Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Dere som har operert på Fornebuklinikken: Fikk dere resept på smertestillende, eller fikk dere med tabl fra klinikken??? Jeg har bare fått tilsendt resept på antibiotika... :klø: Nå er forresten alt betalt, så nå gjelder det bare å holde seg frisk. Er midt i et skikkelig bursdagsraid med barna våre, så jeg har nok å holde på med... Vi har gjort unna 3 barn i løpet av 1 mnd!!! Ikke vanskelig å skjønne at vi koser oss ekstra i jula :fnise: . Så fram til neste helg må jeg bake, kjøpe inn resten av gavene, og pakke alt klart til den store dagen neste mandag. Spennende, spennende!!! :hoppe::hoppe::hoppe:

Og forresten, jeg blir gjerne med på puppekalas! Hi, hi, kanskje vi skulle reise toppløse sammen til syden? :legrine:

Ahh ja det måtte bare komme...Sikkert mange lettlurte der ute da som tror man bare kan gro puppene frem på 1 2 3:) Hadde det bare vært så greit!

Toppløse til syden!! hehe utrolig bra! Ser det for meg!!

Jeg opererte ikke på fornebu, men jeg fikk før operasjonen resept på antibiotika og betennelsesdempende. Og etter operasjonen fikk jeg resept på smertestillende. Så de gjør det sikkert sånn der også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dere som har operert på Fornebuklinikken: Fikk dere resept på smertestillende, eller fikk dere med tabl fra klinikken??? Jeg har bare fått tilsendt resept på antibiotika... :klø: Nå er forresten alt betalt, så nå gjelder det bare å holde seg frisk. Er midt i et skikkelig bursdagsraid med barna våre, så jeg har nok å holde på med... Vi har gjort unna 3 barn i løpet av 1 mnd!!! Ikke vanskelig å skjønne at vi koser oss ekstra i jula :fnise: . Så fram til neste helg må jeg bake, kjøpe inn resten av gavene, og pakke alt klart til den store dagen neste mandag. Spennende, spennende!!! :hoppe::hoppe::hoppe:

Og forresten, jeg blir gjerne med på puppekalas! Hi, hi, kanskje vi skulle reise toppløse sammen til syden? :legrine:

Toppløs tur til syden er jeg glatt med på!!;P Høres ut som en strålende ide!

Skrevet (endret)

Oops, dobbelposting!

Endret av Zahiel
Skrevet

Kjenner meg igjen i d dere skriver Bianca og Julie3. De kjennes som sovende puter under huden.. Merkelig følelse.. Min høyre er fremdeles snill som et lam, men den venstre skaper en del problemer.. Det svir, stikker og brenner samtidig som det klør!! Helt grusomt når det setter i gang.. I går hjalp det nesten ikke med pinex forte for det heller.. Huff... Og når det gjelder følelsen i brystene kjennes det ut som den høyre har mye mer følelse, den venstre har nesten ingenting. Spesielt ikke under brystet.. Kjennes ikke ut som det er meg jeg tar på, men den venstre kjenner jeg det meste :) Merkelige greier, vi har nok samme problemet vi Julie3.

Luresnuppa: Jeg fikk ikke noen resept, men en pose med tabletter fra klinikken :)

Jeg og har prøvd å ta av bhen i går (75C), venninna mi hjalp meg med det. Får fremdeles sjokk over hvor store de er, og spisse! Og føltes virkelig som de skulle falle av, fikk nesten litt panikk og lyst å ta på bhen med en gang igjen! Men når dropper de ned og blir litt mykere? Er det jeg gleder meg til nå.. Synes de strutter så voldsomt, i tillegg til at de er litt spisse enda.. Også fantaserer jeg om hvordan der blir å ta på seg en ordentlig bh og en fin topp! :) Gleder meg!!

Men det er helt klart noe annet med og uten bh, bhen skviser liksom alt inn.. Vil ha på push-up istede :P

Skrevet
www.brava.com forstørr puppene uten operasjon ;)

Jeg har hørt at det funker på noen, men ikke på andre. Har i hvertfall hørt at de det faktisk fungerer på - får tilbake sine gamle pupper når de slutter å bruke "sugekoppbh'en". Så dessverre..

??? Jeg fikk aldri tilsendt noe resept på antibiotika fra Fornebuklinikken jeg! Fikk noen av dere andre som har operert der, det? Jeg ventet egentlig på det, men siden jeg aldri fikk det så trodde jeg ikke at de gav det. Fikk bare et brett med 4 tabletter (som skulle tas hver 10. time) og en pose med pinex - etter operasjonen.

Blir forresten gjerne med på toppløstur til syden jeg ;) Gleder meg sånn til de blir fine og strandklare :)

Zahiel: du har lagt over muskel, har du ikke? Uansett, så blir de mindre spisse etterhvert :) Med mindre du hadde veldig spisse fra før av da. Det er bare hevelsen som gjør at de er så spisse. Jeg fikk i hvert fall veldig store brystvorter når de var hovne, det så ikke så pent ut nei.

Jeg gleder meg også til de inntar sin endelige form!!! Klarer nesten ikke å vente!

I dag føles brystene rare ut. Kan ikke beskrive det på noen annen måte enn at jeg har en sånn "tingeling sensation" i dem. Tydeligvis et eller annet som skjer der. Jaja, jeg får vel la dem holde på ;)

Skrevet

Den venstre puppen som gjør så vondt har ikke "satt" seg like bra som den høyre, og den er litt mer hoven. Implantatet har liksom sunket mer i den høyre. Fler som har det/har hatt det sånn?

Skrevet

Lurensnuppa, Sier du til barna hva du skal? I og med du har tre regner jeg med noen av de er store nok til å skjønne hva som foregår?? I alle fall siden dere bare gjør det i jula... :fnise::sengekos::kgbaby:

Skrevet

Jeg skal opereres på Volvat og har ikke fått tilsendt noe resept eller noen ting. Regner med de utstyrer meg med det jeg måtte trenge på opdagen.

Skrevet

Heia og velkommen Plutta :) Alltid så gøy med nye folk, for da holdes forumet gående. Så bra at du fant en klinikk som var villig til å operere deg på nytt. Synes det var rart at de andre ikke ville siden du ikke har noe problemer.

Jeg skal opereres på Fornebuklinikken i desember og mange andre her inne har operert der :)

Jeg har kun hørt gode ord om klinikken og så har de jo så bra garanti. Håper du kommer til å henge her sammen med oss.

Skrevet
Heia og velkommen Plutta :) Alltid så gøy med nye folk, for da holdes forumet gående. Så bra at du fant en klinikk som var villig til å operere deg på nytt. Synes det var rart at de andre ikke ville siden du ikke har noe problemer.

Jeg skal opereres på Fornebuklinikken i desember og mange andre her inne har operert der :)

Jeg har kun hørt gode ord om klinikken og så har de jo så bra garanti. Håper du kommer til å henge her sammen med oss.

Takk takk :)

Jeg var inne å leste om garantien nå, den var jo bare helt fantastisk :jepp: Så er det ikke lang ventetid heller, 3-4 uker. Så jeg har ikke bestemt noen operasjons dato enda. Hvilken dato skal dere her inne opereres i desember?? Skal dere gjøre det før julaften og alle middagene med familien hehe.. Jeg tenkte i begynnelsen en gang eller tidlig i januar

Skrevet

Har skjedd så mye siden sist jeg var her inne gitt. Ikke mange dagene igjen nå nei frk johansen. Jeg har dessverre ikke den ringeste anelse om hvordan det med resepter og smertestillende og slik fungerer :/

Kjedelig at du har så vondt julie3. Vi får satse på at det gir seg i løpet av helgen, så du slipper å ha det slik. Håper det er verdt det når du får sett det endelige resultatet :)

Jeg får jo snart problemer med å følge med på alt som skjer her hehe. Må se om jeg har sånn noenlunde oversikt nå: Frk Johansen er nestemann ut om fire dager (kjekt med ticker), og så er det suzzy og luresnuppa sin tur i begynnelsen av oktober?

rebekah skal vel opereres samme dag som meg hurra :D

Dere må si ifra om jeg har glemt noen nå.

Håper dere alle har en fin fin kveld :)

Skrevet (endret)

Takk takk :)

Jeg var inne å leste om garantien nå, den var jo bare helt fantastisk :jepp: Så er det ikke lang ventetid heller, 3-4 uker. Så jeg har ikke bestemt noen operasjons dato enda. Hvilken dato skal dere her inne opereres i desember?? Skal dere gjøre det før julaften og alle middagene med familien hehe.. Jeg tenkte i begynnelsen en gang eller tidlig i januar

Jeg skal opereres 15. desember i år :) Gjorde det slik, for da får jeg tre uker borte fra jobb. Trenger nok minst det siden jeg jobber i barnehage. Blir mest sannsynlig en uke mindre med lønn, men så er det jo heldigvis halv skatt i desember.

Gruer meg litt til julemiddag og diverse, men vi skal heldigvis være hos min samboers familie. Han har verdens greieste familie skjønner du, og søstra hans som er på min alder har silikon hun og søskenbarnet hans har dett :)

Lurer på hvordan det går å reise, for det blir ganske nøyaktig en uke etter operasjonen at vi skal reise med fly. Håper jeg klarer det.

Glemte forresten å spørre hvilken strl du hadde før operasjon og hva du ble plutta. Jeg er en 75B og skal ha 280 i høyre og 325 i venstre.

Endret av Rødtoppen86
Skrevet

Det blir 280 i høyre og 325 i venstre med runde, vanlige over muskel. Fikk ikke med meg hvilken profil, så det må jeg spørre om. Skal også si til kirurgen at han må legge inn det det er plass til, og som fortsatt ser bra ut.

Jeg er nemlig livredd for å ende opp med å bli misfornøyd. Vil ikke at jeg skal angre på at jeg har tatt for lite.

Man skulle tro at 300cc hadde en del og si ja, men det kommer vel veldig an på utgangspunktet og kroppsfasong.

Skrevet

Ah, du er litt høyere enn meg ja. Jeg er hele 160cm, men veier det samme som deg nesten. Det er en av grunnene til at jeg ønsker større bryster. Har timeglassfigur med hofter, men glemte å få bryster som står i stil med resten.

Driver med styrketrening også, så jeg har en veldig atletisk kropp (bred rygg og skuldre)

Håper du får ønsket ditt oppfylt. Kan tenke meg at det ikke er noe gøy å være misfornøyd med strl når man har brukt så mye penger.

Har sett på tusenvis av bilder og lært at antall cc varierer veldig mye. På noen er 500cc ekstremt, mens på andre er det nesten ingenting. Hadde ikke lene alexandra eller aylar noe med 400cc? På dem synes jeg at det så litt for stort ut for min smak, men jeg dømmer ingen.

Skrevet

hei.

jeg har nå lest igjennom alle brevene, og blitt litt klokere på andres meninger.

Det er helt klart at det er mange forskjellige meninger om silikon der ute, og godt er det. Tenk om alle likte silikon pupper, og alle ville ha det? D hadde det nok ikke vært like populært. For min del så synes jeg silikon pupper er innmari fint!

liker naturlige pupper veldig godt også, små bryster som er runde og fine er jo grisefine, men skjønner alle som vil ha litt større.

selv var jeg på konsultasjonstime på Colusseum klinikken for 2 dager siden. Jeg er 19 år gammel, 165cm høy og veier 56 kilo. er ikke veldig tynn, men normal med litt "valpefett" på magen jeg bruker 70aa og fyller ikke ut denne, har desverre ikke pupper i det hele tatt, men bh må jeg jo ha.

jeg gikk til innkjøp av silikoninlegg på lindex, som man bare putter innenfor bh`en. ikke vanlige innlegg i gele, men hardere og større som dytter det lille man har opp med bh`en, og det ser ut som at jeg har større pupper.

de har vært en redning for meg mens jeg evig har ventet på konsultasjonstimen min.

legen sa jeg hadde nok fett vev, og anbefalte meg faktisk 320.

han var veldig flink og forståelsesfull. nå er jeg så heldig at jeg får dekket operasjonen min, pga. at jeg har sliti mye med psyken min, aldri hatt en bh som passer, aldri gått i bikini.

sommeren er min værste årstid, forhåpentligvis endrer dette seg nå. jeg gikk først til lege, og han sendte brevet til klinikken. og det var på konsultasjonstimen jeg fikk fastslått at jeg fikk dekket det, for det er kirurgen som bestemmer.

det er bare en person i hele verden som har sett puppene mine, og det var samboeren min som jeg var sammen med i 2 år. ikke mamma, venninner osv.

jeg synes naturligvis at 320 hørtes enormt ut, men jeg fikk en protese som jeg kunne se litt på, og prøve den i bh`en. protesen fylte hånden min, og var jo ikke så stor egentlig. og når jeg tenker på det i ettertid, så vil jo ikke protesen bli noe større når den er operert inn. den forandrer seg jo ikke, og jeg har ingenting fra før av.

faktisk vil den virke litt mindre sa legen(ca. 20%), og jeg valgte å høre på anbefalingen hans. på meg vil 320 bli en stor b- til liten c-cup. grunnen til at han foreslo dette, er fordi jeg ikke en en tynn spiker. jeg er ganske bredskuldret, og har en normal kropp ellers. så jeg føler meg sikker på valget hans:) jeg har også ganske mye hud, det er ikke helt stramt liksom, så det vil ikke bli helt sprengt. han sa de ville se naturlige ut på kroppen min.

jeg skal opereres i midten av oktober, og gleder meg veldig:)

for min del, så opererer jeg kun for min egen skyld. jeg gjør det fordi jeg for en gangs skyld har lyst til å se feminin ut i en singlet, og for å føle seg vel i sin egen kropp.

støtter alle som vil ta silikon, og vet hvordan mange av dere med små pupper har det som vil operere. skjønner også dere som er imot silikon. vi har alle våre meninger, og det er helt greit.

prøver noen derimot å prate meg ut av det fordi silikon ikke er fint, så velger jeg heller å overse det. det er jo ikke de som skal se meg hver dag. jeg har lyst til å se meg i speilet å like det jeg ser.

mulig mange mener det er drastisk å gå igjennom en operasjon for dette, men jeg vet jeg kommer til å bli lykkelig etterpå. det å slippe å føle at jeg må gjemme meg blir det beste av alt. slippe å føle seg dum ved siden av jenter med store bryster.. å føle seg normal blir bra:)

jeg har sittet i mange timer å lest om brystforstørrelse. sett på endte bilder av pupper. og jeg føler meg 500% sikker på valget mitt. jeg vet at dette er det riktige for meg:)

i hovedsak så lurer jeg på om det er noen der ute som har hatt minimalt fra før av, og lagt inn rundt 300? hvordan gikk dette?=)

en bekjent av meg opererte for 2 dager siden. hun er veldig tynn, og hadde ingenting fra før av. hun la inn 280 over muskelen.

hun har hatt meget vondt. hun er så svak at hun ikke klarer å trykke ned knappen på do selv engang. men, det er jo ikke alle som får like store smerter, men jeg er forberedt på det!

til slutt vil jeg anbefale Colusseum klinikken på det høyeste! kjempe koslige i resepsjonen, legen var forståelses full og veldig hyggelig han også. i resepsjonen fikk jeg en del skriv når jeg skulle gå, og hun forklarte meg mye. fikk også noen resepter på piller man må ta dagen før, og samme dag som operasjonen. hun forklarte masse om dette også, og jeg satt ikke igjen med noen spørsmål da jeg skulle gå.. kjempe fornøyd:)

og jeg legger ikke inn dette brevet for å diskutere med noen, men for andre som kanskje også skal opereres, eller vurderer det. jeg syns det var veldig greit å få lest litt om andre hvertfall:) håper noen drar nytte av det:)

:goodbye:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...