Liten pike Skrevet 1. juli 2008 #5341 Skrevet 1. juli 2008 hei alle sammen.. da var det gjort..jeg sitter krokrygget her ved dataen for å få dyttet inn et par ord til dere! opr var på fredag, har hatt ganske mye vondt vil jeg si, og har det enda..men kun i den ene puppen! var til kontroll idag, de sa alt så fint ut..så må nok bare holde ut!! opr gikk fint..hadde heller ikke noe vondt resten av fredagen ,grunnet narkosen sikkert..hehe...var gøy med narkose..men siden lørdag har jeg angret meg veldig, og ville ikke gjort det om igjen hvis jeg fikk valget...så stress med mann og barn dessuten!husk alle dere som ikke har gjort det ennå, å klarere alle sånne ting!!datteren min har vi sendt avgårde til svigermoren..mens mannen min må ta seg fri fra nye-jobben mange flere dager enn vi hadde ventet, siden jeg er ganske hjelpesløs enda..kommer f.eks ikke opp og ned i sengen selv enda...så nå gleder jeg meg kun til at smertene skal forsvinne og jeg får livet mitt tilbake!!!! vil ha livet mitt tilbaaake!!! :gråte: ok..nok sutring fra meg...neste gang jeg skriver går det forhåpentligvis bedre! klem til alle fra meg Huff da, ikke særlig bra med så mye vondter, men nå blir jo alt bare bedre fra dag til dag, færdig med det verste i allefall. Jeg hadde time til operasjon i går og er vell hjemme nå På operasjonsdagen kjørte vi barna til mine foreldre. Booket oss inn på hotell og ventet på¨at vi kunne gå til klinikk stokkan. Jeg betalte, deretter ble sambo med inn på kontoret til kirurgen. Hun gikk raskt gjennom inngrepet og tegnet på meg. Diskuterte størrelse litt, jeg ville ha 320, m,en hun mente kanskje 290 passet bedre ettersom jeg er litt smal rundt ribbeina. Ble enige om å se det ann under operasjonen. Deretter ble sambo sendt ut på byen ( skulle handle seg litt nye klær). Etterpå var det rett inn på operasjonsbordet (klokken 15.10), må si det gikk litt fort....av med klærene, fikk beholde sokker og truse da. Opp på operasjonsbordet, der en mannlig anestesisykepleier la in veneflon på meg, mens ei dame festet elektroder på meg. Fikk en maske over munnen og beskjet om at nå skulle jeg få sove og borte var jeg. Ble vekt klokken 17.00, hadde litt press på brystet da og var litt stiv under armhulene. Fikk pinex forte og en pinex, ble litt bedre da. Hadde ventet mer smerter, så dette gikk over all forventning. Kirurgen kom og pratet litt, sa at alt gikk så fint og at 320 så kjenpebra ut til med, og at de ble veldig myke. Må legge til at de var veldig hyggelige til meg underveis hele tiden. Ringte sambo klokken 18.00, og fikk dra dreifra 18.30. Sykepleieren da jeg virket i veldig bra form. Kjørte til hotellet og slappet litt av. Lurkikte litt nedi bhen , var bare en tynn 5 x 7 badasje over brystvortene, men ikke enkelt å se likevell. De var i allefall blitt større. Etterpå bestilte vi mat fra roomservice, en lett salat til meg, matlysten var ikke helt på topp, men det gjorde godt med litt mat. Natten gikk overraskende bra, men våknet litt innimellom pga vondt i ryggen. I dag, gikk vi ut en liten tur (dog sakte gange), kjøpte enda en sportsbh og noen hårstrikk ( så jo ikke ut på håret, sambo fikk ikke helt dreisen på det...). Kjøretur på 1 1/2 time så var vi hjemme. Har nesten ikke smerter i det hele tatt, men merker det når jeg reiser med og bruker overarmene litt for mye. Kan ikke få sagt hvor deilig det er å være ferdig Spurte forresten om når jeg kunne bruke bøylebh, etter 4 uker kunne jeg bruke det jeg ville . Men skulle bruke sportsbh i 4 uker deretter 2 uker på natten bare. som jeg forstod var det ikke så strengt når snittet var i underkant av brystvorten og over muskel som jeg har. Ble en lang rapport dette og sikkert masse skrivefeil.
Rødtoppen86 Skrevet 1. juli 2008 #5342 Skrevet 1. juli 2008 Gratulerer så mye aries og liten pike Håper du føler deg litt bedre for hver dag som går Aries. Trist å høre at du skulle få så vondt, så jeg håper virkelig du synes det var verdt det når smertene går bort Liten pike, så flott at du nesten ikke har smerter da. Det viser bare at det er helt forskjellig hvordan man reagerer etter en slik operasjon. Bare du passer på å ikke gjøre for mye selv om du ikke har vondt hehe (passe på) God bedring til dere begge
Aries86 Skrevet 1. juli 2008 #5343 Skrevet 1. juli 2008 Så bra! hvordan er formen i dag ? Formen blir sakte men sikkert bedre her! Har j... vondt i arret under høyre pupp når jeg har ligget en stund (eks etter natten) og når jeg reiser meg opp,men så går det over...fikk iallefall sove fint inatt da! Noe dritt å sove på ryggen da men, for jeg er en svoren mage-sover...hehe.. Imorgen skal jeg på ny kontroll,så reiser jeg hjem til mamma en stund, gleder meg til å se datteren min igjen, savner henne masse selv om det kun er tre dager siden jeg så henne. Blir nok hos mamma en stund, så mannen min får litt fri fra meg og kan være litt alene og sammen med venner. Idag skal jeg dusje hele meg for første gang siden opr, jeg ser mildt sagt horribel ut!! ehehe... så det blir herlig.. så er det jo meldt fint vær nå fremover, så hos mamma kan jeg sole meg i den ikke akkurat lekre sports-BH/bandasjen min uten å bli sett på som et freakshow... :gjeiper: blir fint med litt sommer igjen! Ikke mye nytt ellers, merker jo at ting går lettere nå enn i helgen..og håper at det går fort framover sånn som dere alle sier! Blir så herlig når alt er leget!!! En god dag til dere alle sammen!! klem
Aries86 Skrevet 1. juli 2008 #5344 Skrevet 1. juli 2008 Huff da, ikke særlig bra med så mye vondter, men nå blir jo alt bare bedre fra dag til dag, færdig med det verste i allefall. Jeg hadde time til operasjon i går og er vell hjemme nå På operasjonsdagen kjørte vi barna til mine foreldre. Booket oss inn på hotell og ventet på¨at vi kunne gå til klinikk stokkan. Jeg betalte, deretter ble sambo med inn på kontoret til kirurgen. Hun gikk raskt gjennom inngrepet og tegnet på meg. Diskuterte størrelse litt, jeg ville ha 320, m,en hun mente kanskje 290 passet bedre ettersom jeg er litt smal rundt ribbeina. Ble enige om å se det ann under operasjonen. Deretter ble sambo sendt ut på byen ( skulle handle seg litt nye klær). Etterpå var det rett inn på operasjonsbordet (klokken 15.10), må si det gikk litt fort....av med klærene, fikk beholde sokker og truse da. Opp på operasjonsbordet, der en mannlig anestesisykepleier la in veneflon på meg, mens ei dame festet elektroder på meg. Fikk en maske over munnen og beskjet om at nå skulle jeg få sove og borte var jeg. Ble vekt klokken 17.00, hadde litt press på brystet da og var litt stiv under armhulene. Fikk pinex forte og en pinex, ble litt bedre da. Hadde ventet mer smerter, så dette gikk over all forventning. Kirurgen kom og pratet litt, sa at alt gikk så fint og at 320 så kjenpebra ut til med, og at de ble veldig myke. Må legge til at de var veldig hyggelige til meg underveis hele tiden. Ringte sambo klokken 18.00, og fikk dra dreifra 18.30. Sykepleieren da jeg virket i veldig bra form. Kjørte til hotellet og slappet litt av. Lurkikte litt nedi bhen , var bare en tynn 5 x 7 badasje over brystvortene, men ikke enkelt å se likevell. De var i allefall blitt større. Etterpå bestilte vi mat fra roomservice, en lett salat til meg, matlysten var ikke helt på topp, men det gjorde godt med litt mat. Natten gikk overraskende bra, men våknet litt innimellom pga vondt i ryggen. I dag, gikk vi ut en liten tur (dog sakte gange), kjøpte enda en sportsbh og noen hårstrikk ( så jo ikke ut på håret, sambo fikk ikke helt dreisen på det...). Kjøretur på 1 1/2 time så var vi hjemme. Har nesten ikke smerter i det hele tatt, men merker det når jeg reiser med og bruker overarmene litt for mye. Kan ikke få sagt hvor deilig det er å være ferdig Spurte forresten om når jeg kunne bruke bøylebh, etter 4 uker kunne jeg bruke det jeg ville . Men skulle bruke sportsbh i 4 uker deretter 2 uker på natten bare. som jeg forstod var det ikke så strengt når snittet var i underkant av brystvorten og over muskel som jeg har. Ble en lang rapport dette og sikkert masse skrivefeil. Ser ut til at du har vært svært heldig ja! Har ellers inntrykk av at det er betydelig mindre smertefullt å få lagt inn proteser over muskelen, så er noe kjipt at det ikke gikk med meg..menmen, er på bedringens vei nå! Lykke til framover!
Liten pike Skrevet 1. juli 2008 #5345 Skrevet 1. juli 2008 Kjøpte meg den triumph triaction i dag pga den jeg kjøpte før operasjonen er bittelitt for stor, eller innbiller meg den må være litt strammere for å holde puppene skikkelig på plass. Men kan jeg bytte bh nå? Bare 28 timer siden operasjonen?
*MEDUSA* Skrevet 1. juli 2008 #5346 Skrevet 1. juli 2008 (endret) Kjøpte meg den triumph triaction i dag pga den jeg kjøpte før operasjonen er bittelitt for stor, eller innbiller meg den må være litt strammere for å holde puppene skikkelig på plass. Men kan jeg bytte bh nå? Bare 28 timer siden operasjonen? Du kan bare bytte, det er ingen fare.. Jeg hadde det på samme måte, følte min var litt stor, jeg kjøpte ikke ny men angret veldig.. Jeg ville også at de skulle være godt på plass.. Har bodd i min i snart 3 mnd natt og dag.. Vet ikke hvorfor legen mente jeg måtte jøpe 85C når jeg skulle bli en 75C. det vil jo si at bh'n min var 5 cm for vid og D cup egentligt.. og da ble den jo litt stor.. grr.. Og jeg endte opp med 75D i vanlig bh Endret 1. juli 2008 av *MEDUSA*
Liten pike Skrevet 1. juli 2008 #5347 Skrevet 1. juli 2008 Du kan bare bytte, det er ingen fare.. Jeg hadde det på samme måte, følte min var litt stor, jeg kjøpte ikke ny men angret veldig.. Jeg ville også at de skulle være godt på plass.. Har bodd i min i snart 3 mnd natt og dag.. Vet ikke hvorfor legen mente jeg måtte jøpe 85C når jeg skulle bli en 75C. det vil jo si at bh'n min var 5 cm for vid og D cup egentligt.. og da ble den jo litt stor.. grr.. Og jeg endte opp med 75D i vanlig bh Ble til at jeg tok sjangsen på det, min kjære jalp meg så det gikk fint. Var veldig spent på hvordan det så ut da, store var de i allefall og jeg var ganske så hoven mellom puppene, huden sto liksom ut... Denne bhen sitter i allefall som støpt
skorpion84 Skrevet 2. juli 2008 #5348 Skrevet 2. juli 2008 Ble til at jeg tok sjangsen på det, min kjære jalp meg så det gikk fint. Var veldig spent på hvordan det så ut da, store var de i allefall og jeg var ganske så hoven mellom puppene, huden sto liksom ut... Denne bhen sitter i allefall som støpt hmm.. jeg lurer egentli litt på hvordan man veit at BH'en sitter sånn som den skal...? noen som har noen gode konkrete svar? :-p
Liten pike Skrevet 2. juli 2008 #5349 Skrevet 2. juli 2008 hmm.. jeg lurer egentli litt på hvordan man veit at BH'en sitter sånn som den skal...? noen som har noen gode konkrete svar? :-p vet ikke helt hvordan den skal sitte jeg heller, men den forrige jeg hadde hadde litt skrokker i stoffet, mens den jeg har nå fylles helt ut.
skorpion84 Skrevet 2. juli 2008 #5350 Skrevet 2. juli 2008 vet ikke helt hvordan den skal sitte jeg heller, men den forrige jeg hadde hadde litt skrokker i stoffet, mens den jeg har nå fylles helt ut. jeg føler at stoffet i BH'ene sitter greit rundt puppene... men er litt redd for at det ikke er nok på en måte... hehe.. men men.. ekke så lett å vite alt sammen... synes vi kunne hatt en sjekk hos klinikkene i uka jeg.. *ler*
Rødtoppen86 Skrevet 3. juli 2008 #5351 Skrevet 3. juli 2008 Jeg blir så forvirret av å lese på norske og amerikanske forum om brystforstørring. På de amerikanske sidene skriver de at de skal massere brystene, og strekke på armene og slike ting. De blir anbefalt å ikke ligge altfor mye i ro... Slik jeg har skjønt det, er det helt motsatt i følge norske leger. Hold deg mest mulig i ro, ikke løft noe tungt, ikke nødvendig å massere... Jeg ser også at de er raske til å bruke vanlige bher. Lurer på hva som gir best resultat. Ser jo ut som de amerikanske damene klarer seg helt fint slik de gjør det hehe...
*MEDUSA* Skrevet 3. juli 2008 #5352 Skrevet 3. juli 2008 Jeg blir så forvirret av å lese på norske og amerikanske forum om brystforstørring. På de amerikanske sidene skriver de at de skal massere brystene, og strekke på armene og slike ting. De blir anbefalt å ikke ligge altfor mye i ro... Slik jeg har skjønt det, er det helt motsatt i følge norske leger. Hold deg mest mulig i ro, ikke løft noe tungt, ikke nødvendig å massere... Jeg ser også at de er raske til å bruke vanlige bher. Lurer på hva som gir best resultat. Ser jo ut som de amerikanske damene klarer seg helt fint slik de gjør det hehe... Ja den som hadde visst hva som var og ikke var Jeg har iallefall ikke sittet mye i ro og løfter veldig tungt hver dag.. Jeg er snart 3 mnd siden op.. og har vondt enda og følelsesløs o.s.v. Så jeg tror det er lurt å la de få gro i fred og ro, det er min erfaring i allefall.. Jeg bare håper mine snart blir gode snart og at det ikke skjer noe.. har bodd i sports bhen hele tiden dag og natt og kommer til å bruke den til jeg føler ting er som det skal være..
miss mickey Skrevet 4. juli 2008 #5353 Skrevet 4. juli 2008 Hva er det egentlig som kan skje om vi ikke bruker BH-en om natten? det er jo så himla varmt :| Når kan vi begynne å jogge igjen egentlig? Var det tre månder? Har hatt mine i en måned og to uker nå, og har ikke vondt, og hevelsen har gått ned.. Løfter delvis tundt på jobben da jeg har bruskasser å flytte på til tider. Får ikke vondt når jeg løfter heller.. men er det noe som kan skje selvom jeg ikke får vondt? Regner med at jeg ville kjent det visst påkjenningen ble for stor. eller? Jeg kløør skikkelig i kroppen etter å begynne å jogge. Har lakt på meg MASSE i det siste, og siden jeg jobber på en beninstasjon hver eneste dag så er det så masse snop og junk food rundt meg hele tiden, og uten treningen så skjeier dette bare feil vei. Hvordan holder dere dere i form nå når vi ikke kan trene? Og jeg har foresten brukt vanlig bh opp til flere ganger og en gang uten på byn. Rinte til klinikken men de mente det gikk greit så lenge jeg var forsiktig
Aries86 Skrevet 4. juli 2008 #5354 Skrevet 4. juli 2008 Hei alle sammen! Idag har jeg 1-ukes-jubileum! Det går bedre og bedre for hver dag, men måtte utsette å komme tilbake på jobb en uke til, for er fortsatt ganske hjelpesløs...kan ikke bruke armene altfor mye... Jeg har fortsatt DRITvondt i høyre pupp (mest i arret) når jeg står opp om morgenen..så er de ok resten av dagen og natten..jeg gleder meg sånn til denne smerten går over! hadde begge puppene vært som min venstre hadde dette vært piece of cake altså... menmen...skal vel være glad for at ikke begge er vonde da! Ellers så skal jeg på kontroll onsdag neste uke, og håper at alt er i ordnings da...og at jeg snart får ta av dette "bindet" de har surret rundt meg for at ikke protesene skal gli opp!!! Har foressten nesten ikke lest om noen andre som har disse???? Meeeget urettferdig hvis detr kun er jeg som må gå med sånne..ehhehe.. :gjeiper: og det i to uker, eller kanskje mer! sports-BH'en takler jeg mye bedre.... Ah, og en ting til...dama på FMS sa at jeg absolutt ikke burde sole meg, for hvis det kom svette på arrene var det lett å få infeksjon..noen som vet noe om dette?? Dritkjipt å ikke kunne nyte fineværet... :gråte: Anyway, jeg får håpe på at finværet kommer som det pleier i august, og ta sommeren da! Med bikini som passer!!!! Jipppiiiiii!! Håper det går bra med alle dere andre som nettopp har operert, og selvfølgelig alle dere som har operert for lenge siden og alle dere som SKAL operere! Ha en super dag! Klem fra Aries, som ikke lenger angrer fullt så mye...hehe
Liten pike Skrevet 5. juli 2008 #5355 Skrevet 5. juli 2008 Gratulerer med 1 uke. Så bra at du ikke angrer fult så mye nå da Aries Jeg merker stor bedring fra dag til dag nå, men i dag har jeg vært litt vell aktiv har har vondt i høyre pupp, skal slappe av resten av kvelden nå. Ellers merker jeg også at de har formet seg til litt bedre, fått litt kløft :glis: Hvordan synes du resultatet ser ut ? Lurer litt på hvor lenge vi må vente får vi får bade utendørs jeg, noen som vet? Regner med det uansett er litt tidlig enda, men vi skal på badeferie om 2,5 uker, fint å kunne tatt seg en dukkert da.
Bianca Skrevet 6. juli 2008 #5356 Skrevet 6. juli 2008 Off, lurer på om det er noen som kan hjelpe meg, for jeg ble plutselig så usikker! Har bestilt time til brystforstørring hos Fornebuklinikken og Dr. Schistad. Veldig mange som sier de har god erfaring med både klinikken og kirurgen, og jeg syntes de virket profesjonelle. MEN, hadde en liten uggen følelse i magen da jeg gikk derifra. Han ble nemlig litt irritert på meg under konsultasjonen virket det som. Og kom med en lang lekse om at han kunne det han drev med og ikke trengte at noen skulle komme og belære han om yrket hans. Han visste hva som ble fint på meg etc. etc. Fikk ikke prøve proteser (jeg glemte å spørre om det, for ble så satt ut av kommentarene hans). Følte virkelig ikke at jeg var belærende! Prøvde bare å si klart og tydelig hva jeg ønsket, slik at han kunne kommentere om det var oppnåelig eller ikke; og evt. anbefale hva man måtte gjøre for å oppnå det. Og sa hva jeg var livredd for å ende opp med: kulerunde bryster med unaturlig kløft. Leste nettopp et innlegg av en som sa at hun hadde et slik inntrykk av denne klinikken: at de var opptatt av "dette kan vi, vi vet hva vi driver med" mer enn "hva vil du ha?". Men så virker alle dere på dette forumet så fornøyd med FK! Noen som kan berolige meg litt ang. valget mitt? Har allerede vært på 3 konsultasjoner, og det var på FK jeg hadde best magefølelse.. Men dog, så var jo denne opplevelsen litt ubehagelig..
suzzy Skrevet 6. juli 2008 #5357 Skrevet 6. juli 2008 Off, lurer på om det er noen som kan hjelpe meg, for jeg ble plutselig så usikker! Har bestilt time til brystforstørring hos Fornebuklinikken og Dr. Schistad. Veldig mange som sier de har god erfaring med både klinikken og kirurgen, og jeg syntes de virket profesjonelle. MEN, hadde en liten uggen følelse i magen da jeg gikk derifra. Han ble nemlig litt irritert på meg under konsultasjonen virket det som. Og kom med en lang lekse om at han kunne det han drev med og ikke trengte at noen skulle komme og belære han om yrket hans. Han visste hva som ble fint på meg etc. etc. Fikk ikke prøve proteser (jeg glemte å spørre om det, for ble så satt ut av kommentarene hans). Følte virkelig ikke at jeg var belærende! Prøvde bare å si klart og tydelig hva jeg ønsket, slik at han kunne kommentere om det var oppnåelig eller ikke; og evt. anbefale hva man måtte gjøre for å oppnå det. Og sa hva jeg var livredd for å ende opp med: kulerunde bryster med unaturlig kløft. Leste nettopp et innlegg av en som sa at hun hadde et slik inntrykk av denne klinikken: at de var opptatt av "dette kan vi, vi vet hva vi driver med" mer enn "hva vil du ha?". Men så virker alle dere på dette forumet så fornøyd med FK! Noen som kan berolige meg litt ang. valget mitt? Har allerede vært på 3 konsultasjoner, og det var på FK jeg hadde best magefølelse.. Men dog, så var jo denne opplevelsen litt ubehagelig.. Jeg hadde lignende opplevelse. Fikk liksom ikke si hva JEG ønsket, i hvert fall så brydde han seg ikke. Ble bare dumt.. Jeg ble fra rådet den klinikken av en kirurg som familien kjenner.
Bianca Skrevet 6. juli 2008 #5358 Skrevet 6. juli 2008 Jeg hadde lignende opplevelse. Fikk liksom ikke si hva JEG ønsket, i hvert fall så brydde han seg ikke. Ble bare dumt.. Jeg ble fra rådet den klinikken av en kirurg som familien kjenner. Ok, takk for svar Hvilken kirurg/klinikk endte du opp med da? (hvis du har operert?) Synes det er så rart skjønner du, for det er overveldende mange mennesker som har positivt inntrykk av både han og FK, i forhold til antall som har negativt inntrykk...
suzzy Skrevet 6. juli 2008 #5359 Skrevet 6. juli 2008 Ok, takk for svar Hvilken kirurg/klinikk endte du opp med da? (hvis du har operert?) Synes det er så rart skjønner du, for det er overveldende mange mennesker som har positivt inntrykk av både han og FK, i forhold til antall som har negativt inntrykk... Ja jeg veit, så merker man at de har en standar måte de "liker". f.eks meg, han ville ha en den standar "240 over muskelen". Var ikke noe snakk om noe anna. Så har jeg vært hos mange andre kirurger, alle var enige om at jeg måtte ha under muskelen pga lite underhudsfett, det ville ikke bli pent på meg å ha det over. Hva trur du han sa da jeg nevnte det? Nei, du kan se å finne deg en annen klinikk vis du skal drive på sån. Herregud tenkte jeg, jeg må vel få ha noe å si? det er jo tross alt mine pupper. Jeg trur klinikken er helt grei om man ikke har noe spesielt ønske om hvordan puppene skal se ut etterpå ,om du skjønner, ikke noe negativt altså. Men igjen, jeg er veldig kresen:P haha Jeg hare fått oprasjons dato hos nobel med dr.Martin. Kjenner 6 jenter som er operert der:) Men er sannelig litt usikker igjen, hørt så mye bra om Christiania park klinikk også nå... Det jeg likte så godt med Nobel, var at de hørte veldig mye på hva jeg ønsket, samtidig som han fortalte hva som var mulig/fint/best/lurest. Så vurderte de meg også som en enkelt person og og ikke bare ga meg en den standar greia som fornebu gjor.
Bianca Skrevet 6. juli 2008 #5360 Skrevet 6. juli 2008 Ok, takk for svar Følte at de hørte på meg på Fornebu, men det var kanskje fordi jeg var enig med dem. Jeg ville ha under muskel og han var enig: ca. 250/260 ml. Men han ville velge runde, og jeg anatomiske. Men han sa jeg fikk velge og at det ville se likt ut uansett fordi jeg har anatomisk form på brystet fra før av. Men i ettertid så høres det litt rart ut.. rundt og anatomiske implantater har jo svært ulik form? Var på konsultasjon på Christiania Park Klinikk også. Det stod liksom mellom der og Fornebu. Han på CPK var sånn som du beskriver Nobel: var veldig opptatt av hvordan jeg ville ha det og beskrev grundig fordeler og ulemper med ulike plasseringer og implantater. Endte opp med å velge Fornebu fordi det er større og har et større system - m.a.o. vil jeg tro at det blir mer kvalitetssikring og bedre oppfølging. Velger man en klinikk med bare én kirurg så er det jo krise hvis atte dersom atte man skulle få dårlig tone med kirurgen i ettertid. Men Christiania Park Klinikk er absolutt å anbefale til en konsultasjon Jeg lurer på om jeg skal be om en konsultasjon til på FK for å forsøke å få en bedre tone med kirurgen og bedre forståelse oss imellom. Er så kjedelig å bytte når en har bestemt seg og alt - alt med klinikken virket jo veldig bra og profesjonelt. Men.. uff, er fremdeles usikker!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå