Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

The-87, så koselig å høre fra deg! Hvordan går det med deg? Hvordan går det med dine nye "venner"? :)

Er du fornøyd med resultatet? Er de hovne og struttende enda eller begynner de å komme seg på plass? Nysgjerrig, nysgjerrig :)

Jeg aner ikke når man kan ta solarium, men jeg tror ikke det er så viktig når, men viktigere hvordan. Altså at du er veldig forsiktig med å ikke få sol på arrene.

Cathee: Så fint å høre at alt går så bra, selv om det er dag 2 :) (som jo skal være en av de verste). Herlig å høre at du er så fornøyd denne gangen, det er jo det viktigste med dette. At vi blir fornøyde!

Jeg er veldig enig med deg, jeg er så glad i dette forumet!! I går kveld hadde jeg en skikkelig nedtur, og angeren og tvilen smøg seg kraftig inn på meg. Tenkte jeg var splitter pine gal som gjorde dette her, tenk om jeg ødela meg selv? Skulle jeg bli en av de som så tilbake og savnet de gamle og faste knottene av noen pupper fordi mine nye er steinharde, misforstra, stygge.. eller you name it?

Men, så leser jeg godordene fra alle her på KG, og leser hvor fornøyde alle som har vært igjennom det er, så blir plutselig alt mye lettere. Så ja, jeg er også veldig glad for at jeg har dere! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei! Velkommen velkommen! Jeg skal operere på colosseum den 22 sept! Var hos dr.Skolleborg, og jeg synes han var veldig behagelig å ha med å gjøre. Følte han tok seg veldig god tid til å svare meg på spørsmål osv. Og folkene der var generelt veldig koselig, følte meg veldig trygg på stedet! Også er det den klinikken som gjør flest brystoperasjoner i norge. Så jeg anbefaler absolutt colosseum. Dog jeg ikke har vært under kniven ennå, men det er verdt et besøk synes jeg.

Hei Julie3:)

Ååå så spennende!!! Var det lang ventetid der? Jeg skal på konsultasjon hos dr Bjerke den 19 sep! Gler meg veldig til det, samtidig som jeg grur meg til å vise han puppene mine! hehe:) Ja, jeg har også fått inntrykk av at det er en veldig "trygg" og erfaren klinikk, så det er jo bra... samtidig så føler jeg at folk foretrekker fornebu her inne? men men, vi er vel alle forskjellige:) Hold meg oppdatert fremover da!:)

Skrevet
The-87, så koselig å høre fra deg! Hvordan går det med deg? Hvordan går det med dine nye "venner"? :)

Er du fornøyd med resultatet? Er de hovne og struttende enda eller begynner de å komme seg på plass? Nysgjerrig, nysgjerrig :)

Jeg aner ikke når man kan ta solarium, men jeg tror ikke det er så viktig når, men viktigere hvordan. Altså at du er veldig forsiktig med å ikke få sol på arrene.

Går kjempebra med meg! :) med mine nye "venner" også :D Litt vondt av og til bare..

Fornøyd med resultatet ja :hjerte: , men kunne faktisk tenkt meg litt større :P

Bittelitt hovne å struttende enda, men de er perfekte :D

MÅ ta solarium snart, er jo helt hvit! men skal passe på så jeg ikke får sol på arrene ja!! :)

Bare det ikke har noe å si at jeg soler meg så tidlig såh..?

Skrevet

Cathee: Så fint å høre at alt går så bra, selv om det er dag 2 :) (som jo skal være en av de verste). Herlig å høre at du er så fornøyd denne gangen, det er jo det viktigste med dette. At vi blir fornøyde!

Jeg er veldig enig med deg, jeg er så glad i dette forumet!! I går kveld hadde jeg en skikkelig nedtur, og angeren og tvilen smøg seg kraftig inn på meg. Tenkte jeg var splitter pine gal som gjorde dette her, tenk om jeg ødela meg selv? Skulle jeg bli en av de som så tilbake og savnet de gamle og faste knottene av noen pupper fordi mine nye er steinharde, misforstra, stygge.. eller you name it?

Men, så leser jeg godordene fra alle her på KG, og leser hvor fornøyde alle som har vært igjennom det er, så blir plutselig alt mye lettere. Så ja, jeg er også veldig glad for at jeg har dere! :klem:

Vet du hva? Sånn hadde jeg og det før både første og andre operasjon. Jeg sto å tenkte på om jeg VIRKELIG trengte det osv.. Puppene mine så store nokk ut i speilet å alt :P Men, tror det blir litt sånn når det nærmer seg OP.. Man blir stressa å usikker, for det er ganske stort å gjøre noe med kroppen. Men, om man tenker seg godt om så finner man ut hva man vil. Ønsker man å gjøre det, kommer man til fornuft liksom :) Så får man jo sååå god trøst og fine ord her inne, så der varmer hjerte mye! Man blir ikke hengt ut som silikonstappa bimbo her! Her får man støtte for valgene sine.. Og det er utrolig godt :)

Skrevet

Så flott å høre at alt gikk bra med deg Cathee! Har tenkt litt på deg i det siste :)

Har du fått tatt noe sniktitt enda? Får håpe du blir fornøyd med formen nå.

Har akkurat spurt de på klinikken min om det var mulig at jeg kunne få høyprofil istede for moderat.

Lurer på om det blir litt rart å legge høyprofil under muskelen, det må jo på en måte presse mye opp i muskelen.

Skrevet
Hei Gabriella!

Kan jeg få spørre hvilken lege du har hatt på Fornebuklinikken?:)

Jeg ble operert av Pål Schistad :) Kjempe fornøyd, arti fyr og flink til å lytte! Han hadde et 15 min foredrag om kapsling ( jeg sprurte GANSKE mye ;P)

Absolutt til å anbefale :) Hvem skal du på konsultasjon til?

Jeg skal til 1-ukes kontroll idag!!! :ler: Jeg gleder meg sånnnnn til å bli kvitt trykk bandasjen! Den begynner å bli så sliten avd en nesten ikke sitter på , må bruke spenne til å holde den på plass.... :P

Prøvde forresten bikini igår, og de er sååå fine!!! :D Idag skal jeg ta etterbilder også... Woho! :foto:

Skrevet

Ååh uff. Akkurat pratet med rådgiver dama på klinikken angående høyprofilprotesen. Har aldri opplevd mer uffing og stønning i telefonen. Hun begynte med å si at det var viktig å høre på kirurgens ønsker og ha en god dialog med han, måtte nesten unskylde meg da jeg spurte etter høyprofil. Så spurte hun hvor store jeg skulle ha, så svarte jeg 350gram, og så kom den "herregud så stooort?!". Er ikke det veldig lite profesjonelt? :tristbla:

Hun kunne ikke love meg noe som helst, men hun skulle ta det opp med kirurgen..

Har egentlig bare lyst å bytte klinikk, ble skikkelig uggen etter telefon samtalen.. :sukk:

Det viktigste er vel at pasienten blir fornøyd? Vil jo ikke risikere å måtte operere meg på nytt pga at kirurgen ikke kunne gi meg høyprofil. Eller er det bare jeg som legger for mye i det her?

Skrevet
Ååh uff. Akkurat pratet med rådgiver dama på klinikken angående høyprofilprotesen. Har aldri opplevd mer uffing og stønning i telefonen. Hun begynte med å si at det var viktig å høre på kirurgens ønsker og ha en god dialog med han, måtte nesten unskylde meg da jeg spurte etter høyprofil. Så spurte hun hvor store jeg skulle ha, så svarte jeg 350gram, og så kom den "herregud så stooort?!". Er ikke det veldig lite profesjonelt? :tristbla:

Hun kunne ikke love meg noe som helst, men hun skulle ta det opp med kirurgen..

Har egentlig bare lyst å bytte klinikk, ble skikkelig uggen etter telefon samtalen.. :sukk:

Det viktigste er vel at pasienten blir fornøyd? Vil jo ikke risikere å måtte operere meg på nytt pga at kirurgen ikke kunne gi meg høyprofil. Eller er det bare jeg som legger for mye i det her?

Er det mulig å være SÅ uprofesjonell??? Blir helt sjokkert, jeg, når jeg hører om folk som er avhengig av sine kunder - og allikevel er så lite serviceinnstilt!!! :fy_fy: Dersom kirurgen virker allright, ville jeg ikke brydd meg om "hallodama", men du kan jo godt nevne hennes oppførsel for kirurgen. Han er jo tross alt sjefen hennes. Skjønner godt at du synes det var en ille tlf samtale. Man manner seg liksom opp for å spørre om noe, og så får man sånne kommentarer! Teite dame!!!

Nå er det snart vår tur, Suzzy!!! :sexy:

Skrevet
Halla alle sammen! Da er jeg tilbake igjen, og er superform!! Er lit pussa.. Men, det går jo bra ;) Operasjonen gikk kjempe bra, og jeg er godt fornøyd :) Kommer med mer senere jeg..

Gratulerer med nye pupper, Cathee - nok en gang! Du er jammen tøff som gjør dette så kort tid etterpå! Nå får du bare hvile og være dronning noen dager til protesene har festet seg ordentlig. :veslejenta:

Klemmer

Skrevet
Går kjempebra med meg! :) med mine nye "venner" også :D Litt vondt av og til bare..

Fornøyd med resultatet ja :hjerte: , men kunne faktisk tenkt meg litt større :P

Bittelitt hovne å struttende enda, men de er perfekte :D

MÅ ta solarium snart, er jo helt hvit! men skal passe på så jeg ikke får sol på arrene ja!! :)

Bare det ikke har noe å si at jeg soler meg så tidlig såh..?

Så koselig å høre fra deg, The-87! Veldig godt å høre at du lever som normalt nå, og at du bare har litt vondt av og til. (Venter spent på bilder... :hallo: )Snart min tur, snart min tur! :hoppe:

Skrevet
Jippi, da har jeg visst fått konsultasjonstime i morgen på Fornebuklinikken jeg også. Har fortsatt ikke fått svar fra Volvat så da tenkte jeg i alle fall å sjekke ut FK og se hvordan jeg liker meg der.

Om jeg velger å bytte klinikk håper jeg i alle fall jeg kan opprettholde op dato! Noen som vet om det er umulig å få op med bare tre ukers varsel på FK?

Så spennende! Det er sikkert lurt med flere konsultasjoner, men jeg landet på Fornebuklinikken med en gang, jeg... Du kan jo be om operasjon 6. oktober, så kan vi drikke kaffe sammen etterpå :fnise:

Tenker nok vi har nok med å komme oss til hotellet, jeg. Lykke til i morra, ihvertfall!

Klemmer

Skrevet
Så flott å høre at alt gikk bra med deg Cathee! Har tenkt litt på deg i det siste :)

Har du fått tatt noe sniktitt enda? Får håpe du blir fornøyd med formen nå.

Har akkurat spurt de på klinikken min om det var mulig at jeg kunne få høyprofil istede for moderat.

Lurer på om det blir litt rart å legge høyprofil under muskelen, det må jo på en måte presse mye opp i muskelen.

Liten sniktitt har jeg tatt, me tok bare å så under bh`en.. Må nesten vente noen dager med å ta den av å se.. :) Men, er spent ja!!

Leste det om at du hadde ringt.. Hvilken klinikk var det? Var det verste jeg har hørt!! For ei kjerring! Sånn skal man så absolutt IKKE behandle pasientene sine... Det hadde jeg snakka me kirurgen om visst jeg var deg. Håper du får det du vil sånn at du blir fornøyd! Stå på kravene dine..

Skrevet
Gratulerer med nye pupper, Cathee - nok en gang! Du er jammen tøff som gjør dette så kort tid etterpå! Nå får du bare hvile og være dronning noen dager til protesene har festet seg ordentlig. :veslejenta:

Klemmer

Ja, det har jeg tenkt :) Ligger i senga å koser meg bare.. Å jeg kjenner den følelsen av at jeg er SÅÅ fornøyd! Å det er herlig.. For den følelsen hadde jeg ikke sist gang.. Da prøvde jeg å overbevise meg selv om at jeg var fornøyd osv.. Men, den gikk jeg ikke på :P

Skrevet
Jeg ble operert av Pål Schistad :) Kjempe fornøyd, arti fyr og flink til å lytte! Han hadde et 15 min foredrag om kapsling ( jeg sprurte GANSKE mye ;P)

Absolutt til å anbefale :) Hvem skal du på konsultasjon til?

Jeg skal til 1-ukes kontroll idag!!! :ler: Jeg gleder meg sånnnnn til å bli kvitt trykk bandasjen! Den begynner å bli så sliten avd en nesten ikke sitter på , må bruke spenne til å holde den på plass.... :P

Prøvde forresten bikini igår, og de er sååå fine!!! :D Idag skal jeg ta etterbilder også... Woho! :foto:

Grunnen til at jeg spørr er fordi jeg kansje kan ha litt av den tendensen du har nevnt tidligere, husker ikke navnet:) men uten å være sikker, og bare på den ene puppen evt... litt usikker! syns dem er litt rare rett og slett! Skal på første konsultasjon på colosseum, hos dr bjerke:) så vurderer jeg fornebu eller christiania park som 2 konsultasjon:)

Så misunnelig jeg blir på deg som er ferdig med det hele!!! Veldig glad på dine vegne da!!:) hvordan er formen etter en uke da? kor mye tok du forresten? kan tenke meg at det blir deilig å få av den bandasjen ja, sikkert litt klamt:)

Lykke til i dag da:)

Skrevet
Hei Julie3:)

Ååå så spennende!!! Var det lang ventetid der? Jeg skal på konsultasjon hos dr Bjerke den 19 sep! Gler meg veldig til det, samtidig som jeg grur meg til å vise han puppene mine! hehe:) Ja, jeg har også fått inntrykk av at det er en veldig "trygg" og erfaren klinikk, så det er jo bra... samtidig så føler jeg at folk foretrekker fornebu her inne? men men, vi er vel alle forskjellige:) Hold meg oppdatert fremover da!:)

Jeg har tenkt på dette i mange år, og opp gjennom tiden har jeg bare hørt masse positivt derfra, så det falt helt naturlig som mitt valg. Og fikk som sagt godt inntrykk på konsultasjonen, så da var det ikke noe tvil lenger:) Men nei absolutt ikke lang ventetid. Hadde konsultasjon der nå den 2 september og kunne få operasjon 4 september om jeg ville. Så to dager er jo ikke noe å si noe på:) Men jeg kunne ikke før 22 sept, pga skole osv. Men 20 dager er jo kort tid det også. Går unna:)

Skrevet
Jeg har tenkt på dette i mange år, og opp gjennom tiden har jeg bare hørt masse positivt derfra, så det falt helt naturlig som mitt valg. Og fikk som sagt godt inntrykk på konsultasjonen, så da var det ikke noe tvil lenger:) Men nei absolutt ikke lang ventetid. Hadde konsultasjon der nå den 2 september og kunne få operasjon 4 september om jeg ville. Så to dager er jo ikke noe å si noe på:) Men jeg kunne ikke før 22 sept, pga skole osv. Men 20 dager er jo kort tid det også. Går unna:)

Å himmel.... så fort ja!:) jammen da er det jo ingenting å klage på;P Tror nok jeg mest sannsynlig faller på den jeg også, har nemlig en god venninne som ha vært der, og som også ble svært fornøyd! + at klinikken ligger vegg i vegg med jobb så det er jo også en liten fordel... hehe:) Må spare litt mer penger enda da, har ikke lyst til å ta opp lån, men klør i fingrane etter å få det gjort!;)

Skrevet
Å himmel.... så fort ja!:) jammen da er det jo ingenting å klage på;P Tror nok jeg mest sannsynlig faller på den jeg også, har nemlig en god venninne som ha vært der, og som også ble svært fornøyd! + at klinikken ligger vegg i vegg med jobb så det er jo også en liten fordel... hehe:) Må spare litt mer penger enda da, har ikke lyst til å ta opp lån, men klør i fingrane etter å få det gjort!;)

Ja jeg bor 7min unna,så det passer veldig bra. Offisiellt har de ikke ledige timer før april neste år, men når man har vært på konsultasjon kommer man på en annen liste. Nei har ikke tatt opp lån jeg heller. Har tenkt på dette i mange år, og bestemte meg nå i år at jeg skulle gjøre det. Hadde litt penger på sparekonto og har spart litt i sommer. Men nå er det helt uvirkelig egentlig! Ting har gått så fort! Fikk raskt konsultasjonstime og enda raskere operasjon! Så nå er jeg midt oppi det plutselig! Føles veldig rart. Er bare litt under 2uker til liksom! Whuuuuææ:) Gruer og gleder meg! Men tror jeg kommer til å være veldig fornøyd med at jeg har gjort det!

Skrevet
Så spennende! Det er sikkert lurt med flere konsultasjoner, men jeg landet på Fornebuklinikken med en gang, jeg... Du kan jo be om operasjon 6. oktober, så kan vi drikke kaffe sammen etterpå :fnise:

Tenker nok vi har nok med å komme oss til hotellet, jeg. Lykke til i morra, ihvertfall!

Klemmer

Ha ha, jeg må le av meg selv... De ringte meg fra Volvat rett etter at jeg hadde bestilt time på FK og hun dama var sååå hyggelig og hjelpsom på telefonen. Grunnen til sen tilbakemelding var at hun ville ha en ordentlig prat med kirurgen først så hun ikke sa noe feil til meg. Bang så var jeg i tvil om FK og jammen fikk jeg ikke et møte i morgen akkurat når timen min var så jeg klarte ikke å komme meg unna og tenkte at ja ja, da skal jeg vel holde meg til Volvat da. Men, det er jo bare tre uker igjen til OP så jeg gleder meg stort!! Spurte om mensen for det er det noen her som har nevnt og jeg spurte om jeg kunne ha den under op og det var helt greit for de, det var bare meg det var ubehagelig for i så fall som hun sa. Og de båndet brukes kun av og til, avhengig av pasienten og om det legges under eller over muskel. Uansett skulle man ikke bruke det båndet før det var gått noen dager (etter at bandasjen var fjernet) så da rekker jeg å kjøpe/bestille på nettet.

Skulle gjerne tatt en kaffe og pratet om våre nye pupper men jeg vil nok ha det uken før, da har barna høstferie og jeg kan ta meg "legitimt" fri fra jobb...

Skrevet
Grunnen til at jeg spørr er fordi jeg kansje kan ha litt av den tendensen du har nevnt tidligere, husker ikke navnet:) men uten å være sikker, og bare på den ene puppen evt... litt usikker! syns dem er litt rare rett og slett! Skal på første konsultasjon på colosseum, hos dr bjerke:) så vurderer jeg fornebu eller christiania park som 2 konsultasjon:)

Så misunnelig jeg blir på deg som er ferdig med det hele!!! Veldig glad på dine vegne da!!:) hvordan er formen etter en uke da? kor mye tok du forresten? kan tenke meg at det blir deilig å få av den bandasjen ja, sikkert litt klamt:)

Lykke til i dag da:)

Ah! Skjønner! Vel det er jo maaange grader av alt, pupper er så utrolig forskjellige fra pers til pers. Men hvis du er usikker, så har du sikkert en litt mildere grad av det, slik som meg :klemmer: I mitt tilfelle anbefalte samtlige kirurger å senke folden 2-3 cm og spalte plass. Og dette har jeg gjort :) Jeg er allerede KJEMPE fornøyd! :rødme: Men mitt råd er vel å vente med å si noe til kirurgen har gitt en egen vurdering. Men som sagt alle de tre jeg var hos sa mer eller mindre det samme.

Jeg har 275cc i hver, over muskel, anatomisk, medium profil. Noe som var ganske nødvendig for å gjenskape naturlig underdel, hvilket jeg manglet ... pga den tuberøse tendensen.. :kjefte:

Jeg misunner meg selv! (ahahah) Neida, men for å være helt ærlig, så har det hele gått veldig fort, (selv om tankene rundt det har vært der for aaalltid) Og jeg er så glad. Kan nesten ikke tro, 1 ukes sjekk idag. INGEN problemer :) Var såå deilig å slippe trykkbandasjen, nå er det bare sportsbh´en igjen.. Som ikke er så fin,eller behagelig.. men! På tross, lite sniktitt så har jeg det største gliset :)

Idag tok jeg trikken/buss og vandret rundt i butikken uten problemer,litt vondt å bære tungt, men sykepleieren sa jeg kan strekke på armen inntil smertegrensa :) Såå glad, endelig tilbake til hverdag imorgen :)

Hvor mye tenker du? GLED DEG! Det er sååå utrolig verdt alt, og det er den herligste følelsen å stå i bar messing og bare se på de, kunstverk ;P

:D

Skrevet

Skjønner godt at du fort ble i tvil jeg, Frk Johansen! Dette er jo et viktig og stort inngrep for oss, og det kan neste ikke beskrives hvor viktig det er at klinikken er der 100 % og ikke minst at vi føler oss 100 % sikre på valget vårt!

Men skulle det vel kanskje bli sånn at Volvat ble stedet for deg da :) Du har jo fremdeles mer enn god tid til å forandre sted, men om du føler deg trygg på de så er jo alt bra :)

Nå nærmer det seg stort for deg og luresnuppa også! :) :) Kjempe spennende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...