Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Oops, dobbeltinnlegg :)

Endret av Bianca
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg ble operert på tirsdag og begynte på jobb igjen i går og jeg la 300 under muskel, det gikk fint det men måtte ta et par smertestillende i går rundt lunsjtider men da var jeg endel i bevegelse også. Ingen smertestillende i dag på jobb men føler at bh'en dreper meg under puppene. Blir liksom ikke helt klok på størrelsen, jeg er 77 under bysten og 75 sitter utrolig stramt, mens 80 føler jeg blir for stort... :tristbla:

Tips: Hvis du har åpning bak, så kjøp en utvider (Selges overalt, KappAhl, Cubus, Lindex osv.) og bruk 75 :)

Skrevet

Har kjøpt en nå med tre utvidelsesmuligheter bak, kjæresten får hjelpe meg av og på med den til jeg får hendene bak på egenhånd. Er det noen som vet når man får holde armene over hodet?? Skal på kontroll på torsdag, får vel vite alt jeg lurer på da...

Skrevet
Gratulerer så mye luresnuppa og suzzy!!!!

Herlig å høre at alt har gått bra med dere og at dere er fornøyde med resultatet :) Tenk at dere ENDELIG har fått pupper!!!! :klem:

Luresnuppa: Ikke sant Schistad er en morsom kar? Vi hadde også en veldig morsom og underholdende "tegnetime". En veldig god måte å få oss til å slappe av på :) Hvordan synes du det var med informasjonen i etterkant? Jeg følte at jeg satt igjen som et stort spørsmålstegn jeg, til tross for alle disse årene med forberedelser. Men ellers var det en utrolig flott opplevelse på Fornebuklinikken :)

Har du vært på kontroll enda? Og hvordan går det med deg i dag?

Tusen takk for gratulasjonen, Bianca! Du er faktisk den eneste som har gratulert meg (bare LITT fornærmet :gjeiper: )! Det går etter forholdene ganske bra med meg. Jeg kjenner jo at det strammer her og der, særlig hvis jeg forsøker å gjøre noe, som f.eks å smøre meg en brødskive. Det føles mer som om jeg har blitt banket opp, enn at jeg har operert. Har ikke helt gått opp for meg at jeg nå er den heldige eier av 2 flotte silikonpupper! De ser ihvertfall fine ut med bh'en på. Gleder meg til å se de til mandag. Da kan jeg skifte bh, dusje og ta av bandasjen. Spennende!

I natt har jeg sovet veldig bra. Sov fra kl 23 til kl 03. Hadde satt på klokka for å ta smertestillende. Sov videre til kl 7. Da kom frøkna vår på 2 år inn til oss. Hun plukket forsiktig på båndet jeg har over puppene, og jeg bad henne ikke røre. Da ble hun så fornærmet at hun dasket til den høyre puppen min med flathånden. IKKE DEILIG!!! Tror det har gått bra. Er jo redd for at det skal oppstå blødning, men foreløpig kjenner jeg ingen forskjell.

Du luirte på om jeg fikk tilsrtrekkelig informasjon etter operasjonen. Jeg spurte og grov mens jeg lå der, jeg, og fikk igrunn svar på det jeg lurte på. Det kommer nok noen flere spørsmål etterhvert, men de får jeg ta når det kommer. Noe spesielt du lurer på?

Klemmer :klem:

Skrevet

GRATULERER MED NYE PUPPER LURESNUPPA!!!!!

:danse::danse::sexy::sexy::danser::danser::skaal::hoppe::hoppe::skaal:

(Bedre sent enn aldri vel?? :sjenert: )

Skrevet

Gratulerer med nye pupper Luresnuppa og Suzzy :klemmer::biggrin:

Luresnuppa : Godt og høre at du sover bra og at du ikke har store smerter.

Da er det et håp for at det blir sånn for meg også :happy:

Skrevet
Tusen takk for gratulasjonen, Bianca! Du er faktisk den eneste som har gratulert meg (bare LITT fornærmet :gjeiper: )! Det går etter forholdene ganske bra med meg. Jeg kjenner jo at det strammer her og der, særlig hvis jeg forsøker å gjøre noe, som f.eks å smøre meg en brødskive. Det føles mer som om jeg har blitt banket opp, enn at jeg har operert. Har ikke helt gått opp for meg at jeg nå er den heldige eier av 2 flotte silikonpupper! De ser ihvertfall fine ut med bh'en på. Gleder meg til å se de til mandag. Da kan jeg skifte bh, dusje og ta av bandasjen. Spennende!

I natt har jeg sovet veldig bra. Sov fra kl 23 til kl 03. Hadde satt på klokka for å ta smertestillende. Sov videre til kl 7. Da kom frøkna vår på 2 år inn til oss. Hun plukket forsiktig på båndet jeg har over puppene, og jeg bad henne ikke røre. Da ble hun så fornærmet at hun dasket til den høyre puppen min med flathånden. IKKE DEILIG!!! Tror det har gått bra. Er jo redd for at det skal oppstå blødning, men foreløpig kjenner jeg ingen forskjell.

Du luirte på om jeg fikk tilsrtrekkelig informasjon etter operasjonen. Jeg spurte og grov mens jeg lå der, jeg, og fikk igrunn svar på det jeg lurte på. Det kommer nok noen flere spørsmål etterhvert, men de får jeg ta når det kommer. Noe spesielt du lurer på?

Klemmer :klem:

Så bra at det går bra med deg! Herlig å høre at dere kommer dere så fort, både du og Frk Johansen. Dere er heldige dere :) Ser du har fått masse gratulasjoner nå, det fortjener du! Du har jo hengt her på forumet utrolig lenge, det må være så deilig å endelig ha dette ute av verden! :klem:

Blir spennende å se de på mandag! Men jeg syntes det var så rart at du fikk sån bånd over brystene - det fikk ikke jeg og jeg hadde jo samme kirurg :klø: Kan uansett tenke meg at det blir deilig å få dem av :)

Godt å høre at du sov godt i natt, tror ikke det er noe som er bedre for helingsprosessen enn en god natts søvn. Men auauau, det hørtes vondt ut å få et dask på puppen! Det går nok helt sikkert bra, så lenge du ikke kjenner noe forskjell :)

Det er forresten ikke noe spesielt jeg lurer på, var bare litt overrasket over at jeg fikk så lite info. Jeg fikk bare et bittelite info-skriv og et "hadet" da jeg skulle gå. Måtte spørre og grave om det jeg lurte på - som forsåvidt burde ha vært ting jeg fikk informasjon om uoppfordret.

----------------------------

I dag oppdaget jeg noe merkelig på brystene mine. Det ene brystet (det som har vært mest vondt og som hadde mest brystvev i utgangspunktet) har blitt helt perfekt! Det har fått et lite heng og ser 100 prosent naturlig ut. Mens det andre... jo det har ikke forandet seg stort. Og nå er det STOR forskjell på dem. Brystvortene sitter ikke likt lenger, og de har helt forskjellig form. Håper det bare er fordi det ene brystet trenger mer tid på å "sette" seg ordentlig. Dessuten begynner dette brystet lenger nede enn det andre. Merkelig. Begynner å bli livredd for sånn "bottoming out".

Men fy så fint det andre brystet har blitt! Det er prikk likt sånn jeg ville ha det, og det må jeg si er ganske bra jobba av kirurgen ;)

Skrevet

Gratulerer med nye pupper Luresnuppa og Suzzy!! Husket i alle fall å ønske dere lykke til men det er jo ingen unnskyldning. :tristbla:

Sånn er det når dere legger dere på benken så kort tid etter meg selv, man blir litt selvopptatt sånn etter en operasjon og tenker pupp og smerter døgnet rundt. Går bra med meg nå, men har litt vondt i såret tror jeg på den høyre, har også et blåmerke like ved snittet så jeg vet ikke om det er det som er vondt eller hva. Skal bli godt å komme på kontroll i morgen, og heldigivs begynner jeg å få sove om nettene også. I natt er første natta uten smertestillende, sov i ett fra 23-04, var litt våken og sovnet igjen til 6, men da ble jeg liggende og vri meg til klokka ringte. Må ha et lite puff opp av senga om morningen men ellers klarer jeg meg stort sett veldig bra. Har ligget på ryggen en uke nå og ser virkelig frem til at ting normaliserer seg litt mer og man kan sove på siden igjen, savner å ha samboers armer rundt meg når jeg sovner. Sexen er heller ikke av det spreke slaget, rart hvor hemmet man blir når man får smerter bare av å vri seg litt ekstra... :ler:

Skrevet

Jeg har lyst til å bestille operasjon 5. november..... Vet at legen på Colusseum har ledig time da...

Har et stort prosjekt på jobben som er ferdig den 4., så ingen vil reagere på at jeg tar et par dager fri etter det..

At det skal være så vanskelig å ta en endelig beslutning. Beklager at jeg spammer forumet om dette... :sjenert:

Skrevet
Jeg har lyst til å bestille operasjon 5. november..... Vet at legen på Colusseum har ledig time da...

Har et stort prosjekt på jobben som er ferdig den 4., så ingen vil reagere på at jeg tar et par dager fri etter det..

At det skal være så vanskelig å ta en endelig beslutning. Beklager at jeg spammer forumet om dette... :sjenert:

Er det noen som spammer forumet, så er det meg, så du trenger ikke å være bekymret for det, hehe :)

Skjønner at det er vanskelig altså. På mange måter skal det kanskje være deilig å endelig få dette gjort, mens på andre måter så må man jo være helt sikker. Hvis det hjelper så var jeg kanskje mest usikker to/tre uker før operasjonen. Og jeg angrer ikke i det hele tatt i dag, selv dersom den ene puppen blir stygg (den er ikke noe pen nå skjønner du, hehe).

Skrevet
Er det noen som spammer forumet, så er det meg, så du trenger ikke å være bekymret for det, hehe :)

Skjønner at det er vanskelig altså. På mange måter skal det kanskje være deilig å endelig få dette gjort, mens på andre måter så må man jo være helt sikker. Hvis det hjelper så var jeg kanskje mest usikker to/tre uker før operasjonen. Og jeg angrer ikke i det hele tatt i dag, selv dersom den ene puppen blir stygg (den er ikke noe pen nå skjønner du, hehe).

Godt å høre!!! :klemmer: Skulle ønske noen kunne bestemme dette for meg, så slapp jeg å lure på om dette var noe jeg skulle gjøre eller ikke.. men det er jo litt dumt det og da... Verken legen eller kjærsten min ville si noe som helst om hva de syns jeg skulle gjøre i går - de nektet rett og slett å påvike meg!! (Forsåvidt et kvalitetstegn hos legen. Og kjærsten.) :)

Den "stygge" puppen kommer seg nok helt sikkert, og blir like perfekt som den andre!!! :jepp:

Skrevet

Bianca; eller noen andre som er operert... Jeg har ikke vondt i venstre pupp overhodet, men den høyre der har jeg et skikkelig sort merke i såret, det andre såret er nesten ikke synlig, mens på den høyre er det altså skikkelig stygt, er dette normalt??? Og jeg blir jo helt desperat av den bh'strikken som jeg føler gnager i det såret. Andre her inne som har hatt det slik??

Så flott Bianca å lese at den ene puppen din har funnet sin plass, håper mine også faller på plass etter et par uker. :jepp:

Skrevet

Cypress, synes det er veldig lurt av kjæresten din å ligge helt lavt i terrenget hva angår din avgjørelse, det er din kropp og du som skal leve med resultatet vet du.

For meg hadde det ikke vært en årelang tankeprosess slik det tydeligvis har vært for mange andre, i løpet av få år forandret puppene seg som følge av mye trening og når jeg først hadde tenkt tanken på å fikse på de var avgjørelsen tatt uten at jeg på mange måter følte det var så veloverveid. Samboeren sa hele tiden at jeg kunne ombestemme meg, helt til det var for sent med tanke på betalingen i alle fall. Innerst inne visste jeg at jeg kom til å operere etter å ha vært på konsultasjon og hørt kirurugen sa at jeg godt kunne ha mer pupp enn jeg hadde. Uansett er det du som må bestemme deg, din kropp, ditt liv. Og husk, du kan alltid gjøre det siden (sa samboer ofte til meg men tror vel han innerst inne visste jeg kom til å gjøre det nå). Som de andre her inne angrer jeg ikke, men vet jo ikke om det samme kommer til å gjelde deg. Lykke til i avgjørelsen :goodbye:

Skrevet

Gratulerer, gratulerer så mye luresnuppa og suzzy :danse: :danse: :danse:

Godt å høre at dere er fornøyde med operasjonene :D Skulle gratulert dere tidligere, men har bare hatt tid til å svippe så vidt innom de siste dagene. Tiden flyr avgårde av og til :)

Blir iallefall spennende å høre hvordan det går fremover.

Så godt å høre at du klarer deg bra Bianca. Kjedelig at det ene brystet ditt er litt rart enda, men det tar vel gjerne litt tid før det setter seg. Har du merket noe forandring i fasongen enda eller?

Veldig bra at venninnene dine støtter deg :) Jeg har heller ikke fortalt det til noen andre enn samboeren og det kommer jeg ikke til å gjøre heller før det hele er overstått.

Må si jeg er veldig spent på hvilke reaksjoner man vil få.

Skrevet
Bianca; eller noen andre som er operert... Jeg har ikke vondt i venstre pupp overhodet, men den høyre der har jeg et skikkelig sort merke i såret, det andre såret er nesten ikke synlig, mens på den høyre er det altså skikkelig stygt, er dette normalt??? Og jeg blir jo helt desperat av den bh'strikken som jeg føler gnager i det såret. Andre her inne som har hatt det slik??

Så flott Bianca å lese at den ene puppen din har funnet sin plass, håper mine også faller på plass etter et par uker. :jepp:

Det ene såret mitt er også mye styggere enn det andre. Det er ganske mørkt, og snittet er en sort stripe liksom. Det andre har bare et nesten usynlig snitt (selv om det har åpnet seg mer etter den løfte-episoden her forleden dag - skiftet nettopp tape og så det da).

Så jeg tror det er helt normalt ja :) At det er sort kan jo bare bety at det fremdeles ligger blod i såret, og ikke noe mer enn det.

Så godt å høre at du klarer deg bra Bianca. Kjedelig at det ene brystet ditt er litt rart enda, men det tar vel gjerne litt tid før det setter seg. Har du merket noe forandring i fasongen enda eller?

Veldig bra at venninnene dine støtter deg :) Jeg har heller ikke fortalt det til noen andre enn samboeren og det kommer jeg ikke til å gjøre heller før det hele er overstått.

Må si jeg er veldig spent på hvilke reaksjoner man vil få.

Takk takk :) Ja har merket stor forandring i fasongen de siste dagene på den ene puppen. Den har fått et nydelig lite heng, slik at den er på vei til å faktisk se ut som en helt normal pupp. Merket det nå nettopp når jeg skiftet teip, for jeg klarte ikke helt å finne såret etterson puppen hang litt og såret ligger akkurat innerst i henget. Men det er jo ikke mye, bare bittelitt, men allikevel nok til at det dekker operasjonssåret. Noe som jo er perfekt :) Den andre puppen står rett ut enda, og har ikke falt så mye. Men det er den som hadde minst heng fra før av (minst brystvev), så der er nok forklaringen.

Ja det er spennende å høre hvordan reaksjoner man vil få. Jeg er utrolig fornøyd med at jeg gjorde dette uten å fortelle det, for så å fortelle det til de jeg hadde lyst til etterpå. Har bare fått positiv tilbakemelding :)

Skrevet

Hej Alla! :smilyblomst:

Har nu varit inne på denna sida flera gånger utan att ens skriva något, kände att det var dags nu. Är så glad att jag hittade hit. Har lärt mig massa och är mycket mindre rädd över min operation som Jag ska göra nästa torsdag på colosseumklinikken. Undrar över ett par ting, hur många av er som har gjort framför bröstmuskeln och lite om fördelar o neckdelar :klø:

Min kirurg vill under inga omständigheter lägga det innanför muskeln och sa att om det var mitt önskemål så tyckte han att jag skulle gå till någon annan... Han pratade om risk för DB. Jag känner mig helt förvirrad för dom jag känner som gjort bröstförstörrelse har lagt implatatet innanför. hmmm...

Om man har en liten 75 B, låter 375 cl mycket att lägga in då?

:klemmer:

Skrevet
Cypress, synes det er veldig lurt av kjæresten din å ligge helt lavt i terrenget hva angår din avgjørelse, det er din kropp og du som skal leve med resultatet vet du.

For meg hadde det ikke vært en årelang tankeprosess slik det tydeligvis har vært for mange andre, i løpet av få år forandret puppene seg som følge av mye trening og når jeg først hadde tenkt tanken på å fikse på de var avgjørelsen tatt uten at jeg på mange måter følte det var så veloverveid. Samboeren sa hele tiden at jeg kunne ombestemme meg, helt til det var for sent med tanke på betalingen i alle fall. Innerst inne visste jeg at jeg kom til å operere etter å ha vært på konsultasjon og hørt kirurugen sa at jeg godt kunne ha mer pupp enn jeg hadde. Uansett er det du som må bestemme deg, din kropp, ditt liv. Og husk, du kan alltid gjøre det siden (sa samboer ofte til meg men tror vel han innerst inne visste jeg kom til å gjøre det nå). Som de andre her inne angrer jeg ikke, men vet jo ikke om det samme kommer til å gjelde deg. Lykke til i avgjørelsen :goodbye:

Takk for kloke ord!! :klemmer:

Tenker mer og mer at en operasjon er jo faktisk ingen big deal, og at det nok er veldig mange fler enn man tror som har implantater. Og når jeg tenker på den sosiale "fordømmelsen", så er det nok sant som noen her sa, at folk glemmer utrolig fort! Innerst inne er folk mest opptatt av seg selv..

Kjenner at jeg har veldig lyst til dette... :hoppe:

Skrevet

Har nu varit inne på denna sida flera gånger utan att ens skriva något, kände att det var dags nu. Är så glad att jag hittade hit. Har lärt mig massa och är mycket mindre rädd över min operation som Jag ska göra nästa torsdag på colosseumklinikken. Undrar över ett par ting, hur många av er som har gjort framför bröstmuskeln och lite om fördelar o neckdelar :klø:

Min kirurg vill under inga omständigheter lägga det innanför muskeln och sa att om det var mitt önskemål så tyckte han att jag skulle gå till någon annan... Han pratade om risk för DB. Jag känner mig helt förvirrad för dom jag känner som gjort bröstförstörrelse har lagt implatatet innanför. hmmm...

Hei, Saja, og velkomme til oss!

Når det gjelder spørsmålene du har om over eller under muskelen, vil jeg råde deg til å lytte til kirurgens råd. De vet best hva slags resultat de ulige metodene blir på nettopp dine bryst. På konsultasjonen sa kirurgen min at han kunne legge protesene over brystmuskelen, men på operasjonsdagen ombestemte han seg etter nærmere undersøkelse, og mente at under muskelen ville gi et penere resultat. Jeg var bare en liten A... Selv om jeg ikke var forberedt på dette, valgte jeg å stole på han, og la han avgjøre det for meg. Det angrer jeg IKKE på! Ønsker deg lykke til, ihvertfall! Dagene går fort nå!

Skrevet

En liten tilstandsrapport fra meg.

Dagen i går startet ganske bra. Var alene med to av barna våre i 3 timer, og selv om de bare var greie, ble jeg helt utslitt! Måtte ringe mannen min og spørre om han snart kom hjem, for jeg bare MÅTTE sove. Sovnet hvor enn jeg satte meg ned... Sov i 2 1/2 time. Resten av dagen hadde jeg skrekkelig vondt. Det føltes som om noen hadde festet en jekkestropp rundt brystet mitt og strammet skikkelig til, og værre ble det hver gang jeg beveget meg. Vanskelig å puste. Musklene protesterte konstant!!! :grine: Mannen min var gare gull, da! Han vet ikke hva godt han kan gjøre for meg. Enda kona hans har det ekleste håret i verden...

I dag har det gått mye bedre. Det er fortsatt vondt, ømt og stramt, men betraktelig bedre enn i går. Håper det går seg til litt fort. Er utålmodig, jeg...

Skrevet

:velkommen: til oss Saja :)

Sa kirurgen at han ikke under noen omstendighet ville legge under muskelen på DEG, eller som et prinsipp? Og hva er DB?

Ble litt nysgjerrig :) For det hørtes litt rart ut at han nektet å legge under muskel dersom du er en liten 75B. Med mindre du har bryster som henger og er tomme.

Jeg tok under muskel fordi jeg er tynn i brystet, og hadde forholdsvis lite brystvev. Var en 70A/liten 70B (altså mindre enn en 75A).

Det skader ikke å gå til flere forskjellige kirurger. Det viktigste er at du velger en du er komfortabel med, og som du har god kjemi med. Dersom du går til 3 kirurger, for eksempel, og alle 3 sier nogenlunde det samme, så kan du jo være ganske trygg på at det er riktig.

Det gjorde jeg, og alle 3 ville gi meg ca. 250g under muskel. Men noen ganger er de faktisk litt uenige. Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...