Bianca Skrevet 4. oktober 2008 #6141 Skrevet 4. oktober 2008 Sitter på konferanse i helgen, så får ikke fulgt helt med her. Men tenkte jeg måtte innom og si at: nå er det ikke lenge igjen før luresnuppa og suzzy skal innlemmes i puppeverden!! Så spennende! Godt å høre at du ikke er så alt for nervøs enda luresnuppa Hvordan går det med deg suzzy? Og Frk Johansen: godt å høre at du har fått vekk drenene. Kjedelig med lite søvn, men kjenner meg godt igjen i den altså.. Tar nok en stund før man får sovet ordentlig. Jeg våkner fremdeles i løpet av nettene, fordi jeg ikke klarer å sove heelt ordentlig på siden enda. Men det blir bedre, og best av alt så blir man faktisk vant til å sove lett oppreist. Hvordan er formen din da? Blir det jobbing på deg på mandag? Her hos meg går alt bra. Nyter det å kunne gå med singletter og faktisk se bra ut! Og resultatet er veldig overbevisende med klær på i hvert fall Kjempedeilig!
Frk Johansen Skrevet 4. oktober 2008 #6142 Skrevet 4. oktober 2008 Godt å høre det går bra med deg Bianca, nå har jeg nettopp kjøpt meg en større bh og det var jo himmelsk å få på seg. Ser lyst på natta nå!! Men, i papirene mine stod det at jeg ikke skulle dusje på en uke, nå har jeg drevet kattevask under armene men det blir jo ikke bra, når dusjet dere andre?? Er veldig klar for en dusj i kveld kjenner jeg, håret trenger det også, det har jeg bare skylt siden op dagen og er ikke lækkert. Medmindre noe skjer i natt eller i morgen blir det jobb på meg på mandag ja, ser ingen hinder for det. Heldigvis!
Bianca Skrevet 4. oktober 2008 #6143 Skrevet 4. oktober 2008 Åh ja, en større bh gjør underverker! La oss håpe du får sove godt i nettene frem mot jobbstart Veldig godt å høre at du er i form til å starte arbeidslivet igjen allerede! Imponerende! I papirene mine stod det at jeg kunne dusje etter 4 dager, men at jeg måtte dekke til bandasjen. Jeg kunne derimot ta vekk bandasjen mellom dag 5 og 7 (tror jeg). Jeg tok den vekk dag 5, og da kunne jeg dusje hele kroppen. Det var herlig! Dersom du ikke orker å ta vekk bandasjen helt enda, eller dekke bandasjene i dusjen, anbefaler jeg babywipes. De fungerer perfekt, og ikke minst over alt
Frk Johansen Skrevet 4. oktober 2008 #6144 Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Bandasjen fikk jeg fjernet på fredag sammen med drenene, nå har jeg bare tape over sårene og den står det i papirene skal sitte på i 14 dager, skal til ny etterkontroll på fredag. Blir jammen godt fulgt opp på Volvat! Tror jeg skal prøve å dusje snart, kan da ikke vente en hel uke Er vel et tegn på at man er i god form når man iverer etter sånt, de første to dagene gav jeg katten i det meste bare det ikke gjorde vondt. Har vært en tur i butikken nettopp, fikk ålet meg inn i en genser etter en kattevask som sagt i sted, det var deilig å være ute blandt folk igjen selv om håret er helt Har heldigvis langt hår så ingen frisyre som skal gjøre seg gjeldende. Endret 4. oktober 2008 av Frk Johansen
Frk Johansen Skrevet 4. oktober 2008 #6145 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg fikk forresten streng beskjed om ikke å løfte hendene høyt, holde de mest mulig i ro, men hvor lenge gjelder dette, som sagt føler jeg at ting gror til under armene mine... Heller ikke digg, sukk. Lurer på om jeg skal få samboer til å prøve å barbere meg under armene likt som han vasker håret mitt. Men altså, når kan man vaske håret selv og greie det?? Det var visst skikkelig fy fikk jeg inntrykk av på Volvat, men i ørska glemte jeg å spørre hvor lenge. Det eneste jeg husket var å spørre hvor lenge jeg måtte ligge på ryggen.
Frk Johansen Skrevet 5. oktober 2008 #6146 Skrevet 5. oktober 2008 Hei og god morgen igjen jenter Nå føler jeg at jeg spammer denne dagboka helt så nå må dere se og komme med egne erfaringer og drømmer her så den ikke blir helt overtatt av sistemann med nye Hadde store forhåpninger til en god natts søvn denne natten, sov ikke så mye forrige natt men har ikke sovet på dagen i dag. MEN jeg har en muskel bak skulderen min som gjør så ufattelig vondt, sovnet med en gang jeg la meg men våknet selvsagt da sambo skulle legge seg en time senere, ja ja tenkte jeg og stod opp og tok en paracet. Den hjalp ikke, en time gikk, nye stillinger i sengen med puter, nei ingen søvn. En pinex forte, men enda en time gikk, så en paracet til og nå er jeg over dosen selv om jeg ikke har tatt noen før i dag skal man vel ikke hive innpå alt på en gang heller men måtte bare kapitulere og stå opp. Så her sitter jeg nok en gang mens høststormen rir ute og samboer ligger og sover søtt i senga si og barna det samme sitter mor oppe og skriver på dataen. Jeg vil sove!!! Men bortsett fra mangel på søvn og en god dusj må jeg si dagen i dag har vært helt suveren. Har kjørt bil for første gang og hatt svigers innom, var litt spent om de skulle se noe, jeg pleier ikke gå rundt med halvfett hår og digre pupper men de sa selvfølgelig ingenting om de tenkte at noe var annerledes.
Yasmiin Skrevet 5. oktober 2008 #6147 Skrevet 5. oktober 2008 Heisann alle sammen! Lenge siden jeg har vært innom her nå! Godt å se at dere er aktive her iallefall:) Gratulerer så mye med nye pupper Frk Johansen!!!!!:) Tror ikke jeg har vært innom her etter du ble operert, så jeg har fått gratulert deg. Men kjempefint at det har gått bra med deg. Håper du kommer helt til hektene igjen snart. Bianca, veldig godt å lese at du har det bedre nå! Har syns veldig synd på deg. Ikke sant det er bra deilig å kunne gå med fine klær å ha pupper?! Lite nytt og spennende her i gården iallefall. Jeg og puppene mine har det fint vi:) Er veldig sår på brystvortene bare:/ føles ut som da jeg skulle begynne og amme! Samme sårhetsfølelse. Men det går vel over. Lever ellers helt som normalt og kan ligge både på siden og alt uten at det gjør vondt. Har ikke fått lagt inn noen bilder på dataen ennå, siden jeg har en kjæreste som er ekstremt imot at jeg skal sende dem til noen. Så skal ta å gjøre det en dag han er på jobb! Håper dere andre her også har det bra! Og lykke til, til dere som snart skal bli operert!) Klem Yasmiin
luresnuppa Skrevet 5. oktober 2008 #6148 Skrevet 5. oktober 2008 Heisann alle sammen! Lenge siden jeg har vært innom her nå! Godt å se at dere er aktive her iallefall:) Så fint å høre at alt går gra med deg, Yasmiin! Vi blir jo litt bekymret når vi ikke hører noe, vet du Så tøysete kroppen din er, Frk. Johansen, som ikke vil sove om natta!!! Håper det retter seg for deg snart. Det er så slitsomt å ikke få sove... I morgen på denne tida er jeg og min elskede mann på tur til Oslo. Vi reiser litt tidlig for å levere den ene bilen til EU-kontroll. Kjekt å ta det nå, når jeg allikevel ikke kan kjøre bil selv de første dagene. Det er fortsatt veldig uvirkelig at jeg skal under kniven i morgen. Mulig jeg er så forberedt at jeg ikke lenger er usikker. Var jo fryktelig nervøs og spent i juni, når jeg hadde bestilt dato for operasjon! Ha en strålende dag, alle sammen! Her skinner sola
Frk Johansen Skrevet 5. oktober 2008 #6149 Skrevet 5. oktober 2008 Masse lykke til i morgen Luresnuppa. Jeg var heller ikke nervøs annet enn at jeg sov litt dårlig natta før, også var det litt uvirkelig å dra hjemmefra nesten kl 5 om morningen. Var litt rart å "snike" seg ut av huset mens de andre sov og vite at jeg skulle operere snart. Må jo si at alt har gått veldig bra, man forbereder seg på smerter og det er det jo men det værste er å være fullstendig hjelpesløs når det kommer til å røre på seg. Men det er heldigvis over i løpet av noen dager!
suzzy Skrevet 5. oktober 2008 #6150 Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Hei Jenter! Har ikke fått vært her så mye i det siste, pga at det har vært mye å gjøre i hjemmet. Jeg er faktisk ikke nervøs i det hele tatt lengre, det er litt deilig. Klinikken ringte på fredag og sa at kirurgen som skulle operere meg hadde reist på ferie, så jeg skulle få en annen i stede. Fikk også operasjonen 1 time tidligere. Ellers prater jeg også med anestesilegen, han fortalte meg litt om hvordan alt skulle skje, slik at jeg var forberedt. Syns det var litt rart at de ikke hadde funnet det ut tidligere at kirurgen skulle bort, men at det var like greit at jeg fikk ny, siden han nye hadde lengre erfaring. Ser at jeg skal ta 4 paracetamol 1 time før avtalt oppmøte i morgen, noen som vet hva det skal være godt før? Det var det eneste som ikke sto hva var for på lappen. Endret 5. oktober 2008 av suzzy
Frk Johansen Skrevet 5. oktober 2008 #6151 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg fikk også fire paracet med en gang jeg kom på Volvat, det er vel kanskje for at man skal slappe av? Jeg aner ikke, når jeg hadde skiftet fikk jeg en annen tablett også, en liten brun en med mofin i, ja ja tenkte jeg. Det er vel så jeg ikke skal ombestemme meg og løpe ut herifra med påtegnede pupper... Merket ikke så stort til hverken paracetene eller morfintabletten jeg men rolig var jeg! Lykke til i morgen også til deg Suzzy
luresnuppa Skrevet 5. oktober 2008 #6152 Skrevet 5. oktober 2008 Ser at jeg skal ta 4 paracetamol 1 time før avtalt oppmøte i morgen, noen som vet hva det skal være godt før? Det var det eneste som ikke sto hva var for på lappen. Hei! De fire Paracet'ene du får før operasjonen virker som smertestillende etter operasjonen. Så har du noe innabords når du våkner. Det gis jo smertestillende under operasjonen også, men den går relativt fort ut igjen. Paracet brukes altså for å ta smertetoppen etter operasjonen. (Tabletter sitter lengre i kroppen enn smertestillende som gis intravenøst og lokalt.) Skjønte du det? Ønsker deg masse lykke til i morgen, Suzzy! Gleder meg til å syte sammen med deg her inne Klemmer
~cherie~ Skrevet 5. oktober 2008 #6153 Skrevet 5. oktober 2008 Hei alle sammen. Jeg har sniklest her noen uker nå og følte det var på tide å registrere meg. Jeg har lenge ønsket større bryster og har tenkt på silikon i flere år. Har mange ganger slått fra meg tanken på operasjon for dette var ikke noe for meg, jeg kan ikke bli en sånn silikonbabe, de kommer ikke til å se ekte ut osv. Men nå som jeg har lest en del i CeeCee's dagbok har jeg kommet lengere i prossessen. Jeg skal opereres på Fornebuklinikken 21.oktober Jeg har tatt konsultasjon over telefonen pga av lang reisevei, så kirurgen har så langt bare sett bilder av brystene mine. Han mente anatomiske innlegg ville passe meg, og størrelsen bli vi enige om rett før operasjonen. Hovedgrunnen til at jeg ønsker en brystforstørrele er at det ene brystet mitt er ca dobbelt så stort som det andre. Slik der er nå så ser man forskjellen når jeg har på meg trange topper/gensere Gleder meg sånn til att genserene sitter fint.
litagoo Skrevet 5. oktober 2008 #6154 Skrevet 5. oktober 2008 Spennende å lese om dere som nettopp har operert! Det er nå nesten 2 uker til jeg skal operere på Colusseum.. Har vært veldig fint å lese her inne de siste dagene, har fått så mange svar på ting jeg lurte på, og blitt klok på ting jeg ikke visste:) etter mye tenking fram og tilbakeom hvor mye silikon jeg skal legge inn. så har jeg overbevist meg selv om at jeg må stole på legen min, og ikke venner som får helt panikk og sier det er såååå mye, for de har sett andre før osv.. det er jo veldig forskjellig på utgangspuktet også Fælt å høre om hvor vondt mange av dere har hatt!Takk gud for smertestillende;) For et lite øyeblikk siden trodde jeg at jeg hadde rotet bort resepten min, og fikk et lite innfall av panikk, men ble veldig glad når jeg fant den.. Det raste mange tanker om mye smerter uten smertestillende et lite øyeblikk.. men jeg hadde sikkert fått en ny resept. Jeg må ta 2 dagen før op., og en på morgenen samme dag av Azitromax. Det var vel noe som skulle hjelpe så jeg ikke får betennelse tror jeg. Og morgenen før op skulle jeg også ta 2 Diclofenac Ratiopharm enterotabl. hva nå enn dette er:P de skulle også taes 3 ganger daglig i 3 til 5 dager etter op. Er dette noe lignende av hva dere andre måtte ta? Så spennende Cherie! du skal operere dagen før meg;) da kan vi sammenligne litt her inne i dagene som går etter operasjonen:) Krysser fingerene for smertene til alle her inne, og håper dere får dere en god natts søvn snart:) :søvn:
Rødtoppen86 Skrevet 6. oktober 2008 #6155 Skrevet 6. oktober 2008 Nå er dagen endelig kommet Luresnuppa og Suzzy. Dere må ha lykke til idag Gleder meg veldig på deres vegne, så det blir morsomt å lese oppdateringer. Velkommen, velkommen til deg ~cherie~. Kjempebra at du har bestemt deg for hva du ønsker. Skjønner godt hva du mener med forskjellig strl på brystene, selv om jeg ikke har like stor forskjell som deg. Blir spennende å følge med på hvordan dette går Morsomt at det kommer nye folk, så vi har operasjonene gående hehe
cypress Skrevet 6. oktober 2008 #6156 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg skal på konsultasjon på Colusseumklinikken i morgen, spent på om kirurgen der mener noe annet enn de sa på Fornebu!! Håper jeg klarer å bestemme meg for om jeg skal gjennomføre dette eller ikke etter den konsultasjonen....
Fillippa Skrevet 6. oktober 2008 #6157 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg skal på konsultasjon på Colusseumklinikken i morgen, spent på om kirurgen der mener noe annet enn de sa på Fornebu!! Håper jeg klarer å bestemme meg for om jeg skal gjennomføre dette eller ikke etter den konsultasjonen.... Hei cypress! Jeg var også på konsultasjon hos colosseum i forrige uke... veldig fornøyd med dem! hvilken lege skal du til da?
litagoo Skrevet 6. oktober 2008 #6158 Skrevet 6. oktober 2008 Hei cypress! Jeg var også på konsultasjon hos colosseum i forrige uke... veldig fornøyd med dem! hvilken lege skal du til da? Jeg er også veldig fornøyd med colusseum klinikken. De er veldig imøtekommende og hyggelige. Skal opereres der 22. Oktober:)
cypress Skrevet 6. oktober 2008 #6159 Skrevet 6. oktober 2008 Hei cypress! Jeg var også på konsultasjon hos colosseum i forrige uke... veldig fornøyd med dem! hvilken lege skal du til da? Jeg er også veldig fornøyd med colusseum klinikken. De er veldig imøtekommende og hyggelige. Skal opereres der 22. Oktober:) Godt å høre at de er flinke. Jeg skal til Knut Skolleborg. Noen som har noen erfaringer med ham??
Frk Johansen Skrevet 6. oktober 2008 #6160 Skrevet 6. oktober 2008 Problemer med nakke/skuldre pga sportsbh'en Dere jenter som ligger foran meg i løypa, jeg kjenner at jeg har litt problemer med nakken, og boobsa mine er ikke såååå store... Jeg tror det kommer av at jeg går rart med denne stramme sportsbh'en, er det noen grunn til at det må være knepping foran? Jeg har nå to typer men kunne tenke meg å prøve en tredje men her jeg bor er det vanskelig å få tak i med frontknepping. Så lenge samboer hjelper meg med hektene på ryggen kan det vel ikke gjøre noe? Av og til bare må jeg åpne litt og lufte de, det er jo såå deilig å åpne den ene av hektene. Ellers er jeg spent på Lurensuppa og Suzzy som har fått nye pupper i dag. Og velkommen til deg ~Cherie~
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå