Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Nene007: Jeg klødde noe fryktelig av Micropore teipen (den hvite). Kjøpte Silketape på apoteket og den tåler jeg heldigvis. Den sitter mye bedre enn den andre da, og er litt vondere å ta av.

Hvor har du funnet bh uten spiler?

Jeg har enda ikke funnet en fin i min str. (70E) Har allerede gjort ett bomkjøp på nettet...

Så lenge det slutter å klø, så kan alt bare være vondt! hehe :)

Jeg skal til apoteket i morgen og se hva jeg finner :)

Takk for tips :)

Jeg fant den BH'en på Cubus av alle ting. I Haugesund vel og merke, var der ei helg nettopp. Husker ikke helt hvilke størrelser de hadde der, men virker som om det er ganske lite utvalg der jeg har vært!

Bianca: Slått ut av varmen sier du? Send opp litt varme til Nordnorge også da er dere snille! Hva skal jeg med nydelige pupper når jeg må pakke de inn heeele tiden? hehe :skratte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så lenge det slutter å klø, så kan alt bare være vondt! hehe :)

Jeg skal til apoteket i morgen og se hva jeg finner :)

Takk for tips :)

Jeg fant den BH'en på Cubus av alle ting. I Haugesund vel og merke, var der ei helg nettopp. Husker ikke helt hvilke størrelser de hadde der, men virker som om det er ganske lite utvalg der jeg har vært!

Bianca: Slått ut av varmen sier du? Send opp litt varme til Nordnorge også da er dere snille! Hva skal jeg med nydelige pupper når jeg må pakke de inn heeele tiden? hehe :skratte:

Åh ja sender gjerne litt varme! *send send send*

Blir nok ikke mye søvn på meg i natt, i denne overopphetede leiligheten!

Skrevet

I hele dag har jeg vært på nippet til å ringe og bestille konsultasjon...

Hvordan er stemningen på slike konsultasjoner egentlig?? Blir det litt sånn "operasjonspress"?? Jeg har ikke bestemt meg 100 % enda, og tror ikke jeg ønsker å booke time til operasjon der og da...

Skrevet

Nei, nå klarte jeg ikke holde meg lenger, og bestilte time til konsultasjon på Fornebuklinikken! :) Fikk time 13. august! Gruegleder meg!! :)

Skrevet (endret)
I hele dag har jeg vært på nippet til å ringe og bestille konsultasjon...

Hvordan er stemningen på slike konsultasjoner egentlig?? Blir det litt sånn "operasjonspress"?? Jeg har ikke bestemt meg 100 % enda, og tror ikke jeg ønsker å booke time til operasjon der og da...

Ingenting i veien for å ta en konsultasjonstime :) Du er absolutt ikke nødt til å bestille time der og da, så du kan gjerne dra på konsultasjon for å se hva du synes.

Hehe, du fikk visst svart før meg. Jeg var også på fornebuklinikken på konsultasjon, og jeg bestilte operasjonstime i desember :)

Så bra at du fikk bestilt time. Er så spennende å høre hva legen har å si :)

Endret av Rødtoppen86
Skrevet
Ingenting i veien for å ta en konsultasjonstime :) Du er absolutt ikke nødt til å bestille time der og da, så du kan gjerne dra på konsultasjon for å se hva du synes.

Hehe, du fikk visst svart før meg. Jeg var også på fornebuklinikken på konsultasjon, og jeg bestilte operasjonstime i desember :)

Så bra at du fikk bestilt time. Er så spennende å høre hva legen har å si :)

Hehe, ja jeg klarte ikke å la være å ringe lenger jeg.. :)

Var desember det første mulige tidspunkt du kunne få?? Er det sååå lange ventelister??

Dette er sikkert et dumt spørsmål, men jeg spør allikevel. På konsultasjonen, tar man av seg og viser legen puppene da?? Skjønner jo at han må se dem en eller annen gang, men bare lurer på hvor "overflatisk" og generell en konsultasjon egentlig er. Kan han der og da si noe omtrentlig om hvor mye han anbefaler å legge inn??

Tenker jeg skal finne noen bilder av pupper jeg syns er tilsvarende det jeg ønsker som jeg kan ha med. Det er vel lurt??

Skrevet

Neida, ikke så lang ventetid hehe... Bare jeg som ville legge operasjonen til juleferien, så jeg får tre uker fri :)

Vi snakket litt først og så tok jeg av meg slik at han fikk se og måle, og så sa han hva han syntes ville bli bra i forhold til det jeg ønsket :) Han vurderte alt, slik at han fant ut hvilke type innlegg, over eller under muskel osv, så det vil du nok mest sannsynlig få svar på :)

Det var ikke så skummelt som jeg trodde å kle av seg, så det gikk kjempefint. Han har vel sett alt mulig rart før så :P

Kan nok være lurt å ta med bilde siden forskjellige bh-strl varierer sånn fra person til person. Du kan muligens ta med bilde av et resultat du helst ikke vil oppnå også :)

Skrevet
Hehe, ja jeg klarte ikke å la være å ringe lenger jeg.. :)

Var desember det første mulige tidspunkt du kunne få?? Er det sååå lange ventelister??

Dette er sikkert et dumt spørsmål, men jeg spør allikevel. På konsultasjonen, tar man av seg og viser legen puppene da?? Skjønner jo at han må se dem en eller annen gang, men bare lurer på hvor "overflatisk" og generell en konsultasjon egentlig er. Kan han der og da si noe omtrentlig om hvor mye han anbefaler å legge inn??

Tenker jeg skal finne noen bilder av pupper jeg syns er tilsvarende det jeg ønsker som jeg kan ha med. Det er vel lurt??

Jeg grudde meg så utrolig til å kle av meg på konsultasjon. Jeg hater det der. Men da jeg var der så tenkte jeg ikke på at det var ekkelt en gang. Jeg merket jo at pupper var hverdagskost for kirurgen :)

Jeg hadde en ganske så merkelig konsultasjon egentlig. Gikk ut derifra like forvirret som jeg kom inn. Hadde med noen bilder jeg også, men fant aldri riktig tidspunkt for å dra de frem. hehe

Men NÅ begynner jeg å bli stein hakke gal! Det klør så utrooolig som det aldri har gjort før. Det er 8 uker siden OP nå, har brukt Micropore helt til i dag. Skiftet til Scanpore, i hudfarge til og med. Men neida.. jeg kjenner det bruser der under, som om arrene sier "haha, du lurer ikke oss!"

Det ser helt mongo ut når jeg går ute blandt folk, for klør det, så MÅ jeg klø tilbake!

Så mitt store spørsmål til noen av dere som har erfaring: Når kan man slutte med denne teipen??? Jeg tørr jo ikke gå mange sekundene uten! Jeg har ikke fått noe informasjon om akkurat det der. Når jeg søker på nett så er det alt fra 8 uker til 1/2 år. Blir litt usikker da ja... :sjenert:

Skrevet

Nene007: Har du prøvd sånn silketeip? Ser det er mange her i dagboken som har anbefalt det, det skal visst være enda mildere mot huden. Scanpore er visst den teipen vi ikke skal bruke, i følge det jeg husker fra å ha lest hele dagboken :)

Men uff stakkars! Håper det blir bedre snart! Må være helt grusomt å gå og klø og klø. Har du ringt klinikken? De har vel åpent nå ettersom fellesferien er over?

Cypress: Gratulerer med konsultasjonstime :) Det blir kjempe spennende! På Fornebuklinikken er de veldig ålreite, og forventer ikke at du skal bestille time med en gang. De er nok vant til at folk vil ha litt betenkningstid. Jeg følte ikke noe press da jeg var der. Fikk bare et klapp på skulderen og "ta den tiden du trenger" da jeg sa at jeg ikke ville bestille med en gang.

Følte vel egentlig ikke press til å bestille operasjon på noen av de tre konsultasjonene jeg var på. Colloseumklinikken i Oslo var nok de mest pågående, for der begynte han å snakke om operasjonsdagen med en gang. Men så bar vel egentlig hele konsultasjonen preg av at det hele var en rutine-ting, og alt gikk veldig fort. De var veldig hyggelige, men gikk ikke ut derifra med en veldig positiv følelse.

Uansett, det går nok så bra på konsultasjonen skal du se! Ta med deg bilde du, har hørt at folk har gjort det før. Og lykke til :)

Skrevet
Cypress: Gratulerer med konsultasjonstime :) Det blir kjempe spennende! På Fornebuklinikken er de veldig ålreite, og forventer ikke at du skal bestille time med en gang. De er nok vant til at folk vil ha litt betenkningstid. Jeg følte ikke noe press da jeg var der. Fikk bare et klapp på skulderen og "ta den tiden du trenger" da jeg sa at jeg ikke ville bestille med en gang.

Følte vel egentlig ikke press til å bestille operasjon på noen av de tre konsultasjonene jeg var på. Colloseumklinikken i Oslo var nok de mest pågående, for der begynte han å snakke om operasjonsdagen med en gang. Men så bar vel egentlig hele konsultasjonen preg av at det hele var en rutine-ting, og alt gikk veldig fort. De var veldig hyggelige, men gikk ikke ut derifra med en veldig positiv følelse.

Uansett, det går nok så bra på konsultasjonen skal du se! Ta med deg bilde du, har hørt at folk har gjort det før. Og lykke til :)

Takk takk! :) Du skal opereres på Fornebuklinikken, ikke sant?? Syns det virker veldig ålreit med den garantien og sånn, så jeg lurer på om jeg tar der. Men skal bestille konsultasjon på Colloseum også da, for å ha prøvd det og. Veldig greit å snakke med i alle fall to kirurger. Du var tre steder du, var du ikke? Hva var det tredje stedet?

Snakket litt med en venninne om det i går, som jeg visste ville være forståelsesfull. Det er så deilig å ha noen å snakke med!! Og veldig fint med dette forumet her, der vi har likesinnede!! :klemmer:

Samboeren min ble litt overrasket over at jeg plutselig hadde bestilt time tror jeg. Jeg har snakket med ham om å kanskje operere meg tidligere, men det har liksom ikke vært så konkret før. Han støtter meg veldig da. Eneste han snakker om, er at han syns det virker så skummelt med under muskel, fordi de da må skjære i muskelen. Stemmer det egentlig?? Kutter de over hele brystmuskelen??

Og så hadde han lest om "skrekkeksempler" på nettet, der puppene hadde på en måte smeltet sammen på midten, slik at man fikk én stor pupp. (Uni-boob) Ala dette: http://www.justbreastimplants.com/risks/symmastia.htm

Dette har jeg ikke sett nevnt i det hele tatt på nettsidene til de norske klinikkene??!!? Noen som vet om dette er "vanlig"??

Skrevet

Hei Cypress

Jeg kan anbefale deg Volvat i Oslo, Barbara Dahl er en dyktig og fin kirurg som jeg skal bruke i oktober. Tenkte om du ville ha flere alternativer før du bestemmer deg!

Skrevet
Nene007: Har du prøvd sånn silketeip? Ser det er mange her i dagboken som har anbefalt det, det skal visst være enda mildere mot huden. Scanpore er visst den teipen vi ikke skal bruke, i følge det jeg husker fra å ha lest hele dagboken :)

jaaa... hmm.. det var den silketeipen ja. Heter den bare silketeip liksom?

Jeg får snuse litt rundt og se. Har ikke kontaktet kirurg for noe som helst etter operasjonen. Men må nok vurdere å sende en aldri så liten mail nå ja, om det ikke gir seg snart. :)

:) :) :)

Skrevet (endret)

Nene007: BuBee som har svart deg tidligere her kaller det bare for "Silketape" ja, så vi får håpe at det ikke er vanskeligere enn som så :) Ellers anbefaler jeg å ringe til klinikken, for den kløingen er kanskje ikke så bra for arrene?

Cypress: Min tredje konsultasjon var hos Clinique Pilestredet Park hos dr. Tammy Fiabema. Det stod mellom han og Fornebuklinikken, men det ble tilslutt sistnevnte fordi det er så mange her som har rost de opp i skyene både før og etter operasjonen. Dessuten er jo klinikken veldig stor, og det føltes betryggende for meg.

Har du fått konsultasjonstime hos Colosseumklinikken enda? Hadde vært gøy å høre hvordan inntrykk du får av dem. Jeg syntes hele konsultasjonen bar veldig business-preg, så jeg gikk derifra med en veldig blandet følelse for de var jo hyggelige allikevel. Litt mer upersonlig der da kan du si.

Men dette blir spennende :) Vet så godt hvordan det er å gå og vente på konsultasjon og tenke at "nå er jeg faktisk i ferd med å kaste meg ut i det". Den følelsen er så fantastisk etter å ha gått og tenkt på det i år etter år!

Jeg kan fremdeles ikke tro at jeg har kommet til det punktet hvor alt jeg nå venter på er selve operasjonsdagen! :hoppe:

Edit: Det er forresten ikke så dumt å dra på flere konsultasjoner. Jo flere du treffer, jo sikrere er du på at den du velger er en du stoler på og som du føler deg komfortabel med :)

Endret av Bianca
Skrevet
Hei Cypress

Jeg kan anbefale deg Volvat i Oslo, Barbara Dahl er en dyktig og fin kirurg som jeg skal bruke i oktober. Tenkte om du ville ha flere alternativer før du bestemmer deg!

Takk for tipset!! Tenker jeg skal bestille konsultasjon flere steder ja, for så å velge det stedet jeg får best følelse. Men syns å huske fra tidligere i tråden at de på Volvat opererer inn dren? Stemmer det? Vet du om er noen spesielle fordeler ved det? Blir det mindre blåmerker etc av det? Det virker jo logisk..

Jeg fant forresten ikke priser for operasjon på hjemmesiden til Volvat, kun for konsultasjonen. Vet du hva de tar der??

Cypress: Min tredje konsultasjon var hos Clinique Pilestredet Park hos dr. Tammy Fiabema. Det stod mellom han og Fornebuklinikken, men det ble tilslutt sistnevnte fordi det er så mange her som har rost de opp i skyene både før og etter operasjonen. Dessuten er jo klinikken veldig stor, og det føltes betryggende for meg.

Har du fått konsultasjonstime hos Colosseumklinikken enda? Hadde vært gøy å høre hvordan inntrykk du får av dem. Jeg syntes hele konsultasjonen bar veldig business-preg, så jeg gikk derifra med en veldig blandet følelse for de var jo hyggelige allikevel. Litt mer upersonlig der da kan du si.

Men dette blir spennende :) Vet så godt hvordan det er å gå og vente på konsultasjon og tenke at "nå er jeg faktisk i ferd med å kaste meg ut i det". Den følelsen er så fantastisk etter å ha gått og tenkt på det i år etter år!

Jeg kan fremdeles ikke tro at jeg har kommet til det punktet hvor alt jeg nå venter på er selve operasjonsdagen! :hoppe:

Edit: Det er forresten ikke så dumt å dra på flere konsultasjoner. Jo flere du treffer, jo sikrere er du på at den du velger er en du stoler på og som du føler deg komfortabel med :)

Jeg har ikke fått ringt Colosseum enda, det er ikke alle slike samtaler det passer seg å ta fra jobb, så det er ikke hver dag det er mulig å gjøre sånt. Skal se om jeg får anledning senere i dag. Er ikke så veldig interessert i at noen skal overhøre samtalen kan du si... :)

Ja, nå blir det spennende!!! Er virkelig et steg videre nå!! Det er bare to uker til konsultasjon på Fornebu, det går jo kjempefort!!!!

Skrevet

Hei,

Jeg er 22 år, har føst og ammet, likevel har jeg ikke noe som henger i det hele tatt. Jeg bruker str 70a med gele innlegg, og det er ganske slitsomt. Bruker jeg vanlig push up vil det bare se rart ut på meg. Når jeg er på stranden og har på bikini blir jeg ganske flau over kroppen, spesielt når bikinien bare henger på for å dekke brystvortene. Jeg har tenkt å ta silikon til høsten siden jeg har hørt at det er den beste årstiden å ta det på med tanke på soling og sånt. Men jeg lurer på hvor mye jeg bør ta. Jeg er 170 høy og veier 57 kg. Er ganske slank. Puppene mine ligger mer på siden, og ønsker derfor at de bør ligge mer på midten. Jeg har hørt at 250 er en passe str. Jeg ønsker kanskje str 75C, Vet dere hvor mange ml det er? Men er 300 ml for mye for en som er slank og passe høy? Jeg har tenkt å få et barn til om et par år. Er det farlig å amme? Jeg sluttet å amme sønnen min etter 1mnd, hadde melkespreng. Men når man har silikon og får melkespreng, vil det ødelegge noe? eller om det vil henge? Jeg har fått en anbefaling til nobel clinic, er det noe dere anbefaler eller andre steder?

Jeg jobber på et kontor der jeg er resepsjonist. Hvor lenge må jeg være borte ifra jobben og når vil jeg "føle" meg normal igjen? Vil jeg trenge mye hjelp hjemme? Hva med dusjing?

Hilsen en som gleder seg veldig til nye pupper

Skrevet
Takk for tipset!! Tenker jeg skal bestille konsultasjon flere steder ja, for så å velge det stedet jeg får best følelse. Men syns å huske fra tidligere i tråden at de på Volvat opererer inn dren? Stemmer det? Vet du om er noen spesielle fordeler ved det? Blir det mindre blåmerker etc av det? Det virker jo logisk..

Jeg fant forresten ikke priser for operasjon på hjemmesiden til Volvat, kun for konsultasjonen. Vet du hva de tar der??

Ja, nå blir det spennende!!! Er virkelig et steg videre nå!! Det er bare to uker til konsultasjon på Fornebu, det går jo kjempefort!!!!

Jeg tror Volvat vurderer dren og bruker det ofte, hvorfor vet jeg rett og slett ikke...

Jeg betalte 750,- for konsultasjonen også koster operasjonen 29 500,- så det blir jo rett over 30 000,-

Til Pinkytwinky; Jeg skal opereres en tirsdag morgen og på Volvat sa de at jeg sikkert kunne klare å jobbe (kontor) igjen på mandag, men kanskje burde jeg ta en noe kortere dag men det kunne også være at jeg klarte meg helt fint.

Amming og silikon aner jeg ingenting om, jeg har fått mine to barn før jeg gjør dette og vil vel anta det er å anbefale men nå er det jo så vanlig at yngre jenter tar silikon så jeg vet rett og slett ikke. Har ei venninne som har tatt silikon og hun var fullstendig hjelpeløs de første to døgn, etter det ble det bare bedre og bedre. Min venninne er nok som deg i kroppen og hun la inn 300 og ble en ordentlig B, hun var en liten A og er kjempefornøyd med Volvat. De hadde egentlig avtalt 270 men Dahl la visst inn ekstra fordi hun så det kunne passe kroppen så jeg vil anbefale deg å gå til legen med et litt åpent sinn og ta det derifra.

Skrevet

Man kan amme med silikon. :)

Ang. under muskel: En skjærer ikke over muskelen, men lager en lomme under den ved å løfte muskelen og plasserer implantatet der.

Skrevet
Ang. under muskel: En skjærer ikke over muskelen, men lager en lomme under den ved å løfte muskelen og plasserer implantatet der.

Aha... Det er bra! :)

Skrevet

Takk for tipset, frk johansen.

ja, en ordentlig B str tror jeg ville vært bra. Da vil ca 300 være bra? Til meg som er en veldig LITEN A??? Jeg vil ikke se ut som det bare er pupper av meg heller, hvis du skjønner. Jeg er bare nysgjerrig på dette for det er jo noe som sitter i ens kropp en god stund. Men hvor ligger det stedet du skal ta det hen?

Skrevet

Er det noen her inne som har tatt brystløft? Send meg gjerne en PM :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...