Julie3 Skrevet 23. september 2008 #5941 Skrevet 23. september 2008 Ja masse lykke til zahiel!! Går nok bra, operasjonen er ikke noe å grue til. Idag har jeg så utrolig vondt!! Men spesiellt i såret på venstre side.. Føles ut som om det ikke er sydd/revet opp. Men det er ikke sånn på høyre side. Noen fler som har vært borti det før??
suzzy Skrevet 23. september 2008 #5942 Skrevet 23. september 2008 Lykke til zahiel! Og gratulerer så mye dere andre som har blitt operert! Går så fort at jeg ikke rekker å følge med :gjeiper:
luresnuppa Skrevet 23. september 2008 #5943 Skrevet 23. september 2008 Lykke til i dag, Zahiel! Synes utrolig synd på deg, Yasmiin, som har vært så uheldig med barnepass og sykt barn. Håper virkelig ikke du blir smitta... Hvordan har dere det i dag, Bianca og Julie? Håper formen snart blir bedre for dere begge. Hvorfor skal mødre alltid ringe oss døtre når vi har noe vi sliter med eller har hemmeligheter, frk. Johansen??? Det undrer meg stadig. Mamma har ihvertfall en ganske sterk intuisjon overfor meg, og ringer tilfeldigvis hvis jeg har hatt noen dårlige dager. Ringer og spør om jeg har det bra... Du får bare bli litt syk etter det kurset. Det er jo tiden for omgangssyke nå - bank i bordet! Bare en uke igjen for deg å vente! Spennende!
Bianca Skrevet 23. september 2008 #5944 Skrevet 23. september 2008 Så håper jeg at Bianca også får det bedre snart.. Skjønner at du begynner å gå lei og vil bli kvitt smertene. Visste ikke at det skulle gjøre vondt så lenge. Fikk du nok smertestillende med legene til en hel uke? Og måtte noen av dere ta antibiotika etterpå, eller er det vanlig prosedyre? Først av alt: Gratulerer med nye pupper Zahiel! Jeg fikk ikke sagt ordentlig lykke til i går, så da sier jeg heller gratulerer i dag. Lurer på hvordan det går med deg, og håper du skriver her så fort som mulig! Det er vel litt sent å svare deg nå, men jeg fikk i hvert fall ikke nok smertestillende til en uke. Jeg fikk noen panodil som skulle tas én gang hver fjerde time, samt fire andre tabletter som skulle tas én gang hver 10. time. Naturlig nok var de borte innen slutten av dag tre, så etter det har jeg bare måttet bruke vanlig paracet når det har vært virkelig vondt. Har prøvd å ikke bruke så mye smertestillende av hensyn til magen, men det er vanskelig når man har så muskelsmerter. Har kjøpt ibux-gel nå da, så får håpe det er bedre. Og jeg fikk ikke noe antibiotika, så vidt jeg vet.. Føler veldig med deg også Bianca Ikke noe greit når man forventer å være i nærmest normal tilstand etter ei uke. Får satse på at det skjer noe over natta så du blir plutselig bedre. Håper du klarte å ta deg en deilig og avslappende dusj Kanskje det hjelper litt på Åh for en herlig dusj!!!! Det var helt fantastisk! Hadde ikke lyst til å gå ut, men etter et kvarters tid så fikk jeg en ekkel fornemmelse om at det kanskje ikke var så bra for de nye operasjonssårene, så da tvang jeg meg ut. Men føler meg som et nytt menneske nå ja Idag har jeg så utrolig vondt!! Men spesiellt i såret på venstre side.. Føles ut som om det ikke er sydd/revet opp. Men det er ikke sånn på høyre side. Noen fler som har vært borti det før?? Jeg har også hatt en del vondt i stingene de siste dagene. For meg hjelper det å ta av hempene på bh'en, for det er tydeligvis den stramme strikken som irriterer sårene. Men jeg tør ikke anbefale det, siden jeg fikk så streng beskjed av klinikken om å ha den bh'en på til enhver tid. Eventuelt kan du kanskje løsne stroppene på bh'en slik at strikken kommer under sårene i stedet for oppå? Og hvordan går det med deg nå Bianca, begynner du å komme til hektene? Hvordan har dere det i dag, Bianca og Julie? Håper formen snart blir bedre for dere begge. Koselig at dere tenker på meg Joda, nå må jeg si at formen begynner å bli merkbart bedre! (bank i bordet) I går ble den bedre og bedre utover dagen, og i natt sov jeg gjennom hele natten for første gang på over en uke! I dag har jeg vært oppegående, og har til og med klart å lese tørr faglitteratur på engelsk i noen timer Så nå har jeg bestemt meg for å forsøke å reise hjem i morgen. Muskelsmertene har blitt mye mindre, og nå er det bare sårene som gjør vondt. Det ene såret (selvfølgelig på min høyre side, den som bare lager problemer) begynte å gjøre ganske vondt etter dusjen i går. Lurer på om det kan ha noe med at teipen ikke var tørr nok når jeg kledde på meg etter dusjen.. Uansett er jeg på vei ut nå for å se etter en Swegmark sportsbh. Etter å ha saumfart denne dagboka i flere år, har jeg notert meg at mange tidligere opererte klager over den bh'en vi får på Fornebuklinikken, altså Triumph TriAction. Mange klager på at den gjør vondt på sårene, men sier denne andre bh'en er mye bedre. Så krysser fingrene for at jeg får tak i den! Hvordan går det med dere som fremdeles venter på operasjon (det er jo mange av dere ) Det må være veldig rart å følge med på alle oss nå, og samtidig vite at det er deres tur snart? Og Yasmiin og Julie3? Hvordan har dere det i dag?
Julie3 Skrevet 23. september 2008 #5945 Skrevet 23. september 2008 (endret) Bianca: Kirurgen min sa at man ikke behøvde å væe så nazi med støttebh'en. Han sa det var ingenting som tydet på at man fikk bedre resultat med eller uten, men at de fleste synes det er litt mer behagelig å bruke iallefall de første ukene. Så hvis det var noen dager jeg ikke ville bruke den, så kunne jeg gå uten, men da ville han at jeg skulle gå uten bh istedefor å ta på en spilebh ukene fremover. Men det blir jo ikke ennå, for nå har jeg jo kompresser under bh'n osv. Så den må jo være på en stund nå. Pluss at jeg merker jeg trenger støtte nå, så vondt som det gjør. Jeg har jo tatt over muskel da, så det er nok viktigere at de som har under bruker den hele tiden. Ting skal feste seg litt mer slik at innleggene ikke glir opp. Men skal absolutt bruke den så mye som mulig. Kunne dusje torsdag kveld! Da skal jeg ta bort kompressene. Det blir deilig!! Tror ikke kanten på bh'n er problemet for den er ganske langt ned. Jeg fikk jo en type ammebh jeg (Anita er merket), så stroppene har borrelås slik at man kan "ta ned cuppen" liksom, så jeg har løsnet en del på de og itillegg har jeg tatt opp øverste og nederste hempe. Har hemper foran. Men venstre siden er fortsatt vond i såret, det har blødd litt også. Men har ikke blødd idag. Sjekket igjen isted. Så det er jo bra iallefall. Gleder meg så utrolig til de ikke er vonde lenger, og til man kan se de skikkelig! Men jeg håper hevelsen går en del ned..Nå er de som sagt skikkelig sprengte og store! Hvordan går det med deg? Bedre idag? Har puppsene fått bedre form? Endret 23. september 2008 av Julie3
Bianca Skrevet 23. september 2008 #5946 Skrevet 23. september 2008 Åh, det var godt å høre! Jeg har aldri helt forstått dette med at man skal være så nazi på bh'en selv når den gnager på sårene og på de hovne områdene, mine pupper sitter jo bom fast der de er de Satt faktisk nettopp og diskuterte det med min venninne her, hun mener det har noe med at implantatene skal gro riktig og pent. Det er nok riktig, men jeg tror fremdeles at det ikke man bør bruke det selv om det gjør himla vondt.. Nå har jeg uansett vært og kjøpt en ny. Fant ikke den fra Swegmark, men kjøpte en litt mykere en fra Triumph. Den er mykere i stoffet og har åpning foran, dessuten er ikke den strikken under så bred at den sitter på sårene. Håper dette blir bedre! Den gir kanskje litt mindre støtte enn den forrige, men den gir jo absolutt støtte så... Uff, så ekkelt at du har blødd! Gjør det fremdeles veldig vondt, eller har det blitt bedre? Skjønner veldig godt hva du mener med å glede deg til det slutter å være vondt! Selv har jeg endelig kommet til det punktet hvor jeg klarer å leve normalt, men selvfølgelig ikke uten vondt. Folk ser fortsatt veldig rart på meg når jeg går på gata stiv som en stokk, og lett foroverbøyd Puppene ser overraskende bra ut! På bare en uke har de sunket såpass mye at jeg nå kan si at de ser ganske så pene ut Selv om de fremdeles ser veldig ut som silikonpupper, vel og merke. Men det er vel bare å forvente de første ukene Hevelsen har gitt seg en del tror jeg.. men det er nok lenge til den er helt borte. Er du fremdeles fornøyd med dine Julie3? Forresten så har jeg tatt noen bilder allerede, for de som vil se
Julie3 Skrevet 23. september 2008 #5947 Skrevet 23. september 2008 Åh, det var godt å høre! Jeg har aldri helt forstått dette med at man skal være så nazi på bh'en selv når den gnager på sårene og på de hovne områdene, mine pupper sitter jo bom fast der de er de Satt faktisk nettopp og diskuterte det med min venninne her, hun mener det har noe med at implantatene skal gro riktig og pent. Det er nok riktig, men jeg tror fremdeles at det ikke man bør bruke det selv om det gjør himla vondt.. Nå har jeg uansett vært og kjøpt en ny. Fant ikke den fra Swegmark, men kjøpte en litt mykere en fra Triumph. Den er mykere i stoffet og har åpning foran, dessuten er ikke den strikken under så bred at den sitter på sårene. Håper dette blir bedre! Den gir kanskje litt mindre støtte enn den forrige, men den gir jo absolutt støtte så... Uff, så ekkelt at du har blødd! Gjør det fremdeles veldig vondt, eller har det blitt bedre? Skjønner veldig godt hva du mener med å glede deg til det slutter å være vondt! Selv har jeg endelig kommet til det punktet hvor jeg klarer å leve normalt, men selvfølgelig ikke uten vondt. Folk ser fortsatt veldig rart på meg når jeg går på gata stiv som en stokk, og lett foroverbøyd Puppene ser overraskende bra ut! På bare en uke har de sunket såpass mye at jeg nå kan si at de ser ganske så pene ut Selv om de fremdeles ser veldig ut som silikonpupper, vel og merke. Men det er vel bare å forvente de første ukene Hevelsen har gitt seg en del tror jeg.. men det er nok lenge til den er helt borte. Er du fremdeles fornøyd med dine Julie3? Forresten så har jeg tatt noen bilder allerede, for de som vil se Nei han sa at folk som ikke har brukt støttebh da ut og dag inn og de som har brukt det dag ut og dag inn har fått samme resultat. Så det er liksom ikke noe som er rett eller galt. Men man bør jo gjøre det man synes selv er best. Og gjør det veldig vondt å ha den på så tror jeg ikke en liten luftepause skader. Mine er like vonde. Men kan vel ikke forvente mye annet når det bare har gått litt over et døgn siden op. De er skikkelig ømme, men det som er verst er såret på venstre siden som sagt..Stikker skikkelig til. Ja jeg er fortsatt fornøyd,men ja de ser veldig plastikk ut nå Er jo så sprengte at halvparten kunne vært nok:) Så det blir bra når de blir litt mindre og litt mykere! Jeg vil se bilder! Lurer på hvordan din størrelse har blitt, jeg har jo bare tatt 20cc mer enn deg!
suzzy Skrevet 23. september 2008 #5948 Skrevet 23. september 2008 Så flott å høre at det går bedre med deg nå, Bianca. Kjedelig at du skulle ha vondt så lenge. Får håpe den nye Sports bh`n hjelper Jeg hadde virkelig ikke hatt noe imot ett bilde? Om du ønsker selvsagt. Skal jo legge under muskelen, så det er veldig interessant for meg.
Bianca Skrevet 23. september 2008 #5949 Skrevet 23. september 2008 Takk, takk suzzy Julie3: ja det er jo naturlig at du har vondt dagen etter operasjonen. Får håpe du kommer deg raskt! Kjedelig at du har så vondt i det ene såret da.. Jeg har også vondt i det ene såret, har merket at det er en liten klump på såret på høyre side, akkurat der det gjør vondt. Krysser fingrene for at det ikke er verk eller noe annet som kan gjøre arret styggere. Lurer på hvordan det går med Zahiel.... Jeg skal prøve å sette sammen noen bilder fra før og etter operasjonen, så kan jeg sende dem til dere Kan dere som vil ha bilder sende meg en PM med e-postadressen deres?
Rødtoppen86 Skrevet 23. september 2008 #5950 Skrevet 23. september 2008 Så bra at det går bra med deg Bianca . Godt at du endelig føler litt fremgang Kan tenke meg det var godt å ta en dusj ja. Pakket du plast rundt puppene da eller? For å ikke få vann på dem tenker jeg. Julie3: Krysser fingrene for at du skal komme raskt iform igjen. Man må vel forvente litt smerter de første dagene, men etter nærmere ei uke håper jeg at man er forbi det verste. Jeg er veldig spent på hvordan det går med Zahiel. Håper det går bra med henne, og så håper jeg at Yasmiin har det bra Tror jeg må sende en pm til deg bianca Håper gjerne at du vil dele bilder med meg selv om det er lenge til min operasjon (2mnd og 3 uker)
Yasmiin Skrevet 23. september 2008 #5951 Skrevet 23. september 2008 Idag har jeg det myyee bedre! Jeg og kjæresten kranglet igår kveld så jeg dro hjem til foreldrene mine da. Sov her i natt:) Pappa har hjelpt meg hele dagen med dattra mi og jeg har bare kunnet slappe heelt av. DEILIG! Å har nesten ikke noe vondt idag heller.. kjenner det kun litt i stingene når jeg strekker hendene litt for høyt eller langt ut. Men når jeg er helt i ro har jeg null smerter! Kjempebra!! Ikveld skal jeg dusje også. Blir deilig. Aldri før følt meg så sjuskete som nå. Har jo vasket håret en gang da, å vasker meg hver dag med klut. Men blir deilig med en skikkelig dusj. Snakket med han som opererte meg på telefon igår, og han sa at jeg kunne ta av sportsbh'en om jeg hadde vondt på stingene. Jeg tok den av inatt, men føler meg ikke helt vel med den av. Er nok noe med at jeg tenker de gror bedre og blir penere med bh'en på! Fint og høre det går bedre med deg Bianca! Jeg har veldig lyst å se bilder! Og kan gjerne sende av meg selv når jeg får tatt om du vil se? Og selvfølgelig til dere andre også! Klemklem:)
Frk Johansen Skrevet 24. september 2008 #5952 Skrevet 24. september 2008 God morgen jenter, jeg ligger på denne dagboka som en klegg om dagen, suger til meg all informasjon så det var veldig godt å lese Yasmiin at du er så mye bedre alt. Det gir håp for en annen stakkar som snart skal under knvien. Jeg skal som sagt på jobb mandagen etter op som er på tirsdag og jeg håper inderlig jeg slipper å gå lett foroverbøyd, sukk...
Rødtoppen86 Skrevet 24. september 2008 #5953 Skrevet 24. september 2008 Hehe, du er ikke den eneste frk johansen. Jeg er så spent på hvordan det går med alle sammen Må kikke innom på morgenen før jobb, siden jeg ikke har mulighet til å sjekke når jeg jobber hehe. Veldig godt å høre at du har det mye bedre Yasmiin. Trist at du og din kjære kranglet, men det var veldig bra at du fikk hjelp hjemme Håper du har det enda bedre idag og at du fikk tatt deg en dusj. Håper at Zahiel ikke har det for vondt
Bianca Skrevet 24. september 2008 #5954 Skrevet 24. september 2008 Hei hei alle sammen! Da sitter jeg og gjør meg klar til hjemreise. Vel.. det er vel noen timer til enda, men fikk ikke sove mer så... Gruer meg skikkelig til togreise og flyreise alene, men tror nok det skal gå greit selv om det sikkert kommer til å gjøre ganske vondt etterhvert. Her i gården har muskelsmertene nesten gitt seg! Det er helt fantastisk... Men nå vil jeg ikke si det for høyt, for plutselig er de der igjen. Hadde i hvert fall en utrolig bra dag i går som inkluderte tre gåturer og i tillegg hjalp jeg til med middagen for første gang. Ja tenk hvor heldig jeg har vært, min venninne har laget middag til meg hver eneste dag siden op. Når butikkene åpner skal jeg ut og kjøpe noen blomster til henne. Det - og mye mer - har hun virkelig fortjent! Håper virkelig jeg kommer meg raskt nå. Henger langt etter i skolearbeidet, masteroppgaven ligger fremdeles å venter på å bli startet på, det samme gjør bøkene i alle andre fag. Jobben ringer også og lurer på når jeg skal jobbe (jobber freelance). Stress! Alt jeg har lyst til er jo å ta det helt med ro frem til jeg fungerer som normalt igjen. Men det er vel kanskje fordi jeg er litt av en pyse når det kommer til alt som gjør litt vondt Jeg skjønner at du uroer deg over det å komme tilbake til jobb, Frk. Johansen, men siden du skal legge implantatet over muskel så er sjansene store for at du kommer til å være i nogenlunde god form! Det spørs jo så klart hva du jobber med.. Uansett: si at du har vondt i ryggen! Da er det ingen som kommer til å mase mer om at du kanskje går litt rart Det er i hvert fall det jeg har planer om, og som jeg har blitt rådet til. Rødtoppen86: Jeg har ikke pakket puppene i plast når jeg har dusjet, ettersom jeg ikke lenger har bandasjene på. Jeg forstod det slik at det er derfor man må dekke til puppene, altså for at ikke bandasjene skal bli våte... Dessuten så skal vi jo dusje med den teipen i flere måneder fremover. Tørket bare teipen tørr etterpå, også fønet jeg den litt. Har hatt litt vondt i sårene i ettertid, så jeg vet ikke om det var den riktige fremgangsmåten. Snakket i hvert fall med en annen som hadde gjort det slik, så da regnet jeg med at det skulle gå bra med meg også. Det er bare å sende en PM så skal jeg sende bilder så snart jeg har mulighet Ha en fortsatt fin dag, alle sammen! Lurer på når vi skal høre fra Zahiel...
Fillippa Skrevet 24. september 2008 #5955 Skrevet 24. september 2008 Hei hei alle sammen! Da sitter jeg og gjør meg klar til hjemreise. Vel.. det er vel noen timer til enda, men fikk ikke sove mer så... Gruer meg skikkelig til togreise og flyreise alene, men tror nok det skal gå greit selv om det sikkert kommer til å gjøre ganske vondt etterhvert. Her i gården har muskelsmertene nesten gitt seg! Det er helt fantastisk... Men nå vil jeg ikke si det for høyt, for plutselig er de der igjen. Hadde i hvert fall en utrolig bra dag i går som inkluderte tre gåturer og i tillegg hjalp jeg til med middagen for første gang. Ja tenk hvor heldig jeg har vært, min venninne har laget middag til meg hver eneste dag siden op. Når butikkene åpner skal jeg ut og kjøpe noen blomster til henne. Det - og mye mer - har hun virkelig fortjent! Håper virkelig jeg kommer meg raskt nå. Henger langt etter i skolearbeidet, masteroppgaven ligger fremdeles å venter på å bli startet på, det samme gjør bøkene i alle andre fag. Jobben ringer også og lurer på når jeg skal jobbe (jobber freelance). Stress! Alt jeg har lyst til er jo å ta det helt med ro frem til jeg fungerer som normalt igjen. Men det er vel kanskje fordi jeg er litt av en pyse når det kommer til alt som gjør litt vondt Jeg skjønner at du uroer deg over det å komme tilbake til jobb, Frk. Johansen, men siden du skal legge implantatet over muskel så er sjansene store for at du kommer til å være i nogenlunde god form! Det spørs jo så klart hva du jobber med.. Uansett: si at du har vondt i ryggen! Da er det ingen som kommer til å mase mer om at du kanskje går litt rart Det er i hvert fall det jeg har planer om, og som jeg har blitt rådet til. Rødtoppen86: Jeg har ikke pakket puppene i plast når jeg har dusjet, ettersom jeg ikke lenger har bandasjene på. Jeg forstod det slik at det er derfor man må dekke til puppene, altså for at ikke bandasjene skal bli våte... Dessuten så skal vi jo dusje med den teipen i flere måneder fremover. Tørket bare teipen tørr etterpå, også fønet jeg den litt. Har hatt litt vondt i sårene i ettertid, så jeg vet ikke om det var den riktige fremgangsmåten. Snakket i hvert fall med en annen som hadde gjort det slik, så da regnet jeg med at det skulle gå bra med meg også. Det er bare å sende en PM så skal jeg sende bilder så snart jeg har mulighet Ha en fortsatt fin dag, alle sammen! Lurer på når vi skal høre fra Zahiel... Hei Bianca! Håper du får en fin hjemreise bianca! skal sende deg en tanke her jeg sitter på jobb:)
Fillippa Skrevet 24. september 2008 #5956 Skrevet 24. september 2008 Da har jeg vært til konsultasjon hos Colusseum klinikken, i går etter jobb. Legen der ble jeg storfornøyd med! han var skikkelig snill og behjelpelig! Han tilbød seg til og med å ta en operasjon nummer to uten kostnad visst jeg ikke ble fornøyd!! Har nemlig en tendens i det ene brystet, så han var litt usikker på hva som kom til å bli best med tanke på proteser... Vi ble ihvertfall enige om 280 i det ene brystet og 300 i det andre, under muskel, HJELP!!!! ville jo ikke ta under muskel.... kunne faktisk velge selv sa han, men mente det var best med tanke på at jeg er tynn i overkroppen. Men jeg ble litt usikker på hele greierne nå må jeg innrømme:( Tanken på at han kansje ikke får det fint første gang, og at jeg deretter kansje må gjennom hele prosessen på nytt får meg egentlig til å tenke på at jeg kansje bare skal være fornøyd sånn som jeg er, huff huff..... godt å få luftet seg litt, sorry!
Julie3 Skrevet 24. september 2008 #5957 Skrevet 24. september 2008 Bianca: Masse lykke til med hjemreise! Går nok bra, du kan iallefall sitte stille og slappe av. Og ja du burde absolutt kjøpe blomster til din lille slave! hehe Godt med god hjelp! Lurer på om det er liv i Zahiel?? Har vært stille en stund nå. Idag er formen min litt bedre, igår kveld var jeg super kvalm og hadde null matlyst. Spise smertestillende uten noe mat i hele går, så det er sikkert grunnen til at jeg var så kvalm. Men venstre er fortsatt vond. Høyre merker jeg nesten ikke noe til annet enn sprenging. Venstre er også litt hardere. Sendte en melding til kirurgen igår, og han skrev at jeg ikke trengte å uroe meg, men hvis det fortsatte sånn i flere dager så kunne jeg kontakte klinikken. Håper ikke det er noe ille. Men man blir jo helt paranoid! hehe Filippa: Så bra du var fornøyd med legen da. Hvem var du hos igjen? Jeg er også veldig fornøyd med folkene på colosseum. Alle passet så godt på når jeg våknet fra operasjonen. Men hva er grunnen til at du kanskje må ha to op? Noe med det ene brystet? Du skal også ha omtrent samme str som meg, jeg tok 300 i begge, men over muskel. Noe jeg var veldig glad for! Men du må jo tenke på at det er MYE penger man bruker og man vil jo det skal se pent ut. Så selvom det er litt verre med under, så er det nok verdt det hvis resultatet blir bra! Men er du usikker, så burde du jo tenke deg litt mer om kanskje. Man burde ikke gjøre det bare for å gjøre det.
Fillippa Skrevet 24. september 2008 #5958 Skrevet 24. september 2008 Bianca: Masse lykke til med hjemreise! Går nok bra, du kan iallefall sitte stille og slappe av. Og ja du burde absolutt kjøpe blomster til din lille slave! hehe Godt med god hjelp! Lurer på om det er liv i Zahiel?? Har vært stille en stund nå. Idag er formen min litt bedre, igår kveld var jeg super kvalm og hadde null matlyst. Spise smertestillende uten noe mat i hele går, så det er sikkert grunnen til at jeg var så kvalm. Men venstre er fortsatt vond. Høyre merker jeg nesten ikke noe til annet enn sprenging. Venstre er også litt hardere. Sendte en melding til kirurgen igår, og han skrev at jeg ikke trengte å uroe meg, men hvis det fortsatte sånn i flere dager så kunne jeg kontakte klinikken. Håper ikke det er noe ille. Men man blir jo helt paranoid! hehe Filippa: Så bra du var fornøyd med legen da. Hvem var du hos igjen? Jeg er også veldig fornøyd med folkene på colosseum. Alle passet så godt på når jeg våknet fra operasjonen. Men hva er grunnen til at du kanskje må ha to op? Noe med det ene brystet? Du skal også ha omtrent samme str som meg, jeg tok 300 i begge, men over muskel. Noe jeg var veldig glad for! Men du må jo tenke på at det er MYE penger man bruker og man vil jo det skal se pent ut. Så selvom det er litt verre med under, så er det nok verdt det hvis resultatet blir bra! Men er du usikker, så burde du jo tenke deg litt mer om kanskje. Man burde ikke gjøre det bare for å gjøre det. Ja, er veldig i tankemodus nå.... men på den andre siden så har jeg jo tenkt på dette her i evigheter, og vet på en måte at jeg kommer til å angre visst jeg ikke gjør det... Ja, jeg var utrolig fornøyd med colusseum, var hos Dr Bjerke, veldig veldig hyggelig lege! og virket veldig dyktig:) Litt vanskelig å forklare tendensen, men visst du ser for deg et rundt normalt bryst med brystvorten i midten, så har mitt ene bryst ikke noe i underkant visst du skjønner, blir på en måte bare en spiss tube... herregud, så dårlig forklart!!!! va ei som het gabriella her tidligere som snakket om det samme og hun hadde en link til en side som viste tendensen, dog i ekstrem tilstand da men allikevel. Så da må han på en måte prøve å dra ut den "tuben" så ikke den blir liggende utenpå protesen liksom... Derfor var han litt usikker på hvilke proteser han skulle bruke så ikke brystet får en knekk, da måtte han evt legge inn en annen protese istedet for, en høyprofil visstnok... derfor 2 oprasjoner... Håper du ble klokere da:) Er så redd for at 300 er for mye, men han sa at det kom til å bli fint så da får jeg vel stole på han... du skulle ta det samme sa du? hvor høy er du da?
Julie3 Skrevet 24. september 2008 #5959 Skrevet 24. september 2008 (endret) Fillippa: Ja jeg skjønner, var inne på den linken. Jeg har operert! Opererte på mandag! Skolleborg som var min kirurg. Jeg tok 300 ja, moderat rund profil over muskel. Når jeg var på konsultasjon sa han at han ville legge 300-350 på meg. Jeg fikk helt sjokk fordi det høres jo helt vanvittig mye ut. Prøvde innlegg på operasjonsdagen igjen, og havnet da på 300. Synes det var bra nok, ville ikke ha noe mer. Og nå er de veldig hovene da, men størrelsen ser veldig bra ut. I og med jeg har moderat profil så har brystene blitt "bredere". De står liksom ikke ut hvis du skjønner, som de vil gjøre med høyprofil. Og det var mer volum på oversiden av brystene jeg ønsket, så jeg er veldig fornøyd. Nå har de formen jeg hadde når jeg brukte bh med innlegg. Og det har absolutt ikke blitt for stort. Jeg har ikke fortalt dette til noen, så det var viktig for meg at det ikke skulle bli så synlig. Man ser det når jeg er naken da, men det er det kun min samboer som får se, og han vet det jo:) Med klær på ser man så og si ikke forskjell i og med de ikke bygger så mye utover liksom. (Ikke så god til å forklare jeg heller, hehe) Jeg er ca 1.64 høy forresten. Endret 24. september 2008 av Julie3
Fillippa Skrevet 24. september 2008 #5960 Skrevet 24. september 2008 Fillippa: Ja jeg skjønner, var inne på den linken. Jeg har operert! Opererte på mandag! Skolleborg som var min kirurg. Jeg tok 300 ja, moderat rund profil over muskel. Når jeg var på konsultasjon sa han at han ville legge 300-350 på meg. Jeg fikk helt sjokk fordi det høres jo helt vanvittig mye ut. Prøvde innlegg på operasjonsdagen igjen, og havnet da på 300. Synes det var bra nok, ville ikke ha noe mer. Og nå er de veldig hovene da, men størrelsen ser veldig bra ut. I og med jeg har moderat profil så har brystene blitt "bredere". De står liksom ikke ut hvis du skjønner, som de vil gjøre med høyprofil. Og det var mer volum på oversiden av brystene jeg ønsket, så jeg er veldig fornøyd. Nå har de formen jeg hadde når jeg brukte bh med innlegg. Og det har absolutt ikke blitt for stort. Jeg har ikke fortalt dette til noen, så det var viktig for meg at det ikke skulle bli så synlig. Man ser det når jeg er naken da, men det er det kun min samboer som får se, og han vet det jo:) Med klær på ser man så og si ikke forskjell i og med de ikke bygger så mye utover liksom. (Ikke så god til å forklare jeg heller, hehe) Ja, det er det han skulle prøve på meg først og, moderat profil.... for jeg vil også ha i bredden og ikke utover:) har heller ikke lyst til at puppene skal begynne oppe ved kragebenet! hehe:) så du var inne på den linken ja, er veldig ekstremt der da, har ikke så gale i og med at jeg ikke har pupper! har så og si en liten A, så har ikke hengepupper liksom:) men tror legen var veldig opptatt av å få det fint så var vel derfor han var villig til å rette det opp om det ikke ble det! han hadde sine triks sa han:) hehe.... Vil ikke at noen skal se det jeg heller, kun samboeren min som vet her og, og mamma og de skal helst IKKE få vite om det... men kansje litt vanskelig siden jeg ikke har noe fra før av.... hehe, får vel bare si at jeg har gått opp noen kilo:) Men har ikke lyst å ta under muskelen altså..... det er det som er den størst bekymringa mi faktisk, litt rart men:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå