Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har jeg endelig fått bestilt time til konsultasjon hos Colosseumklinikken også! Det ble ikke før 16. september, så det føles leeenge til!! Skal til Fornebu neste onsdag. Dette er spennende!!!

Er det forresten vanlig å ta med seg noen? Vurderer å ha med min samboer, for er så redd for at jeg skal glemme å spørre om viktige ting. Men kan jo bare skrive en liste og ha med da.. Tror kanskje jeg vil syns det er litt flaut å ha han med også...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke med meg noen, det er jo bare å skrive ned det du lurer på på forhånd ellers synes jeg at jeg fikk god informasjon på Volvat i alle fall. Lykke til!!

Skrevet
Okei, da kan du jo prøve høyprofil da.. For det blir jo ikke såååå mye mellom de regner jeg med.. Du får nokk klemt dem sammen når du vil ;)

Så spennende! Jeg var veldig spent, nervøs osv jeg også.. Sto fremfor speilet etter jeg hadde dusjet like før operasjon, å tenke; trenger jeg virkelig mere pupper?? Jeg ble helt rar.. Men, tror det er vanlig :)

Jeg anbefaler deg å ta litt for mye, enn akkurat.. For det sa kirurgen min også.. Du blir så vedig skuffa.. Jeg ble det rett etter denne OP.. Sambo måtte tilåmed finne de bevislappene på protesene, for jeg trodde ikke noe på at jeg hadde fått 400cc.. :P Jeg så med engang at jeg ikke ble helt fornøyd.. Jeg har jo masse i puppene, men hadde sett for meg struttende pupper, ikke flate :P

Har vært i kontakt med kirurgen min nå, å han sa at jeg måtte komme til en samtale så vi fikk snakket om evt ny OP osv.. Bittelitt kjipt at jeg må igjennom ennda en OP men ser ikke så veldig mørkt på det, ettersom det ikke var noe farlig med den første :) Enste jeg tenker på å at jeg gruer meg litt til er å `våkne` fra OP å være helt nedopa igjen, å ligge på ryggen i mange uker.. (har egentlig blitt litt vant med det, men er sååå deilig å ligge på magen) :P

Hvor mye tenkte du å legge inn?

Så de moderat profil er mere flate? Jeg hadde lyst på 370, men kirurgen mente at jeg ikke ville ha plass til det, så han sa 280 og jeg sa 350, så sa han at han skulle se hva han får plass til under oprasjonen:P Jeg har en god ikke så altfor fast B cup, så syns det er litt rart, virker da ut som det er nok av plass. Ser disse jentene fra USA, helt flatbrystet, men kirurgene klarer like vel å presse inn 400++.

Iriterer meg at kirurgen er så mot høyprofil, mente at nesten ingen på hele klinikken brukte de lengre. Er det grunn nok til å bytte klinikk? Er under 20år, så det er litt begrenset med utvalg av klinikker.

Har du sett hun dere glamour modellen Martine tangen? Hun har 350g høyprofil under muskelen. Noen av de mest perfekte puppene jeg noen gang har sett :rødme:

Skrevet (endret)
Nå har jeg endelig fått bestilt time til konsultasjon hos Colosseumklinikken også! Det ble ikke før 16. september, så det føles leeenge til!! Skal til Fornebu neste onsdag. Dette er spennende!!!

Er det forresten vanlig å ta med seg noen? Vurderer å ha med min samboer, for er så redd for at jeg skal glemme å spørre om viktige ting. Men kan jo bare skrive en liste og ha med da.. Tror kanskje jeg vil syns det er litt flaut å ha han med også...?

Jeg hadde med mannen min på konsultasjonen. Det var veldig greit, for da fikk vi informasjonen samtidig, og begge kunne stille spørsmål. Han fikk også se meg med prøveproteser, og hjalp meg å finne en størrelse som var fin til meg. Jeg synes det er veldig trygt og godt å vite at vi er to om denne prosessen. :kose:

Ellers er det veldig lurt å skrive ned spørsmål, og evt ta med bilder av pupper du kunne tenke deg. Da kan kirurgen svare deg om du har realistiske forventninger.

Bare 8 uker og 6 dager til det er min tur!!!! Lykke til!

Klem, Luresnuppa

Endret av luresnuppa
Skrevet

Til dere som skal i ilden snart eller har vært, hvor mange bh'er kjøpte dere i forkant? Jeg har kjøpt to sportsbh'er en sort og en hvit, men jeg tør jo ikke kjøpe enda flere i tilfelle de ikke passer. Hvor mange har dere utstyrt dere med? Jeg orker ikke tanken på å kjøpe det dagen etter OP og på klinikken jeg skal ta operasjonen selger de ikke bh'er.

Skrevet

Hei! Jeg har også bestillt konsultasjon der nå. Skal den 2 sept hvis det passer med min timeplan. Jeg drar alene, og skal skrive en liten huskelapp. Er sikkert kjekt iogmed man ofte glemmer ting i farta.

Skrevet
Så de moderat profil er mere flate? Jeg hadde lyst på 370, men kirurgen mente at jeg ikke ville ha plass til det, så han sa 280 og jeg sa 350, så sa han at han skulle se hva han får plass til under oprasjonen:P Jeg har en god ikke så altfor fast B cup, så syns det er litt rart, virker da ut som det er nok av plass. Ser disse jentene fra USA, helt flatbrystet, men kirurgene klarer like vel å presse inn 400++.

Iriterer meg at kirurgen er så mot høyprofil, mente at nesten ingen på hele klinikken brukte de lengre. Er det grunn nok til å bytte klinikk? Er under 20år, så det er litt begrenset med utvalg av klinikker.

Har du sett hun dere glamour modellen Martine tangen? Hun har 350g høyprofil under muskelen. Noen av de mest perfekte puppene jeg noen gang har sett :rødme:

Ja, moderat er mer flat å høyprofil er rundt som en ball NESTEN.. :) Sånn som meg, må jeg bruke en veldig bra push up for å få skikkelig runde pupper.. Å jeg synes det er veldig fint med det.. Så derfor ønsker jeg høyprofil. Høyprofil er også sånn at uten bh er de faste og runde..

Det er rart at kirurgen sier at du ikke har plass til 350.. Jeg hadde også en fyldig B cup før OP, og jeg la inn 400... Jeg villa funnet en kirurg som kunne møtt meg på halvveien ivertfall.. Tar du for lite, blir du missfornøyd, å jeg skal love deg at det er IKKE gøy :( Jeg er også bare 19 ;) Du kan ringe Christiania park klinikk og spørre om en konsultasjon.. Jeg gjorde det der! Verdens beste kirurg, og de tar veldig godt vare på deg :) De er ganske små ennda, så de er ikke like kjennt som fornebu osv.. Men, dog veldig bra! Aylar og Lene Alexandra blant annet har vært der... Jeg fikk konslultasjon veldig fort, å operasjon 7 dager etter.. Så det er ikke lang ventetid :)

Har sett bloggen hennes, de er veldig fine ja :) Jeg synes høyprofil er kjempe lekkert! Håper virkelig det blir en ny OP på meg, så jeg får det ;)

Hadde du operasjonsdato du? Eller bare konsultasjon? Å hvor?

Skrevet
Ja, moderat er mer flat å høyprofil er rundt som en ball NESTEN.. :) Sånn som meg, må jeg bruke en veldig bra push up for å få skikkelig runde pupper.. Å jeg synes det er veldig fint med det.. Så derfor ønsker jeg høyprofil. Høyprofil er også sånn at uten bh er de faste og runde..

Det er rart at kirurgen sier at du ikke har plass til 350.. Jeg hadde også en fyldig B cup før OP, og jeg la inn 400... Jeg villa funnet en kirurg som kunne møtt meg på halvveien ivertfall.. Tar du for lite, blir du missfornøyd, å jeg skal love deg at det er IKKE gøy :( Jeg er også bare 19 ;) Du kan ringe Christiania park klinikk og spørre om en konsultasjon.. Jeg gjorde det der! Verdens beste kirurg, og de tar veldig godt vare på deg :) De er ganske små ennda, så de er ikke like kjennt som fornebu osv.. Men, dog veldig bra! Aylar og Lene Alexandra blant annet har vært der... Jeg fikk konslultasjon veldig fort, å operasjon 7 dager etter.. Så det er ikke lang ventetid :)

Har sett bloggen hennes, de er veldig fine ja :) Jeg synes høyprofil er kjempe lekkert! Håper virkelig det blir en ny OP på meg, så jeg får det ;)

Hadde du operasjonsdato du? Eller bare konsultasjon? Å hvor?

Det jeg tenkte, har ikke lyst å bli misfornøyd etter å ha brukt 28 lapper...

Jeg har kjempe lyst på den klinikken, hørt mye bra om de, for meg er noe av det viktigste at "mine ønsker" er det som blir hørt og at ikke kirurgen overser mine med hva han syns blir "lekkert". Er bare 18 år da. De bryr seg kanskje ikke når det er snakk om noen måneder til man fyller 20, men er jo snakk om 2 hele år for meg: / Er litt redd jeg blir avvist på Christiania, jeg ble det på Colosseum før de allerede hadde møtt meg.

Jeg hadde konsultasjonstime i Juni og har oprasjonsdato den 6 Oktober. Er heldigvis laang tid mellom oprasjonsdato og konsultasjonstime, så får tid til å tenke grundig gjennom alt det der.

Skrevet
Det jeg tenkte, har ikke lyst å bli misfornøyd etter å ha brukt 28 lapper...

Jeg har kjempe lyst på den klinikken, hørt mye bra om de, for meg er noe av det viktigste at "mine ønsker" er det som blir hørt og at ikke kirurgen overser mine med hva han syns blir "lekkert". Er bare 18 år da. De bryr seg kanskje ikke når det er snakk om noen måneder til man fyller 20, men er jo snakk om 2 hele år for meg: / Er litt redd jeg blir avvist på Christiania, jeg ble det på Colosseum før de allerede hadde møtt meg.

Jeg hadde konsultasjonstime i Juni og har oprasjonsdato den 6 Oktober. Er heldigvis laang tid mellom oprasjonsdato og konsultasjonstime, så får tid til å tenke grundig gjennom alt det der.

Da foreslår jeg at du tar deg en tlf til Christiania.. Jeg ringte dit, å sa jeg var bare 19.. Hun i resepsjonen sa at hun skulle ordne konsultasjon til meg så kirurgen fikk avgjøre.. Når jeg kom dit var det ingen snakk om alder.. Han nevnte det ikke en gang faktisk! Så det er verdt å prøve :) Visst du er helt sikker, ser han nokk det på deg.. Å da tror jeg ikke det er noe problem!

Det er bra da.. Lenge til OP ennda da.. Så du kan jo bytte klinikk visst du føler for det..

Skrevet
Da foreslår jeg at du tar deg en tlf til Christiania.. Jeg ringte dit, å sa jeg var bare 19.. Hun i resepsjonen sa at hun skulle ordne konsultasjon til meg så kirurgen fikk avgjøre.. Når jeg kom dit var det ingen snakk om alder.. Han nevnte det ikke en gang faktisk! Så det er verdt å prøve :) Visst du er helt sikker, ser han nokk det på deg.. Å da tror jeg ikke det er noe problem!

Det er bra da.. Lenge til OP ennda da.. Så du kan jo bytte klinikk visst du føler for det..

Sendte dem mail nå:) Så håper på det beste! :)

For at Colosseum skulle ta de som var under 20 år, måtte de enten var helt flat eller ha mye heng. Jeg har jo en grei b-cup, så jeg er ikke direkte nødstilfelle. Trur du det går greit på Christiania? Det går kanskje mer på modenheten til pasienten og hvor mye personen virkelig øsnker det?

Btw, Har oprasjonsdato på Nobel clinic :)

Skrevet
Sendte dem mail nå:) Så håper på det beste! :)

For at Colosseum skulle ta de som var under 20 år, måtte de enten var helt flat eller ha mye heng. Jeg har jo en grei b-cup, så jeg er ikke direkte nødstilfelle. Trur du det går greit på Christiania? Det går kanskje mer på modenheten til pasienten og hvor mye personen virkelig øsnker det?

Btw, Har oprasjonsdato på Nobel clinic :)

Jasså? Det var rart... Hva med å ta de som faktisk ikke er fornøyd også?.. Noen klinikker som er helt rare her i Norge....

Jeg tror det går greit på Christiania! Kirurgen der er virkelig der for å hjelpe deg.. Og han hører på deg! De gir deg ivertfall en sjangse der i forhold til mange av de andre.. Men, jeg tror det kommer til å gå bra :) Det har nokk en del med hvordan personen er å hvor sikker man er.. Er man veldig usikker så vises nokk det, å da tror jeg kirurgen ser det...

Får håpe du får fort svar fra Christiania da! :) Foresten, så kan du bare ringe også altså... Hun i resepsjonen er veldig koslig ;)

Skrevet

Er det forresten noen som vet om colosseumklinikken (oslo) har noen faste dager de opererer på? Evetuelt hvilke dager er det?

Skrevet

Hei jenter!

Er det slik at man skal spørre om mer enn akkurat? For da blir man ikke skuffet? Jeg skal bestille time snart, slik at jeg får nye pupper til sen hørst. Men er det lang ventetid på dette? Jeg ønsker meg virkelig 75C, for jeg tror det vil se bra ut på meg, er 170cm høy, 55 kg og er ganske slank. For 75C er en grei str??? Jeg er så veldig usikker på hvor mye jeg bør ta. hvor lang tid tar det før arrene er bra igjen? Og trenger jeg mer enn 1 uke fri fra jobb? Jobber som sekretær/resepsjonist, så jeg bærer ingenting, bortsett fra å bøye med ned for å ta oppvasken.... BH får man på klinikken?

Skrevet
Hei jenter!

Er det slik at man skal spørre om mer enn akkurat? For da blir man ikke skuffet? Jeg skal bestille time snart, slik at jeg får nye pupper til sen hørst. Men er det lang ventetid på dette? Jeg ønsker meg virkelig 75C, for jeg tror det vil se bra ut på meg, er 170cm høy, 55 kg og er ganske slank. For 75C er en grei str??? Jeg er så veldig usikker på hvor mye jeg bør ta. hvor lang tid tar det før arrene er bra igjen? Og trenger jeg mer enn 1 uke fri fra jobb? Jobber som sekretær/resepsjonist, så jeg bærer ingenting, bortsett fra å bøye med ned for å ta oppvasken.... BH får man på klinikken?

Hei! Når du vet hvilken str du vil ha, sier du det til kirurgen din.. Å han ordner det ;) Arrene blir bra ganske fort, men det er individuelt da... Mine ble bra ganske fort, for jeg var rolig i 6 uker etterpå! Det med fri tror jeg egentlig du må føle på.. Jeg kunne nesten ikke gå 4-5 dager etterpå.. Var helt krok.. Å Bh må du som regel ha med selv.. Noen klinikker har det, men ikke alle.. Du må spørre på konsultasjonen :)

Skrevet

Heisann alle sammen!

Imorgen er det 6 uker siden jeg opererte! Noen som vet om det er trygt for meg å bade i sjøen nå? Eller er det kanskje individuelt?

Stor klem!

Skrevet

heisann!

Nå er det 1mnd siden jeg ble operert og jeg bare lurer på hvordan det er "vanlig" at arrene ska se ut da?? eller det har ikke gått en hel måned enda, men den 23aug har det det..

jeg bare lurer? er det noen som har noen erfaringer ,tanker eller bilder som kan få meg i bedre humør?

tusen takk for god hjelp! og en annen ting, hvor kjøper folk undertøy? og man kan gå med spiler etter 2mnd???

Skrevet

Når det snakkes om b-cup. Husk det er forskjell på b-cup og b-cup. ;)

Skrevet

Hei hei,

Nå har jeg endelig bestil konsultasjonstime, fredag 29august på Nobel Clinic. Jeg gleder meg veldig, klarer nesten ikke å vente. Det var ikke så lang ventetid på selve operasjonen. 1-2 uker ventetid etter konsultasjonstimen. Livet skal bli mye lettere med nye pupper. Jeg tror ikke jeg kommer til å angre noe på dette. Jeg har hørt at noen blir bra 1 uke etter og andre litt lengere. Håper virkelig at det ikke vil ta så lang tid på meg, kan ikke ta så mye fri fra jobben siden jeg da er ganske ny.

Men er det slik at man skal sove på klinikken første dagen? Når vokner man etter narkosen? Får man skikkelig vondt når man våkner?

Pinkytwinky

Skrevet
Hei hei,

Nå har jeg endelig bestil konsultasjonstime, fredag 29august på Nobel Clinic. Jeg gleder meg veldig, klarer nesten ikke å vente. Det var ikke så lang ventetid på selve operasjonen. 1-2 uker ventetid etter konsultasjonstimen. Livet skal bli mye lettere med nye pupper. Jeg tror ikke jeg kommer til å angre noe på dette. Jeg har hørt at noen blir bra 1 uke etter og andre litt lengere. Håper virkelig at det ikke vil ta så lang tid på meg, kan ikke ta så mye fri fra jobben siden jeg da er ganske ny.

Men er det slik at man skal sove på klinikken første dagen? Når vokner man etter narkosen? Får man skikkelig vondt når man våkner?

Pinkytwinky

Hei!

Jeg opererte for 6 uker siden idag, og jeg angret kun de første dagene! (Hadde så inni granskauen vondt nemlig!! Et lite råd: ikke bruk Paralgin!!!! De gjør deg bare verre, det er min erfaring!!) Etter det har jeg vært storfornøyd! Jeg la inn 315 under muskel, anatomiske innlegg. De se veldig fine ut allerede, kanskje biiittelitt mindre enn jeg hadde ønsket, men pytt pytt! :) For jeg har BOOBS!! :ler::ler:

Jeg hadde også nesten akkurat begynt i ny jobb når jeg skulle operere, men er kun deltidsansatt, så det gikk fint å ta fri. Hadde avtalt fri i én uke, men jeg var ganske dårlig (kunne ikke reise meg fra sengen alene før etter ca 10-12 dager) så jeg måtte ta fri en uke til. Etter at to uker var gått hadde jeg ingen plager lengre, og nå er alt i tipp-topp "stand" :ler: Kan sove på siden også nå, endelig!

Man sover ikke på klinikken nei, man må bli hentet en stund (ca. 2-4 timer?) etter operasjonen. Operasjonen må du ikke kvi deg til i det hele tatt! Når jeg våknet hadde jeg ikke noe vondt, var bare helt surrete og følte meg nesten litt brisen! :ler: Og sånn hadde jeg det hele den første dagen, det var først dagen etter at "vondtene" begynte... :gråte: Men tror alt sånt er veldig individuelt. Anyway, det kommer til å gå megabra, og du kommer garantert ikke til å angre! Ha en super dag videre!!! :)

Klem fra Aries

Skrevet

Hei,

jeg tror ikke jeg kommer til å angre, er bare redd for smerte etter operasjonen. Jeg bør kanskje ta meg fri i 2 uker fra jobben, da er jeg ganske sikker. jeg gleder meg så sinnsykt. Men er det slik at man ikke skal spise sjømat eller noe????

Pinkytwinky

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...