LostS0ul Skrevet 25. oktober 2006 #581 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hei Hei.. Jeg er ny her på forumet, men håper jeg kan få være her med dere:) Jeg er ei jente på 20 år, som lenge har hatt planer om å legge inn silikon fordi jeg har veldig dårlig selvbilde pga brystene mine.. Jeg har ikke råd til en operasjon nå, men håper på å kunne ta lån, eller noen i familien vil kunne hjelpe meg, så snart som mulig.. Hittil har jeg vært på to konsultasjoner : På Nobel Clinic og på Oslo Akutten.. Jeg var ikke fornøyd i det hele tatt med hvordan jeg ble tatt imot og slikt (spesielt Oslo Akutten) Så jeg har funnet en annen klinikk jeg skal på konsultasjon til den 2 november... Det jeg lurer på er om noen av dere har erfaring med denne klinikken? : Clinique Pilestredet Park! Og om dere evnt. er fornøyd med resultatet dere har fått derfra Håper på svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. oktober 2006 #582 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg vil i grunnen bare anbefale deg å lese masse på www.justbreastimplants.com for der kan du få hjelp til å huske hva du kan spørre legen din om. Tenker da f.eks. på hvilke rettigheter du har dersom noe ikke går helt 100% etter planen. Hvis du ender opp med dubble bubble, sterk grad av innkapsling osv. Det er alltid lurt å vite om du evt. får dekket en ny operasjon gratis osv. Dessuten er den siden der proppfull av enormt mye god info. Jeg har ikke operert meg, og kommer nok ikke til å gjøre det på den kanten av landet. Jeg bor i Bergen og vil først vurdere de som tilbyr saltvannsimplantater her. Da slipper jeg å reise så langt. Men jeg har hørt mye positivt om Colosseum. Lykke til på neste konsultasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. oktober 2006 #583 Del Skrevet 25. oktober 2006 Det jeg lurer på er om noen av dere har erfaring med denne klinikken? : Clinique Pilestredet Park! Og om dere evnt. er fornøyd med resultatet dere har fått derfra Håper på svar:) ← Jeg opererte på Clinique Pilestredet Park for snart 5 uker siden (tiden går fooooort) og jeg er kjempefornøyd, eneste at de ser litt små ut da, men nå har jeg jo selvfølgelig glemt hvordan de gamle så ut Så jeg er egentlig 100% fornøyd Ingen har sett det enda, og alle får sjokk når jeg sier det Jeg var ikke i tvil om å operere der, så jeg gikk ikke på noen andre konsultasjoner Jeg følte at Dr. Tammy Fiabema forstod meg veldig godt, og var veldig forståelsesfull og hjelpsom. Han ringte også til meg for å minne meg på å ta antibiotikaen før operasjonen, og etter jeg bestemte meg for å operere så kunne jeg ringe han når som helst, hvis det var noe jeg lurte på Operasjonsdagen ble jeg tatt godt i mot, han tegna og forklarte før inngrepet, og jeg var ikke nervøs i heletatt. Han er en person som gjør deg veldig veldig rolig og avslappet Ikke noe stress der i gården nei Jeg anbefaler deg derimot å lese mye om operasjonen på forhånd, og kanskje ha en viss pekepinn på hva du vil ha. Han er ikke fan av store proteser, så jeg måtte prute meg 125 gram oppover Så var vi enige På konsultasjonen var det ikke noe stress, jeg var der i 75 minutter, og jeg var tilbake enda engang for at jeg ville prøver større proteser, siden han bestiller de opp på forhånd. Så jeg anbefaler Clinique Pilestredet Park og Dr. Tammy Fiabema på det sterkeste Men husk å ikke se deg blind på prisen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 25. oktober 2006 #584 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg opererte på Clinique Pilestredet Park for snart 5 uker siden (tiden går fooooort) og jeg er kjempefornøyd, eneste at de ser litt små ut da, men nå har jeg jo selvfølgelig glemt hvordan de gamle så ut Så jeg er egentlig 100% fornøyd Ingen har sett det enda, og alle får sjokk når jeg sier det Jeg var ikke i tvil om å operere der, så jeg gikk ikke på noen andre konsultasjoner Jeg følte at Dr. Tammy Fiabema forstod meg veldig godt, og var veldig forståelsesfull og hjelpsom. Han ringte også til meg for å minne meg på å ta antibiotikaen før operasjonen, og etter jeg bestemte meg for å operere så kunne jeg ringe han når som helst, hvis det var noe jeg lurte på Operasjonsdagen ble jeg tatt godt i mot, han tegna og forklarte før inngrepet, og jeg var ikke nervøs i heletatt. Han er en person som gjør deg veldig veldig rolig og avslappet Ikke noe stress der i gården nei Jeg anbefaler deg derimot å lese mye om operasjonen på forhånd, og kanskje ha en viss pekepinn på hva du vil ha. Han er ikke fan av store proteser, så jeg måtte prute meg 125 gram oppover Så var vi enige På konsultasjonen var det ikke noe stress, jeg var der i 75 minutter, og jeg var tilbake enda engang for at jeg ville prøver større proteser, siden han bestiller de opp på forhånd. Så jeg anbefaler Clinique Pilestredet Park og Dr. Tammy Fiabema på det sterkeste Men husk å ikke se deg blind på prisen.. ← Går ikke bare etter prisen nei:) har vært på andre steder også, men har ikke følt jeg har blitt forstått og heller ikke fått den informasjonen jeg ønsker, Men nårjeg titta innom siden til Clinique Pilestredet Park, så fikk jeg en skikkelig god følelse på at dette er her jeg ville gjøre det.. Jeg har lest om disse operasjonene på alle mulige sider, siden jeg var 16 år eller noe, så jeg er forsåvidt godt forberedt og vet at dette er noe jeg vil gjøre og som jeg tror vil bedre selvtilliten min noen hakk.. Han er ikke fan av store proteser nei? det har vel forsåvidt ingen av de jeg har vært hos vært.. hehe... men jeg ønsker meg ganske store pupper.. Ikke foor store, siden jeg bare er 155 og veier 43kg, men jeg vil at det skal synes at jeg har pupper ja.. skal jeg først operere meg, så synes jeg at det skal legges inn litt jeg da, sånn at jeg ser sjøl en markant forskjell.. så kunne nok tenkt meg en stor C eller en D - cup... Hva tror du han vil si til det? Og hvordan cup har du fått etter operasjonen? Tusen takk for svar foressten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. oktober 2006 #585 Del Skrevet 25. oktober 2006 Husk at det er store forskjeller på en C og en D cup alt etter hvilken omkrets du har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. oktober 2006 #586 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hva er omkretsen din? Husk at den 70C og en 80C ikke er det samme. Og hvilken størrelse har du nå? CeeCee skrev en god forklaring på sånn ca. hvor mye man måtte ha for å få øke i cupstørrelse, alt etter omkrets og opprinnelig puppestørrelse. Men husk at det er individuelle forskjeller også her. Jeg har fått F-cup, men med en omkrets på 70 så er ikke det så veldig stort siden jeg er ganske høy. Ser passe ut til min kropp og jeg er strålende fornøyd Jeg ønsket meg en D-cup, men siden jeg brukte feil størrelse fra før så hadde jeg feilberegna litt da.. Kirurgen sa at jeg kom til å ende opp på rundt D/E, men det F og noen ganger E, alt etter formen på bh'en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 25. oktober 2006 #587 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hva er omkretsen din? Husk at den 70C og en 80C ikke er det samme. Og hvilken størrelse har du nå? CeeCee skrev en god forklaring på sånn ca. hvor mye man måtte ha for å få øke i cupstørrelse, alt etter omkrets og opprinnelig puppestørrelse. Men husk at det er individuelle forskjeller også her. Jeg har fått F-cup, men med en omkrets på 70 så er ikke det så veldig stort siden jeg er ganske høy. Ser passe ut til min kropp og jeg er strålende fornøyd Jeg ønsket meg en D-cup, men siden jeg brukte feil størrelse fra før så hadde jeg feilberegna litt da.. Kirurgen sa at jeg kom til å ende opp på rundt D/E, men det F og noen ganger E, alt etter formen på bh'en ← Bruker 70 b, men tror jeg egentlig skulle brukt 70 a, siden jeg har en deel innlegg i bh'n nå, og har alt på det strammeste. + sjekket strl guide på triumph og da skulle jeg hatt 70 a.. vil jo gjerne ha store pupper da,men vet ikke hvordan cup str jeg må ha for at jeg skal ha sånn str som jeg ønsker meg... hvor ligger denne forklaringen som CeeCee skrev da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. oktober 2006 #588 Del Skrevet 25. oktober 2006 Triuph sin guide er desverre litt dårlig. Jeg har fått de utroligste størrelser der, men ingen som var rett. Kanskje du skulle hatt 65 i omkrets. 65B. Man skal jo ha hempene på det ytterste hakket. Jeg bruker 65, selv om jeg ikke er en sylfide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 25. oktober 2006 #589 Del Skrevet 25. oktober 2006 Triuph sin guide er desverre litt dårlig. Jeg har fått de utroligste størrelser der, men ingen som var rett. Kanskje du skulle hatt 65 i omkrets. 65B. Man skal jo ha hempene på det ytterste hakket. Jeg bruker 65, selv om jeg ikke er en sylfide. ← Jeg er jo ganske liten og tynn da, så kan jo hende... men er jo umulig å få tak i 65 b da.. hehe... har aldri sett det jeg.. Vet ikke hvor mye jeg skal legge inn jeg, men søsteren min er like liten som meg og la inn 460ml, og hun har vel en DD eller E da.. og de er stoore.. :D Så tenkte kanskje på en 350 ml eller noe... er ikke helt sikker jeg, får vel ta det opp med kirurgen... Til noe annet : er det noen som vet om man kan ta forbrukslån uten sikkerhet på postbanken? eller om det er mulig å ta det på avbetaling på Clinique pilestredet park? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. oktober 2006 #590 Del Skrevet 25. oktober 2006 Spar til du har pengene du.. Jeg vet om ei som tok opp forbrukslån på puppene, fikk komplikasjoner, måtte ta ut protesene, og betaler i dag på pupper hun ikke har Hun angrer i dag på at hun ikke betalte alt med en gang, pengene er alikevel borte, men nå blir hun minnet hver måned på det.. Clinique Pilestredet Park tilbyr iallefall ikke nedbetalingsordning så vidt jeg vet.. Det er en kjempeliten klinikk, ikke en som har 7 brystforstørrelser om dagen liksom, så du betaler med kort før du går inn på sengeposten og får beroligende.. Du skulle sikkert ha 65 i omkrets ja.. Ja, 65 b er vanskelig å få tak i, men hva tror du 65D er? Akkurat like vanskelig, det bør du huske på, at kommer du over C så kan du bare glemme å handle i kjedebutikkene som har billig undertøy.. 350 blir sikkert bra ja, når du er så tynn så kan protesene virke ganske breie.. Mine gjør det, og jeg er ikke veldig smal.. Og de stikker ganske mye ut på siden, ikke veldig, men litt.. Hadde ikke syntes det var fint at de stakk ut så veldig mye mer, men det finnes jo høyprofil-proteser som er "høyere" og ikke så brede.. Hvor var det søsteren din opererte da? Har du vært hos de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 25. oktober 2006 #591 Del Skrevet 25. oktober 2006 Spar til du har pengene du.. Jeg vet om ei som tok opp forbrukslån på puppene, fikk komplikasjoner, måtte ta ut protesene, og betaler i dag på pupper hun ikke har Hun angrer i dag på at hun ikke betalte alt med en gang, pengene er alikevel borte, men nå blir hun minnet hver måned på det.. Clinique Pilestredet Park tilbyr iallefall ikke nedbetalingsordning så vidt jeg vet.. Det er en kjempeliten klinikk, ikke en som har 7 brystforstørrelser om dagen liksom, så du betaler med kort før du går inn på sengeposten og får beroligende.. Du skulle sikkert ha 65 i omkrets ja.. Ja, 65 b er vanskelig å få tak i, men hva tror du 65D er? Akkurat like vanskelig, det bør du huske på, at kommer du over C så kan du bare glemme å handle i kjedebutikkene som har billig undertøy.. 350 blir sikkert bra ja, når du er så tynn så kan protesene virke ganske breie.. Mine gjør det, og jeg er ikke veldig smal.. Og de stikker ganske mye ut på siden, ikke veldig, men litt.. Hadde ikke syntes det var fint at de stakk ut så veldig mye mer, men det finnes jo høyprofil-proteser som er "høyere" og ikke så brede.. Hvor var det søsteren din opererte da? Har du vært hos de? ← Søsteren min opererte på colusseum klinikken.. jeg har ikke vært hos de.. Selv synes jeg det er fint at det stikker litt ut på sidene, men ikke altfor mye selvfølgelig.. problemet er at for meg å spare opp så mye penger vil ta meg hvertfall 2-3 år, og det er lenge å vente for en som har venta siden hun var 16... (får kun attføring og er ikke så flink til å spare) I dag er jeg skikkelig deppa, pga jeg ikke har råd, og har utrolig lyst til å operere meg, men har ingen til å hjelpe meg med pengene.. så føler jeg bare går å håper på noe som aldri kommer til å skje.. Jeg får bare vente på et mirakel gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. oktober 2006 #592 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg vet hvordan du har det angående sparing og sånn. Jeg er selv student, og har 6000 i måneden (noen sier 8000, og det er forsåvidt rett, men når man er førsteårsstudent og må betale depositum som er på husleie x 3 + husleie den første måneden, så betyr det jo at man ikke kan sette av 10 000 å ha utover høsten..).. Jeg vurderte lenge å ta opp lån, men så bestemte jeg meg for at jeg ville vente til jeg hadde råd. Begynte å spare i midten av juni, og i september var pengene i boks, men da bodde jeg gratis da, betalte bare maten selv, og jobba bortimot 50 timer i uka.. Har man virkelig lyst så får man det til, og da greier man å vente 2-3 år på å få drømmen sin oppfylt. Så da får du bare være flink å spare, eller så har du ikke lyst nok.. En annen ting er at hvis du har så dårlig råd, hvordan skal du greie å betjene et forbrukslån med skyhøye renter? Du kommer til å måtte betale en god del mer for puppene dine, med et slikt lån.. Sambo har et forbrukslån på 40 000 nå, som han tok opp fordi han måtte ha penger den første måneden han begynte å jobbe etter studiene, for å i heletatt kunne leve, leie leilighet osv, siden lønna blir betalt ut etterskuddsvis.. Vi betaler 4200 kr i måneden, og det er utrolig sure penger.. Heldigvis står 20 000 av de på depositumkonto da, så halvparten er jo en form for sparing.. Men hvis du ikke har råd til å legge av rundt 3000 i måneden (som gjør at du greier å spare opp over 30 000 på et år) hvordan skal du da greie å betjene et slikt lån? Har du tenkt over det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. oktober 2006 #593 Del Skrevet 25. oktober 2006 Operasjonen kommer en dag. Selv har jeg heller ikke råd for øyeblikket, men skal begynne å spare når jeg får muligheten. Akkurat nå har jeg ikke det. Når du er ferdig operert og sports-bh perioden er over, så ta en tur i en ordentlig undertøysbutikk for veiledning. Jeg vet at de har i Oslo, Bergen og Trondheim hvertfall. De har garantert i andre byer også. Dessuten kan en alltids handle på www.figleaves.com Ikke gi opp håpet om pupper hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 25. oktober 2006 #594 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg vet hvordan du har det angående sparing og sånn. Jeg er selv student, og har 6000 i måneden (noen sier 8000, og det er forsåvidt rett, men når man er førsteårsstudent og må betale depositum som er på husleie x 3 + husleie den første måneden, så betyr det jo at man ikke kan sette av 10 000 å ha utover høsten..).. Jeg vurderte lenge å ta opp lån, men så bestemte jeg meg for at jeg ville vente til jeg hadde råd. Begynte å spare i midten av juni, og i september var pengene i boks, men da bodde jeg gratis da, betalte bare maten selv, og jobba bortimot 50 timer i uka.. Har man virkelig lyst så får man det til, og da greier man å vente 2-3 år på å få drømmen sin oppfylt. Så da får du bare være flink å spare, eller så har du ikke lyst nok.. En annen ting er at hvis du har så dårlig råd, hvordan skal du greie å betjene et forbrukslån med skyhøye renter? Du kommer til å måtte betale en god del mer for puppene dine, med et slikt lån.. Sambo har et forbrukslån på 40 000 nå, som han tok opp fordi han måtte ha penger den første måneden han begynte å jobbe etter studiene, for å i heletatt kunne leve, leie leilighet osv, siden lønna blir betalt ut etterskuddsvis.. Vi betaler 4200 kr i måneden, og det er utrolig sure penger.. Heldigvis står 20 000 av de på depositumkonto da, så halvparten er jo en form for sparing.. Men hvis du ikke har råd til å legge av rundt 3000 i måneden (som gjør at du greier å spare opp over 30 000 på et år) hvordan skal du da greie å betjene et slikt lån? Har du tenkt over det? ← Man trenger jo ikke akkurat å betale 3000 i mnd på lånet, det kommer jo ann på hvor mange år man har satt opp til å betale det ned.. Og hadde jeg hatt lån, så hadde kjæresten min alltids hjulpet meg å betale om jeg ikke hadde hatt råd.. Men å spare er en annen ting. Jeg har sagt lenge til kjæresten at vi kan legge av litt penger i mnd så jeg kan få råd til en operasjon, men man glemmer sånt i hverdagen, fordi plutselig er det noe man trenger osv... men har man et lån så blir det høyere prioritet, pga at det er renter på det, og da MÅ du betale det ned, hvis ikke så sitter du igjen med masse gjeld... Og ja, ønsker man det så klarer man å vente, og man må jo bare om man ikke har annen mulighet, men nå har jeg venta og venta og ønsket dette så høyt, og når jeg da endelig har fått skattepliktig inntekt og kan ta lån, så er det utroolig fristende å gjøre det.. spesielt nå, så jeg vet at jeg kan gå i bikini på stranden neste sommer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. oktober 2006 #595 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hva med å spare halvparten hvertfall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 25. oktober 2006 #596 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hva med å spare halvparten hvertfall? ← Jeg må vel nesten det... men da får jeg ikke operert meg før neste høst, for jeg vil ikke være heelt nyoperert når sommeren kommer... men men jeg får ikke gjort annet med det Takk for at dere har tatt dere tid til å hjelpe meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. oktober 2006 #597 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jo lengre tid du lar lånet løpe jo dyrere blir jo puppene dine.. Broren min tok forbrukslån på en TV engang, og betalte ned på 3 år.. Han kunne fått 2 Tv'er for samme prisen.. Vi var veldig heldige, som har veldig lite rente på forbrukslånet vårt.. Jeg tror det er 6 % effektiv rente.. Postbanken ville ha 15% uten sikkerhet, og han måtte jobbe en måned for å bevise at han fikk minst 20 000 utbetalt for å kunne låne pengene og da bytta vi like gjerne bank.. Men nå skal det sises at samboeren min har inntekt over gjennomsnittet da.. Jeg hadde ikke fått det lånet. Tror du ikke jeg hadde lyst til mye da.. Jeg ble ikke med på fest en eneste gang, jeg tok på meg alt av ekstravakter jeg kunne få, så jeg hadde ikke en eneste fridag hele sommerferien.. Jeg var ei uke i syden, men det ble bestilt og betalt før jeg bestemte meg 100%, og jeg brukte ikke 1 euro i lommepenger eller mat (bodde all inclusive, som faktisk var billigere enn å bo i leilighetshotell) Jeg spiste billig mat.. Denne måneden har vi et prosjekt for å se hvor lite penger vi kan bruke på mat, slik at vi sparer til sydentur.. Nå er vi oppe i 720 kr for 2 personer.. Og siden jeg studerer ernæring, så er det ikke bare junk.. Men jeg går litt her og der får å kjøpe det som er på salg f.eks kyllingkjøttdeig på ICa til 20 kr.. Vi har fryseren full:P Har du prøvd å se hva pengene går til? Jeg gjorde det en sløsemåned og jeg fikk sjokk.. Da er det lettere å se hva som kan spares inn på Jeg prøver som sagt ikke å motarbeide deg, men det er mange som har gått på en smell når det gjelder disse lånene.. Og husk hvis du får komplikasjoner så har ikke Clinique Pilestredet Park garantier, derfor må du betale på nytt hvis du må operere igjen.. Det må du ta høyde for.. (Jeg har ikke spurt om det der selv, men ei jeg kjenner opererte der, og hun sa iallefall det.. Men da jeg var på sjekk sist så forstod jeg det slik at småjusteringer var inkludert i prisen, men ikke kapselfjerning etc.. ) Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puppeguri Skrevet 27. oktober 2006 #598 Del Skrevet 27. oktober 2006 Spar til du har pengene du.. 350 blir sikkert bra ja, når du er så tynn så kan protesene virke ganske breie.. Mine gjør det, og jeg er ikke veldig smal.. Og de stikker ganske mye ut på siden, ikke veldig, men litt.. Hadde ikke syntes det var fint at de stakk ut så veldig mye mer, men det finnes jo høyprofil-proteser som er "høyere" og ikke så brede.. ← LostS0ul: Før operasjonen min var jeg en 75A. Jeg la inn 300cc og endte opp med 75C. Selv er jeg veeeldig fornøyd, men som Aylana sier; de kunne godt vært større. haha.. Men det er sikkert fordi vi er blitt vant med den str vi har nå Mine proteser er av str høyprofil, og er helt runde. Men brysten ser nøyaktig ut som de gjorde før operasjonen, bare i et større format. Jeg er ikke syltynn, men har heller ikke mye fett på den stakkars kroppen, så brystene stikker litt ut på sidene, men det ser bare fint ut siden det ikke er mye. Når det gjelder å ta opp lån, skal ikke jeg si så mye om, i og med at et vennepar av meg i samme bransje la ut for denne operasjonen. Jeg var kjempeheldig som fikk det tilbudet om å låne en slik sum uten renter. Men jeg vil absolutt anbefale å spare de pengene denne operasjonen vil koste, da et slikt lån lett kan føre til økonomiske problemer for fremtiden. En annen ting du kan forhøre deg om, er å få denne type operasjon dekket. Dette kommer selfølgelig litt an på hva du legger til grunne for operasjoenen. Jeg har en venninne som fikk brystene sine dekket av kommunen, fordi hun hadde str forskjell på brystene sine. Men det kan jo hende at hvis du har den rette grunnen så går de god for det. (skader ikke å prøve Jeg kjenner meg veldig igjen i det du sier om at du har ønsket dette så høyt siden du var tidlig i tenårene (nå hørtes jeg gammel ut gitt ) Jeg har alltid vært den som er vært utviklet sent, så jeg trodde lenge at brystene kom til å bli større med årene. Men ble rimelig skuffet da det gikk opp for meg at det ble de ikke.. det har jo gått noen år nå, hvor jeg har tenkt mye på denne operasjonen og plutselig en dag bestemte jeg meg. Det tok under en mnd fra jeg var på konsultasjon og sa ja, til jeg satt der med store pupper. hehe Jeg tok min operasjon på Nobel Clinic i Oslo. Jeg er stor fornøyd med både kirurger og helsepersonell der. Operasjonen gikk lett og smertfri hen, og resultatet er strålende Anbefaler deg å ihvertfall ta en samtale der. Uansett ønsker jeg deg lykke med det du måtte velge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 27. oktober 2006 #599 Del Skrevet 27. oktober 2006 LostS0ul: Før operasjonen min var jeg en 75A. Jeg la inn 300cc og endte opp med 75C. Selv er jeg veeeldig fornøyd, men som Aylana sier; de kunne godt vært større. haha.. Men det er sikkert fordi vi er blitt vant med den str vi har nå Mine proteser er av str høyprofil, og er helt runde. Men brysten ser nøyaktig ut som de gjorde før operasjonen, bare i et større format. Jeg er ikke syltynn, men har heller ikke mye fett på den stakkars kroppen, så brystene stikker litt ut på sidene, men det ser bare fint ut siden det ikke er mye. Når det gjelder å ta opp lån, skal ikke jeg si så mye om, i og med at et vennepar av meg i samme bransje la ut for denne operasjonen. Jeg var kjempeheldig som fikk det tilbudet om å låne en slik sum uten renter. Men jeg vil absolutt anbefale å spare de pengene denne operasjonen vil koste, da et slikt lån lett kan føre til økonomiske problemer for fremtiden. En annen ting du kan forhøre deg om, er å få denne type operasjon dekket. Dette kommer selfølgelig litt an på hva du legger til grunne for operasjoenen. Jeg har en venninne som fikk brystene sine dekket av kommunen, fordi hun hadde str forskjell på brystene sine. Men det kan jo hende at hvis du har den rette grunnen så går de god for det. (skader ikke å prøve Jeg kjenner meg veldig igjen i det du sier om at du har ønsket dette så høyt siden du var tidlig i tenårene (nå hørtes jeg gammel ut gitt ) Jeg har alltid vært den som er vært utviklet sent, så jeg trodde lenge at brystene kom til å bli større med årene. Men ble rimelig skuffet da det gikk opp for meg at det ble de ikke.. det har jo gått noen år nå, hvor jeg har tenkt mye på denne operasjonen og plutselig en dag bestemte jeg meg. Det tok under en mnd fra jeg var på konsultasjon og sa ja, til jeg satt der med store pupper. hehe Jeg tok min operasjon på Nobel Clinic i Oslo. Jeg er stor fornøyd med både kirurger og helsepersonell der. Operasjonen gikk lett og smertfri hen, og resultatet er strålende Anbefaler deg å ihvertfall ta en samtale der. Uansett ønsker jeg deg lykke med det du måtte velge ← Har vært hos nobel clinic, men følte de presset på meg en operasjon selv om jeg sa jeg ikke hadde råd. så det er ikke en klinikk jeg vil bruke.. men tusen takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 31. oktober 2006 #600 Del Skrevet 31. oktober 2006 Har også prøvd å få dekket en operasjon pga str forskjell, men fikk vite at om jeg skulle få det dekket, så fikk jeg kun protese på den ene siden, og da føler jeg egentlig det ikke er noe vits.. vil se litt rart ut med tiden om man har en struttepupp og en halveis hengende pupp.. hehe... Men har søkt på skole nå, og er jeg heldig kommer jeg inn nå i januar.. da tar jeg studielån og bruker pengene på å operere meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå