Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dr Dahl på Volvat sa hun pleide å legge inn dren, i alle fall når de opererte under muskelen, da blødde man mindre. Venninnen min som har tatt operasjon der til jul i fjor fikk også dren. Bare Volvat som driver den praksisen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det noen med erfaring rundt dren her?? Jeg har som sagt barn i skolealder og de er jo hjemme. Har litt angst for at de skal se mamma gå rundt med poser under armene.... Antar drenet skal ut etter et par dager når man er på etterkontroll.

Jeg sliter med å få tak i Triumf sin sportsbh, triaction eller hva den heter. Kan man bestille den på nettet? Har vært hele Drammen rundt men ingen forretninger har den. Har kjøpt en fra fils da som jeg går med full av ris :fnise:

På Triumph i Oslo (bogstadveien) har de dem BH`ene.. Jeg kjøpte mine der...

http://triumph.timarco.no/Default.aspx Her har de også Triumph..

Skrevet
Dr Dahl på Volvat sa hun pleide å legge inn dren, i alle fall når de opererte under muskelen, da blødde man mindre. Venninnen min som har tatt operasjon der til jul i fjor fikk også dren. Bare Volvat som driver den praksisen?

Hmm, jeg vet ikke. Men har ikke hørt om det. Har bare hørt at de setter dren dersom man blør ekstra mye - altså ikke som standard rutine. Men det kan jo hende jeg tar feil :)

Skrevet

Er der noen som har noe erfaring med delvis under muskelen? Kirurgen vil legge delvis under på meg pga lite underhudsfett, han legger ikke helt under med mindre jenta er veldig tynn/lite brystvev.

Har ikke hørt om noen andre som har fått delvis under :sukk:

Skrevet

jeg har operert for snart tre uker siden.... har fått beskjed om å ikke røyke før om to mnd. men det sliter jeg skikkelig med .Har SÅ lyst på røyk!!!!!!!!!!

på klinikken sa de at arret kunne bli svart hvis jeg røykte.

Noen som har røykt før to mnd etter operasjonen?

jeg er virkelig desperat nå. hjelp meg!!!!

Skrevet (endret)
jeg har operert for snart tre uker siden.... har fått beskjed om å ikke røyke før om to mnd. men det sliter jeg skikkelig med .Har SÅ lyst på røyk!!!!!!!!!!

på klinikken sa de at arret kunne bli svart hvis jeg røykte.

Noen som har røykt før to mnd etter operasjonen?

jeg er virkelig desperat nå. hjelp meg!!!!

To mnd.. ja den var fin, ja de sier vel alt for at man skal holde opp..

Og selvfølgelig er det muligt at arret blir finere av å ikke røyke (men svart??)..

Men det er vel mye som spiller inn der, hvordan man leger sår og sånne ting er jo helt forskjellig fra person til person..

Men uansett, jeg holdt ikke opp å røyke i det heletatt, prøvde vel å begrense meg litt den første dagen.. røkte liksom bare litt..men..

.. Og mine arr er kjempe fine;)

Men klare man holde opp så er det sikkert det beste ;):popcorn:

Endret av *MEDUSA*
Skrevet

Hei Suzzy, jeg vet ikke men det er ikke det som er under kjertelen da?? Mulig jeg skal ha under kjertelen og ikke under muskelen, legen skulle se det an på operasjonsdagen, hun vet best så jeg legger meg ikke opp i det. Antar hun vet hva som gir penest resultat.

Gjest Imsdal
Skrevet
Åh, heldiggris!!!! Tenk så deilig det blir å sprade rundt i den nye bikinien :) Det har du virkelig fortjent nå også synes jeg, etter en lang periode med sportsbh'er, sårteiping etc. Kjenner jeg er grønn av misunnelse her jeg sitter :)

Så deilig å føle at puppene ser helt naturlige ut da! Nei jeg begynner virkelig å vurdere runde implantanter nå altså.. Kirurgen sa jo at han ville anbefale det siden jeg har anatomisk form på puppene fra før av. Og da slipper man jo å uroe seg for at implantatet skal snu seg.

Og ja, jeg tror også det er smart å la kirurgen bestemme. Og siden vi hadde samme kirurg så kan jeg vel være ganske så trygg på at han legger inn det som passer meg. Han klarte det jo så fint med deg!

Nei, dette blir bra :) Du har ikke før og etter-bilder jeg kan se Imsdal? Hvis du i det hele tatt vil gi de bort da.. Du tok over muskelen du, gjorde du ikke?

Ja, det skal bli herlig :-) Er glad jeg gjorde det så de er "klare" til sommeren.. Driver fortsatt og teiper jeg da, vet ikke om det egenlig er nødvendig men.. Skal ihvertfall gjør det frem til vi skal på sydentur i sommer!

Jeg synes runde er finest når man ikke skal ta så masse..Når man bare er ute etter B/C cup altså, skal jo litt mer til (i mine øyne) og få den Lene Alexandra looken (eller x-looken :P). Anatomiske er fint det og, men de runde er liksom litt mer fyldige, føler jeg har litt mer og gå på før de kanskje blir seende tomme ut etter amming og graviditet..

Kan gjerne få se før og etter bilder av meg ja, skal bare få tatt noen som er av nyere dato.. Var flink til å ta i begynnelsen med jevne mellomrom, men nå har jeg ikke tatt på lenge! Sender deg en pm jeg når jeg har de ;) Kan ta et bilde av arret også så du får se :) Jeg har over muskelen ja.

Skrevet

Hvordan går det jenter :)? Jeg har kommet tilbake fra ferie nå, er litt bekymret for at jeg har vært litt for aktiv. Har fått litt rar følelse i venstre puppen, ikke vondt i det hele tatt, men når jeg går merker jeg at noe rasper inni der. Det samme når jeg dytter litt på puppen. Får liksom lyst til å holde puppen i ro mens jeg går. Håper dette er normalt, så noen bør berolige meg litt :/

Kan det være at innlegget beveger seg og at det kjennes sånn?

Skrevet
Ja, det skal bli herlig :-) Er glad jeg gjorde det så de er "klare" til sommeren.. Driver fortsatt og teiper jeg da, vet ikke om det egenlig er nødvendig men.. Skal ihvertfall gjør det frem til vi skal på sydentur i sommer!

Jeg synes runde er finest når man ikke skal ta så masse..Når man bare er ute etter B/C cup altså, skal jo litt mer til (i mine øyne) og få den Lene Alexandra looken (eller x-looken :P). Anatomiske er fint det og, men de runde er liksom litt mer fyldige, føler jeg har litt mer og gå på før de kanskje blir seende tomme ut etter amming og graviditet..

Kan gjerne få se før og etter bilder av meg ja, skal bare få tatt noen som er av nyere dato.. Var flink til å ta i begynnelsen med jevne mellomrom, men nå har jeg ikke tatt på lenge! Sender deg en pm jeg når jeg har de ;) Kan ta et bilde av arret også så du får se :) Jeg har over muskelen ja.

Hei Imsdal!

Kan jeg også få se bilder? :juhu: Jeg skal i ilden i oktober på Fornebuklinikken. Opererte ikke du også der? Hos Schistad? Er så spent... Får jo ikke se noen norskopererte på nettet...

Klem

Skrevet (endret)

Hvis noen vil vise fram sine nyinnkjøpte pupper, så er jeg villig til å se... VELDIG villig!!!! :hoppe::hoppe::hoppe: Det vil glede en sliten 3-barnsmor.

Er sikker på at jeg ser mer på pupper på gata enn min elskede mann. Jeg er bare LITT syk i hodet... :fnise:

Håper dere har det bra alle sammen, og at dere nyopererte kommer i form raskt. Koser meg med denne dagboken når jeg har en ledig stund fra ungene.

Endret av luresnuppa
Skrevet

Hei.

Jeg er ny her.

Prøver å finne ut av hvordan ting fungerer enda,men kommer nok mange spørsmål etterhvert om bryst operasjon.

Skrevet

Jeg skal ta opp lån og foreta et brystløft (som er much needed) med små innlegg, pga det blir penest har jeg lest og jeg ikke vil miste størrelsen, bare løfte dem. Pr nå bruker jeg 75D med bryster som henger 26cm fra kragebeinet, lekkert! Jeg tror jeg velger fornebuklinikken pga den gode garantien og fordi det er litt billigere, men fortsatt en godt omtalt klinikk. Jeg er nattevakt på et sykehjem, jobber bare 2 netter i uka og kan få hjelp til tunge løft, hvor lenge bør jeg ta permisjon MINST? Hadde liksom håpet det holdt med 3 uker, men det er kanskje å være optimistisk? Jeg er 22 og i god fysisk form, jeg er ikke spedbygd, litt kraftig, hva slags form på innleggene anbefales?

Skrevet
Jeg skal ta opp lån og foreta et brystløft (som er much needed) med små innlegg, pga det blir penest har jeg lest og jeg ikke vil miste størrelsen, bare løfte dem. Pr nå bruker jeg 75D med bryster som henger 26cm fra kragebeinet, lekkert! Jeg tror jeg velger fornebuklinikken pga den gode garantien og fordi det er litt billigere, men fortsatt en godt omtalt klinikk. Jeg er nattevakt på et sykehjem, jobber bare 2 netter i uka og kan få hjelp til tunge løft, hvor lenge bør jeg ta permisjon MINST? Hadde liksom håpet det holdt med 3 uker, men det er kanskje å være optimistisk? Jeg er 22 og i god fysisk form, jeg er ikke spedbygd, litt kraftig, hva slags form på innleggene anbefales?

Hei, hei :) Det virker som rundt innlegg anbefales til de fleste, spes om man ikke skal legge inn veldig mye, men det beste er nok å dra på konsultasjon, da en kirurg gir deg de beste rådene.

I mine papirer stod det at jeg burde vente i 2 uker hvis jeg hadde en fysisk krevende jobb. (vente med styrketrening i 4-6 uker). Jeg har tatt ut 3 uker ferie, jobber i pleie og tror det skal gå bra. Selv om jeg ikke får mye hjelp ved tunge løft. Lykke til :)

Gjest Imsdal
Skrevet
Nei, dette blir bra :) Du har ikke før og etter-bilder jeg kan se Imsdal? Hvis du i det hele tatt vil gi de bort da.. Du tok over muskelen du, gjorde du ikke?

Hei Imsdal!

Kan jeg også få se bilder? :juhu: Jeg skal i ilden i oktober på Fornebuklinikken. Opererte ikke du også der? Hos Schistad? Er så spent... Får jo ikke se noen norskopererte på nettet...

Klem

Hvis noen vil vise fram sine nyinnkjøpte pupper, så er jeg villig til å se... VELDIG villig!!!! :hoppe::hoppe::hoppe: Det vil glede en sliten 3-barnsmor.

Er sikker på at jeg ser mer på pupper på gata enn min elskede mann. Jeg er bare LITT syk i hodet... :fnise:

Håper dere har det bra alle sammen, og at dere nyopererte kommer i form raskt. Koser meg med denne dagboken når jeg har en ledig stund fra ungene.

Bare send meg en pm med e-postadresser så sender jeg bilder :) Blir uten pc frem til torsdag/fredag så da sender jeg da!

Skrevet
Hei Suzzy, jeg vet ikke men det er ikke det som er under kjertelen da?? Mulig jeg skal ha under kjertelen og ikke under muskelen, legen skulle se det an på operasjonsdagen, hun vet best så jeg legger meg ikke opp i det. Antar hun vet hva som gir penest resultat.

Nei, det er under muskelen. Brystmuskelen er delt i to, men istede for å legge under hele, legger du under den første.

Skrevet

Jeg er ny her, håper jeg har trykket på de riktige knappene for å få til nytt innlegg :gjeiper: . Knallbra at det finnes en side som ikke er full av anti-silikon-innlegg! :ler: Men det er et par ting jeg lurer på, selv om det sikkert har blitt spurt om det på en av de 271 sidene, jeg har ikke fått lest gjennom alt ;)

Er slank og har a-cup, tomme og litt heng etter amming. Vil "fylle i" det tomrommet som er der. Men på alle før-og-etter-sider der det står angitt hvor mye de har fått operert inn, er det fra ca 280 og oppover. Men når jeg prøver med ris-i-plastpose-inni-bhen (nice!) blir jeg jo helt grotesk med noe mer enn 250! Det passer ikke kroppen min... "Forsvinner" mye når det blir operert inn under muskelen? For de jeg har sett bilde av har jo sett fine ut, selv om de har hatt ganske lik kroppsbygning og form/innhold (haha, skulle tro man snakket om en hovedoppgave!*) som meg.

Og så dette med rund eller anatomisk. Utgangspunktet mitt er anatomisk form, men jeg ønsker meg litt mer strutt, uten at det blir unaturlig kant øverst. Men dere som har gjort dette/bestemt dere; hvorfor valgte dere/kirurgen dette? Jeg har kun hatt telefonisk og mailkontakt med nobel, som skal operere meg.

Håper på svar, og håper på fine silikontatti (har fått igjen på skatti:) (Vassendgutane, de ruler)

Skrevet
Jeg er ny her, håper jeg har trykket på de riktige knappene for å få til nytt innlegg :gjeiper: . Knallbra at det finnes en side som ikke er full av anti-silikon-innlegg! :ler: Men det er et par ting jeg lurer på, selv om det sikkert har blitt spurt om det på en av de 271 sidene, jeg har ikke fått lest gjennom alt ;)

Er slank og har a-cup, tomme og litt heng etter amming. Vil "fylle i" det tomrommet som er der. Men på alle før-og-etter-sider der det står angitt hvor mye de har fått operert inn, er det fra ca 280 og oppover. Men når jeg prøver med ris-i-plastpose-inni-bhen (nice!) blir jeg jo helt grotesk med noe mer enn 250! Det passer ikke kroppen min... "Forsvinner" mye når det blir operert inn under muskelen? For de jeg har sett bilde av har jo sett fine ut, selv om de har hatt ganske lik kroppsbygning og form/innhold (haha, skulle tro man snakket om en hovedoppgave!*) som meg.

Og så dette med rund eller anatomisk. Utgangspunktet mitt er anatomisk form, men jeg ønsker meg litt mer strutt, uten at det blir unaturlig kant øverst. Men dere som har gjort dette/bestemt dere; hvorfor valgte dere/kirurgen dette? Jeg har kun hatt telefonisk og mailkontakt med nobel, som skal operere meg.

Håper på svar, og håper på fine silikontatti (har fått igjen på skatti:) (Vassendgutane, de ruler)

Hei, hei og velkommen her inne :)

Må bare si at når jeg prøvde med ris da så 280 kjempemye ut, men jeg fikk lagt inn 320 og det ser ikke så mye ut i det hele tatt. Hos meg virket det som om 20-30% kom bort når innlegget ble lagt inn.

Jeg fikk lagt inn runde silikoninnlegg og kanten øverst ser helt fin og naturlig ut, veldig fornøyd med at jeg valgte runde :)

Bare spør om du lurer på noe :)

Skrevet

Jeg er kjempespent, jeg skal ta løftet og innleggene før jul, det er målet. Kommer til å gå til banken å søke om lånet i september tenker jeg. Har D-cup nå, og vil ha det når jeg er ferdig, så jeg skal ha veldig små innlegg, bare fylle ut det som "forsvinner" i løftet. Men er veldig redd for å få sånne rundinger øverst på brystet som disse silikonbabene har, men hvis jeg skal ha såpass små innlegg og ikke er tynn, så vil det sikkert ikke bli sånn selv om jeg velger runde innlegg. Jeg vil ha volum øverst liksom, men ikke ballonger, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...