Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Heisann allesammen her inne :) fant denne siden igår når jeg søkte litt på internett , kunne ønske jeg hadde funnet den før..Var inne på Fornebuklinniken og ble operert tirsdag 26 august...juhuuuu... Guuud jeg er lykkelig... :fnise:

At jeg ikke har gjort dette før!

Er ei "dame" på 35 år, har 2 barn.... puppene mine før operasjon var så små at jeg fylte ikke en a cup engang... usj, 2 knopper som bare var der liksom.... men nå er den tid forbi... :skratte: ....

Har nå fått 225cc anatomiske under muskelen... de er sååååå fine....

Dr Schistad sa på operasjonsdagen jeg kunna ha 280cc :skratte: Men er ikke noe gla i store pupper, jeg ville ha de sånn de var når jeg amma, så da kom vi fram til 200cc, men han skulle se det ann på operasjonsbordet... fikk 225cc.. :)

idag er det 5 dagen, har endelig fått tatt meg en dusj, det var såååå nydelig.. fått av den ytterste bandasjen åsså, det var digg.. Men må gå med sånn stramt bind over bh i en uke.. :snurt: det er stramt! sånn for att det skal holde seg på plass tror jeg... :sukk: må "lette" litt på trykket noen ganger og det kjennes deilig... gleder meg til tirsdagen for da kan jeg ta det av og kun gå med sportsbh`en.....

:velkommen: nina100!!

Godt å høre at du er så fornøyd!! Jeg har vært hos Schistad på konsultasjon, syns han var en veldig behagelig person, og virket veldig dyktig. Dette med den stramme bandasjen kan jeg ikke huske å ha lest om at noen av de andre har brukt, men jeg har jo ikke peiling..

Hadde du mye vondt etter operasjonen?

Du som har barn fra før - vil du anbefale meg å vente med å operere til etter evt. barn? Jeg er 28 år, og vurderer å begynne å prøve å få barn om et års tid.

Håper du får svar på alt du lurer på her inne! :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei cypress....

Etter operasjonen på tirsdag var det helt greit... :) Full av bedøvelse vetu, men når jeg våknet på hotellet på onsdagen hadde jeg veldig vondt.. :snurt: Det første jeg måtte gjøre når jeg våknet var og ta pinex forte...

Har hatt behov for smertestillende helt til idag... ikke klart og bevege meg så mye nei, vært ett mareritt når jeg har våknet om morgenen etter en natt søvn i sittende stilling i soffaen... hehe.... men må si jeg hadde gjort det om igjen imorra uten tvil....

Når jeg kikker ned på brystet mitt nå så bare smiler jeg :ler:

Ang det å få barn først så vet jeg ikke, vet at mine bryster har forandret seg veldig mellom hvert svangerskap.... Men det kan de vel svare på på fornebuklinikken... Nå er minste jenta 11 år, så det er endel år siden jeg var gravid, men husker fortsatt amme brystene mine... de var såååå fine... Nå har jeg fått de igjen, men litt større....

Dr Schistad tok veldig godt vare på meg ihvertfall, han ville putte inn 280cc i meg, men jeg ville ikke ha så store, kun 200cc, men sa at han fikk se det ann på operasjonsbordet... Jeg fikk 225, ville åsså ha dråpeformede, for det syns jeg gir ett naturligere resultat.... ;)

Er kjempe kjempe fornøyd, hadde jeg ikke hatt ører så hadde vel smilet gått helt rundt.... :)

Har gått å tenkt på dette i sååå mange år og endelig fått mot i meg til å gjøre det, angrer nå for at jeg ikke gjorde dette før!... :(

Men nå sitter jeg nå her i soffaen, 5 dager etter op, og har det igrunn ikke så ille lengre, litt ubehag, men nå tror jeg de verste smertene er over.. :D

Skrevet

Gratulerer såååå mye til dere som har vært i ilden: the-87, melix og nina100!!!!!

Og velkommen til deg nina100 :)

Kjempemoro å høre at det har gått bra med dere alle og at dere virker fornøyde!

nina100: jeg lurer på om du har disse stramme bindene over bh'en fordi du har tatt anatomiske implantater. De er nemlig veldig opptatte av at implantatene skal feste seg godt i begynnelsen, og det er ekstra viktig med anatomiske ettersom de kan vri seg. Jeg vet ikke altså, men lurer på om det kan være grunnen :)

Kjempe gøy å høre at du er så kvikk allerede selv om du tok under muskel! Jeg skal også ta under muskel og er veldig spent på når jeg vil være i form. Skal ta fly alene i 1,5 t én uke etter operasjonen, og håper virkelig at det skal gå bra!

Gleder meg til å høre mer om helingsprosessen deres! :) Kommer nok godt til nytte når jeg selv skal i ilden om 2 uker (!!!!!!!) :hakeslepp:

Skrevet

Hei bianca... :)

Jo det er derfor jeg har de stramme bindene... Greit at det ligger på plass lissom... :gjeiper:

Du kan bare glede deg, dette er kjempegøy... Greit det er vondt, med guuud en er sååå fornøyd etterpå, og det tar bort all smerte.... ;)

Dusjet for første gang idag, det var merkelig og ha bryster og vaske... hehe

for ikke å snakke om når jeg tok av sportsbh`en, trodde puppene mine skulle falle av!! skikkelig ekkel følelse å få de i "friluft"....Måtte holde på de lissom...

Vil tro at flyturen din som blir 1 uke etter op vil gå bra...Du er nok i ganske grei form da....

Jeg måtte kjøre bil 2 timer hjem dagen etter, det gikk bra men hadde jeg visst hvordan formen var føre, så hadde jeg nok vurdert ett døgn til på hotell... (bilturen hjem tar 2 timer).. var rimelig gåen når jeg kom hjem...

jeg er nå på 5 dagen og i dag har jeg følt meg fin, de foregående dagene var jeg nok ett trist syn.. hehe, bustehår og vondt, men hadde smilet om munnen da....:D

Skrevet

Bianca har du bestemt deg for hvor stort du skal ha?

jeg er 173 og 56 kilo... Jeg er veldig fornøyd med det jeg fikk.... akkurat sånn jeg ville ha... er nå en 75b ifølge papirene mine... :)

Skrevet
nina100: jeg lurer på om du har disse stramme bindene over bh'en fordi du har tatt anatomiske implantater. De er nemlig veldig opptatte av at implantatene skal feste seg godt i begynnelsen, og det er ekstra viktig med anatomiske ettersom de kan vri seg. Jeg vet ikke altså, men lurer på om det kan være grunnen :)

Jo det er derfor jeg har de stramme bindene... Greit at det ligger på plass lissom... :gjeiper:

Først og fremst vil jeg ønske deg :velkommen: nina100, og gratulerer med nye :sexy: Sikkert herlig følelse! Jeg er ganske ny her inne på forumet selv. Jeg har ikke gått gjennom noen operasjon ennå, jeg sitter fortsatt i tenkeboksen..

Tenkte jeg bare ville legge til en liten kommentar ang. bindene du har over puppene. Utfra det jeg har lest i dagboken her før, så har du de bindene der pga at du har implantatene under muskelen.. så de skal være med å presse implantatene ned.. hvis jeg sier noe feil her så er det bare å rope ut.. :unsure:

Skrevet

Gratulerer så mye med nye :sexy: Melix og the-87 :danser: Blir spennende å følge dere de neste dagene og ukene og høre hvordan det går!

Skrevet
Bianca har du bestemt deg for hvor stort du skal ha?

jeg er 173 og 56 kilo... Jeg er veldig fornøyd med det jeg fikk.... akkurat sånn jeg ville ha... er nå en 75b ifølge papirene mine... :)

Hei nina100!

Tusen takk for svar :) Er veldig glad for å høre at du er i så bra form, da bare håper jeg at jeg er som deg! (er jo veldig individuelt dette her)

Jeg har ikke heeelt bestemt meg for hvor stort jeg skal ha. Jeg har alltid ønsket bare en liten forstørring, men etter å ha deltatt her og hørt på hva folk sier i ettertid så har jeg begynt å bevege meg mot litt større. Overraskende mange her som angrer på at de ikke tok større!

Men i det siste har jeg falt litt mer tilbake på at jeg ikke vil ha så store implantater allikevel, haha. Etter mitt ønske hadde kirurgen notert seg 220 og 240. Men jeg er enda litt usikker for jeg vet at mye av størrelsen på implantatet "forsvinner" når man legger under muskel.

Jeg er jo bare 161 cm og 52 kilo, og er mindre enn 70 cm under bysten, så det skal sikkert ikke så mye til før jeg får merkbart større pupper :)

Jeg forstår at du er veldig fornøyd med størrelsen? :)

Hvordan ser forresten brystene dine ut nå? Ser de veldig sprengte ut, og strammer muskelen seg veldig hardt rundt implantatet sånn at det ser litt "rart" ut?

Skrevet
Heisann allesammen her inne :) fant denne siden igår når jeg søkte litt på internett , kunne ønske jeg hadde funnet den før..Var inne på Fornebuklinniken og ble operert tirsdag 26 august...juhuuuu... Guuud jeg er lykkelig... :fnise:

Hei, Nina100! Jeg vil også få ønske deg velkommen hit! Synd du ikke fant dette forumet før operasjonen, men du finner mye nyttig informasjon her inne som du vil få nytte av nå etter operasjonen også. Håper du "henger" her inne en stund sammen med oss, sånn at vi som venter på operasjon kan følge deg i helingsprosessen... Jeg skal også opereres av dr. Schistad om 5 uker i morra: Dette går fort!!!!

God bedring videre!

Klemmer

Skrevet

Jo har de bindene for å presse protesene ned ja... Guuud det er stramt asså, føler at jeg ikke klarer og puste innimellom... Er ikke store plassen til og hovne opp inni her... :P

Når jeg dusjet tidligere idag så sto jeg og studerte meg i speilet, fytti å fiiine.:)

men når jeg så bildene (måtte ta noen bilder når jeg først var avkledd) så så de rare ut... :sjenert: Kan ikke helt skjønne de puppene på bildene så ikke samme ut som de i speilet.... hehe

Så jeg er nok ganske hoven ja , det så jeg på bildene... :)

Trur jeg har valgt riktig størrelse, vet at hadde jeg tatt 280, hadde de vært mega... oj oj.... sikkert ganske mye strammere åsså ja... uæææ...syns de er rimelig stramme nå da og føler at huden mellom puppene er i lufta lissom...

Men har kommet til side 105 i dagboka her og finni ut at det er helt normalt.. hehe

Skrevet
Synes ikke de ser så veldig store ut nei.. Dr. Dillerud anbefalte å ikke ta over 360 på meg iværtfall, for da kom det til å se unaturlig ut.

Skal du ta under eller over muskel? :) hvor høy er du, og hvor mye veier du? :)

Jeg skal legge inn over muskel. Tror det blir runde proteser. Glemte å spørre kirurgen på konsultasjonen, men det får jeg vel vite før operasjonen... Er 168cm og 58 kg, 78 cm under brystene, forresten. Enn du da? Greit å kunne sammenligne...

Skrevet

Vil bare si til dere som har en operasjon snart, ingenting å grue for... Dere burde bare glede dere... :

Skrevet

Hei alle sammen :)

Nå har jeg fulgt med på CeeCee`s dagbok i noen måneder og føler kanskje det er på sin plass å komme med et lite bidrag jeg også!

I løpet av sommeren har jeg tenkt mye på dette med brystforstørrelse. Etter å ha tatt av meg tilsammen 35kg. i løpet av de siste fem årene, så har jeg ikke pupper igjen. Har gått fra str.B til str.AA. :/

På konsultasjon på colosseumklinikken i sommer og bildevurdering fra fornebuklinikken hvor jeg fikk ulike tilbakemeldinger og råd på hva som ville bli finest og mest naturlig; Anatomisk over muskel, og rund under muskel.

Hadde jeg noen uker hvor jeg var veldig i tvil om hvor jeg skulle gjøre dette og hvilke råd jeg skulle følge. Det var jo helt motsatte meninger, så jeg ble veldig usikker. Men har tenkt på det at anatomisk over og rund under kanskje ikke er så veldig ulikt? noen som vet? eller noen som har bilder å vise til av de ulike alternativene? eller erfaringer å dele?

Forige uke bestemte jeg meg i alle fall - og det blir FORNEBUKLINIKKEN. Kirurgen jeg pratet med på telefonen virket både empatisk, avbalansert, erfaren og dyktig i sitt fag - og han var veldig behagelig og lett å prate med.

SÅ: har reservert operasjon til mandag15.desember, og betalt depositum og alt!! :) :) :) :) og i morgen skal jeg ringe å reservere hotellrom. - Noen andre som skal oppereres 15.desember??

Nå kjenner jeg bare at jeg har en deilig RO over det hele. Jeg vet med meg selv at jeg har valgt det riktige. På en merkelig måte, uten å ha truffet kirurgen, så føler jeg at jeg slapper skikkelig av i forhold til opperasjonen og at jeg stoler 100% på han og at han vil gjøre det som er best.

Skrevet

Åh, kjempebra jo :D Jeg skal også opereres 15. desember på Fornebuklinikken :) Da har jeg ihvertfall en person som er her enda hehe...

Jeg bor her nede, så jeg trenger ikke hotellrom, men kanskje vi ses på klinikken hihi..

Gratulere så mye med operasjonsdato.

Skrevet
Åh, kjempebra jo :D Jeg skal også opereres 15. desember på Fornebuklinikken :) Da har jeg ihvertfall en person som er her enda hehe...

Jeg bor her nede, så jeg trenger ikke hotellrom, men kanskje vi ses på klinikken hihi..

Gratulere så mye med operasjonsdato.

Så gøy :D

Da sees vi nok på klinikken ja! Jeg gleder meg sååå. Må smile hver gang jeg kommer på det! Vet du hvem som skal operere deg? Og har du vert til konsultasjon og diskutert innlegg, størrelse og plassering?? fortell, fortell! :P

Og gratulerer selv forresten! =)

Skrevet
Jeg skal legge inn over muskel. Tror det blir runde proteser. Glemte å spørre kirurgen på konsultasjonen, men det får jeg vel vite før operasjonen... Er 168cm og 58 kg, 78 cm under brystene, forresten. Enn du da? Greit å kunne sammenligne...

Okey, ble runde her :)

Er faktisk 168cm og veier 58 kg jeg også :)

I dag skal jeg fjerne dn ytre bandasjen! :D vist jeg tørr :P hehe.. litt skeptisk..

Skrevet

Hei alle sammen!

Etter å ha lest igjennom HELE forumet og hatt utrolig god nytte av det har jeg vært igjennom masse informasjon og lest meg opp til å bli amatør-ekspert på implantater ;)

(Jeg er 20 år, student på UIO, veier 60 kg og er 1,66 høy.)

Jeg har noe som kalles tuberøse-bryst (også kalt snoopy bryst). Dette vises gjennom at brystet har en spiss form. Mange "vanlige" bryst har også spisshet ved seg, men det som gjør tuberøse bryst spesielle er at brystkjertlene i underdelen av brystet er intet-eksisterende eller forsvinner ved vekttap (som er mitt tilfelle) Dette skaper et utseende hvor brystet ser ut som det slutter rett under brystvorta.

Tuberøse bryst er ikke så uvanlig, og kommer i forskjellige grader. Jeg har kun en tendens, som er sterkere på høyre bryst enn venstre. Håper kanskje dette kan åpne opp for en dialog med andre som har dette?

Ellers hopper jeg gjerne inn i forumet sammen med alle dere andre. Forumet har virkelig gitt meg det motet jeg trenger til å fortelle de nær meg om min beslutning. Jeg har fortsatt tider med usikkerhet og litt nerver og titter innom for litt mot hipp som happ! :D

Jeg har etter 3 konsultasjoner hos tre forskjellige klinikker i Oslo, bestemt meg for Fornebuklinikken(FBK) med Pål Schistad som kirurg. FBK var utrolig profesjonelle men alikevel utrolig hyggelige. Schistad virket veldig betryggende og dyktig på sitt felt. han ga meg et kvarters infoforedrag om kapsling (ettersom jeg stilte ganske inngående spørsmål ;))

Jeg skal ha anatomiske, medium/lav profil, 280cc, over muskelen, snitt i folden. Og har time IMORGEN 2 September kl 10.00!! Jeg er kjempe nervøs men gleder meg masse! Jeg har lyst til å prøve å skrive ned hvordan ting går, hvis det er noen som ønsker å lese! :)

Stoort nervøst men godt smil fra Gabriella :)

Skrevet
Gratulerer så mye med nye :sexy: Melix og the-87 :danser: Blir spennende å følge dere de neste dagene og ukene og høre hvordan det går!

Tusen takk for det :D I dag skal jeg ta av den ytre bandasjen og dusje. GRUGLEDR meg! sikker litt rart, føles sikkert ut som de detter av! da skal kameraet frem iværtfall!! hehe... :)

Skrevet

Tusen takk for det :D I dag skal jeg ta av den ytre bandasjen og dusje. GRUGLEDR meg! sikker litt rart, føles sikkert ut som de detter av! da skal kameraet frem iværtfall!! hehe... :)

Skrevet

GabriellaE:

:velkommen: og LYKKE TIL!!! Vi vil selvfølgelig gjerne høre hvordan det går med deg etter operasjonen!!! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...