Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Og hei til deg også Bianca!! Du har nok tenkt på dette mye lenger enn meg, men har man først bestemt seg vil man jo ha det unna fort som bare det. Hvor mange konsultasjoner pleier man å ha?? Jeg har hatt en og har ikke tenkt å ha fler. Er jeg helt unormal?

Hei hei Frk Johansen :) Ja har tenkt på det i en evighet, til tross for at jeg bare er 24. Fant ut at det var nå eller aldri (eller om veldig lenge i hvert fall), i og med at jeg forhåpentligvis er ferdig med studiene og ute i full jobb neste høst.

Synes det er best å gjøre det på høsten jeg, da er man liksom "fit for fight" når våren kommer ;)

Jeg fulgte Cee Cee sitt råd og hadde 3 konsultasjoner. Alle gikk veldig bra, men endte opp med å velge Fornebuklinikken fordi de virket veldig opptatt av det estetiske. Og sånn bortsett fra å få større pupper, så er jo det en av de viktigste grunnene til at vi gjør dette her :) Men er du helt fornøyd og trygg på Volvat så ser jeg vel egentlig ingen grunn til at du trenger å gå på flere konsultasjoner. Følger du magefølelsen så tror jeg alt ordner seg jeg!

Så gøy at du også skal operere i september :) :) Da kan jo du, jeg og luresnuppa følge hverandre hele veien! Hihi, spennende altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kjenner meg igjen med det å ha blandede følelser, det hadde jeg helt til det var gjort :) Husker jeg tenkte når jeg ble henta inn på operasjonsstua "Hva i h*lvete er det jeg driver med?!?", men når det var gjort og i ettertid tenker jeg bare at det ikke var noe å grue seg for.

Ang. det med runde og anatomiske proteser, vet ikke hva som er de store forskjellene, men mine som er runde flyter utover, vil tro de flyter like mye ut som naturlige.. Og med mine runde proteser er puppene liksom bredere, så selv om jeg er en C så stikker de ikke så mye fremover, men de er liksom bredere enn hva mine ekte er, så de stikker bittelitt ut på siden også har jeg kløft når jeg ikke har bh.. Derfor ser de kanskje ikke sånn enorme ut selv om det er C, klær og bh har alt å si for hvor store de ser ut..

Hvilken størrelse er du nå da Bianca, og hva vil du bli? :)

Hehe tror jeg også kommer til å tenke noe sånt når jeg blir hentet inn på operasjonsstua. Heldigvis har jeg med meg en venninne som er veldig støttende, for hun vet hvor lenge jeg har ønsket meg dette. Det er en uvurdelig støtte altså.

Ja det du skriver om dine proteser er på en måte sånn jeg ser for meg at det vil bli med rundt proteser. Grunnen til at jeg er litt redd for rundt proteser er fordi jeg er livredd for å få den unaturlige looken. At de ser FOR runde ut liksom.. Men så er det så mange her inne som sier at det ikke blir sånn. Hvordan er dine? Føler du at det synes at du har silikon?

En ting jeg heller ikke er så fan av er når puppene blir så enormt brede. Og da snakker jeg ikke om brede fra side til side (for det er jo fint), men brede fra toppen til bunnen.. Litt vanskelig å forklare. Det er mange silikonpupper som blir brede i høyden på en måte. Føler du at dine er det?

Vet jo at anatomiske er bredere i høyden enn runde, så kjenner at tvilen på de anatomiske begynner å smyge seg krafting inn her.. hehe (i og med at Schistad anbefalte runde til meg).

Ang. størrelse så er jeg nå en 70 (eller 65) i omkrets, og a på det ene brystet og liten b på det andre. Ønsker å bli en c, så håper 250 gram får til det ;)

Hvor stor var du før og hvor mye la du inn?

PS: Du må jo virkelig kose deg nå som du endelig kan vise dem fram ordentlig ;)

Skrevet

Ho ho nye og "gamle" jenter :)

I dag er mine to små/store sjarmtroll 5 uker gamle.

Jeg har ikke hatt noen problemer(bortsett fra de tre første dagene da). Har ikke kontaktet kirurg en eneste gang.

Har begynt smått med å gå med BH uten spiler, noe som er veldig vanskelig å få tak i! Jeg er veldig usikker på om jeg er en C eller D enda, den ene blir litt stram, den andre litt løs.. Skjønner ikke det der helt.

Pga store smerter av å ligge på rygg, har så smått lagt meg på siden om natta. Er det noe grense på når man kan gjøre det?

Jeg beveger meg igjen som før nå, løfter og alt! Går lange turer oppi fjell. Jeg la på meg 5 kilo de tre første ukene, skrekk!

Men ellers er alt bare lekkert, kjenner jo at de er der og det er litt ømt nå og da, teipen klør litt.. men men :)

Bianca: Ser jeg var helt motsatt av deg. Jeg gikk kun på èn konsultasjon, fikk ingen valgmuligheter på noe som helst bortsett fra hvor jeg ville ha snittet. Jeg stolte 100% på kirurgen og er veldig fornøyd! :) Jeg er litt forbauset over at jeg ikke gjorde så mye reserch som mange andre her gjorde. Jeg lente meg bare tilbake og lot kirurgen gjøre det han syns var fint :)

Ha en fin kveld :)

Skrevet

Hei. Jeg er ny. Skal operes i slutten av august.

Jeg håper noen vil dele erfaringer/kunnskap i mitt spørsmål. Etter at jeg er operert (under muskel, løft og protese) forstår jeg det sånn at jeg ikke skal løfte armene over hodet, ikke løfte tungt, ikke trene osv. Meen noen som vet hvor lenge det bør gå før jeg kan løfte ca 10 kg?.. Mannen min reiser på jobb 1 uke etter at jeg har operert. Jeg har en baby på 9 mnd som ikke kan gå enda.. Noen som vet om jeg kan regne med å klare meg selv etter en uke?.. Håper d..

Skrevet
Hei. Jeg er ny. Skal operes i slutten av august.

Jeg håper noen vil dele erfaringer/kunnskap i mitt spørsmål. Etter at jeg er operert (under muskel, løft og protese) forstår jeg det sånn at jeg ikke skal løfte armene over hodet, ikke løfte tungt, ikke trene osv. Meen noen som vet hvor lenge det bør gå før jeg kan løfte ca 10 kg?.. Mannen min reiser på jobb 1 uke etter at jeg har operert. Jeg har en baby på 9 mnd som ikke kan gå enda.. Noen som vet om jeg kan regne med å klare meg selv etter en uke?.. Håper d..

Heisann :)

Jeg har ikke barn, så ingen erfaring sånn sett. Men etter ei 1,5 uke så begynte jeg å bære tunge poser fra bilen til hytta. Kan ikke anbefales akkurat. 3 uker etter hjalp jeg ei venninne med å flytte. Hun visste ingenting om operasjonen. Jeg slet litt, det stakk litt her og der, så jeg måtte skylde på ryggen og bære kun de lette tingene.

Men alt dette er veldig individuelt, noen slipper lettere "unna" enn andre.

Nå 5 uker etter er alt nesten helt normalt her iallefall :)

Synes jeg leste for et par sider siden om ei som ikke helt klarte å løfte barna sine etter ei uke??

Skrevet (endret)
Jeg så det var snakk om Christiania park klinikk, så da må jeg legge inn noen ord... Jeg opererte der for 4 uker siden, og har ikke noe annet å komme med en skryt! Dr. Salemark som er der nå, er veldig flink og behagelig å snakke med.. Jeg hadde en bra konsultasjon! Han er veldig forståelsesfull og hørte på mine ønsker.. Nå skal det sies at han anbefalte meg en str jeg i utgangspunktet ville ha, så det ble ikke noe problem :) OP dagen var jeg veldig nervøs, å de tok kjempe godt vare på meg!

CPK er ivertfall å anbefale for de som ikke har bestemt seg!

Trur sannelig jeg vil avbestille oprasjon på Nobel, har hørt sååå mye bra om CPK. Ser at mange kjendis kvinner har valgt og operere seg der og de skryter av plassen. Virker ut som det er den nye "plassen". Han kirurgen er vist veldig dyktig.

Noen som vet om det koster noe å avbestille oprasjon? Har den 6/10-08

Endret av suzzy
Skrevet
Heisann :)

Jeg har ikke barn, så ingen erfaring sånn sett. Men etter ei 1,5 uke så begynte jeg å bære tunge poser fra bilen til hytta. Kan ikke anbefales akkurat. 3 uker etter hjalp jeg ei venninne med å flytte. Hun visste ingenting om operasjonen. Jeg slet litt, det stakk litt her og der, så jeg måtte skylde på ryggen og bære kun de lette tingene.

Men alt dette er veldig individuelt, noen slipper lettere "unna" enn andre.

Nå 5 uker etter er alt nesten helt normalt her iallefall :)

Synes jeg leste for et par sider siden om ei som ikke helt klarte å løfte barna sine etter ei uke??

Hmm.. :s Det hørtes ikke så bra ut. Må tenke litt på dette og se om jeg finner en løsning.. Takk for svar! :)

Skrevet

Tror ikke det koster å avbestille operasjon! Sånn jeg forstod det så beholder de depositumet hvis du avbestiller veldig kort tid før. 3 måneder før tror jeg ikke er noe problem :)

Skrevet

Det er i dag 9 dager siden jeg la inn runde proteser over muskel 320 cc. Snitt under brystvorten. Er veldig fornøyd og ikke så vondt lenger, men merker jeg fort blir sliten av å bruke hendene. Har likson litt sånn melkesprengte brystfølelse nå, men det er ikke ille.

Har spurt om dette tidligere, men ikke fått svar, så jeg maser litt til jeg da....:flau:

Hvor lenge må jeg vente før jeg kan bade ute ? Klinikken jeg opererte på har ferie så det er ikke enkelt å få tak i de. Lurer også på når jeg kan starte å ligge på siden, får så vondt i ryggen av å ligge på ryggen hele tiden. Og når kan man løfte hendene over hodet?

Regner med det står noen om dette lenger bak i tråden, men det er jo så masse å lese gjennom.

Skrevet
Bianca: Ser jeg var helt motsatt av deg. Jeg gikk kun på èn konsultasjon, fikk ingen valgmuligheter på noe som helst bortsett fra hvor jeg ville ha snittet. Jeg stolte 100% på kirurgen og er veldig fornøyd! :) Jeg er litt forbauset over at jeg ikke gjorde så mye reserch som mange andre her gjorde. Jeg lente meg bare tilbake og lot kirurgen gjøre det han syns var fint :)

Ha en fin kveld :)

Så godt å høre at du er så fornøyd :) Og at det har gått så bra med dine nye fordeler! Må vel føles deilig nå som det er sol og sommer og du kan vise dem fram?

Det må også ha føltes deilig å bare lene seg tilbake og la kirurgen bestemme. Men jeg føler at det er viktig å være litt bevisst på de valgene man gjør, og vite hvorfor ting blir gjort. Sånn er nå i hvert fall jeg.

Men, det blir jo fort litt forvirrende også :gjeiper:

Skrevet
Det er i dag 9 dager siden jeg la inn runde proteser over muskel 320 cc. Snitt under brystvorten. Er veldig fornøyd og ikke så vondt lenger, men merker jeg fort blir sliten av å bruke hendene. Har likson litt sånn melkesprengte brystfølelse nå, men det er ikke ille.

Har spurt om dette tidligere, men ikke fått svar, så jeg maser litt til jeg da....:flau:

Hvor lenge må jeg vente før jeg kan bade ute ? Klinikken jeg opererte på har ferie så det er ikke enkelt å få tak i de. Lurer også på når jeg kan starte å ligge på siden, får så vondt i ryggen av å ligge på ryggen hele tiden. Og når kan man løfte hendene over hodet?

Regner med det står noen om dette lenger bak i tråden, men det er jo så masse å lese gjennom.

Ok, nå får noen filleriste meg om jeg tar feil, men jeg tror ikke det er så smart å bade ute så kort tid etter operasjonen. Du har vel fremdeles et operasjonssår under brystet, og i vannet er det jo masse bakterier etc. Tror kanskje det lønner seg å være litt for forsiktig istedet for det motsatte :)

Jeg har lest igjennom nesten hele dagboka her, og mener å huske at man kan sove på siden så lenge det ikke gjør vondt. Ulike klinikker har sikkert ulike svar på det, men mener jeg har lest det her i hvert fall.

Gratulerer med nye pupper forresten!!!

Skrevet
Ok, nå får noen filleriste meg om jeg tar feil, men jeg tror ikke det er så smart å bade ute så kort tid etter operasjonen. Du har vel fremdeles et operasjonssår under brystet, og i vannet er det jo masse bakterier etc. Tror kanskje det lønner seg å være litt for forsiktig istedet for det motsatte :)

Jeg har lest igjennom nesten hele dagboka her, og mener å huske at man kan sove på siden så lenge det ikke gjør vondt. Ulike klinikker har sikkert ulike svar på det, men mener jeg har lest det her i hvert fall.

Gratulerer med nye pupper forresten!!!

Tusen takk :) Skal på ferie med barna om 2,5 uker, altså nesten 4 uker etter operasjonen, må sikkert gå greit å bade litt da.Da skal prøve å bikke meg litt over på siden utover , skal bli deilig med litt bedre søvn :).

Lykke til dere andre som venter på perasjon, gled dere. Jeg er så mye mer fornøyd med med selv. Aller klærne mine ser jo kjempefine ut på :)

Skrevet
Trur sannelig jeg vil avbestille oprasjon på Nobel, har hørt sååå mye bra om CPK. Ser at mange kjendis kvinner har valgt og operere seg der og de skryter av plassen. Virker ut som det er den nye "plassen". Han kirurgen er vist veldig dyktig.

Noen som vet om det koster noe å avbestille oprasjon? Har den 6/10-08

Jeg angrer ikke på den plassen ivertfall! :) Å kirurgen er kjempe dyktig! Han er hyggelig å tar virkelig vare på deg... Jeg følte meg vel der!

Å foresten så får du time fort også... Jeg var på konsultasjon mandag og OP uken etter :)

Skrevet
Så godt å høre at du er så fornøyd :) Og at det har gått så bra med dine nye fordeler! Må vel føles deilig nå som det er sol og sommer og du kan vise dem fram?

Det må også ha føltes deilig å bare lene seg tilbake og la kirurgen bestemme. Men jeg føler at det er viktig å være litt bevisst på de valgene man gjør, og vite hvorfor ting blir gjort. Sånn er nå i hvert fall jeg.

Men, det blir jo fort litt forvirrende også :gjeiper:

Hehe.. Lite med sol og sommer oppi nord, men var på sørlandet nå nylig og det var digg å ha på seg flotte topper uten å bekymre seg:)

Hvis jeg hadde vært misfornøyd så hadde jeg kanskje angret på at jeg ikke var flere plasser i landet på konsultasjon. Kanskje jeg hadde flaks? :)

Opererte meg i Tromsø, nærmest, greiest og best :D

Liten pike:: Jeg badet etter 4,5 uke. Jeg dusjet og byttet teip rett etter, så det gikk fint. Det å løfte hendene over hodet er vel alt etter hvordan du føler deg. MEN jeg har lest og hørt at det å ligge på siden skal man vente minst en mnd med. Grunnen er at de skal feste seg riktig. Arrester meg om noen har hørt noe annet. Men ei jeg "kjenner" fikk problemer med den ene puppen fordi hun snudde seg automatisk om natten omtrent hver natt rett etter OP. Hennes protese snudde seg litt der inne, endte med at hun måtte opereres på nytt. (hun hadde dråpeformet, tatt i oslo.. tror jeg.. husker ikke, liker henne ikke, så gidder ikke å spørre heller... hehe)

Jeg har vært livredd for at de skal vokse sammen når jeg har lagt meg på siden. Men jeg har ikke sjans til å ligge på rygg lenger nå. Basta bom! :) Her om natten la jeg en penn mellomm puppene. Lettere hystri kanskje? :gjeiper:

Ha en gooood natt folkens :)

Skrevet
Jeg angrer ikke på den plassen ivertfall! :) Å kirurgen er kjempe dyktig! Han er hyggelig å tar virkelig vare på deg... Jeg følte meg vel der!

Å foresten så får du time fort også... Jeg var på konsultasjon mandag og OP uken etter :)

Åhh, har hørt at det var lang ventetid der jeg da? Pga at det kun er en kirurg som opererer der og lang venteliste osv.

Foresten, er det det 20 års grense der ?

Skrevet
Åhh, har hørt at det var lang ventetid der jeg da? Pga at det kun er en kirurg som opererer der og lang venteliste osv.

Foresten, er det det 20 års grense der ?

Jeg venta ivertfall bare en uke, å glad er jeg for det! :)

Det er egentlig 20 sa hun i resepsjonen når jeg ringte.. Men, jeg skulle få komme til konsultasjon allikvel å snakke med kirurgen... Jeg er 19.

Snakket med han en stund.. Å ble tilslutt enige :) Vi snakket aldri om alderen min... Og jeg ble operert :D

Gjest Imsdal
Skrevet
Hehe tror jeg også kommer til å tenke noe sånt når jeg blir hentet inn på operasjonsstua. Heldigvis har jeg med meg en venninne som er veldig støttende, for hun vet hvor lenge jeg har ønsket meg dette. Det er en uvurdelig støtte altså.

Ja det du skriver om dine proteser er på en måte sånn jeg ser for meg at det vil bli med rundt proteser. Grunnen til at jeg er litt redd for rundt proteser er fordi jeg er livredd for å få den unaturlige looken. At de ser FOR runde ut liksom.. Men så er det så mange her inne som sier at det ikke blir sånn. Hvordan er dine? Føler du at det synes at du har silikon?

En ting jeg heller ikke er så fan av er når puppene blir så enormt brede. Og da snakker jeg ikke om brede fra side til side (for det er jo fint), men brede fra toppen til bunnen.. Litt vanskelig å forklare. Det er mange silikonpupper som blir brede i høyden på en måte. Føler du at dine er det?

Vet jo at anatomiske er bredere i høyden enn runde, så kjenner at tvilen på de anatomiske begynner å smyge seg krafting inn her.. hehe (i og med at Schistad anbefalte runde til meg).

Ang. størrelse så er jeg nå en 70 (eller 65) i omkrets, og a på det ene brystet og liten b på det andre. Ønsker å bli en c, så håper 250 gram får til det ;)

Hvor stor var du før og hvor mye la du inn?

PS: Du må jo virkelig kose deg nå som du endelig kan vise dem fram ordentlig ;)

Jeg synes mine ser ganske naturlige ut, kan hende det er bare jeg som har sett meg blind på de selv da ;) De er liksom en større versjon av mine egne, bare litt fyldigere, de er jo runde, men ikke unaturlig runde.. Tror jeg skjønner hva du mener med brede, og mine er ikke brede i høykant, men fra side til side..Jeg er ganske sikker på at det ikke synes at jeg har silikon, har ikke fått noen kommentarer, ikke en gang fra søstra mi eller noen venninner som ikke vet om dette.

Jeg var en liten a før, og er nå en full c.. La inn 300 cc i ene, og litt mindre i andre, var en forskjell der jeg ikke hadde tenkt så mye over selv, men nå er de ihvertfall like store ;) En c er ikke så stort som det høres ut som, jeg hadde helt C-"skrekk" før jeg skulle opereres, forbandt det med gedigne pupper, men det er helt passlig til min kropp.. Driver og slanker meg litt nå, så når jeg har nådd målet mitt vil de være helt perfekte ;) hehe!

Jeg bestemte meg for at kirurgen skulle få det siste ordet på min operasjon, tenkte som så at han vet best, og det angrer jeg ikke på.. Jeg synes 300 hørtes litt mye ut, men nå ser jeg at hadde jeg valgt mindre hadde jeg nok angret på det...

Gjett om jeg skal kose meg i sommer med mine nye fordeler da, har kjøpt meg ny bikini og mange nye sommertopper som jeg bare kunne drømme om å fylle ut før! :sexy::erter:

Skrevet

Er det noen med erfaring rundt dren her?? Jeg har som sagt barn i skolealder og de er jo hjemme. Har litt angst for at de skal se mamma gå rundt med poser under armene.... Antar drenet skal ut etter et par dager når man er på etterkontroll.

Jeg sliter med å få tak i Triumf sin sportsbh, triaction eller hva den heter. Kan man bestille den på nettet? Har vært hele Drammen rundt men ingen forretninger har den. Har kjøpt en fra fils da som jeg går med full av ris :fnise:

Skrevet (endret)
Jeg synes mine ser ganske naturlige ut, kan hende det er bare jeg som har sett meg blind på de selv da ;) De er liksom en større versjon av mine egne, bare litt fyldigere, de er jo runde, men ikke unaturlig runde.. Tror jeg skjønner hva du mener med brede, og mine er ikke brede i høykant, men fra side til side..Jeg er ganske sikker på at det ikke synes at jeg har silikon, har ikke fått noen kommentarer, ikke en gang fra søstra mi eller noen venninner som ikke vet om dette.

Jeg var en liten a før, og er nå en full c.. La inn 300 cc i ene, og litt mindre i andre, var en forskjell der jeg ikke hadde tenkt så mye over selv, men nå er de ihvertfall like store ;) En c er ikke så stort som det høres ut som, jeg hadde helt C-"skrekk" før jeg skulle opereres, forbandt det med gedigne pupper, men det er helt passlig til min kropp.. Driver og slanker meg litt nå, så når jeg har nådd målet mitt vil de være helt perfekte ;) hehe!

Jeg bestemte meg for at kirurgen skulle få det siste ordet på min operasjon, tenkte som så at han vet best, og det angrer jeg ikke på.. Jeg synes 300 hørtes litt mye ut, men nå ser jeg at hadde jeg valgt mindre hadde jeg nok angret på det...

Gjett om jeg skal kose meg i sommer med mine nye fordeler da, har kjøpt meg ny bikini og mange nye sommertopper som jeg bare kunne drømme om å fylle ut før! :sexy::erter:

Åh, heldiggris!!!! Tenk så deilig det blir å sprade rundt i den nye bikinien :) Det har du virkelig fortjent nå også synes jeg, etter en lang periode med sportsbh'er, sårteiping etc. Kjenner jeg er grønn av misunnelse her jeg sitter :)

Så deilig å føle at puppene ser helt naturlige ut da! Nei jeg begynner virkelig å vurdere runde implantanter nå altså.. Kirurgen sa jo at han ville anbefale det siden jeg har anatomisk form på puppene fra før av. Og da slipper man jo å uroe seg for at implantatet skal snu seg.

Og ja, jeg tror også det er smart å la kirurgen bestemme. Og siden vi hadde samme kirurg så kan jeg vel være ganske så trygg på at han legger inn det som passer meg. Han klarte det jo så fint med deg!

Nei, dette blir bra :) Du har ikke før og etter-bilder jeg kan se Imsdal? Hvis du i det hele tatt vil gi de bort da.. Du tok over muskelen du, gjorde du ikke?

Endret av Bianca
Skrevet
Er det noen med erfaring rundt dren her?? Jeg har som sagt barn i skolealder og de er jo hjemme. Har litt angst for at de skal se mamma gå rundt med poser under armene.... Antar drenet skal ut etter et par dager når man er på etterkontroll.

Jeg sliter med å få tak i Triumf sin sportsbh, triaction eller hva den heter. Kan man bestille den på nettet? Har vært hele Drammen rundt men ingen forretninger har den. Har kjøpt en fra fils da som jeg går med full av ris :fnise:

Hvorfor må du bruke dren? Det er ikke vanlig hos noen av de andre klinikkene så vidt jeg vet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...