caroman Skrevet 26. juni 2008 #5301 Skrevet 26. juni 2008 jeg fikk beskjed om å gå med sportsBH'en i 4 uker dag og natt.. så om natten i noen uker... men uansett, etter det så bør jeg bruke den så mye som mulig.. det var hvertfall sånn jeg forsto det... sånn som det er nå, 1 1/2 uke sia oprasjonen, så synes jeg det er SÅ behageli å gå med denna BH'en... tenker jeg blir lei om ikke sååå lenge... spesielt siden det er sommer å greier.. hehe... aha! hehe..okey, hos meg står det 6 uker med sportsbh så vent 6 måneder til push-up å spile bh.. leeenge til..av og til er det kjempe behagelig å gå med denne bhen, men den klør sånn og strammer.. Off lurer på om kløfta kommer snart.. og gruer meg til de blir mindre, men blir ALLe mindre da? :/
caroman Skrevet 26. juni 2008 #5302 Skrevet 26. juni 2008 Ja, det er jeg enig i.. Er kjempe lei den stygge sportsBH`n jeg.. Har snaaart gått 3 uker for meg da :D okey da,hehe,, jah..hmm, men har dine blitt mye mindre i løpet av de ukene? hva størrelse har du? (ikke bh) jeg har 325cc for det var ikke plass til mer, og jeg vill helst ikke at de skal krympe såå veldig mye ..
skorpion84 Skrevet 26. juni 2008 #5303 Skrevet 26. juni 2008 aha! hehe..okey, hos meg står det 6 uker med sportsbh så vent 6 måneder til push-up å spile bh.. leeenge til..av og til er det kjempe behagelig å gå med denne bhen, men den klør sånn og strammer.. Off lurer på om kløfta kommer snart.. og gruer meg til de blir mindre, men blir ALLe mindre da? :/ hmm.. det er jo en del hevelser som skal gå ned.. det som gjør at de krymper... man kan jo ikke gå gjennom en sånn operasjon, uten å bli hoven en stund... og jeg tror nok det er ganske viktig at hevelsen går ned.. for det er da de blir myke igjen.. ;-) jeg vil hvertfall ha mye puoper... :-p
Liten pike Skrevet 26. juni 2008 #5304 Skrevet 26. juni 2008 Heisann! På mandag er det min tur ! Har vært på apoteket i dag og tatt ut resepten min. Nå tenker jeg litt på dette med betaling. Skal betale med det samme jeg kommer 28 000 kr. Har hørt at noen kort ikke gjennomfører så store beløp...? Hvordan har dere ordnet dette? Vil jo ikke riskikere å måtte avlyse operasjonen pga tull med visakortet eller mastercard...
mari Skrevet 26. juni 2008 #5305 Skrevet 26. juni 2008 jeg betalte med visa kort, og det var ikke noe problem. Så lenge du har dekning på kortet burde det går greit. Evnt kan du ringe banken din i morgen å forsikre deg om at det ikke er noe problem (behøver jo ikke informere de om hva det er du skal betale )
Aries86 Skrevet 26. juni 2008 #5306 Skrevet 26. juni 2008 Hei alle sammen! Imorgen skal jeg i ilden!!! Prøver å ikke tenke så masse på det, vil ikke bli overnervøs eller noe! Hentet reseptene mine igår, og idag har jeg vasket hus og handlet inn lett og lage-mat..hehe...siden mannen min ikke akkurat er noen mesterkokk... Kommer til å spørre Bugge om å få lagt inn litt større proteser enn det vi ble enige om..og håper sånn at det går i orden..!! Kjøpte dessuten sports-BH i forigårs, veldig usikker på str, dessuten syns jeg den virket så løs og lite "støtteaktig" for å være en sports-BH (det er triumph tri action) noen andre som følte det slik?? håper at den kommer til å sitte godt likevel..... Prøvde den på da, og ble helt ille til mote ved å tenke på at dette skal jeg gå med i 1 mnd!!! Uæææ! Ubehagelig deluxe!! satser på tiden går fort...! Det ble mye mas om ingenting dette..hehe..må bare ha noe å gjøre.. :gjeiper: MAN MÅ LIDE FOR SKJØNNHETEN! (og god selvfølelse og alt det der... )
fuerza Skrevet 26. juni 2008 #5307 Skrevet 26. juni 2008 Hei alle sammen! Imorgen skal jeg i ilden!!! Prøver å ikke tenke så masse på det, vil ikke bli overnervøs eller noe! Hentet reseptene mine igår, og idag har jeg vasket hus og handlet inn lett og lage-mat..hehe...siden mannen min ikke akkurat er noen mesterkokk... Kommer til å spørre Bugge om å få lagt inn litt større proteser enn det vi ble enige om..og håper sånn at det går i orden..!! Kjøpte dessuten sports-BH i forigårs, veldig usikker på str, dessuten syns jeg den virket så løs og lite "støtteaktig" for å være en sports-BH (det er triumph tri action) noen andre som følte det slik?? håper at den kommer til å sitte godt likevel..... Prøvde den på da, og ble helt ille til mote ved å tenke på at dette skal jeg gå med i 1 mnd!!! Uæææ! Ubehagelig deluxe!! satser på tiden går fort...! Det ble mye mas om ingenting dette..hehe..må bare ha noe å gjøre.. :gjeiper: MAN MÅ LIDE FOR SKJØNNHETEN! (og god selvfølelse og alt det der... ) Skal du også operere på FMS? Der var jeg og. har seksukers dag i dag :D Masse lykke til, de kommer til å ta godt vare på deg
Aries86 Skrevet 26. juni 2008 #5308 Skrevet 26. juni 2008 Skal du også operere på FMS? Der var jeg og. har seksukers dag i dag :D Masse lykke til, de kommer til å ta godt vare på deg Tusen takk for det! På fms ja...du er så heldig som er ferdig! Ferdig med sports-BH tiden óg eller?Det er det jeg gleder meg mest til!! Håper de tar godt vare på meg ja!Kommer til å være et nervevrak kjenner jeg meg selv rett!! Skriver her innpå når alt er over og jeg er i god nok form til å sitte oppreist (forhåpentligvis ikke så lenge til!!??)
suzzy Skrevet 27. juni 2008 #5309 Skrevet 27. juni 2008 (endret) Var på konsultasjonstime her om dagen, snakka med legen om hva jeg skal ha osv. Jeg var egentlig ganske sikker på hva han kom til å anbefale. Eneste var at han ville bruke moderat profil istede for høy profil som jeg hadde ønsket. Han sa at de ikke var så glad i å bruke høy profil på den klinikken pga at de presset så mye oppover i brystet. Han mente også at jeg hadde brede nok bryster for moderat profil. Jeg trudde man kun brukte moderat profil på de som var veldig bred rundt brystet, jeg bruker 75b i bh, ganske liten egentlig. Hva er egentlig vanligst å ha? Er det stor forskjell utseende messig på de forskjellige? Hva synes dere er finest? Usikker på om jeg burde stå på mitt og si at jeg VIL ha høyprofil, eller er det kanskje bare en fille ting å bry seg om? BTW, noen som veit hvordan det er å bruke melanotan før oprasjonen? Tør ikke å spørre legen siden det ikke akkurat er lov i norge Endret 27. juni 2008 av suzzy
skorpion84 Skrevet 27. juni 2008 #5310 Skrevet 27. juni 2008 Var på konsultasjonstime her om dagen, snakka med legen om hva jeg skal ha osv. Jeg var egentlig ganske sikker på hva han kom til å anbefale. Eneste var at han ville bruke moderat profil istede for høy profil som jeg hadde ønsket. Han sa at de ikke var så glad i å bruke høy profil på den klinikken pga at de presset så mye oppover i brystet. Han mente også at jeg hadde brede nok bryster for moderat profil. Jeg trudde man kun brukte moderat profil på de som var veldig bred rundt brystet, jeg bruker 75b i bh, ganske liten egentlig. Hva er egentlig vanligst å ha? Er det stor forskjell utseende messig på de forskjellige? Hva synes dere er finest? Usikker på om jeg burde stå på mitt og si at jeg VIL ha høyprofil, eller er det kanskje bare en fille ting å bry seg om? BTW, noen som veit hvordan det er å bruke melanotan før oprasjonen? Tør ikke å spørre legen siden det ikke akkurat er lov i norge hmmm.. jeg tror jeg ville stolt på kirurgen.. han veit hva han snakker om, og klarer å se for seg hvordan resultatet vil bli på deg med DINE pupper med de forskjellige protesetypene... de er jo eksperter på detta... jeg ville ikke diskutert med kirurgen for å si det sånn... jeg la alt i henda på kirurgen min jeg... jeg fortalte hva slags resultatet jeg var ute etter, så fikk han styre som han ville.. :-p
suzzy Skrevet 27. juni 2008 #5311 Skrevet 27. juni 2008 hmmm.. jeg tror jeg ville stolt på kirurgen.. han veit hva han snakker om, og klarer å se for seg hvordan resultatet vil bli på deg med DINE pupper med de forskjellige protesetypene... de er jo eksperter på detta... jeg ville ikke diskutert med kirurgen for å si det sånn... jeg la alt i henda på kirurgen min jeg... jeg fortalte hva slags resultatet jeg var ute etter, så fikk han styre som han ville.. :-p Du har vel rett:) Er bare så redd for at jeg angrer meg etterpå.
skorpion84 Skrevet 27. juni 2008 #5312 Skrevet 27. juni 2008 Du har vel rett:) Er bare så redd for at jeg angrer meg etterpå. skjønner det... alle er litt stessa på det der... jeg hadde det litt motsatt jeg... var redd han skulle legge inn formye... :-p vi blei enige om260, men så la han inn 280! og jeg synes de ser veldi store ut egentli... håper de krymper litt til... :-p
suzzy Skrevet 27. juni 2008 #5313 Skrevet 27. juni 2008 skjønner det... alle er litt stessa på det der... jeg hadde det litt motsatt jeg... var redd han skulle legge inn formye... :-p vi blei enige om260, men så la han inn 280! og jeg synes de ser veldi store ut egentli... håper de krymper litt til... :-p Du har nesten litt sån luksus problem
suzzy Skrevet 27. juni 2008 #5314 Skrevet 27. juni 2008 Innbiller meg at med høyprofl så vil kanskje protesene ligge mere til siden, men stå mere ut. mens moderat profil dekker mere brystet forfra siden disse er større i omkrets og da vil det være lettere å få den såkalte kløften. Du får mere pupp forfra med moderat, mens høyprofil får du mest pupp fra siden? Bare rett på meg om jeg sier noe feil?
skorpion84 Skrevet 27. juni 2008 #5315 Skrevet 27. juni 2008 hehe suzzy... litt luksusproblem kanskje.. men kjipt om de blir for stor også.. :-p hmmm.. nå har jeg vært å kjøpt med en ny sportsBH.. en som jeg har hørt snakk om her inne... den fra cubus... den var helt fin å ha på i begynnelsen, men etter en times tid så var det akkurat som om jeg kjente innleggende bedre.. er det fordi den ikke sitter stramt nok? for det har jeg lurt på.. åssen veit jeg om BH'en sitter stramt nok?? redd den ikke skal gjøre det... ooog en annen ting som jeg bare MÅ spørre om, her som jeg sitter med mine 10 dagerspupper.. :-p sånn når jeg har gått lenge uten å drikke noe kaldt, og så drikker jeg litt vann eller no, så kjennes det ut som puppene blir kalde.. noen andre som har det sånn? :-p
Cathee Skrevet 27. juni 2008 #5316 Skrevet 27. juni 2008 okey da,hehe,, jah..hmm, men har dine blitt mye mindre i løpet av de ukene? hva størrelse har du? (ikke bh) jeg har 325cc for det var ikke plass til mer, og jeg vill helst ikke at de skal krympe såå veldig mye .. Nei, mine har ikke blitt så veldig mye mindre.. Jeg hovna ikke opp så veldig.. Og de har ikke vært noe særlig harde.. Jeg la inn 400cc
Cathee Skrevet 27. juni 2008 #5317 Skrevet 27. juni 2008 Var på konsultasjonstime her om dagen, snakka med legen om hva jeg skal ha osv. Jeg var egentlig ganske sikker på hva han kom til å anbefale. Eneste var at han ville bruke moderat profil istede for høy profil som jeg hadde ønsket. Han sa at de ikke var så glad i å bruke høy profil på den klinikken pga at de presset så mye oppover i brystet. Han mente også at jeg hadde brede nok bryster for moderat profil. Jeg trudde man kun brukte moderat profil på de som var veldig bred rundt brystet, jeg bruker 75b i bh, ganske liten egentlig. Hva er egentlig vanligst å ha? Er det stor forskjell utseende messig på de forskjellige? Hva synes dere er finest? Usikker på om jeg burde stå på mitt og si at jeg VIL ha høyprofil, eller er det kanskje bare en fille ting å bry seg om? BTW, noen som veit hvordan det er å bruke melanotan før oprasjonen? Tør ikke å spørre legen siden det ikke akkurat er lov i norge Jeg slutta med melanotan en uke før, å venta til nå (3 uker) med å ta det igjen
suzzy Skrevet 27. juni 2008 #5318 Skrevet 27. juni 2008 Jeg slutta med melanotan en uke før, å venta til nå (3 uker) med å ta det igjen Oh, takker for svar!:D
Bianca Skrevet 28. juni 2008 #5319 Skrevet 28. juni 2008 Oi ser det har kommet mange nye her! Gratulerer så mye til alle som har bestemt seg for nye pupper, og selvfølgelig til de som allerede har fått! Selv har jeg tenkt på å operere brystene mine i over 6 år, og bestemte meg for nesten 2 år siden at jeg skulle gjøre det. Og nå har jeg endelig bestilt time til operasjon! Skal opereres av Dr. Pål Schistad på Fornebuklinikken. Skal få anatomiske implantater under muskel. Han mente det ikke ville være noen forskjell om jeg valgte runde eller anatomiske fordi jeg allerede har anatomisk form på brystene (som forsåvidt bare er noen knopper). Men jeg har så noia for å få for runde bryster, så han gikk med på anatomiske. Også regnet han med å legge inn 250/260 ml. Jeg er veldig fornøyd hittil! Men har noen spørsmål som jeg håper noen av dere kan svare på (glemte å spørre om dette på FK og nå har de stengt for sommeren). 1. Er det noen andre her som har erfaring med denne kirurgen? Syntes han virket veldig flink og profesjonell, men alltid godt å høre andres erfaringer også! 2. Noen andre som har lagt implantatet under muskel som kan gi et omtrentlig bilde av hvor lang tid det tar å komme seg på beina igjen? Setter stor pris på svar
Rødtoppen86 Skrevet 28. juni 2008 #5320 Skrevet 28. juni 2008 Jeg skal også opereres av Schistad, og har lest mye bra om han Selv skal jeg ha runde over muskel, så det blir litt motsatt av deg hehe... Enda leeeenge til jeg skal opereres, så jeg har dessverre ingen erfaringer å komme med Lurer forresten på hvordan det står til med alle som har operert for litt siden? Var dere i god form etter to-tre uker?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå