Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

heisann!! jeg er ny her!! jeg ble operert på fornebuklinikken den 23juni! det gikk veldig bra, men jeg bare lurer på om dere opplevde noe arrforandringer ? som kanskje litt kuler på det ene arret eller ikke? og hvordan er det nå?? nå er det 1mnd siden, og alt virker veldig bra, det gjør ingenting om man klemmer litt og sånn??

en annen ting *flaut*: når kan man ha sex?? og vil ikke puppene kjennes mye hardere ut nå da?? hvor lang tid vil det ta før dem kjennes helt normale ut??

jeg ble operert av dr.schistad, en flott lege, som virkelig brydde seg! fornebuklinikken anbefales på det varmeste!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
heisann!! jeg er ny her!! jeg ble operert på fornebuklinikken den 23juni! det gikk veldig bra, men jeg bare lurer på om dere opplevde noe arrforandringer ? som kanskje litt kuler på det ene arret eller ikke? og hvordan er det nå?? nå er det 1mnd siden, og alt virker veldig bra, det gjør ingenting om man klemmer litt og sånn??

en annen ting *flaut*: når kan man ha sex?? og vil ikke puppene kjennes mye hardere ut nå da?? hvor lang tid vil det ta før dem kjennes helt normale ut??

jeg ble operert av dr.schistad, en flott lege, som virkelig brydde seg! fornebuklinikken anbefales på det varmeste!

Hei, og velkommen til oss!

Jeg har lest meg gjennom alle disse sidene, og noen av jentene her har hatt sex etter 5 og 7 dager, så det burde være ok nå etter 1 mnd. Partneren din behøver jo ikke krafse så hardt på de nye puppene dine, da....? hi, hi! Godt å høre at du er fornøyd, jeg skal nemlig også opereres av dr. Schistad. Hvor mye la du inn, og hva var ditt utgangspunkt?

Klem, Luresnuppa

Skrevet (endret)

For en flott tråd :):sjenert: Liker å lese her!

Har noen små spm, håper noen vil svare. (Sikkert noen som har spurt om det samme før, men det får gå.)

Hvor gamle var/er dere da dere tok silikon? Og hvor lenge bør man "vente"?

Ooog kjennes puppene veldig annerledes ut, blir de veldig harde? (Sikkert forskjellig fra person til person, men uansett.)

Endret av shoegirl.
Skrevet
Hei, og velkommen til oss!

Jeg har lest meg gjennom alle disse sidene, og noen av jentene her har hatt sex etter 5 og 7 dager, så det burde være ok nå etter 1 mnd. Partneren din behøver jo ikke krafse så hardt på de nye puppene dine, da....? hi, hi! Godt å høre at du er fornøyd, jeg skal nemlig også opereres av dr. Schistad. Hvor mye la du inn, og hva var ditt utgangspunkt?

Klem, Luresnuppa

Heisann!! Nei det er vel sant! men jeg taper dem enda..så arrene ska bli så fine som mulig! :)

Jeg er veldig fornøyd!! men det ene arret er det noen få kuler på nå, men det var den puppen som han la inn mest i, for jeg hadde forskjellig størrelse på puppene nemlig....så jeg fikk 280 i venstre og 325 i høyre bryst..det høres sikkert veldig mye ut, men jeg bare la mine pupper i hans hender og sa klart i fra at jeg skulle se naturlig ut, ikke store! :) jeg gikk fra en liten a cup til c -cup og det er jeg veldig fornøyd med! nå fyller jeg jo ut bhn`n !! :-)

Mitt utgangspunkt var nesten helt flatt, så jeg er superfornøyd!! Schistad sa ordrett at " hvis du legger inn det jeg har sagt nå, så blir du SEXY " " det liker du vel?" hehe...ja hvem vil ikke det, men mitt mål var å føle meg vel med meg selv og få topper og sånn til å sitte ,at jeg kan gå med litt utringning osv....så det har gitt meg mer selvtillit...nå er jeg superfornøyd! :) men de står selfølgelig litt ut nå ,men de kommer til å roe seg ned etterhvert og bli helt myke om 1års tid er det ingen som merker det sa Pål Schistad..

Jeg la forresten over muskelen, og det ser veldig fint ut...vi kan jo kanksje utveksle bilder etterhvert hvis det er ønskelig eller aktuelt? :)

Dr. Schistad sa at det spilte ingen rolle om man la over eller under bare det ble gjort "riktig" ,det vil si at hvis du har nok hud over puppene ,det vil si at du kan dra huden lenger enn 1-3cm ut eller noe, så er det bra, og det vil se veldig fint ut over muskelen.så kommer det jo også an på hvor mye du skal ha da....mine pupper ser jo naturlig størrelse ut, så jeg er fornøyd, ingen som har kommentert.....

Men har du fortalt det til mange? og vil du at mange skal se det???

hvor mye ska du ta inn??

hilsen Thea85

Skrevet (endret)

heisann shoegirl! :)

Jeg gjorde det nå i juni og jeg er 23år, ingen barn! :) puppene kjennes ganske myke ut, men det ene brystet er fremdeles litt hovent pga det fikk en del mer enn det andre...det vil si jeg fikk 280 i venstre bryst og 325i høyre bryst, så høyre er litt hovent og hardere enda...men kommer seg for hver dag...det viktigste blir jo at arrene blir fine..det er det som bekymrer meg...hvor er det du har tenkt å operere????

og hvor gammel er du??

jeg tror kanskje det er lurt å vente til du er 22år eller noe ,for da er du sikker på at du er ferdigvokst...:) det kan være dumt å gjøre det for tidlig mht hvis du fortsetter å vokse, da kan det vel bli seende litt rart ut og flytte på seg etc....

jeg anbefaler fornebuklinikken ,det var der jeg gjorde det ,og kirurgen der er veldig bra, de sier at pål schistad er den beste kirurgen der..det har jeg fått vite via andre som er brystoperert der...

det er litt dyrere,men de har den unike garantien som gjør at hvis det skjer noe med innleggene så får du nye gratis , og hvis du vil ta dem ut eller noe, så får du alt dette gratis..til og med kapsling opererer de gratis innen 5 år etter operasjon...så det er VELDIG bra..selv om det er litt dyrere på fornebuklinikken enn en del andre så er det virkelig verdt det! :) de tar godt vare på deg når du er der! :)

jeg tok runde silikon implantat over muskelen og det ser veldig bra ut! :)

Endret av Thea85
Skrevet
Dr Dahl på Volvat sa hun pleide å legge inn dren, i alle fall når de opererte under muskelen, da blødde man mindre. Venninnen min som har tatt operasjon der til jul i fjor fikk også dren. Bare Volvat som driver den praksisen?

Hei er man nødt til å bruke sportsbh etter operasjon eller kan man bruke andre bh`r uten spiler etter 1mnd??? :)

hvordan ser arrene deres ut nå?? og hvordan så de ut etter 1mnd???? hva kan skje om jeg ikke er så flink til å bruke sportsbh?? :)

og får du ekstra arr av de drenene eller??

Skrevet (endret)
Jeg skal opereres av Barbara i Oslo, jobber hun på begge steder?

ja, hun jobber begge steder.. jeg tok i fredrikstad

Endret av isadora2008
Skrevet
Hei er man nødt til å bruke sportsbh etter operasjon eller kan man bruke andre bh`r uten spiler etter 1mnd??? :)

hvordan ser arrene deres ut nå?? og hvordan så de ut etter 1mnd???? hva kan skje om jeg ikke er så flink til å bruke sportsbh?? :)

og får du ekstra arr av de drenene eller??

jeg fikk arr av dren, men er så lite at det nesten ikke syns.. akkurat som et bittelite myggestikk (vanskelig å forklare)

Skrevet

jeg hadde sex etter 1 dag, men tok det veldig forsiktig :fnise:

Skrevet
ooi..

ja, helt forferdelig når man har små barn.. men må man så må man

Skrevet

Må man ta det man får, eller kan man BE om å få Pål Schistad? Og når nevner man det, på konsultasjonen? Er det dumt å ta konsultasjonen fordi man er spent, og så vente lenge til operasjonen, eller er det underforstått at man tar operasjonen like etter konsultasjonen? Og får man den samme kirurgen til å operere som man hadde på konsultasjonen, eller må man be om det?

Litt rotete, men.. jeg antar jo at den som har konsultasjonen min må operere meg, for det er jo han som har vurdert meg... Ber jeg om Pål Schistad når jeg bestiller time?

Skrevet

Hei. Victoria`s secret kjøpere..

Jeg så tidligere i tråden at noen hadde bestilt denne (hvis dere er her enda):

http://www2.victoriassecret.com/commerce/a...&rfnbr=5088

Hvordan er størrelsen? Jeg finner ut jeg trenger en M er 75D (75 under og 95 rundt de nye puppene)

Men er redd den kansje blir for liten? Heller jo mere mot en L i dette landet ;)

Og kansje et tips om jeg ikke tar helt feil, men frakten er så dyr at det lønner seg ikke å bestille i to omganger for å komme under 200,- grensen..

Etter som det jeg finner ut blir tollen blir 150,- og frakten blir ca 140,-

Så det blir jo det samme.. men sorry om jeg er helt på jordet her..

Og Ellers både taper jeg og går i sports bh enda.. etter 3 mnd :( Har fortsatt vondt :(

Men det er jo verdt det ;)

Masse lykke til til dere ny op og snart op :D

Skrevet
Hei. Victoria`s secret kjøpere..

Jeg så tidligere i tråden at noen hadde bestilt denne (hvis dere er her enda):

http://www2.victoriassecret.com/commerce/a...&rfnbr=5088

Hvordan er størrelsen? Jeg finner ut jeg trenger en M er 75D (75 under og 95 rundt de nye puppene)

Men er redd den kansje blir for liten? Heller jo mere mot en L i dette landet ;)

Og kansje et tips om jeg ikke tar helt feil, men frakten er så dyr at det lønner seg ikke å bestille i to omganger for å komme under 200,- grensen..

Etter som det jeg finner ut blir tollen blir 150,- og frakten blir ca 140,-

Så det blir jo det samme.. men sorry om jeg er helt på jordet her..

Og Ellers både taper jeg og går i sports bh enda.. etter 3 mnd :( Har fortsatt vondt :(

Men det er jo verdt det ;)

Masse lykke til til dere ny op og snart op :D

Heisann! Jeg har den visst det er bikinien du mener.. Jeg har 80D i den, og den er AKKURAT passe.. Altså, den er bittelitt liten.. Str er greie dem.. Nesten som h&m str.. :)

Skrevet
For en flott tråd :):sjenert: Liker å lese her!

Har noen små spm, håper noen vil svare. (Sikkert noen som har spurt om det samme før, men det får gå.)

Hvor gamle var/er dere da dere tok silikon? Og hvor lenge bør man "vente"?

Ooog kjennes puppene veldig annerledes ut, blir de veldig harde? (Sikkert forskjellig fra person til person, men uansett.)

Heisann! Jeg er 19 år, og har operert for 6 uker siden. Du venter til du er helt sikker ;) Hu på klinikken jeg var på sa at de som er 19-20 ikke utvikler seg så mye mer.. Så det var trygt å gjøre det.. Mine er ikke harde, de er faktisk veldig mye.. Men, det tror jeg varierer.. ;)

Skrevet
Må man ta det man får, eller kan man BE om å få Pål Schistad? Og når nevner man det, på konsultasjonen? Er det dumt å ta konsultasjonen fordi man er spent, og så vente lenge til operasjonen, eller er det underforstått at man tar operasjonen like etter konsultasjonen? Og får man den samme kirurgen til å operere som man hadde på konsultasjonen, eller må man be om det?

Litt rotete, men.. jeg antar jo at den som har konsultasjonen min må operere meg, for det er jo han som har vurdert meg... Ber jeg om Pål Schistad når jeg bestiller time?

Heisann!! Du trenger nok ikke å be om å få Pål Schistad, for jeg tror Erik Dillerud opererer en dag hver 14 dag eller noe...Pål opererer visst hver dag omtrent...det var det de sa til meg, jeg trudde nemlig jeg skulle få Erik og trodde han var best...men der tok jeg feil..De sa " Nei, hvis Erik skulle operert deg da måtte du ha venta lenge....:) "

nei det er ikke garantert at du får samme kirurg, jeg hadde konsultasjon med Erik Dillerud over tlf og bilder, men hadde forundersøkelse og operasjon med Pål Schistad..Det var et par måneder mellom konsultasjon og operasjon, men det var fordi jeg ville det....var ikke så lang ventetid...:) du bestemmer helt selv tidspunktet og jeg tok det som passet inn i min tidsplan....

Du kan selfølgelig be om Pål, men du kan jo bare spørre også hvem som opererer den dagen du spør om du kan bli operert etc? så hvis de sier Erik den dagen og Pål den dagen så bare velger du Pål sin dag, så slipper det å bli noe negativt...:)

hvor høy er du og har du tenkt å ta mye?? hvor gammel er du??

jeg er 23 år og jeg har tenkt lenge på det, det har plaget meg lenge, men jeg er superfornøyd...bare redd for arrene...

jeg tok 280 i venstre og 325 i høyre bryst...det var litt forskjell på dem...men nå er jeg happy! topper som faktisk sitter, jeg klarer å fylle ut bh`r osv....livet går min vei....

Skrevet
jeg hadde sex etter 1 dag, men tok det veldig forsiktig :fnise:

hadde du sex etter EN dag????? det var vel litt tidlig?? gjorde det ikke vondt?? og når han klemte på puppene da?? og hva med mykheten og følelsen i puppene..? hvordan er den nå?? og er det farlig å klemme på dem....og må jeg gå med sportsbh nå?? det har gått en måned siden jg ble operert nå ,og jeg har skaffet meg et par Bh`r uten spiler ,kan jeg ikke bare gå i dem????

Skrevet (endret)
hvor høy er du og har du tenkt å ta mye?? hvor gammel er du??

jeg er 23 år og jeg har tenkt lenge på det, det har plaget meg lenge, men jeg er superfornøyd...bare redd for arrene...

Jeg er 22, blir 23 i november. Jeg har store fra før, har 75D, er 1,69 høy, så de er helt passe, men de henger, så jeg skal løfte de og legge inn et lite innlegg for et penere resultat :):)

Hvis jeg KAN be om Pål, så gjør jeg det, er ikke redd for å fornærme noen, det er puppene mine det er snakk om :sjarmor:

Endret av NovaFlare
Skrevet
hadde du sex etter EN dag????? det var vel litt tidlig?? gjorde det ikke vondt?? og når han klemte på puppene da?? og hva med mykheten og følelsen i puppene..? hvordan er den nå?? og er det farlig å klemme på dem....og må jeg gå med sportsbh nå?? det har gått en måned siden jg ble operert nå ,og jeg har skaffet meg et par Bh`r uten spiler ,kan jeg ikke bare gå i dem????

det gjorde ikke vondt og han rørte ikke puppene, var en av de heldige som ikke fikk noe vondt :) kjente bare litt melkespreng den 1 gangen, og ingenting den 2 gangen.

jeg gikk med sportsbh i 6 uker, 4 uker dag og natt og kun om dagen etter 4 uker

Skrevet (endret)
Heisann! Jeg har den visst det er bikinien du mener.. Jeg har 80D i den, og den er AKKURAT passe.. Altså, den er bittelitt liten.. Str er greie dem.. Nesten som h&m str.. :)

Takk for svar.. :)

Så linken min var litt feil på første innlegg.. hmm..

Det var denne jeg mente..

http://www.victoriassecret.com/commerce/ap...&rfnbr=1232

Men hvordan fikk du bestilt 80D? Jeg finner bare bare størrelser S-M-L o.s.v :)

Og du bruker 80D til vanlig? :)

Endret av *MEDUSA*
Skrevet
Takk for svar.. :)

Så linken min var litt feil på første innlegg.. hmm..

Det var denne jeg mente..

http://www.victoriassecret.com/commerce/ap...&rfnbr=1232

Men hvordan fikk du bestilt 80D? Jeg finner bare bare størrelser S-M-L o.s.v :)

Og du bruker 80D til vanlig? :)

Ja, det var den jeg bestillte :) Hmm, tror det sto str på de når jeg bestillte.. Rart.. Ja, jeg bruker 75-80 D... Eller liten E.. Varierer hvilken butikk jeg kjøper i...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...