luresnuppa Skrevet 15. september 2008 #5861 Skrevet 15. september 2008 GRATULERER MED DINE NYE VIDUNDERE; BIANCA! Så fint at du foreløpig er i god form! Dagen i morgen blir nok noe tøffere, men det er du jo forberedt på. Nå får du bare slappe av og kose deg i kveld med venninna di. Så snill hun er! Ønsker deg en god natts søvn. Stor klem
luresnuppa Skrevet 15. september 2008 #5862 Skrevet 15. september 2008 Hvordan ligger du an igjen Luresnuppa? Er du ferdig? Hadde ikke du også barn? Hva har du sagt til de?? Jeg er ikke ferdig ennå, Frk. Johansen. Har du falt ut av tellinga??? Jeg skal opereres samme dag som suzzy - 6. oktober. Bare 3 uker igjen i dag Har ikke sagt noe til barna mine, og tror heller ikke jeg kommer til å si noe. Får bare holde de tildekt til arrene er pene... Hva gjør du? Bare 15 dager igjen for deg! Spennende!!! Klem
rebekah Skrevet 15. september 2008 #5863 Skrevet 15. september 2008 Gratulerer Bianca!!! tenk at nå har du gjort det!! så herlig! og takk for et kjempegodt og informativt innlegg. Det er det gøyeste jeg vet å kikke innom her og lese om andre som er ferdigopperert sine historier=)=) gleder meg til å høre videre! =) ...og spesielt gøy er det jo at du ble opperert av schistad - for det skal jeg også! ...luresnuppa, hvordan er det med henne da?? *spendt*
rebekah Skrevet 15. september 2008 #5864 Skrevet 15. september 2008 åja, he he... 6oktober. I`ll remember! detter helt ut av tellinga med alt som skjer her inne.. hvem ER nestemann ut da??
Bianca Skrevet 15. september 2008 #5865 Skrevet 15. september 2008 Tusen takk for gratulasjoner jenter Ja det kommer nok til å bli litt tøffere i morgen, luresnuppa. Og at jeg skal ha en 3 timers kjøretur etter etterkontroll klokken 2 er ikke særlig fristende, Så dere skal ikke se bort i fra at jeg kommer med noen klageord her i morgen. Men det er jo en del av prosessen, så det er kanskje ikke så dumt å forberede dere (i hvert fall dere som også skal ta under muskel). Så koselig at du synes innlegget mitt var informativt, rebekah! Var litt redd for at det ble for mye for noen, men selv synes jeg jo at de detaljerte beskrivelsene er de jeg får mest utbytte av. Husker ikke hvem som var førstemann ut nå jeg.. Må innrømme at jeg trodde det var deg Men det var kanskje en annen som skulle opereres nå på fredag, altså den 19.? Beklager i så fall så mye for at jeg er så surrete!
Rødtoppen86 Skrevet 16. september 2008 #5866 Skrevet 16. september 2008 Gratulerer så mye med vel overstått operasjon Kjempefint innlegg, alldeles ikke for langt. Ekstra morsomt å lese siden du har operert på Fornebuklinikken. Godt å vite at de er snille der hehe. Håper du får en fin dag idag også. Du får prøve å sove under kjøreturen hehe
Fillippa Skrevet 16. september 2008 #5867 Skrevet 16. september 2008 Tusen takk for gratulasjoner jenter Ja det kommer nok til å bli litt tøffere i morgen, luresnuppa. Og at jeg skal ha en 3 timers kjøretur etter etterkontroll klokken 2 er ikke særlig fristende, Så dere skal ikke se bort i fra at jeg kommer med noen klageord her i morgen. Men det er jo en del av prosessen, så det er kanskje ikke så dumt å forberede dere (i hvert fall dere som også skal ta under muskel). Så koselig at du synes innlegget mitt var informativt, rebekah! Var litt redd for at det ble for mye for noen, men selv synes jeg jo at de detaljerte beskrivelsene er de jeg får mest utbytte av. Husker ikke hvem som var førstemann ut nå jeg.. Må innrømme at jeg trodde det var deg Men det var kanskje en annen som skulle opereres nå på fredag, altså den 19.? Beklager i så fall så mye for at jeg er så surrete! GRATULERER SÅ MYE MED TO NYE FORDELER BIANCA!!!!!! Håper alt fortsatt står bra til med deg og at dagen i dag går lekende lett:)
Frk Johansen Skrevet 16. september 2008 #5868 Skrevet 16. september 2008 Har vært så spent på å høre fra deg Bianca, men jobbet sent i går og orket ikke åpne pc'en når jeg kom hjem, desto mer hyggelig å starte dagen med kaffe og "dagbok"lesing fra deg. Luresnuppa; jeg sier nok heller ikke noe til barma, jeg får heller bare si at mamma har rispet seg eller noe om de stiller spørsmål til tape og arr siden. Er jeg nestemann ut kanskje?? Den 30. sep? Om to uker ligger jeg på operasjonsbordet nå....
suzzy Skrevet 16. september 2008 #5869 Skrevet 16. september 2008 Så utrolig artig å lese at alt gikk bra med deg Bianca! Må si jeg er litt misunnelig på at du er slik flott venninne som hjelper deg gjennom alt det her:) Veit du hvilke proteser du fikk? Må innrømme at jeg var litt ekstra spent i går kl 12 da jeg viste du skulle i ilden. Så bra at du ikke var nervøs da, hadde håpet at jeg var like heldig, men jeg er allrede nervøs nå liksom... Hadde du narkose? Du får ha god bedring i hvert fal, du er heldig som er ferdig med oprasjonen
luresnuppa Skrevet 16. september 2008 #5870 Skrevet 16. september 2008 Tusen takk for gratulasjoner jenter God morgen, Bianca! Håper du har sovet godt, og at dagen i dag ikke blir så aller værst. Sitter her og er skikkelig misunnelig på deg som er ferdig... Må bare spørre om du synes det var ok med bare lokalbedøvelse og sovemedisin? Gruer meg litt for det, men det er jo deilig å slippe narkose, for den blir jeg kvalm av etterpå. Blir spennende med kontroll i dag! God tur hjem igjen! Klem
Bianca Skrevet 16. september 2008 #5871 Skrevet 16. september 2008 Tusen takk Rødtoppen86, Filippa, Frk Johansen, Suzzy og Luresnuppa De er veldig snille på Fornebuklinikken ja, Rødtoppen86! De skal få masse lovord av meg i dag tenkte jeg, så blir de ekstra motiverte til å fortsette den utrolig gode praksisen. Fint at du og Frk Johansen likte innlegget mitt Og ja, alt går faktisk i nærheten av lekende lett Filippa! Utrolig men sant Jeg skjønner at du er nervøs suzzy. Du skulle bare sett hvor nervøs jeg var i ukene før operasjonen. Da det var mellom to og én uke igjen var det aller verst. Jeg var fullstendig nervevrak og trodde jeg hadde blitt splitter pine gæren som ville risikere å ødelegge en kropp jeg egentlig likte. Da dagen nærmet seg holdt jeg meg så opptatt at jeg ikke fikk tid til å tenke på det! Var på besøk i barndomshjemmet i helgen blant annet. Og da dagen kom så var det så fjernt at det skulle skje, og det var ingen vei tilbake, så da var det mye lettere. Jeg kan enda ikke forstå hvordan jeg klarte å være så rolig. Jeg har jo stresset med dette i mange år! Men et eller annet skjedde med meg igår. Harmonien datt over meg rett og slett. Ren lettelse tror jeg.. Dere lurer på bedøvelsen, luresnuppa og suzzy.. Alt jeg vet er at det står at det blir gitt en lett narkose, på nettsidene til Fornebuklinikken. Jeg fikk jo bare en sprøyte i armen, merket ingenting, sov som en engel og kan ikke huske at jeg sovnet en gang. Husker bare at jeg lå komfortabelt på operasjonsbordet før medisinen fungerte. Men på en eller annen måte har jeg gått fra operasjonsstua til sykestua etter operasjonen. Og hvordan DET foregikk har jeg tenkt å spørre om på kontrollen idag, for det husker jeg ingenting av, haha! Og jeg fikk operert inn Euro Silicone, 280 i venstre og 260 i høyre. Runde implantater, moderat profil, halvfaste med ru overflate og under muskel. Og puppene er IKKE store selv om jeg bare er 65/70 rundt brystet, 51 kg tung og 160 cm høy. Jeg ville nemlig ikke ha særlig store, det var jeg veldig streng på ------ Og litt nyttig informasjon jenter: jeg har vært VELDIG streng med å spise godt før medisinbruk (særlig den sterkeste medisinen). Og jeg har ikke vært noe kvalm - noe jeg pleier å bli. Så dette er et veldig godt råd! Selv om dere tar medisinen på natta, så anbefaler jeg å ta det med en brødskive eller to (jeg tok medisiner i natt og spise bare bittelitt på forhånd, og da ble jeg ganske kvalm da jeg stod opp, selv om det bare varte litt). Ellers er jeg kjempe oppegående! Litt vondere i dag, mye mer stramming over brystet. Gjør også litt vondt i noen sekunder etter at jeg har stått opp av senga, og jeg går ganske stivt, hehe. At jeg er i så bra form etter å ha tatt under muskel synes jeg er helt vilt... Hadde ALDRI forventet dette. Kunne nesten ha vært på forelesning jeg... Så: mye ro og mye mat er nok nøkkelen. Bruk armene så lite som mulig, og bare kos dere. Og ha gjerne noen ved deg. For selv om jeg strengt talt hadde klart dette alene, så har jeg kost meg masse med min herlige venninne som har vært her med meg Skal på kontoll nå klokken 14, og reiser da 3 timer med bil hjem til min venninne. Dette skal bli interessant! Skriver oppdatering igjen enten i kveld eller i morgen tidlig Fikk ikke sove i natt av en eller annen grunn, så det er store sjanser for at det blir en tidlig kveld
Frk Johansen Skrevet 16. september 2008 #5872 Skrevet 16. september 2008 Dette er oppløftende og hyggelig lesing Bianca!! Gleder meg som en unge selv nå og håper jeg er i like god form som deg etter operasjonen!
Yasmiin Skrevet 16. september 2008 #5873 Skrevet 16. september 2008 Tusen takk for gratulasjoner jenter Ja det kommer nok til å bli litt tøffere i morgen, luresnuppa. Og at jeg skal ha en 3 timers kjøretur etter etterkontroll klokken 2 er ikke særlig fristende, Så dere skal ikke se bort i fra at jeg kommer med noen klageord her i morgen. Men det er jo en del av prosessen, så det er kanskje ikke så dumt å forberede dere (i hvert fall dere som også skal ta under muskel). Så koselig at du synes innlegget mitt var informativt, rebekah! Var litt redd for at det ble for mye for noen, men selv synes jeg jo at de detaljerte beskrivelsene er de jeg får mest utbytte av. Husker ikke hvem som var førstemann ut nå jeg.. Må innrømme at jeg trodde det var deg Men det var kanskje en annen som skulle opereres nå på fredag, altså den 19.? Beklager i så fall så mye for at jeg er så surrete! Hei Bianca!! Gratulerer så mye med nye pupper! Du er bra heldig:) Snart min tur, jeg som skulle opereres 19 sep! Gleder og gruer meg! Virker ut som ting har gått særdeles perfekt hos deg, å håper det blir samme for meg ( krysse fingrene) Og vet dere hva da? Jeg har blitt forkjøla:S Kjempetett i nesa, vondt i hodet å nyset en del. Perfect timing, right?! Uff, håper det går over til fredag, eller så må jeg nok utsette operasjonen. Man må jo puste gjennom nesa under operasjonen så.. Spent jeg!!!!!)
Yasmiin Skrevet 16. september 2008 #5874 Skrevet 16. september 2008 Hei Bianca!! Gratulerer så mye med nye pupper! Du er bra heldig:) Snart min tur, jeg som skulle opereres 19 sep! Gleder og gruer meg! Virker ut som ting har gått særdeles perfekt hos deg, å håper det blir samme for meg ( krysse fingrene) Og vet dere hva da? Jeg har blitt forkjøla:S Kjempetett i nesa, vondt i hodet å nyset en del. Perfect timing, right?! Uff, håper det går over til fredag, eller så må jeg nok utsette operasjonen. Man må jo puste gjennom nesa under operasjonen så.. Spent jeg!!!!!) NYSER skulle det stå, ikke nyset! Må rette det opp selv, før noen andre gjør det!*kremt*
Julie3 Skrevet 16. september 2008 #5875 Skrevet 16. september 2008 s jeg jo at de detaljerte beskrivelsene er de jeg får mest utbytte av. Husker ikke hvem som var førstemann ut nå jeg.. Må innrømme at jeg trodde det var deg Men det var kanskje en annen som skulle opereres nå på fredag, altså den 19.? Beklager i så fall så mye for at jeg er så surrete! Hei!! Så bra ting har gått fint!! Gratulerer!!! Jeg tror JEG er nestemann ut! *grøss* Jeg skal i ilden nå på mandag! Bare 6 dager igjen! Dette har gått på løpende bånd. Var jo på konsultasjon den 2 sept. Så alt har skjedd/skal skje på bare 20 dager. Men bare 6 dager igjen nå altså..Hjelpe meg! Men deilig å lese at du er fornøyd og at ting har gått bra!! Merker jeg blir mer og mer usikker og nervøs! Men gleder meg veldig samtidig! Du har ikke fortalt noe til famile osv, var det ikke sånn? Tror du de kommer til å se det? Jeg håper ikke det blir merkbart!
Julie3 Skrevet 16. september 2008 #5876 Skrevet 16. september 2008 Ja så nå at Yasmiin skulle i ilden den 19! Da er jeg nest-nestemann:) hehe
Yasmiin Skrevet 16. september 2008 #5877 Skrevet 16. september 2008 Ja så nå at Yasmiin skulle i ilden den 19! Da er jeg nest-nestemann:) hehe Hvor høg/tung er du Julie3 å hvor mye vil du legge inn? Har kansje lest det en plass om du har skrevet det før her i dagboka, men husker veldig dårlig:S:) Er nysgjerrig jeg da se;)
luresnuppa Skrevet 16. september 2008 #5878 Skrevet 16. september 2008 NYSER skulle det stå, ikke nyset! Må rette det opp selv, før noen andre gjør det!*kremt* He, he, veldig bra, Yasmiin!!! Så spennende at det bare er 3 dager igjen å vente for deg, og bare 6 dager igjen til det er din tur, Julie3! Håper dere også gir oss oppdateringer etter operasjonen. Hvor skal dere opereres, og hvor mye skal dere legge inn? Har mistet kontrollen... Så godt å høre at formen din er så bra som du sier, Bianca! Tenk at du er ferdig!!! Var dr. Schistad fornøyd med resultatet i dag? Ønsker deg god tur hjem, og kos deg med venninna di og en god film i kveld. Klemmer til dere alle
Julie3 Skrevet 16. september 2008 #5879 Skrevet 16. september 2008 He, he, veldig bra, Yasmiin!!! Så spennende at det bare er 3 dager igjen å vente for deg, og bare 6 dager igjen til det er din tur, Julie3! Håper dere også gir oss oppdateringer etter operasjonen. Hvor skal dere opereres, og hvor mye skal dere legge inn? Har mistet kontrollen... Så godt å høre at formen din er så bra som du sier, Bianca! Tenk at du er ferdig!!! Var dr. Schistad fornøyd med resultatet i dag? Ønsker deg god tur hjem, og kos deg med venninna di og en god film i kveld. Klemmer til dere alle Skal absolutt gi oppdatering! Skal på colosseumklinikken, til dr.skolleborg. Han ville legge mellom 300-350 rund moderat profil over muskel. Men det blir max 300 fra min side merker jeg!! Skal prøve størrelser igjen på operasjonsdagen. Prøved en 280, i en bh med innlegg, så det ble liksom litt vanskelig å se for seg. Skal ha med en bh uten noe polstring som helst til mandag Så får vi se.
Bianca Skrevet 16. september 2008 #5880 Skrevet 16. september 2008 Hei Bianca!! Gratulerer så mye med nye pupper! Du er bra heldig:) Snart min tur, jeg som skulle opereres 19 sep! Gleder og gruer meg! Virker ut som ting har gått særdeles perfekt hos deg, å håper det blir samme for meg ( krysse fingrene) Og vet dere hva da? Jeg har blitt forkjøla:S Kjempetett i nesa, vondt i hodet å nyset en del. Perfect timing, right?! Uff, håper det går over til fredag, eller så må jeg nok utsette operasjonen. Man må jo puste gjennom nesa under operasjonen så.. Spent jeg!!!!!) Off sorry Yasmiin! Der blandet jeg jammenmeg deg og rebekah. Selvfølgelig var det du som skulle inn på fredag, du er jo nykommeren her Ja nå er det ikke lenge til! To dager imorgen.. Når på dagen skal du inn? Uff, uff, uff, forkjøla er ikke bra! Jeg krysser fingre, tær, bein og armer for at dette skal ordne seg. Å få operasjonen utsatt nå ville jo vært fælt. Håper isåfall du er fleksibel slik at du kan ta første mulige ledige time? Men la oss tenke positivt imens. Dette skal du klare
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå