Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjipt å høre at du har så vondt Bianca. Håper virkelig at du får mindre smerter snart, så du ikke føler seg så handikappet. Bra at du ringte til klinikken når du fikk skikkelig vondt. Aldri for dumt å være på den sikre siden :)

Krysser fingrene for at du føler deg bedre idag :)

Yasmin Jeg håper at du også får det bedre i dagene som kommer :) Veldig bra å høre at du synes resultatet ser bra ut. Etter en slik operasjon som dette må det være lov å bare ligge på sofaen og slappe av med filmer og serier hehe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Imorgen er det min tur!! Uæææh! Merker nervene kommer nå..Men er mest redd for at "fruene" skal bli for store jeg da..Skummelt dette!

Skrevet

Oi oi, din dag allerede imorgen ja. Kan tenke meg du har litt nerver idag, men det kommer til å gå så bra :) Tror ikke du skal bekymre deg for at de blir for store. Mulig det vil føles slik de første ukene, men de aller aller fleste skulle ønske de hadde gått for litt større, men det gjør man vel uansett hvor stort man velger i utgangspunktet hehe.

Hva skal du gjøre idag? Tror jeg kommer til å slite dagen rett før operasjonen. Ser for meg at tiden kommer til å gå veldig sakte.

Skrevet
Oi oi, din dag allerede imorgen ja. Kan tenke meg du har litt nerver idag, men det kommer til å gå så bra :) Tror ikke du skal bekymre deg for at de blir for store. Mulig det vil føles slik de første ukene, men de aller aller fleste skulle ønske de hadde gått for litt større, men det gjør man vel uansett hvor stort man velger i utgangspunktet hehe.

Hva skal du gjøre idag? Tror jeg kommer til å slite dagen rett før operasjonen. Ser for meg at tiden kommer til å gå veldig sakte.

Ja er nok sikkert mest uvant i begynnelsen, menjeg vil liksom ikke at dette skal være synlig (når jeg har klær på altså:) Har ikke fortalt det til noen og skal heller ikke gjøre det. Kun min samboer som vet. Men ja har jo lest at nesten alle angrer på at de ikke tok større, men er nok ikke så mye som skal til før jeg føler meg vel:) Men skal prøve størrelser imorgen igjen, blir spennende!

Idag skal jeg hmm...Vaske?! Prøve å holde meg opptatt iallefall, slik at jeg ikke får helt fnatt:) Men det hele er fortsatt veldig uvirkelig igrunn, har en følelse av at det er først når jeg kommer på klinikken at jeg kommer til å bli dritnervøs!

Ellers skal jeg ta meg en deilig dusj og et lite "minispa" med ansiktsmaske osv hadde jeg tenkt. Får jo ikke dusjet på noen dager etter op. Men må opp tidlig for å dusje imorgen tidlig igjen da. Skal jo to runder med den hibiscrub såpen. Gruergleder meg! :)

Skrevet
Gratulerer Bianca!! :sexy:

Håper det går bra med deg og at du fortsatt oppdaterer oss på hvordan du har det :)

Jeg pleide å gå en rolig liiiiten tur på kveldstid, bare noen hundre meter. Blir jo så stiv og støl av å ligge i ro hele tiden, fikk så vondt i korsryggen.. Deilig med frisk luft når man bare sløver hele dagen :)

Tusen takk Imsdal :) Har tenkt på å skrive en PM til deg i mange dager nå, men jeg har rett og slett ikke orket :P Men du hører nok fra meg i løpet av de neste dagene. Er så deilig å endelig ha fått dette gjort :)

For en snill venninne du har! Hun fortjener disse blomstene :roser:

Det er godt å ha noen som kan være litt gode med en stakkar som må lide for skjønnheten :fnise: Håper dagen i dag er bedre for deg, og at du kommer deg fort til hektene. Hvordan er det med deg og jobb, forresten? Eller er du student? Klarer visst ikke helt å følge med... Har du lenge fri etter operasjonen?

Fortsatt god bedring.

Klem

Tusen takk for roser til min venninne, luresnuppa :) Det fortjener hun!! Det er utrolig godt å ha noen som passer på meg altså. Ville ikke klart meg alene de siste dagene..

Jeg er heldigvis student (selvstudium) med deltidsjobb, så det var derfor jeg bestemte meg for å ta operasjonen nå. Dette er siste året jeg har et så fleksibelt liv at jeg kan ta meg mye fri uten å miste både penger og ferie :) Nå har jeg jo måttet utsette hjemreisen min på grunn av at jeg fremdeles er i veldig redusert form, så er veldig glad for at det ikke går på bekostning av så alt for mye :)

Kjipt å høre at du har så vondt Bianca. Håper virkelig at du får mindre smerter snart, så du ikke føler seg så handikappet. Bra at du ringte til klinikken når du fikk skikkelig vondt. Aldri for dumt å være på den sikre siden :)

Krysser fingrene for at du føler deg bedre idag :)

Tusen takk Rødtoppen86 :) Er veldig glad for at jeg ringte klinikken ja! Det var en grusom følelse å kjenne at jeg mistet kontrollen over kroppen min. Har ikke lest tidligere om at smerten har nummet armene etc. Heldigvis føler jeg meg mye bedre i dag. Er fremdeles ganske handikappet, selv om det er hele 6 dager siden operasjonen, men kjenner at jeg er sakte men sikkert på bedringens vei (selv om det går veldig sakte).

Ja er nok sikkert mest uvant i begynnelsen, menjeg vil liksom ikke at dette skal være synlig (når jeg har klær på altså:) Har ikke fortalt det til noen og skal heller ikke gjøre det. Kun min samboer som vet. Men ja har jo lest at nesten alle angrer på at de ikke tok større, men er nok ikke så mye som skal til før jeg føler meg vel:) Men skal prøve størrelser imorgen igjen, blir spennende!

Jeg oppdaget i går at det er sant det alle sier: at silikonpupper ser mye mindre ut med klær på! Merkelige greier! For når jeg tar på meg klær så ser puppene mine små og spisse ut (p.g.a. hevelse i brystvortene), men når jeg tar av meg klærne så ser de ganske så store og fine ut i forhold! Kanksje det har noe å gjøre med at silikonpupper er mer brede? Uansett, så var det rart å se. For jeg har alltid lurt på hvordan det kunne ha seg..

Så tror ikke du skal være så alt for nervøs for at de blir for store :) Jeg er liten og nett, og la inn 280 og 260 gram. Ingen kommer til å legge merke til det hvis de ser meg med klær på, det er jeg veldig sikker på.

Lykke til i morgen Julie3, det kommer til å gå kjempebra :klem: Gleder meg til å høre fra deg etter operasjonen :)

Skrevet

Godt å høre at det går bra med deg Bianca, selv om jeg skjønner at du ble litt redd da smertene ble så store... Du tok under muskelen sant? Det jeg skal og, og nå er nervene i helspenn!!! Er så nervøs at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg!

Så jeg har samme planene dagen før som deg Julie, skal ta meg en skikkelig spa dag i badekaret i morgen og skikkelig lade opp... Bli fælt å ikke få dusje på en stund.. Gruver meg ikke til selve operasjonen, men smertene etterpå og det å ikke være i stand til å gjøre noe.... Men det er vel verdt det tenker jeg... :)

Så lykke til Julie3, skal tenke på deg i morgen!!

Skrevet

Takker og bukker! Er veldig spent nå.. MEN har et spørsmål som sikkert er heeelt dust! :) Man skal jo ta piller før operasjonen. Og de må jeg jo svelge med vann, så da bryter jo egentlig det med at man skal "faste" for tørt og vått i minst 6 timer. Men det gjelder kanskje ikke det vannglasset? :) Skal jo både ta antibiotika og betennelsedempende imorgen tidlig.

Skrevet

Det er nok ikke noe problem, Julie3 :) Hvis du har fått beskjed om å ta tablettene på morgenen, så gjør det. Jeg fikk et lite glass vann og to tabletter før operasjonen da jeg kom til klinikken. Tror det bare er viktig at man unngår å spise og drikke utenom dette.

Lykke til i morgen!!!!! Skal tenke på deg! :) Det går så bra så :)

Og Zahiel: jeg la under muskel ja. Har ikke lest tidligere om at noen har reagert som meg, så hvis du reagerer som de andre så vil de største smertene være unnagjort i løpet av de første dagene :)

Er det i morgen du skal du også? Eller var det tirsdag? Uansett: lykke til!

Er nok ikke så dumt å ta litt spabehandling før operasjonen nei! Jeg har ikke klart å dusje enda, og er veldig glad for at jeg tok den lange dusjen og dobbelt hårvasken morgenen før operasjonen :)

Skrevet (endret)

Lukke til i morgen, Julie3! Og lykke til på tirsdag, Zahiel! Gled dere, snart er ventetiden over! Dette går bra, vet dere. Håper dere får sove godt natta før operasjonen. Gleder meg til å høre hvordan det har gått med dere. " uker i morra til det er min tur. Finnes ikke nervøs nå - deilig!

Håper dere snart er i bedre form, Bianca og Yasmiin. God bedring til dere begge. Nå må det vel bare bli bedre og bedre?

Klemmer

Endret av luresnuppa
Skrevet (endret)

Oi, er er det mange som er i ilden og flere som kommer...

Lykke til med vel overstått Yasmiin, og lykke til i dag Julie3. Så håper jeg du Zahiel får en avslappende og fin dag i dag.

Må si jeg håper jeg ikke blir like dårlig som deg Bianca, jeg skal opereres en tirsdag morgen og har bare fri den uka, håper inderlig jeg er i form til å gå på jobb igjen på mandagen.

Kjempefint å lese om alle og hvordan dere har det!

Endret av Frk Johansen
Skrevet

Heihei!:)

Uff dette har ikke vært en enkel natt altså! Etter mye kaving med flytog, fly, bil osv var vi endelig hjemme igår. Var veldig stiv i ryggen og hadde en del smerter på stingene. Men kom meg heldigvis hjem! Dro til foreldrene mine siden dattra mi hadde vært der, så dro kjæresten min hjem til seg/oss igjen.

Planen var at jeg og dattra mi skulle ligge hjemme der noen dager så mamma og pappa kan ta vare på henne siden jeg er temmelig handicappet nå.

Men så merka jeg godt at pappa syns vi var i veien, og at han ønsket jeg hadde vært i såpass form at jeg kunne ha hatt henne selv. (pappa er hjemmeværende så er han som måtte ha hjelpt meg mye).

Så da bestemte jeg meg for å ta med meg dattra mi å dra hjem til der kjæresten og jeg bor. Mamma kjørte oss hit, og hjalp meg med legging osv. Veldig snillt:) Hun har akkurat hatt oppkastsyke, samme som begge brødrene og søstra mi også akkurat har hatt.

Så når jeg og kjæresten min skulle legge oss, spydde jammen ikke hun også. Utover hele seg, senga, golvet osv. Hadde lyst å bare grine!

Jeg som i tillegg hadde så vondt at jeg nesten var småkvalm selv.

Vi tørket av henne og skiftet på senga, la hun ned og hun kastet opp igjen!

Ble så oppgitt og lei meg:/ Vi sto opp å holdt henne våken inne på stua en stund for å se om hun vart bedre, og jeg tok en paralgin forte! (trengte den sårt!)

Etter mye makking klarte vi å legge henne, så vi fikk legge oss selv. Jammen deilig og bare sove etter så mye styr!

Så nå har jeg henne alene da.. hun driver å makker rundt her, mens jeg ligger på sofaen:p

Litt tungt da, skulle ønske jeg bare kunne ligge å ta det heeeelt med ro.

Forma idag er egentlig ikke så veldig mye bedre. Har veldig vondt i stingene idag også. Føler bh'en trykker så hardt på de? Denne sportsbh'en jeg har på meg nå er forresten 75B, vil det si jeg ender på en B eller? Har vært en 75A før.. Eller, såvidt en A kan vell vell si!

Håpet mitt var en okey C, men om jeg hadde hatt større enn jeg har nå hadde det ikke passa i det hele tatt på meg. Er veldig fornøyd fortsatt med størrelsen:)

Ah, gleder meg til jeg kan gjøre ting helt normalt igjen. Dusje, kjøre bil, ha sex uten å være redd for å få vondt:p), bære lillejenta mi osv..

Jaja, håper det står bra til med dere andre jenter!!

Klem fra meg:)

Skrevet

Da var det vel overstått!! Utrolig deilig!! Akkurat kommet hjem. Var nesten ikke noe nervøs, og alle folkene var veldig koselige og passet godt på! Alt gikk veldig fort, og enklere sagt enn gjort for de som har vært i ilden nå, men dette var faktisk ikke noe å grue seg til! Har aldri sovet så godt jeg som jeg gjorde på operasjonsbordet! :) hehe

Resultatet ser også veldig bra ut..(måtte jo sniktitte når jeg kom hjem såklart) Veldig hoven da, men når hevelsen går ned tror jeg det blir en veldig bra størrelse for meg. Fikk 300 i hvert bryst. Tok over muskel, men er fryktelig støl og stiv!! Blir nok noen smertestillende utover ja. Gleder meg til jeg ikke har vondt og kan strutte rundt;) hehe For min kjære da såklart. Jeg er så happy!!!! :)

Skrevet

Uff da, Yasmiin :klem: Når jeg hører deg som har syke barn å passe på, så må jeg innrømme at jeg ikke føler jeg har noe å klage over selv. Så tøff du er! Jeg tror aldri jeg hadde klart det du har gjort i natt. Heldigvis får man noen uante krefter når man virkelig .

Håper virkelig at det går bedre med deg fremover! Hvis sportsbh'en du har på nå presser på operasjonssårene, så kjøp en med større omkrets! Det gjorde jeg, og hjalp utrolig. Nå slipper jeg i hvert fall og plages av at det gjør vondt under brystet. Det gjør vondt nok med muskelen som strammer seg over brystet!

---------

Selv er jeg ganske overrasket over formen min i dag! Har hatt to fine dager med gradvis bedring av formen. I natt våknet jeg jammenmeg av skikkelig smerter i brystet. Åååå så sint jeg ble! I dag er det jo en uke siden operasjonen. Skal jeg ikke kunne leve som normalt nå da?

Av en eller annen grunn er det fremdeles det høyre brystet som står for smertene. Det er akkurat som om muskelen nekter å gi slipp, og strammer og strammer. I natt var jeg nesten redd for at implantatet kom til å sprekke av den harde strammingen, hehe.

Allikevel klarer jeg å røre mer på meg nå. Så nå skal jeg endelig forsøke å ta meg en dusj. Ekkelt å tenke på at jeg ikke har klart det før nå, hehe. Håper det går bra!

Så ja, Frk. Johansen, jeg håper virkelig at du kommer deg fortere enn det jeg har gjort! Har en følelse av at dere som har født barn har en litt høyere smerteterskel, så vi får håpe det ordner seg for deg :)

Lurer fælt på hvordan det går med Julie3 og Zahiel :sjenert:

Skrevet (endret)

Oi, du kom visst inn før meg der Julie3.

Gratulerer så mye med nye pupper!!!!!

Godt å høre at det går så bra med deg :) :)

Endret av Bianca
Skrevet
Oi, du kom visst inn før meg der Julie3.

Gratulerer så mye med nye pupper!!!!!

Godt å høre at det går så bra med deg :) :)

Takktakk snuppa! Håper formen din blir bedre! Har ganske vondt nå, men jeg overlever. Men merker de er der liksom!:) Og de ser rimelig sprengte ut, så jeg gleder meg til smertene begynner å gi seg og hevelsen går ned. Kan tåle at de blir litt mindre. Nå ser de helt overstappet ut stakkars:) Og i tillegg har jeg på en støtte bh (en type amme/støttebh) i str 75A! (!!!) Så ting er trykket bra på plass kan man si:) For han regnet med jeg vil ende på en C, selvom han ikke ville si nøyaktig bh str for det varierer jo så mangt etter som hvor man kjøper osv. Men sånn ca iallefall.

Skrevet

Mye som skjer her nå!

Vondt å høre om natta du Yasmiin, håper virkelig du får en bedre dag i dag :) Virker nesten umenneskelig å skulle ta vare på et barn midt oppi det her, virkelig tøfft gjort av deg :) Hvor mye la de inn i hver Yasmiin?

Så håper jeg at Bianca også får det bedre snart.. Skjønner at du begynner å gå lei og vil bli kvitt smertene. Visste ikke at det skulle gjøre vondt så lenge. Fikk du nok smertestillende med legene til en hel uke? Og måtte noen av dere ta antibiotika etterpå, eller er det vanlig prosedyre?

Heldig som ikke er nervøs luresnuppa, jeg har en litt urolig følelse i magen.. Men har prøvd å slappe av etter beste evne, og gjort alt klart her. Funnet frem masse komfortabelt tøy, hatt rent på senga, vaska litt og slike ting.. Skal på butikken senere i dag for å fylle kjøleskapet med mat til neste uke :) Noen som har gode tips om hva jeg burde kjøpe?

Og gratulere Julie3, endelig overstått. Flott å høre at det går så bra med deg!!:D

Skrevet

Puh, mye som har skjedd her ja :) Må gratulere deg med vel overstått operasjon Julie3. Fikk visst ikke tid til å ønske deg lykke til før du var ferdig hehe. Så bra at du er fornøyd og at det har gått så bra :)

Sportsbh med størrelse 75A? Det hørtes jammen trangt ut, men som du sier så skal den vel sitte skikkelig :)

Kjære Yasmiin Må bare si at du er skikkelig flink. Skal ikke klage så mye når jeg en gang opereres for jeg har ikke barn å ta meg av, blir vel gjerne jeg som er barnet hehe (stakkars samboeren min)

Håper inderlig at du får en bedre natt inatt, slik at du får hvilt ut litt :) Og så håper jeg kjæresten din passer godt på dere.

Angående sportsbhen så tenker jeg at man får en som er hakket mindre enn størrelsen på puppene for at den skal sitte skikkelig. Jeg vil tro du ender opp med 75C siden du har en 75B sportsbh på :)

Føler veldig med deg også Bianca Ikke noe greit når man forventer å være i nærmest normal tilstand etter ei uke. Får satse på at det skjer noe over natta så du blir plutselig bedre.

Håper du klarte å ta deg en deilig og avslappende dusj :) Kanskje det hjelper litt på :)

Så spennende at det er imorgen det skjer for deg Zahiel :) Morsomt at det er så mange på en gang som skal i ilden. Tro om det blir full stopp fram til min store dag hehe :)

Ønsker deg lykke til ihvertfall.

Vet ikke helt hva man burde kjøpe inn. Jeg blir nok å kjøpe masse godt så jeg kan trøste meg hehe... Blir i alle fall noe som går raskt å lage, feks rett i koppen kakao, supper, nudler og slike småting, en del godteri (kommer til å legge på meg ja). Bare kjøp det du føler at du kommer til å trenge :)

Skrevet (endret)

Dette synes jeg var litt sjofelt gjort av din far Yasmiin, men håper du klarer deg greit! Og hvordan går det med deg nå Bianca, begynner du å komme til hektene? Om en uke skal jeg selv i ilden, min mor som ikke vet noen ting ringte i går og lurte på om jeg hadde noen dager fri i høstferien for hun fikk besøk av sin søster med barn så da lurte hun på om vi ikke kunne funnet på noe alle sammen. Og jeg svarte ææææ, øøøø, jeg skal på kurs tirsdag og onsdag og blir sent hjemme så samboer må hente og levere barna på sfo. Ja men på fredag kan du vel ta deg fri så vi kan dra på badet eller noe bowling eller noe med de?? Ja det går sikkert bra sa jeg og følte meg som en dritt, jeg skal vel for pokker ligge helt stille på sofaen hele den uka. Spørs om jeg ikke pådrar meg noe "omganssyke" på dette "kurset". Sukk, det er ikke enkelt. Og hun har jo rett, jeg pleier å ha et par dager fri i høstferien. Liker ikke å lyve for min mor :sur:

Endret av Frk Johansen
Skrevet (endret)
Vet ikke helt hva man burde kjøpe inn. Jeg blir nok å kjøpe masse godt så jeg kan trøste meg hehe... Blir i alle fall noe som går raskt å lage, feks rett i koppen kakao, supper, nudler og slike småting, en del godteri (kommer til å legge på meg ja). Bare kjøp det du føler at du kommer til å trenge :)

He he, jeg har IKKE kjøpt godteri, ei heller kommer jeg til å spise uka før op, er redd jeg skal legge på meg for mye da. Jeg løper endel og ser virkelig ikke frem til å ha en måneds trenigsfri, vet ikke sist jeg hadde det.

Her kommer det til å gå i grove knekkebrød, magerost, frukt, grønnsaker, kakao, og supper. Snacks blir nøtteblandinger med rosiner og mandler og gresskarkjerner. Men det viktigste er at man slapper helt av tror jeg. Lever som en dronning og kommanderer alle i huset til å gjøre som du behager så man unngår ripping. Jeg har i alle fall planer om å ta det HELT med ro den første uka. Og får jeg det som Bianca er det visst ikke noe problem, dessverre... :tristbla:

Endret av Frk Johansen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...