Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Synes også puppene blir finere og finere for hver dag som går så jeg gleder meg til jeg slipper å sove med bh'en på.

Det eneste jeg synes er ubehagelig som jeg kun har merket de siste to dagene er at jeg får plutselige stikkinger i venstre brystvorte, har du hatt det?? Sårene merker jeg nesten ikke, de er jo bare litt stramme men det er helt greit synes jeg.

Og du da? Hvordan er formen din?

Så flott å høre at alt går bra med deg Frk Johansen! Herlig at du er fornøyd med resultatet - ingenting er jo bedre enn det! Du er utrolig heldig som har kommet deg så fort etter operasjonen altså.

Jeg har aldri opplevd stikninger i brystvorta, men derimot i sårene. Det er nok veldig forskjellig fra person til person, så jeg tror ikke det er noe å bekymre seg over. Dessuten varer det ofte bare i perioder, og forsvinner etterhvert.

Jeg er også utålmodig, og må stadig si til meg selv at jeg fortsatt er nyoperert (det er jo bare 5 dager siden). Jeg har nemlig vanskelig for å ligge på sofaen hvis jeg føler meg i grei form. Var rimelig fortvilet i går kveld. Alt var vondt, og jeg grudde meg til en grusom natt. Hadde en forferdelig natt i går. Våknet av at jeg hadde fryktelige smerter. Jeg hadde sklidd ned fra putene, og sikkert fått galt press på brystet og protesene... AU, AU, AU!

Det som plager meg mest nå er en kniv som kirurgen glemte igjen i den venstre puppen min :fnise: , at musklene strammer som en jekkestropp over brystet ved bevegelse, og forferdelig vonde skuldre. Og så er jeg generelt lite utholdende. Kroppen er utslitt etter en liten runde rundt kvartalet med bikkja...

Har ikke du heller smerter lenger, Bianca?

Dere som har lagt under muskel: Hvor lenge holder musklene på å stramme seg ved bevegelse?

Å jeg kjenner meg så utrolig godt igjen i det du skriver!! Den strammingen over brystet er utrolig slitsom, og å våkne av å ha sklidd ned fra putene: AU!! Jeg kjenner meg veldig godt igjen (ikke minst i det med å bli helt utslitt av en liten gåtur) og kan ikke si annet enn at det heldigivs går over snart :) Og ut ifra ditt siste innlegg så høres det ut som at det går litt bedre allerede, heldigvis. Man må bare smøre seg tykt inn med tålmodighet..

Musklene mine strammet seg jo, som dere vet, lenge ved bevegelse. Det nok ca. to og en halv uke før jeg følte at jeg var i normal form igjen. Men da gikk det raskt, og plutselig var jeg helt fin.

----------------

Med meg går det i hvert fall bra! Har vært på besøk hos typen i en uke nå, og alt er bra med mine to nye fordeler :) Det eneste er at det ene brystet ligger litt lenger ned enn det andre. Det irriterer meg litt, men dersom det ikke blir verre enn det er nå så er det til å leve med. Jeg har lagt merke til det fra starten av, men nå har det blitt mer tydelig. Og det var jo ikke slik før operasjonen.

Det er altså det brystet som ikke enda har fått heng, som ligger litt lengre ned. Så jeg håper at det ikke synes så godt lenger når det faller litt på plass. Men hvis det blir verre så vurderer jeg å reklamere på det, hehe. Er jo litt tåpelig at kirurgen plasserer det ene implantatet lenger ned. Feilen er nok at snittene i huden ikke er like, altså det ene snittet er gjort litt lengre nede.

Ellers er alt bra :) De begynner å bli myke og på onsdag har det gått en måned! Tenk det! Da kan jeg begynne å bruke vanlig bh (men uten spile). Men kjenner jeg vil gå med ordentlig støtte enda, så vi får se hva jeg gjør :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har alle som har operert her tatt snittet under brystet? Jeg er litt nysgjerrig på å ta det rundt brystvorten. Noen som vet noe mer om dette?? Jeg leste litt på en amerikansk side om det, og der virket det som om alle var veldig fornøyde med å operere via brystvorten..

Skrevet
Musklene mine strammet seg jo, som dere vet, lenge ved bevegelse. Det nok ca. to og en halv uke før jeg følte at jeg var i normal form igjen. Men da gikk det raskt, og plutselig var jeg helt fin.

Med meg går det i hvert fall bra! Har vært på besøk hos typen i en uke nå, og alt er bra med mine to nye fordeler :) Det eneste er at det ene brystet ligger litt lenger ned enn det andre. Det irriterer meg litt, men dersom det ikke blir verre enn det er nå så er det til å leve med. Jeg har lagt merke til det fra starten av, men nå har det blitt mer tydelig. Og det var jo ikke slik før operasjonen.

Ellers er alt bra :) De begynner å bli myke og på onsdag har det gått en måned! Tenk det! Da kan jeg begynne å bruke vanlig bh (men uten spile). Men kjenner jeg vil gå med ordentlig støtte enda, så vi får se hva jeg gjør :)

Så godt å høre at brystene diner har begynt å bli myke igjen, Bianca! Det er godt å ha noen som ligger litt lenger frem i utviklingen av sine bryster, for da har jeg noen å sammenligne meg med. Særlig siden både du, jeg og Frk. Johansen har lagt under muskelen. Håper kjæresten din snart venner seg til de nye fordelene dine, da. Ettersom jeg forstod virket han ikke særlig interessert i begynnelsen...

Har nettopp kommet hjem etter første tur i byen etter operasjonen. Det har gått kjempebra! Var ikke store shoppingen: en genser til minstegutten vår og en BH-forlenger. Skal til Oslo til helga, og kan shoppe da.

Har bare tatt Panodil x1 i dag. Deilig å ikke ha så vondt lenger. Har plutselig blitt mye bedre de siste to dagene. HURRA!!!

Skrevet (endret)

Min erfaring angående sengekos til Luresnuppa og Suzzy; Tror jeg hadde sex den søndagen, da var jeg blitt operert på tirsdag og fikk min lille uke dagen etter, nå har vi sex som bare det, men jeg ligger jo der på ryggen da og beveger kun den nedre delen. Ingen ridetur på meg enda men det er jo utrolig mye godt likevel :fnise: Den første gangen var det bare litt rolig kos for man er jo redd for operasjonssårene osv, men nå som det er gått to uker er det svært lite vi ikke gjør som vi vanligvis gjør. Bare prøv dere frem og lytt til kroppen...

Puppene mine er ikke myke enda, var på kontroll på fredag og fikk beskjed om å bruke brystbånd for at de ikke skulle bli for høye, det skulle jeg visst bruke i 4 uker. Har ikke veldig følelse i de, eller det er følelse, men det er fryktelig rart å ta på de.

Når jeg var på fest på lørdag hadde jeg kjøpt bh med spiler (fant INGEN som var fine uten) jeg gikk med spilebh fra 17-03 og danset og løftet armene. Fikk forresten beskjed av kirurgen på fredag å bruke armene aktivt ellers ville jeg bli stiv i nakken og ryggen, men skulle ikke bære tungt da. Når det var pardans fikk guttene streng beskjed om ikke å "knekke" meg bakover, hadde litt vondt i ryggen... he he det gikk kjempefint!

Endret av Frk Johansen
Skrevet

Suzzy Dette med sportsbh'en spurte jeg min kirurg om når jeg på konsultasjon. Hadde jo lest så mye om at folk var helt nazi når det gjaldt å ha på bh'en 24/7 osv, men han sa at det hadde faktisk ikke noe å si for resultatet. Folk som brukte bh'en 24/7 hadde fått like bra resultat som de gikk mye uten. Så hvis ikke jeg ville ha den på så kunne jeg droppe den. Men da skulle jeg heller gå uten enn å ha en bh med spiler. Det anbefalte han å vente med til 6 uker. Så det er i bunn og grunn med tanke på arrene, at ting liksom ikke skal gnage. Nå la jeg over muskel, er sikkert en litt annen greie når det legges under, for da skal jo ting feste seg litt mer på en måte.

Nå er det lenge siden jeg har vært innom her!! Gratulerer til alle med nye fordeler;) Mine er idag 3 uker gamle!! Og har blitt fryktelig mye mindre og mykere! Og jeg har hatt noen smertefrie dager nå!!! HURRA!!! Har jo vært 14 dager med rent smertehelvete for min del, pga nervesmertene. Har jo ikke kunnet gjøre noen ting. Så Luresnuppa, kirurgen glemte tydligvis kniver hos meg også! Det har begynt å gi seg nå, men jeg har virkelig slitt med det. Er helt utslitt fordi det har vært konstant i 14 dager, og det har gjort så vondt at tårene bare har trillet, så da blir man passe kake.. Men har hatt en uke nå hvor jeg faktisk har kunnet gå ute osv! Så håper jeg er over kneika nå! :)

Skrevet

I morgen kl 07.30 er det min tur...kan ikke si jeg gleder meg til de neste to ukene.er faktisk helt sykt nervøs nå, og kommer aldri til å få sove..!

Skrevet
I morgen kl 07.30 er det min tur...kan ikke si jeg gleder meg til de neste to ukene.er faktisk helt sykt nervøs nå, og kommer aldri til å få sove..!

Kjære, kjære M-Amanda!

Dette kommer til å gå så bra! Det er ingenting å grue seg til! Du kommer til å sove den skjønneste søvn i morgen og våkne med nye pupper og ingen smerter. De smertene som kommer etterhvert er til å leve med, og du vet jo at det kommer noe godt ut av de: PUPPER!

Jeg ønsker deg en god natts søvn, og lover å tenke på deg i morgen.

Stor klem fra Luresnuppa :klemmer:

Skrevet

Lykke til i morgen M-Amanda! Dette går så bra så :)

Skrevet

M-Amanda: Hvordan går det med deg? Gratulerer med nye pupper :klemmer:

Nå er det en uke igjen til det er min tur, og jeg er ikke det minste nervøs. Er mer bekymret for at jeg ikke er nervøs, jeg burde jo bli det nå snart...

Jeg føler meg egetnlig godt forberedt :jepp:

Litagoo: Hvordan går det med deg? Begynner du å bli nervøs nå? Skulle ikke du opereres dagen etter meg tro?

Skrevet

Litagoo: Hvordan går det med deg? Begynner du å bli nervøs nå? Skulle ikke du opereres dagen etter meg tro?

Skrevet

Jeg må bare sitere en gutt på 17 som hadde svart på et annet innlegg om silikon pupper, hvor det stod mye negativt om damer som ville ha det. Syns det var så bra skrevet:) Måtte bare smile når jeg så det! :)

"" Så mye prat, og så lite bilder da folkens!

Haha

Nei lykke til alle som skal ta det.

Syns det er flott jeg!

En sexy kvinne er ikke en som nødvendigvis ser bra ut, men en som er fornøyd med seg selv :) ""

Han har veldig rett her altså.. :)

Skrevet

Hehe ja leste det innlegget jeg også. Satt og smilte for meg selv, for det er jo så rett det han sier. Han har lært litt av hvert på sine 17 år han der :)

Skrevet
Har alle som har operert her tatt snittet under brystet? Jeg er litt nysgjerrig på å ta det rundt brystvorten. Noen som vet noe mer om dette?? Jeg leste litt på en amerikansk side om det, og der virket det som om alle var veldig fornøyde med å operere via brystvorten..

Kan ikke hjelpe deg der dessverre. Men hvordan går det med deg? Har du blitt enig med deg selv enda? :)

Så godt å høre at brystene diner har begynt å bli myke igjen, Bianca! Det er godt å ha noen som ligger litt lenger frem i utviklingen av sine bryster, for da har jeg noen å sammenligne meg med. Særlig siden både du, jeg og Frk. Johansen har lagt under muskelen. Håper kjæresten din snart venner seg til de nye fordelene dine, da. Ettersom jeg forstod virket han ikke særlig interessert i begynnelsen...

Har nettopp kommet hjem etter første tur i byen etter operasjonen. Det har gått kjempebra! Var ikke store shoppingen: en genser til minstegutten vår og en BH-forlenger. Skal til Oslo til helga, og kan shoppe da.

Har bare tatt Panodil x1 i dag. Deilig å ikke ha så vondt lenger. Har plutselig blitt mye bedre de siste to dagene. HURRA!!!

Hehe, interessert og interessert, tror ikke han er så opptatt av pupper i utgangspunktet. Når han tar på dem, så sitter de jo bom fast og er veldig unaturlig harde, så jeg skjønner godt at han ikke synes det er det deiligste i verden. Men det kommer seg ;) Jeg sa han skulle få myke pupper til jul :fnise:

Så flott at du føler deg bedre da luresnuppa! Er det ikke herlig å ikke ha så vondt lenger? Åh, husker følelsen.. Man føler seg så utfattelig fri. Nyt det, for nå går det bare fremover :)

Skrevet
Hehe ja leste det innlegget jeg også. Satt og smilte for meg selv, for det er jo så rett det han sier. Han har lært litt av hvert på sine 17 år han der :)

Det har han så absolutt;)

Hvor lenge er det siden du opererte nå?:) Tok du under muskelen?

Jeg skal om en uke, og lurer på hvor lenge det tar før de synker litt sammen og blir mykere.. Har ikke lyst til å gå rundt med 2 ballonger på jobben!;)

Skrevet
Det har han så absolutt;)

Hvor lenge er det siden du opererte nå?:) Tok du under muskelen?

Jeg skal om en uke, og lurer på hvor lenge det tar før de synker litt sammen og blir mykere.. Har ikke lyst til å gå rundt med 2 ballonger på jobben!;)

I morgen er puppene mine 1 måned gamle :duskedame:

Og ja, jeg tok under muskelen. Det tok mellom tre og fire uker før jeg merket av de begynte å mykne. De er fremdeles myyyye hardere enn vanlige pupper, men jeg merker at de blir mykere og mykere for hver dag nå. Det tar jo litt ekstra tid når man har tatt under muskel :)

Ikke bekymre deg for at det skal se ut som to ballonger. Puppene synes ikke spesielt godt under klærne, med mindre du legger inn veldig store implantater. Så det går nok så bra så :)

Spennende at det bare er en uke igjen for deg! Det skal vel bli herlig å få det gjort? Det synes jeg det er.. er så deilig å klare å tenke på andre ting enn pupper! :gjeiper:

Skrevet
I morgen er puppene mine 1 måned gamle :duskedame:

Og ja, jeg tok under muskelen. Det tok mellom tre og fire uker før jeg merket av de begynte å mykne. De er fremdeles myyyye hardere enn vanlige pupper, men jeg merker at de blir mykere og mykere for hver dag nå. Det tar jo litt ekstra tid når man har tatt under muskel :)

Ikke bekymre deg for at det skal se ut som to ballonger. Puppene synes ikke spesielt godt under klærne, med mindre du legger inn veldig store implantater. Så det går nok så bra så :)

Spennende at det bare er en uke igjen for deg! Det skal vel bli herlig å få det gjort? Det synes jeg det er.. er så deilig å klare å tenke på andre ting enn pupper! :gjeiper:

Ok;) Jeg skal ta over muskelen. 320. Men jeg har ingenting fra før av, så legen sa jeg kommer til å ende opp med en stor B-cup, kanske liten c! :)

Jeg kommer sikkert ikke til å legge så veldig mye merke til at de er harde, for jeg har aldri hatt følelsen av å ta på naturlige pupper før, siden mine er så små :gjeiper:

Det blir veldig godt å kunne tenke på noe annet ja, for det er stort sett bare pupper jeg tenker på hele tiden om dagen:P :fnise:

Gleder meg hvertfall til å kunne kjøpe litt fine klær, og fint undertøy etter jeg er ferdig med den hersens sports-bhen :)

Hvordan er arrene dine nå da? :)

Skrevet

tusen takk for lykke hilsner alle sammen:D

var som sagt veldig nervøs, men alt gikk veldig fort og vips var mine to nye venner på plass. Var i veldig god form da jeg dro fra klinikken, nesten ingen smerter, men med en gang jeg kom inn døren besvimte jeg en liten stund. Var litt rart at det kom så plutselig. Lå deretter å halvsov en stund og når har jeg klart å komme meg en tur inn på dataen:) smertene er ikke altfor gale så lenge jeg holder meg i ro. Er spent på om jeg får sove noe i natt da, sov jo ingenting natten før..

Foreløpig er jeg strålende fornøyd;)

Skrevet (endret)

tusen takk for lykke hilsner alle sammen:D

var som sagt veldig nervøs, men alt gikk veldig fort og vips var mine to nye venner på plass. Var i veldig god form da jeg dro fra klinikken, nesten ingen smerter, men med en gang jeg kom inn døren hjemme besvimte jeg en liten stund. Var litt rart at det kom så plutselig. Lå deretter å halvsov en stund og når har jeg klart å komme meg en tur inn på dataen:) smertene er ikke altfor gale så lenge jeg holder meg i ro. Er spent på om jeg får sove noe i natt da, sov jo ingenting natten før..

Foreløpig er jeg strålende fornøyd :biggrin:

Endret av M-Amanda
Skrevet

Hvordan er det med deg da? På hvilken klinikk skulle du oprereres igjen? :)

Skrevet

Hej alla!

Jag är så spänd och hoppfull att jag bara var tvungen att få skriva av mig lite, och jag hoppas att ni tar mig till er :)

Det är nämligen så att jag har alltid haft väldigt fula bröst, ena stor (och hängig) medan den andra har varit väldigt liten. Man skulle kunna säga att jag ser ut som om jag blev skapad av picasso... :gjeiper:

Jag har aldrig velat visa mig i bikini, för trots inlägg ser de väldigt ojämna ut. Urringningen blir sned, och använder jag inte inlägg (i bh) kan man se storleksskillnaden genom en t-shirt. Det har tagit hårt på min självbild, även om det mesta beror på att jag har varit utsatt för våldtäkt vid två olika tillfällen vilket har lett till att jag varit sjukskriven en lång tid pga PTSD. Så självförtroendet är inte det bästa ;)

För en vecka sedan var jag hos min fastlege angånde ett annat ärende, och för första gången pratade jag med någon annan om mina bröst. Så han bad mig att visa honom, vilket kändes väldigt skrämmande. Men efter att jag gjort det, så sa han att kan kunde remittera mig till en plastikkirurg. Jag blev så paff, för jag har alltid velat korrigera min bröst men skulle aldrig haft råd att spara själv då jag länge levt på nästan existensminimum och kommer troligtvis att göra det länge till. Jag har nog aldrig blivit så glad som när han sa det.

Nu tänker ni säkert att det är orättvist att jag skulle få den här operationen nästan gratis... och jag vet inte vad jag ska svara på det, för jag tycker själv att det kan vara orättvist.

Så jag har fått en tid nu på fredag för konsultation där jag förhoppningsvis ska få göra min operation. Jag är så nervös, spänd, hoppfull utan att vilja hoppas för mycket att de ska säga att jag kommer att få opereras. Det känns som att om jag får göra operationen så är jag ett steg närmare ett mer normalt liv. Så jag kan inte sluta tänka på fredag.

Det blev ett ganska långt inlägg, så till er som orkade er igenom hela vill jag bara säga tack :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...