Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bianca: Er ganske rask nå ja, men har tenkt på dette i 6 år nå så det begynner å bli på tide :) Ville gjøre meg ferdig med studiene først, og bli litt eldre så jeg visste at det var dette jeg ville. Er nå 23, så føler det er en passende alder :)

Sendte de første konsultasjonsbildene for 2 uker siden, men det gikk ikke i orden med telefonsamtale før i går. Og da gikk det plutselig veldig fort! Så Schistad sa jeg skulle få komme inn tirsdag :):) Ei jente som vart glad og gira da ja :D Hadde på forhånd ordnet med fri fra jobben, for hadde fått forespeilet for 2 uker siden at det kunne skje i uke 39. Så jeg er veldig klar for det her! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Julie3: Du skal dagen før meg du da :) Kan tenke meg du er spennt!! Jeg er i helspenn her, sitter og leser om pupper og forskjellige operasjonsting dagen lang.. Selv om jeg har lest alt 1000 ganger før.. Er nok nervene!

Skrevet

Det var visst på det 3 døgnet at smertene virkelig skulle gjøre sitt inntog hos meg. I hele dag har det føltes ut som at den ene muskelen skulle revne når jeg rører på den. Auuu...

I morges våknet jeg av at bh'en strammet så fælt at jeg ikke maktet mer. Måtte bare stå opp og ta av hempene på bh'en. Er så hoven at det buler ut på sidene. Fikk streng beskjed av venninnen min om å ta på bh'en igjen senere, så jeg gjorde det, men ikke helt medvillig.

Ringte til slutt klinikken, og fikk beskjed om at jeg nok trengte en større omkrets på bh'en. Så da tok jeg med meg den ekstra bh'en som jeg kjøpte på klinikken (Triumph Triaction), og byttet den på Cubus. Det gikk heldigvis helt fint :)

Så nå sitter jeg her med en bh i 80B som strammer som bare det. Vanligvis er jeg en 70 i omkrets. Da kan dere bare tenke dere hvor hoven jeg er!

Lurer på hvordan det går med Yasmiin? Du har vel kommet deg til Oslo nå du? :) Håper flyreisen gikk bra!

Zahiel: gratulerer med at beslutningen endelig er tatt! Tenk så herlig at du endelig skal bli ferdig med dette! Det er jo en bonus i seg selv :)

Skrevet
Julie3: Du skal dagen før meg du da :) Kan tenke meg du er spennt!! Jeg er i helspenn her, sitter og leser om pupper og forskjellige operasjonsting dagen lang.. Selv om jeg har lest alt 1000 ganger før.. Er nok nervene!

Du skal 23? Moro! :) Ja gleder meg for øyeblikket, men ting har gått så fort unna, så det hele er liksom ikke helt virkelig ennå. Kommer sikkert til å være pissnervøs på mandag! Håper jeg holder meg like rolig som Bianca;) Er veldig glad for at jeg skal 07.30 da, for da har jeg ikke så lang tid å gå nervøs rundt på. Da er det bare ut av sengen, dusje og rett til klinikken. Uææwæææ:) Skummelt, men allikevel så moro! Hehe:) Du visste ikke hvor mye du skulle ta? Eller over eller under?

Skrevet

Har du virkelig hovnet opp 10 cm rundt brystet Bianca??? Da må jeg kanskje se og få kjøpt meg en bh i 80 jeg da for jeg er en 75 til vanlig. Kjempemoro å lese om alle som skal i ilden de neste ukene, og veldig hyggelig å lese om deg Bianca dag for dag. Føler jeg har fulgt med deg en periode nå og heldigvis nærmer det seg for meg også!

Skrevet (endret)
Nå har vi bestemt at vi skal prøve å få fly torsdagskvelden, slik det blir 1 natt til på hotell. Da har jeg hele morgen på meg til å ordne ting, før jeg skal avgårde til klinikken:)

Lykke til i morra, Yasmiin!!! Skal tenke masse på deg! Gleder meg til å følge deg i helingsprosessen etterpå. :klemmer:

Uff, høres ikke ut som du har hatt det noe godt i dag, Bianca... :troest: Husk å ta det med ro. Du er fortsatt nyoperert, vet du. Har lest om flere som har begynt å gjøre en del ting tidlig, for så å få svi for det etterpå. Legg deg på sofaen, du! Med GOD samvittighet!!!

:velkommen: til oss, Zahiel! Blir spennende å følge deg også! Snart er det din og Julie3 sin tur! Og så er vel frk.Johansen nestemann ut - før det endelig er min og Suzzy sin tur!!! :hoppe:

Dette er spennende, jenter!

Endret av luresnuppa
Skrevet

Åh gud som jeg gruer meg, begynner å bli liten tid igjen nå, snart bare to uker, og etter det, 1 uke! Har egentlig virka helt fjernt, siden dette har vært noe jeg har tenkt på i flere år. Kjørte forbi klinikken på Søndag litt sent på kvelden, vi kunne se rett inn på oprasjonsrommet fra veien, ble litt småskremt og tenkte at jeg må være helt dum som frivillig skal legge meg frisk ned på det oprasjonsbordet.

men igjen, så tenker jeg at det er over 100 000 norske kvinner som har gjort dette før meg, så det kan vel ikke være så ille?

Skrevet
Har du virkelig hovnet opp 10 cm rundt brystet Bianca???

Ja det er merkelig! Men det må nok være en blanding mellom at jeg har hovnet opp ganske så mye + at jeg er så ekstremt følsom i huden og i operasjonssårene. Vanligvis har jeg jo ikke noe problem med å bruke stramme bh'er, mens nå gjør det vondt uansett hva jeg har rundt brystet. Så ja, det er nok en idé å gå opp noen størrelser ;)

Uff, høres ikke ut som du har hatt det noe godt i dag, Bianca... :troest: Husk å ta det med ro. Du er fortsatt nyoperert, vet du. Har lest om flere som har begynt å gjøre en del ting tidlig, for så å få svi for det etterpå. Legg deg på sofaen, du! Med GOD samvittighet!!!

Takk for trøst :) Prøver å ta det helt med ro ja! Har vel egentlig ikke gjort så mye siden operasjonen, annet enn å komme meg opp av senga selv, kle på meg selv +++. Får ikke lov til å gjøre noe mer komplisert enn det av venninnen min som passer godt på ;)

Problemet er bare at det gjør vondt å ligge på sofaen, vondt å stå opp, vondt å sitte. Har prøvd å vandre litt rundt, det hjelper faktisk. Så håper på en bedre dag i morgen :)

Lykke til i morgen Yasmiin!!!!!!!!!

Skrevet

Lykke til i dag Yasmiin :) Håper alt går strålende.

Skrevet

Gratulerer Bianca!! :sexy:

Håper det går bra med deg og at du fortsatt oppdaterer oss på hvordan du har det :)

Jeg pleide å gå en rolig liiiiten tur på kveldstid, bare noen hundre meter. Blir jo så stiv og støl av å ligge i ro hele tiden, fikk så vondt i korsryggen.. Deilig med frisk luft når man bare sløver hele dagen :)

Skrevet
Takk for trøst :) Prøver å ta det helt med ro ja! Har vel egentlig ikke gjort så mye siden operasjonen, annet enn å komme meg opp av senga selv, kle på meg selv +++. Får ikke lov til å gjøre noe mer komplisert enn det av venninnen min som passer godt på ;)

Problemet er bare at det gjør vondt å ligge på sofaen, vondt å stå opp, vondt å sitte. Har prøvd å vandre litt rundt, det hjelper faktisk. Så håper på en bedre dag i morgen :)

For en snill venninne du har! Hun fortjener disse blomstene :roser:

Det er godt å ha noen som kan være litt gode med en stakkar som må lide for skjønnheten :fnise: Håper dagen i dag er bedre for deg, og at du kommer deg fort til hektene. Hvordan er det med deg og jobb, forresten? Eller er du student? Klarer visst ikke helt å følge med... Har du lenge fri etter operasjonen?

Fortsatt god bedring.

Lurer på hvordan Rebekah har det nå?

Ikke lenge igjen for Julie, Zahiel og Frk Johansen nå...

Klem

Skrevet

Julie3

Siden jeg tok konsultasjonen over telefon har han bare sett brystene mine på bilde, og det blir vanskelig å fastslå hvor mye man skal legge inn.. Men håper såklart at han klarer å lage en fin C på meg da ;) Blir mest sannsynlig under muskelen sa han... Synes det er litt skummelt da, siden det blir vondere.. Men må man så må man, vil jo ha finest mulig resultat :) Hvor mye skal du ta? Skal du også til fornebu ja?:)

Skrevet
Julie3

Siden jeg tok konsultasjonen over telefon har han bare sett brystene mine på bilde, og det blir vanskelig å fastslå hvor mye man skal legge inn.. Men håper såklart at han klarer å lage en fin C på meg da ;) Blir mest sannsynlig under muskelen sa han... Synes det er litt skummelt da, siden det blir vondere.. Men må man så må man, vil jo ha finest mulig resultat :) Hvor mye skal du ta? Skal du også til fornebu ja?:)

Åja! Blir spennende å høre hva han har å si da. Jeg skal på Colosseumklinikken jeg! Skal ta over muskel (veldig lettet for det) og han anbefalte meg å ta 300-350, men for min del blir det max 300 tror jeg. Skal prøve litt størrelser igjen på operasjonsdagen! Skal ha moderat rund profil.

Skrevet

Hei jenter!!!:)

Nå er jeg ENDELIG ferdi med dette her!:) Er så utrooooolig letta at dere aner ikke!! Takk for lykkeønskninger forresten, kjekt å lese:)

Ligger nå på hotellet å slapper av. Har litt vondt, men trodde det skulle være MYE verre! Kjæresten stakk akkurat på konsert, så blir alene ikveld. Men det går fint jeg blir liggende i senga hele tiden uannsett:)

Kom til klinikken klokken kvart på 11 ca ( var ganske tidlig, skulle egentlig ikke være der før kvart på tolv:p Men heller for tidlig enn for seint. Kjæresten ble med å venta litt sammen med meg, før han dro. Hadde time halv 1, og fikk komme inn 10 på halv. Vi prata litt sammen ang størrelse, ble tegna på og sendt inn til operasjonssalen! Var veeeeeeldig nervøs. Han som skulle operere kom å snakka med meg å sa at jeg hadde ingenting å være redd for og at de skulle ta godt vare på meg.

La meg ned på "benken" og jeg frøs veldig. hun vasket meg med sprit og før jeg visste ordet av det var jeg super trøtt å sovna!:)

Snakka litt med hun dama, hun er nesten fra samme plass som meg:) Kjekt!

Når jeg våkna opp lå jeg inne på et rom for meg selv. Var veldig trøtt men super nyskjerrig på hvor mye de hadde lagt inn, så jeg tittet litt på papirene.

Klarte ikke lese noen ting, og plutselig kom det inn ei dame og sa jeg måtte sove litt til. Med glede tenkte jeg;p

Våkna opp igjen av at de kom inn å sa, ringte du? jeg: Nei???

Hadde visst dratt i snora uten å vite det selv:P *flau*

Etter en stund våkna jeg å følte meg i veldig god form. Han som opererte kom å sa at de hadde lagt inn 325. Da ble jeg veldig glad! Var veldig omtåket enda, å sa, tusen takk for att du forbedrer livskvaliteten min!!!! hehehe:P

Off, håper de er vant til slikt:)

Fikk kjeks og vann før jeg tok på meg klærne mine og ble geleidet ut til taxien.

Når vi kom frem til hotellet skulle jeg betale å det ble 152 kr så fikk igjen litt mynter å jeg bare, ååh tusen takk, hade bra! sjåføren bare, nei vent litt du skal få lappene dine! (hadde betalt med en 500 lapp:p )

Var visst litt i tåkeland ennå!

Nå ligger jeg her i senga å slapper helt av. Litt deilig da:)

Sorry for mye detaljer, men liker å lese sånnt selv så tenkte det ikke gjør noe;)

Trodde jeg skulle bli kjempekvalm av narkosen, siden jeg faktisk kastet opp av de tablettene jeg tok igår kveld, men er såååååå letta!!

Dette kunne jeg glatt gjort igjen:))

Stor klem fra meg

Skrevet

Åhhh, gratulerer så mye med vel overstått operasjon :D Så flott at du er fornøyd med antall cc legen la inn. Håper det går bra med deg på hotellet alene :)

Kjeder du deg, så er det bare å skrive inn på forumet her. Jeg blir aldri lei av å lese om folks operasjoner og hvordan det har gått og hvordan det går.

Mange klemmer :klemmer:

Skrevet

Gratulere Yasmiin :):)

Så deilig å få det overstått da! Kan tenke meg du er lettet... :) Og 325, det var vel akkurat passe det :) Tror nok de sykepleierene er ganske vant til at folk sier mye rart og surrer litt etter narkose forresten.. Så det skal du ikke tenke på, hehe ;)

Håper alt går bra med deg videre og at vi får høre :) Klem!

Skrevet
Hei jenter!!!:)

Nå er jeg ENDELIG ferdi med dette her!:) Er så utrooooolig letta at dere aner ikke!! Takk for lykkeønskninger forresten, kjekt å lese:)

Gratulerer så mye, Yasmiin!!! Flott å lese at alt har gått bra med deg. Håper dagene fremover går like greit. God bedring!

Klem

Skrevet

Gratulerer med vel overstått Yasmiin!!!!! Så herlig å høre at alt går bra med deg :) Håper du blir tatt godt vare på i dagene fremover! Husk å ta det helt med ro selv om det føles ut som at du klarer å gjøre alt selv, og det er overraskende lite vondt ;)

---------------------

Tenkte at jeg skulle skrive en ordentlig oppdatering, men jeg har så mye smerter om dagen at jeg kjenner at jeg må utsette det litt. Jeg er visst motsatt av alle andre, og har blitt verre og verre for hver dag som går. I går, 4 dager etter op, var det helt ubeskrivelig vondt, så håper på bedre tider nå.

Det er muskelen på den ene siden som smerter så enormt. De kan være fordi de har vært borti en nerve på den høyre siden, sa de da vi ringte i går kveld. Vi ringte nemlig vakttelefonen da smertene var så store at jeg ble helt nummen på hele høyresiden av overkroppen, og jeg ble ikke bedre av paralgin forte en gang.. Følte oss litt masete (kl 11 på en fredagskveld), men gud så deilig å bli beroliget.

Ønsker alle en flott dag :)

Skrevet

Hei!:)

Idag har jeg ganske vondt for å si det sånn! klarer ikke å gjøre noen ting selv, har sånne forferdelige smerter. Men heldigvis ikke kvalm eller noe da:)

Har tatt av bandasjen og støttebhen for å kjike litt idag, å det ser bra ut selv om de er veldig hoven nå! Gleder meg til alt slutter å gjøre vondt!:)

Skrevet

Uff, det er ikke noe gøy å ha det vondt nei!! Er selv ganske så handikappet om dagen, så skjønner godt hvordan du har det!

Trøst deg med at du sikkert blir fortere ferdig med smertene enn det jeg har gjort, jeg fikk dem jo ikke før etter flere dager.

Fint at du er fornøyd med resultatet i hvert fall! Skal du på kontroll på mandag eller?

Jeg er også veldig fornøyd med resultatet. Er jo fantastisk at vi allerede nå kan se at resultatet blir bra, selv om vi har tatt under muskel :)

Nå kan vi bare glede oss til det smertene avtar, Yasmiin :) Heldigvis går en uke ganske så fort :)

Lykke til i dagene fremover, Yasmiin! Det kommer nok til å være en del smerter, men håper du kommer din kjære er en god hjelpende hånd :) Og heldigvis har du smertestillende ;)

Bare skriv en PM hvis du lurer på noe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...