Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Rødtoppen86: He, he, tror ikke du er den eneste som sliter med hukommelsen... Jeg må stadig lete meg fram til hvem som opererte når, og hvor mye de la inn etc. :fnise: Dessuten går 4 mnd veldig fort. Jeg har ventet siden jeg bestemte meg i april, og da var det 1/2 år til operasjon...

Bianca: En måned går sinnsykt fort!!! :danser: Og det beste er at når du er operert er det bare 22 dager til jeg skal opereres! UÆÆÆ!!!

Frk Johansen: Når skal du opereres igjen? Jeg lider av samme syndrom som Rødtoppen 86... Hi, hi!

Ha en fin kveld, alle sammen!

Klem, Luresnuppa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig det der.. Jeg har også det syndromet!

Det er veldig rotete her inne egentlig.. Det skulle vært en engen "Facebook" for oss i dette forumet. Så hadde vi hatt fullstendige profiler og en egen neewsfeed som teller ned dagene til OP, og teller antall dager siden OP. hehe

Imsdal: Jeg har heller ikke fått noe særlig beskjed om når jeg kan bruke spile-BH, men innimellom så bruker jeg det.. om jeg skal noe spesielt som krever den type BH.. ;)

Jeg syns det er litt ubehagelig med spile-BH faktisk, men håper det går over.

Teiping tror jeg at jeg skal drive med i uendelig tid! Har heller ikke fått noe beskjed om det. Men jeg føler at om jeg fjerner teipen, så revner såret, selv om det er helt grodd.

Ha en fin helg, nå skal jeg på trening og trimme bort litt OP-fett :)

Skrevet
Rødtoppen86: He, he, tror ikke du er den eneste som sliter med hukommelsen... Jeg må stadig lete meg fram til hvem som opererte når, og hvor mye de la inn etc. :fnise: Dessuten går 4 mnd veldig fort. Jeg har ventet siden jeg bestemte meg i april, og da var det 1/2 år til operasjon...

Bianca: En måned går sinnsykt fort!!! :danser: Og det beste er at når du er operert er det bare 22 dager til jeg skal opereres! UÆÆÆ!!!

Frk Johansen: Når skal du opereres igjen? Jeg lider av samme syndrom som Rødtoppen 86... Hi, hi!

Ha en fin kveld, alle sammen!

Klem, Luresnuppa

Hei dere, godt å se at det er flere av oss som ikke husker :fnise:

Jeg skal som en av de få opereres på Volvat og det den 30. september. Jeg teller også uker og dager... Det virker som om Fornebuklinikken er den som foretrekkes her inne men jeg har gode referanser på Volvat så jeg holder meg til den beslutningen. Men nå trenger ikke jeg lyve på alderen heller for å få OP som noen her tydeligvis omtrent gjør :gjeiper:

Skrevet

Jeg skal som en av de få opereres på Volvat og det den 30. september. Jeg teller også uker og dager... Det virker som om Fornebuklinikken er den som foretrekkes her inne men jeg har gode referanser på Volvat så jeg holder meg til den beslutningen. Men nå trenger ikke jeg lyve på alderen heller for å få OP som noen her tydeligvis omtrent gjør :gjeiper:

Volvat er nok en bra plass det og :) Jeg valgte fornebu pga garantien og at det ligger ti min med bil å kjøre fra der jeg bor hehe :)

Heldigvis er jeg gammel nok, men jeg måtte flire litt når Schistad spurte hvor gammel jeg var. Jeg ser veldig liten ut nemlig, gjerne 16 år, så når jeg fortalte at jeg var 22, så så det ut som at han pustet lettet ut hihi... :D

Skrevet

Lyve på alderen? Nå er jeg ikke helt med, kan man lyve på alderen når man skal opereres? :O

Skrevet
Lyve på alderen? Nå er jeg ikke helt med, kan man lyve på alderen når man skal opereres? :O

Det er vel noen her inne som har snakket litt om dette med at det er noen klinikker som ikke opererer folk under en viss alder (husker ikke om det var 18 eller 20). Men jeg tror nok de som trenger å tenke på dette er i mindretall her!

Jeg var 18 år første gang jeg var på konsultasjon, men er veldig glad for at jeg ventet til nå. Brystene mine har faktisk forandret seg litt siden den gang, modnet litt på en måte. Jeg er snart 25.

cypress: ja det er nok ikke så dumt å gradvis øke størrelsen på puppene med innlegg. Folk ser jo sjeldent på brystene til hverandre, men om man plutselig kommer på jobb med mye større pupper så er det jo lettere å legge merke til!

luresnuppa: ja nå er det ikke lenge igjen :) :) Det er helt vilt hvor fort tiden har gått. Men gud så deilig! Håper du følger meg her på KK da, så får du forberedt deg sånn rett før din egen operasjon! Må innrømme at jeg savner å kunne ha noen som skal gjøre det samtidig som meg her på KK. Har i hvert fall ikke registrert at det er noen andre som skal gjøre det før 15. september!

Frk. Johansen: Ja nå er det bare 1 og en halv måned til du skal til pers også :) Blir spennende! Og Volvat er sikkert kjempebra! Har hørt mye positivt om Volvat i Bergen i hvert fall, tviler ikke på at de i Oslo er minst like bra. Gleder meg til vi skal sitte her og fortelle om hvordan det går med våre nye pupper!

Skrevet

luresnuppa: ja nå er det ikke lenge igjen :) :) Det er helt vilt hvor fort tiden har gått. Men gud så deilig! Håper du følger meg her på KK da, så får du forberedt deg sånn rett før din egen operasjon! Må innrømme at jeg savner å kunne ha noen som skal gjøre det samtidig som meg her på KK. Har i hvert fall ikke registrert at det er noen andre som skal gjøre det før 15. september!

Klart jeg kommer til å følge deg og frk. Johansen her inne!!! Jeg kommer til å sitte klistret til PC`n... :hallo: I morra er det 7 uker igjen. 49 dager! Det går fort, særlig her i huset som det løper 3 barn rundt i huset, pluss et knippe venner av våre barn. Her står aldri tiden stille. Er veldig usikker på om jeg skal fortelle noe til mamma ennå. Er ikke sikker på hvordan hun vil ta det, men tror samtidig hun blir skuffet hvis jeg ikke forteller henne det. Hun vil nok se forskjell, kjenner jo sin småbrystrete datter... :vetikke: Veeeldig vanskelig...

Uansett skal jeg til byen og få kjøpt meg noen digre innlegg til BH i morra. Har til nå hatt 3 ekstra innlegg i en B-cup som jeg absolutt ikke fyller ut. Tenker jeg tar en tur innom en undertøysforretning. Der kan de hjelpe meg med det jeg trenger.

Klem, klem! :klemmer:

Skrevet

Hei alle sammen :vinke:

Nå har jeg lest gjennom hele dagboken, og synes den er en kjempefin informasjonskilde når man vuderer brystforstørrelse. Jeg vet mye mer nå rundt hele prosessen med brystforstørrelse og det gjør at jeg kan vudere det hele på en annen måte.

Jeg kan presentere meg litt før jeg begynner å skrive og spørre om alt mulig. Jeg er ei jente på 26 år, har samboer og et barn i toårsalderen. Jeg har alltid syntes at puppene mine har vært små, men synes de var greie nok før jeg fikk barn. Jeg var en 75A på den tiden. Under svangerskapet var det ikke noe å utsette på de (ettersom de vokste seg til en str. 75C), men nå etter endt amming og vektnedgang på noen kg så er det ikke mye å skryte av lenger. Jeg bruker fortsatt mine BH`er i 75A, men det er MYE tomrom i de. Så jeg er muligens en AA. Og som dere her inne vet så er ikke dette så gøy. Føler meg lite kvinnelig, og det er fryktelig irriterende med klær som ikke sitter noe fint.

Jeg ser på pupper hele tiden overalt og tenker svært ofte "tenk om jeg hadde hatt slike pupper.." en kjent tanke?!?

Så da sitter jeg her og vuderer brystforstørrelse, men vil bruke god tid til å tenke over det, for det er noe du gjør med kroppen som ikke er naturlig og det kan få komplikasjoner. Det som stopper meg i å gå videre foreløpig, er frykten for kapsling og manglende følelse i brystene etter operasjon. Også har jeg leddgikt og vet ikke om det er forenelig med en brystoperasjon. Jeg har jo lest på sidene til diverse klinikker og der står det at de som opereres skal være friske, og jeg lurer da på om jeg faller inn under de som ikke er friske... :klø: Er det noen her som vet om noen eller vet noe om å opereres når man har leddgikt??

Jeg prøvde å sende mail til en klinikk om det, men fikk ikke noe svar. Har tenkt til å prøve en gang til, eller evt. å ringe dit å spørre. Men tenkte jeg kunne prøve her også ettersom det er mange informerte mennesker her inne. Så da får jeg bare håpe noen vet noe :jepp: Ellers så får jeg undersøke litt rundt. Men jeg kommer til å fortsette å følge med her for jeg føler jeg nesten "kjenner" mange av dere ettersom jeg har lest gjennom dette. Interessant å vite hva som skjer med dere ;)

Ha en fin dag alle sammen :goodbye:

Skrevet
Klart jeg kommer til å følge deg og frk. Johansen her inne!!! Jeg kommer til å sitte klistret til PC`n... :hallo: I morra er det 7 uker igjen. 49 dager! Det går fort, særlig her i huset som det løper 3 barn rundt i huset, pluss et knippe venner av våre barn. Her står aldri tiden stille. Er veldig usikker på om jeg skal fortelle noe til mamma ennå. Er ikke sikker på hvordan hun vil ta det, men tror samtidig hun blir skuffet hvis jeg ikke forteller henne det. Hun vil nok se forskjell, kjenner jo sin småbrystrete datter... :vetikke: Veeeldig vanskelig...

Uansett skal jeg til byen og få kjøpt meg noen digre innlegg til BH i morra. Har til nå hatt 3 ekstra innlegg i en B-cup som jeg absolutt ikke fyller ut. Tenker jeg tar en tur innom en undertøysforretning. Der kan de hjelpe meg med det jeg trenger.

Klem, klem! :klemmer:

Åh så flott :) Er kjempeglad for at noen vil følge meg i prosessen. Jeg kommer jo til å henge her en stund etterpå, for å spørre om ting og fortelle om luftbobler og diverse, hehe, så da kommer jeg i hvert fall til å være her når du skal i ilden!

Ja vet du, 7 uker kommer bare til å fly avgårde når du har en hektisk hverdag. Slik er det med meg også. Tiden har bare forsvunnet.

Så nå er det på tide og polstre seg med innlegg, så kan vi nyte synet av en litt mer fyldig byste allerede før operasjonen :) Også får vi bonusen etter operasjonen, ved at puppene fremdeles kommer til å være der når vi tar av oss klærne, hehe :)

Skrevet (endret)

Hihi, på lørdag var jeg på HM og kjøpte en BH i str 75B og en i 75C. Den i B passet av en eller annen merkelig grunn nesten da jeg kom hjem, så den gidder jeg ikke bruke - jeg bare hopper rett på C! :) Har den på i dag på jobb, og ingen som har bemerket det! (Hadde jo blitt litt pussig om noen hadde kommentert det også da... Jobber nesten bare med menn...) hehe...

Brukte den store BHen på fest på lørdag også, og syns det føltes veldig naturlig! Det var deilig!!! Så spørs nok om ikke jeg nærmer meg en beslutning oppi hodet... hmmm... spennende!!

Bianca - du skal ikke se bort i fra at jeg også følger deg frem til operasjonen din altså!!! Og kanskje vi ender opp med samme kirurg?? :)

:klemmer:

Endret av cypress
Skrevet
Åh så flott :) Er kjempeglad for at noen vil følge meg i prosessen. Jeg kommer jo til å henge her en stund etterpå, for å spørre om ting og fortelle om luftbobler og diverse, hehe, så da kommer jeg i hvert fall til å være her når du skal i ilden!

Ja vet du, 7 uker kommer bare til å fly avgårde når du har en hektisk hverdag. Slik er det med meg også. Tiden har bare forsvunnet.

Så nå er det på tide og polstre seg med innlegg, så kan vi nyte synet av en litt mer fyldig byste allerede før operasjonen :) Også får vi bonusen etter operasjonen, ved at puppene fremdeles kommer til å være der når vi tar av oss klærne, hehe :)

Nå sitter jeg her foran PCèn med nye silikoninnlegg i bhèn. Mannen min synes jeg er SÅ heit!!!!!! He, he! Har kjøpt med de største innleggene fra Triumph, pluss sånne hele innlegg i bomull. Ganske varmt, igrunn... Jeg kjøpte en ny topp også, og den er bare SÅ fin med de nye innleggene i bhèn, og SÅ kjip med bare mine egne pupper...

7 uker igjen i dag!!!

Skrevet
Hei alle sammen :vinke:

Nå har jeg lest gjennom hele dagboken, og synes den er en kjempefin informasjonskilde når man vuderer brystforstørrelse. Jeg vet mye mer nå rundt hele prosessen med brystforstørrelse og det gjør at jeg kan vudere det hele på en annen måte.

Jeg kan presentere meg litt før jeg begynner å skrive og spørre om alt mulig. Jeg er ei jente på 26 år, har samboer og et barn i toårsalderen. Jeg har alltid syntes at puppene mine har vært små, men synes de var greie nok før jeg fikk barn. Jeg var en 75A på den tiden. Under svangerskapet var det ikke noe å utsette på de (ettersom de vokste seg til en str. 75C), men nå etter endt amming og vektnedgang på noen kg så er det ikke mye å skryte av lenger. Jeg bruker fortsatt mine BH`er i 75A, men det er MYE tomrom i de. Så jeg er muligens en AA. Og som dere her inne vet så er ikke dette så gøy. Føler meg lite kvinnelig, og det er fryktelig irriterende med klær som ikke sitter noe fint.

Jeg ser på pupper hele tiden overalt og tenker svært ofte "tenk om jeg hadde hatt slike pupper.." en kjent tanke?!?

Så da sitter jeg her og vuderer brystforstørrelse, men vil bruke god tid til å tenke over det, for det er noe du gjør med kroppen som ikke er naturlig og det kan få komplikasjoner. Det som stopper meg i å gå videre foreløpig, er frykten for kapsling og manglende følelse i brystene etter operasjon. Også har jeg leddgikt og vet ikke om det er forenelig med en brystoperasjon. Jeg har jo lest på sidene til diverse klinikker og der står det at de som opereres skal være friske, og jeg lurer da på om jeg faller inn under de som ikke er friske... :klø: Er det noen her som vet om noen eller vet noe om å opereres når man har leddgikt??

Jeg prøvde å sende mail til en klinikk om det, men fikk ikke noe svar. Har tenkt til å prøve en gang til, eller evt. å ringe dit å spørre. Men tenkte jeg kunne prøve her også ettersom det er mange informerte mennesker her inne. Så da får jeg bare håpe noen vet noe :jepp: Ellers så får jeg undersøke litt rundt. Men jeg kommer til å fortsette å følge med her for jeg føler jeg nesten "kjenner" mange av dere ettersom jeg har lest gjennom dette. Interessant å vite hva som skjer med dere ;)

Ha en fin dag alle sammen :goodbye:

Hei Talie og velkommen til "oss"

Jeg har leddgiktliknende plager, det har jeg hatt det siste året, veldig opp og ned om jeg må på en 14 dagers kur med Ibux eller ikke. Jeg har vært hos Volvat, og Barbara Dahl skal operere meg. Jeg var åpen om mine plager. Min fastlege har tatt uendelig mye blodprøver uten at det slår ut på noen av reumatestene. Og hun sa ingenting om at jeg ikke kunne ta operasjonen ut fra hva jeg fortalte så jeg vil anta det går bra men det er jo bare å bestille en konsultasjon og se hva de sier. Jeg følte meg i alle fall veldig godt motatt hos Volvat i Oslo og mange her anbefaler Fornebuklinikken. Om du ikke bor i nærheten av Oslo er det sikkert dyktige kirurger i nærheten av der du bor også.

Skrevet (endret)

Så gøy, luresnuppa :) :)

Hvordan innlegg er det? Er de harde? Jeg har nemlig noe lignende fra Hennes & Mauritz, men de er så harde. Så når en kamerat skulle gi meg en klem her forleden dag, og han løftet meg opp samtidig, så kjente jeg at puppene stod som sånne steinharde klumper mot brystet hans.

Skikkelig flaut :rodme:

Så hadde kanskje vært smart å kjøpe noen mykere frem til operasjonen, hehe.

Noen tips?

I dag er det forresten 28 dager til operasjonen.. :jepp:

Endret av Bianca
Skrevet
ooi..

Hei, Melix!

Nå skal vel du snart opereres??? Er ikke det i slutten av august? Synes jeg leste det et sted her... Hvilken dato? Håper du skriver hvordan det har gått. Dette er spennende!!! Gruer du deg, eller bare gleder du deg?

Klem, Luresnuppa

Skrevet

Jeg vil også ønske deg velkommen Talie :)

Kjempefint at du har funnet oss! Her er det masse bra erfaringer å lese, og spørsmål som kan få svar.

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med noe info vedr. om de opererer folk med leddgikt, men det er ikke verre enn å ta en telefon :) De er stort sett veldig hyggelige på telefon. Og dersom de svarer positivt, så kan du jo kanskje like gjerne bestille konsultasjon med det samme :)

Husk at du trenger ikke å bestille operasjonstime bare fordi du drar på konsultasjon. Jeg ventet 6 år fra jeg var på min første konsultasjon til jeg bestemte meg for å gjennomføre det.

Lykke til!

Og Melix, jeg lurer også veeeeldig på hvordan det går med deg hvis du skal operere nå i disse dager!

Skrevet
Så gøy, luresnuppa :) :)

Hvordan innlegg er det? Er de harde? Jeg har nemlig noe lignende fra Hennes & Mauritz, men de er så harde. Så når en kamerat skulle gi meg en klem her forleden dag, og han løftet meg opp samtidig, så kjente jeg at puppene stod som sånne steinharde klumper mot brystet hans.

Skikkelig flaut :rodme:

Så hadde kanskje vært smart å kjøpe noen mykere frem til operasjonen, hehe.

Noen tips?

I dag er det forresten 28 dager til operasjonen.. :jepp:

De er jo en del hardere enn de vi skal ha i kroppen vår, men vi får bare la være å egle oss inntil folk... :fnise: Jeg har dytta de inni legget i bhèn, så polstringen myker de litt opp. Det er bare sånne halve innlegg. Push-up (ikke det at det er så mye å pushe opp, akkurat da...) Prøvde de først løse inne bhèn, men da holdt jeg på å koke. Det ble så varmt! Uansett så ser det ihvertfall ut som jeg har pupper.

De er vel verdt et forsøk. De kostet 198,-

Skrevet
Og Melix, jeg lurer også veeeeldig på hvordan det går med deg hvis du skal operere nå i disse dager!

Melix har bare sagt hun skal opereres i slutten av august som jeg har fått med meg...

Skrevet
De er jo en del hardere enn de vi skal ha i kroppen vår, men vi får bare la være å egle oss inntil folk... :fnise: Jeg har dytta de inni legget i bhèn, så polstringen myker de litt opp. Det er bare sånne halve innlegg. Push-up (ikke det at det er så mye å pushe opp, akkurat da...) Prøvde de først løse inne bhèn, men da holdt jeg på å koke. Det ble så varmt! Uansett så ser det ihvertfall ut som jeg har pupper.

De er vel verdt et forsøk. De kostet 198,-

Hehe ja det skal bli en lettelse å bytte de ut. Men blir verre å forsøke å unngå nærkontakt når han alltid gjør sånne ting, hehe. Han må vel ha tenkt hva i h**** jeg hadde inni bh'en den dagen, :fnise:

Skrevet
Melix har bare sagt hun skal opereres i slutten av august som jeg har fått med meg...

Ok, da får vi bare håpe hun oppdaterer oss litt! Vi er vel en liten gjeng her som har super-lyst til å følge henne fremover.

Skrevet (endret)

Frk. Johansen:

Du har også skolebarn, ikke sant? Hvordan ordner du deg i forhold til de? Har du fortalt dem hva du skal igjennom? Ikke lenge igjen nå... 6 uker for deg!

Talie: Velkommen til oss! Les alt du kommer over, sånn at du er godt informert, og bare spør oss her inne etterhvert som vi opereres.

Endret av luresnuppa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...