Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hehe, nei jeg skjønte at du ikke hadde sett det, så da gikk jeg inn og satte navnet ditt i fet skrift.. Det virket tydeligvis!! :)

Ja, nå sitter jeg på jobb med en C-cup. Under skjorten syns det faktisk nesten ikke! Så tror ingen legger merke til det!

Jeg er litt sånn som hvis jeg først bestemmer meg, så vil jeg at det skal skje FORT! Tror jeg hadde blitt gal av å vente så lenge som jeg ser noen av dere har gjort, 6 mnd fra konsultasjon til operasjon e.l.!! Ikke noe for meg.... Så langt har jeg enda ikke helt bestemt meg, men det begynner vel å helle mer og mer i én retning... Min samboer er supersøt og sier at dersom jeg vil gjennomføre det, så skal vi klare det, selv om jeg da må ta fri fra jobben uten lønn. Jeg har selvfølgelig ikke klart å spare til dette heller, men har jo fast jobb med bra lønn, så det er ikke noe problem å ta det på toppen av huslånet. Får si til banken at jeg skal pusse opp litt... hehe... det er jo nesten sant og - bare at det er kroppen som skal shines! :gjeiper:

Lurer på om jeg skal snakke med mamma om dette??? Tipper hun vil forstå det, for vi er ganske like i kroppen, selv om hun selvfølgelig er mye eldre enn meg... Hun har selv tatt en operasjon for å fjerne poser under øynene, så hun kan jo ikke være prinsippielt imot all plastisk kirurgi!! Hadde vært godt å snakke med henne om det tror jeg... :klø:

Hehe, ja det funket visst gitt :) Det er ikke alltid øynene følger så godt med ut på kvelden, når jeg sitter foran pc'en 8 timer på jobben hver dag :gjeiper:

Skjønner godt hva du mener med at du vil at ting skal skje fort!! Det har nesten vært tortur for meg noen ganger.. For to år siden, da jeg virkelig bestemte meg for å gjøre det, så trodde jeg at jeg skulle gå på veggen. Hadde så utrolig problemer med å vente. Men har man ikke penger og god inntekt, så har man ikke det.

Så jeg lærte meg å være tålmodig, men det har ikke vært lett til tider. En annen ting som funker er å fylle opp dagene sånn at du ikke har så mye tid til å tenke på det. Det er det som har skjedd med meg det siste året. Så at det nå er så kort tid til jeg skal opereres, er nesten litt rart. Har blitt så vant til ventingen liksom.

Ja hvis du tror moren din ikke vil være helt imot det, så tror jeg det er en god ide å fortelle det! Det er jo veldig ubehagelig å gå og bekymre seg for om hun ser det eller ikke, også tie om det. Da er det bedre å bare være ærlig. Til og med hvis hun ikke liker det. For etterhvert tenker de ikke på det lenger, og alt blir som før. Hadde jeg hatt en mamma hadde jeg definitivt gjort det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Takk for velkomsten:) Skal nok ta en tlf å høre ja. Jeg har vurdert å ta en konsultasjonstime uten å bestille operasjonstime med det samme, for jeg tror kanskje konsultasjon kan være med på å avgjøre hva jeg bestemmer meg for.

Husker jeg riktig at du skal opereres i september? Sikkert spent vil jeg tro! Blir spennende å høre hvordan det går! :)

Ja gjør det! Og fortell oss hvordan det går! Skal krysse fingrene for deg i mens :)

Ja gud, det er nok jeg som skal opereres i september. Så ja, det skal bli spennende å se hvordan det går :) Kommer i hvert fall til å henge masse her og spørre om det ene etter det andre :)

Skrevet

Hei alle sammen!

Noen som vet hvor lenge man skal teipe såra?

Skrevet
Hei alle sammen!

Noen som vet hvor lenge man skal teipe såra?

Jeg fikk bekjed om 6 mnd :(

Har bare 2 mnd igjen :)

Og de begynner å bli kjempe fine ;)

Skrevet

Hei hei

Nå er det litt over en uke til jeg skal på konsultasjonstime. Fredag 29 august. Gleder meg veldig. Lurer på hvor mye jeg "får" lov til å ta. Men er det sånn at man kan presse opp str hvis man er uenig med legen? Jeg skal ta huslån snart og tenker det kanskje er lurt å inkludere dette i lånet for da slipper jeg å ta opp enda et lån. Flyr ikke med 30 lapper i lommeboken akkurat, hehe. Men jeg håper ikke det er så veldig lenge mellom konsultasjon og operasjon. Gleder meg så utrolig. Må planlegge når jeg kan ta operasjon også, med tanke på jobb og barn. Om jeg skal sende sønnen min bort til besteforeldrene den første uken, og hva jeg skal si til jobben. For jeg jobber igjennom et vikarbyrå. Hva skal jeg si til dem? VIl de tenke at jeg prioriterer dette mer enn jonn? Uten jobb blir det jo ikke penger, og uten penger blir det jo ikke nye pupper. hehe.

Pinky

Skrevet

Da har jeg gjort det. Nå slipper vi å spørre hverandre mang en gang om hvor, når, hva og hvordan. For alt ligger i nedtellingsboksen min nedenfor.

Oppforder alle dere andre som ønsker det, å gjøre det samme :)

Klikk dere bare inn på "ticker" øverst til høyre på menyen over.

Pinkytwinky: Gratulerer med konsultasjonstime :) Hvor skal du hen? Blir sikkert kjempe spennende!

Det er litt forskjellig fra lege til lege hva de synes, men alle tre jeg var hos var enige om størrelse. Noen vil gå litt over det de anbefaler, noen ikke. Men stort sett så tror jeg de gjør det :)

Skjønner godt at dette er vanskelig i forhold til jobb. Jeg er student og har jobbet meg i hjel i sommer (føles det ut som) for å få råd til dette. Men Gud så glad jeg er for det. Håper det ordner seg for deg også!

Skrevet
Jeg fikk beskjed om å teipe i 6 mnd.. Har bare to mnd igjen :) :)

Tror det var ca 2 mnd før jeg kunne bruke spile bh....

Men jeg bruker bare spile bh av og til og synes det er ubehageligt, kansje jeg ikke har en som passer godt nok kansje :(

Merkelig det der.. Jeg har også det syndromet!

Det er veldig rotete her inne egentlig.. Det skulle vært en engen "Facebook" for oss i dette forumet. Så hadde vi hatt fullstendige profiler og en egen neewsfeed som teller ned dagene til OP, og teller antall dager siden OP. hehe

Imsdal: Jeg har heller ikke fått noe særlig beskjed om når jeg kan bruke spile-BH, men innimellom så bruker jeg det.. om jeg skal noe spesielt som krever den type BH.. ;)

Jeg syns det er litt ubehagelig med spile-BH faktisk, men håper det går over.

Teiping tror jeg at jeg skal drive med i uendelig tid! Har heller ikke fått noe beskjed om det. Men jeg føler at om jeg fjerner teipen, så revner såret, selv om det er helt grodd.

Ha en fin helg, nå skal jeg på trening og trimme bort litt OP-fett :)

Takk for svar dere, jeg har ikke sett det før nå :rodme: Jeg bruker vanlig bh noen dager i uken, mine nye venner er litt følsomme så det er godt å ha litt polstring ;)

Så føler jeg meg selvfølgelig mye finere om jeg skal pynte meg og slipper sportsbh'en :)

OP-fett sucks, hehe :vekt:

Vi skulle hatt en litt mer oversiktlig greie her, er jo helt umulig å holde styr på hvem som har operert, hvem som skal, hvor, hvor mye, når osv.. Lurt å gjøre slik som Bianca da, men litt kjipt om man er aktiv ellers på forumet, er nok av gjester som lager dårlig stemning her ellers så.. ikke at de har noe de skulle sagt men :)

Skrevet
Da har jeg gjort det. Nå slipper vi å spørre hverandre mang en gang om hvor, når, hva og hvordan. For alt ligger i nedtellingsboksen min nedenfor.

Oppforder alle dere andre som ønsker det, å gjøre det samme :)

Klikk dere bare inn på "ticker" øverst til høyre på menyen over.

Pinkytwinky: Gratulerer med konsultasjonstime :) Hvor skal du hen? Blir sikkert kjempe spennende!

Det er litt forskjellig fra lege til lege hva de synes, men alle tre jeg var hos var enige om størrelse. Noen vil gå litt over det de anbefaler, noen ikke. Men stort sett så tror jeg de gjør det :)

Skjønner godt at dette er vanskelig i forhold til jobb. Jeg er student og har jobbet meg i hjel i sommer (føles det ut som) for å få råd til dette. Men Gud så glad jeg er for det. Håper det ordner seg for deg også!

smart det der med nedtellingsboks :)

Jobbet meg selv i hjel denne sommeren for å få rå til rakkerne, så ble ingen ferie på meg. Frista egentlig ikke å gå rundt på stranda i syden delvis flatbrystet. :ler:

Skrevet (endret)
Vi skulle hatt en litt mer oversiktlig greie her, er jo helt umulig å holde styr på hvem som har operert, hvem som skal, hvor, hvor mye, når osv.. Lurt å gjøre slik som Bianca da, men litt kjipt om man er aktiv ellers på forumet, er nok av gjester som lager dårlig stemning her ellers så.. ikke at de har noe de skulle sagt men :)

Ja enig. Jeg tror nok ikke jeg vil delta i noen andre diskusjoner her på KG som ikke har noe med dette å gjøre, før jeg er ferdig med operasjonen. Men for de som bare er aktive på CeeCee's, så kan det jo være smart :)

Endret av Bianca
Skrevet

Fint me sånn ticker ja :) Er jo bare å logge inn som gjest hvis man vil delta på en annen diskusjon :) Kanskje jeg må ordne sånn etterhvert selv.

Skrevet

Jeg sitter her og tenker og tenker... og jeg lurer på om jeg noen gang kommer til å bli helt sikker på hva jeg skal gjøre.. Hvordan er det med dere? Dere som har gått gjennom operasjon? Følte dere dere helt sikre på at det var det riktige, eller var det en liten tvil der også? Og dere som venter på operasjon (f.eks. suzzy og Bianca som er de jeg kommer på i farta som skal opereres i nærmeste fremtid), føler dere dere helt sikre på dette, eller tviler dere noen ganger?

Er takknemlig for svar :) Er med på å hjelpe meg i tanke prosessen min:)

Skrevet

Jeg tar meg den frihet å svare, skal opereres 30. sep og jeg føler meg ikke sikker, men jeg vet jeg kommer til å gjennomføre det om det er noe hjelp i det. Jeg har tidligere hatt fine pupper, b-cup, alltid vært litt små (liten b) men de har vært helt greie, de har klart seg fint gjennom to svangerskap og jeg har igrunn ikke tenkt så mye over det. Etter at jeg begynte å trene VIRKELIG regelmessig har jeg rett og slett løpt meg ned i en a-cup, og da var det ikke lenger like kult å kjøpe klær, ei heller se seg i speilet på badet. Ser helt grei ut med klær på for jeg som sikkert alle andre her kjører på med innlegg og løft, løs-silokon og det som er.

Etter å ha øst ut min frustrasjon til min kjære samboer var det faktisk han som satte meg på tanken. Han mente at om jeg var såå misfornøyd med puppene mine så kunne jeg faktisk gjøre noe med det. Han ville ikke ha skylda for å ha presset meg til det eller noe som helst for han er fornøyd med meg men om jeg ville var det greit for han. Dermed var veien kort til konsultasjon og bestilling av op. Jeg har en venninne som har gjort det også og hun ble fin, derfor valgte jeg samme lege og klinikk som henne.

Jeg tror mange føler at de aldri blir helt sikre, men vi gjennomfører det likevel. Det er jo noe man bør gjøre for sin egen del og ingen andre. Man skal være klar over at det kan oppstå komplikasjoner også får man ta vurdering på grunnlag av det og samtidig gjøre seg opp en mening om hva som faktisk kommer til å bli nytt. Ja, man får nye pupper, men man får nødvendigvis ikke et nytt liv. Dette er de tankene jeg har gjort meg og ønsker deg lykke til i dine vurderinger.

Skrevet

Nå har jeg bestemt meg for ennda en operasjon, da jeg ikke ble fornøyd med den første.. Det er bare ca 3 mnd siden første.. Men, jeg kjenner på meg at jeg kommer ikke til å slå meg til ro med de jeg har nå.. Så jeg og kirurgen har funnet proteser til meg og jeg venter på å få time nå :) Skal ha ekstra høyprofil denne gangen, 450cc.. jeg har moderat profil nå med 400cc.. Synes ikke det ble bra, og de ser bare helt vanlig ut... Jeg ønsket me i utgangspunktet større pupper, som ble litt rundere.. Så nå regner jeg med at jeg får det! Har ikke sett protesene ennda, for han måtte bestille de.. Men, jeg gikk inn på hjemmesiden til protesene, og fant de jeg vil ha :)

Jeg gleder meg nok en gang til operasjon jeg! Å ser ikke mørkt på det i det hele tatt.. Det er så bra jeg har en snill sambo!! Som har fleksibel jobb..

Noen andre som har blitt operert 2 ganger etter hverandre ganske fort?

Skrevet
Jeg tar meg den frihet å svare, skal opereres 30. sep og jeg føler meg ikke sikker, men jeg vet jeg kommer til å gjennomføre det om det er noe hjelp i det. Jeg har tidligere hatt fine pupper, b-cup, alltid vært litt små (liten b) men de har vært helt greie, de har klart seg fint gjennom to svangerskap og jeg har igrunn ikke tenkt så mye over det. Etter at jeg begynte å trene VIRKELIG regelmessig har jeg rett og slett løpt meg ned i en a-cup, og da var det ikke lenger like kult å kjøpe klær, ei heller se seg i speilet på badet. Ser helt grei ut med klær på for jeg som sikkert alle andre her kjører på med innlegg og løft, løs-silokon og det som er.

Etter å ha øst ut min frustrasjon til min kjære samboer var det faktisk han som satte meg på tanken. Han mente at om jeg var såå misfornøyd med puppene mine så kunne jeg faktisk gjøre noe med det. Han ville ikke ha skylda for å ha presset meg til det eller noe som helst for han er fornøyd med meg men om jeg ville var det greit for han. Dermed var veien kort til konsultasjon og bestilling av op. Jeg har en venninne som har gjort det også og hun ble fin, derfor valgte jeg samme lege og klinikk som henne.

Jeg tror mange føler at de aldri blir helt sikre, men vi gjennomfører det likevel. Det er jo noe man bør gjøre for sin egen del og ingen andre. Man skal være klar over at det kan oppstå komplikasjoner også får man ta vurdering på grunnlag av det og samtidig gjøre seg opp en mening om hva som faktisk kommer til å bli nytt. Ja, man får nye pupper, men man får nødvendigvis ikke et nytt liv. Dette er de tankene jeg har gjort meg og ønsker deg lykke til i dine vurderinger.

Kjempefint at du svarte! :blomst: Blir glad for alle som svarer jeg, for jo mere jeg får vite om alt dette jo mer kan det hjelpe meg. Så takk for svar:) Jeg sitter nok her med en følelse av at jeg aldri kommer til å bli helt sikker, og at jeg bare må bestemme meg etterhvert for hva jeg skal gjøre. Så jeg får bare tenke og vurdere fordeler og ulemper med brystforstørrelse. Og det du sier om at man må gjøre dette for seg selv og ikke for alle andre er jeg helt enig i. Og det er for min egen del jeg evt. kommer til å gjøre det. Det er selvtillitten og følelsen av kvinnelighet som mangeler litt hos meg. Så jeg må jo selv finne ut om en operasjon med evt. komplikasjoner er verdt det, iforhold til å være slik jeg er nå. Time will show. Ingen enkel avgjørelse synes jeg..

Skrevet
Jeg sitter her og tenker og tenker... og jeg lurer på om jeg noen gang kommer til å bli helt sikker på hva jeg skal gjøre.. Hvordan er det med dere? Dere som har gått gjennom operasjon? Følte dere dere helt sikre på at det var det riktige, eller var det en liten tvil der også? Og dere som venter på operasjon (f.eks. suzzy og Bianca som er de jeg kommer på i farta som skal opereres i nærmeste fremtid), føler dere dere helt sikre på dette, eller tviler dere noen ganger?

Er takknemlig for svar :) Er med på å hjelpe meg i tanke prosessen min:)

Jeg har vært sikker i 2 år, men helt til jeg fikk oprasjonsdato begynte jeg å ha litt små rare drømmer om at jeg angrer meg osv, så får jeg litt slike tanker som "trenger jeg virkelig det her?" Men da tar jeg bare av meg bh`n (som er full av innlegg) foran speilet og ser på dem, da skjønner jeg at det er ET RIKTIG VALG. Kommer aldri til å bli fornøyd med dem. Har aldri vist den stakkars kjæresten min puppene i løpet av de to årene vi har vært sammen. Jeg renger ikke med at de skal forandre livet mitt, jeg vil bare slippe å hate dem, kunne gå på stranda i bikini, være naken foran kjæreste, kle meg i hva jeg vil, å ikke minst føle meg vel i min egen kropp.

Veit ikke om det hjalp som mye, men er i hvert fall hva jeg føler:)

Skrevet
Nå har jeg bestemt meg for ennda en operasjon, da jeg ikke ble fornøyd med den første.. Det er bare ca 3 mnd siden første.. Men, jeg kjenner på meg at jeg kommer ikke til å slå meg til ro med de jeg har nå.. Så jeg og kirurgen har funnet proteser til meg og jeg venter på å få time nå :) Skal ha ekstra høyprofil denne gangen, 450cc.. jeg har moderat profil nå med 400cc.. Synes ikke det ble bra, og de ser bare helt vanlig ut... Jeg ønsket me i utgangspunktet større pupper, som ble litt rundere.. Så nå regner jeg med at jeg får det! Har ikke sett protesene ennda, for han måtte bestille de.. Men, jeg gikk inn på hjemmesiden til protesene, og fant de jeg vil ha :)

Jeg gleder meg nok en gang til operasjon jeg! Å ser ikke mørkt på det i det hele tatt.. Det er så bra jeg har en snill sambo!! Som har fleksibel jobb..

Noen andre som har blitt operert 2 ganger etter hverandre ganske fort?

Så bra for deg! :) Får håpe du blir fornøyd denne gangen.

Har du en link til de protesene? Hadde vært fint å orientert seg om hvordan de så ut:) Driver å stresser litt med hvordan proteser jeg selv skal ha

Skrevet
Så bra for deg! :) Får håpe du blir fornøyd denne gangen.

Har du en link til de protesene? Hadde vært fint å orientert seg om hvordan de så ut:) Driver å stresser litt med hvordan proteser jeg selv skal ha

Det håper jeg også ;)http://eurosilicone.com/catalogue.html , de protesene nr ES 812 skal jeg ha :) 450cc. Du ser det ikke så godt der da.. Det er siden til leverandøren til protesene.. Jeg vet ikke hvordan de blir på meg heller.. Men, håper de blir bra :)

Skrevet
Det håper jeg også ;)http://eurosilicone.com/catalogue.html , de protesene nr ES 812 skal jeg ha :) 450cc. Du ser det ikke så godt der da.. Det er siden til leverandøren til protesene.. Jeg vet ikke hvordan de blir på meg heller.. Men, håper de blir bra :)

Har akkurat bestilt meg en ny gratis konsultasjonstime med klinikken igjen, så får se om vi kommer mer til enighet om proteser og størrelse.

Skrevet

Til de her inne som har barn som er litt større enn babyer; hva sier dere til de?? Jeg har hele tiden egentlig bare tenkt på selve op-dagen og de påfølgende dagene, men hva med resten av tiden med taping av sårene etc. Hva sier dere?? Jeg har ikke tenkt å fortelle om op til noen, men har jo skolebarn og de er jo av og til vant til å være på badet mens mamma dusjer selv om jeg stort sett har dusjet når de står opp. Og hva med arrene?? De vil jo synes, jeg tror nok helt sikkert at datteren min kommer til å spørre hva i alle dager den streken der er for noe, den er ny... :gråte: Hva gjør dere andre???

Skrevet (endret)
Til de her inne som har barn som er litt større enn babyer; hva sier dere til de?? Jeg har hele tiden egentlig bare tenkt på selve op-dagen og de påfølgende dagene, men hva med resten av tiden med taping av sårene etc. Hva sier dere?? Jeg har ikke tenkt å fortelle om op til noen, men har jo skolebarn og de er jo av og til vant til å være på badet mens mamma dusjer selv om jeg stort sett har dusjet når de står opp. Og hva med arrene?? De vil jo synes, jeg tror nok helt sikkert at datteren min kommer til å spørre hva i alle dager den streken der er for noe, den er ny... :gråte: Hva gjør dere andre???

Grrr! Nå hadde jeg skrevet et langt svar, og så ble det borte! Dumme data!! :kjempesinna: Ihvertfall er det veldig vanskelig med store barn, og hva vi skal si. JEG ANER IKKE! :grine: Vår eldste sønn kom hjem fra en kamerat i sommer og lurte på om det stemte at det går an å putte silikon i puppene for at de skal bli større, så han vet hva silikon er. Veldig vanskelig å skulle forklare hvorfor mamma ikke er fornøyd med kroppen sin... Han har også registrert at jeg putter løse silikoninnlegg i bh'en, og sa: "Så du bruker silikon, du, mamma! Hvorfor det, egentlig?" Jeg svarte:"fordi bh'en er litt for stor, så for å fylle ut..." Samme dag kalte han meg for "silikondama vår" hos noen venner. FLAUT!!! :rodme::rodme::rodme:

Klemmer til dere alle! Dere er fantastiske å ha!

Endret av luresnuppa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...