Frk Johansen Skrevet 1. august 2008 #5501 Skrevet 1. august 2008 Takk for tipset, frk johansen. ja, en ordentlig B str tror jeg ville vært bra. Da vil ca 300 være bra? Til meg som er en veldig LITEN A??? Jeg vil ikke se ut som det bare er pupper av meg heller, hvis du skjønner. Jeg er bare nysgjerrig på dette for det er jo noe som sitter i ens kropp en god stund. Men hvor ligger det stedet du skal ta det hen? Volvat ligger i Borgenveien 2a, rett ved Vestre gravlund/Vigelandsparken. Eller midt mellom Smestad og Majorstua, veldig greit å komme dit og få parkert. Jeg tror du skal overlate størrelsen til kirurgen å avgjøre, de ser på hele kroppssammensetningen din og de har et trenet øye på å se hva som kan passe. Bare du er ærlig på at det skal være mest mulig naturlig tror jeg du blir tatt godt vare på.
skorpion84 Skrevet 1. august 2008 #5502 Skrevet 1. august 2008 hei igjen jenter.. :-) da var jeg kommet tilbake fra ferie og på mandag blir puppene mine så mye som 7 uker gamle... :-) formen er fremdeles fin, og har vært det hele veien og jeg er godt fornøyd med resultatet.. jeg har sett her inne at folk leter etter BH'er uten spiler... det finnes ikke lett å få tak i, men i dag fant jeg faktisk 3 stykker på KappAhl og merket på alle 3 var vel CREEM... det er jo ikke de lekkreste sakene på markede, men de er helt greie... bare et lite tips til de som er på leting... ;-) fortsatt god sommer jenter!
Cathee Skrevet 2. august 2008 #5503 Skrevet 2. august 2008 Noen som kan hjelpe meg med en ting.. Jeg opererte brystene mine for en stund siden.. Men, jeg ble ikke helt fornøyd.. Altså, jeg vil ha dem større.. Jeg har vanlig protese, men tror jeg heller skulle gått for høyprofil.. Spørsmålet er, koster det like mye igjen visst jeg bytter protese eller hvor mye koster det?? Visst jeg bytter fra vanlig til høyprofil..
suzzy Skrevet 3. august 2008 #5504 Skrevet 3. august 2008 Noen som kan hjelpe meg med en ting.. Jeg opererte brystene mine for en stund siden.. Men, jeg ble ikke helt fornøyd.. Altså, jeg vil ha dem større.. Jeg har vanlig protese, men tror jeg heller skulle gått for høyprofil.. Spørsmålet er, koster det like mye igjen visst jeg bytter protese eller hvor mye koster det?? Visst jeg bytter fra vanlig til høyprofil.. Hvor ble du operert? Er det moderat profil du har nå? Har lyst på høyprofil selv, men kirurgen vil helst ikke bruke det pg at de presser så mye opp i brystet. Har hørt at de naturlig ligger mer til siden, så blir vanskeligere å få noe kløft?
Cathee Skrevet 3. august 2008 #5505 Skrevet 3. august 2008 Hvor ble du operert? Er det moderat profil du har nå? Har lyst på høyprofil selv, men kirurgen vil helst ikke bruke det pg at de presser så mye opp i brystet. Har hørt at de naturlig ligger mer til siden, så blir vanskeligere å få noe kløft? Jeg opererte på christiania park klinikk.. Det er moderat jeg har nå ja.. Men, vil så gjerne ha høyprofil.. Har lest at med moderat blir det mye kløft, og med høyprofil blir de stående mere ut.. Hvor skal du operere? Kirurgen min var veldig åpen for å høre på meg, så om jeg vil ha høyprofil tror jeg ikke det blir noe stort problem.. Så lenge det går på meg..
Prinsesse Leah Skrevet 3. august 2008 #5506 Skrevet 3. august 2008 Er det noen som kan anbefale en sportsbh som gir max støtte til oss som har silikonpupper? Jeg vil ha den beste som er å få tak for å ta vare på mine to dyrebare. Jeg trener aerobic.
Thea85 Skrevet 3. august 2008 #5507 Skrevet 3. august 2008 Er det noen som kan anbefale en sportsbh som gir max støtte til oss som har silikonpupper? Jeg vil ha den beste som er å få tak for å ta vare på mine to dyrebare. Jeg trener aerobic. Heisann! Velkommen! Da burde du prøve triumph tri action!! De er veldig GOD STØTTE og man får dem når man opererer på fornebuklinikken! fikk du mpu eller vanlige innlegg? og tok det lang tid før arrene dine ble fine?? Er det vanlig at man kan blø fra det ene arret selv når det har gått 6uker siden operasjon?
Thea85 Skrevet 3. august 2008 #5508 Skrevet 3. august 2008 hei igjen jenter.. :-) da var jeg kommet tilbake fra ferie og på mandag blir puppene mine så mye som 7 uker gamle... :-) formen er fremdeles fin, og har vært det hele veien og jeg er godt fornøyd med resultatet.. jeg har sett her inne at folk leter etter BH'er uten spiler... det finnes ikke lett å få tak i, men i dag fant jeg faktisk 3 stykker på KappAhl og merket på alle 3 var vel CREEM... det er jo ikke de lekkreste sakene på markede, men de er helt greie... bare et lite tips til de som er på leting... ;-) fortsatt god sommer jenter! Hei jeg bare lurer på om det er noen som kan hjelpe meg og fortelle meg hvordan arrene ska se ut etter 6uker?? er det vanlig at det kan blø fra det ene arret?? er det noen som vet om klinikken eller fornebuklinikkn tilbyr å gjøre arr fine hvis de blir stygge etter en operasjon?? hvis et av arrene er bra og det andre er stygt....???;S er kj.fornøyd med min nye fordeler og koser meg med å fylle ut bhene jeg aldri fylte ut før! ;-D jeg fikk vanlig glatt silikon i begge puppene over muskel og han mente det ville se veldig bra ut, men ser det lett veldig uekte ut når man står naken da? hvordan ska egentlig pupper se ut når man står naken, har jo aldri hatt pupper med noe str i det hele tatt..jeg er nå er 75c
Thea85 Skrevet 3. august 2008 #5509 Skrevet 3. august 2008 Hei og til min dagbok, som også vil fungere som et forum for de som har tatt eller vurderer brystforstørrelse. Jeg er så lei av folk på hovedforumet som sier "Du må være fornøyd med kroppen din slik den er" og "Silikon er stygt/ farlig" etc., og som ikke har evne til empati eller å sette seg inn i andre folks situasjon. Har lagt inn litt info om brystforstørrelse her slik at de som ønsker å vite mer, eller har spørsmål, kan komme hit for mer informasjon. Har engasjert meg litt i dette temaet og det å opplyse folk som vurdere å ta et slikt inngrep. Særlig med tanke på at det kan oppstå komplikasjoner og risikoer, og at det er masse å ta hensyn til når man skal ta et slikt inngrep. Still gjerne spørsmål om du lurer på noe! Hilsen CeeCee! Heisann Jeg er forhåldsvis ny her, og bare lurer på om du kan fortelle meg litt om hvordan det var i ettertid etter operasjonen?? jeg ble operert den 23juni og ble veldig fornøyd! så veldig bra ut da,men litt lite nå egentlig, men er fornøyd har jo aldri fylt ut noen bh eller noe.. men jg lurer på noe ang arrene...jeg fikk 280cc i det venstre og 325cc idet høyre brystet...det venstre brystet sitt arr ser veldig fint ut, men det høres ser ikke bra ut, er det vanlig at det blør når jeg tørker på det..og det er mye bredere..ser nesten ut som et brannsår???? :S livredd for at det ska bli skikkelig stygt..og da er mitt neste spm ,dekker klinikken behandling av stygge arr??? :S og når vil puppene kjennes deilig og mye ut igjen??? klem
Rødtoppen86 Skrevet 3. august 2008 #5510 Skrevet 3. august 2008 Thea85: Måtte bare skrive at jeg skal få akkurat samme strl på innleggene som du har, bare at jeg får 325cc i venstre bryst Skal opereres på Fornebuklinikken og får også vanlig runde over muskel hehe... Hvilken strl hadde du før operasjonen? Dessverre så kan jeg ikke hjelpe deg med hvordan arrene skal være :/ Håper noen kan svare deg, eventuelt så får du prøve å ringe legen hvis det er mulig
Thea85 Skrevet 3. august 2008 #5511 Skrevet 3. august 2008 Thea85: Måtte bare skrive at jeg skal få akkurat samme strl på innleggene som du har, bare at jeg får 325cc i venstre bryst Skal opereres på Fornebuklinikken og får også vanlig runde over muskel hehe... Hvilken strl hadde du før operasjonen? Dessverre så kan jeg ikke hjelpe deg med hvordan arrene skal være :/ Håper noen kan svare deg, eventuelt så får du prøve å ringe legen hvis det er mulig Oj så moro! akkurat likt bare forskjellig bryst.. jeg hadde vel en a cup ,men fylte ikke ordentlig der heller...sånn at når du bøyer deg ned så syns alt! så du ska opereres av Dr. Schistad?? så moro! ha ner veldig flink og hyggelig! Det gikk mye bedre enn forventet og jeg jobber for fullt nå om dagen! løfter og bærer og ingenting som er vondt og nå er det 6uker siden! vi må jo gjerne holde kontakten og høre hvordan det går med hverandre etc... men vetu hvordan det er i forhold til å ta røntgen bilder og sånn??? ser dem innleggene da?? og du vil ikke at det skal synes eller??? Har du sagt det til mange?? venner?? Jeg har sagt det til en venn...og mor og far da, men ikke lillesøster på 10år.. syns ikke det er noe å fortelle om så lenge ingen ser det..og det gjør dem ikke når jeg har gjort det så naturlig...syns kanskje de er litt små nå til tider...hvertfall i sportsbhn...
Frk Johansen Skrevet 4. august 2008 #5512 Skrevet 4. august 2008 [Det gikk mye bedre enn forventet og jeg jobber for fullt nå om dagen! løfter og bærer og ingenting som er vondt og nå er det 6uker siden! vi må jo gjerne holde kontakten og høre hvordan det går med hverandre etc...
Rødtoppen86 Skrevet 4. august 2008 #5513 Skrevet 4. august 2008 Oj så moro! akkurat likt bare forskjellig bryst.. jeg hadde vel en a cup ,men fylte ikke ordentlig der heller...sånn at når du bøyer deg ned så syns alt! så du ska opereres av Dr. Schistad?? så moro! ha ner veldig flink og hyggelig! Det gikk mye bedre enn forventet og jeg jobber for fullt nå om dagen! løfter og bærer og ingenting som er vondt og nå er det 6uker siden! vi må jo gjerne holde kontakten og høre hvordan det går med hverandre etc... men vetu hvordan det er i forhold til å ta røntgen bilder og sånn??? ser dem innleggene da?? og du vil ikke at det skal synes eller??? Har du sagt det til mange?? venner?? Jeg har sagt det til en venn...og mor og far da, men ikke lillesøster på 10år.. syns ikke det er noe å fortelle om så lenge ingen ser det..og det gjør dem ikke når jeg har gjort det så naturlig...syns kanskje de er litt små nå til tider...hvertfall i sportsbhn... Var på konsultasjon hos Dr. Schistad, så jeg regner med det er han som skal operere, men man vet jo aldri hehe Mitt utgangspunkt er en b-cup, så jeg er spent på hva resultatet blir. Selv jobber jeg i barnehage, så jeg håper det går bra å jobbe igjen etter tre uker. Får bare ta det litt rolig i begynnelsen og ikke løfte så mye. Jeg har ikke sagt det til noen enda, bare min kjære siden det er nødvendig da vi bor sammen hehe... Han skjønte ingenting når jeg nevnte at jeg ville ha silikon, tror han ble litt paff rett og slett. Er ikke sikker på om jeg skal fortelle det til noen av venninnene mine. Hvis jeg skal fortelle det, så blir det i alle fall ikke før operasjonen er veldig nært. Nå er det jo over 4 mnd til...puh... Hvordan reagerte vennen din? Godt spørsmål angående røntgen. Må kanskje sette meg litt bedre inn i det. Tror det er slik at man burde ta en spesiell undersøkelse så og så ofte når man har silikon fordi det er vanskelig å oppdage klumper og slikt, men er ikke helt sikker. Forresten så hadde jeg verdens verste drøm inatt. Drømte at jeg opererte meg, og var så spent på hvordan de nye attributtene så ut. Ble meget skuffet da jeg så på dem i sports-bhen, for de så ikke det gram større ut. Tenkte det ble bedre når jeg fikk av meg den, men den gang ei, de var akkurat like små som før operasjonen, og kjæresten min var enig. Kunne ikke fatte at de ikke var blitt større av nærmere 300cc Takk og pris våknet jeg og fant ut at det hele var en drøm hehe
Bianca Skrevet 4. august 2008 #5514 Skrevet 4. august 2008 Hei hei alle sammen Ville bare si at nå er det akkurat 6 uker til jeg sitter på Radisson-hotellet på Fornebu og har splitter nye pupper! Wee! Tenk at tiden går så fort... Og til dere som skal operere etter meg: tiden går fort, selv om det ikke føles sånn ut nå. Syke greier.. Men såå spennende (6 uker høres kanskje ikke ut som så kort tid, men når man har tenkt på dette her i over 6 år så er det jo ingenting)
Frk Johansen Skrevet 4. august 2008 #5515 Skrevet 4. august 2008 Hei hei alle sammen Ville bare si at nå er det akkurat 6 uker til jeg sitter på Radisson-hotellet på Fornebu og har splitter nye pupper! Wee! Tenk at tiden går så fort... Og til dere som skal operere etter meg: tiden går fort, selv om det ikke føles sånn ut nå. Syke greier.. Men såå spennende (6 uker høres kanskje ikke ut som så kort tid, men når man har tenkt på dette her i over 6 år så er det jo ingenting) Hei Bianca, sånn har jeg det også, i morgen er det 8 uker til jeg skal under kniven!!!
Bianca Skrevet 4. august 2008 #5516 Skrevet 4. august 2008 (endret) Hei Bianca, sånn har jeg det også, i morgen er det 8 uker til jeg skal under kniven!!! Så gøy :) Gleder meg til vi skal sitte her på KG dag ut og dag inn og spørre hverandre om de underligste ting og undre og glede oss over våre nye attributter. Krysser fingrene for at alt skal gå bra med oss, og at vi skal bli like fornøyde som flesteparten av de som har skrevet her i tråden. Tror vi har oddsene på vår side Endret 4. august 2008 av Bianca
suzzy Skrevet 4. august 2008 #5517 Skrevet 4. august 2008 Jeg opererte på christiania park klinikk.. Det er moderat jeg har nå ja.. Men, vil så gjerne ha høyprofil.. Har lest at med moderat blir det mye kløft, og med høyprofil blir de stående mere ut.. Hvor skal du operere? Kirurgen min var veldig åpen for å høre på meg, så om jeg vil ha høyprofil tror jeg ikke det blir noe stort problem.. Så lenge det går på meg.. Okej, jeg ønsker jo at puppene mine skal sitte mer sammen, men også at det står ut, slik at det ikke blir en "brystkasse" look. Er ikke den største jenta heller så Jeg skal opereres om 8 uker på Nobel clinic. 3 år har plutselig blitt 8 uker, har ikke gått helt opp før meg. Driver å har litt sånne ekle drømmer om at jeg har operert meg og ser ned på puppene og blir drit skuffa, og angrer meg som fy og tenker at jeg burde aldri ha gjort det. Sliter litt med slike tanker også,"hmm trenger jeg virkelig det her?" De ser da ikke sååå ille ut" helt til jeg tar av meg bh`n, og da skjønner jeg at det er et riktig valg. Funnet en saftig push up bh med stooore innlegg på cubus, ser nesten ut som jeg har pupper i den :rødme: Herregud så mye bedre jeg føler meg med litt pupp. Skal kun bruke en den bh helt til jeg er operert, da ser folk kanskje ikke forskjell
Cathee Skrevet 4. august 2008 #5518 Skrevet 4. august 2008 Okej, jeg ønsker jo at puppene mine skal sitte mer sammen, men også at det står ut, slik at det ikke blir en "brystkasse" look. Er ikke den største jenta heller så Jeg skal opereres om 8 uker på Nobel clinic. 3 år har plutselig blitt 8 uker, har ikke gått helt opp før meg. Driver å har litt sånne ekle drømmer om at jeg har operert meg og ser ned på puppene og blir drit skuffa, og angrer meg som fy og tenker at jeg burde aldri ha gjort det. Sliter litt med slike tanker også,"hmm trenger jeg virkelig det her?" De ser da ikke sååå ille ut" helt til jeg tar av meg bh`n, og da skjønner jeg at det er et riktig valg. Funnet en saftig push up bh med stooore innlegg på cubus, ser nesten ut som jeg har pupper i den :rødme: Herregud så mye bedre jeg føler meg med litt pupp. Skal kun bruke en den bh helt til jeg er operert, da ser folk kanskje ikke forskjell Okei, da kan du jo prøve høyprofil da.. For det blir jo ikke såååå mye mellom de regner jeg med.. Du får nokk klemt dem sammen når du vil Så spennende! Jeg var veldig spent, nervøs osv jeg også.. Sto fremfor speilet etter jeg hadde dusjet like før operasjon, å tenke; trenger jeg virkelig mere pupper?? Jeg ble helt rar.. Men, tror det er vanlig Jeg anbefaler deg å ta litt for mye, enn akkurat.. For det sa kirurgen min også.. Du blir så vedig skuffa.. Jeg ble det rett etter denne OP.. Sambo måtte tilåmed finne de bevislappene på protesene, for jeg trodde ikke noe på at jeg hadde fått 400cc.. Jeg så med engang at jeg ikke ble helt fornøyd.. Jeg har jo masse i puppene, men hadde sett for meg struttende pupper, ikke flate Har vært i kontakt med kirurgen min nå, å han sa at jeg måtte komme til en samtale så vi fikk snakket om evt ny OP osv.. Bittelitt kjipt at jeg må igjennom ennda en OP men ser ikke så veldig mørkt på det, ettersom det ikke var noe farlig med den første Enste jeg tenker på å at jeg gruer meg litt til er å `våkne` fra OP å være helt nedopa igjen, å ligge på ryggen i mange uker.. (har egentlig blitt litt vant med det, men er sååå deilig å ligge på magen) Hvor mye tenkte du å legge inn?
Thea85 Skrevet 4. august 2008 #5519 Skrevet 4. august 2008 [Det gikk mye bedre enn forventet og jeg jobber for fullt nå om dagen! løfter og bærer og ingenting som er vondt og nå er det 6uker siden! vi må jo gjerne holde kontakten og høre hvordan det går med hverandre etc... Hei! Hadde du orket en hyttetur med venner halvannen uke etter OP? Jeg skal opereres en tirsdag morgen og det planlegges en hyttetur med venner helgen etter. Jeg er veldig usikker på om jeg skal på "seminar" eller noe med jobben den helgen eller vil du anta (med din erfaring) at det går bra? Det er utendørs boblebad der så det kan jeg vel helt sikkert ikke ta men dog... Noen med erfaringer på dette? Jeg har ikke tenkt å fortelle om inngrepet til noen annet enn min samboer da som selvfølgelig er informert. ¨HeisAnn!! Jeg hadde vel kanskje orket en hyttetur ja, men er jo begrensninger i å bevege armene etc...ska jo holde dem inntil kroppen etc.....det spørs litt hva det "seminaret" går ut på...ska du bare sitte å høre på og ikke danse og sprette og sånn, så kommer det til å gå helt fint, hvertfall hvis det er over muskelen du skal ta? jeg har ikke fortatlt det til noen andre enn mamma og pappa og ei venninne.. må IKKE bade i boblebad før 1-2mnd etter tror jeg....
Thea85 Skrevet 4. august 2008 #5520 Skrevet 4. august 2008 Var på konsultasjon hos Dr. Schistad, så jeg regner med det er han som skal operere, men man vet jo aldri hehe Mitt utgangspunkt er en b-cup, så jeg er spent på hva resultatet blir. Selv jobber jeg i barnehage, så jeg håper det går bra å jobbe igjen etter tre uker. Får bare ta det litt rolig i begynnelsen og ikke løfte så mye. Jeg har ikke sagt det til noen enda, bare min kjære siden det er nødvendig da vi bor sammen hehe... Han skjønte ingenting når jeg nevnte at jeg ville ha silikon, tror han ble litt paff rett og slett. Er ikke sikker på om jeg skal fortelle det til noen av venninnene mine. Hvis jeg skal fortelle det, så blir det i alle fall ikke før operasjonen er veldig nært. Nå er det jo over 4 mnd til...puh... Hvordan reagerte vennen din? Godt spørsmål angående røntgen. Må kanskje sette meg litt bedre inn i det. Tror det er slik at man burde ta en spesiell undersøkelse så og så ofte når man har silikon fordi det er vanskelig å oppdage klumper og slikt, men er ikke helt sikker. Forresten så hadde jeg verdens verste drøm inatt. Drømte at jeg opererte meg, og var så spent på hvordan de nye attributtene så ut. Ble meget skuffet da jeg så på dem i sports-bhen, for de så ikke det gram større ut. Tenkte det ble bedre når jeg fikk av meg den, men den gang ei, de var akkurat like små som før operasjonen, og kjæresten min var enig. Kunne ikke fatte at de ikke var blitt større av nærmere 300cc Takk og pris våknet jeg og fant ut at det hele var en drøm hehe Hei igjen! hvordan gåre? Når er det du skal ta operasjonen da?? er det bestilt og sånn? Det er litt skummelt å fortelle til venner, for du vet aldri helt hvordan de ska reagere....noen er jo HELT imot etc.... Min venninne reagerte VELDIG bra, og syns det var spennende og tøft og sa at det hadde hun tenkt på MaNGE ganger etc.. men at hun kanskje kom til å se litt STOR ut med det og hun er jo over 2meter høy nå... Hvis du finner ut noe ang røntgen så vil jeg også gjerne vite!? : men tar du mpu innlegg eller?? bra det bare var en drøm da, jeg drømte selv en del før jeg ble operert, spes i tiden rett før... men det går veldig bra og rett etter operasjoen og den første dagen, kjenner du ingenting! sov godt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå