Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja nå er det imorgen.. Har funnet fram bøker og lastet inn musikk og lydbøker på mp3 spilleren. Regner med det kommer til å bli kjedelig å ikke kunne være noe særlig aktiv, men kanskje det heller er så vondt at jeg ikke kommer til å kjede meg.. :) jaja, vi får se.

Jeg skal operes i Bergen, vet ikke hvor mye, jeg skal snakke med kirurgen imorgen, men regner med at jeg bare lar han bestemme. Det viktigste for meg, er bare at de blir like, og så er det jo litt gøy om de blir litt større også da :) Jeg bruker A/B nå, og skal ha implantat under muskelen. Etter noen svangerskap og brystbetennelser er det ikke så mye asymmetri lenger. Skal opereres i 3 tiden. Det jeg tenker på mest akkurat nå, er hvordan jeg skal klare å ikke spise så lenge før!.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh så spennende Melix! Høres ikke ut som at du er så nervøs, det er jo bra :)

Skjønner godt at du gruer deg til å ikke spise. Å vente helt til kl 3 høres jo helt umenneskelig ut! Stakkars..

Men tenk, på denne tiden i morgen er det hele over! Da kan du bare legge deg bakover (men helst sittende, hehe, ellers kommer du deg vel ikke opp igjen) og vente på at puppene skal gro og komme seg på plass.

Jeg sier det igjen jeg: lykke lykke til! Håper du kommer med en oppdatering så fort det er mulig!

Stoor lykke-:klem:

Skrevet

Lykke til Melix!!! Håper alt går slik vi vil det skal gå, og at du ikke får mye smerter!!! :klem:

Tenk, snart har du nye pupper!! :sexy:

:hoppe:

Skrevet
Ja nå er det imorgen..

Masse lykke til i dag, Melix! :duskedame: Stakkars deg som ikke kan spise i dag... Du får ihvertfall gurgle munnen med litt vann hvis du blir tørst. Tenker masse på deg! Håper du gir oss en rapport når du er i form til det.

Klem :klemmer:

Skrevet

Det er ikke noen her som vil dele noen før og etter bilder med meg? :sjenert:

Jeg skulle så gjerne ha sett noen norske resultater

Skrevet

Håper det har gått bra med deg i dag Melix! :) Blir spennende å høre om din opplevelse når du er i form til det! :jepp:

Skrevet
Lurer fælt på hvordan det gikk med deg i går, The-87. Håper du er i form til å gi oss en liten rapport snart.

GRATULERER MED NYE PUPPER!!! :sexy::danser::danser::danser::danser::danser::danser::sexy: Er grønn av misunnelse på dere som er ferdig... Ønsker deg god bedring, The-87. Venter spent foran PC'en.

Heihei:) jo takk for det :D nå er det to dager siden jeg ble operert på fornebuklinikken av Dr. Dillerud.

Min operasjonsdag 27/08/08

Møtte opp på klinikken 12.30, ventet ett par min.. så var det MIN tur :O så nervøs at jeg holdt på å pisse på meg. Snakket med sykesøsteren å svarte på en del spm, så fikk jeg ei finfin blå skjorte, ei seng, og ettervært to tabletter. Så lå jeg å slappet av helt til Dr. Dillerud kom å hentet meg.

Snakket litt med han, å han studerte og tok på puppene. fikk prøve forskjellige strørrelser, og vi ble til slutt enige om 340 + jeg sa jeg ville ha D, men han kunne altså ikke love noe, for det var noe han måtte avgjøre under operasjonen.

Så la jeg meg i senga igjen... og ei stund etterpå så var operasjonsbordet klart!

Jeg fikk beskjed om å legge meg på bordet, med hendene ut på vær sin side, de vasket brystene, spurte om vekt, målte blodtrykk, så skulle jeg få sovemedisinen. ett stikk i arma, de dekket over meg, og jeg var bortevekke. Husker såvidt at jeg våknet å fikk på meg den fine blå skjorta å ble leid bort til senga. Sovnet ganske fort da ja.. voknet av at jeg lå å hakket tenner å kauka at jeg frøys ihjel. hehe.. så sovna jeg vell igjen..

Etter ett par timer kom dr. Dillerud å sa at jeg fikk ønsket mitt oppfyllt, det ble en D! :D :D Fornøyd da ja!! 360ml i vær pupp! Kjennte nesten ingen smerter, bare litt ekkelt å løfte på armene, men det som gjorde vondest var den dritten inni arma!!

Sykesøsteren kom med ett rundstykke og vann til meg, å sa at hun skulle ringe samboeren min så han skulle komme om en time :)

Fikk ett infoark og to poser med tabletter med meg hjem.

Lå i senga resten av dagen/natta..lite smerter.

Dag 2:

Da var smertene verre.. måtte ta pinex forte med en gang jeg voknet, sammen med frokosten. Klarte såvidt å komme meg opp av sengen å på do. men det gikk til slutt heldigvis:) ble svimmel og kvalm av tabletten.. frista ikke å ta de flere ganger, men det måtte jeg. lå i senga resten av den dagen også. sprengende smerte! Glad jeg har en så goå snill kjæreste <3 hadde ikke klart dette uten han :) hjelper til med alt! :)

Dag 3:

Føler meg litt hemma:/ Sprengende smerte når jeg vokner, gjør vondt å ligge, sitte og jeg må gå veldig rolig. Kontroll i dag! Tok en panodil før jeg dro dit.

Var veldig spent på å se resultatet!

Jeg kommer inn til sykesøsteren og hun spørr hvordan det går å sånn.

Hun ser på resultatet, å hun mener det ser bra ut, er ganske hovent, men det er normalt.

Hun ber meg om å gå bort å se meg selv i speilet. OI! det ble pupper ja, å de var veldig hovne! men det så da bra ut syns jeg :)

Gleder meg til hevelsen går ned og at de blir myke å fine :) akkurat nå er de bare veldig vonde :/

Håper de blir litt bedre iløpet av helgen! :) Regner med det :) Har kunn tatt to panodil i dag, ingen pinex forte. Vil prøve å unngå å ta for mye smertestillende. Er levelig uten også:) må tåle litt smerte!

Men alle dere som venter på operasjon, det er ikke såå ille som dere tror!

Jeg trodde det kom til å bli verre..Er glad jeg gjorde det, å angrer ikke ett sekund! :)

Lykke til alle sammen, dette klarer dere!! :)

Skrevet

Åhhh, gratulerer så mye :klemmer:

Kjempebra at det gikk så fint med deg og at du fikk ønsket ditt oppfylt. Alltid så fint rett etter operasjonen når man er proppa med smertestillende hehe... Ser alle sier at det ikke var noe særlig vondt første dag, men dag to så var det stikk motsatt :P

Håper du blir superfornøyd når hevelsen går ned :) Kos deg masse i helgen.

PS: Veldig bra at du fikk D, for det har jeg også lyst på etter å ha lest litt rundt omkring hehe..

Skrevet

Igjen innom og informerer om at en D cup varierer veldig i størrelse. ;)

Skrevet

Hehe, det er sant ja :) Har lært at 70D er det samme som 75C osv...

Skrevet

Hei alle sammen. Nå har jeg sovet første natten hjemme (uten den gode sengen som kunne kjøres opp og ned i alle mulige fasonger). Det gikk greit. Mannen var veldig flink igår og tok seg av barna våres, da jeg kom hjem, og tok de med t. Det var litt vondt å ikke kunne ta imot minstemann når han ble så gla for å se meg. Ganske så umulig å ha en unge på fanget i det hele tatt egentlig :( Men som sagt mannen min er ganske flink så det går bra.

Jeg ble operet i 4-5 tiden tror jeg på ettermiddagen (ble litt forskyvninger og jeg hadde ikke klokke), men de vekkte meg iallefall i halv 6 tiden. Da var jeg helt ute på tur, veldige smerter og skalv som et aspeløv, lettere forvirret og kunne ikke lee en fing, fikk morfin og sovna igjen, våknet igjen etter en time ca, var da litt mer normal :) Kunne iallefall snakke normalt, skalv ikke og fikk litt mer smertestillende. Etter dette kom det seg veldig. Fortsatte og være litt våken og sove litt om en annen. Men utover kvelden ble jeg pushet litt på å komme meg ut av senga og ta en tur på do eller noe. Og da jeg først hadde komt meg på bena følte jeg meg veldig så bra. Det utover dette var egentlig å komme seg oppi og utav senga :)

Natten ble helt grei sov og våknet annenhver time ca. Neste morgen skulle vi reise hjem i 9 tiden. Spiste frokost og fikk 1g paracet. Senere på dagen tok jeg 1 paracet om dagen og en om kvelden (foruten pensillin og de betennelsesmedisinene som vi skal ta). Det går helt fint nå, det er jo selvsagt omt, og jeg skal ikke bevege meg for mye inn i kær før det blir vondere, men sitter jeg i ro er det helt ok smerter. Natten syns jeg egentlig er det værste, og ikke kunne skifte stilling, er helt mørbanket når det endelig er morgen.

Åsså er det jo litt drit med de drenene som jeg går å drar på, nå er jeg i såpass form at jeg kunne nok bevegt meg på beøk eller noe, men det går ikke an å skjule disse drenene, så jeg får bare vente. Etter som jeg forstår, og etter erfaring med min mann som opererte og ikke hadde dren fra sitt op.sår, så er det verdt å ha dren noen dager for å slippe væskeandannelse.

Skrevet
Heihei:) jo takk for det :D nå er det to dager siden jeg ble operert på fornebuklinikken av Dr. Dillerud.

Gratulerer så mye med nye pupper , The-87!!! :danse:

Kjempeflott at du har gitt oss "rapport". Det er nyttig informasjon til oss som venter på operasjon. Håper du kommer deg raskt, og at du blir fornøyd med resultatet! 360cc! Ser det veldig stort ut? Jeg skal nemlig legge inn 325-350, men vil ikke at de skal bli så store at det er synlige silikonpupper... Dr. Schistad sa at det ville se naturlig ut, og han er jo erfaren, så det blir nok bra. Gleder meg! :hoppe:

Lurer fælt på hvordan Melix har det...

Skrevet
Hei alle sammen. Nå har jeg sovet første natten hjemme (uten den gode sengen som kunne kjøres opp og ned i alle mulige fasonger). Det gikk greit.

Hurra! Gratulerer med nye pupper til deg også, Melix!!! :danser:

Så flott at det går så bra! Skjønner det er vanskelig å ikke kunne løfte på de små englebarna. Det gruer jeg meg til også. God bedring videre, slapp av, og la mannen din varte deg opp som en prinsesse - så får han snart nyte godene... :fnise:

Skrevet

Hei igjen dere. Det går bedre og bedre, har ikke tatt noe smertestillende idag, verker litt, men det tåler vi bra :) Har glemt å sagt hvor mye jeg la inn. Jeg lot kirurgen bestemme, det viktigste for meg var at de ble like og ikke for store. Så jeg tror han la inn 230/250 i det ene og 215+løft i det andre. Men jeg er ikke helt sikker før jeg får sett i journalen imorgen, skal da på kontroll og få tatt bort dren.

Men iallefall det er ikke noe å grue seg til :) Ikke så mye som jeg trodde iallefall.

Skrevet

Heisann allesammen her inne :) fant denne siden igår når jeg søkte litt på internett , kunne ønske jeg hadde funnet den før..Var inne på Fornebuklinniken og ble operert tirsdag 26 august...juhuuuu... Guuud jeg er lykkelig... :fnise:

At jeg ikke har gjort dette før!

Er ei "dame" på 35 år, har 2 barn.... puppene mine før operasjon var så små at jeg fylte ikke en a cup engang... usj, 2 knopper som bare var der liksom.... men nå er den tid forbi... :skratte: ....

Har nå fått 225cc anatomiske under muskelen... de er sååååå fine....

Dr Schistad sa på operasjonsdagen jeg kunna ha 280cc :skratte: Men er ikke noe gla i store pupper, jeg ville ha de sånn de var når jeg amma, så da kom vi fram til 200cc, men han skulle se det ann på operasjonsbordet... fikk 225cc.. :)

idag er det 5 dagen, har endelig fått tatt meg en dusj, det var såååå nydelig.. fått av den ytterste bandasjen åsså, det var digg.. Men må gå med sånn stramt bind over bh i en uke.. :snurt: det er stramt! sånn for att det skal holde seg på plass tror jeg... :sukk: må "lette" litt på trykket noen ganger og det kjennes deilig... gleder meg til tirsdagen for da kan jeg ta det av og kun gå med sportsbh`en.....

Skrevet

Noen andre som har brukt sånn stram bandasje over bh`en her? Og hvor lenge måtte dere gå med den?

Skrevet
Åhhh, gratulerer så mye :klemmer:

Kjempebra at det gikk så fint med deg og at du fikk ønsket ditt oppfylt. Alltid så fint rett etter operasjonen når man er proppa med smertestillende hehe... Ser alle sier at det ikke var noe særlig vondt første dag, men dag to så var det stikk motsatt :P

Håper du blir superfornøyd når hevelsen går ned :) Kos deg masse i helgen.

PS: Veldig bra at du fikk D, for det har jeg også lyst på etter å ha lest litt rundt omkring hehe..

Takk for det :D mye bedre i dag :) bare litt vondt å reise seg opp fra senga, og jeg går litt krokrygga :P

Glemte å si at jeg hadde 75B fra før, å har nå 75D i sportsbhn jeg fikk på fornebuklinikken. la over muskeln forrestn :)

Skrevet

Kjempeflott at du har gitt oss "rapport". Det er nyttig informasjon til oss som venter på operasjon. Håper du kommer deg raskt, og at du blir fornøyd med resultatet! 360cc! Ser det veldig stort ut? Jeg skal nemlig legge inn 325-350, men vil ikke at de skal bli så store at det er synlige silikonpupper... Dr. Schistad sa at det ville se naturlig ut, og han er jo erfaren, så det blir nok bra. Gleder meg! :hoppe:

Tusen takk for det!! :D myemye bedre i dag :) bare litt vondt å reise seg opp, klør mye, å går litt krokrygga :P å klarer ikke å løfte opp armene helt heller, men sånn er det vell til de fleste...

mamma vaska håret mitt i dag da! hehe.. å i morgen blir det dusjing, skal ta av bandasjen da. :) blir godt! Synes ikke de ser så veldig store ut nei.. Dr. Dillerud anbefalte å ikke ta over 360 på meg iværtfall, for da kom det til å se unaturlig ut.

Skal du ta under eller over muskel? :) hvor høy er du, og hvor mye veier du? :)

Skrevet

Tusen takk for det!! :D myemye bedre i dag :) bare litt vondt å reise seg opp, klør mye, å går litt krokrygga :P å klarer ikke å løfte opp armene helt heller, men sånn er det vell til de fleste...

mamma vaska håret mitt i dag da! hehe.. å i morgen blir det dusjing, skal ta av bandasjen da. :) blir godt! Synes ikke de ser så veldig store ut nei.. Dr. Dillerud anbefalte å ikke ta over 360 på meg iværtfall, for da kom det til å se unaturlig ut.

Skal du ta under eller over muskel? :) hvor høy er du, og hvor mye veier du? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...