Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lurensnuppa, Sier du til barna hva du skal? I og med du har tre regner jeg med noen av de er store nok til å skjønne hva som foregår?? I alle fall siden dere bare gjør det i jula... :fnise::sengekos::kgbaby:

Jeg sier ingenting til barna mine. Jeg kommer til å dra på meg litt ryggvondt, så skjønner de nok at de må være forsiktige med mamma. Eldstemann er 10 år, og han har i sommer hørt av en kamerat at det går an å putte silikon i puppene for å gjøre de større. Han så mine silikoninnlegg i bh'en noen dager etter dette, og utbrøt:"Så du bruker silikon du, mamma!" :fnise: Tipper det ville blitt det nye, store samtaleemnet på skolen om han hadde fått vite det...

Skrevet

:velkommen: til oss Plutta og Litagoo!!!! Så flott at vi får inn nye jenter her :) Mye bedre å ha dere her enn svirrende alene der ute ;)

Høres ut som at vi var samme puppestørrelse før operasjonen, Plutta. Jeg var også en 70a/liten 70b. Nå er jeg over 10 cm lavere enn deg, så jeg føler egentlig at de nye brystene blir ganske så perfekt størrelse på meg, selv om de absolutt er små fremdeles. Og jeg tok rett i underkant av 300 g + under muskel. Så jeg skjønner godt at du vil legge inn mer! Jeg hadde blitt veldig skuffa hvis mine ble mindre enn det de er nå, og jeg er jo tross alt en del mindre enn deg. Så støtter deg på den ;) Men tror du at du vil få plass til så mye som 500 denne gangen da?

Jeg opererte på Fornebuklinikken hos Dr. Schistad. Han er utrolig dyktig! Han er veldig opptatt av det estetiske, og virker som at han er opptatt av å gjøre det som ser best ut på DEG (og ikke sånn plankekjøring). Hvem skal du på konsultasjon med? Og planlegger du å legge under eller over muskel denne gang?

Og skjønner godt at du vil ha inn så mye som 320, litagoo. Jeg er er like lav som deg, og kunne godt ha gått mer enn 260/280 som jeg la inn. Jeg la under muskel da, og det "fjerner" jo litt av størrelsen på implantatet. Skal du legge over eller under muskel? Flott at du får operasjonen dekket :)

------------

Selv har jeg hatt en skuffende dag i dag! Kom meg på høgskolen for første gang, og selv om det bare er 5 min å gå, merket jeg med en gang at det gjorde vondt. Noen timer etter at jeg hadde kommet hjem igjen dro jeg på butikken for å handle mat - alene for første gang etter operasjonen. Da jeg kom frem til butikken var jeg helt ødelagt. Det gjorde SÅ vondt!! Men måtte ha middag..

På vei hjem stoppet jeg et titalls ganger, og var på gråten. Og dette til tross for at veien vanligvis bare tar 5/7 min å gå. Musklene bare strammet og strammet, selv om jeg bare bar én kilo på hver arm. Følte at jeg gikk mange dager tilbake smertemessig. Kom hjem, kastet fra meg varene på gulvet, og gikk rett til sengs. Auuu... Sov i en halvtime, var helt utslitt. Skjønner ikke hvorfor det er sånn nå? På mandag er det tross alt to uker siden operasjonen. Innså i dag at jeg bør være glad jeg jobber hjemmefra, for ellers måtte jeg ha fått en sykemelding på et eller annet vis...

Har heldigvis ikke vondt i sårene i dag da.. Godt jeg bare får en ting av gangen!

Håper det går bra med Julie3 og Zahiel! Og Yasmiin da.. har ikke hørt fra deg på lenge! Hvordan er det med deg?

Skrevet

Velkommen så mye litagoo. Det som er så fint med denne tråden er at du slipper å forklare deg selv om hvorfor du vil ha større bryster :) Her inne har ikke slike folk tilgang, så vi kan prate så mye vi vil uten å bekymre oss for frekke kommentarer :)

Skjønner deg kjempegodt at du vil ha større bryster og 320cc vil nok bli veldig bra på deg. Så fint at du har funnet en lege du trives godt med.

Jeg har kun fortalt min samboer det jeg skal gjøre, har ikke sagt noenting til bestevenninna mi engang. Det er fordi jeg ikke vil at noen skal kunne si noe før jeg er ferdig operert hehe :) Er ikke sikker på hva venninna mi mener om silikoninnlegg, så det blir spennende.

Håper du vil trives sammen med oss litagoo

Åh, Bianca... Vet ikke hva jeg skal si til deg. Veldig trist å høre at du fortsatt ikke kan gjøre enkle ting. Synd at du må være en av de som reagerer skikkelig på å legge under muskel :klem1:

Som du sier, enda godt du ikke har vondt i sårene samtidig. Du får bare holde ut og tenke på hvor deilig neste somme skal bli :)

Skrevet

Velkommen til dere to nye! Og uffameg da Bianca, du får nok ta livet heeelt med ro fremover.

Skrevet

Ohh, jeg er ikke den eneste som er våken så tidlig i helga :D Kan ikke skjønne at jeg ikke får sovet litt lenger i det minste. Er så kjedelig å være våken alene tidlig på morgenen.

Bare 3 dager nå frk johansen :O Hva skal du bruke helgen til?

Skrevet (endret)

Velkommen alle dere nye!!:) Her er det kos vet dere!:) Hehe

Litagoo: Hvem var du hos? Jeg opererte på colosseum på mandagen som var, og jeg anbefaler også stedet på det varmeste. Jeg la inn 300 moderat runde, over muskel, og med klærne på så ser man ikke at jeg har gjort noe:) Så det virker mye mye større enn hva det egentlig blir, hvertfall når man tar moderat profil. Ser større ut uten klær, og jeg kan skjule de med klær hvis jeg vil! Er veldig fornøyd.

Bianca: Hadde en litt bedre dag på kvelden igår, klarte tilogmed å gå litt rundt uten bh'en uten at det gjorde så vondt. Forrige dagen var det jo så vondt at det svartnet for meg. Og nå kjenner jeg det ganske mye igjen, men har alltid vært verst på morgen når jeg har våknet. Sikkert ligget så lenge stille. MEN jeg må prøve å holde meg unna smertestillende. Har tatt så mye i det siste at kroppen ser ut som en ballong nå. Magen er helt rundt og stiv. Jeg ser virkelig gravid ut med disse puppene også, ser ut som verste melkesprengen:) Er utrolig oppblåst i kroppen. Så nå sier samboer at jeg idag skal kun prøve å ta 4 ibux. Har tatt en nå, så da får vi se hva vi kan holde ut med:) De siste dagen har det jo vært helt vanvittig vondt da, så har jo ikke hatt sjans uten noe.

Godt forsøk å komme deg på butikken da iallefall. Jeg gruer meg nå jeg. Jeg MÅ bli bedre til imorgen fordi samboer skal avgårde i en hel uke nå. Da må jeg klare meg selv.. Man blir lei dette altså..Uff! Og jeg har så vondt i ryggen nå!! Helt øm og stiv! Går jo å spenner hele tiden fordi det gjør så vondt foran.

Endret av Julie3
Skrevet

Lenge siden jeg har vært innom her nå, har hatt mye å gjort på i det siste bare:)

Kjempefine pupper du har fått deg forresten Bianca!! :)

Siste dagene har jeg hatt litt vondt i stingene siden jeg har løfta en del tungt:S

Har hatt dattra mi alene noen dager så da har jeg vært nødt å løfte henne opp av og til. Ellers går det sabla fint! Ikke noe vondt annet enn det:)

Veldig fornøyd med det!

Idag skal jeg faktisk ut en liten tur! Typen er på hotelltur og skal drikke, så da gidder ikke jeg sitte hjemme å sture! Tar meg en snartur på byen:)

Men skal ikke danse eller noe da, bare ut å drikke litt vin.. Og ta alt med knusende ro:) Gleder meg. Litt usikker på antrekket siden jeg fortsatt må ha på nedpressbånd og sportsbh da, men skal vell finne på noe:)

Skrevet (endret)

Hei alle sammen :goodbye:

Jeg er ny inne på dette forumet. Må bare si for et fantastisk forum. Dette skulle jeg sett myyyyye tidligere hehe..

Jeg har allerede vært igjennom en operasjon for 3år siden, men skal under kniven igjen. Sist jeg gjorde dette ble jeg ikke fornøyd med størrelsen, så jeg skal legge inn større. Jeg har fra før 300cc rund silikon under muskel. Må bare si at det ser ut som en b med klær på og dette synes jeg ikke passer til kroppen min. Utrolig hvordan de klarer å gjømme seg så godt hehe.

Jeg har nå snakket med noen klinikker og må si at det var skuffende tilbakemelding. Jeg ringte til der jeg opererte meg sist, Nobel Clinic og de ville ikke gi meg noe rabatt, og sa prisen ble FRA 38 000kr og oppover :kjefte: Så ringte jeg ti Colusseum Klinikken og de ville ikke operere meg i det hele tatt. De sa: Våre kirurger vil ikke rydde opp etter andre kirurger... Herregud så teit. Jeg fortalte at jeg ikke hadde noen komplikasjoner, ingen kapsling og at de hadde brukt samme operasjons teknikk på Nobel som de brukte på Colusseum. Hun dama sa da at jeg kunne bestille en konsultasjon men at det uansett kom til å bli myyye dyrere enn orginal prisen som var fra 36 000kr.

Men heldigvis etter mye lesing her inne fant jeg Fornebu klinikken og ringte de. Å der var de kjempe koselige. Sefølgelig kunne de operere meg :) Prisen der var også en del billigere enn de andre plassene, 30 800 eller 2000kr ekstra etter hvilke proteser jeg valgte. Så da tror jeg at jeg har funnet klinikken for meg, med mindre dere har noen andre forslag til meg...

Hadde vært kjekt å snakket med flere kirurger denne gangen å virkelig fått det resultatet jeg er ute etter..

Planen min er å operere meg i desember eller januar. Blir spennende :)

Ser nå at dette innlegget ble veldig langt, men nå fikk jeg vertfall sagt alt jeg hadde på hjertet..

Dere ser ut som en koselig gjeng her inne så det blir kjekt å ta denne ventetiden med dere :)

Hei og velkommen til deg Plutta! :)

Så utrolig kjedelig at det skulle koste så mye. Husker du merket på silikonen? Om det var Euro silicon(som nobel clinic bruker nå) så er det en garanti på dem, selv om man bare vil ha større, så er det kun oprasjonskostnadene man skal betale for. Denne garantien er livslang

Kopiert fra nobel sin side:

Nobel clinic benytter proteser fra Eurosilikon, som er verdens 3de største produsent, deres produktgaranti er en av markedets beste. Den gir pasienten livet ut, rett til nye proteser hvis det oppdages feil på protesen, eller hvis man av annen årsak vil bytte protese (for eksempek ønsker større eller annen fasong etter noen år). Selve oprasjonskostnaden må man svare for selv. Selv om protsene stadig blir forbedret er holdbarheten på lang sikt ikke kjent. Man vil derfor ikke anta at protesen holder livet ut. Vi anbefaler kontroll evt. bytte av proteser som er mer enn ti år gamle.

Endret av suzzy
Skrevet (endret)

Godt å høre at det går bra med deg Yasmiin :)

Må innrømme at jeg er veldig misunnelig. Du tok under muskel du også, gjorde du ikke?

Jeg skjønner det ikke helt jeg. Er nesten fanget i mitt eget hjem nå. Muskelen ligger og strammer over brystet, så brystene er steinharde. Klarer ikke å gå ut uten at det gjør ufattelig vondt. Akkurat nå ser jeg ingen ende på dette her.. Lurer på hvordan det kan ha seg at jeg er sånn 12 dager etter operasjonen, til tross for at jeg har holdt meg heeeeelt i ro i tiden etter operasjonen. Mens Yasmiin som har hatt mye flere fysiske utfordringer enn meg klarer å dra på byen etter en uke... :sur::grine:

Endret av Bianca
Skrevet
Godt å høre at det går bra med deg Yasmiin :)

Må innrømme at jeg er veldig misunnelig. Du tok under muskel du også, gjorde du ikke?

Jeg skjønner det ikke helt jeg. Er nesten fanget i mitt eget hjem nå. Muskelen ligger og strammer over brystet, så brystene er steinharde. Klarer ikke å gå ut uten at det gjør ufattelig vondt. Akkurat nå ser jeg ingen ende på dette her.. Lurer på hvordan det kan ha seg at jeg er sånn 12 dager etter operasjonen, til tross for at jeg har holdt meg heeeeelt i ro i tiden etter operasjonen. Mens Yasmiin som har hatt mye flere fysiske utfordringer enn meg klarer å dra på byen etter en uke... :sur::grine:

Uff føler med deg Bianca...:( Vet hvordan det er å ha så utrolig vondt! Kommer meg ikke ut jeg heller. Har du like vondt i begge? Min venstre er fortsatt mer hoven og har fortsatt ikke satt seg like bra. Er dine like sånn sett eller er en mer hoven enn en annen?

Skrevet

Det er nok det høyre brystet som fremdeles gjør veldig vondt ja. Altså jeg kjenner det her jeg sitter nå. Men når jeg er ute og går, så presser det i begge brystene. Det føles ikke ut som at jeg har pupper, bare noen gedigne brystmuskler. Føler nesten at jeg har mistet puppene mine. Jeg ser jo i speilet at de er der, men det føles bare ut som muskler. Gud som jeg gleder meg til de blir myke og muskelene slipper taket!

Den høyre er nok mer hoven også. I går kveld kjente jeg at den hovnet en del oppe, og man kan se en del forskjell der nå. Den venstre puppen har en mer rett linje fra bryst til pupp, mens den høyre har en "bulk" fra bryst til pupp. Men jeg er sikker på at det er muskelen som strammer. I går dukket det opp en synlig blodåre på høyre pupp også, da jeg hadde skikkelig vondt. Føler faktisk at jeg har blitt verre siden jeg kom hjem jeg. Merkelige greier.. Lurer på når i alle dager dette skal begynne å gi seg?

Hvordan har det vært med deg i dag da Julie3? Har du hatt mindre smerter? Er det ikke i morgen kjæresten din reiser bort? Håper det går bra i hvert fall :)

Jeg må innrømme at jeg sitter her og lurer litt på hvordan jeg skal komme meg til butikken neste gang. Var ute og gikk en tur i dag, og kom meg bare halvveis til butikken (3 min) før jeg kjente at det ble litt for vondt til å fortsette....

Skrevet
Det er nok det høyre brystet som fremdeles gjør veldig vondt ja. Altså jeg kjenner det her jeg sitter nå. Men når jeg er ute og går, så presser det i begge brystene. Det føles ikke ut som at jeg har pupper, bare noen gedigne brystmuskler. Føler nesten at jeg har mistet puppene mine. Jeg ser jo i speilet at de er der, men det føles bare ut som muskler. Gud som jeg gleder meg til de blir myke og muskelene slipper taket!

Den høyre er nok mer hoven også. I går kveld kjente jeg at den hovnet en del oppe, og man kan se en del forskjell der nå. Den venstre puppen har en mer rett linje fra bryst til pupp, mens den høyre har en "bulk" fra bryst til pupp. Men jeg er sikker på at det er muskelen som strammer. I går dukket det opp en synlig blodåre på høyre pupp også, da jeg hadde skikkelig vondt. Føler faktisk at jeg har blitt verre siden jeg kom hjem jeg. Merkelige greier.. Lurer på når i alle dager dette skal begynne å gi seg?

Hvordan har det vært med deg i dag da Julie3? Har du hatt mindre smerter? Er det ikke i morgen kjæresten din reiser bort? Håper det går bra i hvert fall :)

Jeg må innrømme at jeg sitter her og lurer litt på hvordan jeg skal komme meg til butikken neste gang. Var ute og gikk en tur i dag, og kom meg bare halvveis til butikken (3 min) før jeg kjente at det ble litt for vondt til å fortsette....

Det er noe dritt!! Synes synd på deg som har holdt på så lenge nå...:( Formen min har vært litt bedre idag! Faktisk klart å gjøre noe annet enn å bare ligge. Men smertene er virkelig verst når jeg har ligget lenge uten å røre på meg. Når jeg reiser meg da så sprenger det skikkelig.. Men føler at venstre ikke er like mye i spenn nå. Så håper at hevelsen på den går ned litt nå også.. Vil ikke ha forskjellige pupper!! :) Så jeg håper virkelig den er mer hoven! Blir jo helt paranoid av dette. "Å nei, de blir sikkert ikke like store" :)

Kjæresten reiser imorgen ja..Uff..Gruer meg faktisk. Vi var å handlet litt isted da,slik at jeg kan slippe å dra så mye på butikken osv. Men føler jeg er på bedringens vei. Men skal ikke overvurdere meg selv, så imorgen skal jeg bare ta det heeelt med ro igjen. Men fyy så sliten jeg er i ryggen. Spenner hele tiden, så den verker nå!! Også får man jo liksom ikke strukket den ut heller, for da gjør det jo bare griiisevondt i puppene!!

Skrevet (endret)

Skjønner hva du mener! Jeg hadde så vondt i ryggen i dag at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. La meg til slutt i senga - og for første gang på 12 dager sov jeg helt vannrett. Altså bare med hodepute. Og det gjorde utrolig godt for ryggen!

Kikket på puppene mine istad - og den høyre har faktisk blitt en del større. Den er tydelig hoven i forhold til venstre. Den har altså blitt en del verre. Den blodåren som kom til syne i går har heller ikke gått vekk. Begynner å bli litt bekymra jeg. Hvis ikke det blir bedre til mandag må jeg nesten ringe Fornebuklinikken. Lurer på om det går an å få noe medisin som er muskelavslappende eller noe.. Tror i hvert fall jeg skal smøre meg inn med tigerbalsam i kveld.

Jeg tror nemlig det er brystmuskelen som forårsaker dette. Men puppen har jo blitt større, så jeg vet ikke lenger. Det er uansett stein hardt, og det teller vel for at det er muskelen som er i spenn?

Dersom noen som har operert under muskel leser dette, håper jeg virkelig at dere kan komme med råd/erfaringer! For nå er det søren meg ikke mye gøy eller spennende lenger....

Forresten: Frk Johansen, nå er det ikke mange dagene igjen til det er din tur!!!!! Så spennende :) :) Hvordan går det med deg? Kanskje ikke så gøy å lese våre klager men.. Det skal vel kanskje bli deilig å bare få det gjort også? :)

Endret av Bianca
Skrevet
Hei og velkommen Litagoo :goodbye:

Jeg er også helt ny her inne, og skal i ilden en gang iår for en ny operasjon.

Gratulerer med operasjons dato:) Det blir spennende:)

Jeg hadde a, kanskje liten b før operasjonen. Jeg tok 300cc i begge og det ble en god b, liten c. Så tror det vil bli bra på deg. Mine ser helt naturlige ut og jeg har ikke fått den brå overgangen som så mange snakker om. Faktisk så var det ingen så la merke til at jeg hadde tatt operasjonen. Klarer fint å skjule det under klær:) Skal du være åpen om det eller ikke?

jeg skal være åpen om det;) de aller fleste støtter meg, og det er veldig greit for min del:) jeg tror jeg kommer til å være stolt av de nye puppene mine, så ingen grunn for å sjule de;) ikke at jeg kommer til å vise de frem heller.. men du skjeønner hve jeg mener:)

Skrevet

Velkommen til alle nye :) Cee cee's verden er et fint sted å være, alltid noe å spørre om det man lurer på her :)

Vondt å høre at du fremdeles har så store smerter Bianca! Men alt avhenger vel av hvor fort muskelen klarer å slappe av? Men skjønner at du begynner å bli bekymret, kan ikke skade å ta en telefon til Fornebuklinikken. Kanskje det får deg til å føle deg bedre :)

Yasmiin, gøy å høre at du allerede er i form til en bytur! Håper jeg er i like god form snart også:)

Julie3, håper det går bra med deg når typen reiser i morgen. Godt at du har fått handlet litt og slik vertfall så trenger du ikke stresse med det:)

Jeg og er helt paranoid over størrelsen. En dag er de for små, neste dag for store.. :P Og livredd for at de ikke blir like store, synes den med mest fyll i er litt større.. Men det er sikkert bare hevelse. Men når er der normalt at hevelsen er nede, og de "setter seg" når man tar over muskelen?

Jeg fikk dusje for første gang etter operasjonen i går:) (Dag 4) Deilig å få vasket håret, følte meg som ny en liten stund :) Så prøvde jeg meg på en tur på butikken, men overvurderte nok meg selv litt der. Ble kjempesliten da jeg kom hjem igjen! Så i dag skal jeg nok bare holde senga igjen. Men kjenner at det går fremover da, kommer meg opp av senga og slik selv nå da :) Så er mer selvhjulpen, men kjenner at det ikke er så mye som skal til for å slite meg ut. Er jammen glad jeg har fri en uke til fra jobb, kjenner at jeg kommer til å trenge det!

Skrevet

Hei jenter

Helgen har flydd avgårde for meg i festlige lag så dette er en heller slapp søndag... Bare en dag igjen på jobb nå så er det min tur, vondt å lese om deg Bianca som fortsatt har smerter men veldig godt å lese om deg Yasmiin som orker en liten tur ut etter en uke. Håper jeg blir som deg!!

Noe skjedde med tickeren min, plutselig stod det 366 dager der men det er altså tirsdag morgen det skjer. Skal prøve å holde dere oppdatert. Ikke sikkert jeg kommer meg på nett i morgen, da overtar jeg barna fra exen og mandager pleier alltid å være litt hektiske. Dessuten tenkte jeg at jeg fikk be min mor på litt mat eller noe så kanskje hun ikke finner på å droppe innom resten av uka. Hun vet jo ingenting.

Skrevet
Vondt å høre at du fremdeles har så store smerter Bianca! Men alt avhenger vel av hvor fort muskelen klarer å slappe av? Men skjønner at du begynner å bli bekymret, kan ikke skade å ta en telefon til Fornebuklinikken. Kanskje det får deg til å føle deg bedre :)

Jeg fikk dusje for første gang etter operasjonen i går:) (Dag 4) Deilig å få vasket håret, følte meg som ny en liten stund :) Så prøvde jeg meg på en tur på butikken, men overvurderte nok meg selv litt der. Ble kjempesliten da jeg kom hjem igjen! Så i dag skal jeg nok bare holde senga igjen. Men kjenner at det går fremover da, kommer meg opp av senga og slik selv nå da :) Så er mer selvhjulpen, men kjenner at det ikke er så mye som skal til for å slite meg ut. Er jammen glad jeg har fri en uke til fra jobb, kjenner at jeg kommer til å trenge det!

Det har ikke vært noe særlig nei :) Skal ringe FK på mandag, og høre om de har noe hjelp å komme med. Men noe sier meg at jeg får standardsvaret: "Det er helt normalt. Det er bare å slappe av og vente til det gir seg". Det hjelper ikke så mye for den Oslo-turen jeg skal på i forbindelse med komitéverv og kjærestebesøk neste helg :sur: Men cluet er vel å tenke positivt, så jeg prøver det jeg :)

Åh, er det ikke herlig å dusje?? Husker godt hvor bra jeg følte meg etterpå. Også blir man så skuffa når man merker at man ikke var blitt helt bra igjen allikevel.. Tålmodighet, tålmodighet, eller hva? Nå er jo du på 4 dagen da, så dette ser jo ut som at det går riktig bra :) Godt du har tatt deg litt ekstra fri ja, så du slipper å "stresse" med å bli frisk, det fungerer sjelden.

Hei jenter

Helgen har flydd avgårde for meg i festlige lag så dette er en heller slapp søndag... Bare en dag igjen på jobb nå så er det min tur, vondt å lese om deg Bianca som fortsatt har smerter men veldig godt å lese om deg Yasmiin som orker en liten tur ut etter en uke. Håper jeg blir som deg!!

Noe skjedde med tickeren min, plutselig stod det 366 dager der men det er altså tirsdag morgen det skjer. Skal prøve å holde dere oppdatert. Ikke sikkert jeg kommer meg på nett i morgen, da overtar jeg barna fra exen og mandager pleier alltid å være litt hektiske. Dessuten tenkte jeg at jeg fikk be min mor på litt mat eller noe så kanskje hun ikke finner på å droppe innom resten av uka. Hun vet jo ingenting.

Det samme skjedde meg tickeren min! Jeg måtte som deg ta den bort noen dager før operasjonen.. merkelig.

Fint å høre at du har hatt en aktiv helg. Det hjelper veldig på nervene :) Og høres smart ut å invitere mor over i morgen, så kanskje du kan nevne noe om at du begynner å bli litt smådårlig?

Tenk at det bare er to dager igjen! Dette blir spennende :) Synes fremdeles det er litt rart at tiden har gått så fort. Det er jo hele to uker siden jeg ble operert nå.. Og nå er det Frk Johansen sin tur.. endelig :)

---------------

I dag har jeg heldigvis litt gode nyheter å komme med :) Føler meg litt bedre i dag. Smørte meg godt inn med tigerbalsam på puppene før jeg la meg i går, noe som hjalp veldig. Også sov jeg helt vannrett hele natta, for første gang siden før operasjonen. Sov som en engel!

Var også ute og gikk for noen timer siden. Og det føltes en del bedre enn på fredag og i går. Smørte meg godt inn med tigerbalsam før det også, så tydeligvis hjelper det.

Og siden tigerbalsamen hjelper så bra, så er vel det en indikasjon på at det er musklene som er problemet? Selv i det brystet som har blitt større? Jeg tror det altså. Håper bare FK kan hjelpe meg når jeg ringer i morgen. Det har tross alt gått to uker nå, og sånn som det er nå så blir det til at jeg tar ut egenmelding for de tre dagene jeg skal jobbe denne uka. Det kan jo ikke fortsette sånn!

Skrevet

Sakkars deg Bianca! Håper virkelig du kommer deg snart!!

Skrevet
Sakkars deg Bianca! Håper virkelig du kommer deg snart!!

Tusen takk cypress :klem: Føler meg ganske ok i dag, så holder som sagt håpet oppe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...