Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Er sikker på at jeg ser mer på pupper på gata enn min elskede mann. Jeg er bare LITT syk i hodet... :fnise:

Håper dere har det bra alle sammen, og at dere nyopererte kommer i form raskt. Koser meg med denne dagboken når jeg har en ledig stund fra ungene.

Ha ha, slik har jeg det og!! Plutselig gikk det opp for meg at en kollega av meg har de fine puppene!!! Og det klarte jeg å si en dag det var snakk om klær, "men herregud du som har så flotte pupper kan jo bruke den kjolen"! (Nyinnkjøpt og trengte råd) Hun rødmnet og sa pent takk, og jeg kunne bitt av meg tunga :fnise:

Ja ja, jeg skal bli fin i tiden frem mot høsten, bare jeg ser noen fine fordeler blir jeg helt :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som veit hva man skal gjøre med piercinga i nippeln, i forhold til oprasjonen?

Skrevet
Noen som veit hva man skal gjøre med piercinga i nippeln, i forhold til oprasjonen?

I skrivet jeg fikk fra Volvat står det at all piercing skal fjernes på samme måte som vanlige smykker og klokker.

Skrevet
Hei, hei og velkommen her inne :)

Må bare si at når jeg prøvde med ris da så 280 kjempemye ut, men jeg fikk lagt inn 320 og det ser ikke så mye ut i det hele tatt. Hos meg virket det som om 20-30% kom bort når innlegget ble lagt inn.

Jeg fikk lagt inn runde silikoninnlegg og kanten øverst ser helt fin og naturlig ut, veldig fornøyd med at jeg valgte runde :)

Bare spør om du lurer på noe :)

Tusen takk for svar;) Så bra at det ikke ser like mye ut som med ris! Men hvor mye bestemmer egentlig kirurgen, og hvor mye får man bestemme selv? Hvis mine litt hengete pupper får "for lite" silikon, vil de da fortsatt henge? Målet er jo å løfte de litt med silikonen. Ble puppene dine "struttete"? Hvordan var utgangspunktet ditt?

ÅÅÅÅÅ!!! Nå er det bare 6 dager igjen! Noen som har gode unnskyldninger for hvorfor man ikke kan løfte tungt? Har ikke lyst til å flashe det for alle liksom... :fnise: Senebetennelse i skulderen kanskje?

Skrevet

Hei alle sammen , opererte og ikke opererte:)

På søndag feiret jeg min 6 ukers dag, og alt går som jeg hadde håpet! Formen er kjempe bra, og mine nye pupper er akkurat som jeg håpet de ville være :danse: Om man får lov å si det selv... Hihi...

Amor: 6 dager ja, det går veldig fort skal du se! Deilig å få det unnagjort snart da :sexy: Jeg hadde litt hengete pupper før operasjonen, og grunnen til at jeg valgte å legge inn silikon var for å "løfte" dem litt. Og det har de også blitt kun ved hjelp av litt silikon. Kan nevnes at jeg fikk lagt inn 320 runde silikon innlegg av høyprofil, for noen kan det kanskje virke litt "silikon babe" og struttende med høyprofil, men på meg som hadde litt heng fra før så ble det ganske så naturlige :sexy: (Gikk fra stor B- liten C til en D) Det var faktisk legen som anbefalte meg alt dette, etter å ha lyttet ordentlig til hva jeg var ute etter. (Dr.Dillerud på Fornebuklinikken, kjempe fornøyd med han!!! Veldig flink :danse: ). Så jeg fikk akkurat det resultatet jeg var ute etter!

I perioden hvor jeg ikke har kunnet løfte så sa jeg til de rundt meg at jeg hadde strekt noe i ryggen under trening, og at jeg derfor ikke kunne løfte tungt. He he... Det virket som bare det det!

Neste uke er det flytting, gruer meg litt til å bære mye. Men har bært litt esker og slikt denne uken, og da har jeg ikke merket noe ubehag. Så det skal nok gå bra! Man kan jo trene styrketrening og slikt etter så lang tid så :)

Skrevet (endret)
Hei alle sammen , opererte og ikke opererte:)

På søndag feiret jeg min 6 ukers dag, og alt går som jeg hadde håpet! Formen er kjempe bra, og mine nye pupper er akkurat som jeg håpet de ville være :danse: Om man får lov å si det selv... Hihi...

Amor: 6 dager ja, det går veldig fort skal du se! Deilig å få det unnagjort snart da :sexy: Jeg hadde litt hengete pupper før operasjonen, og grunnen til at jeg valgte å legge inn silikon var for å "løfte" dem litt. Og det har de også blitt kun ved hjelp av litt silikon. Kan nevnes at jeg fikk lagt inn 320 runde silikon innlegg av høyprofil, for noen kan det kanskje virke litt "silikon babe" og struttende med høyprofil, men på meg som hadde litt heng fra før så ble det ganske så naturlige :sexy: (Gikk fra stor B- liten C til en D) Det var faktisk legen som anbefalte meg alt dette, etter å ha lyttet ordentlig til hva jeg var ute etter. (Dr.Dillerud på Fornebuklinikken, kjempe fornøyd med han!!! Veldig flink :danse: ). Så jeg fikk akkurat det resultatet jeg var ute etter!

I perioden hvor jeg ikke har kunnet løfte så sa jeg til de rundt meg at jeg hadde strekt noe i ryggen under trening, og at jeg derfor ikke kunne løfte tungt. He he... Det virket som bare det det!

Neste uke er det flytting, gruer meg litt til å bære mye. Men har bært litt esker og slikt denne uken, og da har jeg ikke merket noe ubehag. Så det skal nok gå bra! Man kan jo trene styrketrening og slikt etter så lang tid så :)

Hvordan syns du de høyprofil protesene er? Er det slik at de sitter tett sammen, eller er det mer til siden? slik at du ikke har en naturlig kløft?

Trur du det er mye forskjell utseende messig på moderat og høyprofil?

Har egentlig lyst på høyprofil selv, men legen anbefalte meg moderat eller anatomiske, men sa NEI til anatomiske, siden det ikke er det resultatet jeg er ute etter pga at jeg er ung og vil ha litt struttepupp. Skal også ha de under, så er begrenset hvor strutt det blir. :gjeiper:

Endret av suzzy
Skrevet
Kan nevnes at jeg fikk lagt inn 320 runde silikon innlegg av høyprofil, for noen kan det kanskje virke litt "silikon babe" og struttende med høyprofil, men på meg som hadde litt heng fra før så ble det ganske så naturlige :sexy:

Gratulerer med nye pupper! Så bra at du er fornøyd med dem!! :ler: Hva er forskjellen på høyprofil-innlegg og vanlige runde innlegg? Er formen forskjellig, eller legges høyprofil bare høyere opp? Under muskelen?

Skulle ønske jeg hadde en klinikk i nærheten så jeg hadde fått snakke med en kirurg på forhånd. Nå har jeg bare hatt kontakt med kundekonsulenten, og kirurgen har sett på bildene mine. Håper kirurgen tar seg god til til å høre på ønskene mine operasjonsdagen... :sukk: Gledgruer meg! :sjenert:

Takk til dere som svarer! :smilyblomst:

Skrevet
Gratulerer med nye pupper! Så bra at du er fornøyd med dem!! :ler: Hva er forskjellen på høyprofil-innlegg og vanlige runde innlegg? Er formen forskjellig, eller legges høyprofil bare høyere opp? Under muskelen?

Skulle ønske jeg hadde en klinikk i nærheten så jeg hadde fått snakke med en kirurg på forhånd. Nå har jeg bare hatt kontakt med kundekonsulenten, og kirurgen har sett på bildene mine. Håper kirurgen tar seg god til til å høre på ønskene mine operasjonsdagen... :sukk: Gledgruer meg! :sjenert:

Takk til dere som svarer! :smilyblomst:

Tusen takk for det :danse: Forskjellen er at høy profil er høyere i høyden og litt smalere for å si det sånn, mens vanlige runde innlegg er bredere. Så med runde innlegg får man litt bredere bryst. Men på meg som hadde brede nok bryster fra før på en ganske spinkel kropp, så ble det finest å fylle opp brystet i "høyden" ikke "bredden".. Hvis man kan si det sånn... For det var liksom høyden jeg manglet, der var det ganske tomt, bredden var der. Jeg la over muskel forresten.

Du kan kanskje ringe til klinikken og spørre om å få en telefon konsultasjon med kirurgen? Det fikk nemlig jeg på Fornebuklinikken, for jeg sendte først inn bilder før jeg bestemte meg for å dra inn noen måneder senere.. Og etter å ha sendt inn bilder ringte Dr. Dillerud meg for å avklare og forklare litt :)

Håper du finner ut av det du lurer på:) Og svar får du nok på alle dine spørsmål på operasjonsdagen å ja, da er det bare å spørre om alt du kan!

Skrevet

Lurer på enda mer jeg :forvirra: Jeg trener endel, både tredemølle/joggeturer og styrketrening. :juhu: :banantroll: :duskedame: Hvordan i all verden blir det å løpe med silikon? Ser for meg Pamela i slowmotion og puppene som nesten deiser henne i ansiktet! NEEEEI!!! :grine:

Alt går bra med skikkelig stram sports-bh, eller??

Skrevet

Hei jenter! Jeg er ny her, dvs jeg har brukt en stund på å lese igjennom innleggene som har vært til stor nytte for meg!! Så nå prøver jeg meg på et innlegg og ser om jeg får det til :gjeiper:

Det er nå to uker siden jeg fikk lagt inn 280ml under muskel, jeg er kjempe fornøyd, men har noen spm til dere som allerede har operert og har litt erfaring:

- hvor lang tid tok det før hevelsen gikk ned?

-den ene puppen min er mye større enn den andre, jeg har valgt å vente med å ringe sykehuset men nå er det gått to uker, burde den ikke blitt mindre nå?

- de er veldig ømme å ta på nå, er nesten litt sårt, har dere opplevd det samme?

:klemmer:

Skrevet (endret)
Er det noen med erfaring rundt dren her?? Jeg har som sagt barn i skolealder og de er jo hjemme. Har litt angst for at de skal se mamma gå rundt med poser under armene.... Antar drenet skal ut etter et par dager når man er på etterkontroll.

Jeg sliter med å få tak i Triumf sin sportsbh, triaction eller hva den heter. Kan man bestille den på nettet? Har vært hele Drammen rundt men ingen forretninger har den. Har kjøpt en fra fils da som jeg går med full av ris :fnise:

jeg ble operert av barbara dahl og fikk dren pga jeg begynte å blø veldig :tristbla: når barna spurte fortalte jeg at jeg måtte ta vekk noe i magen.. :fnise: heldigvis spurte dem ikke noe mer etter det.. fjernet dem etter ca 4 dager.

ps. mine dren hang rett ned.. haha, så gjemte dem under klærne, så ut som jeg var gravid :ler:

Endret av isadora2008
Skrevet
jeg har operert for snart tre uker siden.... har fått beskjed om å ikke røyke før om to mnd. men det sliter jeg skikkelig med .Har SÅ lyst på røyk!!!!!!!!!!

på klinikken sa de at arret kunne bli svart hvis jeg røykte.

Noen som har røykt før to mnd etter operasjonen?

jeg er virkelig desperat nå. hjelp meg!!!!

jeg begynte å røyke 1 uke etter operasjonen

Skrevet
Hei. Jeg er ny. Skal operes i slutten av august.

Jeg håper noen vil dele erfaringer/kunnskap i mitt spørsmål. Etter at jeg er operert (under muskel, løft og protese) forstår jeg det sånn at jeg ikke skal løfte armene over hodet, ikke løfte tungt, ikke trene osv. Meen noen som vet hvor lenge det bør gå før jeg kan løfte ca 10 kg?.. Mannen min reiser på jobb 1 uke etter at jeg har operert. Jeg har en baby på 9 mnd som ikke kan gå enda.. Noen som vet om jeg kan regne med å klare meg selv etter en uke?.. Håper d..

jeg fikk ikke lov å løfte tungt på 4 uker

Skrevet
jeg ble operert av barbara dahl og fikk dren pga jeg begynte å blø veldig :tristbla: når barna spurte fortalte jeg at jeg måtte ta vekk noe i magen.. :fnise: heldigvis spurte dem ikke noe mer etter det.. fjernet dem etter ca 4 dager.

ps. mine dren hang rett ned.. haha, så gjemte dem under klærne, så ut som jeg var gravid :ler:

B. Dahl skal operere meg også, var du fornøyd??

Får håpe jeg får gjemt drenene om det blir satt inn da...

Skrevet

ja, jeg er kjempe fornøyd :) brukte volvat 1 gang også, men en annen kirurg, barbra jobbet ikke der da.

drena vil synes, men jeg var sååå rastløs, så gikk på kafe osv med drena gjemt under klærne :ler:

Skrevet

skal du operere i oslo eller fredrikstad?

Skrevet

Bare lurte på når dere andre som allerede har operert begynte bruke spile BH? Er nå syv uker siden min operasjon :danse:

Har brukt vanlig BH uten spiler siden fjerde uken, fikk beskjed av kirurgen at det gikk bra. Og det har det også gjort, også har jeg brukt spile BH ved noen anledninger :) Men glemte å spørre kirurgen om når man kunne begynne å bruke spile BH igjen... Og nå har dem sommer stengt. Men regner med at når det har gått bra de dagene jeg har gått med det at det kanskje er greit å bytte over til det...? Hmm...

Ellers går alt bra med meg, håper det står bra til med alle dere andre opererte og ikke opererte å:)

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg er ny her på sidene, men sniker meg med alikevel. :jepp:

Har hovedsakelig et spørsmål til BuBee :

Ble operert på Klinikk Bergen for snart tre måneder siden, men fikk igrunn samme problemene som deg (ikke justering av asymmetri, ikke nok fylt i, og til dels mye ripling). Ser du har fått operert deg på nytt der. Hvor mye måtte du betale for operasjon nr. 2?

Forøvrig er jeg veldig fornøyd med klinikken og kirurgen, men jeg ønsker også ny operasjon for å korrigere på min misnøye. :sukk:

Håper du kan svare meg!? :sol:

Skrevet
skal du operere i oslo eller fredrikstad?

Jeg skal opereres av Barbara i Oslo, jobber hun på begge steder?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...