Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ja jeg bor 7min unna,så det passer veldig bra. Offisiellt har de ikke ledige timer før april neste år, men når man har vært på konsultasjon kommer man på en annen liste. Nei har ikke tatt opp lån jeg heller. Har tenkt på dette i mange år, og bestemte meg nå i år at jeg skulle gjøre det. Hadde litt penger på sparekonto og har spart litt i sommer. Men nå er det helt uvirkelig egentlig! Ting har gått så fort! Fikk raskt konsultasjonstime og enda raskere operasjon! Så nå er jeg midt oppi det plutselig! Føles veldig rart. Er bare litt under 2uker til liksom! Whuuuuææ:) Gruer og gleder meg! Men tror jeg kommer til å være veldig fornøyd med at jeg har gjort det!

Du kommer nok garantert til å bli fornøyd vil jeg tro:) :) og tenk så deilig det blir å få det overstått da! Så kan du glede deg til å sprade rundt i bikini neste sommer:) Jeg bestilte konsultasjon i forrige uke, tror ikke jeg tenkte klart da jeg bestilte, men nok er nok, har tenkt på det i evigheter!! og samboeren har etter det blitt litt for lykkelig nå om dagen.... hehehe;P Ikke ledig før April neste år? oj.... jaja, blir lenger tid for meg å spare på da!:) skal uansett vente til over jul tror jeg, visst jeg ikke vinner i lotto da:)! kor mye skal du ta da? over eller under muskel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ah! Skjønner! Vel det er jo maaange grader av alt, pupper er så utrolig forskjellige fra pers til pers. Men hvis du er usikker, så har du sikkert en litt mildere grad av det, slik som meg :klemmer: I mitt tilfelle anbefalte samtlige kirurger å senke folden 2-3 cm og spalte plass. Og dette har jeg gjort :) Jeg er allerede KJEMPE fornøyd! :rødme: Men mitt råd er vel å vente med å si noe til kirurgen har gitt en egen vurdering. Men som sagt alle de tre jeg var hos sa mer eller mindre det samme.

Jeg har 275cc i hver, over muskel, anatomisk, medium profil. Noe som var ganske nødvendig for å gjenskape naturlig underdel, hvilket jeg manglet ... pga den tuberøse tendensen.. :kjefte:

Jeg misunner meg selv! (ahahah) Neida, men for å være helt ærlig, så har det hele gått veldig fort, (selv om tankene rundt det har vært der for aaalltid) Og jeg er så glad. Kan nesten ikke tro, 1 ukes sjekk idag. INGEN problemer :) Var såå deilig å slippe trykkbandasjen, nå er det bare sportsbh´en igjen.. Som ikke er så fin,eller behagelig.. men! På tross, lite sniktitt så har jeg det største gliset :)

Idag tok jeg trikken/buss og vandret rundt i butikken uten problemer,litt vondt å bære tungt, men sykepleieren sa jeg kan strekke på armen inntil smertegrensa :) Såå glad, endelig tilbake til hverdag imorgen :)

Hvor mye tenker du? GLED DEG! Det er sååå utrolig verdt alt, og det er den herligste følelsen å stå i bar messing og bare se på de, kunstverk ;P

:D

Hehe, nei det har du veldig rett i... sportsbh er vel ikke akkurat den lekreste på jord;) Så fantastisk å høre at det har gått så fint med deg da!! Har tenkt på det dødslenge jeg og, men aldri turt å tatt steget visst du skjønner.... Så veldig glad for at jeg har bestemt meg nå! :) gler meg til å være fin i bikini neste sommer!!:) og ikke rar... hehe;)

Har tenkt en plass mellom 260 og 300, vil IKKE ha mer enn en c!!! Det vil ikke passe meg:) Har ikke tenkt protesetype enda, vet bare at jeg ikke vil ha pupper som står RETT UT og med et mellomrom på 15 cm, hehe:) var det ekstra vondt å spalte syns du?

Klem

Skrevet
Du kommer nok garantert til å bli fornøyd vil jeg tro:) :) og tenk så deilig det blir å få det overstått da! Så kan du glede deg til å sprade rundt i bikini neste sommer:) Jeg bestilte konsultasjon i forrige uke, tror ikke jeg tenkte klart da jeg bestilte, men nok er nok, har tenkt på det i evigheter!! og samboeren har etter det blitt litt for lykkelig nå om dagen.... hehehe;P Ikke ledig før April neste år? oj.... jaja, blir lenger tid for meg å spare på da!:) skal uansett vente til over jul tror jeg, visst jeg ikke vinner i lotto da:)! kor mye skal du ta da? over eller under muskel?

Ja men du får jo time før det nå som du skal på konsultasjon der da, så du trenger ikke vente så lenge:) Da kan du jo helt sikkert få like raskt som meg. Selvom du ikke vil helt ennå. Litt for lykkelig ja! Hehe, høres ikke helt fint ut det..:) Min samboer må være hjemme fra jobb den dagen og passe på:) Er bare han som vet om det, og sånn skal det forhåpentligvis fortsette med, så da er det ingen andre enn han som kan hjelpe til:) Jeg skal ha rund moderat profil over muskel. Vil ikke ha større str enn hva jeg har når jeg har bh med innlegg. Skolleborg anbefalte meg å ta 300-350, noe jeg synes høres veldig mye ut. Prøvde 280 i bh'n, og det så helt greit ut! Men tror nok jeg sier meg fornøyd med 300! Skal prøve litt mer på operasjonsdagen, og også prøve med en annen bh enn den jeg hadde på. Er som sagt en diskret forandring jeg vil ha. Skal liksom ikke være så synlig. Og rund moderat fyller jo mer "omkretsen" av puppene og ikke "utover/høyden". Så da blir det ikke skikkelig struttepupper liksom:)

Skrevet
Ja men du får jo time før det nå som du skal på konsultasjon der da, så du trenger ikke vente så lenge:) Da kan du jo helt sikkert få like raskt som meg. Selvom du ikke vil helt ennå. Litt for lykkelig ja! Hehe, høres ikke helt fint ut det..:) Min samboer må være hjemme fra jobb den dagen og passe på:) Er bare han som vet om det, og sånn skal det forhåpentligvis fortsette med, så da er det ingen andre enn han som kan hjelpe til:) Jeg skal ha rund moderat profil over muskel. Vil ikke ha større str enn hva jeg har når jeg har bh med innlegg. Skolleborg anbefalte meg å ta 300-350, noe jeg synes høres veldig mye ut. Prøvde 280 i bh'n, og det så helt greit ut! Men tror nok jeg sier meg fornøyd med 300! Skal prøve litt mer på operasjonsdagen, og også prøve med en annen bh enn den jeg hadde på. Er som sagt en diskret forandring jeg vil ha. Skal liksom ikke være så synlig. Og rund moderat fyller jo mer "omkretsen" av puppene og ikke "utover/høyden". Så da blir det ikke skikkelig struttepupper liksom:)

Blir det samme her... vil Ikke ha mer enn 300 evt, vil absolutt ikke ha d cup...:) Hadde ikke blitt fint på meg! Vil også ha de protesene som fyller utover i bredden og ikke utover i rommet... hehe;P Skal holde det helt for meg selv jeg og, kun samboer som vet foreløpig ihvertfall:) er jo egentlig ingen andre som har med mine pupper å gjøre uansett;P

Skrevet
Blir det samme her... vil Ikke ha mer enn 300 evt, vil absolutt ikke ha d cup...:) Hadde ikke blitt fint på meg! Vil også ha de protesene som fyller utover i bredden og ikke utover i rommet... hehe;P Skal holde det helt for meg selv jeg og, kun samboer som vet foreløpig ihvertfall:) er jo egentlig ingen andre som har med mine pupper å gjøre uansett;P

Nei jeg vil heller ikke ha D cup. En liten eller mellom C hadde vært greit!:) Utover-pupper vil jeg heller ikke ha. Når skulle du ha konsultasjon igjen?

Nei er absolutt ingen andre som har noe med det å gjøre. Står for det jeg gjør, men dette er noe jeg gjør kun for min del, og kun for at jeg skal føle meg vel med det jeg ser i speilet, og også for å kunne ha muligheten til å ikke bruke bh. Og vil som sagt ikke at man skal kunne se noe vesentlig forskjell (bortsett fra når man er naken,det er litt vanskelig å unngå, men det er jo kun min samboer som får lov til å nyte det synet:) Men nix! Dette blir min sak. Ikke sagt noe til verken venner eller familie.

Skrevet
Nei jeg vil heller ikke ha D cup. En liten eller mellom C hadde vært greit!:) Utover-pupper vil jeg heller ikke ha. Når skulle du ha konsultasjon igjen?

Nei er absolutt ingen andre som har noe med det å gjøre. Står for det jeg gjør, men dette er noe jeg gjør kun for min del, og kun for at jeg skal føle meg vel med det jeg ser i speilet, og også for å kunne ha muligheten til å ikke bruke bh. Og vil som sagt ikke at man skal kunne se noe vesentlig forskjell (bortsett fra når man er naken,det er litt vanskelig å unngå, men det er jo kun min samboer som får lov til å nyte det synet:) Men nix! Dette blir min sak. Ikke sagt noe til verken venner eller familie.

Fullstendig enig!! ikke mine foreldre skal få vite noe engang:) Da blir det bare en moralpreken og det gidder jeg ikke! Skal bli fantastisk deilig å kunne gå uten bh da! i kjoler og sånt, det har alltid vært et stort problem for meg, og selvfølgelig det å føle seg vel i bikini... Gleder meg som en unge!!! Skal til konsultasjon den 19 sep, det blir neste fredag:) :) joho!! men må si at jeg gruer meg til å kle av meg foran han legen altså... hehe.

Skrevet

Da har jeg kjøpt en sånn olje på helsekosten som skal motvirke strekkmerker! Lurer på om det var hvetekimolje den het? Den inneholder i hvert fall masse e-vitaminer, som gir fukt til huden og behandler den mens den strekker seg.

Vet ikke om jeg trenger det - men man kan vel aldri ta nok forhåndsregler ;)

Men jeg ser de er veldig strenge med at man ikke skal bruke/spise e-vitaminer før operasjonen - noen som vet når man kan begynne å bruke det etter operasjonen?

(den kostet forresten under hundrelappen, for de som er interessert)

5 dager igjen nå :sjokk::hoppe:

Skrevet
Fullstendig enig!! ikke mine foreldre skal få vite noe engang:) Da blir det bare en moralpreken og det gidder jeg ikke! Skal bli fantastisk deilig å kunne gå uten bh da! i kjoler og sånt, det har alltid vært et stort problem for meg, og selvfølgelig det å føle seg vel i bikini... Gleder meg som en unge!!! Skal til konsultasjon den 19 sep, det blir neste fredag:) :) joho!! men må si at jeg gruer meg til å kle av meg foran han legen altså... hehe.

Ja blir veldig deilig! 19 ja, bare noen få dager før jeg skal i ilden. Jeg gruet meg også litt til det, men var ikke noe skummelt i det heletatt. Han gikk rett på sak og det føltes ikke noe unaturlig å stå der. Var som å være i en klesbutikk og snakke om en genser liksom:) Og jeg fikk kle på meg fort igjen. Som de andre sa her inne, dette er noe legene gjør hver dag.

Skrevet (endret)
Da har jeg kjøpt en sånn olje på helsekosten som skal motvirke strekkmerker! Lurer på om det var hvetekimolje den het? Den inneholder i hvert fall masse e-vitaminer, som gir fukt til huden og behandler den mens den strekker seg.

Vet ikke om jeg trenger det - men man kan vel aldri ta nok forhåndsregler ;)

Men jeg ser de er veldig strenge med at man ikke skal bruke/spise e-vitaminer før operasjonen - noen som vet når man kan begynne å bruke det etter operasjonen?

(den kostet forresten under hundrelappen, for de som er interessert)

5 dager igjen nå :sjokk::hoppe:

ååh, Okej. Jeg har fått kjøpt meg linfrøolje som jeg drikker en teskje morgen og kveld. Jeg smører samt brystene inn i babyolje morgen og kveld. Fikk tips fra noen gutter som driver med stryrke trening som har en god del erfaring med strekkmerker. De på helsekosten anbefalte meg en babyolje fra Weleda? Men den var litt små dyr. Det kan vel ikke være så altfor stor forskjell?

Endret av suzzy
Skrevet

Hei jenter:) Har følgt med denne dagboken her lenge nå, å lest omtrent alle innlegg! Tenkte da det var på tide å registrere meg selv:)

Er ei jente på 20 som skal ha silikon 19 Sep! Nærmer seg kraftig, å jeg gleder meg masse masse

Skal legge inn 300+ ( er ikke helt sikker ennå),runde innlegg! Håper det blir bra:) Er 169cm å 50kg..

Tror dere det blir bra??

Er så spent!!

Klem, Yasmiin:)

Skrevet

Tenker på deg jeg Bianca, kun en dag igjen og helgen også er du der, din store operasjondag! Skulle ønske det var meg men nå går det jammen fort. Ønsker deg masse lykke til!!! Du får ut og rangle og danse på bordene i helgen for det blir vel noen uker til neste gang :ler:

Skrevet
Hei jenter:) ..., å lest omtrent alle innlegg! Nærmer seg kraftig, å jeg gleder meg masse masse

Jenter! (Det er vel stort sett jenter her inne...) Å er et infinitivsmerke og skal kun brukes foran et verb, litt rettskrivning er vel ikke å forakte???? Det er sikkert noen lærere her som kan fortelle om eventuelle unntak men bruk og dersom du er i tvil og ordet bak ikke er et verb.

Kveldens surmage var visst dette, mensen snart mon tro??

Og ellers; velkommen til oss Yasmiin :)

Skrevet

Bianca: lykke til på mandag!!! Håper dette blir alt du drømmer om...

Jeg reiser på ferie og blir borte et par uker fra søndag - gleder meg til å lese om hvordan det har gått med deg når jeg kommer tilbake!!

:klemmer:

Skrevet
ååh, Okej. Jeg har fått kjøpt meg linfrøolje som jeg drikker en teskje morgen og kveld. Jeg smører samt brystene inn i babyolje morgen og kveld. Fikk tips fra noen gutter som driver med stryrke trening som har en god del erfaring med strekkmerker. De på helsekosten anbefalte meg en babyolje fra Weleda? Men den var litt små dyr. Det kan vel ikke være så altfor stor forskjell?

Jeg gikk inn og spurte etter Weleda, det er en olje som skal motvirke strekkmerker hos gravide. Men da fortalte hun som jobbet der at de hadde en olje som var bra og billigere (for Weleda koster jo rundt 250 kroner), og daglig leder i butikken hadde visst brukt oljen mens hun var gravid uten å få strekkmerker.

Så da kjøpte jeg den i stedet. Lover jo bra når de heller anbefaler en billigere en ;)

Hun sa det var masse e-vitaminer i den jeg kjøpte. Du får passe på at det ikke er det i din da, for da må du i så fall slutte med den i godt tid før operasjonen.

Tenker på deg jeg Bianca, kun en dag igjen og helgen også er du der, din store operasjondag! Skulle ønske det var meg men nå går det jammen fort. Ønsker deg masse lykke til!!! Du får ut og rangle og danse på bordene i helgen for det blir vel noen uker til neste gang :ler:

Så koselig å høre at du tenker på meg :) Tro du meg, det kommer til å gå kjempefort til det er din dag! De siste ukene har rast avgårde, og jeg sitter her og lurer på hvor de ble av. Men gud så deilig å vite at dette snart er over. Jeg begynner å bli passe lei av ventingen og undringen.

Jenter! (Det er vel stort sett jenter her inne...) Å er et infinitivsmerke og skal kun brukes foran et verb, litt rettskrivning er vel ikke å forakte???? Det er sikkert noen lærere her som kan fortelle om eventuelle unntak men bruk og dersom du er i tvil og ordet bak ikke er et verb.

Er saktens enig :)

Bianca: lykke til på mandag!!! Håper dette blir alt du drømmer om...

Jeg reiser på ferie og blir borte et par uker fra søndag - gleder meg til å lese om hvordan det har gått med deg når jeg kommer tilbake!!

:klemmer:

Tusen takk cypress! Åh gud det håper virkelig jeg også..

Tenk at når du kommer tilbake er jeg ferdig med den verste perioden, og godt i gang med hverdagslivet og helingsprosessen :jepp:

Håper du får en herlig ferie!

Skrevet

Eh, jaja beklager så meget om jeg skreiv å istedenfor og siden det irriterte deg sånn! Fint at du orket å bry deg om innholdet i innlegget da, å ikke hang deg opp i småfeil ang måten jeg skreiv på!;)

Skrevet

Eh, jaja beklager så meget om jeg skreiv å istedenfor og siden det irriterte deg sånn! Fint at du orket å bry deg om innholdet i innlegget da, å ikke hang deg opp i småfeil ang måten jeg skreiv på!;)

Skrevet (endret)

Glemte å skrive dette i går: :velkommen: skal du være Yasmiin! :)

Ang. skrivefeilen, så var det nok ment som en bemerkning med et smil og glimt i øyet, mer enn noe annet :)

Du skal jo operere 4 dager etter meg - så spennende :)

Du spør om det blir bra med 300+ og runde innlegg.. vel det er det vel bare kirurgen som kan vite for det er han som har sett deg og vurdert det!

Men jeg regner med at du er ganske så tynn siden du veier litt mindre enn meg og er 8 cm høyere :) (og jeg er tynn/slank) Så kanskje det er en idé å legge under muskel slik at ikke protesekanten synes? Hva ble du enig med kirurgen om?

Hvor skal du operere? Jeg skal på Fornebuklinikken.

Endret av Bianca
Skrevet
Glemte å skrive dette i går: :velkommen: skal du være Yasmiin! :)

Ang. skrivefeilen, så var det nok ment som en bemerkning med et smil og glimt i øyet, mer enn noe annet :)

Du skal jo operere 4 dager etter meg - så spennende :)

Du spør om det blir bra med 300+ og runde innlegg.. vel det er det vel bare kirurgen som kan vite for det er han som har sett deg og vurdert det!

Men jeg regner med at du er ganske så tynn siden du veier litt mindre enn meg og er 8 cm høyere :) (og jeg er tynn/slank) Så kanskje det er en idé å legge under muskel slik at ikke protesekanten synes? Hva ble du enig med kirurgen om?

Hvor skal du operere? Jeg skal på Fornebuklinikken.

Takk for det Bianca!:) :)

Ja, jeg er ganske slank jeg også. Har alltid vært det. Litt brede hofter har jeg da, men ikke noen andre særlige former. Jeg var på konsultasjon for drygt en mnd siden, hos Nobel Clinic, å bestemte meg da for å operere hos dem:)

Er veldig fornøyd med de så langt, og har 3 venninner som også har operert seg der.

På konsultasjon ble vi enige om ca 300, men tror jeg kansje vil ha 320/30 under muskel. Er så redd for at jeg skal synes de blir for små, alle de tre venninnene som har operert har 280 eller 300, å de synes de er for små.

Hun ene er tynnere/slankere enn meg.

Men gud som jeg gleder meg til dette her!!

Eneste som er negativt er at jeg reagerer så lett på nakose! :( Blir veldig dårlig av nesten alle typer medisiner, og spesiellt sterke smertestillende og antibiotika. Har vurdert å skaffe meg noen stikkpiller da, i sterkere form, blir ikke så kvalm da, men vet ikke helt.. Er ikke så keen på å stikke en rumperakett i ræva liksom:s

Til Frk Johansen: Ikke meningen å virke sur mot deg, ble bare litt irritert når jeg logget meg på i håp om at noen hadde svart meg, så var det et sånnt svar liksom. Og har i tillegg en litt smålei dag. Beklager iallefall:)

Skrevet (endret)
Takk for det Bianca!:) :)

Ja, jeg er ganske slank jeg også. Har alltid vært det. Litt brede hofter har jeg da, men ikke noen andre særlige former. Jeg var på konsultasjon for drygt en mnd siden, hos Nobel Clinic, å bestemte meg da for å operere hos dem:)

Er veldig fornøyd med de så langt, og har 3 venninner som også har operert seg der.

På konsultasjon ble vi enige om ca 300, men tror jeg kansje vil ha 320/30 under muskel. Er så redd for at jeg skal synes de blir for små, alle de tre venninnene som har operert har 280 eller 300, å de synes de er for små.

Hun ene er tynnere/slankere enn meg.

Men gud som jeg gleder meg til dette her!!

Eneste som er negativt er at jeg reagerer så lett på nakose! :( Blir veldig dårlig av nesten alle typer medisiner, og spesiellt sterke smertestillende og antibiotika. Har vurdert å skaffe meg noen stikkpiller da, i sterkere form, blir ikke så kvalm da, men vet ikke helt.. Er ikke så keen på å stikke en rumperakett i ræva liksom:s

Til Frk Johansen: Ikke meningen å virke sur mot deg, ble bare litt irritert når jeg logget meg på i håp om at noen hadde svart meg, så var det et sånnt svar liksom. Og har i tillegg en litt smålei dag. Beklager iallefall:)

Kan skjønne at det er litt små leit at folk er mer opptatt av skrivefeila dine enn hva du faktisk skriver, når dette er et puppeforum :gjeiper: . Jeg er selv ikke så altfor "flink" til å skrive 100% rett hele tiden.

Men over til noe annet, ser du skal opereres på samme klinikk som meg, vet du hvilken kirurg du skal ha? Kjenner 5 andre som har blitt operert der og de er strålende fornøyd :) Eneste jeg jeg kan sette fingeren på, er at de ikke er så altfor glad i å høre på pasientens ønsker. De hater høyprofil proteser generelt på klinikken og de syns at over 300gram er vulgert :gjeiper:

Endret av suzzy
Skrevet
Kan skjønne at det er litt små leit at folk er mer opptatt av skrivefeila dine enn hva du faktisk skriver, når dette er et puppeforum :gjeiper: . Jeg er selv ikke så altfor "flink" til å skrive 100% rett hele tiden.

Men over til noe annet, ser du skal opereres på samme klinikk som meg, vet du hvilken kirurg du skal ha? Kjenner 5 andre som har blitt operert der og de er strålende fornøyd :) Eneste jeg jeg kan sette fingeren på, er at de ikke er så altfor glad i å høre på pasientens ønsker. De hater høyprofil proteser generelt på klinikken og de syns at over 300gram er vulgert :gjeiper:

Er ikke helt sikker på hvilken kirurg jeg skal ha. Men sto Petter Frode Amland eller noe sånnt på et papir jeg fikk i posten, kan det stemme? De har ikke sagt noe så er absolutt ikke sikker:)

Jeg kommer til å være veldig bestemt på at han skal høre på meg og mine ønsker. De kommer helt sikkert til å si at jeg ikke bør ha mer enn 300, men jeg føler meg ganske sikker på at jeg vil det, å jeg har ammet så har mye hud. Er rart om de skulle ha sagt at det f.eks ikke var plass osv. Nei, off er så spent jeg!!!:P Tenker på dette hele tiden!! (kommer jeg til å bli fornøyd? tenk om de blir for småe/store osv osv) Er så mye som kan gå galt, men jeg vil virkelig dette!:))

Hvor høg og tung er du da som skal ha 350? :) Er det noe dere sammen har blitt enige om eller har du bestemt det selv?

Klem, Yasmin:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...