Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Jeg fikk ikke tak i de i dag, jeg ringte dog bare en gang :) Får prøve igjen på mandag, er ikke lange kontrollen alikevel, så jeg kan bare ta det etter skolen en dag:)

Blir spennende å høre hva han synes om arbeidet :) Jeg er iallefall veldig fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har et spørsmål til alle opererte.. jeg har så utrolig vondt i brystvortene mine. det er idag 3 uker siden jeg ble operert og jeg har jo hørt at de fleste mister følelsen helt eller delvis i brystvortene. men ikke her nei, det kjennes ut som de skal falle av, og det er helt utrolig plagsomt. er det noen av dere som har opplevd det samme, i så fall hvor lenge varer dette?

vet ikke om jeg skal prise meg lykkelig over å ha følelse der eller om jeg ønsker at jeg ikke hadde det. huffameg. har hatt det sånn siden første uken.

klem vylita :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morges da jeg våkna hadde jeg blødd, så jeg ringte legen med en gang.. Heldigvis sa de at det ikke var farlig, og at det ofte var litt blod som skulle ut og ble pressa ut såret, men jeg skal snart på kontroll, så da får de sjekka.. Jeg våkna nemlig litt på magen i dag, det gjorde ikke vondt eller noe, så det var vel derfor jeg ikke hadde reagert på det.. Håper iallefall det går bra..

Brystvorter hva er det? :P Sambo kan klemme de uten at jeg kjenner han er borti de engang.. ;) Men nå har jo jeg skjært ut mine og flytta de da, så derfor er det vel ikke følelse i de ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Great!

Jeg har fortalt en kompis at jeg har operert, og i helga så har han sagt det til den mest plaprete jenta som finnes da, som tydeligvis er ei venninne av han.. Og sagt at hun ikke skulle si det videre..

Nå vet alle det, så det er ikke håp om å la det gå ubemerket hos familien min iallefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat
Great!

Jeg har fortalt en kompis at jeg har operert, og i helga så har han sagt det til den mest plaprete jenta som finnes da, som tydeligvis er ei venninne av han.. Og sagt at hun ikke skulle si det videre..

Nå vet alle det, så det er ikke håp om å la det gå ubemerket hos familien min iallefall..

:overrasket: oj, det var ikke morsomt... har du hørt noe eller? noen som har sgat noe til deg?

er dette jeg er redd for òg, derfor er det ikke mange som vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sagt det til 4 stykker.. 2 venninner fikk se det på fredag, og det var hun ene som ringte til meg og sa at alle hjemme plutselig visste det på søndag, og om det ikke skulle være hemmelig? Og så er det samboeren min, og han kompisen min.. Og det er kompisen min som er lekasjen da, og for han har sagt det til ei venninne nå på lørdag i fylla, så nå vet alle det.. Trodde han greide å skjønne såpass at fjortisjenter ikke burde få vite sånne ting så nå er jeg litt irritert på han ja.. :frustrert::frustrert:

Ingen som har sagt noe til meg nei, tror ikke mamma kommer til å si noe heller, men jeg regner ikke med at jeg kommer til å få noen økonomisk støtte derfra lengre, men det burde jeg jo kanskje tenkt på litt før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sendte meg melding klokka 1 i natt for å forsvare seg selv nå da, så hun føler seg sikkert truffet.. At han hadde sagt det til henne fordi han stolte på henne, og hun hadde bare sagt ja til de som spurte.. Men når noen spør meg om noe som jeg har fått vite fortrolig, så sier jeg bare at jeg ikke vet, men neida.. Den tankegangen har man ikke i små bygder. Man skal bekrefte alt..

Bare synd at jeg mistet en god venn jeg har hatt siden ungdomsskolen da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine brystvorter er akkurat som før :)

De fleste som kjenner meg vet om mine nye pupper - men det syns jeg er helt greit. Tror alle som en har vært positivt overrasket. Noen venninder som var vedig skeptiske på forhånd var super imponerte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,jeg er ny bruker av forumet og leser med stor interesse alle innlegg.

Jeg fikk inn silikon for en og en halv uke siden. Var bra i 3 dager og så kom feberen. Ringte kirugen og fikk beskjed om å gå til fastlegen å ta en blodprøve som skulle vise om det var bakterie i kroppen. Denne prøven viste jo selvfølgelig at det var infeksjon i kroppen,hadde en crp på 236 og den skal være 5.Ble inn lagt på sykehus og fikk antibiotika. Kom ut igjen i går med masse antibiotika 1,3 gram 4 gr. daglig. Jeg føler meg helt pigg selv om jeg har feber. Er jo redd for at det er en infeksjon som gjør at jeg må ta de ut igjen. Har ingen smerter i brystet,er litt hoven over det ene brystet og det er ømt. Pleier å ha vondt der etter trening og masse tøying av muskelen der.Men jeg er redd. Noen andre som har ømhet og hovenhet i øvre del av brystet? Takknemmelig for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei veninne av meg fikk en infeksjon i såret, men hun slapp å ta ut protesene. Hun har stående tilbud om å bytte ut den ene, da hun fikk en hard pupp som følge av infeksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen og takk for svar. Sårene mine er helt fine. Det er liksom bare ømt og hovent like over selve brystet. Vel,vel om jeg må ta den ene ut så må jeg jo.Har også tilbud om å få bytte ut innen et år.Får vel bare gi antibiotikaen en sjangs og se om det knekker det som måtte være. Krysser fingene ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fruktfat
Jeg fikk inn silikon for en og en halv uke siden.

Pleier å ha vondt der etter trening og masse tøying av muskelen der.

du skal da ikke begynne å trene overkroppen allerede??

nettopp på grunn av faren for infeksjon, fikk jeg beskjed om.

aylana; hvordan går det med deg? hvordan ser puppene ut nå? :)

måtte du ta stingene, eller ble du sydd med tråd som forsvinner av seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.-

Nei,jeg har ikke begynt å trene igjen så fort ;-) Forklarte sikkert ikke godt nok. Det som er vondt nå, er der det pleier å være vondt når jeg trente og tøyet FØR operasjonen. Derfor lurte jeg på om det er muskelen som er vond eller om det er noe i brystet. Føler det litt bedre i dag. Det kan jo være det stramme bindet som jeg må ha over brystet utenpå bh`en,det skal jo være på i 14 dg. dag og natt.Har løsnet litt på det så får vi se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare halvannen uke siden du opererte, så det er naturlig at det er ømt og hovent enda.. Siden du har sånn brystbind, har du tatt under muskelen? De sier at det gjør vondere i begynnelsen, og det kan ta en tid før protesene faller på plass. Så ha tålmodighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har fått over muskelen.Får bare smøre meg med tålmodighet. Har lagt på sykehus en uke også grunnet høy feber og høy crp.De mente jo selvfølgelig at det kom av implantene selv om det ikke var noe symptomer på det. I dag er jeg nesten feberfri og crp var på vei ned.Tar jo sterk antibiotika 1 gram og 300 mg av en annen sort.Så litt infeksjon har det nok vært. Godt å kunne snakke og høre fra andre hva de opplever selv om vi alle er/reagerer forskjellig. Ha en fin kveld ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er helt ny på forumet, håper det er ok at jeg stiller noen spørsmål!?

Jeg har vært til konsultasjon og har fått time for operasjon av implantater, men tror jeg begynner å få litt kalde føtter.

Legen anbefalte meg 260-290, jeg tenkte umiddelbart at dette var mye, men etter å ha lest en del har jeg fått en forståelse av at det ikke er så mye!, eller?..

Er imidlertid overrasket over at det er så lite diskusjon om dette med senskader av silikonimlantater her.. Jeg er ihvertfall kjempebekymret for at noe skal gå galt!! Og så er jeg redd for om jeg kommer til å gå rundt og bekymre meg for om noe er galt med implantatene i etterkant. Det er jo noe som blir helt nytt på kroppen, noe man ikke har erfaring med og vet hvordang føles/skal føles, osv.

Skjønner? Noen, anyone????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil hvertfall anbefale deg å lese på www.justbreastimplants.com

Der er det masse nyttig informasjon og tips til hva du kan spørre legen om. ;)

260-290 er en helt normal størrelse implantat tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...