Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

de står ikke høyt opp lenge, mine "la" seg i sommer, jeg opererte i mai.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også utålmodig, synes det er såå opp og ned hvor vondt det gjør i såret og hvor såre brystene er rett og slett i huden, andre som har det sånn??? Det er særlig sårt på utsiden, sikkert normalt, men jeg vil begynne å bevege meg helt normalt igjen uten smerter, og jeg vil ligge på siden men prøver jeg det nå følger jeg at puppene sklir bort, nesten så jeg er redd det ene implantatet skal skli over i den andre puppen... :eeeh:

Skrevet (endret)

de sklir rundt hele tiden når man ligger, er som to baller inni :) sånn blir det hele tiden.

er det bare jeg som har kalde her? eller finnes det noen flere?

Endret av SuperJ
Skrevet
de sklir rundt hele tiden når man ligger, er som to baller inni :) sånn blir det hele tiden.

er det bare jeg som har kalde her? eller finnes det noen flere?

Mine er ikke kalde, men mener du helt seriøst at de ikke skal feste seg bedre?? Det er jo bare 2,5 uke siden min operasjon, egentlig er jeg veldig fornøyd så langt, men håper jo at jeg blir enda bedre! Høres ut som at du har vært veldig uheldig... Lurer på om det er noe som skjer alle eller om man er "selvforskylt" slikt. Var du flink å ta det med ro de første ukene så du ikke løftet tungt og anstrengte deg mer enn nødvendig? Det er ting som jeg synes er en vrien ting, å være flink nok til å slappe av, samtidig som man føler man orker alt... Og samtidig vite hvor grensen går for hva man faktisk fint kan gjøre og hva man bør styre unna inntil videre.

Skrevet

Nå klarer jeg endelig å skrive litt mer. Det er tredje dagen etter operasjonen og jeg begynner endelig å se lys i enden av tunnellen. skulle ønske jeg hadde sluppet å ta under muskelen :sukk:

jaja, det verste er vel over nå, men da jeg var til kontroll i går sa de at jeg måtte ha brystbindet på i to uker, natt og dag. det var lenger enn jeg trodde. gleder meg sånn til det skal av.da kan jeg puste igjen:D er forresten ryggen som gjør vondest nå. noen tips til gode sove stillinger?

ellers har magen slått seg helt vrang, det er vel vanlig pga alle smertestillende.den er en stor og knall hard. med både større pupper og mage skulle en virkelig tro jeg var gravid, hehe.

hvor lenge skal vi vente med alkohol forresten?

Skrevet
Mine er ikke kalde, men mener du helt seriøst at de ikke skal feste seg bedre?? Det er jo bare 2,5 uke siden min operasjon, egentlig er jeg veldig fornøyd så langt, men håper jo at jeg blir enda bedre! Høres ut som at du har vært veldig uheldig... Lurer på om det er noe som skjer alle eller om man er "selvforskylt" slikt. Var du flink å ta det med ro de første ukene så du ikke løftet tungt og anstrengte deg mer enn nødvendig? Det er ting som jeg synes er en vrien ting, å være flink nok til å slappe av, samtidig som man føler man orker alt... Og samtidig vite hvor grensen går for hva man faktisk fint kan gjøre og hva man bør styre unna inntil videre.

Jeg syns mine faktisk er overraskende varme/myke. Og de virker jo ut som de har festet seg greit. Men jeg har strengt tatt ligget i sengen nesten i to uker og kun sovet.. Jeg la også inn ikke så veldig store, men akkurat det brystet mitt hadde plass til uten at det ble sprengt.

Blir litt redd når jeg leser om jenter som må fjerne implantatene på grunn av komplikasjoner som kalde, vonde osv.. Virker nesten som at alle ender med å gjøre det en gang. Men tenker også på at det kan ha mye med å gjøre hvilken størrelse man har på implantatene, Des større man har, Des større sjanse er det for komplikasjoner.

Skrevet

Jo, hvis man har ru overflate på protesene så fester de seg. Du trenger nok ikke å bekymre seg for at de skal skli over i den andre puppen :fnise: Men jeg skjønner godt at det føles sånn ut. Jeg leste et godt tips her inne i dagboka en gang, og det var at: gjør det vondt (les: også ubehagelig), så ikke gjør det. Det vil vel kanskje være den beste måten å unngå komplikasjoner på, og sikre deg at de gror som de skal. Jeg er sikker på at det meste blir behagelig etterhvert, dersom man bare er tålmodig.

Det var mellom uke 2 og 3 at jeg klarte å sove litt på siden, men jeg klarte det ikke ordentlig før godt ute i uke 3. Og søvnen min har bedret seg betraktelig etter det! Nå bare sover og sover jeg, klarer nesten ikke stå opp om morgenen. Så jeg vil vel tro at det bare er litt igjen nå, frk Johansen, før du føler at du kan ligge på siden. Kanskje du klarer å ligge litt på siden, uten at det føles ekkelt? Altså sånn at du ikke ligger oppå puppen, men bare vendt litt til siden. Det er vel bedre enn ingenting?

SuperJ: Sa de virkelig at dette skjer med alle? Det er jo ikke riktig, ettersom ripling er ansett som en komplikasjon, se bare de lenkene her:

http://www.plastikkirurgi.no/wap/ShowPost.aspx?PostID=2115

http://plastikkirurgi.no/Default.aspx?View...ArticleID=10055 (se nederst)

Det var bare disse sidene jeg fant sånn i farta.

Skrevet

jeg var på Idunn klinikk og legen der sa de var vanlig. Jeg var i ro og gjore ikke noe tunge løft. Jeg bodde i BH 2,5 mnd døgnet rundt.

Ei veninne har akurat samme problem, men de er ikke så kalde, bare om morgen.

bulker kan man ikke unngå å få etter en stund.

Skrevet

lest linkene, jeg er jo veldig tynn. har lite eget brystvev. så det blir lite polstring rundt protesen.

de som har mere synes ikke bulker så mye på som hos meg selvsakt.

Skrevet
Det var mellom uke 2 og 3 at jeg klarte å sove litt på siden, men jeg klarte det ikke ordentlig før godt ute i uke 3. Og søvnen min har bedret seg betraktelig etter det! Nå bare sover og sover jeg, klarer nesten ikke stå opp om morgenen. Så jeg vil vel tro at det bare er litt igjen nå, frk Johansen, før du føler at du kan ligge på siden. Kanskje du klarer å ligge litt på siden, uten at det føles ekkelt? Altså sånn at du ikke ligger oppå puppen, men bare vendt litt til siden. Det er vel bedre enn ingenting?

[

Jeg merker jo nå også at jeg sover bedre og bedre for hver natt, her for et par netter siden klarte jeg helt fint å ligge noen minutter på siden inntil min samboer og han jublet for vi pleier å sove sånn, men etter en liten stund ble det ubehagelig så jeg måtte snu meg på ryggen igjen. Er helt enig, det som er ubehagelig styrer man jo unna...

Skrevet

Hej Allihop!!

Hoppas det går fint med er! Själv har jag varit lite känslig idag o har haft lite jobbigt när jag ska resa mig o lägga mig...aj aj aj....

Har tur att min kära hjälper mig massa.

Det jobbigaste av allt måste ju vara Bandasjen den sitter ju så hårt o jag får inte andas riktigt... huff huff... Nu var det mycket negativt. Jag mår övrigt bra och ångrar mig inte en sekund. Gledjer mig tills jag får ta av mig mumie outfiten och se på mina nya!!! wiihooo :wow:

Bianca: Har den andra puppen din lagt sig till rätta?

Skrevet
Hej Allihop!!

Hoppas det går fint med er! Själv har jag varit lite känslig idag o har haft lite jobbigt när jag ska resa mig o lägga mig...aj aj aj....

Har tur att min kära hjälper mig massa.

Det jobbigaste av allt måste ju vara Bandasjen den sitter ju så hårt o jag får inte andas riktigt... huff huff... Nu var det mycket negativt. Jag mår övrigt bra och ångrar mig inte en sekund. Gledjer mig tills jag får ta av mig mumie outfiten och se på mina nya!!! wiihooo :wow:

Bianca: Har den andra puppen din lagt sig till rätta?

Så bra at det går fint med deg Saja :) Ja det er ganske slitsomt de første ukene, men heldigvis blir det myyyye bedre etterhvert :) Man må bare ha litt tålmodighet, selv om jeg vet det er utrolig vanskelig.

Den andre puppen min har ikke lagt seg til rette, og ser ikke ut til å ha noen planer om det med det første heller. Det har begynt å gjøre vondt nå også, men jeg tror det er fordi jeg sov med en veeeldig stram bh i natt. Begynner å bli redd for sånn "bottoming out", for det føles ut som om implantatet er på vei til å skli nedover. Begynner å bli litt nervøs, men prøver å ikke tenke på det. Ikke så mye jeg får gjort nå uansett, det er bare å vente (ettersom jeg er så utålmodig, så føles det ut som at det har gått ukesvis men det har jo bare vært sånn i en og en halv uke). Blir det verre, eller ikke bedre, om et par måneder, så kommer jeg til å bestille konsultasjonstime.

Skrevet (endret)
Sjekk dette her da, jeg synes det hørtes ganske interessant ut. Macrolane, større bryst uten silikon\saltvannsinnlegg.

http://www.improveme.se/magazine/2493.

Skjønner ikke hva som skjedde her..var ikke meningen å poste to like innlegg. Skulle bare endre det første. Ville bare legge til at linken jeg henviser til ikke har noe med krem\pille eller ekstrakt humbug å gjøre. Er et slags lite inngrep hos kirurgen. Man sprøyter noe inn i puppene som gjør de større.

Endret av Brunette88
Skrevet
Skjønner ikke hva som skjedde her..var ikke meningen å poste to like innlegg. Skulle bare endre det første. Ville bare legge til at linken jeg henviser til ikke har noe med krem\pille eller ekstrakt humbug å gjøre. Er et slags lite inngrep hos kirurgen. Man sprøyter noe inn i puppene som gjør de større.

Mhm, og som varer i to år. Jeg har ikke råd til å betale 38 000 kroner hvert tredje år. Men dersom det faktisk er noe bra i dette, så håper jeg prisen forandrer seg for våre etterkommere :)

Skrevet
Så bra at det går fint med deg Saja :) Ja det er ganske slitsomt de første ukene, men heldigvis blir det myyyye bedre etterhvert :) Man må bare ha litt tålmodighet, selv om jeg vet det er utrolig vanskelig.

Den andre puppen min har ikke lagt seg til rette, og ser ikke ut til å ha noen planer om det med det første heller. Det har begynt å gjøre vondt nå også, men jeg tror det er fordi jeg sov med en veeeldig stram bh i natt. Begynner å bli redd for sånn "bottoming out", for det føles ut som om implantatet er på vei til å skli nedover. Begynner å bli litt nervøs, men prøver å ikke tenke på det. Ikke så mye jeg får gjort nå uansett, det er bare å vente (ettersom jeg er så utålmodig, så føles det ut som at det har gått ukesvis men det har jo bare vært sånn i en og en halv uke). Blir det verre, eller ikke bedre, om et par måneder, så kommer jeg til å bestille konsultasjonstime.

Detta låter ju frustrerande. Har du brukt stötte bh:n tiden ut? Jag hade tagit kontakt med legen och snackat med honom med en gång. Kanske det kan bli värre, bättre att ta tag i det med en gång.De har säkert sett detta förut och kanske har tips eller någon lösning på hur du kan förbättra eller förhindra mer problem. Dom står väl för en eventuell ny operation om detta trengs. För alla dom pengarna vi betalt så ska dom tusan vara perfekta!!! :fnise:

Imorgon får jag kika på mina!!! Jippi!!

Skrevet (endret)

Bottoming out? forklar nærmere er du grei.

Endret av SuperJ
Skrevet (endret)

http://www.advanced-art.com/Breast-Aug-Rev-Bottom-Out.htm

Bottoming out er når det ene implantatet sklir nedover, og lager en merkelig form på brystet.

Jeg har ikke helt det nå, men jeg merker at det er noe lignende på det ene brystet.

Saja: jeg orker ikke å ta kontakt med klinikken nå, for jeg vet hva de kommer til å si: det er ikke noe å gjøre med nå, vi får bare vente og se. Og jeg føler at jeg har mast nok fra før av. Er redd det blir litt ulv,ulv-effekt.

Jeg bor nemlig en flytur unna klinikken, og dersom dette er en begynnelse av bottoming out, så går det ikke an å gjøre noe med det uansett. En evt. reoperasjon må ventes med i minimum 3 mnd eller noe. Men jeg skal til Oslo i november, så jeg kommer til å bestille konsultasjon da dersom det ikke blir bedre.

Jeg har forresten brukt BH stort sett hele tiden. Men jeg tror dette kan ha sammenheng med en episode fra to uker tilbake, da min kjære bar meg. Jeg hadde den venstre armen rundt nakken hans, og når han satt meg ned og armen min ble dratt opp, så kjente jeg at det var noe som skjedde på nedsiden av puppen. Føltes ut som om noe sprakk. Men det gjorde ikke vondt etterpå, og det var ikke sårene. Det var etter dette at formen på brystet forandret seg, og det så ut som at implantatet hadde falt lenger ned.

Har du fått kikket på dine enda? :)

Endret av Bianca
Skrevet (endret)

Oj, oj, oj! Her har det skjedd mye i helga! Jeg og min kjære har hatt en festlig helg i Tigerstaden. Deilig å få lufte seg litt.

Gratulerer med nye pupper, Saja! Godt å lese at det går ganske bra med deg.

M-Amanda: Jeg sleit også litt med magen. Det stoppet ikke opp for meg, men jeg ble fryktelig oppblåst :fise: . Magen stod som et trommeskinn, og mannen min spurte om jeg var blitt gravid også :ler: . Pass på at du drikker godt, og spiser fiberrik mat. Du kan også kjøpe Laktulose på apoteket hvis du føler du har forstoppelse, men husk da på å drikke rikelig!

Koselig å se at SuperJ og MEDUSA stikker innom, men trasig å lese at dere sliter med smerter ++. Håper det gir seg, og at dere bare kan nyte deres nye, flotte pupper.

Med meg går det veldig bra nå. Har ikker smerter lenger, og det er bare 2 uker siden operasjonen i morgen. Muskelstrammingen har gitt seg, men jeg er ganske stram i brystmuskulaturen ennå. Det føles som jeg ikke har strukket ut etter trening. Litt småstøl, liksom - med nedsatt bevegelighet. Skjønte dere det??? Er litt overfølsom i brystvortene, men ikke så mye at det er plagsomt. Protesene mine har festet seg, tror jeg. De sitter ihvertfall bom fast! Kan ikke lee på puppene. De er også ganske harde ennå, men det er jo bare 2 uker siden, da... Hvor har det blitt av tålmodigheten min? Bianca og frk.Johansen: Kan dere lee på puppene?

Mannen min synes puppene mine har blitt SÅ fine, og han sier at han er blitt nyforelsket igjen. Hi, hi, det er ikke mye som skal til for å glede en mann :fnise: ! Jeg synes også de er fine, må bare venne meg til størrelsen. De har jo mangedoblet seg fra en liten A til C-cup! -og så venter jeg som sagt utålmodig på at de skal bli myke...

Håper alle får en strålende kveld!

Klemmer

Endret av luresnuppa
Skrevet
http://www.advanced-art.com/Breast-Aug-Rev-Bottom-Out.htm

Bottoming out er når det ene implantatet sklir nedover, og lager en merkelig form på brystet.

Jeg har ikke helt det nå, men jeg merker at det er noe lignende på det ene brystet.

Saja: jeg orker ikke å ta kontakt med klinikken nå, for jeg vet hva de kommer til å si: det er ikke noe å gjøre med nå, vi får bare vente og se. Og jeg føler at jeg har mast nok fra før av. Er redd det blir litt ulv,ulv-effekt.

Jeg bor nemlig en flytur unna klinikken, og dersom dette er en begynnelse av bottoming out, så går det ikke an å gjøre noe med det uansett. En evt. reoperasjon må ventes med i minimum 3 mnd eller noe. Men jeg skal til Oslo i november, så jeg kommer til å bestille konsultasjon da dersom det ikke blir bedre.

Jeg har forresten brukt BH stort sett hele tiden. Men jeg tror dette kan ha sammenheng med en episode fra to uker tilbake, da min kjære bar meg. Jeg hadde den venstre armen rundt nakken hans, og når han satt meg ned og armen min ble dratt opp, så kjente jeg at det var noe som skjedde på nedsiden av puppen. Føltes ut som om noe sprakk. Men det gjorde ikke vondt etterpå, og det var ikke sårene. Det var etter dette at formen på brystet forandret seg, og det så ut som at implantatet hadde falt lenger ned.

Har du fått kikket på dine enda? :)

Jag förstår vad du menar. Ja tycker jag läste det någonstanns men var man inte tvungen att ta ut implantaten i 3 månader, eller detta var kanske vid kapselbildning. :S Tycker i allafall detta är väldigt trist och jag håller mina tummar och hoppas det kommer lösa sig snabbt för dig. :klem:

Idag har för övrigt varit en bra dag för mig, har klarat av ett resturang besök med min kära och så tog vi en tur förbi en vänninna. Var så skönt att komma ut!!

Är ganska solt över mig själv för jag har inte rökt en enda cigg, trots lite lätt abstinens har jag hållt mig ifrån dom små cancerstickorna :nosmoking::fnise:

Men nu till den viktigaste biten av dagen : JAG HAR SETT DOM!! hahaha

Fram med kameran och knäppte försiktigt upp toppen och wipps... där var dom, hårda lite svullna, inte direkt så dom rör på sig när man rör sig hahaha... stenhårda, men detta går ju ner och dom blir ju mjuka efter vart. Men jag är nöjd!!! formen är fin och större än förr är dom, svårt at bedömma cup just nu.

Det var ju så spännande nästan som julafton fast bättre. Skulle ärligt inte skada om dom skulle växa lite lite till.... :gjeiper: Är detta något som kan ske att dom liksom blr lite större eller e det bara så att dom lägger sig nu o blir mjuka? :vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...