Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har ikke fortalt mine barn hva jeg skulle gjøre...

Eneste jeg har sagt er at jeg har operert brystet, storemann syns det var helt greit, lillefrøkna lurte på hvorfor, og da sa jeg at jeg gjorde det for de jeg ville, ble ikke mer spm da...

Jeg kommer nok til og fortelle det til de senere hvis de spør, og ihvertfall til lillefrøkna hvis hun arver mine små pupper...

Gjør hun det , og vil ha en operasjon når hun er eldre, så vil jeg gjøre alt i min makt for å hjelpe henne med det... Vil ikke at hun skal gå igjenom ett liv som jeg har hatt, med begrensninger og hemninger...

Jeg er litt skeptisk til å si at jeg skal/har operert brystene. Min mor har hatt brystkreft så de forbinder "rare" pupper og operasjon med kreft. Det er jo ikke akkurat det jeg har, eller derfor jeg skal operere meg så jeg er fryktelig i tvil. Tror jeg får være flink til å være alene på badet den tiden det skal tapes også får jeg vel bare si at jeg har rispet meg eller noe om de ser arrene siden. Andre med erfaringer rundt dette??

Og de av dere som ikke har sagt noe til venner... Har de merket det??

Skrevet

Jeg har ikke tenkt til å si noe til verken venner eller familie jeg. Ikke for at jeg ikke står for det, men fordi jeg føler dette er min greie. Det er min kropp, og jeg gjør det for meg. Var på konsultasjon på Colosseum igår! Gikk veldig bra! Skolleborg var veldig hyggelig og behagelig. Han anbefalte meg moderat runde og over muskel. Ble veldig glad for det, for det var det jeg håpet på selv. Men han mente jeg burde ha mellom 300-350! Fikk litt sjokk der, synes det høres så utrolig stort ut. Men det skulle jeg ikke tenke så mye på fordi det er litt anderledes når man skal ha moderat profil, det volumet fyller jo mer "omkretsen" av puppene enn hva de fyller utover. Og når jeg fikk se den litsa med de forskjellige størrelsene på implantater så er det jo minimal forskjell oppover på størrelsene. Prøvde 280 i en bh med innlegg, og det var ikke så ille. Men merker jeg heller mer på max 300.

Skrevet

Hei folkens:)

ramla inn her ved en tilfeldighet da jeg googla etter brystoperasjoner osv. har lest en del her inne og ser mange har fått svar og råd ang silikon osv. Håper jeg også kan få litt tips også :gjeiper: :)

jeg skal nemlig operere inn silikon om en uke på klinikk stokkan i trondheim. (ikke lenge til:) )

er ikke helt pannekake, men har ikke pupper til å fylle ut en BH. 75a m en god del innlegg er det jeg bruker nå. da jeg var på konsultasjon sa legen at han ikke ville operere større enn en b-cup. men etter å ha tenkt har jeg funnet ut at jeg ønsker en liten C . trur dere det lar seg gjøre ettersom jeg ikke har så mye boobs å ta av?? Hvilken cup gikk dere som var så og si flat til? vil helst ha litt når jeg først skal bruke så my penger osv.

noe annet jeg er nyskjerrig på er hvordan hverdagen deres var etter op.

Hvor lenge hadde dere smerter?

når skal bandasjen av?

når kjørte dere bil og gikk i butikken?

Skrevet

Hei blunk!

Nå har ikke jeg operert selv, men skal det snart, så jeg ville bare si :velkommen: til oss!

Hvilken dag skal du operere? Blir det onsdag om akkurat en uke? Jeg skal opereres mandag og en og en halv uke.

Dette blir kjempe spennende :)

Jeg synes det høres rart ut at du ikke kan få mer enn B, når du jo sier at du har bryster fra før av. Har ikke hørt om det før, men kirurgene vet jo stort sett hva de snakker om! Dessuten så krever det jo større innlegg for å få 75C enn f.eks. 70C, så det kan hende du rett og slett ikke har plass til så store innlegg.

Har du forresten mål deg så du er sikker på at du er 75? Jeg har aldri målt meg, men alle mine bh'er blir store etter en stund, og nå har jeg funnet ut at jeg er 65 og ikke 70 som jeg jo alltid har brukt :fnise:

Du kan jo bare be ham ta inn så mye som mulig (mot en C). For ofte finner de ikke ut av hvor mye det virkelig er plass til, før under operasjonen da de kan prøve forskjellige proteser.

Det er jo ikke alltid det blir pent når man tar så mye som bare mulig heller, så det er kanskje derfor han anbefaler B.

Håper du holder deg her en stund før og etter operasjonen, slik at vi kan ha hverandre i denne spennende tiden :)

Skrevet

Gratulerer med vel overstått konsultasjon, Julie3! :)

Har du bestemt deg for Colosseumklinikkenm eller skal du prøve flere først?

Skrevet

takk bianca :)

nei, torsdagen er dagen. en uke og en dag;) ikke lenge igjen til deg heller da. dagene går fort unna:)

fikk målt meg da jeg kjøpte støttebhen. er 70cm rundt. men når jeg ser på bher så ser 70b så lite ut. vil ha litt størrelse på de, men ikke så det ser unaturlig ut nei. er ikke så høy, men har litt former på resten av kroppen. med unntak av puppa da. hehe.

størrelsen skulle vi komme fram til på op dagen så jeg får tatt det opp med legen da.

hvor mye har du tenkt å legge inn?

Skrevet
Gratulerer med vel overstått konsultasjon, Julie3! :)

Har du bestemt deg for Colosseumklinikkenm eller skal du prøve flere først?

Blir Colosseum. Har fått operasjonsdato 22 sept, så det er ikke mange ukene til! Her går det unna:) Hehe kanskje like greit det. Men fryktelig usikker på str altså.. Tror jeg skal ta med bh UTEN innlegg på operasjonsdagen. Da kanskje 300 ser bedre ut. Prøvde jo protesene i bh med innlegg..Så greit ut under klærne, men føler kanskje de blir litt store i bikini osv. Men legen vet vel best. Han sa at om han fikk velge så ville han ta 300-350 på meg.

Skrevet
takk bianca :)

nei, torsdagen er dagen. en uke og en dag;) ikke lenge igjen til deg heller da. dagene går fort unna:)

fikk målt meg da jeg kjøpte støttebhen. er 70cm rundt. men når jeg ser på bher så ser 70b så lite ut. vil ha litt størrelse på de, men ikke så det ser unaturlig ut nei. er ikke så høy, men har litt former på resten av kroppen. med unntak av puppa da. hehe.

størrelsen skulle vi komme fram til på op dagen så jeg får tatt det opp med legen da.

hvor mye har du tenkt å legge inn?

Ok, så du vil ha 75C, eller 70C?

70C krever jo mindre innlegg, så kanskje kirurgen klarer det? Er enig i at 70B ser lite ut ja ;) Bruker det selv nå, og selv det er litt for stort fordi jeg er en stor A/liten B.

Jeg skal også komme frem til størrelse på operasjonsdato, men vi har allerede bestemt at jeg skal ha rundt 250. Jeg skal legge under muskel, og da forsvinner jo litt av protestene (eller muskelen presser dem ned), så da tør jeg ikke gå så langt ned i ml selv om jeg ikke har lyst på så store. Jeg satser på å gå opp til en 70C, ettersom jeg er en A/B nå (men jeg har forøvrig ikke snakket med kirurgen om cupstørrelse).

Gleder meg til å følge deg frem mot operasjonen! Og etter, selvfølgelig.

Blir Colosseum. Har fått operasjonsdato 22 sept, så det er ikke mange ukene til! Her går det unna:) Hehe kanskje like greit det. Men fryktelig usikker på str altså.. Tror jeg skal ta med bh UTEN innlegg på operasjonsdagen. Da kanskje 300 ser bedre ut. Prøvde jo protesene i bh med innlegg..Så greit ut under klærne, men føler kanskje de blir litt store i bikini osv. Men legen vet vel best. Han sa at om han fikk velge så ville han ta 300-350 på meg.

Gratulerer med operasjonsdato! Det er jo ikke lenge til i det hele tatt!! Da skal vel du i ilden ganske akkurat en uke etter meg :)

Ja når man prøver protesene sammen med bh med innlegg, så blir det helt feil. Synes vel i det hele tatt at det ser helt feil ut å prøve runde proteser "utenpå" sine egne pupper. De ser jo bare ut som to store baller inni der! Heldigvis kan vi se på før- og etterbilder på nett som viser at det jo ikke blir sånn når de faktisk kommer på plass inni der.

Sånn personlig synes jeg ikke at man bør gå mye større enn det man selv ønsker bare fordi kirurgen sier det. Men husk også at mange angrer etterpå for at de ikke tok større, og at 20/30 ml nesten ikke er noenting. Se bare på neglelakkflasken din og se hvor mye som er der! Tror det er noe sånt.

:)

Skrevet

Rettelse til blunk: 75B er altså det samme som 70C, og derso kirurgen sa at han ikke kunne gi deg noe mer enn 75B, så tilsvarer jo det en 70C. Hvis det hørtes logisk ut :gjeiper:

Skrevet

Heisan jenter :blomst:

En stund siden jeg var innom her nå. Tirsdag skal jeg operere meg igjen på FK, ble operert for 7 mnd siden uten at resultatet ble helt 100.

En av puppene er større og hardere enn den andre og jeg kjenner kanten på innlegget, det er antagelig kroppen min som reagerer på MPU innleggene så nå skal jeg prøve vanlig silikoninnlegg.

Gruer meg ikke for operasjonen, men håper jo at dette er siste gangen, er lite lysten på en 3. operasjon *lol*

Jeg la inn moderat profil, runde 240 gram, men kommer nå til å gå for litt større innlegg med høy profil etter anbefaling fra kirurgen. Det er nok litt lettere for ham å se også nå som jeg allerede har silikon der inne. Vil i utgangspunktet ikke ha så mye større enn jeg har nå, men kanskje at de ble litt mer fyldige; derfor høy profil.

Lykke til til dere som snart skal under kniven også :danse:

Skrevet
Heisan jenter :blomst:

En stund siden jeg var innom her nå. Tirsdag skal jeg operere meg igjen på FK, ble operert for 7 mnd siden uten at resultatet ble helt 100.

En av puppene er større og hardere enn den andre og jeg kjenner kanten på innlegget, det er antagelig kroppen min som reagerer på MPU innleggene så nå skal jeg prøve vanlig silikoninnlegg.

Gruer meg ikke for operasjonen, men håper jo at dette er siste gangen, er lite lysten på en 3. operasjon *lol*

Jeg la inn moderat profil, runde 240 gram, men kommer nå til å gå for litt større innlegg med høy profil etter anbefaling fra kirurgen. Det er nok litt lettere for ham å se også nå som jeg allerede har silikon der inne. Vil i utgangspunktet ikke ha så mye større enn jeg har nå, men kanskje at de ble litt mer fyldige; derfor høy profil.

Lykke til til dere som snart skal under kniven også :danse:

Hei! Så leit å høre om at du ikke er helt fornøyd med resultatet etter 1. operasjon! Får virkelig håpe for din skyld at det vil hjelpe å bytte protesetype! Har du vondt nå også eller er det bare hardt?

Er dette forresten noe som dekkes av garantien på FK, eller må du betale noe for dette? Er det noe legen har gjort "feil" siden det ble som det ble? Eller var det umulig for legen å forutsi om du ville reagere slik?

Nyttig å høre om "tilfeller" det ikke har gått helt bra med også... :)

Lykke til!! :klemmer:

Skrevet

Nå er det bare 5 dager til min neste operasjon :D Gleder meg masse til å se resultatet!!! :) MEN.. Jeg kjøpte meg 2 spotsbh`er som var fryktelig vonde sist. Triaction fra Triumph.. Noen som har andre å anbefale som ikke gnager så fælt på OPsårene?? Det var utrolig vondt, og jeg vil ikke ha så vondt denne gangen..

Skrevet
Hei folkens:)

ramla inn her ved en tilfeldighet da jeg googla etter brystoperasjoner osv. har lest en del her inne og ser mange har fått svar og råd ang silikon osv. Håper jeg også kan få litt tips også :gjeiper: :)

Hei, Blunk, og velkommen til oss! Jeg er en av de som venter på operasjon, og kommer til å ha nytte av at du skriver her etter operasjonen. :enig: Tenk, i dag er det en uke til du opereres! Så spennende!!! Selv må jeg vente i 4 1/2 uke til, men det går fryktelig fort! Sa til mannen min i går at jeg må utsette operasjonen fordi tida går for fort. Begynner å bli skummelt... :fnise: Tenker nok det er like greit å bli ferdig med det, jeg.

Lurer fælt på hvordan det har gått med GabriellaE... :sjenert: :lese:

Klemmer

Skrevet (endret)

Ja er absolutt ikke lenge til jeg skal i ilden. Dette har jo bare gått i ett. Kunne få time to dager etter konsultasjonen om jeg ville, men jeg har skole osv, så da kunne jeg ikke før den 22. Og det er jo ikke lenge til det heller!

Jeg spurte om denne støttebh'en, og jeg fikk beskjed om at jeg faktisk ikke trenger å bruke den hele tiden. Jeg sa jeg har lest at klinikker osv er helt nazi når det gjelder bruk av den bh'en, men han fortalte at det er visst ikke noe som tilsier at resultatet blir noe bedre, i forhold til de som ikke bruker den. Og det er heeeelt greit for meg å slippe den hele tiden! Men han sa at mange synes den er behagelig å bruke for de man føler jo man får mer støtte. Og så sa han at hvis det var dager jeg ikke ville bruke den, så skulle jeg heller gå uten bh enn å ha på meg vanlig spile bh. Og push up burde man vente med! Jeg skal legge over muskel da, er sikkert en litt annen greie for de som skal ha under, for da blir det jo et litt annet "feste" for implantatene.

Endret av Julie3
Skrevet

Ja, blir spennende å høre fra GabriellaE!

Og alle dere andre som skal opereres snart! Jeg er så spent og glad på deres vegne! :)

Skrevet

The-87, Melix og Nina100:

Hvordan går det med dere???

Et lite spørsmål til dere som har operert: Vi har fått invitasjon til å være med på en helgetur 11 dager etter operasjonen. Tror dere det er ok, eller bør vi takke nei? Jeg skal legge inn over muskel.

Skrevet (endret)

Jeg skal opereres 6.oktober, så tiden begynner å bli knapp. Jeg merker at jeg er litt bekymret for forskjellige ting sån rundt operasjonen. Har vært plaget med ømme bryster og uregelmessig mens den siste tiden. Tingen hos meg er at dette er annen hver uke pga p-stav. I det siste har det vart opp til flere uker. Jeg er ganske sikker på at det er P-staven som gjør brystene spåpass ømme, de vokser i hvert fall ikke noe synlig.

Er dette noe jeg burde bekymre meg over med tanke på operasjonen? Er det vits å nevne noe til kirurgen? Syns det er litt små flaut å klage på "ømme bryster". De må jo tro jeg er helt hypokonder :sjenert:

Endret av suzzy
Skrevet

Åh så bra at du skrev dette innlegget! Jeg har nemlig også vært plaget av ømme bryster den siste måneden. Tenkte det var på grunn av p-ringen, så sluttet med det. Men brystene er fremdeles ømme. Og mensen er veldig uregelmessig, aner ikke når jeg får den.

Noen som vet om de ikke vil operere dersom man har menstruasjon? Det stod ingenting i papirene om det..

Og noen som vet om det er noe "problem" om brystene er ømme og vonde når man tar operasjonen?

Skrevet
Åh så bra at du skrev dette innlegget! Jeg har nemlig også vært plaget av ømme bryster den siste måneden. Tenkte det var på grunn av p-ringen, så sluttet med det. Men brystene er fremdeles ømme. Og mensen er veldig uregelmessig, aner ikke når jeg får den.

Noen som vet om de ikke vil operere dersom man har menstruasjon? Det stod ingenting i papirene om det..

Og noen som vet om det er noe "problem" om brystene er ømme og vonde når man tar operasjonen?

Du kan nok fint opperere om du har mens, det har ike noe å si :)

Ømme pupper har jeg også, jeg har en "kjertel" som hovner opp ved eggløsning og mens og blir skikkelig vond.

Den merker jeg enda bedre nå etter op, da ligger den liksom like under kanten på protesen å gnager.. :(

Ubehageligt.. Håper det blir bedre etter hvert..

5 mnd siden op nå..

Luresnuppa du kan nok fint dra på tur etter 11 dager, for du trenger vel ikke gå på henda og henge i taket for å si det sånn ;)

Du vil merke din begrensning godt, så det går nok så bra det så :)

Jeg dro på utenlandstur etter 4 dager og levde lykkelig i 14 dager (rolige dager selvfølgelig)

:sexy: Lykke til ellers alle nye som skal eller nettop har fått ;)

Og auu det gjør vondt med push up.. sukk.. Lenge leve sports bh`n 5 mnd og jeg går med med den enda :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...