Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk for velkommsten :)

I dag har jeg fått bekreftelse på operasjonen.

Jeg har også betalt den, da minket det drastisk på kontoen :sukk: får bare håpe at det er verdt det.

En ting jeg lurer på: De sa jeg skulle ta med morgenkåpe og tøffler. Er det nødvendig? :huh:

Jeg har sett for meg at jeg har på en joggebokse, en genser med glidlås og en stor t-skjorte (da blir jeg skikkelig lekker). Noe som er enkelt og dra på seg etter operasjonen.

litagoo: Så gøy at vi skal under kniven nesten samtidig :tommel:

Lurer også på hvordan det står til med de to som var under kniven i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hallois, alle sammen!!!

Nå sitter jeg på hotellrommet i ny, revidert utgave :fnise: Alt har gått kjempefint! Dr. Schistad er en dyktig og morsom kirurg. Hadde en festlig tegnetime med han. Jeg fikk 350 gram på høyre pupp, og 375 på venstre pupp, under muskel. Har et stramt bånd på oversiden av puppene for å holde de nede i en uke, runde proteser med medium profil. Han sa at jeg ikke har pupper, så derfor måtte man gå litt opp i str for å gi meg en C-cup. Sitter her med en bh i str 75C. Foreløpig ser det bra ut, selv om de står rett ut :skratte: .

Våknet i senga mi av at noen sa til meg at jeg var ferdig. Tok en kikk under dyna, og sjekket at jeg hadde følelse i brystvortene. Det har jeg heldigvis. Så lå jeg en lang stund å bare lo og fniste. Ringte min elskede mann og søster for å si at alt var gått bra. Tror de syntes jeg var litt høy - siden jeg bare fniste i tlf.

Hadde en koselig prat med ei jente rett overfor meg som hadde tatt mageplastikk. Alt i alt er jeg kjempefornøyd med Fornebuklinikken! De er en herlig gjeng, og jeg kan virkelig anbefale de.

Lurer på hvordan det går med Suzzy??

Klem, klem til alle :klemmer:

Og: velkommen til deg, ~Cherie~!

Endret av luresnuppa
Skrevet

Cypress: Jeg be operert av han for 14 dager siden. Er veldig fornøyd med klinikken og med han. Og med resultatet, ikke minst! La 300 moderat runde over muskel. Har hatt veldig mye vondt da, så det har vært kjedelig. Men det kommer seg nå! Hvor mye skal du legge inn?

Skrevet
Cypress: Jeg be operert av han for 14 dager siden. Er veldig fornøyd med klinikken og med han. Og med resultatet, ikke minst! La 300 moderat runde over muskel. Har hatt veldig mye vondt da, så det har vært kjedelig. Men det kommer seg nå! Hvor mye skal du legge inn?

Så bra å høre!! Gratulerer med nye :sexy: Du har ikke angret regner jeg med??

Vi får se hva han sier, men Schistad på Fornebu mente jeg kunne ha 280 i den ene og 300 i den andre, runde, normal profil. Da går jeg fra A til C-cup. Jeg fikk prøve med innlegg i BH, og syns det så helt enormt ut. Men så tok jeg på skjorte over, og da var det ikke så stor forskjell. Etterpå gikk jeg ut og kjøpte meg en BH med B-cup og en med C-cup, og har brukt disse etterpå. (De var veldig paddet, så de står av seg selv - jeg fyller dem ikke ut.) INGEN som har kommentert noenting!!! Så jeg har på en måte vendt meg til å ha større pupper med klær på, og trives veldig godt med det!!!

Til fredag skal jeg på et bursdags-arrangement som skal være på et sted vi skal bade... Gleder meg ikke til å sitte der i bikini... :(

Skrevet

Hei jenter! Jeg ligger nå på et hotellrom med typen min vel ferdig etter operasjonen i dag. Har blitt godt vartet opp etter operasjonen kan man si=)

Operasjonsdagen min:

Etter litt krongling med veien pga litt vansker i traffikken osv. fant vi frem til nobel klinikk 5 minutter for sent med god hjelp fra en utrolig hyggelig resepsjonist som geleidet oss godt gjennom ukjent farvann i oslos bakgater:P Etter kort venting kom den nye kirurgen (som forresten er en utrolig hyggelig, hjelpsom og svært kompatibel lege) og førte meg og kjæresten min inn på kontoret sitt. Han var svært flink og ved en lang rekke gode ressonementer overtalte han oss til å gå for noe helt annet enn det jeg hadde tenkt meg i første omgang, noe jeg er svært glad for egentlig. Han var ingen arrogant jævel som han andre, han her hørte faktisk på oss og hva vi hadde å si og kom med gode argumenter for hvorfor vi burde lytte til hva han sa. Dermed endte jeg opp med 300 g moderatprofil over muskelen, i stedet for 350g under muskelen. Han viste oss et svært forstyrrende bilde av en pasient som hadde kommet inn samme dag og ønsket å fikse puppene sine som var lagt u muskelen. Det var noe av det jævligste jeg noensinne hadde sett. Så ille jeg ikke engang har ord for å beskrive dem. han kalte de for "parrot fasong" og det var resultatet av for store proteser under muskelen. Et av de andre argumentene hans for at jeg skulle ta protesene over var at det var unaturlig å legge dem under muskelen, spesielt når jeg hadde litt pupp fra før. Nå har jeg mulighet til å trene og være meg selv når jeg la det over og ikke overdrev størrelsen.Noe jeg er utrolig fornøyd med.:) Etter Jeg ble lagt på operasjonsbordet husker jeg ikke mye før jeg våknet opp 2 timer senere og spurte etter min kjære. Jeg våknet ganske loka uten en eneste anelse på hvor i verden jeg kunne befinne meg, men med en veldig deilig følelse i kroppen. Narkose er absolutt å anbefale for å si det slik. Ingen smerter da og ingen smerter nå som jeg ligger på hotellrommet med typen og koser meg med litt toro rett i koppen og American gladiators.

Dette har så langt godt helt utrolig bra!! Jeg forventer mer smerte etterhvert som dagene går, men så langt så bra, alt er bedre enn forventet.

Suzzy

Skrevet
Godt å høre at de er flinke. Jeg skal til Knut Skolleborg. Noen som har noen erfaringer med ham??

jeg var hos han:) Han er kjempe ålreit. prøver ikke å prate deg ut av noe, og han forstår veldig godt når man prøver å forklare hva man vil ha! Utrolig flink er han. er vel den med mest erfaring der også:)

Skrevet
Hei jenter! Jeg ligger nå på et hotellrom med typen min vel ferdig etter operasjonen i dag. Har blitt godt vartet opp etter operasjonen kan man si=)

Dette har så langt godt helt utrolig bra!! Jeg forventer mer smerte etterhvert som dagene går, men så langt så bra, alt er bedre enn forventet.

Suzzy

Hei!

Så bra å høre at du er fornøyd og at alt har gått bra.. Det letter skuldrene mine en hel del når jeg leser slikt;)

Jeg skal gå igjennom akkurat samme operasjon, bare at jeg skal legge inn 320:) Ikke at 20ml/g har noe spesilt å si på utfallet uansett! ;)

Lykke til videre:)

Skrevet
Så bra å høre!! Gratulerer med nye :sexy: Du har ikke angret regner jeg med??

Vi får se hva han sier, men Schistad på Fornebu mente jeg kunne ha 280 i den ene og 300 i den andre, runde, normal profil. Da går jeg fra A til C-cup. Jeg fikk prøve med innlegg i BH, og syns det så helt enormt ut. Men så tok jeg på skjorte over, og da var det ikke så stor forskjell. Etterpå gikk jeg ut og kjøpte meg en BH med B-cup og en med C-cup, og har brukt disse etterpå. (De var veldig paddet, så de står av seg selv - jeg fyller dem ikke ut.) INGEN som har kommentert noenting!!! Så jeg har på en måte vendt meg til å ha større pupper med klær på, og trives veldig godt med det!!!

Til fredag skal jeg på et bursdags-arrangement som skal være på et sted vi skal bade... Gleder meg ikke til å sitte der i bikini... :(

Nei jeg angrer ikke:) Jeg tok utgangspunkt i str jeg hadde når jeg brukte bh med innlegg. Med engang sa han at han ville anbefale 300-350. Jeg synes også at dette hørtes helt sinnsykt stort ut. Prøvde innlegg i bh og tok en tenkerunde på det frem til OP. Så på OPdagen prøvde jeg innlegg på nytt og valgte da 300. Er bare kjæresten min som vet om dette, så derfor ville jeg heller ikke at det skulle være opplagt at jeg hadde gjort noe. Men det er helt merkelig..Når jeg ikke har klær på så ser de ganske store ut, og under klærne blir de helt borte! Man ser ikke forskjell fra før og nå. Utrolig rart det der:) hehe Men det har nok litt med moderat profil å gjøre også. For jeg har fått mer omkrets istedefor at de står ut liksom. Så du trenger hvertfall ikke tenke på at det skal være synlig, og hvis du har gått med bh'er nå som bygger litt, så er du safe der tror jeg:)

Skrevet

Gratulerer med tvillingene, Suzzy! Tenk, nå har vi også fått pupper! :duskedame::duskedame::duskedame:

Formen min er faktisk overraskende bra! Det føles ut som om jeg har blitt banket opp, ikke at jeg har operert... Er ganske øm mellom puppene og på siden, ellers er det ganske bra. Det er helt merkelig at jeg er ferdig! Helt rart! Og deilig. I natt sov jeg en time, var våken en time osv helt til kl 04.30. Da fikk jeg sove helt til 06.30, etter at jag hadde tatt 1g Panodil. Vært våken siden da, spist frokost og tatt en Pinex Forte. Blir skikkelig trøtt av den, og skal sove litt nå før kontroll kl 12.15 og hjemreise.

Mannen min er en skikkelig god sykepleier! Godt å ha han her :hjerter_rundt:

Skrevet (endret)
Sitter på konferanse i helgen, så får ikke fulgt helt med her. Men tenkte jeg måtte innom og si at:

nå er det ikke lenge igjen før luresnuppa og suzzy skal innlemmes i puppeverden!! :danser:

Så spennende! Godt å høre at du ikke er så alt for nervøs enda luresnuppa :) Hvordan går det med deg suzzy?

Og Frk Johansen: godt å høre at du har fått vekk drenene. Kjedelig med lite søvn, men kjenner meg godt igjen i den altså.. Tar nok en stund før man får sovet ordentlig. Jeg våkner fremdeles i løpet av nettene, fordi jeg ikke klarer å sove heelt ordentlig på siden enda. Men det blir bedre, og best av alt så blir man faktisk vant til å sove lett oppreist. Hvordan er formen din da? Blir det jobbing på deg på mandag?

Her hos meg går alt bra. Nyter det å kunne gå med singletter og faktisk se bra ut! Og resultatet er veldig overbevisende med klær på i hvert fall ;) Kjempedeilig!

Hvordan gikk det med deg og kjærestebesøket i helga? Er han fornøyd med resultatet?

Endret av luresnuppa
Skrevet
Nei jeg angrer ikke:) Jeg tok utgangspunkt i str jeg hadde når jeg brukte bh med innlegg. Med engang sa han at han ville anbefale 300-350. Jeg synes også at dette hørtes helt sinnsykt stort ut. Prøvde innlegg i bh og tok en tenkerunde på det frem til OP. Så på OPdagen prøvde jeg innlegg på nytt og valgte da 300. Er bare kjæresten min som vet om dette, så derfor ville jeg heller ikke at det skulle være opplagt at jeg hadde gjort noe. Men det er helt merkelig..Når jeg ikke har klær på så ser de ganske store ut, og under klærne blir de helt borte! Man ser ikke forskjell fra før og nå. Utrolig rart det der:) hehe Men det har nok litt med moderat profil å gjøre også. For jeg har fått mer omkrets istedefor at de står ut liksom. Så du trenger hvertfall ikke tenke på at det skal være synlig, og hvis du har gått med bh'er nå som bygger litt, så er du safe der tror jeg:)

Da var jeg tilbake fra konsultasjon!!

Likte kirurgen kjempegodt, han var en veldig behagelig type, uformell og hyggelig. Og virket veldig flink!

Han anbefalte meg også 300-350, normal profil, runde.

Da vil jeg bli en C-cup mente han. Han sa at selv 400 ville bli veldig fint på meg, men det syns jeg selv ble litt voldsomt.

Men så sa han noe interessant! Han er visst en av de få kirurgene i Norge som kan ta snittet rundt brystvorten! Det syns jeg høres ganske bra ut, da slipper man dette avslørende arret under puppen! Noen her som har det??

Skrevet

Kan forresten få time allerede mandag hvis jeg ønsket det! Det kom litt brått på da... Jeg skal jo liksom bestemme meg først.. Men merket at jeg fikk veeeeeldig lyst av å sitte der og høre på han. :hoppe:

Han sa forresten at jeg kan ta over muskel. Han mente at hvis jeg opererte på en onsdag ville jeg være tilbake på jobb igjen på mandag. (Har kontorjobb.) Det er fint i forhold til antall fridager... Har ikke akkurat masse ferie igjen å ta av... :)

Skrevet
Han sa forresten at jeg kan ta over muskel. Han mente at hvis jeg opererte på en onsdag ville jeg være tilbake på jobb igjen på mandag. (Har kontorjobb.) Det er fint i forhold til antall fridager... Har ikke akkurat masse ferie igjen å ta av... :)

Jeg ble operert på tirsdag og begynte på jobb igjen i går og jeg la 300 under muskel, det gikk fint det men måtte ta et par smertestillende i går rundt lunsjtider men da var jeg endel i bevegelse også. Ingen smertestillende i dag på jobb men føler at bh'en dreper meg under puppene. Blir liksom ikke helt klok på størrelsen, jeg er 77 under bysten og 75 sitter utrolig stramt, mens 80 føler jeg blir for stort... :tristbla:

Skrevet
Kan forresten få time allerede mandag hvis jeg ønsket det! Det kom litt brått på da... Jeg skal jo liksom bestemme meg først.. Men merket at jeg fikk veeeeeldig lyst av å sitte der og høre på han. :hoppe:

Samme str og sånt som meg da. Jeg la også over muskel. Fikk også beskjed at mest sannsynlig ville jeg være på bena igjen etter 3 dager, men for meg tok det 2 uker, så jeg ville ikke tatt alt for god fisk. Man vet jo aldri. Fikk nervesmerter etter at de har blitt kuttet under operasjonen, så jeg klarte ikke gjøre noe på 14 dager. Denne uken er første gangen jeg er oppe og går etter OP. Så jeg var en av de uheldige selvom jeg tok over muskel. Men har kun vært ene brystet da, hadde begge vært som høyre side så hadde jeg vært oppe og gått før den tid. :) Bare sånn at du ikke lover deg selv bort når det gjelder jobb osv.

Skrevet

Og nervesmertene har enda ikke gått over by the way... er ganske lei nå!! Men det har blitt bedre, nå er det ikke konstant! Hater venstre pupp!!! AAARRRRGH :) Håper det går over!! Er redd for at det skal bli sånn...

Skrevet

Gratulerer så mye luresnuppa og suzzy!!!!

Herlig å høre at alt har gått bra med dere og at dere er fornøyde med resultatet :) Tenk at dere ENDELIG har fått pupper!!!! :klem:

Luresnuppa: Ikke sant Schistad er en morsom kar? Vi hadde også en veldig morsom og underholdende "tegnetime". En veldig god måte å få oss til å slappe av på :) Hvordan synes du det var med informasjonen i etterkant? Jeg følte at jeg satt igjen som et stort spørsmålstegn jeg, til tross for alle disse årene med forberedelser. Men ellers var det en utrolig flott opplevelse på Fornebuklinikken :)

Har du vært på kontroll enda? Og hvordan går det med deg i dag?

Suzzy: Så rart at du plutselig fikk ny kirurg, men godt at du ble så fornøyd til slutt :) Skjønner godt at kirurgene legger over muskel så lenge det er plass til det. Hvordan er formen i dag?

Cypress: så spennende at du har fått tilbud om operasjon så snart!! Kan tenke meg at det er full tankevirksomhet hos deg om dagen - bare husk at det er bedre å ta seg god tid enn å storme inn i noe man ikke er 100 prosent sikker på. Godt at du er fornøyd med krirugen i hvert fall, det er jo alfa omega. Du får holde oss oppdatert :)

Julie3: Hvordan går det med deg? Har smertene avtatt og har du fått muligheten til å begynne hverdagen igjen?

Skrevet
Samme str og sånt som meg da. Jeg la også over muskel. Fikk også beskjed at mest sannsynlig ville jeg være på bena igjen etter 3 dager, men for meg tok det 2 uker, så jeg ville ikke tatt alt for god fisk. Man vet jo aldri. Fikk nervesmerter etter at de har blitt kuttet under operasjonen, så jeg klarte ikke gjøre noe på 14 dager. Denne uken er første gangen jeg er oppe og går etter OP. Så jeg var en av de uheldige selvom jeg tok over muskel. Men har kun vært ene brystet da, hadde begge vært som høyre side så hadde jeg vært oppe og gått før den tid. :) Bare sånn at du ikke lover deg selv bort når det gjelder jobb osv.

Greit å vite.... Synd for deg at det var så mye vondt da.. Man regner liksom med at komplikasjoner skjer "alle andre". Men det gjør det selvfølgelig ikke alltid... :)

Skrevet
Cypress: så spennende at du har fått tilbud om operasjon så snart!! Kan tenke meg at det er full tankevirksomhet hos deg om dagen - bare husk at det er bedre å ta seg god tid enn å storme inn i noe man ikke er 100 prosent sikker på. Godt at du er fornøyd med krirugen i hvert fall, det er jo alfa omega. Du får holde oss oppdatert :)

Ja, nå går tankekværna for fullt... :)

Likte i grunn begge kirurgene jeg har vært hos, så nå får jeg i tillegg dét å bestemme meg for!!!

Men først må jeg finne ut om jeg skal gjøre dette i det hele tatt.... :klø:

Skrevet

Nå så jeg at du allerede hadde skrevet Julie3. Så kjedelig med smerter som ikke vil gå vekk!! :kjefte: Jeg vet så alt for godt hvordan det er.. :klem: Kan ikke gjøre noe annet enn å krysse fingrene for deg altså!

---------

Meg går det bra med! Har vært opptatt fra fredag, så har ikke fått oppdatert meg her før nå. Og her var det masse action!

Jeg har hatt min første helg som et aktivt menneske på alle plan etter operasjonen, og så deilig det har vært! Merker at jeg blir fortere sliten enn vanlig, men det har vel også en sammenheng med at jeg ikke har gjort annet enn å sitte stille i de 3 ukene som har gått etter operasjonen.

Har ingen smerter lenger heldigvis. Men var på en fest på lørdag, der jeg møtte en del venner jeg ikke har møtt på lenge. Og der fikk jeg en del veldig haaarde klemmer.. og FY så vondt det gjorde! Dro tidlig hjem fra festen, og det var første gang på lenge at det virkelig verket og strammet i puppene. Haha, jeg må jo le i etterkant.

Ellers har typen sett puppene for første gang. Han pirket forsiktig i dem et par ganger, med et merkelig uttrykk i ansiktet. Haha. Han hadde aldri kjent på silikonpupper før, og det hjalp vel ikke så veldig at de fremdeles er stein harde. Jeg måtte forsikre han flere ganger om at de kom til å bli myke om noen måneder :fnise: Ellers er det ikke noe tema, bortsett fra at jeg må være litt ekstra forsiktig under akten, blir nok ikke de mest akrobatiske øvelsene ;)

Han løftet meg forresten opp her i går, og da han skulle sette meg ned så gled jeg ned med armen over hodet hans.. og kjente at noe sprakk inni såret. Jeg hylte ut og han gjorde alt i sin makt for å få meg ned uten å forverre noe. Haha, vi må ha sett morsomme ut. Uansett, det var ingen forandringer i såret da jeg kom hjem. Men jeg er sikker på at jeg kjente stingene bli dratt inni der, og det har gjort litt vondt i ettertid. Skumle greier, var redd hele greia var revet opp jeg. Grøss og gru!

Skrevet
Ja, nå går tankekværna for fullt... :)

Likte i grunn begge kirurgene jeg har vært hos, så nå får jeg i tillegg dét å bestemme meg for!!!

Men først må jeg finne ut om jeg skal gjøre dette i det hele tatt.... :klø:

Ja.. skjønner at det er vanskelig! Kanskje en idé å legge bort alt av puppeprat i noen dager, og bare kjenne på magefølelsen? Man blir jo alltid litt ekstra engasjert av å sitte her inne og høre på oss som er så fornøyde :)

-------------

Ellers må jeg bare tilføye at jeg nå har fortalt det til alle venninnene mine, noe jeg har gruet meg for så utrolig lenge. Sendte alle de tre nærmeste et utfyllende brev der jeg forklarte den lange prosessen, tankene rundt det hele, tankene i ettertid og alt. Og alle har ringt meg og vært 100 prosent støttende. Overraskende, men å så herlig :) To av dem sa faktisk at de var glad jeg gjorde det på den måten, og at de nok selv ville ha gjort det på en lignende måte. Det er jo noen temaer som ikke alltid egner seg å ta over telefon, sa hun ene. Så for de som funderer veldig over dette med hva andre vil si, så håper jeg at dette var en beroligende historie :) Jeg er i hvert fall overlykkelig. Jeg trenger/ønsker i hvert fall ikke å fortelle til flere, ettersom det ikke egentlig synes at jeg har gjort noe når jeg har klær på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...