Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Når det gjelder sånn høyprofil og sånt, jeg skjønner ikke helt det der. Hvis man skal ha sånn at at puppene er mer sammen så velger man? For da får man skikkelig kløft, og hvis man vil ha dem mer på siden så velger man???

hilsen pinky

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei,

Når det gjelder sånn høyprofil og sånt, jeg skjønner ikke helt det der. Hvis man skal ha sånn at at puppene er mer sammen så velger man? For da får man skikkelig kløft, og hvis man vil ha dem mer på siden så velger man???

hilsen pinky

Høyprofil er at de blir mer stående ut, og vises bedre på siden... Det blir også en `glipp` mellom dem. Moderat er at de blir breiere, og vises nesten ikke fra siden av. De får du bra kløft i.

Skrevet

Noen som vet om brystene føles hardere ut når man har lagt implantatene under muskel?

Kom plutselig til å tenke på det, for muskelen er vel hardere enn brystvevet?

Skrevet
Noen som vet om brystene føles hardere ut når man har lagt implantatene under muskel?

Kom plutselig til å tenke på det, for muskelen er vel hardere enn brystvevet?

Heisann! tror heller det er omvendt ...at de blir mykere da ,for mer naturlig vev rundt implantatet..men det skal ikke bli hardt , så lenge du ikke tar for mye inni og at du har nok hud til å strekkes..;)

je er veldig fornøyd med mine, og de blir mykere og mykere for hver dag..;) men litt lite følelse i det ene brystet enda da..;)

Skrevet (endret)

Takk for svar, Thea85 :) Har liksom ikke hørt noen nevne dette med mykhetsforskjell på under og over muskel, så regner ikke med at det er den helt store forskjellen :)

Så du har under muskel? Hvordan har det gått med deg? Tok det lang tid før du var i nogenlunde form igjen? (i form til å jobbe etc).

Endret av Bianca
Skrevet

Huff, pupper er noe hærk! Har hatt den samme str på puppene siden jeg fikk pupper! Kjempekjekt:( Dette er ganske merkelig, synes jeg.. at når jeg var litt yngre sånn 16-18 så brydde jeg meg omtrent ikke om det, små pupper, store pupper, ett fett. Men nå, når jeg er 20, tenker jeg mer, og MER på det hele tiden. Begynner å få skikkelig dårlig selvtillit. Er det flere som har hatt det sånn??

Merker jeg blir skikkelig irritert på hun ene venninene min som i de 2 siste årene nå har fått sånn noenlunde store pupper (stor b, liten c cup), så maser hun ofte om hvor SMÅ de ser ut.

Og jeg er faktisk ganske missunelig, vil f.eks ikke at kjæresten min skal se på de bildene av oss hvor hun gjerne går med en utringet kjole og sånn, altså bilder hvor man ser puppene hennes med engang...

Går hele tiden å håper på at de skal vokse, og at jeg også kan vise meg fram i flotte kjoler...men har liksom ventet i 2 år nå, mer enn det..og ingenting skjer.. silikon står jo igjen som eneste "løsning"..men det tør jeg ikke ...enda. Kan puppene mine fremdeles vokse?

Huff, vet ikke om dette var helt off topic, men måtte bare få det ut...

Skrevet
Huff, pupper er noe hærk! Har hatt den samme str på puppene siden jeg fikk pupper! Kjempekjekt:( Dette er ganske merkelig, synes jeg.. at når jeg var litt yngre sånn 16-18 så brydde jeg meg omtrent ikke om det, små pupper, store pupper, ett fett. Men nå, når jeg er 20, tenker jeg mer, og MER på det hele tiden. Begynner å få skikkelig dårlig selvtillit. Er det flere som har hatt det sånn??

Merker jeg blir skikkelig irritert på hun ene venninene min som i de 2 siste årene nå har fått sånn noenlunde store pupper (stor b, liten c cup), så maser hun ofte om hvor SMÅ de ser ut.

Og jeg er faktisk ganske missunelig, vil f.eks ikke at kjæresten min skal se på de bildene av oss hvor hun gjerne går med en utringet kjole og sånn, altså bilder hvor man ser puppene hennes med engang...

Går hele tiden å håper på at de skal vokse, og at jeg også kan vise meg fram i flotte kjoler...men har liksom ventet i 2 år nå, mer enn det..og ingenting skjer.. silikon står jo igjen som eneste "løsning"..men det tør jeg ikke ...enda. Kan puppene mine fremdeles vokse?

Huff, vet ikke om dette var helt off topic, men måtte bare få det ut...

Skjønner frustrasjonen!! Den er det nok mange her inne som deler!!

Dumt av venninnen din å klage over størrelsen på sine pupper til deg da, når dine er enda mindre enn hennes! Men jeg vet ikke, det blir kanskje litt sånn "mye vil ha mer" på det området også.

Selv har jeg ingen anelse hvordan det er å ha en B/C-cup, mine stoppet å vokse da de var en liten A. Og det er ganske kjipt!! Tidligere var jeg veldig imot silikon, og sa alltid at de som tok silikon heller burde bruke penger på psykolog... Er ikke enig med meg selv i det lenger! Nå tenker jeg at dersom man har råd til det, og virkelig mener man får det bedre med seg selv etter operasjon, så er det bare å go for it. Men jeg tror det er viktig å ha et realistisk forhold til hvordan man blir seende ut etterpå. Som det er blitt sagt her i tråden flere ganger, man fortsetter å ha sine gamle pupper, bare i større versjon.

Hvis du er 20 år nå, så er det vel dessverre ikke så stor sjans for at puppene vokser noe særlig mer... Mine ble kanskje ørlite grann større da jeg var rundt 25, men da i forbindelse med generell vektøkning. Jeg var kjempetynn i tenårene, og trengte absolutt litt ekstra..

Jeg skal på konsultasjon på onsdag jeg!! Det blir så spennende!! Har bestemt meg for å ta med meg samboern. Er litt trygt å ikke gjøre dette alene...

Skrevet

Jeg tror heller ikke det er så stor sjans for at de vokser så mye mer nå. Jeg hadde samme håpet, men nå er jeg 22 og ingenting har skjedd dessverre.

Bestemte meg i mai at jeg ville ha større pupper så jeg kan fylle ut topper og kjoler. Jeg har ikke bittesmå pupper (b-cup) men til min kropp så fungerer de ikke. Har bred rygg/brystkasse og brede hofter, så jeg klarer ikke å fylle ut fine topper.

Var også totalt imot silikon for ikke så lenge siden, men så innså jeg at de fleste som legger inn silikon er helt normale folk.

Jeg tenker at man lever jo bare en gang, så hvorfor skal man ikke gjøre det beste ut av livet?

Er veldig bekymret for komplikasjoner og slikt, men det er noe man må ta høyde for. Har lest utallige artikler og forumer om brystimplantat, så jeg vet hva som venter meg.

Vil anbefale deg å lese så mye som mulig om det å ha silikon. Man må tenke på at det vil være en utgift resten av livet, siden de fleste reopereres en eller flere gang. Du trenger nytt undertøy/nye klær, du vil muligens få en annen type oppmerksomhet både fra jenter og gutter osv...

Det er bare du som kan ta dette valget, så jeg ønsker deg lykke til uansett hva du finner ut :)

Skrevet
Takk for svar, Thea85 :) Har liksom ikke hørt noen nevne dette med mykhetsforskjell på under og over muskel, så regner ikke med at det er den helt store forskjellen :)

Så du har under muskel? Hvordan har det gått med deg? Tok det lang tid før du var i nogenlunde form igjen? (i form til å jobbe etc).

Nei ,legen sa det var ingen forskjell så lenge man gjorde det "riktig" , det vil si at hvis man har nok hud til å ha over muskel så anbefales jo det etc.;)

jeg har over muskel! :) det har gått utrolig bra!! veldig fort og greit! ikke vondt operasjonsdagen! ;) men en del ømt etterpå..og løfting og strekking av armer etc tok litt tid, men nå har det snart gått 2mnd! ;) så jeg har det kjempebra! ;-)

hva med deg? hvor ska du gjøre det ? og hvor mye betaler du etc? :)

Skrevet
Nei ,legen sa det var ingen forskjell så lenge man gjorde det "riktig" , det vil si at hvis man har nok hud til å ha over muskel så anbefales jo det etc.;)

jeg har over muskel! :) det har gått utrolig bra!! veldig fort og greit! ikke vondt operasjonsdagen! ;) men en del ømt etterpå..og løfting og strekking av armer etc tok litt tid, men nå har det snart gått 2mnd! ;) så jeg har det kjempebra! ;-)

hva med deg? hvor ska du gjøre det ? og hvor mye betaler du etc? :)

Jeg skal gjøre det på Fornebuklinikken den 15. september. Skal ta under muskel som sagt, og har nå bestemt meg for å ta runde i stedet for anatomiske (jeg trumfet gjennom anatomiske på konsultasjon, mens kirurgen ville valgt runde). Etter litt mer research har jeg blitt enig med meg selv (hehe) om å gå for runde.

Tror det blir mellom 250 og 270 gram (jeg er 1.60 høy og 51 kg tung - med andre ord verken høy eller tung).

Hvor mye tok du? Hvor mye hadde du fra før av? Og hva slags "look" var du etter?

Jeg er nemlig litt over-opptatt av å få et naturlig utseende på dem - så synes det hele er litt skummelt. Jeg er i dag en stor 70A (egentlig 65, men har aldri brukt det før :gjeiper: )

Skrevet

Hei.

Har spurt litt tidligere på denne siden, om noen visste om det var for tidlig å løfte en baby på 10/11 kg 10 dager etter operasjonen fordi mannen min skulle på reisejobb. Fikk da svar at det sikkert var litt tidlig, så nå er reisen utsatt til 20 dager etter, er det noen med erfaringer som kan si noe om jeg klarer meg alene med babyen da? (under muskel)

Skrevet
Jeg skal gjøre det på Fornebuklinikken den 15. september. Skal ta under muskel som sagt, og har nå bestemt meg for å ta runde i stedet for anatomiske (jeg trumfet gjennom anatomiske på konsultasjon, mens kirurgen ville valgt runde). Etter litt mer research har jeg blitt enig med meg selv (hehe) om å gå for runde.

Tror det blir mellom 250 og 270 gram (jeg er 1.60 høy og 51 kg tung - med andre ord verken høy eller tung).

Hvor mye tok du? Hvor mye hadde du fra før av? Og hva slags "look" var du etter?

Jeg er nemlig litt over-opptatt av å få et naturlig utseende på dem - så synes det hele er litt skummelt. Jeg er i dag en stor 70A (egentlig 65, men har aldri brukt det før :gjeiper: )

hei! :)

ja det er jo en stund til da..da har du godt tid til å tenke..jeg lot vel kirurgen bestemme det meste, og sa bare klart i fra at det IKKE skulle være for mye og se NAtUrLIG ut! så sa han at 280 i det ene og 325 i det andre brystet ,kom til å bli SEXY og det likte jeg vel? :P joda, jeg hadde litt forskjell på str men det ser veldig bra ut nå...:)

jeg er nå en 75C :) det er hvertfall det dem sa..så det ermoro! høres lissom så stort ut, men tror det var ypperlig til meg:)

du hadde jo tydeligvis et større utgangspunkt enn meg... jeg hadde jo ikke mye, mnn hadde en del hud på brystet, ikke som heng ,men slik at jeg kunn få over muskel! det er mye lettere å bli fort bra da,du blir mye dårligere lenger av å ha under muskl! :) valgte ikke implantater, men tror jeg fikk runde! var rare å kjenne på...mn kjennes veldig bra ut nå.

hva ska du i helga da? jeg jobber masse og elsker det! :)

prekast!

Skrevet

Hei Melix

Jeg vil anta du vil kunne løfte babyen din greit etter tre uker, skjønt jeg har ikke vært under knvien enda selv men de sier jo at man kan bedrive vanlig aktivitet etter tre uker og trene aerobic etter fire så jeg vil anta det går bra. Så får noen som har mer greie på det arrestere meg om jeg tar feil... Men du kan jo bare ta en telefon til klinikken og høre hva de mener? Du bør jo være ekstra påpasselig i de første to ukene så du ikke pådrar deg noen komplikasjoner som gjør at det blir vanskelig å være alene med babyen etterpå.

Skrevet

WUUUÆÆÆ! Jeg skal på konsultasjon i morgen tidlig!!! Skummelt!!!!

:sjokkert::sjokkert:

Skrevet

Noen som vet hvordan det er å bruke svangerskapspleieolje for å motvirke strekkmerker? Om dette har noen effekt?

Leste at ei jente anbefalte å bruke Weleda svangerskapspleieolje 4 uker før operasjonen, og 1 uke etter.

Skrevet (endret)

Jeg har kopiert noe en gutt har skrevet om det å ha over eller under muskelen:

Samboern har innlegget over muskelen.

Dette fordi hun ville ha større pupper , og ikke større brystmuskler.

Saken var , iht til venninnene hennes, at dersom hun tar silikon under muskelen, får hun en større kasse , og ikke større bryst.

Dette burde legen din vite, og hadde jeg vært deg , hadde jeg krevd å få det gjort om igjen , riktig, da legen vet ang å legge under muskelen ikke gir store pupper, men store brystmuskler.

De anbefaler ikke jenter med silikonen under muskelen å trene noe særlig styrke i det hele tatt, nettopp fordi da ødelegges det "visuelle" med silikonen.

Samboern, gav , som marianne, klart i fra at her skulle den over. Selv om legen ville legge under..

Dette er vel bare vås?

Endret av suzzy
Skrevet

Høres ut som vås for meg ja! :ler:

Har du en kilde?

Skrevet
Jeg har kopiert noe en gutt har skrevet om det å ha over eller under muskelen:

Samboern har innlegget over muskelen.

Dette fordi hun ville ha større pupper , og ikke større brystmuskler.

Saken var , iht til venninnene hennes, at dersom hun tar silikon under muskelen, får hun en større kasse , og ikke større bryst.

Dette burde legen din vite, og hadde jeg vært deg , hadde jeg krevd å få det gjort om igjen , riktig, da legen vet ang å legge under muskelen ikke gir store pupper, men store brystmuskler.

De anbefaler ikke jenter med silikonen under muskelen å trene noe særlig styrke i det hele tatt, nettopp fordi da ødelegges det "visuelle" med silikonen.

Samboern, gav , som marianne, klart i fra at her skulle den over. Selv om legen ville legge under..

Dette er vel bare vås?

Hehe, litt misforståelser ute og går her tror jeg. Tror han gutten ikke har skjønt at det tar lenger tid før puppene blir normale igjen hvis du legger dem under muskelen. De vil se veldig firkantete ut de første mnd (varierer) men så faller de på plass og da ser det flott ut. På ekte american så heter det drop and fluff. Nesten alle i Amerika har under muskel, så det kan ikke være så galt.

Hvis man driver mye med styrketrening, så kan det være best å legge over muskel, ellers kan det se rart ut når du trener bryst, eventuelt kan du bli litt svakere.

Lykke til imorgen cypress. Det går så bra så :D

Skrevet
Noen som vet hvordan det er å bruke svangerskapspleieolje for å motvirke strekkmerker? Om dette har noen effekt?

Leste at ei jente anbefalte å bruke Weleda svangerskapspleieolje 4 uker før operasjonen, og 1 uke etter.

hmm.. jeg spurte kirurgen min om strekkmerker å sånn, og han sa at man ikke får flere strekkmerker etter en oprasjon.. og han fikk rett... ingen nye stygge merker på de nye puppene mine.. :-p

Skrevet

Det kommer gjerne an på gener og hvor mye du legger inn. Min hud får lett strekkmerker, så jeg forventer å få det :( Har det på lår og rumpe, men ikke på mine b-pupper, men så vokste de ikke så fort heller.

Kommer til å kjøpe noe kremgreier uansett og håpe at jeg ikke får noe merker hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...