Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spent på hvordan det gikk med Aries i går jeg, håper i allefall alt står bra til :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg skal også opereres av Schistad, og har lest mye bra om han :) Selv skal jeg ha runde over muskel, så det blir litt motsatt av deg hehe...

Enda leeeenge til jeg skal opereres, så jeg har dessverre ingen erfaringer å komme med :P

Lurer forresten på hvordan det står til med alle som har operert for litt siden? Var dere i god form etter to-tre uker?

På mandag er det 3 uker siden jeg hadde OP.. Og jeg har det veldig bra nå :) Kjenner ikke så mye lenger..

Skrevet
Jeg skal også opereres av Schistad, og har lest mye bra om han :) Selv skal jeg ha runde over muskel, så det blir litt motsatt av deg hehe...

Enda leeeenge til jeg skal opereres, så jeg har dessverre ingen erfaringer å komme med :P

Lurer forresten på hvordan det står til med alle som har operert for litt siden? Var dere i god form etter to-tre uker?

hei hei..

på mandag så er puppene mine 2 uker gamle... jeg har egentli vært i fin form hele tia jeg da... ingen spesielle vonter eller noe.. så det er deili... har nesten hatt problemer med å holde meg i ro, for jeg har ikke hatt noen smerter som har holdt meg tilbake...

jeg blei operert av Schistad på fornebuklinikken, og har ingenting negativt å komme med om han... kjempe flink fyr...

men nå må jeg bare spørre om no... hva er greia med sammenvokste pupper? det er ikke noe jeg har sett no om på hjemmesidene til FK... nå som det snart har gått 2 uker så har puppene blitt mye mykere, og de har kommet tettere sammen... når skal jeg eventuelt bli redd for at de kan vokse sammen? noen som veit noe om detta? jeg blei jo informert både på konsultasjonstimen og på oprasjonsdagen om kapsel og rippling, men sammenvokste pupper blei aldri nevt... hmmm...

Skrevet

Så spennende :) Når skal du opereres? Jeg får ikke gjort det før i september jeg da. Føles veldig lenge til nå. Håper du holder oss oppdatert:)

Nå skal jeg bestille hotell for den første natta etter op. Synes det er utrolig dyrt på Park hotell (Sas Radisson), men håper det blir verdt det (vi får jo avslag i prisen da).

Er så usikker på om jeg blir i form til å sitte i en bil i 3 timer dagen etter op.. Skal legge under muskel, så regner med en del smerter. Anyone?

Skrevet

Ah, september, da er du heldig i forhold til meg :P Jeg skal opereres 15. desember hehe... Valgte å gjøre det slik at jeg tar ei uke fri fra jobben, og så kommer juleferien etter det, og da kommer jeg til å ha ca tre uker før jeg skal på jobb igjen.

Jobber i barnehage, så jeg ville ha lengst mulig fri uten å tape for mye penger.

Skrevet
Ah, september, da er du heldig i forhold til meg :P Jeg skal opereres 15. desember hehe... Valgte å gjøre det slik at jeg tar ei uke fri fra jobben, og så kommer juleferien etter det, og da kommer jeg til å ha ca tre uker før jeg skal på jobb igjen.

Jobber i barnehage, så jeg ville ha lengst mulig fri uten å tape for mye penger.

Å ja det skjønner jeg godt. Barnehagejobb er utrolig koselig, men også ganske fysisk. Er nok smart å få en del fri etter operasjonen da :)

Selv følte jeg at jeg var nødt til å gjøre det i høst siden det er mitt siste år som student. Neste år er jeg forhåpentligvis i jobb, og da blir det litt vanskelig å ta så mye fri.

Fint å høre at vi er to om ventetiden da i hvert fall :)

Skrevet

Hei jenter! Så tidligere i tråden at noen var bekymret for at arr/tape skulle syns på undersiden av bikinien nå i sommer. Ville derfor tipse om en bikini som jeg selv har kjøpt og er kjempefornøyd med, og som vil skjule alt det der! Den er fra Victorias Secret, er på salg nå, og finnes i mange farger. Det er dyr frakt, men dersom man får dem til å sende topp og truse i hver sin pakke blir det i hvert fall under 200 kr-grensen. Kom på ca 4-500 kr totalt, og det syns ikke jeg er noe dyrt!!

(Har ikke selv operert (enda?), men følger flittig med her og er i tenkeboksen...)

Her er linken: http://www2.victoriassecret.com/commerce/a...&rfnbr=5088

Ha en fin dag i solen alle sammen!! :)

Skrevet
Hei jenter! Så tidligere i tråden at noen var bekymret for at arr/tape skulle syns på undersiden av bikinien nå i sommer. Ville derfor tipse om en bikini som jeg selv har kjøpt og er kjempefornøyd med, og som vil skjule alt det der! Den er fra Victorias Secret, er på salg nå, og finnes i mange farger. Det er dyr frakt, men dersom man får dem til å sende topp og truse i hver sin pakke blir det i hvert fall under 200 kr-grensen. Kom på ca 4-500 kr totalt, og det syns ikke jeg er noe dyrt!!

(Har ikke selv operert (enda?), men følger flittig med her og er i tenkeboksen...)

Den har jeg nettopp fått også :) Å jeg har operert.. Den var KJEMPE fin på, å skjulte teipen! :) Anbefaler den veldig! Puppene ble også veldig fine i den ;)

Skrevet (endret)

har måttet slutte med teip (tålte den ikke) men på apoteket har dem noe som heter KELO COTE GEL.. skal forbedre utseende på feks røde arr.. er denne bra? er det noen som har prøvd denne? og kan jeg begynne å bruke denne 6 uker etter operasjonen min? legger ved et bilde av kremen :)

Endret av Furstina
Skrevet
har måttet slutte med teip (tålte den ikke) men på apoteket har dem noe som heter KELO COTE GEL.. skal forbedre utseende på feks røde arr.. er denne bra? er det noen som har prøvd denne? og kan jeg begynne å bruke denne 6 uker etter operasjonen min? legger ved et bilde av kremen :)

Jeg har også problemer med tapen... Blir veldig rød og sår av den. Har hørt om silketape som kan være en erstatning og så har jeg lurt litt på denne kremen jeg også.

Skrevet

Oioioi, den var jo kjempefin.. Men åssn størrelse bestiller man da?? hehehe

Takk for tipset :)

Har faktisk sett noe liknende på H&M altså.. når jeg tenker meg om så har jeg noe liknenede derifra liggende en eller annen plass. Men som sikkert er for liten nå da :)

Skrevet
Jeg har også problemer med tapen... Blir veldig rød og sår av den. Har hørt om silketape som kan være en erstatning og så har jeg lurt litt på denne kremen jeg også.

jeg tålte ikke silketape og ikke micropore :kjefte: så fikk beskjed om å kutte ut... håper noen vet ang kremen, ellers må jeg ringe kirurgen.. vil liksom ikke det .. ringt mye i det siste :fnise:

Skrevet
Oioioi, den var jo kjempefin.. Men åssn størrelse bestiller man da?? hehehe

Takk for tipset :)

Har faktisk sett noe liknende på H&M altså.. når jeg tenker meg om så har jeg noe liknenede derifra liggende en eller annen plass. Men som sikkert er for liten nå da :)

Hehe, jeg bestilte str XS for å si det sånn!! (Og den er pokkernmeg litt stor!! :kjefte: )

Tror det er en ganske grei størrelsesguide på nettsiden som sikkert kan hjelpe deg.. Heldig du da, som kan bestille en litt mer "normal" størrelse!! :)

Skrevet

I går feiret jeg fire ukers dag, og alt går kjempe bra :danse: Var å badet og koste meg på badeland, for hadde fått beskjed om at det gikk greit! Og det gikk veldig bra, artig å ha på seg bikini igjen som man faktisk fyller pent ut ;) Hi hi...

Arrene har grodd veldig raskt og blitt veldig pene allerede, så dette lover bra! Glemmer noen ganger at jeg har operert for kun fire uker siden, for føler meg veldig bra :) Så kjempe fornøyd med valget mitt!

Formen min har heldigvis vært veldig bra hele tiden, har ikke hatt så mye vondt! Glad for det! Så nå tror jeg all hevelsen er borte, og jeg er veldig fornøyd med størrelsen :sexy: Så gled dere masse dere som venter på tur!

Fikk beskjed fra klinikken (Fornebu) at jeg kunne bruke vanlig Bh allerede etter fire uker, da helst uten spiler. Noen andre som har begynt med det så raskt? Hatt det på et par ganger når jeg skal noe, og det har gått greit :) Kommer nok til å bruke sports Bh'n litt innimellom framover da, selv om jeg er fryktelig lei av den nå... he he...

Skrevet

hei alle sammen..

da var det gjort..jeg sitter krokrygget her ved dataen for å få dyttet inn et par ord til dere! opr var på fredag, har hatt ganske mye vondt vil jeg si, og har det enda..men kun i den ene puppen! var til kontroll idag, de sa alt så fint ut..så må nok bare holde ut!!

opr gikk fint..hadde heller ikke noe vondt resten av fredagen ,grunnet narkosen sikkert..hehe...var gøy med narkose..men siden lørdag har jeg angret meg veldig, og ville ikke gjort det om igjen hvis jeg fikk valget...så stress med mann og barn dessuten!husk alle dere som ikke har gjort det ennå, å klarere alle sånne ting!!datteren min har vi sendt avgårde til svigermoren..mens mannen min må ta seg fri fra nye-jobben mange flere dager enn vi hadde ventet, siden jeg er ganske hjelpesløs enda..kommer f.eks ikke opp og ned i sengen selv enda...så nå gleder jeg meg kun til at smertene skal forsvinne og jeg får livet mitt tilbake!!!! vil ha livet mitt tilbaaake!!! :tristbla: :gråte:

ok..nok sutring fra meg...neste gang jeg skriver går det forhåpentligvis bedre!

klem til alle fra meg

Skrevet

Er det normalt å ha samme teip fra OP ennda, 3 uker etterpå?? Den sitter ganske bra ennda.. Å jeg fikk beskjed fra kirurgen at den skulle sitte til den datt av selv, å etter det trengte jeg ikke teip mere..

Skrevet
hei alle sammen..

da var det gjort..jeg sitter krokrygget her ved dataen for å få dyttet inn et par ord til dere! opr var på fredag, har hatt ganske mye vondt vil jeg si, og har det enda..men kun i den ene puppen! var til kontroll idag, de sa alt så fint ut..så må nok bare holde ut!!

opr gikk fint..hadde heller ikke noe vondt resten av fredagen ,grunnet narkosen sikkert..hehe...var gøy med narkose..men siden lørdag har jeg angret meg veldig, og ville ikke gjort det om igjen hvis jeg fikk valget...så stress med mann og barn dessuten!husk alle dere som ikke har gjort det ennå, å klarere alle sånne ting!!datteren min har vi sendt avgårde til svigermoren..mens mannen min må ta seg fri fra nye-jobben mange flere dager enn vi hadde ventet, siden jeg er ganske hjelpesløs enda..kommer f.eks ikke opp og ned i sengen selv enda...så nå gleder jeg meg kun til at smertene skal forsvinne og jeg får livet mitt tilbake!!!! vil ha livet mitt tilbaaake!!! :tristbla: :gråte:

ok..nok sutring fra meg...neste gang jeg skriver går det forhåpentligvis bedre!

klem til alle fra meg

Stakkars! men nå kommer det til å bli bedre og bedre fremover hver dag selv om det går litt tregt. Jeg var også veldig krokrygget men merker nå at det var dumt siden jeg har muskelbetennelse og det er 4 uker siden op i dag. Så pass på! God bedring!! håper du blir bra snart ! og jeg lover , det blir bedre og bedre hver dag!

Skrevet
Stakkars! men nå kommer det til å bli bedre og bedre fremover hver dag selv om det går litt tregt. Jeg var også veldig krokrygget men merker nå at det var dumt siden jeg har muskelbetennelse og det er 4 uker siden op i dag. Så pass på! God bedring!! håper du blir bra snart ! og jeg lover , det blir bedre og bedre hver dag!

oi! så du fikk muskelbetennelse av å gå krokrygget??

da må jeg passe på!!! trenger for all del ikke noe mer vondt! :gjeiper:

forresten fikk jeg fortalt det til mamma idag, som tok det kjempebra, og det var virkelig som å få løftet en bør av skuldrene mine! :)

takk for fine ord!

klem

Skrevet
oi! så du fikk muskelbetennelse av å gå krokrygget??

da må jeg passe på!!! trenger for all del ikke noe mer vondt! :gjeiper:

forresten fikk jeg fortalt det til mamma idag, som tok det kjempebra, og det var virkelig som å få løftet en bør av skuldrene mine! :)

takk for fine ord!

klem

Så bra! :) hvordan er formen i dag ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...