspunkt:P hehe.. fyller ikke ut en a cup. så blir vel en liten A-Cup da;) Og skal legge inn 320! Så endel vel opp med en stor B- liten C-Cup:) Hvor mye la du inn? Klarer ikke følge med på alle selv:) Mange puppe-guri`er inne her:) hehe
luresnuppa Skrevet 20. oktober 2008 #6286 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg skal opereres på Colusseum klinikken! Mitt utgangspunkt er nesten ikke et utgangspunkt:P hehe.. fyller ikke ut en a cup. så blir vel en liten A-Cup da;) Og skal legge inn 320! Så endel vel opp med en stor B- liten C-Cup:) Hvor mye la du inn? Klarer ikke følge med på alle selv:) Mange puppe-guri`er inne her:) hehe Jeg la inn 350 og 375 under muskel. Jeg hadde også en liten A-cup, og må fortsatt venne meg til at jeg har pupper. Jeg skvetter nesten når jeg ser meg i speilet uten BH... Kirurgen min sa: "Du har jo ikke bryster, så for å lage det må vi gå litt høyere opp i størrelse for å få det vi er ute etter." Han ville også legge under muskel for å få en penere overgang, siden jeg hadde så lite brystvev fra før av. Skal du også legge under muskel? Gleder meg til de blir myke... Størrelsen er veldig fin. Ser helt likt ut som når jeg hadde tykke innlegg i BH'en, så det er ingen som har kommentert noe ennå. Tenk, om 2 dager er du ferdig operert!!! Spennende!
litagoo Skrevet 20. oktober 2008 #6287 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg la inn 350 og 375 under muskel. Jeg hadde også en liten A-cup, og må fortsatt venne meg til at jeg har pupper. Jeg skvetter nesten når jeg ser meg i speilet uten BH... Kirurgen min sa: "Du har jo ikke bryster, så for å lage det må vi gå litt høyere opp i størrelse for å få det vi er ute etter." Han ville også legge under muskel for å få en penere overgang, siden jeg hadde så lite brystvev fra før av. Skal du også legge under muskel? Gleder meg til de blir myke... Størrelsen er veldig fin. Ser helt likt ut som når jeg hadde tykke innlegg i BH'en, så det er ingen som har kommentert noe ennå. Tenk, om 2 dager er du ferdig operert!!! Spennende! Ok:) Det står mellom 320 og 350 hos meg.. kirurgen vil 350, så får se på onsdag:D Jeg skal legge over muskel. Hadde nok brystvev, og glad for det:) Da blir det jo automatisk litt mindre vondt! Og når det er gått 2 uker bare, og du la inn under muskel har du vært utrolig heldig:) Har et par venninner som gjorde det, og de var sengeliggende i 3 uker! Ja, det er spennende:) Jeg fikk operasjonen dekket også. Så anser at jeg har vært veldig heldig. Hadde aldri hatt råd om jeg skulle betalt selv.. Alt blir så mye lettere etter operasjoen.. Kjøpe klær, undertøy osv. Og å føle seg vel i sin egen kropp blir vel det største:)
luresnuppa Skrevet 20. oktober 2008 #6288 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg skal opereres på Colusseum klinikken! Mitt utgangspunkt er nesten ikke et utgangspunkt:P hehe.. fyller ikke ut en a cup. så blir vel en liten A-Cup da;) Og skal legge inn 320! Så endel vel opp med en stor B- liten C-Cup:) Hvor mye la du inn? Klarer ikke følge med på alle selv:) Mange puppe-guri`er inne her:) hehe Sengeliggende i 3 uker?!? Det hadde passet fint med 3 barn i huset... Så flott at du slipper å legge under muskel, da slipper du litt billigere unna når det gjelder smerter. Jeg har felt noen tårer i fortvilelse den første uka, men nå er alt bare fryd og gammen! Jeg har sverget til meg selv at jeg aldri skal bruke BH med fyll igjen. Kanskje en push-up ved festlige anledninger, men ikke til vanlig. Nå trenger jeg det ikke heller, og det er SÅ deilig å slippe å høre dunket av BH'en som klasker i gulvet - full av tunge silikoninnlegg... Så du får operasjonen dekket? Da er du heldig - og så har du vært skikkelig tøff! Jeg hadde ikke tort å ta opp problemet med fastlegen min. Ville følt meg så naken og uglesett... Mannen min sier forresten at jeg ikke skal bry meg om at noen i vår omgangskrets er skikkelig imot silikon. Han sier at den dagen de finner ut hva jeg har gjort, vil de bare være misunnelige, for nå har jeg fått dritfine pupper! Søt han, da...
litagoo Skrevet 20. oktober 2008 #6289 Skrevet 20. oktober 2008 Sengeliggende i 3 uker?!? Det hadde passet fint med 3 barn i huset... Så flott at du slipper å legge under muskel, da slipper du litt billigere unna når det gjelder smerter. Jeg har felt noen tårer i fortvilelse den første uka, men nå er alt bare fryd og gammen! Jeg har sverget til meg selv at jeg aldri skal bruke BH med fyll igjen. Kanskje en push-up ved festlige anledninger, men ikke til vanlig. Nå trenger jeg det ikke heller, og det er SÅ deilig å slippe å høre dunket av BH'en som klasker i gulvet - full av tunge silikoninnlegg... Så du får operasjonen dekket? Da er du heldig - og så har du vært skikkelig tøff! Jeg hadde ikke tort å ta opp problemet med fastlegen min. Ville følt meg så naken og uglesett... Mannen min sier forresten at jeg ikke skal bry meg om at noen i vår omgangskrets er skikkelig imot silikon. Han sier at den dagen de finner ut hva jeg har gjort, vil de bare være misunnelige, for nå har jeg fått dritfine pupper! Søt han, da... Ja! Der måtte jeg le litt.. BH-klasket er et kjent fenomen her.. skulle tro den veide flere kilo når der traff gulvet:P Og å slippe de klamme sommerdagene.. fysj og varmt det er med masse innlegg i BH`en da..! Jeg følte meg veldig uglesett! Men det var så absolutt verdt det:=) Å Så søtt av han.. Det er ikke alle menn som reagerer på den måten. Men han reagerer på den riktige måten! De skal være fornøyd når du er fornøyd:) For det viktigste er at vi føler oss bra:) Om det da må litt silikon til, så må det bare være sånn:)
luresnuppa Skrevet 20. oktober 2008 #6290 Skrevet 20. oktober 2008 Ja! Der måtte jeg le litt.. BH-klasket er et kjent fenomen her.. skulle tro den veide flere kilo når der traff gulvet:P Og å slippe de klamme sommerdagene.. fysj og varmt det er med masse innlegg i BH`en da..! Jeg følte meg veldig uglesett! Men det var så absolutt verdt det:=) Å Så søtt av han.. Det er ikke alle menn som reagerer på den måten. Men han reagerer på den riktige måten! De skal være fornøyd når du er fornøyd:) For det viktigste er at vi føler oss bra:) Om det da må litt silikon til, så må det bare være sånn:) He, he, han er igrunn mer fornøyd enn jeg er! Jeg er liksom ikke blitt helt vant til de, mens han synes de er helt nydelige! Deilig å høre det, da! Tror ikke jeg kommer til å være 100% fornøyd før de har blitt myke. Synes de liksom føles så unaturlige ut nå. Men de sa jo på klinikken at det kan ta flere måneder når man legger under muskel... Ja, ja, de er ihvertfall faste og fine Jeg prøvde forresten en bikini jeg brukte for noen år siden. Den gang fylte jeg den ikke helt ut, selv om jeg hadde B-cup-pupper, men nå satt den helt perfekt! Gleder meg SÅ til sommeren! Tenk så deilig å føle seg vel i bikini.. Sukk!
~cherie~ Skrevet 20. oktober 2008 #6291 Skrevet 20. oktober 2008 Hei jenter. På denne tiden i morgen ligger jeg ferdig operert kjenner ikke helt sommerfuglene i magen ennå, men de kommer nok i morgen tidlig. litagoo: Lykke til på onsdag. Nå blir vi snart så fine atte
litagoo Skrevet 20. oktober 2008 #6292 Skrevet 20. oktober 2008 Hei jenter. På denne tiden i morgen ligger jeg ferdig operert kjenner ikke helt sommerfuglene i magen ennå, men de kommer nok i morgen tidlig. litagoo: Lykke til på onsdag. Nå blir vi snart så fine atte Masse lykke til, til deg også Du må komme med oppdateringer altså hvis du klarer, så jeg kan vite hva jeg går til:P Du blir nok knall fin!
luresnuppa Skrevet 20. oktober 2008 #6293 Skrevet 20. oktober 2008 Hei jenter. På denne tiden i morgen ligger jeg ferdig operert kjenner ikke helt sommerfuglene i magen ennå, men de kommer nok i morgen tidlig. litagoo: Lykke til på onsdag. Nå blir vi snart så fine atte Ønsker deg masse lykke til i morgen, Cherie! Gleder meg til å høre hvordan det har gått.
Bianca Skrevet 20. oktober 2008 #6294 Skrevet 20. oktober 2008 Masse lykke til cherie og litagoo!!!!! Jeg har ikke tid til å være her inne så ofte lenger, men håper alt går bra for dere Bare gled dere til å få
Bianca Skrevet 20. oktober 2008 #6295 Skrevet 20. oktober 2008 Luresnuppa: Nå kan jeg endelig lee på puppene ja De er jo ikke puppemyke enda, men de er ikke harde lenger heller, hvis du skjønner. Det er på en måte som om det ytterste laget har blitt mykt, også er det fremdeles hardt inni, og rundt. Men jeg merker at det bare blir bedre, selv om det går saaaaakte :gjeiper: Godt å høre at det går så bra med deg! Mykheten kommer seg den altså! Det er bare å vente Tipper vi alle har supre pupper innen sommeren, gleeeder meg til å gå i singlet eller kjoler og endelig føle meg formfull og kvinnelig
caisy Skrevet 20. oktober 2008 #6296 Skrevet 20. oktober 2008 Hei! En ting jeg lurer på er når dere sier dere har en liten a cup,hvordan får dere inn så mye som over 300 da ?
litagoo Skrevet 21. oktober 2008 #6297 Skrevet 21. oktober 2008 Hei! En ting jeg lurer på er når dere sier dere har en liten a cup,hvordan får dere inn så mye som over 300 da ? Hei:) Det kommer helt ann på hvor mye fettvev man har. Man får alltids plass, men det er bare snakk om hvor pent det blir! Huden er jo veldig tøyelig! dette er jo også forskjellig fra person til person! Noen har veldig "bevegelige" pupper om du skjønner, og noen har pupper som sitter "der" hele tiden.. 300 er jo egentlig ikke så veldig mye! Jeg fikk holde implantet på 320 i hånda, og den overfyller ikke hånden liksom.. Den fikk plass inni min A-cup bh når jeg fikk prøve implantatet i på konsultasjon. Vet ikke om du skjønte noen av dette, men det er sånn jeg har forstått det hvertfall:)
Frk Johansen Skrevet 21. oktober 2008 #6298 Skrevet 21. oktober 2008 Sengeliggende i 3 uker?!? Det hadde passet fint med 3 barn i huset... Så flott at du slipper å legge under muskel, da slipper du litt billigere unna når det gjelder smerter. Jeg har felt noen tårer i fortvilelse den første uka, men nå er alt bare fryd og gammen! Godt å høre alt går bra med deg Luresnuppa, vet du; jeg tror vi kommer oss fortere på bena fordi vi har barn og pent nødt må selv om vi har verdens beste menn som steller for oss. I dag er det 3 uker siden jeg fikk nye fordeler og nå er de bare bittelitt ømme og jeg kan fint ligge på siden igjen. Mannen svinser rundt meg og har et digert glis hele tiden når vi er sammen så han digger de han også. Og takk og pris for at tiden med fylte bh'er er over, min beste venninne var innom i helgen og hun kommenterete ikke puppene mine så jeg tror det er veldig naturlig på meg! Lykke til ~Cherie~ og Litagoo i dag og i morgen!
luresnuppa Skrevet 21. oktober 2008 #6299 Skrevet 21. oktober 2008 Hei! En ting jeg lurer på er når dere sier dere har en liten a cup,hvordan får dere inn så mye som over 300 da ? Hei! Det er veldig individuelt om man kan få plass til over 300cc når man bare har en liten A-cup fra før av. Alder og svangerskap spiller en stor rolle, og elastisiteten i huden selvfølgelig. Jeg har ammet 3 barn, og har da hatt C-cup. Etter 3 svangerskap skrumpet puppene mine inn til en liten A-cup. Jeg har ikke hatt noe heng, men huden er strukket og er mer elastisk enn spretne 18-åringspupper.
luresnuppa Skrevet 21. oktober 2008 #6300 Skrevet 21. oktober 2008 Godt å høre alt går bra med deg Luresnuppa, vet du; jeg tror vi kommer oss fortere på bena fordi vi har barn og pent nødt må selv om vi har verdens beste menn som steller for oss. I dag er det 3 uker siden jeg fikk nye fordeler og nå er de bare bittelitt ømme og jeg kan fint ligge på siden igjen. Mannen svinser rundt meg og har et digert glis hele tiden når vi er sammen så han digger de han også. Og takk og pris for at tiden med fylte bh'er er over, min beste venninne var innom i helgen og hun kommenterete ikke puppene mine så jeg tror det er veldig naturlig på meg! Lykke til ~Cherie~ og Litagoo i dag og i morgen! De er søte disse mennene ! Går rundt med DET sugne blikket ! Tror nok at kone i ny, revidert utgave er bra, ja! Det stemmer nok at vi som har barn kommer oss fortere, fordi vi må. Akkurat som med røykere som ligger på sykehus: De kommer seg fortere på beina etter operasjon, nettopp fordi de er så røyksugne... Må man, så må man. Hvordan er puppene dine i mykhet nå? Mine er fortsatt harde og sitter bom fast som fjell, og så gnisser de inntil armene. De stikker liksom bittelitt ut på siden. Det blir nok bedre når de ikke er så harde, og når sårheten i huden forsvinner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå