Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ok, da får vi bare håpe hun oppdaterer oss litt! Vi er vel en liten gjeng her som har super-lyst til å følge henne fremover.

He, he! Jeg er vel på god vei til å ha et avhengighetsforhold til denne siden. :fnise:

Vet med meg selv at det kommer til å krible i magen når dere andre skal opereres, og at jeg kommer til å vente spent på å høre avhandlingen... Sånn har det nemlig vært siden jeg fant denne dagboken i april.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Frk. Johansen:

Du har også skolebarn, ikke sant? Hvordan ordner du deg i forhold til de? Har du fortalt dem hva du skal igjennom? Ikke lenge igjen nå... 6 uker for deg!

Hei Luresnuppa

Stemmer, jeg har to skolebarn som ikke vet noe og jeg skal opereres på tirsdagen i høstferien... Min samboer er hjemme med meg men jeg er redd jeg må bruke sfo på de. Så får jeg bare si på OP dagen at mamma har et møte i Oslo på morningen for jeg skal opereres tidlig (07.30) og da spørs det nok ikke om jeg har fått "omgangssyke" eller noe de neste dagene. Uff, synes synd på barna for vi pleier å være på hytta på fjellet fra torsdagen av men det blir nok ikke i år. Jeg har ikke fortalt min mor det, hun kunne nok kanskje tatt de med seg på fjellet alene men hun skal jo liksom ikke vite noe og det plager meg for vi snakkes omtrent hver dag (ialle fall et flere ganger pr uke på telefon eller ved besøk) så jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg skal komme meg unna denne. Jeg driver og fisker om ikke de skal en tur ut og reise eller noe snart men de har visst ingen planer :fnise: Alternativt får jeg lyve på meg en helvetes masse jobb i den perioden og spørre om de kan ta med barna på fjellet for jeg klarer visst ikke ta meg fri på jobben... Men jeg liker jo IKKE å lyve for min mor da, sukk. Gode forslag mottas med stor taknemlighet!!

Endret av Frk Johansen
Skrevet

Opereres om 9 dager på fornebuklinikken av Erik Dillerud.

noen her som er operert av han? fornøyd?

å er det flere her som skal opereres neste uke?? :)

Skrevet
Er det flere enn meg som skal opereres den 6 Oktober?:)

JA, jeg er ganske sikker på at luresnuppa skal opereres da! :)

Jeg vet ikke om noen spesifikke som er operert av han, for han opererer visst bare noen ganger i uka. Men har lest her inne at folk er veldig fornøyde med han :) Like fornøyde som alle andre som har operert på Fornebuklinikken, og det er vel stort sett alle.

Så lykke lykke til! Men jeg håper du blir her i perioden før og etter operasjonen, og forteller oss alt! :) Vi er nemlig en gjeng her som gjerne følger deg gjennom den skumle/spennende perioden. Veeldig engasjerte og puppegale, hehe.

Skrevet

Velkommen Talie og the-87 :)

Jeg kommer til å være her i flere mnd fremover, så meg vil dere få se nok av. Håper også at noen av dere enda er her etter jul, så jeg kan dele min historie hehe...

Gleder meg veldig til å høre om operasjonen din the-87. Spennende å høre på andres erfaringer og opplevelser, så man har noe å se frem til :D

Skrevet
Bianca - du skal ikke se bort i fra at jeg også følger deg frem til operasjonen din altså!!! Og kanskje vi ender opp med samme kirurg?? :)

:klemmer:

Oi, så visst ikke det innlegget tidligere jeg!

Så koselig at du vil følge meg fremover! Ja det hadde vært gøy om vi endte opp med samme kirurg :) Super-gøy! Ser du leker deg med ulike bh'er ;) Har du kommet nærmere noen beslutning enda da?

Skrevet
Er det flere enn meg som skal opereres den 6 Oktober?:)

Jepp, jeg skal!! På Fornebuklinikken. Morsomt at vi skal opereres samme dag! :)

Skrevet
Jepp, jeg skal!! På Fornebuklinikken. Morsomt at vi skal opereres samme dag! :)

Så artig! :) Er ikke lange stunden igjen nå, bestilte oprasjonsdato i juni, så har hatt lang tid mellom konsultasjonstime og oprasjonsdato.

Greit med tid til å tenke EKSTRA nøye over ting, men har funnet ut at jeg ikke blir spesielt mer klok, bare plager meg med "skumle" tanker. Er så utrolig redd for at jeg ikke skal bli fornøyd eller at jeg skal få komplikasjoner..

Skrevet

Heisann!

Jeg ble operert på Fornebuklinikkn den 23juni, og jeg ble operert av Dr .Schistad! men jeg snakket en del med erik på telefonen og ha nvar veldig hyggelig! :)

hørt at han er veldig flink! og fornebuklinikken virka veldig ordentlig og kunne det de skulle..:)

9 dager ja, det er IKKE lenge til! :) hvor mye ska du ha og hvor store pupper har du nå?:) er det viktig for deg om det ser naturlig ut og sånn??

kan jeg også spørre er du 87modell??? 21år..

gikk veldig bra med operasjon og nå ser alt ut til å gå riktig vei :)

Skrevet (endret)
Oi, så visst ikke det innlegget tidligere jeg!

Så koselig at du vil følge meg fremover! Ja det hadde vært gøy om vi endte opp med samme kirurg :) Super-gøy! Ser du leker deg med ulike bh'er ;) Har du kommet nærmere noen beslutning enda da?

Hehe, nei jeg skjønte at du ikke hadde sett det, så da gikk jeg inn og satte navnet ditt i fet skrift.. Det virket tydeligvis!! :)

Ja, nå sitter jeg på jobb med en C-cup. Under skjorten syns det faktisk nesten ikke! Så tror ingen legger merke til det!

Jeg er litt sånn som hvis jeg først bestemmer meg, så vil jeg at det skal skje FORT! Tror jeg hadde blitt gal av å vente så lenge som jeg ser noen av dere har gjort, 6 mnd fra konsultasjon til operasjon e.l.!! Ikke noe for meg.... Så langt har jeg enda ikke helt bestemt meg, men det begynner vel å helle mer og mer i én retning... Min samboer er supersøt og sier at dersom jeg vil gjennomføre det, så skal vi klare det, selv om jeg da må ta fri fra jobben uten lønn. Jeg har selvfølgelig ikke klart å spare til dette heller, men har jo fast jobb med bra lønn, så det er ikke noe problem å ta det på toppen av huslånet. Får si til banken at jeg skal pusse opp litt... hehe... det er jo nesten sant og - bare at det er kroppen som skal shines! :gjeiper:

Lurer på om jeg skal snakke med mamma om dette??? Tipper hun vil forstå det, for vi er ganske like i kroppen, selv om hun selvfølgelig er mye eldre enn meg... Hun har selv tatt en operasjon for å fjerne poser under øynene, så hun kan jo ikke være prinsippielt imot all plastisk kirurgi!! Hadde vært godt å snakke med henne om det tror jeg... :klø:

Endret av cypress
Skrevet
Heisann!

Jeg ble operert på Fornebuklinikkn den 23juni, og jeg ble operert av Dr .Schistad! men jeg snakket en del med erik på telefonen og ha nvar veldig hyggelig! :)

hørt at han er veldig flink! og fornebuklinikken virka veldig ordentlig og kunne det de skulle..:)

9 dager ja, det er IKKE lenge til! :) hvor mye ska du ha og hvor store pupper har du nå?:) er det viktig for deg om det ser naturlig ut og sånn??

kan jeg også spørre er du 87modell??? 21år..

gikk veldig bra med operasjon og nå ser alt ut til å gå riktig vei :)

Nei ikke lenge til, neste onsdag!! :D har lyst på D cup, har nå B.

Har kunn snakket med Erik på tlf å han virket hyggelig ja :) Siden jeg ikke bor i oslo så har jeg kunn sendt inn bilder. Så blir konsultasjon og operasjon på samme dag!

Hadde egentlig tenkt Nobel Clinic, men leste så mye positivt om fornebuklinikken, å siden de har garanti der så ble valget Fornebu :D

Er 21 år ja :) Har villet tatt silikon siden jeg var 18 år, å ville egentlig vente til jeg hadde fått barn, men sånn blir det ikke. Er så missførnøyd med puppene mine, så puppene får bare bli som de blir etter jeg har fått barn.

Typen sier det ikke er nødvendig, men så har ikke han sett meg uten bh heller, så han har ikke peiling! Så missfornøyd er jeg! (vært sammen i over 2 år..)

MEN uansett hva han hadde syntes, så hadde jeg gjort det uansett!

Gjør det for min del, å bare min! :)

Han blir med meg å støtter meg uansett :)

Hvor mye tok du? å hva hadde du fra før? :)

Hadde du mye smerter etterpå? å hvor lenge? smerter enda?

Skrevet
Nei ikke lenge til, neste onsdag!! :D har lyst på D cup, har nå B.

Har kunn snakket med Erik på tlf å han virket hyggelig ja :) Siden jeg ikke bor i oslo så har jeg kunn sendt inn bilder. Så blir konsultasjon og operasjon på samme dag!

Hadde egentlig tenkt Nobel Clinic, men leste så mye positivt om fornebuklinikken, å siden de har garanti der så ble valget Fornebu :D

Er 21 år ja :) Har villet tatt silikon siden jeg var 18 år, å ville egentlig vente til jeg hadde fått barn, men sånn blir det ikke. Er så missførnøyd med puppene mine, så puppene får bare bli som de blir etter jeg har fått barn.

Typen sier det ikke er nødvendig, men så har ikke han sett meg uten bh heller, så han har ikke peiling! Så missfornøyd er jeg! (vært sammen i over 2 år..)

MEN uansett hva han hadde syntes, så hadde jeg gjort det uansett!

Gjør det for min del, å bare min! :)

Han blir med meg å støtter meg uansett :)

Hvor mye tok du? å hva hadde du fra før? :)

Hadde du mye smerter etterpå? å hvor lenge? smerter enda?

Heisann!

Skjønner veldig godt at du valgte fornebu, selv om de er litt dyrere, så er de veldig bra, og du har den fantastiske garantien og det gjør det mye tryggere..:)

jeg har heller ingen barn og lever livets glade dager..

Har han ALDRI sett deg uten bog dere har vært sammen i 2år? ojoj...jeg har også hatt veldig vanskelig for å vise puppene mine, har vært veldig flau over dem lenge, men nå ser dem bra ut! :))

jeg tok 280 i det ene og 325 i det andre! :) men jeg hadde ingenting fra før da! :) jeg ble en flott C-cup! så fornøyd med det! :) men tok runde innlegg ,det var fint, mn da blir dem ofte litt mindre enn det du tror..for at dem er mer "flate" enn at dem står ut på en måte...om du skjønner??

jeg hadde litt smerter etterpå ja, men ikke ulevelig, det var verst å legge seg ned, reise seg opp fra sengen og kle av og på seg etc...men nå går alt helt fint og det er 2mnd siden jeg ble operert! så er superfornøyd! :P

ingen smerter nå, bare litt dårlig følelse spesielt i det ene brystet! :)

men det kommer seg vel etterhvert..og det gjør jo også at jeg er litt overfølsom i det ene brystet, det jeg tok mest i ....

sikker på du vil ha en d-cup da? :P

Har du fortalt det til noen andre da? :)

Skrevet
Heisann!

Skjønner veldig godt at du valgte fornebu, selv om de er litt dyrere, så er de veldig bra, og du har den fantastiske garantien og det gjør det mye tryggere..:)

jeg har heller ingen barn og lever livets glade dager..

Har han ALDRI sett deg uten bog dere har vært sammen i 2år? ojoj...jeg har også hatt veldig vanskelig for å vise puppene mine, har vært veldig flau over dem lenge, men nå ser dem bra ut! :))

jeg tok 280 i det ene og 325 i det andre! :) men jeg hadde ingenting fra før da! :) jeg ble en flott C-cup! så fornøyd med det! :) men tok runde innlegg ,det var fint, mn da blir dem ofte litt mindre enn det du tror..for at dem er mer "flate" enn at dem står ut på en måte...om du skjønner??

jeg hadde litt smerter etterpå ja, men ikke ulevelig, det var verst å legge seg ned, reise seg opp fra sengen og kle av og på seg etc...men nå går alt helt fint og det er 2mnd siden jeg ble operert! så er superfornøyd! :P

ingen smerter nå, bare litt dårlig følelse spesielt i det ene brystet! :)

men det kommer seg vel etterhvert..og det gjør jo også at jeg er litt overfølsom i det ene brystet, det jeg tok mest i ....

sikker på du vil ha en d-cup da? :P

Har du fortalt det til noen andre da? :)

Jo han har vell sett dem uten bh, men det er kunn når jeg har vært i senga under dyna :P hehe..

Skal ha runde jeg også..og har veldig lyst på D ja, men er ikke sikkert det er nok plass. men iværtfall stor C :) vil selvfølgelig at det skal se normalt ut.. men nå går jeg med silikon og padding inni bh'en da, så tror ikke folk kommer til å se at jeg har gjort det.

Regner med at jeg kommer til å ha en del smerter ja, men håper ikke det blir såååååå ille som jeg har lest at noen har hatt. men det varierer jo selvfølgelig fra person til person...

Bra at du er fornøyd :) Håper jeg også blir det :)

Kunn typen, mamma og pappa som vet det :)

ingen som har lyst å vise før og etterbilder da? :)

Skrevet
ingen som har lyst å vise før og etterbilder da? :)

Bare send meg en PM med mail adressen din så kan du få av meg :)

Skrevet

Noen som skal operere på colosseumklinikken oslo i nærmeste fremtid? Skal på konsultasjon der den 2 sept. Dere som har lagt over muskel, (håper det er det jeg kan gjøre også) hvor lang tid ca tok det før dere var oppe og gikk? Er student og har ikke mulighet til å ta altfor mye fri fra skolen, men skolen er jo rimelig stillesittende foran Mac. Hvor mange dager må jeg ha på meg før jeg kan gå på skolen igjen tror dere? Skal også prøve å få operasjonsdag på en fredag slik at jeg har helgen på meg også.

Skrevet
Noen som skal operere på colosseumklinikken oslo i nærmeste fremtid? Skal på konsultasjon der den 2 sept. Dere som har lagt over muskel, (håper det er det jeg kan gjøre også) hvor lang tid ca tok det før dere var oppe og gikk? Er student og har ikke mulighet til å ta altfor mye fri fra skolen, men skolen er jo rimelig stillesittende foran Mac. Hvor mange dager må jeg ha på meg før jeg kan gå på skolen igjen tror dere? Skal også prøve å få operasjonsdag på en fredag slik at jeg har helgen på meg også.

Jeg kunne lett ha gådd på skolen mandag etter operasjon fredag, men det varierer veldig fra person til person:)

Jeg hadde bare lokal bedøvelse så slapp lett unna der også, det er mange som blir dårligere av narkosen enn av selve operasjonen virker det som...

Skrevet
Jeg kunne lett ha gådd på skolen mandag etter operasjon fredag, men det varierer veldig fra person til person:)

Jeg hadde bare lokal bedøvelse så slapp lett unna der også, det er mange som blir dårligere av narkosen enn av selve operasjonen virker det som...

Okey bra. Ja regner med det varierer, men sånn ca liksom. Jeg skal ikke ha narkose, tror de har type sovemedisin på colosseum. Står på sidene at man kan velge om man vil være delvis våken eller ikke. Men det får jeg jo nærmere info om etterhvert. Men tror ikke man trenger full narkose der. Heldigvis!

Skrevet
Okey bra. Ja regner med det varierer, men sånn ca liksom. Jeg skal ikke ha narkose, tror de har type sovemedisin på colosseum. Står på sidene at man kan velge om man vil være delvis våken eller ikke. Men det får jeg jo nærmere info om etterhvert. Men tror ikke man trenger full narkose der. Heldigvis!

Ja jeg hadde aldri tatt narkose om jeg skulle gjort det igjen..

Det var ikke ubehagelig i det hele tatt, bare man ikke plager legen med masse tull ;) Han må jo få gjøre jobben sin best muligt i fred og ro :)

Pluss at jeg bare reiste meg rett fra operasjonsbordet og fikk et glass saft, satt fem min og dro rett hjem.. frisk og rask og lykkelig med nye pupper ;)

Jeg kjente ubehag dagen etter da jeg skulle reise meg og sånt, men to dager etterpå var jeg så god som ny..

Men det er utrolig viktig å ta det med ro de første ukene, så det får gro mest muligt..

Skrevet
Hei Talie og velkommen til "oss"

Jeg har leddgiktliknende plager, det har jeg hatt det siste året, veldig opp og ned om jeg må på en 14 dagers kur med Ibux eller ikke. Jeg har vært hos Volvat, og Barbara Dahl skal operere meg. Jeg var åpen om mine plager. Min fastlege har tatt uendelig mye blodprøver uten at det slår ut på noen av reumatestene. Og hun sa ingenting om at jeg ikke kunne ta operasjonen ut fra hva jeg fortalte så jeg vil anta det går bra men det er jo bare å bestille en konsultasjon og se hva de sier. Jeg følte meg i alle fall veldig godt motatt hos Volvat i Oslo og mange her anbefaler Fornebuklinikken. Om du ikke bor i nærheten av Oslo er det sikkert dyktige kirurger i nærheten av der du bor også.

Takk for svar :) Positivt å høre at du kan opereres selv om du har leddgiktliknende plager. Da er det håp for meg også hvis jeg bestemmer meg for å gjennomføre operasjon :) Skal jeg opereres så blir det en klinikk i Oslo. Er det som er nærmest der jeg bor. Får ta en tlf til en klinikk og høre litt i forhold til plagene mine.

Jeg vil også ønske deg velkommen Talie :)

Kjempefint at du har funnet oss! Her er det masse bra erfaringer å lese, og spørsmål som kan få svar.

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med noe info vedr. om de opererer folk med leddgikt, men det er ikke verre enn å ta en telefon :) De er stort sett veldig hyggelige på telefon. Og dersom de svarer positivt, så kan du jo kanskje like gjerne bestille konsultasjon med det samme :)

Husk at du trenger ikke å bestille operasjonstime bare fordi du drar på konsultasjon. Jeg ventet 6 år fra jeg var på min første konsultasjon til jeg bestemte meg for å gjennomføre det.

Lykke til!

Takk for velkomsten:) Skal nok ta en tlf å høre ja. Jeg har vurdert å ta en konsultasjonstime uten å bestille operasjonstime med det samme, for jeg tror kanskje konsultasjon kan være med på å avgjøre hva jeg bestemmer meg for.

Husker jeg riktig at du skal opereres i september? Sikkert spent vil jeg tro! Blir spennende å høre hvordan det går! :)

Talie: Velkommen til oss! Les alt du kommer over, sånn at du er godt informert, og bare spør oss her inne etterhvert som vi opereres.

Takk for det :) Godt å vite at man har noen å spørre om dette.

Velkommen Talie og the-87 :)

Jeg kommer til å være her i flere mnd fremover, så meg vil dere få se nok av. Håper også at noen av dere enda er her etter jul, så jeg kan dele min historie hehe...

Takk for velkomsten :) Jeg kommer nok til å følge med her i lang tid fremover, så det blir spennede å høre hvordan det går med deg når du skal i veien :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...