Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Fint å høre at du har hatt en aktiv helg. Det hjelper veldig på nervene :) Og høres smart ut å invitere mor over i morgen, så kanskje du kan nevne noe om at du begynner å bli litt smådårlig?

Tenk at det bare er to dager igjen! Dette blir spennende :) Synes fremdeles det er litt rart at tiden har gått så fort. Det er jo hele to uker siden jeg ble operert nå.. Og nå er det Frk Johansen sin tur.. endelig :)

---------------

Tenkte også det at jeg skulle klage over at jeg var rufsete i halsen eller noe når hun kommer og spiser litt med oss i morgen :fnise: Herregud hva gjør man vel ikke for å få være litt i fred med puppene sine?? Jeg må le litt for meg selv men har jo ikke så lyst til å si noe om det så jeg satser på at jeg klarer å servere noen små hvite løgner denne uken.

Veldig godt å lese at Tigerbalsamen hjelper deg Bianca!! Uff, må si jeg tror du har vært ekstra uheldig. :tristbla: Håper det gir seg nå da og at du får en god natts søvn i natt også, tror det også har mye å si at man faktisk klarer å slappe av i kroppen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nå er det snart bare et øyeblikk til det er din tur, Frk.Johansen! Kjempespennende!!! Tillater meg å ønske deg masse lykke til på tirsdag nå, siden du kanskje ikke får logget deg på i morra. Skal tenke masse på deg! Kos deg med mor på middag, så håper jeg du får være i fred med puppene dine den neste uka. :fnise: Gleder meg til å få oppdatering når du er i form til det.

Håper også at du, Bianca kommer deg raskt nå. Synes veldig synd på deg som har hatt så vondt så lenge...

Selv tar jeg dette med knusende ro. Neste mandag er det min tur, og det virker helt uvirkelig. Finnes ikke nervøs, engstelig eller redd. Noe galt med meg, eller??? Jeg får sikkert all usikkerheten natt til mandag, sånn at jeg er skikkelig sliten når jeg skal opereres...

Vet dere hva mannen min sa i dag? Han ville ikke bade sammen med meg fordi jeg har så små pupper!!! Ertekroken! :skratte:

Endret av luresnuppa
Skrevet
Hei og velkommen til deg Plutta! :)

Så utrolig kjedelig at det skulle koste så mye. Husker du merket på silikonen? Om det var Euro silicon(som nobel clinic bruker nå) så er det en garanti på dem, selv om man bare vil ha større, så er det kun oprasjonskostnadene man skal betale for. Denne garantien er livslang

Kopiert fra nobel sin side:

Nobel clinic benytter proteser fra Eurosilikon, som er verdens 3de største produsent, deres produktgaranti er en av markedets beste. Den gir pasienten livet ut, rett til nye proteser hvis det oppdages feil på protesen, eller hvis man av annen årsak vil bytte protese (for eksempek ønsker større eller annen fasong etter noen år). Selve oprasjonskostnaden må man svare for selv. Selv om protsene stadig blir forbedret er holdbarheten på lang sikt ikke kjent. Man vil derfor ikke anta at protesen holder livet ut. Vi anbefaler kontroll evt. bytte av proteser som er mer enn ti år gamle.

Hei hei:)

Dette var jeg så absolutt ikke klar over. Jeg husker ikke hvilke merke det er. Tittet i kontrakten, men der stod det ikke noe. Jeg skal ringe til dem å høre hva jeg har, krysser fingre og tær for at det er eurosilikon :)

Takk for hjelpen :)

Skrevet

Noen som vet hvor mye det blir hvis jeg bare må betale operasjons kostnadene??

Skrevet

Bianca: Har du fått ringt klinikken? Hva sier de? Mitt venstre har nesten blitt mer hovent nå, spesiellt under, er heeelt stramt og det gjør fortsatt vondt. Ikke like ille som det gjorde, men hver gang jeg beveger armen osv. Ringte klinikken forrige uke, og de mente jo dette va normalt, men er litt nervøs nå siden hevelsen ikke gir seg og har tilogmedd blitt enda strammere. Føler jeg maser om jeg ringer nok engang. Har sendt kirurgen et par meldinger osv iløpet av uka som var :)

Skrevet

Jeg har ringt nå, og snakket med en veldig koselig sykepleier. Hun ba meg sende bilder, ettersom jeg sa at jeg hadde bilder som kunne vise hvordan det ene brystet har blitt større. Ellers hadde hun ikke noen gode råd å komme med, annet enn at det vil bli bra så lenge jeg bare tar det med ro. Det virket som at hun syntes det var rart at jeg hadde så mye muskelproblemer så lenge etter operasjonen, men hun sa også at noen har muskler som gir mye mer trøbbel enn andre.

Hun ønsket også at jeg skulle komme inn på konsultasjon, men det er jo litt vanskelig ettersom jeg bor 1 time med fly unna.. Heldigvis skal jeg til Oslo i helgen på konferanse, og besøke typen etterpå, og da kan han kjøre meg innom Fornebuklinikken på vei til flyplassen neste tirdag. Det er jo over en uke til, så jeg håper jo at det har gitt seg innen da..

Men jeg fikk mail tilbake med en gang, hvor de skrev at de beklaget at jeg fremdeles hadde så vondt, og at kirurgen skulle ta "snarlig kontakt med meg". Uansett så virker det ikke som at de hadde noen annet forslag enn at jeg skulle ta det med ro - som jeg trodde.

Forresten så syntes hun det var rart at tigerbalsamen hjelper, for hun mente den ikke klarer å trenge gjennom alt brystvevet etc. Men det hjelper faktisk, om enn bare psykisk ;)

Skrevet

Bianca: Ikke sant.. Men det er sikkert ikke noe alvorlig. Men er som sagt helt paranoid selv. Min venstre er jo større og mer hoven, og legen sa at det var normalt. Også smertene jeg har hatt i såret. Og det er jo bare en uke idag siden jeg opererte, så jeg er sikkert litt utålmodig. Men det er så irriterende i og med at høyre er helt fin og kun litt øm, mens venstre forsatt er hoven og fryktelig vond til tider. Var ute og gikk for første gang idag, og det gjør vondt!! auau. Merker liksom at venstre hovner med engang! Men det er undersiden som er verst. Er der det blir superømt og hardt. Men det har jo helt sikkert sammenheng med at jeg har så vondt i/rundt såret der også. MEN igår prøvde jeg faktisk ditt lille tips om tigerbalsam! Og det var veldig deilig faktisk! Følte at puppen slappet mere av:) Så det skal jeg gjøre etterpå igjen også. Så vi får heller smøre oss med tålmodighet og tigerbalsam Bianca! :) Hehe

Godt vi er 2 som er in pain!!

Skrevet

Godt å høre at tigerbalsamen også fungerer for deg, Julie3 :) Kanskje det ikke bare er slik at jeg innbiller meg det da? :)

Kjedelig at du fremdeles har så vondt! Heldigvis er det bare en uke etter operasjonen.. det blir nok helt sikkert bra snart :) Men så rart at du har så vondt i såret enda. Håper det gir seg etterhvert. Det er så håpløst med sårvondt også, for det går ikke bort uansett hva man gjør og hvilken stilling man sitter/ligger i.

I dag har jeg det mye bedre. Har vært på møte, på skolen, i butikken, og alt har gått så bra! Smørte meg inn med tigerbalsam før jeg dro, og kjente så godt at det hjalp hele veien. Tips til de som synes det er vondt å bære varer fra butikken: sekk! Jeg kjente nesten ikke tyngden på ryggen en gang..

Hvordan går det med deg i dag Frk Johansen? Har du hatt mor på besøk? Tenk at det er i morgen det skal skje :danser: Er du nervøs?

Skrevet

Hei MARI

Ser du er aktiv inne på forumet nå. Jeg bare lurer på hvordan det er med brystene dine nå? Det er vel en god stund siden du opererte?

Hilsen nysgjerrige meg :)

Skrevet

Og mens jeg er logget på her vil jeg gratulerere dere så mye de av dere som har fått nye bryster i det siste, og ønske masse lykke til til dere som snart skal i ilden!! :) Spennende tid. Jeg er ikke så skriveaktiv her inne, men jeg følger med dere i bakgrunnen :jepp:

Skrevet (endret)

Hvordan er brystene til de av dere som det er måneder siden ble operert? Nysgjerrig på det jeg.. :sjenert:

Endret av Talie
Skrevet (endret)
Hvordan går det med deg i dag Frk Johansen? Har du hatt mor på besøk? Tenk at det er i morgen det skal skje :danser: Er du nervøs?

Hei Bianca :)

Ja da, mor har vært her og fått mat og hilst på barnebarna og godt var det, de skal heldigvis på hytta til helgen, og det er jo kjekk informasjon å få så vet jeg at de ikke dukker opp da i alle fall.

Er litt smånervøs i magen kjenner jeg, spiste akkurat litt men fikk litt mageknip og kjenner jeg er litt urolig. Har akkurat dusjet og fjernet neglelakk og alle smykker, virkelig gjort meg flid før dagen. Bussen går halv seks i morgen tidlig så jeg er glad jeg slipper å gå en hel dag og vente som noen av dere har gjort her inne. Min kjære samboer spurte akkurat om jeg ville finne pc'en i senga i morgen når jeg kommer hjem og jeg sa at det hadde vært kjekt, skal se om jeg får oppdatert dere, håper jeg er i fin form. Så da er det vel bare å hoppe i det da jenter?? Må si jeg har tenkt i hele dag, om 24 timer ligger jeg på benken, om 12 timer ligger jeg på benken, i morgen på denne tiden er jeg ferdig osv... Har vel hatt mer effektive dager på jobb men det får stå sin prøve.

Endret av Frk Johansen
Skrevet

Så godt å høre at du har det bedre Bianca. Da får vi bare håpe at det blir bedre og bedre fra nå av :)

Frk Johansen: Du må ha lykke, lykke til imorgen. Håper alt går som smurt, og at du klarer å skrive oppdatering :P

Kjempefint at du ikke trenger å bekymre deg for overraskelsesbesøk i helgen. Går fort unna i svingene nå.

Skrevet (endret)

Ja da, mor har vært her og fått mat og hilst på barnebarna og godt var det, de skal heldigvis på hytta til helgen, og det er jo kjekk informasjon å få så vet jeg at de ikke dukker opp da i alle fall.

Er litt smånervøs i magen kjenner jeg, spiste akkurat litt men fikk litt mageknip og kjenner jeg er litt urolig. Har akkurat dusjet og fjernet neglelakk og alle smykker, virkelig gjort meg flid før dagen. Bussen går halv seks i morgen tidlig så jeg er glad jeg slipper å gå en hel dag og vente som noen av dere har gjort her inne. Min kjære samboer spurte akkurat om jeg ville finne pc'en i senga i morgen når jeg kommer hjem og jeg sa at det hadde vært kjekt, skal se om jeg får oppdatert dere, håper jeg er i fin form. Så da er det vel bare å hoppe i det da jenter?? Må si jeg har tenkt i hele dag, om 24 timer ligger jeg på benken, om 12 timer ligger jeg på benken, i morgen på denne tiden er jeg ferdig osv... Har vel hatt mer effektive dager på jobb men det får stå sin prøve.

Ønsker deg masse lykke til i morra, Frk.Johansen!!! Jeg har fri, så skal sende mange gode vibber til deg mens du ligger og :sove: på operasjonsbordet.

Så bra, Bianca, at du har hatt en god dag! Håper det fortsetter slik for deg. Håper du, Julie3, snart blir bedre også. Det er slitsomt å ha så mye vondt...

Ha en god natt, alle sammen - og særlig frk.Johansen.

Klemmer

Endret av luresnuppa
Skrevet

Ja nå er det ikke mange timene til, Frk Johansen, og nå ligger du vel og sover søtt også.. Håper jeg i hvert fall :) Dette går så bra! Du kan i hvert fall trøste deg med at det nok sikkert ikke blir verre enn det ble for meg (selv om jeg var veldig oppegående de 3 første dagene).

Du ser sikkert ikke dette før du er ferdig operert, så da sier jeg like gjerne alt på en gang:

lykke til!!!! og gratulerer så mye med nye pupper!!!!!!!!!!!

ENDELIG skal det bli gjort, etter all denne ventingen. Det er en rar følelse..

*Sender gode vibber og håp om smertefrie dager*

Så godt å høre at du har det bedre Bianca. Da får vi bare håpe at det blir bedre og bedre fra nå av :)

Så bra, Bianca, at du har hatt en god dag! Håper det fortsetter slik for deg.

Tusen takk jenter :) Dere er jo så søte med meg :klem:

Ja det har vært en veldig bra dag. Men jeg tar ikke gledene på forskudd slik jeg har gjort tidligere, og har sykemeldt meg denne uka slik at jeg kan være hjemme og sørge for at jeg blir helt bra (skulle bare jobbe 3 dager denne uka, så det passer jo bra med egenmelding). Så krysser fingrene for i morgen.

Ja, nå er det ikke lenge til det er din tur heller luresnuppa!! Hvordan er formen? Jeg skjønte det sånn at du ikke er særlig nervøs? Isåfall er det bare bra. Ikke noe vits i å bruke tid på å være nervøs ;) (selv om det er mer enn forståelig om man er det, jeg var helt vrak i tok uker før operasjonen)

Skrevet

Må bare få ønske deg lykke til i morgen, Frk Johansen! :)

Håper også at det går bedre med deg, Bianca. Fælt at du skulle ha så vondt lenge etterpå :tristbla:

Nå er det ikke lenge igjen for oss, Luresnuppa!

Skrevet

Håper alt går kjempe fint med deg i dag:) lykke lykke til!

Skrevet

Suzzy

Nobel clinic benytter proteser fra Eurosilikon, som er verdens 3de største produsent, deres produktgaranti er en av markedets beste. Den gir pasienten livet ut, rett til nye proteser hvis det oppdages feil på protesen, eller hvis man av annen årsak vil bytte protese (for eksempek ønsker større eller annen fasong etter noen år). Selve oprasjonskostnaden må man svare for selv. Selv om protsene stadig blir forbedret er holdbarheten på lang sikt ikke kjent. Man vil derfor ikke anta at protesen holder livet ut. Vi anbefaler kontroll evt. bytte av proteser som er mer enn ti år gamle.

Dette stemte ikke. Det var bare hvis det var noen skade på protesen.

Hvor fant du dette henne? Jeg så det ikke på nettsiden:(

Dette var skuffende, jeg så trodde jeg skulle slippe litt billigere unna.

Skrevet (endret)
Suzzy

Dette stemte ikke. Det var bare hvis det var noen skade på protesen.

Hvor fant du dette henne? Jeg så det ikke på nettsiden:(

Dette var skuffende, jeg så trodde jeg skulle slippe litt billigere unna.

Du går inn på brystforstørrelse på siden, og helt på bunnen på sida under "mer informasjon" så trykker du på "mulige komplikasjoner og bivirkninger"

Der står det om garantien på protesen.

Så utrolig dårlig service av Nobel clinic, så veit ikke en gang hva de har skrevet på sin egen hjemmeside. Det er for sløvt! Merker jeg blir iritert :nei:

Si ifra om du finner det, håper det virkelig ordner seg for deg!

Endret av suzzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...