Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, velkommen til deg GabriellaE!!!!

Kan tenke meg du er utrolig spent nå :) :)

Gleder meg til å høre hvordan det går med deg!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg skal ha anatomiske, medium/lav profil, 280cc, over muskelen, snitt i folden. Og har time IMORGEN 2 September kl 10.00!! Jeg er kjempe nervøs men gleder meg masse! Jeg har lyst til å prøve å skrive ned hvordan ting går, hvis det er noen som ønsker å lese! :)

Velkommen til oss, Gabriella! Så spannende! Opereres i morra, allerede!!! Ønsker deg masse lykke til! Skal tenke på deg mens jeg er på jobb. Og gi oss gjerne tilstandsrapporter dagene etter. Det er nyttig lesing for oss som venter. OM noen ønsker å lese??? Gjett om!!!

Klemmer

Skrevet
Okey, ble runde her :)

Er faktisk 168cm og veier 58 kg jeg også :)

I dag skal jeg fjerne dn ytre bandasjen! :D vist jeg tørr :P hehe.. litt skeptisk..

WOW! Tenk at vi er samme str! Håper du vil sende meg noen bilder etterhvert. Jeg vil veldig gjerne se... Lykke til med å ta av bandasjen. Puppene detter nok ikke i gulvet, skal du se - selv om alle sier det føles sånn...

Klem, klem!

Skrevet
Gratulerer såååå mye til dere som har vært i ilden: the-87, melix og nina100!!!!!

Takk for det :) tok av den ytre bandajsen isted, ble så svimmel å kvalm at det ikke ble noe dusjing enda :/

Men fikk sett å tatt ett par bilder av mine nye boobs da iværtfall :D så bra ut! :D

KJEMPEFORNØYD nå ja!! :D :D :D

Skrevet
WOW! Tenk at vi er samme str! Håper du vil sende meg noen bilder etterhvert. Jeg vil veldig gjerne se... Lykke til med å ta av bandasjen. Puppene detter nok ikke i gulvet, skal du se - selv om alle sier det føles sånn...

Klem, klem!

Ja kan sende deg bilder etterhvert ;)

tok av bandasjen isted, det gikk ikke så bra, ble så svimmel at jeg måtte rett ned i senga å legge meg. men fikk iværtfall sett puppene da :biggrin: SUPERFORNØYD :hjerter:

Skrevet

Imorgen skal jeg på konsultasjon på Colosseumklinikken i Oslo. Merker jeg er ganske spent nå. Kommer sikkert til å være smånervøs.

Jeg er en av de som kommer til å holde dette for meg selv, borsett fra min samboer som såklart vet om dette. Men dere som har operert og ikke sagt det til noen, har det gått fint? Har folk lagt merke til det? Jeg har ikke planer om å ta noe særlig større enn hva jeg "har" når jeg bruker bh med padding, så drastisk forandring blir det jo ikke. Men det blir jo mer der allikevel på en måte :)

Skrevet
Takk for det :) tok av den ytre bandajsen isted, ble så svimmel å kvalm at det ikke ble noe dusjing enda :/

Men fikk sett å tatt ett par bilder av mine nye boobs da iværtfall :D så bra ut! :D

KJEMPEFORNØYD nå ja!! :D :D :D

Usj da, synd det ikke ble noe dusj. Men du fikk sett de ihvertfall da.. :)Lykke til med ny prøving av dusj imorra...

kjempebra du er fornøyd... Har igrunn ikke lest om noen her inne i dagboka som er misfornøyde, uansett hvilken klinikk de har vært og operert seg på...

Skrevet
Imorgen skal jeg på konsultasjon på Colosseumklinikken i Oslo. Merker jeg er ganske spent nå. Kommer sikkert til å være smånervøs.

Jeg er en av de som kommer til å holde dette for meg selv, borsett fra min samboer som såklart vet om dette. Men dere som har operert og ikke sagt det til noen, har det gått fint? Har folk lagt merke til det? Jeg har ikke planer om å ta noe særlig større enn hva jeg "har" når jeg bruker bh med padding, så drastisk forandring blir det jo ikke. Men det blir jo mer der allikevel på en måte :)

Lykke til imorgen, det går så bra skal du se.... Kirurgene er så flinke og gjør dette her hver dag... :)

Så å si alle vennene mine vet hva jeg har gjort, men nå har jeg snakket om det i mange år, sikkert en befrielse for de at jeg endelig har gjort det :ler: Har jo masa og gnåla om det her i mange år....

Skrevet

Idag er min 6 dag etter op, sto opp å følte meg kjempefin.... :)

Men etter morgenstell og frokost så var det ikke så bra alikevel...Ble ganske fort sliten i både armer og pupper ja :sjenert: Går jo med overarmene inntill kroppen hele tiden omtrent,bruker kun underarmene... Og det pleier jeg jo ikke til vanlig.... men det er digg og komme seg ut av soffaen innimellom, begynner å bli ganske "sliten" i ryggen av å sitte\ halveis ligge der...

nå har jeg akkurat fått servert middag her, grillede koteletter med bearnesaus og grønnsaker... Yammi... :) Så er det og legge seg til rette igjen og svitche på fjernkontrollen... Aldri sett såååå mye tv i hele mitt liv som jeg gjør nå...

ser på Dr Phil, Opera, og alt det klisset på formiddagen, har jo pleid og vært på jobb på denne tiden av døgnet da... :ler: Blir vel den tv slaven jeg nå...

Gleder meg enormt til imorra for da kan jeg ta av det utrolig stramme bindet jeg har over puppene nå, for å holde protesene nede.... Det skal bli godt å endelig få puste igjen.... :jepp:

Skrevet
Så gøy :D

Da sees vi nok på klinikken ja! Jeg gleder meg sååå. Må smile hver gang jeg kommer på det! Vet du hvem som skal operere deg? Og har du vert til konsultasjon og diskutert innlegg, størrelse og plassering?? fortell, fortell! :P

Og gratulerer selv forresten! =)

Takk!

Jeg var på konsultasjon i mai jeg hehe, så jeg venter og venter i spenning. Jeg skal ha over muskel, runde proteser med 280cc i venstre og 325 i høyre. Fra før av er jeg en 75B og ønsker 75D hehe. Er 160cm høy og rundt 59kg, så jeg tror det vil kle meg. Har jo timeglassfigur, så jeg føler at 75B ikke passer til meg siden jeg har brede skuldre og bred rygg (trener styrke)

Man skulle tro det var mulig å fylle ut topper med 75B, men i mitt tilfelle går det ikke. I bikini ser jeg helt flat ut, så kroppsfasongen har kjempemye å si :)

Velkommen, velkommen Gabriella :D

Skrevet

Takk takk! :) Koselig å se at det er liv her og aktive medlemmer! Koselig med netverk av mennesker som vet hvordan det er, og kan forstå følelsene som dreier seg rundt dette! Ang å fortelle andre om dette, så hadde jeg samme holdning om at hva jeg gjør med det under min genser er kun jeg som bestemmer og ingen andre enn de jeg vil, som har nytte av å vite det! Det har også vært en oppdagelse gjennom mine egne fordommer (som enten man vil eller ei, er tilstede, bevisst eller ubevisst)

Er vel mest sine egne kvaler man må jobbe med. For min del var det å få en "medisinsk diagnose" en slags lettelse. Som om jeg da ikke falt under kategorien som får så sterk kritikk. Men etter en betroelse til min søster fikk jeg egentlig tilbakemelding om "hvorfor jeg ikke står for det?", og er stolt over handlingskraft, og stå for oss som ønsker å gjøre det meste ut av livet, og ikke tilbringe sider av livet i missnøye og problematikk, for noe som medisinsk teknologi har forsket på og funnet løsning og et mulig valg.

Mange av oss har en tendens til å mangle forståelse for ting vi ikke selv går igjennom eller de som står oss nær. Uansett! Ble litt mye skriving her! :) Litt ivrig for nettopp dette! Uansett så ga min søster meg mot til å faktisk stå for det jeg gjør (men mener ikke da at man må dele det med alle) og representerer oss som ikke ønsker overdrevent store. :)

Mye informasjon og tanke bak hjalp meg å mote meg opp til å fortelle mine nærmeste :) Da føler man mye lettere at dette er noe gjennomtenkt! Noe det burde være :)

Skrevet
Men etter en betroelse til min søster fikk jeg egentlig tilbakemelding om "hvorfor jeg ikke står for det?", og er stolt over handlingskraft, og stå for oss som ønsker å gjøre det meste ut av livet, og ikke tilbringe sider av livet i missnøye og problematikk, for noe som medisinsk teknologi har forsket på og funnet løsning og et mulig valg.

Mange av oss har en tendens til å mangle forståelse for ting vi ikke selv går igjennom eller de som står oss nær. Uansett! Ble litt mye skriving her! :) Litt ivrig for nettopp dette! Uansett så ga min søster meg mot til å faktisk stå for det jeg gjør (men mener ikke da at man må dele det med alle) og representerer oss som ikke ønsker overdrevent store. :)

Mye informasjon og tanke bak hjalp meg å mote meg opp til å fortelle mine nærmeste :) Da føler man mye lettere at dette er noe gjennomtenkt! Noe det burde være :)

Flott sagt av din søster!!!! Jeg sliter med de samme "fordommene", så det du skrev her fikk meg til å tenke litt!! Skjønner den med "diagnosen" også - det er kanskje lettere for andre å godta da. Men det er helt sant som du sier, folk har ingenting med hva man velger å gjøre med egen kropp.

Da jeg var på konsultasjon sa legen at det jo er en risiko for kapsling, men "worst-case" er at det blir så ille at implantatene må tas ut, at jeg jeg får igjen mine gamle pupper - med et lite arr under (og 30.000 fattigere selvfølgelig). Det er en risiko jeg er villig til å ta tror jeg!!

Skrevet

Hei og velkommen alle nye!!!

Her skal man jammen ikke ta mange dagene med ferie i utlandet før det har skjedd masse på operasjonsfronten! Jeg er bare såå glad det er september alt og MIN måned! Dog ikke før den 30. men like fullt, det er denne måneden det skal skje!

NINA100; du som har store barn, vi er like gamle og jeg lurer så innmari på hva jeg skal si til mine barn. Jeg har egentlig ikke lyst til å si noe, så operasjonsdagen og de påfølgende dagene er nok mamma sengeliggende med noe influensa eller noe. Men så kom jeg til å tenke på at op-såret vil jo synes i lang tid etterpå og hva sier man da?????

Hvor fikk du kjøpt det bindet forresten?? Jeg har en venninne som brukte det i noen uker etter op mener jeg og hun har jo kastet sitt så jeg kan ikke "arve" hennes men jeg vet ikke om jeg skal ha heller...

Skrevet

Nærmer seg slutten på 3 dag etter operasjon her. Tok vekk dren idag, det var kjempe-ekkelt. Går ikke an å beskrive den følelsen når de dras ut.. :) Men formen blir iallefall bedre. Jeg har lagt under muskelen, og trodde at jeg kom til å være mer "hemmet" enn jeg er. Fungerer nokså normalt nå, bruker armer går og gjør litt husarbeid. Det er bare litt ekstra vondt dersom jeg strekker meg høyt etter noe eller løfter noe tungt. Er litt kvalm eneste, tror kanskje det er pencilinen som gjør det.. Klarte ikke å vente med å se de, så jeg lurte meg å ta av BH'en litt. Det ble jo flott. Akurrat som ammepuppene mine, bare litt finere.

Håper det går bra med dere andre også som har operert, det ser ut sånn på innleggene :)

Bianca; ser du er like høy og tung som meg, og hadde i utg. punktet nesten de samme størrelsene på protesene som meg. Det ser bra ut på meg ihvertfall! :) Spørs jo hvor store du vil ha da, men de som jeg har fått passer til min kropp ihvertfall ;)

Skrevet
Bianca; ser du er like høy og tung som meg, og hadde i utg. punktet nesten de samme størrelsene på protesene som meg. Det ser bra ut på meg ihvertfall! :) Spørs jo hvor store du vil ha da, men de som jeg har fått passer til min kropp ihvertfall ;)

Så godt å høre at det går bra med deg, Melix :) Og at du er fornøyd med resultatet!!

Moro at vi er samme størrelse i høyde og vekt :) Hvor mye var det du la inn igjen? Var det 250? Jeg lurer på om jeg skal holde meg rundt der i hvert fall, ikke noe høyere.

Men brystene hovner en del i begynnelsen da, så de blir vel litt mindre etterhvert. Føles de veldig hovne nå? Og er muskelen veldig stram rundt protesen?

Skrevet
Hei og velkommen alle nye!!!

Her skal man jammen ikke ta mange dagene med ferie i utlandet før det har skjedd masse på operasjonsfronten! Jeg er bare såå glad det er september alt og MIN måned! Dog ikke før den 30. men like fullt, det er denne måneden det skal skje!

NINA100; du som har store barn, vi er like gamle og jeg lurer så innmari på hva jeg skal si til mine barn. Jeg har egentlig ikke lyst til å si noe, så operasjonsdagen og de påfølgende dagene er nok mamma sengeliggende med noe influensa eller noe. Men så kom jeg til å tenke på at op-såret vil jo synes i lang tid etterpå og hva sier man da?????

Hvor fikk du kjøpt det bindet forresten?? Jeg har en venninne som brukte det i noen uker etter op mener jeg og hun har jo kastet sitt så jeg kan ikke "arve" hennes men jeg vet ikke om jeg skal ha heller...

Hei Frk Johansen.. :goodbye:

Gratulerer med operasjonsdag.. :)

Jeg har ikke fortalt mine barn hva jeg skulle gjøre...

Eneste jeg har sagt er at jeg har operert brystet, storemann syns det var helt greit,(ikke helt fornøyd med at mamma ikke kan være taxi akkurat nå)

lillefrøkna lurte på hvorfor, og da sa jeg at jeg gjorde det for de jeg ville, ble ikke mer spm da... De har skjønt jeg har det vondt å har vært helt supre til å hjelpe til hjemme... (ser nå at barna mine klarer laaangt mye mer enn hva jeg trodde, de er ikke så hjelpesløse alikavel) :ler:

Jeg kommer nok til og fortelle det til de senere hvis de spør, og ihvertfall til lillefrøkna hvis hun arver mine små pupper...

Gjør hun det , og vil ha en operasjon når hun er eldre, så vil jeg gjøre alt i min makt for å hjelpe henne med det... Vil ikke at hun skal gå igjenom ett liv som jeg har hatt, med begrensninger og hemninger...

Skrevet
Så godt å høre at det går bra med deg, Melix :) Og at du er fornøyd med resultatet!!

Moro at vi er samme størrelse i høyde og vekt :) Hvor mye var det du la inn igjen? Var det 250? Jeg lurer på om jeg skal holde meg rundt der i hvert fall, ikke noe høyere.

Men brystene hovner en del i begynnelsen da, så de blir vel litt mindre etterhvert. Føles de veldig hovne nå? Og er muskelen veldig stram rundt protesen?

Jeg var jo og tok ut dren idag og skulle spørre om hvilken størrelse de hadde lagt inn, men jeg glemte det helt ut.. Men tror det er 215 i det ene og mellom 230-250 i det andre.

De er litt hovne ja, og muskelen stram, men i og med at jeg har hatt dren tror jeg ikke de er så kjempelangt fra hvordan de kommer til å bli. Det er ikke sånn digert altså, så viss du ønsker det stOre pupper så blir det jo ikke akkurat det av denne størrelsen. Men jeg trener en del, og er vant med å ikke ha noe som hopper opp og ned, så jeg kunne ikke ta for mye i. Dessuten tror jeg ikke at det går an å se på meg at jeg har tatt silikon heller, under genser er de ikke stort større enn før (men da har jeg jo BH med tjukke innlegg..). Utenom i bikini da.. men det er jo lenge til neste sommer, dessuten har jeg en innbilning om at det bare er de som nøye har studert hvordan puppene mine var før som gidder å legge merke til det. Kanskje litt optimistisk, men men :)

Skrevet

Hei igjen Frk Johansen..

Glemte å svare på det med båndet... hehe

Det fikk jeg på klinikken det, våknet med det etter op..

Imorra er det gått en uke og da skal det AV... Gleder meg, for nå strammer det veldig og jeg klarer ikke gå rett... hehe

Etter jeg sov litt i ettermiddag så våknet jeg litt stiv, men etter en gå tur på toaletter så er jeg bare såååå fin.... føler jeg klarer å bevege armene mine litt ut ifra kroppen (gått med de inntill kroppen helt til nå) det var digg det!

Tenk og rope HURRA for at en klarer og strekke seg etter glasset som står på bordet.... :fnise:

Skrevet
Takk!

Jeg var på konsultasjon i mai jeg hehe, så jeg venter og venter i spenning. Jeg skal ha over muskel, runde proteser med 280cc i venstre og 325 i høyre. Fra før av er jeg en 75B og ønsker 75D hehe. Er 160cm høy og rundt 59kg, så jeg tror det vil kle meg. Har jo timeglassfigur, så jeg føler at 75B ikke passer til meg siden jeg har brede skuldre og bred rygg (trener styrke)

Man skulle tro det var mulig å fylle ut topper med 75B, men i mitt tilfelle går det ikke. I bikini ser jeg helt flat ut, så kroppsfasongen har kjempemye å si :)

Ja, det er sant som du sier; kroppsfasong har mye å si for puppene og hvor store de ser ut. Med timeglassfigur og trent, litt bredt rygg og skulderparti så høres det absolutt ut som du fint kler 75D! Høres ut som de nye puppene kommer til å passe deg perfekt!=) TENK PÅ DET at nå er det ikke lenge til det er vår tur! *smiil og kribling i magen*

Og så må jeg også få si Gratulerer med nye pupper(!!) til the-87, melix og nina100. Gøy å lese hvordan dere kommer dere etter operasjonen!

og velkommen til GabriellaE! skal tenke på deg i morgen, og gleeder meg til å høre hvordan det går med deg i etterkant! ;)

Skrevet

Hehe, ja jeg tror det jeg også. Når man har små pupper, så synes de jo ikke så godt - ergo er det færre som legger merke til dem nettopp fordi de ikke er noe blikkfang. Jeg tror også (og håper) at ikke så mange merker noe på meg etter operasjonen.

Jeg studerer jo på et bittelite sted, hvor jeg møter de samme menneskene hver eneste dag. Og i flere dager nå har jeg gått med store silikoninnlegg i bh'en og det er ingen som har lagt merke til det! :)

Nei jeg ønsker ikke digre pupper. Langt derifra. Når man er på vår størrelse så er jo ikke det noe fint. Jeg er nok tilhenger av de som synes brystene skal matche kroppen. Liten kropp - moderate bryster, stor kropp - større bryster. Så det blir nok 240/250 på meg ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...